<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Hotel Verdandi Hotel Verdandi

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

​Gjennom flere år med formidabel vekst, har Sector Alarm befestet sin posisjon som den mest ekspansive trygghetsleverandøren i Europa. Vi planlegger å fortsette veksten og har mange spennende oppgaver som skal løses. Vi søker deg som er målbevisst, selvgående og ønsker å jobbe med salg og montering av våre produkter. Din arbeidshverdag: Som Field Sales Installer vil du jobbe med rådgivning, salg og montering av vårt alarmsystem rettet mot privatmarkedet og små/mellomstore bedrifter. Din viktigste oppgave er å presentere våre produkter og tjeneste på en profesjonell og pålitelig måte gjennom behovsanalyse og befaring hos potensielle kunder. Etter gjennomført møte vil du avtale tidspunkt direkte med kunde for når de ønsker å få installert alarmsystemet. På denne måten kan du bidra til å skape trygghet i hverdagen for våre fremtidige kunder. Det er viktig at du er svært serviceorientert, og setter kundens behov i fokus. Din arbeidsdag vil være variert da du både jobber med oppsøkende salg og montering av unike alarmløsninger tilpasset hver enkelt kunde. Din arbeidsdag kickstartes med et oppstartsmøte sammen med din leder og resten av teamet. Arbeidstid vil i utgangspunktet være kl. 13-21 med noe fleksibilitet etter avtale med nærmeste leder. Stillingen er en del av driftsavdelingen, og rapporterer til regional driftssjef. På grunn av stillingens geografiske områdeansvar er det naturlig at du har bostedsadresse i Follo-området.    Har du gode kommunikasjonsferdigheter, et hode for salg og motiveres av å jobbe etter salgsmål? Da kan dette være jobben for deg! Sector Alarm kan tilby deg:        ​I Sector Alarm har vi et åpent og inkluderende arbeidsmiljø, hvor du vil bli en del av et solid team med fokus på måloppnåelse. Du vil få opplæring og trening gjennom vårt interne kursakademi, alle våre Field Sales Installers vil blant annet bli sertifisert FG-montør som en del av onboardingsprogrammet. Vi har dessuten egne coacher som vil sørge for din videreutvikling slik at du kan være trygg på at du vil lykkes i din nye stilling. Sector Alarm fremmer gode karrieremuligheter for dyktige medarbeidere, så hos oss vil du kjenne deg ivaretatt og få muligheten til å vokse internt. I det store og hele er det å være god på salg noe du har nytte av så lenge du lever, både i jobb og på privaten. Vi tilbyr deg gode lønnsbetingelser med fastlønn og provisjonsordning. Dersom du legger inn litt ekstra innsats vil belønningen øke i samme takt. På denne måten er du din egen lykkes smed. Du vil disponere egen tjenestebil iht. policy, i tillegg til at du styrer bestilling av varer/alarmkomponenter. Hvem ser vi etter? Vi ser etter deg som er selvgående, strukturert og ønsker å jobbe med salg. Det er en fordel om du har jobbet med oppsøkende salg tidligere, men det viktigste er ditt engasjement og din arbeidsvilje. Det er viktig for oss at du er en god ambassadør for selskapet og våre produkter. Vi ser etter deg som er ekstremt resultatorientert og som drives av å levere gode resultater. Du har et stort pågangsmot og står på ekstra i hverdagen, slik at du når de målene du setter deg. Du har gode kommunikasjonsferdigheter og evner å fremme budskap og salgsargumenter på en ryddig og god måte. Det er en fordel at du har et godt konkurranseinstinkt, og at du trives i en aktiv hverdag med kundekontakt. Du innehar førerkort klasse B. Du kan vise til en tilfredsstillende vandelsattest, vi vil bistå med å innhente nødvendig dokumentasjon. Innkomne CV’er og søknader vurderes fortløpende, så ikke vent med å registrer din søknad. Ved spørsmål kan du kontakte Recruitment Specialist, Celin Voldsæter på telefon 92626253 eller epost: celin.voldsaeter@sectoralarm.no. Regional driftssjef Stein Arne Johannessen kan nåes på telefon 95194059. Vi ser frem til å motta søknaden din.
11.08.2020 Indre Østfold, Vestby, Nordre Follo
Avdeling for infeksjonssykdommer er en av landets største spesialavdelinger innenfor fagfeltet. Det er 29 senger fordelt over to sengeområder og med vel 3500, i all hovedsak øyeblikkelig hjelp innleggelser årlig. Sengeområde S402 består av 22 senger og ledes av en seksjonsleder og enhetsleder. Vi har som mål at pasienter og pårørende skal få medisinsk behandling av høy kvalitet, samt bli ivaretatt på en profesjonell og respektfull måte. Identifiserer du deg med disse verdiene og har du lyst til å være med å videreutvikle vår avdeling? Dersom du trives med å ta ansvar i en spennende, hektisk og variert hverdag, kan dette være stillingen du ser etter. Vi kan tilby deg videreutvikling innenfor et spennende fagområde og ledelse med god opplæring i et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø. Vi søker etter deg som er resultatorientert og motivert for å lede. Enhetslederstillingen er relativt nyopprettet, derfor vil arbeidsoppgaver og ansvarsområder kunne forandres over tid. Daglig drift og arbeidstidsplanlegging ligger til stillingen. Enhetsleder vil arbeide på dagtid med arbeid hver tredje helg. Arbeidstid fra klokken 07 må tidvis påberegnes.Alle søkere må søke elektronisk. Tiltredelse etter avtale.  Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål omkring stillingen.   Arbeidsoppgaver Bistå seksjonsleder med administrative oppgaver i tilknytning til hele seksjonen Seksjonsleders stedfortreder Medansvar for bemanning, turnus- og arbeidstidsplanlegging og rekruttering Koordinere en effektiv drift og pasientflyt Medansvar for budsjett, fag og HMS Sikre foretakets, avdelingens, seksjonens mål- og resultatoppnåelse  Personalansvar Pasientbehandling Kvalitetssikring og oppfølging av pasientsikkerhet Inngå i avdelingens lederteam Kvalifikasjoner Norsk autorisasjon som sykepleier Ledererfaring og/eller lederutdanning er ønskelig Driftsforståelse Klinisk erfaring fra sykehus eller annen institusjon.  Erfaringer fra infeksjonsfaget vil kunne være en fordel Kjent med Gat og Personalportalen som arbeidsverktøy er en fordel Erfaring med forbedringsarbeid er ønskelig Personlige egenskaper Har et ønske og motivasjon for å lede Strukturert og med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Opptatt av kvalitet og kontinuerlig forbedring Løsningsorientert med evne til å ta beslutninger og prioritere i en variert hverdag Gode datakunnskaper og skriftlige fremstillingsevner Høyt energinivå og stor arbeidskapasitet Gjennomføringsevne Fleksibel Kunnskapsrik, endringsvillig og engasjert Erfaring med lignende arbeidsoppgaver vektlegges Personlig egnethet vektlegges Vi tilbyr Spennende og utfordrende oppgaver i et faglig sterkt og godt tverrfaglig miljø Mulighet for videreutvikling innenfor fagområdet ledelse Ahus lederskole En avdeling med et godt arbeidsmiljø Kultur- og fritidstilbud Vi kan være behjelpelig med barnehage og bolig
10.08.2020 Lørenskog
 Det er ledig stilling som assisterende seksjonsleder med fagansvar ved Medisinsk poliklinikk på Akershus universitetssykehus Kongsvinger. Akershus universitetssykehus Kongsvinger har følgende oppgaver: pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Sykehuset i Kongsvinger er lokalsykehus for innbyggerne i Kongsvinger, Eidskog, Grue, Sør- og Nord Odal i Innlandet, Eidsvoll og Ullensaker i Viken. Er du en engasjert sykepleier som setter pasienten i sentrum og har evne til å inspirere og opprettholde et utviklende miljø? Da kan du være den vi søker! Medisinsk poliklinikk tar i mot pasienter for utredning og behandling  av generell indremedisin, blodsykdommer, diabetes, hjerte- og karsykdommer, lungesykdommer, mage- og tarmsykdommer og  stoffskiftesykdommer. Personalgruppen består av faglig engasjerte sykepleiere og spesialsykepleiere som jobber i tett samarbeid med fagansvarlig lege. Seksjonen har sykepleierpoliklinikk innen følgende fagområder: diabetes, hjertesvikt, IBD, lunge, overvekt, søvnenhet  med maskebehandling og observasjonspost.  Dialyseenheten og Kreftenheten med Palliativt team er underlagt seksjonsledelsen ved Medisinsk poliklinikk. Som assisterende seksjonsleder med fagansvar vil du jobbe tett sammen med seksjonsleder. Ved fravær er du seksjonsleders stedfortreder.    Ved intern ansettelse kan eventuell annen stilling bli ledig.    Kongsvinger sykehus er i en tilpasningsfase hvor vi bygger opp vår kapasitet for å kunne håndtere økt tilførsel av ø-hjelps pasienter fra Øvre Romerike. Vi skal fremover undersøke, utrede og behandle flere pasienter og vi har derfor behov for flere dyktige medarbeidere. Samtidig vil dette bidra til at vi bygger et sterkere grunnlag som et faglig robust og bærekraftig lokalsykehus med akuttfunksjoner. Vi håper du har lyst til å være med på denne utviklingen og bidra med din kunnskap og erfaring for å sikre gode og sikre pasientforløp i regionens største kompetansevirksomhet.      Arbeidsoppgaver Koordinere og tilrettelegge for fagutvikling i samarbeid med leder og i samsvar med sykehusets strategiplan og avdelingens målsetting.  Ha ansvaret for å lære opp nyansatte i de ulike oppgavene i poliklinikken Kunne bistå i poliklinikken ved behov. Dette innebærer varierte oppgaver som kan være fysisk utfordrende. Administrere timebøker  Ansvar, i samarbeid med leder, med å sikre poliklinikkens daglige drift og bidra til at enheten drives i samsvar med politiske og økonomiske føringer og vedtak Tilrettelegge for og være pådriver i avdelingens forbedringsarbeid Stillingen inngår i seksjonens lederteam Kvalifikasjoner Ønskelig med lederutdanning/ledererfaring og interesse for ledelse Relevant sykepleiererfaring med minimum 2 års klinisk erfaring Erfaring fra lignende virksomhet er en fordel  Kjennskap til pasientadministrativt system DIPS Kjennskap til Gat og Personalportalen Gode norsk kunnskaper  Personlige egenskaper Interesse for fag og ledelse   Gode samarbeidsevner, god til å få ting til å skje gjennom andre Ser løsninger og har evner til å prioritere i en travel hverdag Gode kommunikasjonsevner Evne til å være fleksibel  Helhetstenkende Verdsette tverrfaglig samarbeid og tilrettelegge for dette Evne til å fungere godt i team og samhandle med andre faggrupper Evne til å få fram det beste i hver enkelt ansatt  Miljøskaper  Vi tilbyr Lønn- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende overenskomst og arbeidsreglement En arbeidsplass som er en IA(inkluderende arbeidsliv) - bedrift Et godt, inspirerende og hyggelig arbeidsmiljø i stadig utvikling Erfarne og dyktige kollegaer i et miljø preget av engasjement og høy faglighet Gode pensjonsordninger i KLP 
10.08.2020 Kongsvinger
Grunnet Korona pandemien så har vi vært nødt til å innføre besøkskontroll ved sykehuset, og vi har nå behov for flere ansatte. Vi har flere ledige stillinger som tilkallingshjelp og ønsker personell som kan jobbe heltid eller deltid. De som ansettes må påregne arbeid på dag/kveld og helg.  Besøkskontrollens personell ansettes i Divisjon Facilities Managements egen vikarpool. Tiltredelse snarest, så vi kontakter søkere fortløpende.   Arbeidsoppgaver Arbeidet som servicemedarbeider er å utøve besøkskontroll i alle sykehusets innganger. Arbeidet består i å snakke med pasienter/pårørende og besøkende og avgjøre om de skal slippes inn i sykehuset basert på de til enhver tid gjeldende smittevernregler i sykehuset og samfunnet for øvrig. Kvalifikasjoner Beherske norsk skriftlig og muntlig Gode kommunikasjonsevner Erfaring med service / personalhåndtering Personlige egenskaper Gode kommunikasjonsevner Høy grad av serviceinnstilling Du må like å sitte i front mot pasienter/pårørende og besøkende Du må være løsningsorientert og åpen for endringer Ansvarsbevist  Personlig egnethet blir vektlagt  Vi tilbyr En arbeidsplass med et viktig samfunnsoppdrag  Gode kolleger Sykehuset har gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet  Sentral beliggenhet i landlige omgivelser med kort reisevei til Oslo 
10.08.2020 Lørenskog
Vi er på jakt etter en unik person til å jobbe som kjøkkenassistent på vårt barnesenter. Vi søker deg som har et stort engasjement og har lyst til å utgjøre en forskjell for barnepasientene på Ahus. Vi trenger deg som kan jobbe fra 14:00- 18:30 mandag til fredag . Det er også jobb hver 3 helg  07.00-15.00  eller 11.00-18:30. For å tilstrebe en størst mulig fleksibilitet i organisasjonen er alle nyansatte i avdeling Mat & Drikke også ansatt i Divisjon Facilities Management. Dette betyr at du må være villig til å flytte deg innad i organisasjonen om det er behov for dette. Alle søkere må søke elektronisk. Arbeidsoppgaver Vi sørger for trygg, innbydende og korrekt mat til pasienten. Vi utfører daglig renhold. Vi bruker Nutshell som vårt bestillingsverktøy Vi jobber turnus og  helg, arbeidstiden er  14:00- 18:30 mandag til fredag og 07:00-14:30 / 11:00-18:30 hver 3. helg. Kvalifikasjoner Meget gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper Matfaglig bakgrunn ønskes Interesse for faget og ønske om å gjøre en god jobb Det forventes at du tilegner deg de rutiner som følger med jobben, slik som HACCP og en del kunnskap om dietter og spesialkost Opplæring vil bli gitt Personlige egenskaper Du er ærlig og imøtekommende Du er en omsorgs person som vil det beste for pasienten  Du er fleksibel Du er blid og opptatt av å gi god service Du er en god kollega  Du er løsningsorientert Du er presis Du er lærevillig Vi tilbyr En hektisk arbeidsdag En interessant arbeidsdag Mange gode kolleger Sykehuset har gode velferdstilbud for ansatte, f. eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet. Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud. Sentral beliggenhet i landlige omgivelser med kort reisevei til Oslo
10.08.2020 Lørenskog
Bekks rendyrkede rådgivningsenhet (Bekk Management Consulting) søker dyktige nyutdannede som ønsker å jobbe i et av Norges sterkeste fagmiljøer. Du har til sommeren 2021 gjennomført utdanning som siviløkonom, sivilingeniør, MSc eller MBA. Vi søker deg som kan vise til sterke faglige resultater og høy motivasjon for nettopp Bekk og BMC. Oppstart august 2021 i Oslo. Vi jobber med en variert og spennende kundeportefølje Vi hjelper store private og offentlige virksomheter med å bygge konkurransekraft og relevans i en tid som preges av høy teknologisk endringstakt. Kundene våre søker i økende grad råd hos tverrfaglige miljøer når de skal digitalisere sin virksomhet og må tenke nytt. Med utgangspunkt i Bekk har BMC unik tilgang til tverrfaglig kompetanse og en av landets mest spennende kundeporteføljer. I BMC får du tidlig mulighet til å påvirke ledende norske virksomheter og jobbe sammen med noen av Norges fremste forretningsrådgivere, teknologer og designere. I Bekk vil du finne et unikt og tverrfaglig miljø Faglig utvikling er viktig for oss, og vi bruker en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Vi har over 30 spesialiserte faggrupper som møtes jevnlig. Blant faggruppene vi har i 2020 finner du for eksempel Digital produktutvikling i praksis, Bærekraftig produkt- og forretningsutvikling, Design av smidige organisasjoner, Blockchain, Intelligente analyser og Avanserte maskinlæringsmetoder. Kort fortalt betyr det tid til å jobbe med egne eller felles prosjekter i arbeidstiden: https://www.bekk.no/hva-vi-gjor/synthesizer I tillegg har vi et sterkt sosialt miljø med ukentlige tilbud, både kulturelle, faglige og sportslige. Et innblikk i dette miljøet kan du få ved å følge oss på Instagram @livetibekk. Er du interessert i samspillet mellom strategi og teknologi? Vi ser etter deg som har interessen, talentet og kompetansen som kreves for å levere fremragende resultater til våre kunder. Dette innebærer en særlig interesse for samspillet mellom strategi og teknologi. Videre må du ha sterke analytiske evner og meget gode faglige kvalifikasjoner, evne å arbeide selvstendig og strukturert og ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Ikke minst må du være nysgjerrig, engasjert og like å ta initiativ.
10.08.2020 Oslo
Ettårig vikariat med muligheter for fast ansettelse Vil du være med å utforme morgendagens skatte- og avgiftssystem? Om stillingen Vi søker etter en eller flere dyktige økonomer til ledig vikariat i Skatteøkonomisk avdeling. Norge skal ha et skatte- og avgiftssystem som finansierer fellesskapet på en effektiv og rettferdig måte. Avdelingen er faglig sekretariat for finansministeren og den øvrige politiske ledelsen i departementet. Skatteøkonomisk avdeling har blant annet ansvaret for arbeidet med det årlige skatte- og avgiftsopplegget og strukturpolitiske spørsmål i den økonomiske politikken, herunder petroleumsvirksomheten. Avdelingen analyserer også virkemiddelbruken i klima- og miljøpolitikken og  forbereder departementets deltakelse i det internasjonale klimaarbeidet. Som ansatt i en av avdelingens fire seksjoner vil du bidra med faglige råd om utformingen av skatte- og avgiftssystemet. Dette innebærer blant annet å analysere virkninger av skatte- og avgiftsendringer for husholdninger, bedrifter og offentlige budsjetter med utgangspunkt i mikroøkonomisk teori. Stillingen krever Meget gode kunnskaper i samfunnsøkonomi, herunder mikroøkonomisk teori og analyse Analytiske ferdigheter Interesse for samfunnsspørsmål Kunne argumentere godt for faglige vurderinger både muntlig og skriftlig Gode samarbeidsevner og evne til å arbeide selvstendig Høy arbeidskapasitet Utdanning, egenskaper og erfaring Det kreves økonomisk utdanning på mastergradsnivå eller høyere med meget gode resultater. Til stilling som rådgiver/seniorrådgiver er det nødvendig med relevant erfaring. Studenter som er ferdig med utdanningen i løpet av høsten 2020, kan også søke. Vi tilbyr Interessante og samfunnsnyttige arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø Faglig utvikling Nærhet til politiske beslutninger Et hyggelig arbeidsmiljø Betalt overtid Annen informasjon Kontakt: Ekspedisjonssjef Siren Solhaug, telefon 22 24 45 52/41 44 50 37 eller avdelingsdirektør Ingrid Rasmussen, telefon 22 24 45 07/48 09 96 81. Søknadsfrist: 23. august 2020. Søknaden merkes med referansenummer 12/20. Lønn: Lønn kr 480 000 - kr 750 000 (pluss betalt overtid). For spesielt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.   Vi gjennomfører bakgrunnssjekk på kvalifiserte søkere før ansettelse. Ansatte i Finansdepartementet må kunne autoriseres for adgang til informasjon gradert BEGRENSET etter sikkerhetsloven. For mer informasjon om autorisasjon, se her: https://jobbifin.dep.no/jobb-i-fin/rekrutteringsprosessen/. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Søker vil bli orientert om dette på forhånd. Finansdepartementet er opptatt av mangfold og ønsker å være en arbeidsplass som gjenspeiler befolkningen. Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming, hull i CV, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-bedrift, og i dette ligger det blant annet at vi vil sørge for tilrettelegging på arbeidsplassen dersom det er behov for det. Alle kvalifiserte søkere vil bli vurdert.  
10.08.2020 Oslo
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC Industry er en av Norges største asfaltentreprenører. Virksomheten er inndelt i tre sektorer: Steinmaterialer, Asfalt og Hercules.  NCC Industry Asfalt i Norge har asfaltproduksjon i både stasjonære og mobile asfaltverk. Enheten produserer årlig 1,5 mill tonn asfalt, det meste til større veianlegg for Statens Vegvesen og kommunale/fylkeskommunale prosjekter. I tillegg legges asfalt på veier, plasser og i parkeringshus for et stort antall private og offentlige kunder. Til Asfalt Entreprise Øst i område Vestfold og Telemark søkes det etter: ARBEIDSLEDERVi søker deg som har kompetanse til å være leder for utleggerlag i Vestfold/ Telemark. Du vil få ansvar for planlegging og oppfølging av jobber samt oppfølging av eksisterende og nye kunder. Du vil sammen med gode kollegaer sitte på lyse og moderne kontorer på Lierstranda.   For å trives hos oss i NCC, må du ha et positivt engasjement, våge å tenke nytt, inneha gode samarbeidsevner og være tydelig på egne meninger. Du er løsningsorientert, og vet at struktur og planmessighet sammen med teamfokus fører til gode resultater. Dine arbeidsoppgaver: salg og kundeoppfølging kommunikasjon mot fabrikk, transportører og koordinering med andre arbeidsleder påvirke effektivitet og kvalitet med å følge lagene i daglig drift bistå Site Manager i vurdering av fremdrift på jobber bistå kalkyle og tilbudsarbeid Det er en fordel om du har: driftserfaring fra asfalt eller anlegg erfaring med håndtering av anbud/forespørsler kunde- og markedsforståelse gode leder- og kommunikasjonsegenskaper gode IT-kunnskaper erfaring med håndtering av anbud/forespørsler og utforming av tilbud Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et dynamisk, engasjert og faglig sterkt arbeidsmiljø. NCC gir gode muligheter for egenutvikling og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar.   Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta gjerne kontakt med oss - se kontaktdetaljer. Vi imøteser en kortfattet søknad med CV via vårt søknadssystem.   Søknadsfrist: 18.08.2020, men søknader vil bli vurdert fortløpende.     Søk her Kontaktpersoner: Runar ByeSite Manager, Vestfold/Telemark+47 482 33 743
10.08.2020 Vestfold og Telemark
Vis alle 18.562 ledige stillinger
Les mer om Hotel Verdandi

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Hotel Verdandi