Lovisenberg DPS - Merkantil Seksjon
Konsulent
Bydel Grünerløkka og Tøyen DPS har siden desember 2009 etablert et ambulant team som jobber etter ACT-modellen. Modellen er internasjonalt anerkjent og har vist gode resultater. Målgruppen er mennesker med alvorlig psykisk lidelse og rusavhengighet som trenger oppfølging av 1. og 2. linjetjenesten, og som i da har problem med å nyttiggjøre seg tilbudene. Arbeidsformen kjennetegnes av utstrakt oppsøkende virksomhet i tverrfaglig og tverrsektorielt team med medarbeidere både fra DPS og bydel. Oppfølging og behandling skjer uavhengig av tradisjonelle skiller mellom kommune og spesialisthelsetjenesten. Teamet leverer i utgangspunktet alle basistjenester.
Teamet har 7,5 stillinger og består så langt av psykiater, psykolog, psykiatriske sykepleier, bo-oppfølger, ruskonsulent og sosionom. For at brukerne skal kunne få best mulig tilbud, er teamet nå i behov av den merkantil medarbeider.
Stillingen som merkantil medarbeider vil inngå som en del av merkantil seksjon ved Lovisenberg DPS, men vil ha arbeidssted og oppgaver tilhørende ACT-teamet.
Merkantil medarbeider , 100 % prosjektstilling ACT
Vi søker merkantil medarbeider i 100 % stilling i perioden 15. april 2012 til og med 31. desember 2013. Merkantil seksjon har 15,5 stillinger som arbeider med ekspedisjons, service- og dokumentasjonsoppgaver, i tillegg til prosjektstillingen.
Ref.nr. 2012-038.
Kvalifikasjoner:Vi søker en pålitelig medarbeider med gode kommunikasjons og samarbeidsevner, som liker å arbeide nøyaktig og samvittighetsfullt med oppgaver i et til tider hektisk miljø. Vi ønsker at du er positiv, serviceinnstilt, engasjert og fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver. Teamet ønsker en person som har brukerorientert fokus. Personen vi søker må ha gode datakunnskaper i Windowsbaserte programmer. Erfaring med programmer som DIPS og GAT er en fordel. I tillegg vil kunnskap om lovverk knyttet til psykisk helsevern være positivt.
Arbeidsoppgaver:
Medarbeiderens arbeidsoppgaver er i hovedsak knyttet til følgende:
- Sentralbordfunksjon for ACT-teamet
- Bestilling av og oversikt over kontormateriell og andre nødvendige innkjøp
- Fakturakontroll
- Arbeid knyttet til journalskriving/kvalitetssikring
- Superbruker på IT-systemer
- Aktivitetsregistrering
- Innsamling, kvalitetskontroll og innsending av evalueringsdata til KoRUS
- Inn- og utgående posthåndtering
- Sekretærfunksjon på enkelte møter (for eksempel inntaksmøter og styringsgruppemøter)
- Generell lederstøtte (dvs. delegerte oppgaver innenfor HMS, avvikshåndtering og annen aktuell saksbehandling knyttet til lederfunksjoner)
- Forefallende kontorarbeid
Alle kontoransatte forventes å yte service overfor fagpersonalet i deres hektiske hverdag.
Vi tilbyr deltakelse i det øvrige merkantile miljøet ved Lovisenberg DPS, samt deltakelse og utvikling av nytt tjenestetilbud knyttet til ACT.
Kontakt:Seksjonsleder Hanne Grethe Bakken LinthoTlf.:2407 4412 eller 9820 75 30.
Søknadsfrist:25. mars 2012.Ref.nr. 2012-038.
Tiltredelse: 15.04.2012
Kontakter:
Hanne Grethe Bakken Lintho, tlf: 24 07 44 12, mob: 98 20 75 30
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]