Ledig stilling

Åpen søknad – Pick Your Day as Pick Your Day as

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi søker en "hunter" som avdelingsøkonom til avdeling Trondheim Fire & Security. Denne spesialavdelingen er en av Bravidas mest framoverlente avdelinger. Vi har 35 medarbeidere og en sunn omsetning på 70 millioner. Gjennom dyktige medarbeidere, lykkes vi i et økende marked. Som avdelingsøkonom hos oss får du mulighet til å forme stillingen selv og du får frihet under ansvar. Du vil få jobbe med hele ordre- og økonomiprosessen i avdelingen og ha stor påvirkningskraft til prosessforbedringer.   Arbeidsoppgaver Controlling (timer, kostnader, prisavtaler, fakturering) Bistå avdelingssjef i budsjett- og resultatarbeid Rapportering – månedlig og kvartalsvis Økonomisk oppfølging av avdelingens service- og prosjektportefølje i tett samarbeid med serviceledere og prosjektledere Bidra til prosessforbedring, og etterleve gjeldende økonomirutiner   Kvalifikasjoner Høyere økonomiutdannelse på bachelor og/eller masternivå God økonomi- og tallforståelse Gode Excel-kunnskaper Kjennskap til Agresso er ønskelig   Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø  Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 05.01.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Bjørn Stamnes Avdelingssjef + 47 480 36 322 bjorn.stamnes@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4554&rmlang=NO
12.12.2019 Trondheim
Som et viktig ledd i utviklingen av vår totalportefølje søker vi nå en erfaren Ettermarkedsansvarlig. Som Ettermarkedsansvarlig vil du få en en viktig rolle med ansvar for oppfølging av kunder og gjennomføring av våre ettermarkedsprosjekter. Du vil også være en viktig del av enhetens forbedringsarbeid.Dine ansvarsområder vil være: Være med på forbefaring på prosjekter Administrere og gjennomføre garantibefaringer Organisere og administrere utbedringsarbeider Økonomiansvar for ettermarkedsprosjekter Sørge for god erfaringsoverføring i enheten Ansvarlig for internettbasert avvikssystem Bistå å definere mål for kundetilfredshet Kvalifikasjoner:Du har erfaring fra byggebransjen og gjerne god kjennskap til bruk av norsk standard og bustadoppføringslova m.m. fra tidligere. Du har også generelt gode IT-ferdigheter.Personlige egenskaper:Du vil få en viktig rolle med stor kontaktflate mot prosjekter, leverandører og ikke minst våre kunder. Du trives godt med å skape og pleie gode relasjoner, er positiv og trives med å ha mange baller i luften samtidig. Du er profesjonell, strukturert og løsningsorientert samt har gode formuleringsevner, både muntlig og skriftlig. Du er en god organisator og inspirator, jobber analytisk og strukturert og tar tydelig eierskap til ansvarsområdene dine. Du er selvgående og har høy gjennomføringsevne. Videre er du nysgjerrig av natur og opptatt av forbedring og utvikling.Vi tilbyr:AF Gruppen tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.
12.12.2019 Råde
Vil du være med på å forme vår historie med dine personlige egenskaper, kompetanse og ambisjoner? Hydro har 35.000 ansatte verden over som utvinner, produserer, former og resirkulerer verdens mest fleksible og bærekraftige metall og leverer en mengde nyskapende produkter og løsninger.Sommeren 2020 trenger vi nærmere 500 vikarer til våre produksjonsenheter rundt om i Norge for å ivareta sikker, døgnkontinuerlig drift i ferieperioden. Et ferievikariat i Hydro gir deg verdifull erfaring fra et stort, dynamisk og internasjonalt selskap. Du får innblikk i produksjon av fremtidens metall, aluminium, og du får reelle oppgaver og mulighet til å lære av erfarne kolleger.Til vårt verk på Husnes har vi behov for flere ferievikarer til ulike roller på verket. Hydro Husnes er Norges fjerde største aluminiumprodusent, målt etter årlig produksjonskapasitet på 185 000 tonn elektrolysemetall. I tillegg til produksjon av primæraluminium har verket et støperi for produksjon av pressbolt. Verket ligger ved utløpet av Hardangerfjorden og har ca. 260 ansatte. Ansvarsområde Som ferievikar hos oss får du driftsoppgaver avhengig av verkets behov. Eksempler på oppgaver kan være arbeid med elektrolyseceller, truck- og krankjøring, samt metalltapping, støpearbeid eller arbeid med frakting, lossing og lasting av metall. De fleste av jobbene foregår på skift.Nødvendig opplæring blir gitt før oppstart. For noen få jobber gis opplæring i forbindelse med oppstart sommeren 2020. Kvalifikasjoner For å bli vurdert til et ferievikariat må du: Være fylt 18 år før oppstart Ha førerkort klasse B før oppstart Være tilgjengelig i hele ferieperioden/minimum 7-8 uker sammenhengende i perioden uke 26 - uke 32. Det kan være mulighet for tidligere oppstart/senere sluttdato Være tilgjengelig for opplæring før oppstart (vinterferie, påskeferie, helger) Bli helsegodkjent av vår bedriftshelsetjeneste Det er også ønskelig med truck- og kranførerbevis, men ikke et krav Vi ser spesielt etter elever/studenter som er i gang med et lengre studieløp og som har mulighet for å komme tilbake flere år fremover Helse, miljø og sikkerhet er alltid førsteprioritet i Hydro, og vi er opptatt av at våre ferievikarer får en trygg og god sommer hos oss. Vi gjør derfor oppmerksom på at alle må bli helsemessig godkjennes ved vår bedriftshelsetjeneste før oppstart. Annen informasjon Helse, miljø og sikkerhet (HMS) er integrert i Hydros daglige virke. Det er vårt ansvar å beskytte våre ansattes helse og sikkerhet, og bidra til en bærekraftig utvikling i de nærmiljøene vi opererer. Vi søker derfor vikarer som vil bidra positivt til dette, gjennom sunne og bevisste HMS-holdninger og handlinger.Vi gjør oppmerksom på at vi kun tar imot elektroniske søknader via vårt rekrutteringssystem. Søknader sendt per e-post blir ikke vurdert. I søknaden ber vi deg legge ved kopi av vitnemål og relevante sertifikater, inkludert scannet kopi av bilsertifikat. Dersom du ikke har bilsertifikat enda, kan du legge ved opplysninger om når du planlegger å få dette.
12.12.2019 Kvinnherad
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
GK Norge jobber kontinuerlig med utvikling og effektivisering for å bedre vår konkurranseevne, øke lønnsomheten og redusere risikoen. Nå profesjonaliserer vi ytterligere ved å ansette en strategisk forretningsutvikler / Business Development manager som skal jobbe for og med konsernledelsen i Oslo. Som Business Development Manager vil du være en drivende kraft for våre strategiske endinger gjennom datadrevne beslutninger og profesjonell endringsledelse. Til å støtte deg får du tilgang til dyktige interne og eksterne ressurser. Innledende prosjekter inkluderer innkjøpsforbedringer, posisjoneringsstrategi og design av ny driftskostnadsmodell. Rett kandidat har minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende arbeid, gjerne fra Management Consulting. Du klarer raskt å sette deg inn i komplekse problemstillinger, anbefale tiltak og kommunisere og implementere disse på en enkel og forståelig måte.   Har du spørsmål angående stillingen, ta kontakt med Mads Folke Nordmark, Partner i Panamera IMD Executive Search på: mads@panamera-search.no. Vi ser frem til å høre fra deg.  
02.10.2019 Oslo
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. Er du brennende opptatt av markedsføring og digital kommunikasjon? Liker du å skape engasjerende markedsføring som virker? Motiveres du av fornøyde kunder, kvalitetsprodukter og trivelige kollegaer? En av våre markedsansvarlige har fått nye utfordringer og vi søker derfor en erstatter til stillingen. Du vil inngå i vår markedsavdeling med fem personer, og rapportere til markedssjef for Region Oslo. Som markedsansvarlig vil du få ansvar for markedsføringen av flere av våre boligprosjekter. I samråd med våre salgsansvarlige og prosjektteam skal du sørge for at boligprosjektene gjøres kjent i markedet, generere trafikk til prosjektsidene på jm.no og sørge for at folk kommer på visning for å øke interessen for og salget av JMs boliger, samt styrke JMs varemerke. Arbeidsoppgaver: Du vil være ansvarlig for markedsføring av noen av våre boligprosjekter i Oslo/Akershus. Dette innebærer å lage markedsanalyser, utvikle markedsstrategier og kommunikasjonskonsepter for prosjektene, samt å ta dette ut i konkrete markeds- og medieplaner. Det inkluderer kontakt med reklame- og mediebyråer, koordinering av annonsemateriell og div. salgs- og markedsmateriell. Du står også for bestilling og oppfølging av 3D-visualiseringer, digital boligvelger, VR- og AR-modeller med mer. Du må bruke dine digitale kunnskaper i rollen som webredaktør for boligprosjektene, noe som inkluderer både innholdsproduksjon, statistikk og rapportering, samt skrive og sende ut digitale nyhetsbrev. Du blir også deltaker i konsernets webredaktørgruppe. Til denne stillingen hører også et ansvar for SEM i regionen. Og sist, men ikke minst – stillingen innebærer et budsjettansvar med jevnlige rapporteringer. Kvalifikasjoner: Min. utdanning på bachelornivå innen markedsføring eller tilsvarende. Min. 5-6 års arbeidserfaring – gjerne fra tilsvarende stillinger og/eller mediebyrå eller reklamebyrå God kunnskap om strategisk og digital markedsføring og kommunikasjon Erfaring med webpublisering, fortrinnsvis i Episerver og programvare for nyhetsbrev Erfaring med digital annonsering, SoMe og SEM er en fordel Kjennskap til Adobe Photoshop og Indesign er en fordel Skriver gode selgende tekster som begeistrer  God økonomiforståelse Personlige egenskaper: Du er en digitalt innfødt med talent og et brennende engasjement for målrettet og effektiv markedsføring og digital kommunikasjon. Du kan forholde deg til regler og rammeverk, samtidig som du utfordrer på de riktige stedene. Din arbeidsstil er effektiv, og du har stålkontroll på egen arbeidsdag. Som person er du analytisk og detaljfokusert, du ser muligheter der andre ser utfordringer, du er positiv og lett å engasjere. Du kan argumentere godt for de valgene du gjør, og kommuniserer like lett med gamle ingeniører og ivrige salgsansvarlig som med blide svensker. Bolig er blant dine interesser, og du følger gjerne med på finn.no og andre forum for å holde deg oppdatert. Du er allergisk mot orddelingsfeil, vet forskjellen på da og når, og vil finne deg til rette i en matriseorganisasjon med mange ulike interessenter. Fornøyde kunder motiverer deg! Vi tilbyr: En utfordrende og variert stilling hos en anerkjent aktør i en spennende bransje Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø, som brenner for boligutvikling og fornøyde kunder Fleksibel arbeidstid Lyse og moderne lokaler ved CC Vest på Lilleaker En variert arbeidshverdag med støtte fra et faglig kompetent arbeidsmiljø. I JM tar vi vare på våre ansatte gjennom å tilby Aktiv bedrift, firmaleilighet på Geilo, tilskudd til trening, samt helseforsikring og behandlingstilskudd. Vi har også eget kompetanseutviklingsverktøy slik at du kan utvikle deg og bli lenge hos oss. Våre adferdsregler og etiske retningslinjer sikrer et trygt og godt arbeidsmiljø for alle ansatte. Lurer du på noe kan du gjerne ta kontakt med Markedssjef i region Oslo, Elisabeth Wiencke på tlf. 45869030 eller elisabeth.wiencke@jm.no. Søknader blir behandlet fortløpende Trykk på linken under for å søke på stillingen: Markedsansvarlig i JM Norge
19.11.2019 Oslo
Nyopprettet rolle – M&A – Prosess- og forbedringsarbeid Vi søker en økonomidirektør til en nyopprettet rolle i GK Norge med ansvaret for all økonomistyring i den norske delen av GK-konsernet. Den nye direktøren vil ha en viktig rolle i arbeidet med videre profesjonalisering av selskapet og målsetningen om å bli den ledende totaltekniske entreprenøren i Norden. Rollen innebærer blant annet å være strategisk sparringspartner for nøkkelpersoner i så vel GK Gruppen som i GK Norge. Basert på en tidlig etablert visjon om å være riksdekkende har GK hatt ekspansjon ”i veggene” siden begynnelsen i 1964. Den nye økonomidirektøren vil være en viktig bidragsyter i vurdering av nye oppkjøp og sammenslåinger, men også integrering og optimalisering opp mot dagens virksomhet. For å lykkes i denne rollen tror vi du er svært analytisk, flink til å se forbedringspotensial og effektiviseringsmuligheter samt er en inspirator med høy gjennomføring- og omstillingsevne. Rett kandidat bør ha solid erfaring fra tilsvarende roller i større virksomheter/konsern som har gjennomgått store endringer. Videre er det en stor fordel med kjennskap til byggebransjen eller andre relevante teknologiske prosjektmiljøer. Stillingen inngår i ledergruppen og rapporterer til administrerende direktør i GK Norge. Interessert? Kontakt Visindi AS ved Rune Hope, tlf. 450 75 000, Christian Høie Lie, tlf. 984 84 870 eller Frederic Moger, tlf. 415 48 884. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor vår oppdragsgiver i prosessens innledende del. Søknad med CV sendes snarest. Du kan også sende inn søknad her: https://visindi.no/stilling/okonomidirektor-gk-norge
11.12.2019 Oslo
Vis alle 18.208 ledige stillinger
Les mer om Pick Your Day as

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Pick Your Day as