<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Rutesetteransvarlig for det nye klatreanlegget i Tromsø Tromsø Klatreklubb

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Vi søker etter en driftig og engasjert person som brenner for utvikling av innendørs klatring, klatrekonkurranser og andre aktiviteter knyttet til ruteskruing.

Rutesetteransvarlig vil få en ledende rolle i å utvikle potensialet i hallen. TKK ønsker at klatrehallen skal bli et sosialt samlingspunkt med trivsel og klatreglede for alle klatreinteresserte. Som rutesetteransvarlig vil du ha ansvaret for det tekniske klatretilbudet i hallen. Rutesetteransvarlig skal samarbeide tett med klubben om klatretilbudet for alle brukergrupper, inkludert funksjonshemmede og andre grupper med spesielle behov.

Sentrale arbeidsoppgaver vil være :
  • overordnet ansvar for rutesetting, derunder koordinering av frivillige og innleide rutesettere
  • sørge for at det til enhver tid er et variert og attraktivt tilbud av ruter for alle, fra barn til konkurranseklatrere
  • inspeksjon og vedlikehold av klatretekniske installasjoner
  • sette klatreruter
  • innkjøp av klatretak og utstyr
  • assistere daglig leder
  • delta i ordinære driftsoppgaver i klatreanlegget og betjening av publikum
  • HMS
Kvalifikasjoner:
  • god kunnskap om klatring
  • erfaring fra rutesetting og organisering av dette
  • kunnskap om ergonomiske, sikkerhetsmessige og idrettslige krav til gode klatreruter
  • teknisk forståelse
  • evne til å kommunisere godt på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
  • serviceinnstilt

Det stilles høye krav til servicenivå overfor brukere, eiere og arrangører. Personlige egenskaper og egnethet vil bli vektlagt.

Som vår rutesetteransvarlig er du:
  • Opptatt av HMS
  • Inspirerende, kreativ og initiativrik
  • Samarbeidsorientert
  • Opptatt av å skape et godt klatremiljø i hallen

Rutesetteransvarlig rapporterer til daglig leder. Ved ansettelse må politiattest fremvises. Lønn etter avtale.

Søk stillingen:

Søknad sendes elektronisk

Kontaktinfo: styret.tkk@gmail.com, Tord Maximus Lund Hansen tel. +47 959 84 238.

Søknadsfrist 24. mars 2019




Adresse: Tromsø

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Stendi Region Nord søker etter avdelingsleder til våre barnevernstiltak i Tromsø. Som avdelingsleder hos oss vil du ha personalansvar for dine ansatte, i tillegg til direkte og indirekte oppfølging av klienter og pårørende. Du får muligheten til å jobbe med administrativ ledelse, samtidig som du vil utøve praksis på fagområdet ditt. Du vil ha fagansvar for avdelingen, og skal bidra til å utvikle arbeids- og fagmiljøet blant dine ansatte gjennom helhetlig ledelse. Du vil bli inkludert i et tverrfaglig lederforum som består av ledere på ulike nivåer i Stendi.     Arbeidsoppgaver:        Ansvar for drift, fag og personal Sikre at avdelingen har forsvarlig drift og oppfylle kav jf. gjeldende lover og forskrifter      Lede i tråd med ledelsesstrategi og ledelsens retning i Stendi AS  Lede avdelingen og være en pådriver i faglig utviklingsarbeid og systemarbeid i virksomheten Økonomistyring i samsvar med vedtatt budsjett                Bidragsyter til god samhandling og ressursutnyttelse             Tverrfaglig samarbeid med andre instanser rundt klienten via deltagelse på ansvarsgruppemøter        Kvalitetssikre, følge opp og veilede virksomhetens aktiviteter og prosjekter             Være pådriver for utvikling og nytenkning Kvalifikasjoner:                  Utdannet barnevernspedagog/sosionom/vernepleier Erfaring/utdannelse innenfor administrasjon og ledelse er foretrukket Må være tydelig leder, strukturert og fleksibel      Evne til å motivere og skape engasjement               Evne til selvstendighet og tverrfaglig samarbeid            Ser muligheter fremfor begrensninger       Motiveres av høyt tempo og endring i markedet                                       Personlig egnethet vil bli vektlagt   Vi tilbyr:        Spennende og utviklende arbeidssted med faglig dyktige medarbeidere  Stor grad av selvstendighet       Lønn etter kvalifikasjoner            Konkurransedyktige betingelser Ansettelse er betinget av at det legges fram gyldig politiattest iht § 6-10 i Lov om barneverntjenester. For mer informasjon kan områdeleder Wenche Berg Mathisen, telefon 93038896 kontaktes.
07.08.2019 Tromsø
Stendi AS er Nordens største private aktør innen helse og omsorg. Vi skreddersyr miljøterapeutisk tilbud tilpasset den enkelte bruker eller familiens behov innenfor områdene barnevern, barne- og voksenpsykiatri, rus og utviklingshemming.  Er du den vi leter etter? Vi søker fortrinnsvis vernepleier/sykepleier med et ønske om å utgjøre en stor forskjell for våre brukere. Her hos oss bor det seks mennesker med ulik grad av utviklingshemming og psykiske lidelser som har behov for trygge ansatte rundt seg. Vi som jobber her bistår våre brukere med meget tett oppfølging og veiledning i det daglige. Vi søker deg som er trygg i deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Du må kunne jobbe systematisk, ha gode samarbeidsevner og sette fag i fokus. Erfaring med HOTL kapittel 9 er ønskelig. Vi søker kandidater til en 100 % medlever-stilling. Kvalifikasjoner: Er vernepleier eller sykepleier. Annen relevant utdanning/erfaring og/eller særskilt personlig egnethet kan kompensere for vernepleie/sykepleieutdanning. Har evne til å jobbe målrettet og systematisk etter miljøterapeutiske tiltak. Førerkort klasse B Erfaring fra arbeid rundt HOTL kapittel 9, utviklingshemming og psykiatri er en fordel. Du: Er trygg i deg selv og evner å se løsninger i utfordrende situasjoner. Er reflektert med evne til å tenke selvstendig. Har stå-på-vilje og kan gi av deg selv. Bidrar til et godt arbeidsmiljø. Har erfaring med utfordrende atferd Vi tilbyr: Fleksibel arbeidstid. Gode pensjonsordninger og konkurransedyktige betingelser. Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø. Tett samarbeid med spesialisthelsetjenesten. Intern og ekstern relevant kursing. Gode muligheter for utvidet ansvar. En spennende arbeidshverdag! Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk. Det er kun søknader gjennom Karrierestart eller mail som blir vurdert. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
06.04.2020 Lier
Om rollen Vi leter nå etter en Partnership Manager i Oslo som skal bygge opp og utvikle sin egen portefølje av restauranter og partnere. I denne rollen vil du jobbe med nysalg, drive forhandlinger og bygge videre på eksisterende relasjoner. Du vil være en del av et voksende restaurant- og partnerskapsteam som har kontor i hjertet av Oslo sentrum.Den riktige kandidaten har salgserfaring innenfor B2B og/eller oppsøkende nysalg. Vi ser etter noen som har god teft for relasjonsbygging og skaper tillit blant partnere. Du har en naturlig autoritet, gjerne mer enn 5 års erfaring, men kortere erfaring kan kompenseres for dersom kandidaten har riktig teft og driv. Tidligere erfaring som salgs- og teamleder teller positivt inn slik at du kan være med å utvikle team og salgsstruktur.Du har interesse for mat og liker tanken på bli godt kjent med restaurantscenen i Oslo. Du kan vise til gode resultater, har et høyt aktivitetsnivå og liker å jobbe mot ambisiøse mål for deg og teamet. <<Naturlig "jeger" er en god beskrivelse av deg- hvis du ikke kjenner restauranteieren, vil du bruke nettverket ditt for å få til et møte. Men like viktig: Du har et øye for kvalitet og liker tanken på å bygge en uslåelig portefølje som overgår kundeforventninger.Rollebeskrivelse Etablere nye PartnerskapIdentifisere nye partnerskap og kontakte restauranter som passer bra med WoltForhandle med partnere på betingelserBygge nettverk og langvarige relasjoner med restauranter og eierneUtvikle og implementere salgsstrategier tilpasset ulike partnereUtføre markedsanalyseGjøre gode analyser av markedet og salgspotensialet til ulike partnereBruke CRM aktivt til å effektivisere salgsarbeidet dittBruke data til å ta gode beslutningerIdenfisere markedstrender og forbruksmønster, og oversette dette til klare aksjoner for teametBygge salgsprosesser og nettverkBruke det store nettverket i Wolt til å benchmarke og bygge gode salgsprosesserKompetanse- og bakgrunnskravSpråk: Du snakker og skriver norsk og engelsk flytende3-5 års salgserfaringErfaring med Ms Office og har jobbe med Pipedrive eller andre CRM-systemSalgsledererfaring et en fordelErfaring eller nettverk fra restaurantbransjen er også en fordelSammen med en konkurransedyktig lønn og fordeler, vil du også være kvalifisert for vår opsjonsplan. Adresse: Øvre Slottsgate 4,0157 Oslo
06.04.2020 Oslo
Cognizant is looking for graduate talent with a background in Data Science to join the Artificial Intelligence & Analytics team in Oslo, Stockholm or Copenhagen, one of Cognizant’s biggest global practices well-known for its ability to execute and client focus. Cognizant is an international, client centric and results driven organization, providing you a huge opportunity to learn and grow whilst building your professional network. As part of this team you will provide a full range of data and analytic services to clients across multiple sectors. You will work alongside other experts to deliver data driven solutions to our clients, many of whom are well-known brands. Are you ready to join us and build the data driven future?  Your role as a Data Scientist: You will be part of a group responsible for delivering analytics products ranging from descriptive statistics to advanced statistical (predictive) modeling, operations research and machine learning algorithms. This includes the latest innovations in Augmented Intelligence and Artificial Intelligence. The members of the team work in a variety of industries and use a diverse set of tools to bring insights out of complex data. You will be part of the strategic drive to identify opportunities for AI, develop practical hands on solutions and implement them to give our clients a competitive edge. About the graduate program: The Nordics are recruiting new talent for our graduate program. The Graduate Program is an 18-month trainee program providing comprehensive Cognizant Academy courses, including a two-week onboarding in Spain. All graduates receive a Buddy and are mentored by Cognizant experts throughout program. As a Graduate, you become a permanent employee from day one and can take advantage of the full employee Benefits package. . Key Requirements: ·         Bachelor/Master’s degree within Computer Science, Engineering, Mathematics, Statistics, Economics or other quantitative subject Strong academic results    Knowledge of data analysis, statistics and/or machine learning         Programming experience (e.g. Python, R, C#, Java)       Experience working with data standards and technologies (e.g. SQL)        Excellent written and verbal communication skills        Willingness to travel/relocate   Personal attributes we are looking for in our graduates:        You are curious and self-driven with a willingness to learn           You have an ability to prioritize and manage deadlines in a fast paced environment ·      You have an eye for detail and are focused on quality standards           You take initiative and proactively identify opportunities for improvement     You are able to implement structure and process         You enjoy building relationships and networking in a highly matrixed environment           You will work in a mix of team-based and individual roles and your ability to be self motivated and self driven will be as crucial for success as your ability to collaborate and work in a truly team-oriented environment.   With Cognizant you will get: The opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an outstanding reputation ·         A global and multicultural work environment, with the possibility to work on projects abroad      Access to top ranked learning and development opportunities       Competitive salary and pension  New and modern office at Lysaker A social environment with frequent activities such as monthly Pay Day Club, seasonal holiday parties, weekly group fitness training, and much more Important:         All candidates must be fluent in English and the local Scandinavian language, both oral and written          Applications must be submitted with academic transcripts from Higher Education (applications without transcripts will not be considered). ·         Please apply for the position in English (Transcripts may be in a Scandinavian Language)        We will evaluate applications on an ongoing basis and therefore recommend submitting your application as soon as possible          Applications will not be accepted after the deadline Apply online now: If you want to work in a genuinely entrepreneurial environment and be challenged and inspired as part of a highly competent team, join us and apply now! Deadline:  20.04.20
10.09.2019 Oslo
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. Synes du regulering og optimalisering er spennende, og ønsker å jobbe med industriell data science og digitalisering i praksis? Vi ser etter både erfarne og nyutdannede ingeniører som brenner for god prosessytelse og som ønsker å bidra til å lage autopilot-løsninger for ulike industrier.Du vil bidra i en gruppe hvis målsetning er å optimalisere og forenkle drift av industrielle prosesser, ved hjelp av prosessdynamikkforståelse og praktisk bruk av prosessregulering. En industriell prosess kan bestå av hundrevis av reguleringssløyfer, tusenvis av av-/på- ventiler og titusenvis av målinger. Typisk er automasjonssystemet konfigurert for å håndtere normaloperasjon, men vil kreve stor grad av involvering fra operatørene for å utføre spesielle operasjoner, eller ved ulike forstyrrelser. Du vil være med på å identifisere forbedringsmuligheter til basisregulering, driftsstrategier, samt muligheter for å automatisere operasjoner. Du vil også være med på å designe og implementere nye regulerings- og driftsstrategier.Gruppen består av over 20 prosessreguleringsentusiaster, vi støtter over 30 anlegg og er således et av de største miljøene for denne type kompetanse i Norge. Vi leverer våre tjenester og løsninger både i Norge og internasjonalt igjennom ABBs Collaborative Operations Center. Senteret støtter samarbeid rundt prosessanalyse, fjernovervåkning og fjernoperasjon, og håndtering av prosessdata. Bærebjelken i senteret er vår big data-platform som bruker det siste av teknologi for databaser, analyse, beregninger og visualisering. Ditt ansvar • Utvikle og levere prosessreguleringsapplikasjoner som løser komplekse reguleringsproblemer i forskjellige industrier, slik som kompressorregulering og slughåndtering innen oppstrøms olje og gass-produksjon • Utvikle og levere prosessreguleringstjenester basert på big-data, for å forbedre prosessoppførsel og driftsstrategi, med økt oppetid og produksjonseffektivitet som målsetning • Utvikle og levere løsninger for å automatisere operasjoner, eksempelvis oppstart, slik at operatørenes tid kan frigjøres til å monitorere anlegget i stedet for å utføre rutineoperasjoner • Teknisk ledelse (for søkere med erfaring) Din bakgrunn Påkrevd; • Master- eller doktorgrad innen kybernetikk eller kjemisk prosessteknologi med spesialisering i prosessregulering • Liker å løse praktiske, operasjonelle problemer i industrielle prosesser • Lagspiller • Selvdreven • Behersker norsk og engelsk flytende Ønskelig; • Erfaring fra olje og gass eller prosessindustri • Praktisk on-site erfaring (uavhengig av industri) • Erfaring med-, og forståelse av reguleringssystemer • Interessert i programmering (f.eks JavaScript, C#, Matlab, Python, R) Nyutdannede oppfordres særlig til å søke.   Mer om oss Hva kan vi tilby;• Tekniske utfordringer og personlig utvikling i et positivt og innovativt miljø• Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver• Dyktige og entusiastiske kolleger, som gleder seg til å dele kunnskap med deg• Fleksibel arbeidstid med balanse mellom kontorarbeid og reising• Diverse velferdsprogrammer, som firmahytter, treningsfasiliteter etc• Mye moro!Hvis du er nysgjerrige på denne muligheten, send oss en søknad gjennom jobbportalen vår hvor du presenterer deg selv og dine ambisjoner, din CV og andre papirer slik som karakterutskrifter, attester og andre relevante dokumenter.Vi gjør oppmerksom på at vi i samarbeid med Meditor AS utfører en bakgrunnssjekk av alle kandidater som tilbys fast ansettelse i ABB Norge. Dette gjøres for å sikre at kvaliteten i vår utvelgelsesprosess er i samsvar med ABBs policy.
18.02.2020 Oslo
Norconsults arkitektgruppe i Stavanger søker engasjert medarbeider som ønsker å være del av et flerfaglig og kreativt miljø. Vårt viktigste fokus er å utvikle varig arkitektur og miljøvennlige løsninger. Vi ønsker å styrke staben med yngre arkitekt, primært med 2-5 års erfaring. I Stavanger er vi over 100 medarbeidere med tverrfaglig kompetanse som dekker de fleste rådgiverfagene, herunder arkitektur, landskapsarkitektur, plan, miljørådgiving, byggeteknikk, brann, veg og trafikk, vann- og avløp, vvs, elektro og prosjektadministrasjon. Avdelingen for Plan, Arkitektur og Landskap i Stavanger har i dag 23 medarbeidere fordelt på de 3 faggruppene. Våre prosjekter strekker seg fra tidligfase/ mulighetsstudier, til detaljprosjektering og ferdig bygg. De fleste prosjekter inngår i tverrfaglige prosjektteam med stort fokus på gode og effektive prosesser, der gode løsninger med verdiskapning for kunde og samfunnet er målet. Dine arbeidsoppgaver kan være: Arbeid med mulighetsstudier Arbeid i prosjektteam i ulike faser av arkitekturprosjektering Illustrasjoner og presentasjoner Tilbuds- og markedsføringsarbeid Oppgavene kan tilpasses den enkeltes kvalifikasjoner, ønsker og interesse. Fos oss er det viktig at du: Har relevant utdannelse (master) som sivilarkitekt. Er kreativ, engasjert og nysgjerrig. Har gode samarbeidsevner. Er utviklings- og kunnskapsorientert Er strukturert og ansvarsfull Har kjennskap til plan- og bygningsloven og aktuelle forskrifter innen faget Har kunnskap og erfaring med ulike digitale verktøy. Har gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig, er ønskelig. Bidrar til et godt sosialt og faglig miljø. Hos oss får du: En spennende arbeidshverdag med varierte oppgaver. Karrieremuligheter med mulighet for god faglig utvikling. Godt arbeidsmiljø med flere sosiale ordninger som for eksempel studietur, interne fagsamlinger, sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag, treningsavtale, m.m. Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Mulighet for eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Gode lønns- og ansettelsesbetingelser. Innsending av søknad: Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som vil bli behandlet. Søknader vurderes fortløpende. Stillingene kan bli besatt før søknadsfristens utløp. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. I Norge er ca 140 arkitekter engasjert ved 14 kontorer. Selskapet er eid av 4200 medarbeidere som er stasjonert på 135 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
18.02.2020 Stavanger
Ønsker du å jobbe for et verdensledende teknologiselskap med et konsept du vil bli stolt av å representere? Vil du ha påvirkningskraft fra dag én? Er du nysgjerrig og ønsker å lære mer om teknologi? Da kan du være den rette til å ta del i den videre utviklingen av Intility.  Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av mer enn 350 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Med en snittalder på 28 år, jobber vi sammen for å skape noe som er større enn summen av den enkelte.  Intility er i sterk vekst, og vi søker flere dyktige Business Consultants til Intilitys Workplace-plattform. Intility Workplace omfatter flere avdelinger som sammen bygger og utvikler den moderne arbeidsplassen for alle selskaper på Intility. Som Business Consultant vil du få bratt lærekurve og muligheten til å få innsikt og påvirkning i flere av våre virksomhetsområder. Vi jobber i dynamiske team med flerfoldig kompetanse, med mål om å gi selskaper de beste forutsetningene for å utnytte teknologi til å øke egen produktivitet og konkurransekraft.   Vi stiller ingen krav til digitale forkunnskaper, men håper du tar med deg mye nysgjerrighet og ikke minst et sterkt ønske om å lære mer om teknologi. Nyutdannede så vel som kandidater med noen års erfaring oppfordres til å søke.  Ansvarsområder kan være:  Kunderådgivning og utvikling av Intilitys plattform for kjøp av IT-utstyr  Jobbe med tjenesteproduserende teams for operativ leveranse og videreutvikling  Prosjektledelse ved onboarding av nye selskaper til Intility, eller oppgradere eksisterende selskapers Workplace-miljøer  Analyse av datastrømmer og jobbe med tiltak for å bedre tjenester og sluttbrukeropplevelsen  Vi ser etter deg som:       Har mastergrad  Har gode kommunikasjonsevner i et skandinavisk språk, og engelsk  Har gode analytiske egenskaper og forretningsforståelse   Interesseres av skjæringspunktet mellom teknologi og business  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst  Liker organisering og planlegging fordi det gjør hverdagen så mye enklere  Evner å få med deg andre for å løse utfordringer     Blir motivert når du får en arbeidsoppgave du ikke helt vet hvordan du skal løse Ønsker å være med på å skape noe og få noe ut av din arbeidskarriere  Hos oss:  Representerer du et konsept du er stolt av   Får du utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én    Får du kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy  Blir du kastet rett ut i det, riktignok med god hjelp fra de hyggelige kollegaene dine Betyr det noe at du kommer på jobb for vi er avhengig av din kunnskap  Vil du bli en del av et energisk miljø med mange sosiale happenings   Må du jobbe hardt, men du kommer til å glede deg til å gå på jobb  I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.   Send inn søknad, CV, og karakterutskrifter fra vgs. og høyere utdanning som vedlegg.  Søknader behandles fortløpende.   Vi er fleksible på oppstartsdato, og tar gjerne inn kandidater med oppstart snarlig eller lenger frem i tid.  Vi gleder oss til å lese søknaden din!
26.02.2020 Oslo
Direktør søkes til nyopprettet enhet for skatteinnkreving Skatteetatens samfunnsoppdrag er å sikre det finansielle hovedgrunnlaget for offentlig sektor. Skatteoppkreverne i kommunene blir overført til Skatteetaten fra 1.juni 2020. I den forbindelse opprettes en ny avdeling, avdeling Skatt, i divisjon Innkreving. Den nye avdelingen vil bestå av seks seksjoner med rundt 440 medarbeidere fordelt på 20 Skattekontorer. Avdelingen får ansvar for krav som omfatter både næringsdrivende og privatpersoner, og håndtering av bistandssaker mot utenlandske skattemyndigheter. Vi ser etter deg som er en strategisk og helhetstenkende leder, som er opptatt av samfunnsutvikling og digitalisering. Medarbeiderne i avdelingen kommer både fra skatteoppkreverne i kommunene og fra Skatteetaten, og har med seg forskjellige kulturer og ulike måter å jobbe på. Som avdelingsdirektør vil en viktig del av jobben være å bygge en velfungerende enhet. Avdelingsdirektør rapporterer til divisjonsdirektør og er medlem i hennes ledergruppe. Som medlem i divisjonsdirektørens  ledergruppe får du muligheten til å bidra til fornyelse og modernisering av innkrevingsområdet. Vi er en stor etat hvor lederne må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på ledelse og er villig til å utvikle eget lederskap.   Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du kan identifisere deg med våre verdier. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   Arbeidsoppgaver  ansvar for å bygge opp og videreutvikle en fremtidsrettet avdeling  være en bidragsyter i divisjonens toppledergruppe og aktivt bidra til strategisk utvikling  ta aktiv del i forretningsutvikling og modernisering av innkrevingsområdet  lede og organisere avdelingens arbeid i tråd med Skatteetatens styrende dokumenter  gjennomføre vedtatte strategier og handlingsplaner innen ansvarsområdet  ansvar for å bygge en felles kultur i avdelingen  jobbe planmessig med bemanning, kompetansestyring og utvikling  bygge og videreutvikle relasjoner til andre enheter i etaten og eksterne samarbeidspartnere  personalansvar   pådriver for kontinuerlig forbedrings -og effektiviseringsarbeid  Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå, gjerne innenfor samfunnsvitenskapelige, økonomiske og/eller juridiske fag. Bred og relevant erfaring kan kompensere for  utdanningskravet. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. bred ledererfaring med dokumenterbare resultater erfaring fra store og komplekse virksomheter, gjerne offentlig forvaltning     erfaring med å lede i endrings- og omstillingsprosesser  forstår samfunnsutviklingen og brukernes behov god organisatorisk og forretningsmessig forståelse Personlige egenskaper  strategisk og helhetstenkende  samlende og inspirerende lederskap    evne til å håndtere kompleksitet  evne til å prioritere og delegere  integritet og pågangsmot  høy gjennomføringsevne   gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Personlige egenskaper vil bli tillagt stor vekt Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse   Stillingen lønnes som avdelingsdirektør (kode 1060), fra kr. 900.000 - kr. 1.200.000 avhengig av kvalifikasjoner. Skatteetaten har seks måneders prøvetid    En del reisevirksomhet må påberegnes
03.03.2020 Trondheim
Vis alle 21.013 ledige stillinger

Tromsø Klatreklubb (TKK) bygger ny klatrehall i Tromsøbadet. Klatreanlegget er allerede installert og åpner til høsten. Klatrehallen vil bestå av 2000 kvm klatreflater, 17 m vegghøyde, mange gode buldreflater, eget barnerom, kursvegger m.m.

Stillingen vil bli organisert i aksjeselskapet Tromsø Klatresenter AS som er heleid av TKK.

Les mer om Tromsø Klatreklubb

Stillingsbeskrivelse

Vi søker etter en driftig og engasjert person som brenner for utvikling av innendørs klatring, klatrekonkurranser og andre aktiviteter knyttet til ruteskruing.

Rutesetteransvarlig vil få en ledende rolle i å utvikle potensialet i hallen. TKK ønsker at klatrehallen skal bli et sosialt samlingspunkt med trivsel og klatreglede for alle klatreinteresserte. Som rutesetteransvarlig vil du ha ansvaret for det tekniske klatretilbudet i hallen. Rutesetteransvarlig skal samarbeide tett med klubben om klatretilbudet for alle brukergrupper, inkludert funksjonshemmede og andre grupper med spesielle behov.

Sentrale arbeidsoppgaver vil være :
  • overordnet ansvar for rutesetting, derunder koordinering av frivillige og innleide rutesettere
  • sørge for at det til enhver tid er et variert og attraktivt tilbud av ruter for alle, fra barn til konkurranseklatrere
  • inspeksjon og vedlikehold av klatretekniske installasjoner
  • sette klatreruter
  • innkjøp av klatretak og utstyr
  • assistere daglig leder
  • delta i ordinære driftsoppgaver i klatreanlegget og betjening av publikum
  • HMS
Kvalifikasjoner:
  • god kunnskap om klatring
  • erfaring fra rutesetting og organisering av dette
  • kunnskap om ergonomiske, sikkerhetsmessige og idrettslige krav til gode klatreruter
  • teknisk forståelse
  • evne til å kommunisere godt på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
  • serviceinnstilt

Det stilles høye krav til servicenivå overfor brukere, eiere og arrangører. Personlige egenskaper og egnethet vil bli vektlagt.

Som vår rutesetteransvarlig er du:
  • Opptatt av HMS
  • Inspirerende, kreativ og initiativrik
  • Samarbeidsorientert
  • Opptatt av å skape et godt klatremiljø i hallen

Rutesetteransvarlig rapporterer til daglig leder. Ved ansettelse må politiattest fremvises. Lønn etter avtale.

Søk stillingen:

Søknad sendes elektronisk

Kontaktinfo: styret.tkk@gmail.com, Tord Maximus Lund Hansen tel. +47 959 84 238.

Søknadsfrist 24. mars 2019




Adresse: Tromsø

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Tromsø Klatreklubb