Ledig stilling

Åpen søknad – ABO Regnskapsservice AS ABO Regnskapsservice AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi søker deg som er eller ønsker utvikle deg til å bli en helhetlig IT løsningsarkitekt.  Vi leverer og drifter løsninger til en av Norges mest fremoverlente kunder i offentlig sektor. Her utvikler og forvalter vi apper, integrasjoner, portaler og administrasjonsløsninger basert på .NET, Azure og Office 365. Vi er også ansvarlig for device management av alle typer enheter, både Apple og Windows baserte. Løsningene driftes i vår hybride cloud-løsning. Vi har et helhetlig team med kunnskap innen alle områder som dekker rådgiving, utvikling, forvaltning og drift. Som løsningsarkitekt skal du forstå de forretningsmessige og tekniske mulighetene, samarbeide med kundeteamet og bygge gode relasjoner med beslutningstakere hos kundene. Hovedansvarsområder vil blant annet være: • Samarbeide med kunden om strategiske tiltak innen digital transformasjon.• Analysere og forstå kundens behov og mål, og være rådgiver for å kunne realisere disse.• Utvikle systemkonsepter, logiske arkitekturer og løsningsalternativer, samt se og kommunisere fordeler og ulemper med alternativene• Ha god oversikt over løsningsdesign, teknisk arkitektur, sikkerhetsarkitektur, infrastrukturarkitektur, databasearkitektur og design, system- og applikasjonsdesign, utvikling, systemintegrasjon og testaktiviteter.• Være mentor og etablere relasjoner på tvers av tekniske- og arkitekturteam.Vi tilbyr: • God fastlønn.• Aksjesparingsprogram• Gode pensjonsordninger og helseforsikring.• Godt og inkluderende fagmiljø.• Fine kontorlokaler sentralt på Helsfyr. Ditt arbeidssted er på kontoret og prosjektene er iOslo. • Fleksible arbeidstider og svært sjelden forventninger om kvelds eller helgearbeid. Det er viktig for oss at hverdagen må fungere både på jobb og hjemme.Søknader vurderes fortløpende. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
03.07.2019 Oslo
Do you want to be part of changing and improving the way people work together?   Cisco Norway is a world leader in developing collaboration and video conferencing technology. We are 350 engineers who design all parts of our products – from hardware to software to industrial design. We take pride in our culture of innovation, inclusion and diversity. And now, we are growing! We are looking for our new Graduate Product Manager to strengthen and add to our team.We are a diverse team with backgrounds within UX, business, industrial design, sales, software engineering and more, who lead our portfolio which generates over $1BN every year! We are in the middle of market demands and product development. It’s our mission to be able to read what the market needs, wants and to identify the position to attack and develop the right products for that space. This will include product design, user experience, go to market, supply chain, marketing and other cross functional projects. Every part of the process is an integral part of the products lifecycle, working with every other team across the world. What you will do: You will be a part of our Webex Devices Product Management team, where you will be responsible for services and features, from the “why” it was made, through its lifecycle. Define, analyze and execute on key product success metrics. Sometimes this is on a strategic level, sometimes it means engaging on immediate tactical problems Conduct studies, research and market analysis to define feature prioritization and requirements Support a team of world-class engineers and designers throughout product execution and drive high-priority features to launch Our dream candidate: A recent Master graduate or due to graduate in 2020 with a relevant degree A flexible mindset and ability to thrive in a dynamic environment An interest in data driven product design Enjoy taking initiatives and are driven by making real progress and change Analytical in your approach and have a mindset for continuous improvement A good listener and enjoy working with people from different teams and disciplines You communicate clearly and effectively and have good English verbal and written skills You are happy with some travelling and working across different time zones You complement our team with your background and experience You can live and work in Norway with no additional visa sponsorship from Cisco  Why Cisco: You will join a world-class team with over 60% market share for our collaboration products. You will learn our business with the whole value chain of delivering a valuable solution to our customers You will get the opportunity to influence the way we operate and learn how to best implement changes and improvements You will also "get your fingers dirty" by solving tactical problems - a very concrete opportunity for learning You will get the freedom to explore the role You will work across cultures and geographies with a truly cross-functional team You will enjoy a varied and flexible work-day We can offer a competitive combination of compensation and benefits; including 6 weeks of vacation, 5 days off for doing voluntary work, a day off on your birthday, good pension benefits, insurances and - of course - free ice cream during warm summer days.  Have a closer look at the products we have developed at Lysaker: https://projectworkplace.cisco.com/#/en-us/product, and apply now! Start date: August 2020 but this can be discussed Work Location: Lysaker, just outside of Oslo Application deadline: 1st October 2019, however we review applications as and when they come in Upon applying please upload your cover letter, CV and university grade transcript. For any questions you can reach us on jobs-lysaker@cisco.com
21.08.2019 Bærum
Graduate Business/Economy 2020 Would you like to start your career at one of the largest tech and consultant companies in the Nordics? Here with us, you'll become part of a community of highly motivated professionals passionate about shaping the future.   We are now recruiting new graduates who want to be a part of shaping the future – today! At EVRY, you will get the opportunity to help our customers digitalize and advance their businesses and successfully operate in a more competitive landscape.    Have you ever wondered what an IT-consultant might to, or what roles you might end up in? Below are a few examples, but trust us – there's so much more. Business analyst Business controller Business intelligence Change management Project management ERP   We're shaping the future at the forefront of technology, and we have high ambitions. With us, you'll find a big and close team that is passionate about creative solutions. Seeing as technology changes from day to day, we need you to be forward thinking and agile. In other words, this is a perfect opportunity for you if you want to develop as a professional, use your creativity to solve maybe-not-so impossible challenges and contribute to shaping our future.   What do we bring to the table? We have local teams set up across the entire Nordic region, and a family of 8000 strong to back it up. Our closeness enables a unique team spirit, customer interaction and an environment where you you’ll get things done. The simplicity and effectiveness that this kind of setting offers combined with flexible working conditions creates an unmatched work/life balance and the perfect soil for growing your talent.     Our Program Philosophy Our Graduate Program will not put you back in the school desk. We assume you’ve had enough of that? Instead the program aims of putting you face to face with the customer. And what can go wrong? With your leader, team and personal mentor having your back, and heaps of expert communities at your disposal? A whole lot to be honest. But hey, that’s learning too right?     Who might you be? Just by reading this, you pretty much qualify as an awesome person. In addition to being awesome, the following makes you qualified to become one of our Graduates.   Qualifications:     A minimum of a Bachelor’s degree, ideally within subjects such as: Business/organization, finance, economics, entrepreneurship, innovation, law, and other relevant fields. Fluency in one or more of the Scandinavian languages, as well as English both oral and written.     So, where might you be? We have available Graduate positions in several locations, for example Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Gjøvik, Brumunddal, and others. In the application form, you will be asked to fill in your preferred location.     We look forward to your application!   PS: We love a little bit of summer vacation, just like everyone else. You might not hear much from us during the summer, but trust us – you're not forgotten! You'll hear from us in August.
27.06.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Ringsaker
Fantastisk mulighet i Trondheims mest spennende IT-selskap Med våre kunder innen både privat og offentlig virksomhet former EVRY både dagens samfunn og vår digitale fremtid. Vi utvider nå salgsteamet i vår markedsenhet i Trondheim og har ledig stilling som Sales Executive. Hovedfokus vil være å selge konsulenttjenester og prosjekter som omhandler Digital Transformasjon. Er du den nytenkende drivkraften vi er på jakt etter, kan vi love deg en fleksibel jobb der vår endringstakt gir deg gode muligheter for faglig og personlig utvikling.   Hva innebærer rollen som Sales Exceutive? Som Sales Executive får du ansvar for å skaffe, forvalte og videreutvikle en kundeportefølje og du får en svært viktig rolle i forhold til å identifisere og utvikle markedsmuligheter for EVRY Ansvar for å selge inn hele bredden av EVRY sine tjenester til definerte kunder Sammen med våre forretningsutviklere og fageksperter skal du gi råd til virksomheter om å prioritere kundeopplevelser, innovasjon og automatisering Kommunisere verdien av å smelte sammen forretnings- og IT-strategi, samt utnytte moderne metoder og teknologi for å kjøre suksessfylte digitale satsninger Salg av prosjekter og konsulenttjenester innen digital forretningsutvikling, virksomhetskritiske løsninger, applikasjonsutvikling, arkitektur, samt moderne plattformtjenester Sammen med leveranseledere sikre ressurser og løsninger som gir våre kunder digitale konkurransefortrinn Utvikle salgs- og kundeplaner og aktivt gjennomføre disse Gjennomføre salgsprosesser og forhandlinger som fører frem til signerte kontrakter Etablere og videreutvikle relasjoner til beslutningstakere, påvirkere og øvrige sentrale personer Slik jobber vi Vi har høye ambisjoner og skal alltid ligge i teknologisk forkant. Vi brenner for kreative løsninger og er alltid nysgjerrig på det neste digitale gjennombrudd. Ettersom teknologi er en ferskvare, jobber vi smidig, hvilket krever at du evner å se fremover. Vår arbeidsplass er preget av fleksibilitet, hvilket gir deg mulighet til å selv påvirke hvor og når du jobber. Som kundeansvarlig har du det overordnede ansvaret for EVRY sine leveranser. Du har en rolle som teknisk rådgiver mot våre kunder. Med strategiske samarbeidspartnere som Microsoft, Google, Amazon, IBM, Apple og Facebook får du mulighet til å jobbe med noen av Norges mest innovative digitaliseringsprosjekt.   Er du den vi søker? Med vårt sterke kundefokus må du være serviceminded, ha kremmerånd, ha en positiv innstilling, og stor sans for kvalitet Erfaring fra IT-bransjen er en fordel og du bør kunne vise til gode resultater fra salg av komplette IT-løsninger Vi ser gjerne at du har jobbet med konsulent- prosjekt- eller tjenestesalg Høy endringstakt krever at du er fleksibel, selvstendig og at du motiveres av gode resultater Du har stor interesse for forretning, innovasjon og teknologi som kan skape gevinster for kundene Det forutsettes at du har svært gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner, og behersker både norsk og engelsk skriftlig/muntlig på en svært god måte Utdanning på minimum Bachelornivå innen økonomi/ledelse og/eller IT eller relevant erfaring som kompenserer for dette EVRY tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av Nordens ledene it-selskap tilbyr vi deg flere muligheter enn tilsvarende selskaper. Vi har stor geografisk spredning i Norge og i verden. Våre kunder er små som store, velkjente som ukjente, lokale som globale. Vår bredde sammen med høy endringstakt gir deg mulighet for utvikling. Vi streber etter å være en moderne og attraktiv arbeidsplass. Derfor setter vi sammen team med stort mangfold, som skal sikre utvikling av kompetanse og nytenkning.   Arbeidssted: Trondheim   Interessert i en prat? Velkommen til å sende en kort søknad sammen med din CV - søkere vil bli vurdert fortløpende. For mer informasjon, ta kontakt med Ulf Dahl Ryen / mobil 92226777.
15.08.2019 Trondheim
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) is a pioneering technology leader with a comprehensive offering for digital industries. With a history of innovation spanning more than 130 years, ABB is today a leader in digital industries with four customer-focused, globally leading businesses: Electrification, Industrial Automation, Motion, and Robotics & Discrete Automation, supported by its common ABB Ability™ digital platform. ABB’s market leading Power Grids business will be divested to Hitachi in 2020. ABB operates in more than 100 countries with about 147,000 employees. www.abb.com Your responsibilities The role as Head of Global Business Services is responsible for accounting and finance for ABB Norway, including management responsibility and advisory function. The main responsibilities are; Accounting: • Responsible for ensuring compliance with accounting laws and regulations. • Participate in identifying accounting issues, solve and implement these (both Norwegian and USGAAP financial statements). • Responsible for preparation and reporting of USGAAP and Norwegian financial statements. Tax/VAT: • Participate in identifying and resolving tax and VAT issues. • Responsible for tax calculation and reporting. General responsibilities: • Active partner in the internal control function. • Resource partner for the management team, accounting and controlling functions. • Management responsibility for the accounting and finance team. • Active participation in various internal projects. • Part of the Global Business Services, accounting and finance community. Your background We believe that the right person for this role; • Can display the professional expertise and interest within the accounting area. We also believe that an appropriate person will have the following qualifications: • Completed Master in Accounting and Audit or similar • 5 - 10 years experience, preferable from an Audit firm or similar • Experience from a managerial position • Norwegian and English: Good written and oral Personal characteristics; • Flexible and open-minded • Systematic • Good communication skills • Team player • Initiative • Accountable • Accomplisher More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As an employer ABB can offer;• Opportunities to maintain and develop the accounting, tax and VAT skills from an international perspective.• Various and challenging work-tasks in an international and innovative environment• Positive and exciting working environment in a global organization with enthusiastic colleagues who are eager to share their knowledge with you• Flexible working time with balance between office work and some travelling• Employee Benefits (cabins and favorable employee agreements)• Possibilities for International assignments• Competitive conditions The position is located at ABB’s office in Billingstad in AskerWe are looking forward to receiving your application through the ABB job portalFor any questions regarding the position please contact Pål Morstad on e-mail pal.morstad@no.abb.com or phone +47 22 87 46 50 or Jeppe Arntzen on e-mail jeppe-kjetil.arntzen@no.abb.com or phone +47 22 87 46 43Applications will be assessed continuously. Applications deadline is 08.09.2019.Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
15.08.2019 Asker
Vi søker ny konsulent og seniorkonsulent b2b til avdeling eCommerce Acandos eCommerce-team har bred erfaring fra flere bransjer, og setter seg inn i kundens utfordringer og muligheter i sine respektive markeder. Sammen vil vi bruke fremtidens teknologi og dagens løsninger for å gi kunden best mulig utgangspunkt for å utnytte sitt potensiale. Nå er vi på utkikk etter en seniorkonsulent som kan bistå våre kunder gjennom en tid med store endringer i konkurransesituasjonen som følge av digitalisering og globalisering. Om rollen: I rollen vil du bistå våre kunder i forkant, under utvikling og drift av e-handelen. Strategisk rådgivning, prosjektplanlegging og prosjektledelse står sentralt. Vår definisjon av e-handel er bred, og rollen innebærer at du tilnærmer seg våre oppdragsgiveres utviklingsinitiativ med et helhetlig perspektiv, og evner å sette deg inn i deres ulike forretningsbehov. Som del av arbeidet vil du ha kontakt både med både toppledelse, linjeledelse og ulike brukergrupper av e-handelssystemer m.m. Arbeidet krever i tillegg kommunikasjon med tekniske ressurser. Hvem vi søker: Våre nye konsulenter har høyere utdanning innen økonomi/digital markedsføring og/eller e-handel, samt 3-5 års relevant arbeidserfaring. Du er nysgjerrig på markedsføring og moderne salg, og har salgserfaring du ønsker å utnytte i videre arbeid. Riktig kandidat har kjennskap til ledelse og/eller prosjektledelse med erfaring fra b2b-handel, inklusive e-handel. Kjennskap til ERP-systemer, og/eller e-handelsprodukter er en fordel, men ikke et krav. For å lykkes som konsulent hos oss er det viktig at du evner å forstå kundens forretning og utfordringer innen området, samtidig som du er analytisk, løsningsorientert og med gode kommunikasjonsevner. Vi tilbyr: Acando kan tilby deg en utfordrende og viktig rolle i et selskap i vekst, og som er langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, Robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Group er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Hos oss vil rette vedkommende få muligheten til å bidra markant til samfunnsutvikling som Norge er avhengig av når det gjelder framtidens arbeidsliv, helse, sikkerhet, samferdsel og effektiv forvaltning av fellesskapets penger.
25.09.2018 Oslo
Vi søker ny Seniorrådgiver – Endringsledelse Digitalisering er en driver for endring, og mange virksomheter står overfor en virkelighet med stadig økende endringstrykk. Kritiske suksessfaktorer er fokuset på endring i individer og organisasjoner. Acando bidrar til dette arbeidet, og sammen med våre kunder arbeider vi for å mobilisere organisasjon, og sikre vellykket og varig endring. For å kunne møte en betydelig økning i etterspørsel etter våre konsulenter, og for å bygge videre på vår strategiske satsning innen endringsledelse, søker vi nå en ny seniorrådgiver innen endringsledelse.   Om rollen: Som seniorrådgiver i avdelingen digital strategi og transformasjon blir du en del av et sterkt fagmiljø innen endringsledelse. Avdelingen tilbyr tjenester innen strategiutvikling, transformasjons- og endringsledelse, systemimplementering, samt prosjekt- og programledelse. Hos oss vil du arbeide med oppdrag hos store offentlige og private virksomheter, og du vil i tett samarbeid med kunden sørge for at ønskede effekter oppnås og vedlikeholdes over tid.   Hvem vi søker:  Vår nye seniorrådgiver har mastergrad innen økonomi, ledelse og organisasjonspsykologi og/eller IT. Du har minimum fem års arbeidserfaring med endrings- og omstillingsarbeid, herunder planlegging, utvikling, implementering og oppfølging. Du har gjerne sertifisering innen prosjektledelse, og/eller kjennskap til smidige metoder. Det en forutsetning at du har forståelse for teknologi og mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Som rådgiver er du en relasjonsbygger med gode kommunikasjonsevner, samtidig som du er analytisk og løsningsorientert.   Vi tilbyr:  Acando tilbyr deg en utfordrende og spennende rolle i et selskap i vekst. Acando Group er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Hos oss vil rette vedkommende få muligheten til å bidra markant til samfunnsutviklingen når det gjelder framtidens arbeidsliv, helse, sikkerhet, samferdsel og effektiv forvaltning. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et godt sosialt fellesskap, hvor faglig utvikling står i sentrum.
11.01.2019 Oslo
Acando Trondheim søker flere dyktige prosjektledere Technology Driven – BehaviorCentric Acando har et godt fotfeste i det trønderske markedet, og gjennom tiden har vi knyttet flere sterke bånd til flere spennende selskap innenfor offentlig og privat sektor. Acando leverer tjenester til et bredt spekter av teknologifokuserte kunder, og et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test. Vi tilbyr også rådgivning og prosjektledelse relatert til dette. Vi legger vår stolthet i å utvikle og levere tjenester som gir våre kunder økt forretningsverdi. På grunn av økt etterspørsel og store vekstambisjoner søker vi nå flere dyktige prosjektledere som ønsker å gi våre kunder trygghet for at leveranser kommer til rett tid, til avtalt kostnad og med god kvalitet.  Hvorfor jobbe hos oss? Vi kan tilby deg en spennende og ansvarsfull rolle i et selskap i vekst. Acando ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet, og vi er et solid selskap som stadig vinner nytt terreng, både faglig og markedsmessig. I rollen som prosjektleder hos oss tar du del i et uformelt og sosialt miljø i flotte lokaler på Solsiden i Trondheim. På samme tid blir du en del av et bredt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling.  Hva blir dine arbeidsoppgaver? Prosjektledelse av IT-prosjekter, herunder estimering, planlegging, gjennomføring og oppfølging. Kontraktsoppfølging, håndtering av endringsønsker og budsjettstyring. Ledelse av utviklingsteam. Tett samarbeid med prosjekteiere og andre prosjektdeltakere. Være en rådgiver og sparringspartner for våre kunder. Sikre framdrift og kvalitet i våre leveranser. Bistå i videreutviklingen av selskapets prosjektmetodikk. Delta i tilbudsarbeidelse ved behov.  Hvem ser vi etter? Du har høyere utdanning innen IT/teknologi og/eller økonomi.  Du har minimum 5 års erfaring som prosjektleder. Det er ønskelig med erfaring fra utviklingsprosjekter både fra privat og offentlig sektor. Det er ønskelig at du har erfaring fra konsulentbransjen, men dette er ikke et krav. Har du erfaring med anskaffelser fra kunde- eller leverandørsiden, så er dette positivt. Kjennskap til PMI, PRINCE2, smidig-metodikk og annen relevant metodikk.  Som person har du sterk interesse for innovasjon og utviklende ledelse, med god IT- og forretningsforståelse. Du er selvstendig og strukturert, men samtidig teamorientert og engasjerende. Du har høy gjennomføringsevne og er resultatorientert, også under tidspress. Da du vil arbeide med kunder i privat og offentlig sektor er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig. 
11.02.2019 Trondheim
Vis alle 22.828 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om ABO Regnskapsservice AS