Ledig stilling

Åpen søknad – Pick Your Day as Pick Your Day as

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Innkjøp er et prioritert område i GK Norge. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår innkjøpsfunksjon for å stå sterkere i anbudskonkurranser, bidra til videre lønnsomhet og redusere risiko. Nå profesjonaliserer vi innkjøp ytterligere gjennom å rekruttere en leder for innkjøpsanalyse.   Som leder for innkjøpsanalyse får du mulighet til å være med på en meget spennende utvikling av GK Norge sin nordiske innkjøpsorganisasjon. Vi sitter i dag på store mengder data og informasjon med et stort potensial. Denne dataen kan utnyttes på en mer effektiv og tilfredsstillende måte enn det gjøres p.t. Over det neste året skal vi blant annet implementere et nytt ERP system hvor vi får muligheten til å ta datahåndtering og analyser knyttet til innkjøp til et nytt nivå. Vår nye leder for innkjøpsanalyse vil bli en helt sentral bidragsyter i denne prosessen, og den ledende fagpersonen på området i GK Gruppen.   Sentrale arbeidsoppgaver vil være å drive frem våre ambisjoner knyttet til data og analyse på innkjøpsområdet. Sikre at løsninger knyttet til innkjøpskategorisering, benchmarking og KPIer blir realisert, videreutviklet og vedlikeholdt. Du får også ansvaret for å gjennomføre jevnlige kategori- og leverandørmarkedssanalyser. Funn må presenteres på enkel og intuitiv måte til ulike målgrupper, gjennom å etablere innkjøps Dashboards eller rapporter. Videre vil du eie og utvikle SRM løsning i nytt ERP system.   Vi tror rett kandidat har høyere utdannelse innen økonomi/ logistikk/matematikk/ ingeniør/ statistikk/ IT og minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende arbeide, gjerne fra consulting. Viktige egenskaper er å evne å jobbe selvstendig, strukturert og analytisk. Du er dyktig på innsamling og strukturering av data, samt skriftlig visualisere data funn på en klar og tydelig måte til ikke tekniske personer og ledergrupper. Erfaring med eller interesse for database uttrekk (SQL/ Power BI o.l ), samt et viderekomment nivå i Excel. Riktig kandidat bør også ha erfaring fra å lede prosjekter og implementeringsløp.   Stillingen rapporterer direkte til Direktør Innkjøp GK Norge, Christian S. Joahnsen. Stillingen har ingen direkterapporterende under seg, men har tilgang på kompetente interne ressurser og eksterne konsulenter ved behov.   Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og meget gode faglige utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Konkurransedyktige pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
27.06.2019 Oslo
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. JM er i stadig vekst, og for å sikre oss de mest attraktive boligtomtene søker vi nå en kommersiell og fremoverlent Akkvisisjonssjef til vårt kontor i region Syd. Kontoret består av 50 dyktige medarbeidere og ligger på Sem utenfor Tønsberg. Herfra dekker vi JM-prosjekter i Vestfold og Buskerud. Stillingen rapporterer til Regiondirektør og du vil inngå i hans ledergruppe.  Kvalifikasjoner og egenskaper Stor interesse for eiendomsmarkedet og et bredt kontaktnett i bransjen. God forståelse for boligutviklingsprosesser Sterk i forhandlingssituasjoner og forretningsmessig teft Evne til å være kreativ og identifisere nye muligheter Strukturert arbeidsmetode Gode kunnskaper om parametere og sammenhenger som gir lønnsomme prosjekter Gode kunnskaper om digitale arbeidsverktøy, spesielt MS Office Høyere relevant utdannelse på masternivå eller tilsvarende Annen/kortere utdannelse kan være tilstrekkelig avhengig av erfaringsbakgrunn Dine ansvarsområder Analysere muligheter og utbyggingspotensial for nye potensielle tomter Forhandle med tomteselgere og samarbeidspartnere Vurdere markedspotensial og kostnader for nye potensielle tomter Utarbeide kalkyler og presentasjoner for styrende organer Gjennomføre kontraktsprosesser med juridisk bistand Bistå i gjennomføringen av prosjekter Bistå i forvaltning av eiendommer i tidlig fase Lede akkvisisjonsavdelingen, personalansvar for 1-2 personer   Vi kan tilby Du blir en del av et av Norges fremste kompetansemiljøer innenfor boligutvikling En utfordrende og ansvarsfull rolle i et miljø med engasjerte og dyktige kollegaer Fleksibel arbeidstid Konkurransedyktige lønnsvilkår Gode pensjons- og forsikringsordninger Utviklingsmuligheter i et miljø med fokus på kontinuerlig forbedring og lærling For ytterligere informasjon om stillingen kontakt regiondirektør Svein Sundby, mobil 93442523 mail svein.sundby@jm.no Alle henvendelser behandles konfidensielt. Søknadsfrist snarest - søknader behandles fortløpende  
13.08.2019 Tønsberg
Fantastisk mulighet i Trondheims mest spennende IT-selskap Med våre kunder innen både privat og offentlig virksomhet former EVRY både dagens samfunn og vår digitale fremtid. Vi utvider nå salgsteamet i vår markedsenhet i Trondheim og har ledig stilling som Sales Executive. Hovedfokus vil være å selge konsulenttjenester og prosjekter som omhandler Digital Transformasjon. Er du den nytenkende drivkraften vi er på jakt etter, kan vi love deg en fleksibel jobb der vår endringstakt gir deg gode muligheter for faglig og personlig utvikling.   Hva innebærer rollen som Sales Exceutive? Som Sales Executive får du ansvar for å skaffe, forvalte og videreutvikle en kundeportefølje og du får en svært viktig rolle i forhold til å identifisere og utvikle markedsmuligheter for EVRY Ansvar for å selge inn hele bredden av EVRY sine tjenester til definerte kunder Sammen med våre forretningsutviklere og fageksperter skal du gi råd til virksomheter om å prioritere kundeopplevelser, innovasjon og automatisering Kommunisere verdien av å smelte sammen forretnings- og IT-strategi, samt utnytte moderne metoder og teknologi for å kjøre suksessfylte digitale satsninger Salg av prosjekter og konsulenttjenester innen digital forretningsutvikling, virksomhetskritiske løsninger, applikasjonsutvikling, arkitektur, samt moderne plattformtjenester Sammen med leveranseledere sikre ressurser og løsninger som gir våre kunder digitale konkurransefortrinn Utvikle salgs- og kundeplaner og aktivt gjennomføre disse Gjennomføre salgsprosesser og forhandlinger som fører frem til signerte kontrakter Etablere og videreutvikle relasjoner til beslutningstakere, påvirkere og øvrige sentrale personer Slik jobber vi Vi har høye ambisjoner og skal alltid ligge i teknologisk forkant. Vi brenner for kreative løsninger og er alltid nysgjerrig på det neste digitale gjennombrudd. Ettersom teknologi er en ferskvare, jobber vi smidig, hvilket krever at du evner å se fremover. Vår arbeidsplass er preget av fleksibilitet, hvilket gir deg mulighet til å selv påvirke hvor og når du jobber. Som kundeansvarlig har du det overordnede ansvaret for EVRY sine leveranser. Du har en rolle som teknisk rådgiver mot våre kunder. Med strategiske samarbeidspartnere som Microsoft, Google, Amazon, IBM, Apple og Facebook får du mulighet til å jobbe med noen av Norges mest innovative digitaliseringsprosjekt.   Er du den vi søker? Med vårt sterke kundefokus må du være serviceminded, ha kremmerånd, ha en positiv innstilling, og stor sans for kvalitet Erfaring fra IT-bransjen er en fordel og du bør kunne vise til gode resultater fra salg av komplette IT-løsninger Vi ser gjerne at du har jobbet med konsulent- prosjekt- eller tjenestesalg Høy endringstakt krever at du er fleksibel, selvstendig og at du motiveres av gode resultater Du har stor interesse for forretning, innovasjon og teknologi som kan skape gevinster for kundene Det forutsettes at du har svært gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner, og behersker både norsk og engelsk skriftlig/muntlig på en svært god måte Utdanning på minimum Bachelornivå innen økonomi/ledelse og/eller IT eller relevant erfaring som kompenserer for dette EVRY tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av Nordens ledene it-selskap tilbyr vi deg flere muligheter enn tilsvarende selskaper. Vi har stor geografisk spredning i Norge og i verden. Våre kunder er små som store, velkjente som ukjente, lokale som globale. Vår bredde sammen med høy endringstakt gir deg mulighet for utvikling. Vi streber etter å være en moderne og attraktiv arbeidsplass. Derfor setter vi sammen team med stort mangfold, som skal sikre utvikling av kompetanse og nytenkning.   Arbeidssted: Trondheim   Interessert i en prat? Velkommen til å sende en kort søknad sammen med din CV - søkere vil bli vurdert fortløpende. For mer informasjon, ta kontakt med Ulf Dahl Ryen / mobil 92226777.
15.08.2019 Trondheim
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) is a pioneering technology leader with a comprehensive offering for digital industries. With a history of innovation spanning more than 130 years, ABB is today a leader in digital industries with four customer-focused, globally leading businesses: Electrification, Industrial Automation, Motion, and Robotics & Discrete Automation, supported by its common ABB Ability™ digital platform. ABB’s market leading Power Grids business will be divested to Hitachi in 2020. ABB operates in more than 100 countries with about 147,000 employees. www.abb.com Your responsibilities The role as Head of Global Business Services is responsible for accounting and finance for ABB Norway, including management responsibility and advisory function. The main responsibilities are; Accounting: • Responsible for ensuring compliance with accounting laws and regulations. • Participate in identifying accounting issues, solve and implement these (both Norwegian and USGAAP financial statements). • Responsible for preparation and reporting of USGAAP and Norwegian financial statements. Tax/VAT: • Participate in identifying and resolving tax and VAT issues. • Responsible for tax calculation and reporting. General responsibilities: • Active partner in the internal control function. • Resource partner for the management team, accounting and controlling functions. • Management responsibility for the accounting and finance team. • Active participation in various internal projects. • Part of the Global Business Services, accounting and finance community. Your background We believe that the right person for this role; • Can display the professional expertise and interest within the accounting area. We also believe that an appropriate person will have the following qualifications: • Completed Master in Accounting and Audit or similar • 5 - 10 years experience, preferable from an Audit firm or similar • Experience from a managerial position • Norwegian and English: Good written and oral Personal characteristics; • Flexible and open-minded • Systematic • Good communication skills • Team player • Initiative • Accountable • Accomplisher More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As an employer ABB can offer;• Opportunities to maintain and develop the accounting, tax and VAT skills from an international perspective.• Various and challenging work-tasks in an international and innovative environment• Positive and exciting working environment in a global organization with enthusiastic colleagues who are eager to share their knowledge with you• Flexible working time with balance between office work and some travelling• Employee Benefits (cabins and favorable employee agreements)• Possibilities for International assignments• Competitive conditions The position is located at ABB’s office in Billingstad in AskerWe are looking forward to receiving your application through the ABB job portalFor any questions regarding the position please contact Pål Morstad on e-mail pal.morstad@no.abb.com or phone +47 22 87 46 50 or Jeppe Arntzen on e-mail jeppe-kjetil.arntzen@no.abb.com or phone +47 22 87 46 43Applications will be assessed continuously. Applications deadline is 08.09.2019.Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
15.08.2019 Asker
Vi søker inspirerende og engasjerte prosjektledere Acando leverer tjenester til et bredt spekter av teknologifokuserte kunder. Vi bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test. Vi tilbyr også prosjektledelse og rådgivning. God prosjektledelse på dette gir våre kunder trygghet for at leveransene kommer til rett tid, til avtalt kostnad og med god kvalitet. Vi er nå på jakt etter flere prosjektledere som ønsker å bistå våre kunder med å oppnå vellykkede prosjekter.   Hva er dine oppgaver som prosjektleder? Som prosjektleder i Acando vil du jobbe med prosjektledelse av IT-prosjekter, herunder estimering, planlegging, gjennomføring og oppfølging. Arbeidsoppgavene inkluderer ledelse av utviklingsteam, og tett samarbeid med prosjekteiere og andre prosjektdeltakere. Du vil være en viktig sparringspartner for våre kunder ved strategiske spørsmål og teknologiske veivalg. Samtidig vil du spille en viktig brikke knyttet til å sikre framdrift i prosjektet, og for kvalitetssikringen av våre leveranser. I tillegg til å arbeide med rådgivning og prosjektledelse for våre kunder, ønsker vi deg som vil bistå i videreutviklingen av vår prosjektmetodikk, samt å delta i tilbudsarbeid ved behov.   Vår nye prosjektleder har ... høyere utdanning innen IT eller økonomi minimum 5 års erfaring som prosjektleder. Det er ønskelig med erfaring fra utviklingsprosjekter, og/eller større prosjekter fra offentlig sektor. erfaring som konsulent, men dette er ikke et krav sertifisering innen Prince2 practitioner eller PMI kjennskap til smidig utvikling/SCRUM eller annen relevant metodikk god IT- og forretningsforståelse med gode lederegenskaper Du har sterk interesse for innovativ og utviklende ledelse, og nysgjerrighet for teknologi. Som person er du selvstendig og strukturert, men samtidig teamorientert og engasjerende. Du har høy gjennomføringsevne og er resultatorientert, også under tidspress. Da du vil arbeide med kunder i privat og offentlig sektor er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.     Hva vi tilbyr? Acando tilbyr deg en ansvarsfull og viktig rolle i et selskap i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Gruppen er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr også et sosialt miljø og arrangementer som eksempelvis bedriftsidrettslag, hackweekends, fjellturer m.m.  
03.05.2018 Oslo
Vi søker ny konsulent og seniorkonsulent b2b til avdeling eCommerce Acandos eCommerce-team har bred erfaring fra flere bransjer, og setter seg inn i kundens utfordringer og muligheter i sine respektive markeder. Sammen vil vi bruke fremtidens teknologi og dagens løsninger for å gi kunden best mulig utgangspunkt for å utnytte sitt potensiale. Nå er vi på utkikk etter en seniorkonsulent som kan bistå våre kunder gjennom en tid med store endringer i konkurransesituasjonen som følge av digitalisering og globalisering. Om rollen: I rollen vil du bistå våre kunder i forkant, under utvikling og drift av e-handelen. Strategisk rådgivning, prosjektplanlegging og prosjektledelse står sentralt. Vår definisjon av e-handel er bred, og rollen innebærer at du tilnærmer seg våre oppdragsgiveres utviklingsinitiativ med et helhetlig perspektiv, og evner å sette deg inn i deres ulike forretningsbehov. Som del av arbeidet vil du ha kontakt både med både toppledelse, linjeledelse og ulike brukergrupper av e-handelssystemer m.m. Arbeidet krever i tillegg kommunikasjon med tekniske ressurser. Hvem vi søker: Våre nye konsulenter har høyere utdanning innen økonomi/digital markedsføring og/eller e-handel, samt 3-5 års relevant arbeidserfaring. Du er nysgjerrig på markedsføring og moderne salg, og har salgserfaring du ønsker å utnytte i videre arbeid. Riktig kandidat har kjennskap til ledelse og/eller prosjektledelse med erfaring fra b2b-handel, inklusive e-handel. Kjennskap til ERP-systemer, og/eller e-handelsprodukter er en fordel, men ikke et krav. For å lykkes som konsulent hos oss er det viktig at du evner å forstå kundens forretning og utfordringer innen området, samtidig som du er analytisk, løsningsorientert og med gode kommunikasjonsevner. Vi tilbyr: Acando kan tilby deg en utfordrende og viktig rolle i et selskap i vekst, og som er langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, Robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Group er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Hos oss vil rette vedkommende få muligheten til å bidra markant til samfunnsutvikling som Norge er avhengig av når det gjelder framtidens arbeidsliv, helse, sikkerhet, samferdsel og effektiv forvaltning av fellesskapets penger.
25.09.2018 Oslo
Job Description Dresser-Rand Kongsberg is looking for 1 Project Manager who are the single point of contact to the client and responsible for managing the scope, schedule, and budget of assigned client orders for the supply of gas turbine generator and compressor sets. Qualifications Commercially and Technically familiar to packaging business – 5 to 10 years experience Good listener with Client focus Organized personality Knows common terms and conditions expressions and terms used in this business Team Leader Tenacious Good communicator Fluent to an academic level in English orally and in writing, Norwegian language will be an advantage Responsibilities Single point of contact to the client Responsible for managing the scope, schedule, and budget of assigned client orders for the supply of gas turbine generator and compressor packages including related auxiliary systems, controls and testing for, primarily, the oil and gas industry Project execution in accordance with contract Responsible for ensuring successful technical and commercial project execution from order entry through the end of warranty period
19.11.2018 Kongsberg
Vi søker ny Seniorrådgiver – Endringsledelse Digitalisering er en driver for endring, og mange virksomheter står overfor en virkelighet med stadig økende endringstrykk. Kritiske suksessfaktorer er fokuset på endring i individer og organisasjoner. Acando bidrar til dette arbeidet, og sammen med våre kunder arbeider vi for å mobilisere organisasjon, og sikre vellykket og varig endring. For å kunne møte en betydelig økning i etterspørsel etter våre konsulenter, og for å bygge videre på vår strategiske satsning innen endringsledelse, søker vi nå en ny seniorrådgiver innen endringsledelse.   Om rollen: Som seniorrådgiver i avdelingen digital strategi og transformasjon blir du en del av et sterkt fagmiljø innen endringsledelse. Avdelingen tilbyr tjenester innen strategiutvikling, transformasjons- og endringsledelse, systemimplementering, samt prosjekt- og programledelse. Hos oss vil du arbeide med oppdrag hos store offentlige og private virksomheter, og du vil i tett samarbeid med kunden sørge for at ønskede effekter oppnås og vedlikeholdes over tid.   Hvem vi søker:  Vår nye seniorrådgiver har mastergrad innen økonomi, ledelse og organisasjonspsykologi og/eller IT. Du har minimum fem års arbeidserfaring med endrings- og omstillingsarbeid, herunder planlegging, utvikling, implementering og oppfølging. Du har gjerne sertifisering innen prosjektledelse, og/eller kjennskap til smidige metoder. Det en forutsetning at du har forståelse for teknologi og mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Som rådgiver er du en relasjonsbygger med gode kommunikasjonsevner, samtidig som du er analytisk og løsningsorientert.   Vi tilbyr:  Acando tilbyr deg en utfordrende og spennende rolle i et selskap i vekst. Acando Group er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Hos oss vil rette vedkommende få muligheten til å bidra markant til samfunnsutviklingen når det gjelder framtidens arbeidsliv, helse, sikkerhet, samferdsel og effektiv forvaltning. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et godt sosialt fellesskap, hvor faglig utvikling står i sentrum.
11.01.2019 Oslo
Vis alle 23.184 ledige stillinger
Les mer om Pick Your Day as

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Pick Your Day as