<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Sirdal Høyfjellshotell A/S Sirdal Høyfjellshotell A/S

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. Markedsavdelingen i JM Norge har ansvar for overordnet markedsføring og kommunikasjon mot kunde av varemerket JM, analyse, innholdsproduksjon, støtte regional prosjektmarkedsføring. samt utarbeidelse og gjennomføring av virksomhetens strategier knyttet til CRO, UX og SEO i samarbeid med konsernets markedsavdeling i Sverige. Vi ser etter en person som har sterk kompetanse på merkevarer og posisjonering på tvers av alle kanaler og kontaktpunkter. Du er uredd, selvstendig og resultatorientert, og evner å se helhet og utvikle planer og aktiviteter på tvers av fagområdene i avdelingen. Du har et strategisk blikk og er samtidig dyktig på gjennomføring.  Vi er opptatt av å bli enda bedre på å bygge kunderelasjoner / få konverteringer gjennom innsikt og datadreven markedsføring. Du er brennende engasjert i å fange opp trender og gjennom analyse av data skape innsikt som bygger grunnlag for tiltak og innhold på digitale flater gjennom bruk av data og SEO/SEM/CRO/UX. Arbeidsoppgaver: Utarbeidelse og oppfølging av markeds- og merkevarestrategi og aktivitetsplaner, samt strategi for digitale kanaler Budsjettansvar for markedsavdelingen Lede og utvikle Stab Marked Initiere, produsere og publisere innhold og kampanjer tilpasset målgrupper, på ulike digitale flater; Tekst, Video, Bilde Drive kontinuerlige forbedringer gjennom analyse og innsikt; utarbeide og gjennomføre strategier for SEO/SEM/CRO/UX Bistå regionene med kunnskap om beste praksis prosjektmarkedsføring og innsikt Tett samarbeid med selskapets salgsfunksjon, skape gode salgsinitiativer og være en aktiv støtte for salgsstyrken Delta i konsernfelles prosjekt- og utviklingsarbeid Byråkontakt Tett samarbeid med andre deler av virksomheten for å konvertere virksomhetens til en hver tid pågående utviklingsprosjekter til gode kommunikasjonskonsepter mot kunde/marked. Måle effekt av all digital kommunikasjon gjennom oppfølging av Google Analytics og andre analyseverktøy, og sette inn tiltak ved behov Komme med forslag til tiltak for optimalisering av nettstedet til teamet, herunder; sideoptimalisering, ny sidestruktur, utarbeidelse av nytt innhold og AB-testing Rapportere resultater/KPI`er og utvikle dashbord Ønskede kvalifikasjoner: Høyere utdannelse innen markedsføring, media, kommunikasjon (bachelor eller master) 3-5 års relevant erfaring; gjerne erfaring fra byrå eller markedsavdeling i mellomstore/ store bedrifter Det er ønskelig at du har bred erfaring med innholdsplanlegging, publisering og oppfølging av innhold i sosiale medier Svært god innsikt og erfaring med optimalisering av innhold for å øke effekt og konvertering En god penn og gode skriftlige egenskaper er viktig God kompetanse innen grafisk produksjon (Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop) God kompetanse innen videoproduksjon (Adobe Premiere / After Effects / Final Cut Pro) God teknisk SEO-/CMS-kompetanse Dybdekompetanse i SEO-verktøy som Ahrefs, SEMrush, MOZ, Deepcrawl og Accuranker Bred erfaring med analyse/innsiktsverktøy som Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager eller likn Erfaring fra bruk av EPiServer eller lignende CMS Erfaring med prosjektledelse/prosjektdeltakelse Ønskede egenskaper: Spesielt gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig Vant til å jobbe både selvstendig og i team Ambisjon om å vokse innen fagområdet Samarbeider godt med andre. Sterke analytiske evner. Kan raskt identifisere og trekke fram relevant innsikt av data Tar eierskap og ansvar, initiativ og driver prosjekter og tiltak framover Engasjert og inkluderende Fleksibel med stor arbeidskapasitet Glødende opptatt av digital markedsføring og kundeverdi Vi kan tilby:Vi kan tilby en variert arbeidshverdag og et kompetent fagmiljø hos en av Nordens største boligutvikler. I JM tar vi vare på våre ansatte gjennom ulike aktivitetstiltak, firmaleilighet på Geilo, tilskudd til trening, gode helse- og pensjonsforsikringer samt behandlingstilskudd. Vi har også et eget kompetanseutviklingsverktøy slik at du skal kunne prestere, utvikle deg og bli lenge hos oss. Våre adferdsregler og etiske retningslinjer sikrer et sosialt og uformelt arbeidsmiljø for alle ansatte. Konkurransedyktige betingelser er en selvfølge. Ønskes ytterligere informasjon om stillingen, kan du kontakte HR-sjef Espen Wold på espen.wold@jm.no. Alle søknader behandles konfidensielt.
29.09.2020 Oslo
Om jobben og dine utviklingsmuligheter: Du vil bli tilbudt en arbeidsplass i fine omgivelser på Nordstrand, hvor du har muligheten til å utvikle deg sammen med kompetente og hyggelige kolleger i et positivt arbeidsmiljø. Arbeidsoppgaver husvert: Være en kontaktperson for pårørende og en trygghetsperson for beboere Foreta ulike praktiske oppgaver Skape en varm atmosfære for pårørende og beboere Sitte i resepsjonen, ta imot og svare på henvendelser Administrere programmering av adgangskort Utføre aktiviteter som bingo, høytlesning m.m. Besvare trygghetsalarm på boligen. Kvalifikasjoner: Erfaring med brukergruppen Personlig egnethet vil bli vektlagt. Sykepleiestudenter foretrekkes Stillingen krever ingen utdanning Mestre PC-verktøy Gjerne praktisk anlagt Om deg:  Selvstendig og ansvarsbevisst. Gode samarbeidsevner Trygg og tillitsskapende Positiv og serviceinnstilt Vi tilbyr: Lønn etter avtale Et godt og inkluderende arbeidsmiljø Øvrig:Vi tilbyr følgende stillinger: 59,15% fast stilling som hvilende nattevakt. Tiltredelse: 1.des 2020.  Tilkallingsvikar - dag, kveld og natt.   Søknadsfrist 05.11.20, men vi anbefaler å søke allerede nå, da vi behandler søknader fortløpende. 
05.10.2020 Oslo
Kanskje er du arbeidsledig? Kanskje du er på jakt etter din første jobb? Kanskje du rett og slett ønsker å gjøre noe annet enn du gjør i dag? Kanskje det kan friste med å jobbe lange dager mandag til torsdag, for så å ta langhelg? Våre produkter gjør at vi kan puste inn ren luft innendørs. Og nettopp innemiljø er et svært dagsaktuelt tema i samfunnet. Derfor er vi på jakt etter en kandidat som ønsker å utvikle seg innen salg til privatmarkedet og som vil bistå oss med å hjelpe flere kunder til få en rent og sunt innemiljø i sitt hjem. Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper: Du snakker flytende norsk Du har førerkort og disponerer egen bil Du er villig til å legge ned den innsatsen som skal til for å lykkes Du er sosial, utadvendt og har godt humør Du er ærlig, lojal og ansvarsfull Vi tilbyr: Grundig opplæring og god oppfølging Et sosialt og hyggelig miljø Spennende utviklingsmuligheter Konkurransedyktige betingelser Send oss snarest din CV og kortfattet søknad til kathrin.hagaas@lux.no Vi gleder oss til å høre fra deg!  
09.10.2020 Oslo, Namsos, Drammen, Asker
Vil du lede et stort og profesjonelt teknologimiljø i Tromsø? Vår nåværende kontorleder skal fremover jobbe fulltid som regiondirektør styrke og videreutvikle Norconsults satsing i våre nordligste fylker. Vi søker derfor etter en ny leder til Norconsults kontor i Tromsø. Vår nye leder skal videreutvikle et veldrevet kontor med et godt arbeidsmiljø og høy kompetanse. Norconsult sitt kontor i Tromsø består i dag av nærmere 50 dyktige og motiverte medarbeidere innen flere fagområder. Vi arbeider med planlegging og prosjektering av både mindre enfaglige og større, krevende og tverrfaglige prosjekter. Vi holder til i attraktive kontorer i Tromsø sentrum. Vi ser etter deg som er en dyktig leder og teambygger, har gode kommunikasjonsevner og liker godt samspillet med både kunder og kolleger. Du er opptatt av utvikling, og har et bevisst forhold til fag, ledelse og forretningsutvikling. Du har bred bransjeerfaring, solid faglig kompetanse i kombinasjon med gode sosiale ferdigheter, og du ser dine ansatte. Oppgavene løser du planmessig og strukturert, og du er opptatt av gode økonomiske leveranser både på topp- og bunnlinje. Dine viktigste arbeidsoppgaver være: Teambygging og teamutvikling Evne til å skape entusiasme og engasjement mot tydelige mål Strategi- og forretningsutvikling - langsiktig utvikling av virksomheten Resultatansvar Overordnet prosjektansvar og prosjektdeltakelse Markedsutvikling - planmessig bearbeiding av kunder for å sikre ønsket omsetning og vekst Ressursstyring og rekruttering Personalansvar - utvikle og ta vare på medarbeiderne, både mht. kompetanse og kapasitet Din erfaringsbakgrunn og personlige egenskaper er som følger: Utdannelse innen et eller flere av våre fagområder, gjerne på masternivå Bransjeerfaring og ledererfaring Motiverende, tillitsskapende og samarbeidsorientert Erfaring fra arbeid med tverrfaglige prosjekter Tydelig i kommunikasjon og lederstil Markedsorientering, evne å skape et godt kontaktnett og solid erfaring med kundekontakt Forretningsorientert og erfaring med forretningsutvikling Vi tilbyr en utfordrende og spennende lederposisjon i et fremgangsrikt selskap preget av høy kompetanse, dyktige medarbeidere, solid forretningsorientering og prosjektgjennomføring. Selskapet tilbyr gode betingelser og medeierskap. Stillingen inngår i den regionale ledergruppen. Utover dette får du: Lede de fremste innen sine fagmiljø Bli en del av en sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Interne lederutviklingsarena samt tilbud om coaching Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Eierskap i Norconsult ved tilbud om kjøp av aksjer Innsendelse av søknad: Synes du dette lyder interessant? Ring gjerne regiondirektør Roy Nyheim, tlf. 45404392 eller vår rekrutteringsrådgiver i Technogarden Bjørn Harald Aadne, tlf. 48076515. Søknad sendes innen 24. november via vår hjemmeside https://www.norconsult.no/karriere/ledige-stillinger/, eller til aadne@technogarden.no.   
21.10.2020 Tromsø
Siemens Smart Infrastructure er den komplette leverandøren av integrert bygningsteknologi. Vi har oppnådd denne posisjonen gjennom vår styrke som er basert på filosofien om høy servicegrad, lav kostnadsstruktur og høy kompetanse i alle ledd, samt fokus på utvikling av nye smarte og innovative løsninger. I samarbeid med våre kunder skreddersyr vi løsninger innen byggautomasjon, brannovervåking og sikkerhet. Vi bistår i hele verdikjeden fra utarbeidelse av løsning til service og vedlikehold.    Vi søker nå etter en engasjert og dyktig Dispatcher I rollen som dispatcher vil hovedoppgaven være å koordinere, planlegge - og optimalisere ressurser ut fra ordrens omfang eller behov og ressursenes kompetanse. Dette gjelder alle oppdrag, både akutt, service og prosjekter. Som dispatcher vil du ha en viktig rolle med å bidra til bedriftens produktivitetstall.  Herunder samarbeide med prosjektledere, salg, teknikere og ledere i bedriften ut fra felles forståelse av bedriftens strategi.   For å lykkes i denne stillingen ser vi for oss at du er/har: Erfaring fra logistikk eller dispatching er ønskelig God IT-forståelse og kan tilegne seg kompetanse på nye verktøy innen forventet tid God forretnings- og prosessforståelse stor evne til å jobbe selvstendig, engasjert og proaktiv. Gode samarbeidsevner og god gjennomføringsevne   liker å jobbe strukturert, effektiv og løsningsorientert Evnen til å prioritere riktig og samtidig like - og mestre - å ha ”mange baller i lufta." God muntlig og skriftlig framstillingsevne på både norsk og engelsk    Vi tilbyr et miljø som preges av høy yrkesstolthet og stor faglig tyngde. Gode karriere- og utviklingsmuligheter i Siemens, både i inn- og utland. I tillegg får du varierte arbeidsoppgaver og muligheten til å forme din egen hverdag. Siemens har også en fleksibel arbeidstidsordning som blant annet inkluderer fri på alle inneklemte dager. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser.   Men den viktigste grunnen til å velge Siemens er at du lar deg engasjere. Siemens vil gi deg muligheten til å skape innovative løsninger og ny teknologi, være en del av et inspirerende og utfordrende arbeidsmiljø, og å delta i alt fra mindre til store prosjekter hvor moderne teknologi påvirker menneskers hverdag, miljø og fremtid.    Vi benytter oss av bakgrunnssjekk i våre rekrutteringsprosesser. Arbeidssted: Trondheim eller Oslo Kontaktperson: Group Manager, Hilde Timestad, tlf. 90173747 Søknadsfrist: fredag 30. oktober 2020
21.10.2020 Trondheim
Har du erfaring fra bygge- og anleggsbransjen og vil jobbe i et av Norges ledende utleieselskap?   UCO Trondheim holder til i nye, flotte lokaler på Tiller sør for Trondheim sentrum. Her vil du bli en del av et engasjert og erfarent team, som hver dag gjør sitt ytterste for å finne kundens beste løsning. Vårt mål er at UCO Trondheim skal bli den største og ledende utleieaktøren i Trondheim – vil du bli med på laget?   Driftsleder moduler   Vi tilbyr En utfordrende og givende stilling hos en av Norges største og mest fremtidsrettede aktører innen utleie Samarbeid med erfarne kolleger over hele Norge God opplæring Konkurransedyktige betingelser, bransjens beste bonusordning, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjespareprogram   AnsvarSom driftsleder ved modulavdelingen, vil du ha det økonomiske, driftsmessige- og hms-faglige ansvaret for enheten. I tillegg vil videreutvikling av driftsenheten og kontinuerlig forbedringsarbeid bli viktige bestanddeler i din arbeidshverdag.   KvalifikasjonerVi ønsker en driftsleder som har god forretningsforståelse og som evner å lede andre mennesker. Videre er det ønskelig med erfaring og/eller utdannelse fra bygge- og anleggsbransjen. Erfaring fra lignende stilling vil være en stor fordel.   EgenskaperFor å lykkes i denne stillingen, mener vi at du bør være strukturert, ha økonomisk forståelse og interesse, samt en god porsjon kremmerånd.   Vi håper at vi nå har vekket din interesse og gleder oss til å motta din CV og søknad, og nøl ikke med å ta kontakt dersom du har spørsmål.   Kontakt:Ole Morten Hustad, Avdelingsleder, tlf 928 15 000Jolita Asak, HR-sjef, tlf 915 47 239   Søknadsfrist: 10.11.2020   UCO er en utleie- og serviceleverandør, etablert i 2002. Vi leier ut maskiner og utstyr, leverer komplette riggtjenester og tilbyr sikkerhetsopplæring gjennom UCO-skolen. Våre kunder er de profesjonelle brukerne og vi har en bred kundeportefølje innen BA-markedet, industri og offentlige virksomheter. UCO er en av Norges største og mest fremtidsrettede aktører innen utleiebransjen med årlig omsetning på 985 MNOK. (2019) og 245 serviceorienterte medarbeidere. Vi jobber for å finne kundens beste løsning og for å yte det lille ekstra.
21.10.2020 Trondheim
Innsats, Skatteetaten Avdeling Innsikt skal følge med på trender, ny teknologi, forretningsmodeller og skal gjennom sine analyser bidra til at etaten identifiserer og får detaljert kunnskap om nye risikoer. Arbeidet er tverrfaglig og støttes av analytikere, data scientists og eksperter innenfor bruk av åpne kilder (OSINT). Til kontoret i Bodø søker vi tre kreative og nysgjerrige medarbeidere som har teft for å jobbe med komplekse data, og muliggjøre innsikt og verdiskapning ved å legge til rette for sammenstilling og analyse. Vi søker deg som holder deg oppdatert om de nyeste teknologiene, og ønsker å være med og forme hvordan Skatteetaten best kan nyttiggjøre seg av data og maskinlæring. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver   utvikle nye løsninger og verktøy for å hente ut, strukturere og visualisere data/informasjon utarbeide analyser på ulike områder der Skatteetaten har behov for informasjon, herunder trendanalyser innhente data fra skatteetatens datakilder og åpne kilder, samt omsette de til innsikt og gjøre de tilgjengelig for andre i Skatteetaten gjennom for eksempel utvikle dashboards for sluttbrukere/fagmiljø formidle og holde foredrag og presentasjoner internt og eksternt samarbeide med kolleger fra andre fagfelt for å finne nye muligheter til å automatisere oppgaver og informasjonsinnhenting         Kvalifikasjoner   høyere utdanning minimum bachelorgrad innen samfunnsvitenskap, økonomi, finans, jus, statistikk og/eller IKT særlig relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning fordel med mastergrad innen samme fagområder bør ha erfaring med et eller flere av følgende programmeringsspråk:     Python      R      SQL bør ha erfaring i bruk av Data Science verktøy, herunder også innhenting av data fordel med kjennskap til bruk av containerteknologi vi ønsker også at du har evner som gjør at du kan lede mindre analyseprosjekter god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig   Personlige egenskaper   gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, med evne til å kommunisere på tvers av faggrupper evne til å selvstendig tilegne seg nye kompetanser gode problemløsningsevner og forståelse av hvordan man skal bryte ned et problem evne til å tenke kreativt og finne alternative løsninger på tilsynelatende umulige oppgaver Noe reisevirksomhet må påregnes    Vi tilbyr   muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 500 000 til kr 650 000 eller som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 til kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner.  De første seks månedene regnes som prøvetid.  
21.10.2020 Bodø
Innsats, Skatteetaten Avdeling Skattekriminalitet skal avdekke grov skatte- og avgiftskriminalitet samt arbeidslivskriminalitet. Avdelingen har rundt 600 ansatte og består av 4 seksjoner. Seksjon 1 og 2 i avdelingen har et landsdekkende hovedansvar for å forebygge og bekjempe arbeidslivskriminalitet. Til seksjon 2, gruppe 3 i Kristiansand søker vi nå etter revisor/økonom som skal ha som hovedoppgave å delta i bekjempelsen av sentrale trusselaktører innenfor arbeidslivskriminalitet. Gruppens ansatte er også med å bemanne a-krimsenteret i Kristiansand, sammen med Arbeidstilsynet, Politiet og NAV.     For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver planlegging og gjennomføring av kontroller og andre tiltak sammen med kolleger i tverrfaglige team dialog med skattepliktige, hans representanter/rådgivere samt regnskapsfører og revisor samarbeid med kolleger fra andre offentlige etater delta aktivt i forbedring og utvikling av oppgaveløsning og arbeidsprosesser Kvalifikasjoner regnskap- eller revisjonsutdanning på bachelor/masternivå eller skatteetatens revisorlinje, gjerne med IKT i fagkretsen. Regnskap og skatterett må inngå i fagkretsen. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk god kompetanse og interesse for bruk av digitale verktøy fordel med erfaring innen relevante områder, men også nyutdannede kan være aktuelle fordel med tilleggsutdanning/erfaring også innen andre fagfelt som kan være relevante for oppgaveløsning i Skatteetaten  Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner løsningsorientert og evne til å tenke nytt tenker helhetlig og tar initiativ analytisk og strukturert kan jobbe effektivt både selvstendig og i team høy arbeidskapasitet og tar ansvar for leveransene Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingen lønnes som skatterevisor (kode 1223) eventuelt rådgiver (kode 1434) fra kr 500 000 - kr 650 000 eller spesialrevisor (kode 1224) eventuelt seniorrådgiver (kode 1364) fra kr 600 000 - 800 000 avhengig av kvalifikasjoner. For stilling som revisor kreves karakteren C eller bedre i fagene revisjon, årsregnskap, skatterett og rettslære. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. 
21.10.2020 Kristiansand
Vis alle 20.815 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Sirdal Høyfjellshotell A/S