Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Fagkonsulent ERP/Finans - Dynamics 365 EVRY

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap og kunder innenfor ulike bransjer er vi i EVRY med på å forme dagens og fremtidens digitale samfunn. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg.  
 
Hvordan vi jobber 
Som forretningsrådgiver i Dynamics365-teamet vil du jobbe i krysningspunktet teknologi, forretningsprosesser og mennesker. Vi leverer hele prosjektet fra A-Å, med fokus på kundens behov og med et mål om å levere verdi til alle våre kunder. I tillegg arbeider vi løpende med forvaltning av eksisterende kundeløsninger. 
Vi vet at implementeringen av Dynamics 365 ofte krever store omstillinger for våre kunder, og vi jobber derfor smidig og metodisk med endringsledelse for å sikre suksess før, under og etter alle prosjekter. Arbeidshverdagen vår er variert, utfordrende og spennende. 
 
Er du den vi ser etter?  
I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. 
 
Vi ser også for oss at du har:  
  • Høyere utdanning fra høyskole eller universitet, innen regnskap, økonomi eller lignende 
  • Noen års arbeidserfaring innen økonomi, enten som regnskapsfører, controller eller med andre økonomirelaterte oppgaver i sammenheng med IT. 
  • Erfaring fra ERP (En stor fordel om du har erfaring med Microsoft Dynamics 365 eller eldre versjoner som AX2012 og AX2009) 
  • God evne til å sette seg inn i forretningsprosesser og systemfunksjonalitet 
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, samt evner å skape tillit og gode relasjoner
  • Er strukturert og løsningsorientert  
Du må ha en god forretningsforståelse, kunne opptre som kundens betrodde rådgiver, utforme prosesser og se forretningsmulighetene. Vi er spesielt interessert i å høre fra deg som har erfaring fra kundesiden, for eksempel som superbruker i bedriftens ERP-løsning.  
For oss er det viktig å kunne gi kunden verdi for sine investeringer og at du er genuint opptatt av å levere de beste løsningene til kunden. Det vil bli gitt grundig opplæring i Dynamics 365.  
 
Vi tilbyr  
Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha gode muligheter for karriereutvikling gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer.  
EVRY har dessuten et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m.  
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Aleris Stavanger er i stek vekst og opplever stor etterspørsel etter ØNH-kirurgi. Våre pasienter kommer som privatbetalende, gjennom helseforsikringer og gjennom langsiktige avtaler med det offentlige. Vi ser spesielt etter deg som har bred erfaring med ØNH-kirurgi. Du ønsker å jobbe i et spennende fagmiljø med en svært kompetent og stor legegruppe bestående av medisinske spesialister og kirurger. Legene som arbeider hos oss har et velfungerende støtteapparat rundt seg – og får dermed de beste forutsetninger for å sette pasientene i fokus. Du har gode samarbeidsevner, er fleksibel, viser engasjement for arbeidet og har høy grad av serviceinnstilling. Du må ha god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Aleris er i sterkt vekst i Stavanger og er lokalisert på Viking Stadion og på Lagårdsveien. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale. For mer informasjon kontakt med Hanne Barkved, Leder Aleris Stavanger M: 936 54 858 hanne.barkved@aleris.no Søknadsfrist: snarest Søknad med CV sendes til: hanne.barkved@aleris.no
24.06.2019 Stavanger
Arbeidet vil bestå av varierte oppgaver som husarbeid, matlaging, innkjøp, kjøring, samt diverse ærend og andre oppgaver i og utenfor hjemmet, som jeg ikke klarer selv. Ingen personlig stell. Jeg er på leting etter deg som: - Er empatisk og har lyst på en jobb hvor du hjelper til med å gjøre hverdagen enklere - Har førerkort klasse B og er vant til å kjøre i byen - Liker å lage mat, da en del av jobben er å lage mat fra bunnen av på grunn av allergier - Har en rolig og behagelig væremåte, samtidig som du tar initiativ og er selvstendig - Har god hygiene da jeg er sensitiv på lukt og parfyme. - Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig Det er ønskelig at søker har mulighet til å jobbe noe på dagtid, selv om noen vakter også kan settes til ettermiddag/kveld. Arbeidstiden vil ha et varierende timeantall pr. uke, men det er mulighet for en fast ordning etterhvert.   Arbeidssted er i hovedsak mitt hjem i Trondheim, samt dit hvor mine ærender bringer oss.    Ingen utdanning kreves, ingen forkunnskaper er nødvendig. Personlig egnethet blir vektlagt, jeg gir deg full opplæring.  Jeg blir din daglige leder i arbeidet, samtidig som du får ansettelse i Stendi Assistanse med ryddige lønns- og arbeidsforhold. Politiattest må legges fram, og referanser oppgis etter forespørsel.   Søknadsfrist: 19.07.2019 Tiltredelse: snarest   Søknad og CV sendes til: bpamail@yahoo.com   Spørsmål om stillingen rettes til Andreas Nyrønning på tlf: 97796111   Merk søknad med: assistent til ung blid kvinne
21.06.2019 Trondheim
Glad i å skrive? StudentTorget søker bloggere til studenttorget.no.   Du liker å skrive og er student, kommende student, utvekslingsstudent, trainee, intern, frilanser, young professional eller jobbsøker.Som blogger vil du: Skrive minimum 2-3 blogginnlegg per måned, men gjerne flere.  Bli en del av en gruppe bloggere som blogger for studenttorget.no. Skrive om ulike temaer som ditt studiested, din studiehverdag, hvordan det er å være på utveksling, tips til hvordan å lykkes som student, hvordan søke jobb, hvordan det er å jobbe som frilanser med mer.  Få oppfølging og veiledning fra bloggredaktør.   Spørsmål om stillingen kan rettes til bloggredaktør Mathilde Aarvold Bakke. Stillingen er ubetalt/frivillig arbeid. 
29.11.2018 Jobb hjemmefra
Oslostudent og glad i å skrive? StudentTorget søker studenter i Oslo som ønsker å delta i vår nye satsning Oslobloggen. Oslobloggen skal være en blogg av og for studentene i Oslo og vise hvordan det faktisk er å være student i Oslo.   Som blogger på Oslobloggen vil du:  Skrive minst 2-3 innlegg per måned, men gjerne flere.  Få tilbakemelding på innlegg og oppfølging fra bloggredaktør.  Bli en del av en gruppe studenter som viser hvordan det er å være student i Oslo.  Spørsmål om stillingen kan rettes til bloggredaktør Mathilde Aarvold Bakke. Stillingen er ubetalt/frivillig arbeid.
29.11.2018 Oslo
Om avdelingen Bravida Tromsø har tre avdelinger: Rør, Elektro og Ventilasjon. Samarbeidet er godt og vårt formål er å utføre tverrfaglige prosjekter med alle tekniske fag. På røravdelingen jobber 28 rørleggere som er støttet av 5 prosjekt-/serviceledere, en kalkulatør, en avdelingsøkonom og avdelingssjef. Avdelingen har en omsetning på ca. 100 millioner kroner. Til sammen er vi et supert lag som er proffe på rør. Med oss får du i tillegg til et godt arbeidsmiljø og trivelige kollegaer, samt arbeide med spennende og utfordrende prosjekter. Akkurat nå er vi i en spennende fase med en fornyet organisasjon og søker derav en ny prosjektleder.    Arbeidsoppgaver Som prosjektleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som prosjektleder innebærer det overordnede ansvaret for et eller flere prosjekt, fra planlegging til leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert prosjekt er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Prosjektoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Anbuds- og tilbudsregning på prosjekter Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Deltakelse i prosjektmøter Ansvar for mersalg i prosjektet Rapportering til avdelingssjef Deltakelse på prosjektmøter Tydelig kommunikasjon med byggeledelse, ledere og medarbeidere   Kvalifikasjoner Ingeniørutdanning eller annen teknisk utdanning Minimum 2 års erfaring innen prosjektledelse Svennebrev er ønskelig Rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning Tverrfaglig kompetanse er ønskelig God kompetanse innenfor VVS og kjennskap til bransjen God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B   Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende VVS entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad. Søknader behandles fortløpende så søk allerede idag! Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.
11.03.2019 Tromsø
I forbindelse med økende oppdragsmengde søker vi etter en serviceleder til vår avdeling Bravida Oslo Telematikk. Avdelingen har 26 medarbeidere og en omsetning på ca. 30 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Oslo-området. Vi spesialiserer oss på fiber- og svakstrømsmontasje, mye rettet mot næring og offentlig i form av rammeavtaler og serviceoppdrag.   Arbeidsoppgaver Som serviceleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som serviceleder innebærer ansvar for hele serviceoppdrag, både små og store, fra kundebearbeiding til salg og leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:   Oppdragsoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Tilbudsregning og oppfølging av serviceoppdrag Aktivt salg mot nye og eksisterende kunder Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Deltakelse i kundemøter Ansvar for mersalg Rapportering til avdelingssjef Tydelig kommunikasjon med kunder og medarbeidere   Kvalifikasjoner Teknisk utdannelse på høyskole/fagskole gjerne ingeniørutdanning  Minimum 2 års erfaring i tilsvarende rolle Fagbrev gr. S, evt gr. L med erfaring innen svakstrøm Rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning Gode salgsevner God kjennskap til bransjen God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B   Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø
27.05.2019 Oslo
I forbindelse med økt oppdragsmengde søker vi etter flere dyktige basmontører til vår avdeling Trondheim Energi og Industri. Avdelingen har i dag over 60 medarbeidere, bestående av energimontører, elektrikere, automatikere, prosjektledere og flere lærlinger. Omsetningen er på over 90 millioner kroner. Bravida Energi og Industri leverer tjenester innen kraftproduksjon på vannkraftverk, gasskraftverk og vindkraftinstallasjoner. Videre leverer vi tjenester for distribusjon av kraft i distribusjons-, regional- og sentralnett i Norge, inkludert transformatorstasjoner og koblingsanlegg. Til forbrukere av elkraft tilbyr Bravida Energi og Industri tjenester for høyspent- og lavspentinstallasjoner i industrianlegg, skip, gruvedrift, prosessanlegg, oljeplattformer, for infrastruktur som jernbane, veibelysning, tunnelinstallasjoner og flyplasser, opplegg for prosessautomasjon/instrumentering og elektrifisering av oljeinstallasjoner. Oppdragene i avdelingen er varierende og utføres i hovedsak i Norge. En del reisevirksomhet må påregnes.   Arbeidsoppgaver Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag / prosjekt Lede montasjeteam i våre prosjekter Organisering og oppfølging av den daglige driften på anlegg Dokumentasjon av oppdrag Dokumentasjon av kvalitet og HMS i våre prosjekter Kommunikasjon mot prosjektleder og kunder  Kvalifikasjoner og personlige egenskaper Fagbrev energimontør eller elektriker gr. L Flere års erfaring fra tilsvarende jobb Førerkort klasse B / BE Reisevillig God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Komfortabel med å lede andre Trives med å stå i front på et anlegg Allsidig med tanke på oppdragstype Høy grad av selvstendighet Systematisk Samarbeidsvillig   Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 07.07.2019. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.
27.05.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver Som prosjektleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som prosjektleder innebærer det overordnede ansvaret for et/eller flere prosjekt, fra planlegging til leveranse. Du kommer til å være ansvarlig for at ethvert prosjekt er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Prosjektoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Anbuds- og tilbudsregning på prosjekter Kontraktshåndtering Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Rapportering til avdelingssjef Tydelig kommunikasjon mot kunder, konsulenter, øvrige eksterne fag, samt byggeledelse   Kvalifikasjoner Teknisk utdannelse på høyskole/fagskole, gjerne ingeniørutdanning Minimum 2 års erfaring innen prosjektledelse Fagbrev gr. L eller gr. A Rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning God kompetanse innen elektro God kjennskap til bransjen God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B   Personlige egenskaper Du er faglig sterk og holder kunnskapene dine ved like Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 07.07.2019. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.
27.05.2019 Trondheim
Vis alle 21.920 ledige stillinger

Bli kjent med EVRY

Les mer om EVRY

Stillingsbeskrivelse

Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap og kunder innenfor ulike bransjer er vi i EVRY med på å forme dagens og fremtidens digitale samfunn. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg.  
 
Hvordan vi jobber 
Som forretningsrådgiver i Dynamics365-teamet vil du jobbe i krysningspunktet teknologi, forretningsprosesser og mennesker. Vi leverer hele prosjektet fra A-Å, med fokus på kundens behov og med et mål om å levere verdi til alle våre kunder. I tillegg arbeider vi løpende med forvaltning av eksisterende kundeløsninger. 
Vi vet at implementeringen av Dynamics 365 ofte krever store omstillinger for våre kunder, og vi jobber derfor smidig og metodisk med endringsledelse for å sikre suksess før, under og etter alle prosjekter. Arbeidshverdagen vår er variert, utfordrende og spennende. 
 
Er du den vi ser etter?  
I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. 
 
Vi ser også for oss at du har:  
  • Høyere utdanning fra høyskole eller universitet, innen regnskap, økonomi eller lignende 
  • Noen års arbeidserfaring innen økonomi, enten som regnskapsfører, controller eller med andre økonomirelaterte oppgaver i sammenheng med IT. 
  • Erfaring fra ERP (En stor fordel om du har erfaring med Microsoft Dynamics 365 eller eldre versjoner som AX2012 og AX2009) 
  • God evne til å sette seg inn i forretningsprosesser og systemfunksjonalitet 
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, samt evner å skape tillit og gode relasjoner
  • Er strukturert og løsningsorientert  
Du må ha en god forretningsforståelse, kunne opptre som kundens betrodde rådgiver, utforme prosesser og se forretningsmulighetene. Vi er spesielt interessert i å høre fra deg som har erfaring fra kundesiden, for eksempel som superbruker i bedriftens ERP-løsning.  
For oss er det viktig å kunne gi kunden verdi for sine investeringer og at du er genuint opptatt av å levere de beste løsningene til kunden. Det vil bli gitt grundig opplæring i Dynamics 365.  
 
Vi tilbyr  
Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha gode muligheter for karriereutvikling gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer.  
EVRY har dessuten et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m.  

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUN 30
    2019
    10 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
21 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger

Fakta om EVRY