<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – ABO Regnskapsservice AS ABO Regnskapsservice AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi ønsker å styrke vårt regnskapsteam og søker nå en Teamleder regnskap til Norges ledende private helseforetak, Aleris Helse AS. Stillingene innebærer ansvar for regnskapsføring og økonomisk oppfølging av Aleris Helse AS, og vil inngå i et større regnskapsmiljø på ti personer. I rollen vil du ha et bredt spekter av arbeidsoppgaver, hvor du vil ha ansvar for både system og operasjonell regnskapsføring. Stillingene rapporterer til Regnskapssjef. Arbeidsoppgaver Ansvar for månedsavslutning og avstemminger av balanse MVA-rapportering Registrering og oppfølging av inngående faktura Føring av banktransaksjoner/remittering Fakturering, kreditering og oppfølging av inkassosaker Generell bilagsføring Behandle henvendelser fra intern og ekstern pr tlf og e-post Andre ad hoc oppgaver Kvalifikasjoner Autorisert regnskapsfører med minimum 5 års erfaring med regnskapsarbeid Gode Excel-kunnskaper, og god IT-forståelse generelt God kjennskap til avstemminger og dokumentasjoner God systemkompetanse, spesielt Visma Global, Visma dokumentsenter og AdraMatch. Fordel om du også har kjennskap til VitariConnect og Skalpell Gode språkkunnskaper, både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Flink til å kommunisere med andre, både på tlf og e-post Personlige egenskaper Vi ser etter deg som er strukturert og nøyaktig. Samtidig trives du i et høyt arbeidstempo, er fleksibel og løsningsorientert. Vi er åpne for at du er nysgjerrig og alltid søker læring og utvikling. Du må gjerne ha gode samarbeidsevner og være service innstilt, samt ha evner å bidra til et godt arbeidsmiljø i avdelingen og selskapet. Vi tilbyr Vi kan tilby en sentral stilling i et ledende konsern i en bransje i kontinuerlig vekst. Du vil få en variert rolle, med gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Vårt arbeidsmiljø er uformelt og inkluderende, og du vil jobbe sammen med dyktige og engasjerte kollegaer. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, og holder til sentralt på Oslo City. Kontaktperson Julie A. Trønnes, Leder Research hos Succedo AS Tlf. 92 26 65 05/22 55 47 00 eller mail: julie.tronnes@succedo.no
24.01.2020 Oslo
Position Description Vi søker flere løsningsarkitekter!CGI bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test, til små og store kunder. Avdelingen har et sterkt fagmiljø bestående av konsulenter med spisskompetanse innen systemarkitektur. På grunn av flere tilbudsforespørsler søker vi nå en erfaren løsningsarkitekt som ønsker å bli med på laget. Your future duties and responsibilities Hva er dine oppgaver som løsningsarkitekt?Som løsningsarkitekt i hos oss vil du ha en sentral rolle på prosjekter hos våre kunder, og fungere som et bindeledd mellom fagmiljøer, utviklingsteam og andre arkitekter. Du må være en prosessdriver og ha tett og løpende kontakt med både kravstillere, fagansvarlige, applikasjonsarkitekter og andre interessenter. I rollen vil du være ansvarlig for at de teknologiske føringene gitt av kunden opprettholdes gjennom prosjektgjennomføringen. Arbeidet inkluderer også at du både strukturerer og definerer teknologiske og arkitektoniske behov i samarbeid med kunden og andre prosjektdeltakere. Required qualifications to be successful in this role Vår nye løsningsarkitekt har ...•høyere utdannelse innen IT eller økonomi•minimum 7 års arbeidserfaring, hvor minst 3 av disse årene er innen arkitektur•erfaring med større prosjekter, gjerne fra offentlig sektor, og arbeidet med funksjonell eller teknisk løsningsdesign•evner til å se helheten, og har kjennskap til alle faser i et utviklingsprosjekt•god forståelse for forretningsprosesser, og erfaring med smidige prosessrammeverk•SCRUM master- eller product owner-sertifisering, men dette er ikke et krav•har kompetanse innen JavaSom person har du stor interesse for teknologi, og interesse for utvikling av webløsninger. Du er strukturert og analytisk, samt kvalitets- og resultatbevisst. På samme tid er du tillitsvekkende og teamorientert. Da du i rollen som løsningsarkitekt vil jobbe med kunder i offentlig og privat sektor, er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.Noe av hva vi kan tilby:Vi kan tilby deg en kreativ og viktig rolle i et selskap i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Gruppen er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr også et sosialt miljø og arrangementer som eksempelvis bedriftsidrettslag, hackweekends, fjellturer m.m.Vil du vite mer?For mer informasjon ta kontakt med Avdelingsleder Delivery, Vibeke Bassøe, på e-post:vibeke.bassoe@cgi.no eller via telefon 92621717.Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
25.09.2019 Oslo
CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI har vi en egen avdeling som arbeider tett opp mot prosjekter tilknyttet industribransjen. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og ambisjoner, søker vi nå en ny senior fagkonsulent prosjekt til denne avdelingen. Your future duties and responsibilities Arbeids- og ansvarsområder:I Manufacturing arbeider vi med innovative strategier og løsninger som bistår industribedrifter med å bli mer kundesentriske. Våre ansatte har lang erfaring innen levering av forretningsapplikasjoner, og er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics 365-miljøer. Her tilbyr vi tjenester innen bl.a. ERP, CRM, Office 365 og sharepoint, for å nevne noen. Som senior fagkonsulent prosjekt vil du jobbe med kunder i prosjekt og forvaltning som har behov for bistand med prosjektmodulen i Dynamics 365 Operations. Du vil jobbe tett med konsulentene fra øvrige fagområder, som eksempelvis finans, lager & logistikk m.m. Det forventes også at du evner å ta rollen som track-lead i prosjektet.Vi kan tilby deg:I CGI er vi opptatt av at våre medarbeidere skal trives og kunne utvikle seg, både personlig og faglig. Vi tilbyr derfor kurs, sertifiseringer og deltakelse på faglige arrangementer. Det er også mulighet for å delta på andre interne fagkvelder, workshops, hackweekends osv. – alt for å sikre deg en sterk faglig kompetanse. Du vil selvfølgelig få konkurransedyktige betingelser med gode pensjon- og forsikringsordninger, aksjespareprogram for alle våre ansatte, samt andre goder som blant annet dekket mobilabonnement og bredbånd. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdannelse innen IT/teknologi eller andre relevante fagområder. Lang erfaring kankompensere for manglende høyere utdannelse.- Minimum 3-5 års erfaring med ERP systemer, fortrinnsvis innen Microsoft Dynamics AX,Dynamics 365 for Finance and Operations, M3 eller IFS.- God forståelse for forretningsprosesser tilknyttet prosjekt, innkjøp og salg rettet mot finans.- Sterke kommunikasjonsevner, og evner å være rådgiver for kunden i hvordan effektivisereprosesser ved bruk av ERP-verktøy. Gjerne også praktisk erfaring fra å arbeide påkundesiden.- Fordel om du har kjennskap til DevOps og erfaring innen CE/CRM – PSA/FieldServices, meningen krav.- Behersker godt norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.Som person trives du med å samarbeide innad i team, samtidig som du evner å arbeide selvstendig innenfor egne ansvarsområder. Du er engasjert og tar initiativ i din arbeidshverdag, samt jobber strukturert, analytisk og proaktivt med dine oppgaver. Ettersom stillingen innebærer samarbeid innad i leveranseteam og med kunder, er det viktig at du samarbeid godt med andre mennesker og evner å skape tillit blant de du omgås.Vil du vite mer om stillingen?Ta kontakt med undertegnede for mer informasjon om stillingen: Director Consulting Services, Jan-Richard Bjerkås, på tlf: 469 50 005 eller mail: jan-richard.bjerkas@cgi.com What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Bergen
Er du vår nye ERP-konsulent med bakgrunn innen logistikk/Supply Chain?CGI er et av landets ledende IT- og teknologiselskaper, og har i over 40 år bistått utvalgte kunder med leveranse av forretningsapplikasjoner. I denne perioden har vi bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer, og gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder med å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. CGI er i stadig vekst, og i den anledning ønsker vi å styrke vår avdeling og satsing på Microsoft Dynamics 365 i Bergen. Bergen er en viktig region hvor vi ønsker å styrke vår tilstedeværelse, samt å bygge et enda større og sterkere miljø på Microsoft Dynamics, og Microsoft sin Power-plattform. Geografisk tilhørighet og kunnskap om kunder i regionen er viktig for både oss og våre kunder. Vi søker derfor etter en senior fagkonsulent innen logistikk og Supply Chain. Your future duties and responsibilities Bli med å bygge vårt miljø i Bergen!Som senior fagkonsulent i CGI får du en viktig rolle i leveranseprosjekter hos nye og eksisterende kunder i Bergen og omegn. Du vil få ansvar for å bistå i nye kundeprosjekter innen området logistikk/Supply Chain. Ansvaret inkluderer innsalg, analyse og implementering, overlevering til forvaltning, og deretter bistand til forvaltning for utvalgte kunder i Bergensregionen. Du vil også kunne ta et utvidet ansvar som lead i større prosjekter på prosesser innen logistikk/Supply Chain. Du vil jobbe i tett samarbeid med kunde og prosjektteam på prosessforbedringer og i implementering av nye innovative løsninger. Basen er i Bergen by, i våre nye og moderne lokaler sentralt ved Danmarksplassen.Vi kan tilby deg ...Som fagkonsulent logistikk/Supply Chain i CGI vil du få muligheten til å videreutvikle vår satsing innen Microsoft Dynamics 365 i Bergen og Oslo. Du vil få muligheten til å bli en del av Norges største og mest kompetente miljø innenfor Dynamics, og gå inn i noen av de største og mest spennende prosjektene på Microsoft teknologi. Vi er opptatt av at våre medarbeidere skal trives hos oss, og tilbyr derfor muligheten til å utvikle seg gjennom å ta sertifiseringer, kurs, delta på konferanser osv. Samtidig vil man bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester, fredagstreff, bedriftsidrettslag, med mer. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger, samt fordelaktig aksjesparingsprogram. Bli en del av et godt sosialt fellesskap hvor faglig utvikling står i sentrum! Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:• Høyre utdanning innen logistikk, økonom, administrasjon og/eller IT. Lang erfaring kankompensere for høyere utdanning.• Minimum fem års arbeidserfaring innen ERP, primært med Microsoft Dynamics AX ellerDynamics 365. Alternativt erfaring fra andre løsninger som M3 eller IFS eller SAP• Solid erfaring innen forretningsprosesser knyttet til logistikk og Supply Chain.• Du har gjerne erfaring fra kundesiden på større implementeringsprosjekter.• Erfaring med WMS-løsninger, eks. Tolncrease• Du har gjerne erfaring med DevOps, og smidig metodikk.• Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.• Du har god prosessmessig forståelse og gjennomføringsevne.• Du er en utstrakt "team-player" – Vi jobber sammen i leveranseteam og er avhengig avgodt lagspill• Gode analytiske evner.• Du har evne til å rådgi kunden i hvordan effektivisere prosesser ved bruk av ERP verktøyDet en forutsetning at du har forståelse for teknologi og digitalisering, og mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Vår nye fagkonsulent bygger relasjoner, er tillitsvekkende og evner å rådgi våre kunder i hvordan effektivisere prosesser ved bruk av ERP. Du er en utstrakt lagspiller og bidrar inn i våre leveranseteam, samtidig som du evner å jobbe selvstendig og levere på egne oppgaver.Vil du vite mer?Ønsker du mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med Director Consulting Services, Morten Kvernbråten, på mail: morten.kvernbraten@cgi.com eller telefon: 977 27 000. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
03.12.2019 Bergen
Position Description Har du erfaring fra finans og ønske om å utvikle din kompetanse i et ledende IT-konsulenthus?Da kan du være med å hjelpe våre kunder i digitalisering av deres virksomhet. Sammen med et stort kompetansemiljø innenfor Dynamics 365 vil du være en sentral rådgiver innenfor finansområdet. Din kompetanse er viktig for å forstå kundens prosesser og realisere gevinster gjennom endringer og ny teknologi.I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi har bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder til å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi arbeider med å optimalisere kundens forretningsprosesser og være en rådgiver gjennom digitaliseringen med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen. Your future duties and responsibilities Dine nye arbeidsoppgaver:Som seniorfagkonsulent finans får du muligheten til å jobbe med spennende prosjekter for Enterprise-segmentet og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Du blir en del av et forretningsområde som teller nærmere 50 medarbeidere, og vil jobbe med Norges ledende kunder innenfor disse segmentene. I rollen som fagkonsulent vil du bidra til merverdi hos våre kunder gjennom å forbedre deres eksisterende virksomhet. Dette gjør vi ved å implementere og forvalte nye eller eksisterende forretningsløsninger. Videre arbeider vi i tett sammen med øvrige deler av CGI for å kunne tilby markedsledende kompetanse og løsninger innen blant annet Master Data Management, Business Intelligence, robotikk, IoT, og skytjenester.Noe av hva vi kan tilby:- En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst.- Muligheten til å tilegne deg kompetanse som er fremtidsrettet og verdsatt av markedet.- En fleksibel arbeidshverdag med stor grad av frihet under ansvar.- Muligheten for personlig og faglig utvikling gjennom sertifiseringer, kurs, deltakelse påkonferanser osv.- Å bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester,fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer.- Konkurransedyktige betingelser.- Gode pensjons- og forsikringsordninger.- Deltakelse i CGIs aksjesparingsprogram. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kan kompenserefor høyere utdanning.- Minimum fem års arbeidserfaring etter studier hvor minimum 3 av disse årene har inkludertarbeid med ERP-systemer med fokus på Finans, og gjerne med koblingen mot prosjekt.- Erfaring med bruk av Microsoft Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and Operations.- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Det en forutsetning at du har forståelse for forretningsprosesser og gjerne i kombinasjon med teknologi, samt mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Du er komfortabel med å rådgi kunden i hvordan prosesser kan effektiviseres ved bruk av ERP-verktøy. Som person er du engasjert og initiativtakende, i tillegg til at du er en utstrakt team-player med evnen til å skape tillit. Tilslutt ser vi for oss at du er analytisk og jobber strukturert.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director Consulting Services, Morten Kvernbråten, på e-post: morten.kvernbraaten@cgi.com eller via telefon 907 27 000 What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.12.2019 Bergen
Program Start Date: September 2020 Training Location: Krakow, Poland for the first 6 months Location after training: Lysaker, Norway About Cisco: It has never been a better time; to lead, inspire and innovate. Today at Cisco we are building teams that are expanding our technological capabilities in exciting new ways across mobile, cloud, security, IT, collaboration and big data spaces, including software and consulting services. Through the Internet of Everything we transform our customers' businesses worldwide. We are pioneers and have been since the early days of connectivity. We work with customers across all sectors so your revolutionary ideas will impact everything from retail, healthcare, and entertainment, to public and private sectors, and beyond. There are over 3 billion people and 10 billion connected things in the world now, and over 50 billion estimated in the future, your career has exponential possibilities at Cisco. Join us to collaborate with like-minded innovators in a fun and flexible culture that has earned Cisco global recognition as a Great Place to Work. What you will do: By joining the Customer Experience Delivery team you will become a trusted advisor to our customers. You will consult with them to build a solid, long-term relationship, providing thought leadership in solving their technology challenges and supporting them in achieving their business outcomes. On a day to day basis this involves working with them directly to review their technical business requirements in order to propose new technology designs that will meet their current and future needs. This will involve the provision of a range of IT consultancy services and the creation and presentation of project documentation incorporating elements design, implementation and testing in line with Cisco standards. On an average day this means: *                Building and maintaining relationships with a variety of international customers *                Navigate customers through evolving technology and digital transformation *                Prepare customer's business and technology infrastructure for emerging trends *                Propose and review data center, cloud, network or security designs exceeding business specifications *                Install, configure, and integrate new solutions or applications of Cisco and Third Party solutions *                Keeping an eye on the ever increasing security requirements and constantly evolving threat landscape *                Manage or optimize existing network or cloud infrastructure with redundancy and risk mitigation in mind *                Solve technology and software problems that cross a broad range of technologies, help reduce risk and increase operational efficiency *                Opportunity for travel and face-to-face customer consulting as required *                Building a specialization in a specific technology, customer or market segment, based on broad general training What we can offer you: Participate and thrive in the Cisco team culture, built on openness and transparency. You will spend the start of your career with Cisco in one of our training hubs (Krakow, Poland) where you will have the opportunity to connect and socialize with a large group of likeminded associates from all over Europe. Through world class training you will have the opportunity to become a leading expert in Software, Cloud, Mobility, Security, Collaboration or Datacenter. You will then move into your permanent role where you will be given real responsibility from day one. You will have the opportunity to combine your degree education with learnings from our advanced training environment to build creative solutions to real business challenges. We want you at the heart of the Cisco transformation to software, services, and solutions. We offer a fantastic work environment while you will receive a competitive salary and generous benefit; including ability to work remotely and lead a balanced lifestyle. What you will need to succeed: *                You are excited by the fascinating world of Cisco software, security or infrastructure solutions, and you love to see customers succeed. *                You have minimum a BS/BA from a 3-4 year technical program degree in Engineering, Cyber Security, Computer Sciences, Physics or Mathematics preferred *                You are able to live and work in Norway with no additional VISA sponsorship from Cisco *                You graduated  from a Bachelor or a Master by September 2020 *                You are fluent in English. *                 A technology enthusiast, enjoying talking about innovation and always keeping up with the latest technology news. *                A strong communicator with the confidence to engage and talk to a wide range of people. *                View team collaboration as instrumental to achieving success. *                Enjoy looking at practical real life challenges and think creatively to solve them. *               Approach situations with an open and curious mind, taking on challenges with an eye for opportunity. Programme structure: *                First 6 months (together with all associates from across EMEAR): full-time training, shadowing and job rotation in Krakow (Poland). Cisco will support you with the relocation to Poland and with obtaining a Visa/Work Permit when applicable. If you have no work experience this will act as your transition from university campus to work life. *                After 6 months: join the local CX team in Norway, assuming ownership and responsibility of regional CX deliverables and customer success, supported by ongoing mentorship and guidance to accelerate your continuous development. Shape solutions of real world challenges, closely mentored and integrated into our diverse team.  
09.01.2020 Polen, Bærum
Please note this posting is to advertise potential job opportunities. This exact role may not be open today, but could open in the near future. When you apply, a Cisco representative may contact you directly if a relevant position opens. Why You'll Love Cisco We change the World, you will become passionate about your employer and the brand you represent. Everything is converging on the Internet, making networked connections more meaningful than ever before in our lives. Our employees' groundbreaking ideas impact everything. Here, that means we take creative ideas from the drawing board to dynamic solutions that have real world impact. You'll be part a team that cares about its customers, enjoys having fun, and you'll take part in changing the lives of those in our local communities. Come prepared to be encouraged and inspired.What You’ll DoThe Customer Success Specialist (CSS) role is a highly critical, strategic advisor and technical expert that engages with customers to accelerate their adoption of Cisco products & solutions that transform their business and drive business outcomes. The role resides within the Cisco Customer Experience (CX) organization, one of Cisco’s fastest growing teams.You will be a hands-on expert for the security architecture. This role owns delivery of targeted engagements intended to increase security product awareness, share industry practices, and drive overall security product consumption and business value. The CSS brings strategic vision and tactical expertise to ensure every customer engagement is a success while also actively participating in the global CSS Community where they collaborate with their peers to share best practices and customer success stories. You are able to effectively combine technical knowledge in security with a solid grasp of business priorities to provide consultative solutions pivotal to helping customers realize value faster.This is a technical role aimed at helping our customers with a myriad of their adoption challenges across the security product domain. In the role, you will: Deliver accelerators and ATX (Ask-the-Expert) to a set of customers that qualify, tailoring deliverables and producing quantifiable business outcomes with scope and on-time engagement. Facilitate high impact, technology-specific workshops targeted at all levels of an organization to accelerate a business initiative, potentially in conjunction with the Customer Success Executive (CSE). Leverage domain specialization and expertise to identify and proactively handle risk areas and customer expectations that could impact successful delivery. Contribute to security product and offer improvement by providing lifecycle feedback to CX Security Product Management and CX Success Programs Teams. Inspire customers to make tactical and strategic deployment decisions and track long term business outcomes. Collaborate with Account teams, CX, and Partners to improve customer adoption, address product concerns, and drive incremental growth. Be responsible for evangelizing the end-to-end CX offer strategy and roadmap to sales specialists, delivery teams, and customers. Drive adoption and expansion of Cisco security products by highlighting feature opportunities, winning use cases, and relevant strategies to customers and the Success team. A willingness to travel 25% or more (pending role requirements). Who You’ll Work With If you are looking for hands-on involvement in crafting the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. You will build close relationships with customers, CX counterparts, architects, & engineers in achieving their goals. Who You Are Customer Obsessed: Actively understands customer needs and aligns architectural and vertical expertise to cross-functional teams to drive alignment on decisions that enhance customer value. Technical Guru: Deep technical knowledge with ability to understand and connect customer use cases/plans with Cisco solutions and how Cisco solutions can be optimally applied in a customer’s environment to accelerate customer value. A drive for continued learning in new technologies, functionality, and best practices. Cross-Team Collaborator & Influencer: Work across internal and external teams of all levels to inspire technical implementation decisions and work towards common goal. Ability to operate and interact with customers in a remote / virtual and face-to-face environment (varies by role). Business Acumen: Clear understanding of high-level business landscape including key strategic priorities, processes, and competitive marketplace. Results Oriented: Interest in and proven execution ability with relevant technologies and customer outcomes. First Responder: Skilled at issue management and handling customer expectations. Effective Communicator: Delivers complex information in a confident and convincing manner, appropriate to a diverse audience that produces clarity and impact. Technical Requirements You have an in depth understanding of Security that allows you to assist the customer with barriers that they experience as they onboard and implement Cisco Security Solutions. You provide technical consultative support for Security to Cisco customers, partners, account teams and other internal technical support teams. You have the ability to communicate, demonstrate, and accelerate the proper utilization of Security as you encourage the customer to engage in the daily use of the solution. You provide guidance to help drive Security for deployment, craft policies around configuration, automate features and utilize reporting capabilities to help accelerate adoption. You navigate the customer’s mixed security environments and migrate customers from legacy or competitive platforms to the latest Cisco platform. You demonstrate strong communications skills and lead when engaging customers, partners, and account teams. You utilize moderate to complex lab environments to demonstrate the resolution of barriers across the entire customer lifecycle for products & solutions including, but not limited to, Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, and Web Security. Required Experience Bachelor's degree in Computer Science, Computer Engineering, Electrical Engineering or related field. 3-5 years of experience in technical consulting or direct customer interfacing/engagement role with a deep understanding of industry best practices related to domain. Thorough understanding of the technical fundamentals of aligned technology/specialization areas, including features and use cases, and an ability to define and articulate how technology can be used to solve business challenges. Practical experience in configuring, supporting and troubleshooting networks. Experience working with Linux/OSX operating systems. Experience with Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, Web Security. Experience with VMware. Familiarity with Network proxies. Understanding of security protocols - SSL, IPSE, ACL, SMTP, HTTP, HTTPS, IMAP, POP3 and security policies. Suggested Cisco technical Certifications: CCNA / CCNP / CCDP/ CCIE or equivalent strongly preferred. BS Engineering, Computer Science, Masters preferred. You should have strong written, verbal and listening skills. Experience in building a business around security solutions. Positive relationships with large security customers in Local market. Deep understanding of security trends and evolution, market trends and challenges. Solid grasp of key Cisco competitors in security. Desired Skills Prior experience with a number of core Cisco security products eg. ISE, NGFW, AMP, Threatgrid, ESA/WSA, Umbrella, Duo or Cisco competitor equivalents. Experience managing/deploying network security (ACLs, whitelisting/blacklisting). Experience building a business around security solutions. Positive relationships with large security customers in Local market. Understanding of security trends and evolution, a solid understanding of key Cisco competitors in security. We Are Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it.We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box!But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.)Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward.So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool.#LI-MW1
09.01.2020 Finland, Frankrike, Nederland, Norge, Sverige, Tyskland, Australia
Why You'll Love Cisco We change the World, you will become passionate about your employer and the brand you represent. Everything is converging on the Internet, making networked connections more meaningful than ever before in our lives. Our employees' groundbreaking ideas impact everything. Here, that means we take creative ideas from the drawing board to dynamic solutions that have real world impact. You'll be part a team that cares about its customers, enjoys having fun, and you'll take part in changing the lives of those in our local communities. Come prepared to be encouraged and inspired. What You’ll Do The Customer Success Specialist (CSS) role is a highly critical, strategic advisor and technical expert that engages with customers to accelerate their adoption of Cisco products & solutions that transform their business and drive business outcomes. The role resides within the Cisco Customer Experience (CX) organization, one of Cisco’s fastest growing teams.You will be a hands-on expert for the security architecture. This role owns delivery of targeted engagements intended to increase security product awareness, share industry practices, and drive overall security product consumption and business value. The CSS brings strategic vision and tactical expertise to ensure every customer engagement is a success while also actively participating in the global CSS Community where they collaborate with their peers to share best practices and customer success stories. You are able to effectively combine technical knowledge in security with a solid grasp of business priorities to provide consultative solutions pivotal to helping customers realize value faster.This is a technical role aimed at helping our customers with a myriad of their adoption challenges across the security product domain. In the role, you will: Deliver accelerators and ATX (Ask-the-Expert) to a set of customers that qualify, tailoring deliverables and producing quantifiable business outcomes with scope and on-time engagement. Facilitate high impact, technology-specific workshops targeted at all levels of an organization to accelerate a business initiative, potentially in conjunction with the Customer Success Executive (CSE). Leverage domain specialization and expertise to identify and proactively handle risk areas and customer expectations that could impact successful delivery. Contribute to security product and offer improvement by providing lifecycle feedback to CX Security Product Management and CX Success Programs Teams. Inspire customers to make tactical and strategic deployment decisions and track long term business outcomes. Collaborate with Account teams, CX, and Partners to improve customer adoption, address product concerns, and drive incremental growth. Be responsible for evangelizing the end-to-end CX offer strategy and roadmap to sales specialists, delivery teams, and customers. Drive adoption and expansion of Cisco security products by highlighting feature opportunities, winning use cases, and relevant strategies to customers and the Success team. A willingness to travel 25% or more (pending role requirements). Who You’ll Work With If you are looking for hands-on involvement in crafting the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. You will build close relationships with customers, CX counterparts, architects, & engineers in achieving their goals. Who You Are Customer Obsessed: Actively understands customer needs and aligns architectural and vertical expertise to cross-functional teams to drive alignment on decisions that enhance customer value. Technical Guru: Deep technical knowledge with ability to understand and connect customer use cases/plans with Cisco solutions and how Cisco solutions can be optimally applied in a customer’s environment to accelerate customer value. A drive for continued learning in new technologies, functionality, and best practices. Cross-Team Collaborator & Influencer: Work across internal and external teams of all levels to inspire technical implementation decisions and work towards common goal. Ability to operate and interact with customers in a remote / virtual and face-to-face environment (varies by role). Business Acumen: Clear understanding of high-level business landscape including key strategic priorities, processes, and competitive marketplace. Results Oriented: Interest in and proven execution ability with relevant technologies and customer outcomes. First Responder: Skilled at issue management and handling customer expectations. Effective Communicator: Delivers complex information in a confident and convincing manner, appropriate to a diverse audience that produces clarity and impact. Technical Requirements You have an in depth understanding of Security that allows you to assist the customer with barriers that they experience as they onboard and implement Cisco Security Solutions. You provide technical consultative support for Security to Cisco customers, partners, account teams and other internal technical support teams. You have the ability to communicate, demonstrate, and accelerate the proper utilization of Security as you encourage the customer to engage in the daily use of the solution. You provide guidance to help drive Security for deployment, craft policies around configuration, automate features and utilize reporting capabilities to help accelerate adoption. You navigate the customer’s mixed security environments and migrate customers from legacy or competitive platforms to the latest Cisco platform. You demonstrate strong communications skills and lead when engaging customers, partners, and account teams. You utilize moderate to complex lab environments to demonstrate the resolution of barriers across the entire customer lifecycle for products & solutions including, but not limited to, Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, and Web Security. Required Experience Bachelor's degree in Computer Science, Computer Engineering, Electrical Engineering or related field. 3-5 years of experience in technical consulting or direct customer interfacing/engagement role with a deep understanding of industry best practices related to domain. Thorough understanding of the technical fundamentals of aligned technology/specialization areas, including features and use cases, and an ability to define and articulate how technology can be used to solve business challenges. Practical experience in configuring, supporting and troubleshooting networks. Experience working with Linux/OSX operating systems. Experience with Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, Web Security. Experience with VMware. Familiarity with Network proxies. Understanding of security protocols - SSL, IPSE, ACL, SMTP, HTTP, HTTPS, IMAP, POP3 and security policies. Suggested Cisco technical Certifications: CCNA / CCNP / CCDP/ CCIE or equivalent strongly preferred. BS Engineering, Computer Science, Masters preferred. You should have strong written, verbal and listening skills. Experience in building a business around security solutions. Positive relationships with large security customers in Local market. Deep understanding of security trends and evolution, market trends and challenges. Solid grasp of key Cisco competitors in security. Desired Skills Prior experience with a number of core Cisco security products eg. ISE, NGFW, AMP, Threatgrid, ESA/WSA, Umbrella, Duo or Cisco competitor equivalents. Experience managing/deploying network security (ACLs, whitelisting/blacklisting). Experience building a business around security solutions. Positive relationships with large security customers in Local market. Understanding of security trends and evolution, a solid understanding of key Cisco competitors in security. We Are Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it.We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box!But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.)Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward.So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool.#LI-MW1
09.01.2020 Norge
Vis alle 28.009 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om ABO Regnskapsservice AS