Ledig stilling

Sommervikar - Coop Marked Dverberg Coop Nordland

Søknadsfrist : 01.04.2020
Om stillingen og butikken

Til vår butikk Coop Marked Dverberg søker vi nå etter flere kundefokuserte og serviceinnstilte butikkmedarbeidere i forbindelse med sommeren og ferieavvikling. Arbeidstid vil variere og kan være både dag og kveld, i tillegg til helg. Det må tidvis påregnes mye jobb. Oppstart mai, med hovedsakelig jobbing i juli og august.

Coop Marked er Coops dagligvarekjede med lokal forankring. Våre butikker ligger spredt rundt i Norge og fører tradisjonen fra det første samvirkelaget videre. Service og nærhet er viktig - det skal være hyggelig å handle hos oss. Er du rette personen til å hjelpe oss å oppnå dette ved Coop Marked Dverberg?

Dine sentrale arbeidsoppgaver
  • Kundeservice og ekspedering i kassen
  • Varepåfylling, rullering og fremtrekk
  • Kundeveiledning og råd
  • Forefallende butikkarbeid
Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er engasjert og positiv, og vet å sette kunden i fokus
  • Du takler en tidvis hektisk og krevende arbeidshverdag
  • Du er arbeidsom og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er fylt 18 år og behersker norsk
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Hva kan du forvente av oss?

Gode kollegaer og en variert arbeidshverdag! I tillegg er vi i Coop Nordland opptatt av å ta vare på og utvikle våre talenter. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter gjennom blant annet vårt interne ledertreningsprogram, og årlige salg og service kurs. Vi er en trygg arbeidsgiver, og vi tilbyr konkurransedyktig betingelser.

Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Coop Marked Dverberg!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
What You’ll DoThe new Success Programs Manager (SPM) role is a highly visible, strategic position that connects the Sales motion with our CX success teams and drives adoption program delivery in Cisco’s scale accounts.The SPM will lean on a deep understanding of the market/industry to understand customer priorities, develop business value-oriented success motions, and recommend adoption programs and engagements tailored to each customer’s needs. The role will work across partner, digital, and event channels to engage with customers and provide the content and resources needed to accelerate customer business value. Creativity and an ability to partner cross-functionally will be key as you build digital and partner-led campaigns and packages. The SPM will be required to manage multiple projects and customers simultaneously and thrive in ambiguity.The SPM will be responsible for continuous improvement of results, reporting of said results, creating and delivering business plans to key stakeholders, and ensuring support and alignment across their theater leadership team. The SPM will ensure that the Customer Experience team is working collaboratively and will be responsible for executive communications across their customers, partners and Cisco. Effective measurement and management of diverse teams is a required skillset. Who You’ll Work WithThe SPM will build deep relationships with senior leadership of partners, and the Cisco regional partner teams, Cisco digital success teams, Cisco account teams and key customers in achieving their goals. The role will: Collaborate with key stakeholders to set the vision, strategy, routes-to-market and execution steps of the success programs to be executed across the target customers in the segment and/or region. (Customers <$1M ARR) Drive 1-to-many programmatic efforts for product/software, inclusive of services adoption, utilization and growth, working collaboratively with Cisco internal teams (specialists, support, etc.), account teams and partners. Effectively segment and prioritize customers for engagement within the theater in alignment with theater priorities and Cisco strategy. Collaborate with the digital success teams, business units, and product management teams to leverage digital campaigns aligned to the theater priorities and the needs of their customers. Align with regional partner organization(s) on identification and prioritization of key channel-partners through whom the customer success motions will be executed. Manage the execution of partner-delivered customer success motions and plays. Identify and communicate partner enablement requirements Align and collaborate with business units and enablement teams to deliver packaged end-to-end customer success blueprints and supporting assets (adoption strategy, change management plans, success review) to partners and customers. Understand and utilize digital customer-engagement platforms and programs to drive customer lifecycle acceleration in a 1-to-many format. Interpret and analyze customer adoption metrics and KPIs to determine common adoption barriers and develop strategies to pro-actively address barriers. Engage 1:1 with priority accounts below the high touch threshold (focus is 20% customer facing/ 80% programmatic). Ensure their customers realize value from purchased Cisco solutions and services for successful renewals. Coordinate 1-to-many events such as webinars, videos, partner summits, Cisco Live and GSX Partner hub, working with Sales, Marketing, business units, CX Product Management, and eLearning. Use quantitative and qualitative analysis to drive operational excellence in customer and/or partner engagement Provide detailed and documented requirements to cross functional teams that improve the impact of the customer experience Provide bi-weekly metric reports including integrated results across routes to market Who You Are Strategic, self-driven thinker who can develop/implement a GTM strategy across all stages of the customer lifecycle and is skilled at driving continued process improvements Ability to work independently as well as leveraging full team and cross functional resources to ensure successful customer experience at each interaction Prior success with understanding quantitative customer metrics – health scores, NPS/CSAT, ARR – to tailor interactions and drive actionable next steps to ensure customer adoption and renewal A customer-obsessed mindset with a strong grasp of relevant success stories, customer KPIs, and best practices to drive superior outcomes Strong empathy for customers and a passion for revenue and growth Enthusiastic and creative leader with the ability to inspire others Strong relationship builder with a focus on aligning and collaborating with key stakeholders –  Business Unit Executives, Sales, Delivery, CX Executives, Partners – to drive an integrated, consistent customer-centric approach Required Experience 10+ years’ experience in leading matrixed customer-facing organizations.  Proven successful consulting with key technical and sales acumen 5+ years of experience with subscription and software offers Reseller and channel partner management experience Proficiency in digital marketing and digital customer engagement Proven ability to manage influence through persuasion, negotiation, and consensus building Demonstrated desire for continuous learning and improvement Excellent executive level communication and presentation skills in English and local language    Bachelor’s degree required, Master’s degree preferred If you are looking for hands-on involvement in crafting the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you.Why CiscoAt Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference.Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better. We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices. We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities. Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.12.2019 Norge
Vår nye Salgssjef kjenner seg igjen i disse punktene:PågangsmotHardt arbeideneVinnerskalleGründeråndSterk gjennomføringsevneVi leter etter en ung og fremadstormende salgssjef! Vi tror du har noen års salgserfaring (fortrinnsvis oppsøkende salg) og ledererfaring fra minimum teamledernivå. Ditt høyeste mål er å lede ditt eget team og skape suksess gjennom hardt arbeid.Om stillingenSom salgssjef hos oss vil du skape og lede et team med ambisiøse selgere.Det er du som får ansvaret for busjettoppnåelse og rekruttering i din avdeling. Vi tror prinsippet "lead by example" kjennetegner din lederstil. Vi tror du liker å være førstemann ut i felt og ikke minst den som banker den siste døren før dagen avsluttes. Vi tror nøkkelen til suksess ligger i lidenskap og hardt arbeid!Frykt ikke.Du vil selvfølgelig få den opplæringen og oppfølgingen du fortjener. Som salgssjef hos går du gjennom en onboardingsperiode som skal gjøre deg trygg på alle arbeidsoppgaver du får.Du deltar månedlig på våre ledersamlinger i Oslo. Her vil vi gi deg de verktøyene du trenger for å utvikle deg som leder. Vi tilbyr faglige og aktuelle workshops samt ukentlig coaching fra Salgs Direktør.Førerkort, klasse B er et krav.Hvis du føler deg truffet av vår beskrivelse av en salgssjef, søk da vel!Send CV og søknad så tar vi kontakt!Har du spørsmål om stillingen?Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945Om Falck AlarmFalck har en svært sterk merkevare, med erfaring fra alarmbransjen flere tiår tilbake, hvor vi var en av de første leverandørene som kunne tilby alarmsikring til privatmarkedet. Etter sammenslåingen med Verisure, og muligheten til å kombinere det beste fra to verdener, har vi en helt unik mulighet i markedet. Selskapet består av mange svært kompetente profiler innenfor sitt felt, og vi gjør alltid vårt ytterste for å tiltrekke oss de rette menneskene. Med hyppige salgskonkurranser, premieturer til utlandet flere ganger i året, eget utviklingsprogram for selgere, samt antageligvis bransjens beste bonusmodell, ser vi at vi er svært godt skrudd for videre vekst og nye måloppnåelser. Adresse: Nytorget 1,4012 Stavanger
04.12.2019 Stavanger
Please note this posting is to advertise potential job opportunities. This exact role may not be open today, but could open in the near future. When you apply, a Cisco representative may contact you directly if a relevant position opens.This role is not open to external agencies. Join a team of record breakers and progress more than you’ve ever done before - helping customers transform themselves into digital first companies. At AppDynamics, our sales team is the heartbeat of the EMEA business. We’ve grown from 6 people achieving $5m revenue to 350 people in 5 years, and we are not slowing down.  With our aggressive growth plans, we are always seeking the top enterprise sales talent to drive our continued growth and launch our business in the Nordics market. We hire only the best - those who strive to push boundaries, to think bigger and act smarter, to face challenges without fear and take every opportunity to hone their craft. A sales career at AppDynamics is not for everyone. We hire less than 1% of the people who walk through our door. If that doesn’t put you off - you might just have what it takes. Some of what’s on offer:  Access to our scientific, leading indicator and metric driven sales methodology which guarantees quota retirement.  World class education and mentoring from the best in the business. Just to get you started, we budget $37,000 for your first round of new hire onboarding. Massive earning potential with uncapped plans and generous kickers for new logos and over achievement.  Endless career opportunities. We have a culture of promoting from within.  Only apply if: You have a great degree from a great university. You have a proven track record in enterprise technology - smashing your field sales quota, quarter on quarter.  You’re ready to think differently, learn, and embrace new methodologies   You constantly look for solutions to problems, and how to solve business pains. You’re a natural champion builder and go the extra mile to add real value. You’re an entrepreneur - you run your patch like a business and know that owning your own pipeline generation is fundamental to your success. You don’t cut corners, even with SFDC hygiene. Must be able to do hard things.   About us: AppDynamics is an application performance monitoring solution that uses machine learning and artificial intelligence (AI) to provide real-time visibility and insight into IT environments. With our unique AIOps solution, you can take the right action at exactly the right time with automated anomaly detection, rapid root-cause analysis, and a unified view of your entire application ecosystem, including private and public clouds. Using AppDynamics, you’ll finally align IT, DevOps, and the business around the information that helps you protect your bottom line and deliver flawless customer experiences at scale. #appd_jobs 
17.09.2019 Norge
Are you looking for an inspiring and positive company? Are you wanting to work with smart, creative and collaborative colleagues? At Cisco Meraki is becoming known as the most successful acquisition in Cisco’s history (and certainly the most fun). What do we do? We craft 100% cloud managed IT that simply works. Cisco Meraki has grown to become an industry leader in the IT space, with over 350,000 customers and almost 2 million active networks and counting around the world. We have a comprehensive set of solutions which allows customers to seize new business opportunities and reduce operational costs. Meraki is known for simplifying powerful technology through our products and services - and for the people behind them. As the fastest growing cloud-managed networking team in the world, our products and technology architecture are changing the face of enterprise networking and making cloud-managed IT a reality. As a Product Sales Specialist at Meraki, you will be responsible for driving Cisco Meraki Commercial and Public Sector revenue in Norway. You will ideally be based in Oslo, with the ability to travel across a large part of the country. Through prospecting, finding opportunities, and collaborating with Cisco account teams and partners, you will drive deals through close, delivering on and exceeding your quarterly quota. Your success will be dependent not only on your ability to sell, but also on the relationships you develop with all involved in the business. This is a high-energy position requiring an individual to be deeply motivated and results-driven with a hunter mentality; it will also require someone who is equally comfortable working in a strategic and tactical capacity.   What you will do:   Develop a predictable pipeline of short, mid, and long-term business for our corporate customers Practice consultative selling to solve business problems You will ask the right questions and build relationships Close deals and consistently remain highly competitive in the market space Work in highly collaborative environments to team with Cisco Account Managers, Sales Engineers, Marketing, and Channel Partners in the region to drive revenue and contribute to impressive YoY growth rates Help to exceed customer expectations by identifying impactful user cases that enable people to transform their businesses with Meraki solutions Maintain and lead detailed and accurate quarterly forecasting Evangelise your customers and ecosystem around you on the concept of cloud-managed networking for digital business Motivate and build extended teams around you to unlock the power of Cisco’s Sales organisation, customer base and partner organisation   Who you are:   Open and Trustworthy – you think the best of those around you, ask questions to confirm this and avoid jumping to conclusions. You treat others with respect. Self-aware – you understand how others perceive you, and have the ability to understand a situation from the perspective of others. Results Oriented – you identify areas where we can improve as a team, and raise and address them directly. Accountable – you take ownership of yourself and your circumstances Collaborative - you share early and often to engage those around you   You will have:   Bachelor's degree or equivalent (not a necessity) 5+ years technology sales experience with at least 3 years demonstrated success in a field sales capacity Proven ability to build new relationships, navigate complex organizations and influence multiple stakeholders Fluency in Norwegian and English Consistent track record of shown success Extraordinary relationship building skills and validated decision-making ability The ability to travel up to 50% A willingness to learn, a real passion for customer delight, and a desire to have an absolute blast while improving the lives of others At Cisco Meraki, we don’t just accept difference – it’s one of our key values. Everybody in means we listen to each other’s opinions. Everybody is accepted and valued here, and we are a team that works as one towards our goals. We recognize that diverse teams make the strongest teams, and we encourage people from all backgrounds to apply. Cisco is an Affirmative Action and Equal Opportunity Employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, gender, sexual orientation, national origin, genetic information, age, disability, veteran status, or any other legally protected basis. Cisco will consider for employment, on a case by case basis.
08.10.2019 Norge
ales Executive i EVRY Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap og kunder innenfor både offentlig og privat sektor er vi i EVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg. Hvordan vi jobberVi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. Stillingen som Sales Executive omfatter blant annet: Du er ansvarlig for kunderelasjonen mellom den respektive kunde og hele EVRY  Du skal bidra til at Kunden oppnår sine ulike målsettinger gjennom utnyttelse av EVRYs tilbud og tjenester  I tett dialog med Kunden skal du videreutvikle relasjoner og identifisere muligheter for digitalisering, effektivisering og kvalitetsforbedringer i kundens organisasjon  Du skal sikre at det skapes stort engasjement for dine kunder internt i EVRY, og sikre god samhandling med de ulike fagmiljøer  Du vil lede og gjennomføre tilbudsprosesser og forhandlinger  Vi stiller høye krav til resultater Er du den vi ser etter? Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvgående, ambisiøs og har høy arbeidskapasitet. Som Sales Executive må du ha en profesjonell fremtoning og opptre tillitsskapende. Du er god til å skape og utvikle relasjoner, og se helheten og konkretisere problemstillinger og løsninger. God kunnskap om og interesse for teknologi og digitale trender er en forutsetning, og du er en teamspiller som er interessert og lærevillig når det gjelder andre fagområder. For å lykkes i stillingen trenger du gode kommunikasjons- og presentasjonsevner (både norsk og engelsk), samt være strukturert, analytisk anlagt og resultatorientert. Du evner å håndtere et hektisk miljø med mange baller i luften samtidig.    Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn: Høyere utdannelse, gjerne innen IT eller økonomi   Vi er åpne for ulike bakgrunner og ønsker å tilpasse stillingen til rette vedkommende. Du kan gjerne ha  ledererfaring og nyutdannede med relevant bakgrunn oppfordres også til å søke. Det forutsettes at du har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner  Et stort ønske om å jobbe med salg og forretningsutvikling i en av Norges beste kompetansebedrifter    Stort kundefokus og evne til å identifisere og forstå kundens behov Forståelse og interesse for hvordan den enhver tid relevante teknologi kan benyttes for å understøtte kundens forretning, til det beste for kunden og kundens kunder Sterk forretningsforståelse og erfaring fra tilbud og kontraktsforhandlinger      Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals,  Female@EVRY, Active@EVRY  m.m.    Noe vi tar som en selvfølge:  Lønn som gjør deg glad hver måned   Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre  Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt   Høres dette ut som en stilling for deg? Dersom du har spørsmål, ta kontakt med Regionsdirektør Ulf Dahl Ryen på mobil +47 92226777 eller e-post Ulf.Dahl.Ryen@evry.com. Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest.  Vi ser frem til å høre fra deg!
03.12.2019 Trondheim
Om utrykningstjenesten:  Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå skal vi styrke teamet vårt med flere dyktige sykepleiere. Teamet består i dag av kompetente sykepleiere, spesialsykepleiere, ambulansepersonell og helsefagarbeidere. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Alarmsentralen vår ligger i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.   Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: Klikk her.  Arbeidsoppgaver:  Du vil hovedsakelig reise ut på ulike utrykningsoppdrag når alarmen går. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store oppgaver i løpet av en arbeidsvakt. Det skal gjøres medisinske vurderinger, brukeren skal få den bistanden som trengs, og øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Faglig samhandling og dialog med kollegaer, og god ivaretakelse av den som trenger vår omsorg, står sentralt i ethvert oppdrag.     Om deg:  Vi ønsker oss en kollega med stort faglig engasjemt. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske behov. Samtidig er du omsorgsfull og tålmodig. I vår tjeneste er det viktig å beholde roen i akutte situasjoner og gjennom en til tider hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller liknende arbeid? Vi jobber som et team, og tror profesjonalitet og omtanke skaper gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. I Stendi er det gode muligheter for utvikling og kompetanseheving, og du får jobbe med kompetente og hyggelige kollegaer i et miljø som preges av våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.   Kvalifikasjoner:  Sykepleier, vernepleier, paramedic Førerkort klasse B Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest Kjennskap til kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel Personlige egenskaper:  Du har gode kommunikasjonsferdigheter Du motiveres av høyt tempo Du er løsningsorientert og evner å ta ansvar Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid  Vi tilbyr:  Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag Spennende arbeidssted i utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn Tiltredelse etter avtale     Øvrig:  Dag/kveld 70% Nattevaktstillinger 44,5% Helgestillinger 16-23%  Ekstravakter   Søknadsinformasjon Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss.
14.10.2019 Oslo, Bærum, Asker
Vis alle 18.208 ledige stillinger

Coop Nordland er en medlemseid bedrift innen Coop med over 57000 eiere. Vi har en netto årsomsetning på ca 2,4 milliarder, 1100 ansatte og 85 butikker fordelt på et område fra Terråk i sør til Andenes i nord. En viktig målsetting for Coop Nordland er å framstå som en serviceorientert bedrift med kunden og medarbeideren i sentrum.

Coop Nordland eier kjøpesenteret City Nord i Bodø, i tillegg til AMFI Havnesenteret i Brønnøysund. Det er her hovedtyngden av vår faghandel ligger. I tillegg driver Coop Nordland salg av dagligvarer gjennom butikkene Obs!, Extra, Coop Prix, Coop Marked, Matkroken og Coop Mega.

Les mer om Coop Nordland

Stillingsbeskrivelse

Om stillingen og butikken

Til vår butikk Coop Marked Dverberg søker vi nå etter flere kundefokuserte og serviceinnstilte butikkmedarbeidere i forbindelse med sommeren og ferieavvikling. Arbeidstid vil variere og kan være både dag og kveld, i tillegg til helg. Det må tidvis påregnes mye jobb. Oppstart mai, med hovedsakelig jobbing i juli og august.

Coop Marked er Coops dagligvarekjede med lokal forankring. Våre butikker ligger spredt rundt i Norge og fører tradisjonen fra det første samvirkelaget videre. Service og nærhet er viktig - det skal være hyggelig å handle hos oss. Er du rette personen til å hjelpe oss å oppnå dette ved Coop Marked Dverberg?

Dine sentrale arbeidsoppgaver
  • Kundeservice og ekspedering i kassen
  • Varepåfylling, rullering og fremtrekk
  • Kundeveiledning og råd
  • Forefallende butikkarbeid
Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er engasjert og positiv, og vet å sette kunden i fokus
  • Du takler en tidvis hektisk og krevende arbeidshverdag
  • Du er arbeidsom og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er fylt 18 år og behersker norsk
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Hva kan du forvente av oss?

Gode kollegaer og en variert arbeidshverdag! I tillegg er vi i Coop Nordland opptatt av å ta vare på og utvikle våre talenter. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter gjennom blant annet vårt interne ledertreningsprogram, og årlige salg og service kurs. Vi er en trygg arbeidsgiver, og vi tilbyr konkurransedyktig betingelser.

Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Coop Marked Dverberg!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 01.04.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Coop Nordland