Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Oppdragsleder Veg Rambøll

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse i en stilling hvor du kan bidra i store og små vegprosjekter både for offentlige og private oppdragsgivere. Du vil være oppdragsleder eller fagansvarlig for ordinære vegprosjekt, totalentrepriser, spennende tverrfaglige prosjekter for boligutvikling og næringsparker. Rambøll i Tønsberg er engasjert i prosjekter over hele landet.  . For denne rollen trenger du kjennskap til de viktigste prosjekteringsverktøy og Vegvesenets håndbøker. Du må ha arbeidet med veg­planlegging lenge nok til å kunne lede andre. Du må beherske norsk og engelsk både muntlig og skriftlig, og være åpen for å arbeide i et flerkulturelt miljø . Er du vår nye Oppdragsleder Veg? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.

 

Inviting bright minds

Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.

 

Bli en del av vår veg avdeling

Som vår nye Oppdragsleder Veg blir du en del av  veg sør/øst. Vi er 45 vegingeniører fordelt på kontorene i Oslo, Drammen og Skien foruten Tønsberg. Rambøll i Tønsberg er Vestfolds største konsulentmiljø med 70 ansatte. Vårt flotte, nyoppussede kontor på Korten har et bredt faglig konsulentmiljø som løser de fleste oppgaver innenfor bygg og anlegg, byutvikling og prosjektledelse som samfunnsrådgiver med bærekraft i fokus på alle våre oppdrag.

 

Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være:

  • Oppdragsledelse og tilbudsarbeid på store og små tverrfaglige prosjekter
  • Lede planlegging, prosjektering av veger/motorveger/plasser/boligområder etc.
  • Kommunisere og samarbeide med både oppdragsgivere og andre fagmiljø i Rambøll
  • Delta i vårt utviklingsarbeid, og støtte de unge vegplanleggerne
  • Arbeid i vårt internasjonale vegmiljø

 

Vi støtter den faglige utviklingen din

Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være:

  • Utdanning som sivilingeniør/ingeniør
  • Erfaring som konsulent, entreprenør eller fra det offentlige.
  • Erfaring med modellbasert planlegging og prosjektering (BIM

 

I denne rollen vil det være en fordel om du også kan reise til India 2-3 ganger årlig med opphold inntil 2 uker

 

Velkommen til vår samferdselsdivisjon 

Rambølls 3000 samferdselseksperter samarbeider med myndigheter, entreprenører og kunder for å skape helhetlige samferdselsløsninger - fra flyplasser og broer til tunneler og jernbane. Vi jobber for å sikre at varer og mennesker kan transporteres så effektivt og bærekraftig som mulig. Vi har fokus på Smart Mobility, som løser transportutfordringer ved å integrere byplanlegging, digitalisering og samferdselsløsninger.

 

Rambøll i Norge

Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Oppgaver : We are looking for an experienced professional to take up the role of Digital Transformation Manager at ABB, Marine & Ports Business Unit. The preferred locations for the position are Vuosaari in Helsinki, Finland or Billingstad in Oslo, Norway. Other possible locations are Singapore, Genova in Italy, Miramar in Florida, USA or Rotterdam in the Netherlands.You will be responsible for building up a new set of services, work with the Service Units to increase the sales competences, build up a delivery capability to match the project portfolio and for the first transformation projects with our customers act as the Bid Manager during sales and as the Project Manager during execution. Your main customer contact would be the Chief Digital Officer or equivalent roles that lead or execute our customers’ digital transformation activities. You will be a member of the Digital Service Management Team and report to the Head of Digital Services.Your responsibilities• Leading the new Digital Transformation project business globally• Building the offering portfolio• Building up the delivery capability (incl. suppliers and partners)• Building and developing relationships with key customers and stakeholdersWe offer• The opportunity to drive the digitalization of the marine industry• The opportunity to be part of selling cutting-edge solutions in the areas of software, machine learning, analytics and sensor fusion• The opportunity to further your career in a global company Krav: • B.Sc. or M.Sc. in a relevant field• Entrepreneurial drive• A proven track record in management or sales of software-based products, projects or services, with success stories• Experienced team leader• A good knowledge of digital technologies and trends• Willingness to travel (60–80 days per year)• Excellent written and spoken communication skills in EnglishIdeally, you have• A maritime background, particularly in ship operation or software-based products, projects and services• Background from large software delivery projects to enterprise customers• Track record of building up a new business Tilleggsinformasjon Interested in joining the crew? Apply for the position by May 28, 2019. If you have questions, contact Tomas Arhippainen, Head of Business Development and Digital, Global Service, tel. +358 50 332 4886. 
27.05.2019 Akershus
Har du en SuperSykepleier i magen? Da kan du være den vi ser etter! Stendi AS er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, brukerstyrt personlig assistanse (BPA), bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg og hjemmetjenester. Nå søker vi en ny SuperSykepleier som kan være en del av vår ambulerende avdeling i region midt-Norge. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle tjenester gjennom høyt faglig fokus i alle ledd. Vi søker derfor faglig engasjerte og felksible personer som har lyst til å være med på å etablere avdelingen. Vi søker en kollega som er faglig dyktig i sin rolle som sykepleier. Du må være tydelig og nøyaktig ovenfor brukerne, så vel som omsorgsfull og tålmodig. Videre er arbeidsdagen svært variert, det er derfor viktig å beholde roen i din arbeidshverdag.Vi tilbyr en spennende arbeidshverdag med ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Verdiene respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap danner grunnlaget for arbeidet og tjenesten vi tilbyr, og vi forventer at vårt personell etterlever disse. Som ansatt hos oss vil du få opplæring, kursing samt kontinuerlig veiledning. Kvalifikasjoner autorisert sykepleier førerkort klasse B krav om politiattest god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk Personlige egenskaper  du er fleksibel du ønsker å gjøre en forskjell i brukernes liv du er målrettet, løsningsorientert og engasjert du skaper og bidrar til et godt arbeidsmiljø du har gode holdninger og verdier du er trygg, tydelig og omsorgsfull  du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid Vi tilbyr 100 % fast stilling lønn etter avtale og kvalifikasjoner gode pensjonsordninger engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø intern opplæring og kursing gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang tiltredelse etter avtale Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk. Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss: Victoria Skjønhaug, Mail: victoria.skjonhaug@stendi.no, tlf: 920 41 343 eller Malin Buseth Schetne, mail: malin.buseth.schjetne@stendi.no, tlf.: 907 52 842.   
26.05.2019 Trondheim
Nordic Software Development is a specialist software development team in Statkraft that delivers class leading software for all business areas in Statkraft. Some examples are: Delivering customized solutions to the Energy management process that optimizes the sales of our renewable power on the spot and reserve markets Working with the construction and maintenance teams that build and operate our power plants on using machine learning to optimize maintenance. Work with our many analysis teams to help develop their tooling and automating time consuming manual processes On a technical level we deliver a wide range of solutions ranging from web applications to advanced analytics tools. Custom software development is essential for Statkraft to remain a market leader in renewable energy production and we are now looking for great people to join our software development team. If you enjoy challenging yourself and working in a competitive industry where technology is evolving the business we operate in, then we would love to talk to you. If you are motivated by working for a company that is a key part of the solution for creating an environmentally sustainable society then Statkraft is the company for you. As part of the team you will have the opportunity to work closely with business users in many aspects of the company and will learn a lot about producing, selling and maintaining renewable power assets as well as many types of analysis of everything from hydrology, power markets and preventive maintenance.   Your role:   Work as part of our analytics team that supports business scripters with tooling and API’s that are used to perform advanced analytics throughout the whole company Work together with the business users to develop advanced algorithms that solves complex business problems Develop API’s for exposing large volumes of data from a wide range of sources Help shape Statkraft’s digital future when working with new trends like big data, machine learning, predictive analytics etc.   Your profile: Several years coding experience High level of python understanding or similar scripting language Eager to learn about new trends and technologies Good social and communication skills Fluent in English and preferably Norwegian Pro-active team player who feels responsible and enjoys challenging themselves   Other useful skills: Good knowledge of .net development Experience within a range of analytics Understanding of time series database design Web development C++ experience Good knowledge of mathematics/statistics   Statkraft offers: Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterised by expertise, responsibility and innovation A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes  Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. We conduct background checks on qualified applicants before hire.
08.03.2019 Oslo
Nordic Software Development is a specialist software development team in Statkraft that delivers class leading software for all business areas in Statkraft. Some examples are: Delivering customized solutions to the Energy management process that optimizes the sales of our renewable power on the spot and reserve markets Working with the construction and maintenance teams that build and operate our power plants on using machine learning to optimize maintenance. Work with our many analysis teams to help develop their tooling and automating time consuming manual processes   On a technical level we deliver a wide range of solutions ranging from web applications to advanced analytics tools.   Custom software development is essential for Statkraft to remain a market leader in renewable energy production and we are now looking for great people to join our software development team. If you enjoy challenging yourself and working in a competitive industry where technology is evolving the business we operate in, then we would love to talk to you. If you are motivated by working for a company that is a key part of the solution for creating an environmentally sustainable society then Statkraft is the company for you.  As part of the team you will have the opportunity to work closely with business users in many aspects of the company and will learn a lot about producing, selling and maintaining renewable power assets as well as many types of analysis of everything from hydrology, power markets and preventive maintenance.  Your role:  Work as part of a team developing web application for our internal business users Be an active participant in technical decisions on all levels Be a business partner that works closely with the business and understands their processes and needs to help maximize the business value of the solutions we develop   Your profile:  5+ years software development experience Very good knowledge of and experience in .net development Experience with JavaScript or TypeScript Experience with frameworks like Knockout, React, Angular, JQuery Be eager to learn about new trends and technologies Good social and communication skills Fluent in English and preferably Norwegian Pro-active team player who feels responsible and enjoys challenging themselves Other useful skills Good knowledge of SQL and/or Hibernate and Dapper Experience working with one or more of the following areas: Unit testing with Nunit or XUnit DocumentDB, MongoDB Automated testing using Selenium Testing with Karma, Jasmine Build and package with ASP .NET bundling, Gulp or Wepack TeamCity and Octopus Deploy Building cloud based applications   Statkraft offers: Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterised by expertise, responsibility and innovation A diverse workplace with regard to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes
21.03.2019 Oslo
Statnetts IKT-divisjon gjennomfører betydelig investering i IT-systemene som er sentrale for å styre kraftsystemet på en sikker og effektiv måte. Det er fokus på utvikling av digital arkitektur, teknologi og tjenester som håndterer økt kompleksitet. Blant annet gjennom økt automatisering, integrasjon, prosessering av store mengder sanntidsdata og utnyttelse av maskinlæring. I dette arbeidet er en stabil og fremtidsrettet infrastruktur en nøkkel for å kunne lykkes og fagområdet Linux står helt sentralt. I denne rollen får du store muligheter til å sette ditt preg på fagområdet. Du vil bli en fagressurs og problemløser i prosjekter der Linux benyttes og få ansvar for å videreutvikle plattformen i tråd med overordnede strategier og målsetninger for enheten og Statnett. Linux fagmiljøet i Statnett går på tvers internt og du vil være en sentral del av dette. Ved oppmøtested Sunndalsøra eller Alta må det påregnes noe reising til Oslo. Ved oppmøtested Oslo vil det være lite reiseaktivitet. Ansvarsområder: Automatisere drift og utvikling av Linux Plattformen Være med å etablere driftsmiljøe med OpenShift Konfigurasjonsstyring med Puppet og Ansible Delta som fagressurs i prosjekter der Linux infrastrukturtjenester benyttes Påvirke videreutvikling av plattformene Tett samarbeid med fagmiljøer som bruker plattformene Hvem søker vi?  Deg som har fullført en relevant bachelor-eller mastergrad. Mangel på høyere utdanning kan kompenseres gjennom relevant erfaring og kompetanse Bred forståelse av IKT-infrastruktur Svært god erfaring med Linux og scriptspråk, f.eks. Python God generell forståelse av TCP/IP nettverk God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk, samt gode engelskkunnskaper Fordelaktig med kompetanse på:  Openshift/Kubernetes Puppet eller Ansible Sky- og hybridtjenester Høres dette interessant ut?  Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. CV og søknad legges ved som vedlegg. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med seksjonsleder Espen Bertil Johansson, mobil 95124712. For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no Hvorfor jobbe i Statnett? Utfordrende, varierte og spennende arbeidsoppgaver i et hektisk og sterkt faglig miljø Mulighet for å kunne utvikle seg både faglig og personlig Du får mulighet til å påvirke videreutvikling og digitalisering av landets kanskje viktigste infrastruktur Et uformelt, imøtekommende og trivelig arbeidsmiljø Konkurransedyktige betingelser, samt god pensjons- og forsikringsordning, inkludert helseforsikring og fleksibel arbeidstid Bidra i kvalitetssikringen og utviklingen av samfunnskritiske produkter som vil bli benyttet av mange mennesker Et bredt sosialt tilbud og gode ordninger, herunder kantine, bedriftshytte og bedriftsidrettslag Vi setter helse, miljø og sikkerhet fremfor alt Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi søker kandidater som kan identifisere seg med våre verdier; felleskap, respekt og langsiktighet Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Hovedkontor med moderne lokaler få minutters gange fra Nydalen T-bane stasjon  
03.05.2019 Finnmark, Møre og Romsdal, Oslo
Vi søker en førstekonsulent i ett vikariat ved sakarkivet. Enheten har 4,5 årsverk og er organisering i en egen seksjon under foretaksstab til viseadministrerende direktør. Ahus benytter Public 360 for elektronisk saksbehandling og arkiv. Det er mulighet for at vikariatet kan forlenges. Arbeidsoppgaver Elektroniske arkivfaglige oppgaver som søk, registrering, skanning og kontroll av saksdokumenter til foretaket. Aktiv bidragsyter til sikker drift og godt arbeidsmiljø Gi brukerstøtte på i Public 360 Være er rådgiver innen saksbehandling og arkiv         Kvalifikasjoner Arkivfaglig kompetanse på høyskolenivå eller tilsvarende (f.eks. grunnfag/bachelor arkivkunnskap) Solid IT kompetanse/-innsikt Erfaring fra arbeid med elektronisk arkiv i offentlig virksomhet God skriftlig og muntlig fremstillingsevne Profesjonelt forhold til informasjon  Personlige egenskaper Evne til å arbeide selvstendig, systematisk og nøyaktig. Være serviceinnstilt og fleksibel Ha god kommunikasjons- og samarbeidsevner      Stor arbeidskapasitet  Personlig egnethet tillegges vekt  Vi tilbyr Mulighet til å jobbe med trivelige kollegaer  i lyse fine lokaler En hektisk og utfordrende hverdag Sentral beliggenhet, kort reisevei fra Oslo Gode velferdstilbud for ansatte, hytteutleie, kulturtilbud og mye annet Bedriftsidrettslag med stort og varierende tilbud 
20.05.2019 Lørenskog
Er du en engasjert leder som vil være med på å realisere akuttmottakets mål?Vi utvider vårt lederteam og søker 2 enhetsledere.   Avdeling for akuttmedisin har to seksjoner, Akuttmottaket og observasjonsposten Akutt 24 med 23 senger, totalt 180 ansatte. Akuttmottaket tar imot ca. 44.000 pasienter per år og er Norges største i antall pasienter. Det høye pasientantallet og den store variasjonen i sykdomspanoramaet gjør avdeling for akuttmedisin til en spennende arbeidsplass som gir gode muligheter for å bygge en bred kompetanse. Akuttmottakets ambisjon er å være nasjonalt ledende innenfor akuttmedisin. Vi søker deg som brenner for akuttmedisin og som innehar bred kompetanse fra faget samt ledererfaring. Det er i underkant av rundt 100 årsverk fordelt mellom 128 ansatte. Hver enhetsleder har personalansvar for ca. 30 medarbeidere. Enhetslederne sitter i ledergruppe med avdelingsleder og seksjonsleder. Stillingen krever systematikk og evne til å håndtere mange oppgaver samtidig. Du må trives i en rolle hvor du har selvstendig ansvar for personal og oppfølging av oppgaver. Du handler på eget initiativ innenfor ditt ansvarsområde og tar ansvar for resultatene. Arbeidstiden består av 70% kontortid og 30% klinisk arbeid i helg.   Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat. Alle søkere må søke elektronisk.
24.05.2019 Lørenskog
Har du lyst å bli en del av Team Brendo?En av våre dyktige kreftsykepleiere skal ut i svangerskapspermisjon i oktober/november og vi søker etter hennes vikar.Vi er Bryst- og endokrin kirurgisk avdeling ved AHUS, som består av Overleger, Lis leger, Kreft sykepleier, hjelpepleier, sykepleier, Forløpskoordinator pakkeforløp Bryst og Endokrin, Drift koordinator samt sekretærer/Helsesekretær.Her setter vi både de ansatte og pasienten i fokus - vi har et godt arbeidsmiljø og fokus på pasientsikkerhet.   Arbeidsoppgaver Som kreft sykepleier på poliklinikken er du en del av det gode fagmiljø og teamdeltaker.Vi har en variert arbeidshverdag- ikke en dag er lik.Bidra til et godt pasientforløp innen utredning, diagnostisering, behandling og rehabilitering. Kvalifikasjoner Kreftsykepleier med minimum 2 års arbeidserfaring vil bli prioritert Personlige egenskaper Du må trives i et aktivt og lærerikt miljøDu ønsker å bidra til et godt arbeidsmiljøDu er nysgjerrig og interessert i å holde deg faglig oppdatertDu er initiativrik, tar ansvar og trives med å jobbe selvstendig så vel som i teamVi forventer at du deler av din kompetanse og deltar aktivt i avdelingens faglige utviklingDu må kunne kommunisere klart og tydelig med våre pasienter, pårørende, leger og andre samarbeidspartnere, beherske norsk flytende muntlig og skriftlig.Personlig egnethet vil bli vektlagt.     Vi tilbyr Brendo er en avdeling som bærer preg av positivt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere og gjensidig ivaretakelse av hverandre.Du vil få god opplæring og få en "fadder" i opplæringsperiodenVi jobber kun dagtid men allikevel rom for fleksibilitetVi har ukentlig internundervisning og fokus på fagutviklingVi er god på feiringer, felles fredagsfrokost for alle i avdelingen ukentlig og sosiale sammenkomster lager vi arenaer for.
24.05.2019 Akershus
Vis alle 24.679 ledige stillinger
Les mer om Rambøll

Stillingsbeskrivelse

Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse i en stilling hvor du kan bidra i store og små vegprosjekter både for offentlige og private oppdragsgivere. Du vil være oppdragsleder eller fagansvarlig for ordinære vegprosjekt, totalentrepriser, spennende tverrfaglige prosjekter for boligutvikling og næringsparker. Rambøll i Tønsberg er engasjert i prosjekter over hele landet.  . For denne rollen trenger du kjennskap til de viktigste prosjekteringsverktøy og Vegvesenets håndbøker. Du må ha arbeidet med veg­planlegging lenge nok til å kunne lede andre. Du må beherske norsk og engelsk både muntlig og skriftlig, og være åpen for å arbeide i et flerkulturelt miljø . Er du vår nye Oppdragsleder Veg? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.

 

Inviting bright minds

Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.

 

Bli en del av vår veg avdeling

Som vår nye Oppdragsleder Veg blir du en del av  veg sør/øst. Vi er 45 vegingeniører fordelt på kontorene i Oslo, Drammen og Skien foruten Tønsberg. Rambøll i Tønsberg er Vestfolds største konsulentmiljø med 70 ansatte. Vårt flotte, nyoppussede kontor på Korten har et bredt faglig konsulentmiljø som løser de fleste oppgaver innenfor bygg og anlegg, byutvikling og prosjektledelse som samfunnsrådgiver med bærekraft i fokus på alle våre oppdrag.

 

Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være:

  • Oppdragsledelse og tilbudsarbeid på store og små tverrfaglige prosjekter
  • Lede planlegging, prosjektering av veger/motorveger/plasser/boligområder etc.
  • Kommunisere og samarbeide med både oppdragsgivere og andre fagmiljø i Rambøll
  • Delta i vårt utviklingsarbeid, og støtte de unge vegplanleggerne
  • Arbeid i vårt internasjonale vegmiljø

 

Vi støtter den faglige utviklingen din

Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være:

  • Utdanning som sivilingeniør/ingeniør
  • Erfaring som konsulent, entreprenør eller fra det offentlige.
  • Erfaring med modellbasert planlegging og prosjektering (BIM

 

I denne rollen vil det være en fordel om du også kan reise til India 2-3 ganger årlig med opphold inntil 2 uker

 

Velkommen til vår samferdselsdivisjon 

Rambølls 3000 samferdselseksperter samarbeider med myndigheter, entreprenører og kunder for å skape helhetlige samferdselsløsninger - fra flyplasser og broer til tunneler og jernbane. Vi jobber for å sikre at varer og mennesker kan transporteres så effektivt og bærekraftig som mulig. Vi har fokus på Smart Mobility, som løser transportutfordringer ved å integrere byplanlegging, digitalisering og samferdselsløsninger.

 

Rambøll i Norge

Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUN 01
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUN 02
    2019
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
10 ledige stillinger
Internship / Praktikanter

Fakta om Rambøll