<  
>  
Ledig stilling

Sommervikar - Coop Byggmix Beiarn Coop Nordland

Søknadsfrist : 02.04.2020
Om stillingen og butikken

Til vår butikk Coop Byggmix Beiarn søker vi nå etter flere kundefokuserte og serviceinnstilte butikkmedarbeidere i forbindelse med sommeren og ferieavvikling. Arbeidstid vil variere og kan være både dag og kveld, i tillegg til helg. Det må tidvis påregnes mye jobb. Oppstart mai/juni, men varighet til august.

Coop Byggmix er din lokale faghandelsbutikk, og vi har over 60 butikker totalt i Norge. Hos oss får kundene gode råd når det kommer til å fornye, forbedre eller pusse opp. Våre dyktige fagfolk vet hva som skal til for at kundene skal lykkes med byggeprosjekter eller oppgraderingen av hus og hage.

Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er engasjert og positiv, og vet å sette kunden i fokus!
  • Du takler en tidvis hektisk og krevende arbeidshverdag
  • Du er arbeidsom og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du har gjerne en interesse for varegruppene
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er fylt 18 år og behersker norsk
  • Du bidar til et godt arbeidsmiljø
Hva kan du forvente av oss?

Gode kollegaer og en variert arbeidshverdag! I tillegg er vi i Coop Nordland opptatt av å ta vare på og utvikle våre talenter. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter gjennom blant annet vårt interne ledertreningsprogram, og årlige salg og service kurs. Vi er en trygg arbeidsgiver, og vi tilbyr konkurransedyktig betingelser.

Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Coop Byggmix Beiarn!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
About Us At AppDynamics – a Cisco company - our sales team is the heartbeat of the EMEA business. We’ve grown from 6 people achieving $5m revenue to 350 people in 5 years, and we are not slowing down.With our aggressive growth plans, we are always seeking the top enterprise sales talent to drive our continued growth and launch our business in the Nordics market. We hire only the best - those who strive to push boundaries, to think bigger and act smarter, to face challenges without fear and take every opportunity to hone their craft.What You'll DoJoin a team of record breakers and progress more than you’ve ever done before - helping customers transform themselves into digital first companies.A sales career at AppDynamics is not for everyone. We hire less than 1% of the people who walk through our door. If that doesn’t put you off - you might just have what it takes. Some of what’s on offer:  Access to our scientific, leading indicator and metric driven sales methodology which guarantees quota retirement. Extraordinary education and mentoring from the best in the business. Just to get you started, we budget $37,000 for your first round of new hire onboarding. Massive earning potential with uncapped plans and generous kickers for new logos and over achievement. Endless career opportunities. We have a culture of promoting from within. Who You Are You have a great degree from an excellent university. You have a consistent record in enterprise technology - smashing your field sales quota, quarter on quarter. You’re ready to think differently, learn, and embrace new methodologies You constantly look for solutions to problems, and how to tackle business pains. You’re a natural champion builder and really contribute to add real value. You’re an entrepreneur - you run your patch like a business and know that leading your own pipeline generation is fundamental to your success. You don’t cut corners, even with SFDC hygiene. Must be able to do hard things. You speak fluently Norwegian and English About AppDynamics: AppDynamics is an application performance monitoring solution that uses machine learning and artificial intelligence (AI) to provide real-time visibility and insight into IT environments. With our unique AIOps solution, you can take the right action at exactly the right time with automated anomaly detection, rapid root-cause analysis, and a unified view of your entire application ecosystem, including private and public clouds. Using AppDynamics, you’ll finally align IT, DevOps, and the business around the information that helps you protect your bottom line and deliver flawless customer experiences at scale.#appd_jobs 
19.02.2020 Bærum
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. ABBs Electrification-virksomhet tilbyr en bred portefølje av produkter, digitale løsninger og tjenester, fra transformatorstasjon til stikkontakt, som muliggjør sikker, smart og bærekraftig elektrifisering. Tilbudet omfatter digitale og oppkoblede innovasjoner for lav- og mellomspenning, inkludert elbil/elbuss-infrastruktur, solar-invertere, modulære nettstasjoner, distribusjonsautomatisering, vern, kabler og kablingsutstyr, elektriske tavler, kabinetter, instrumentering og styring.ABB er markedsleder på mange produktområder innen lavspenning som bidrar til økt effektivitet og lønnsomhet for våre kunder. I dagens marked er dette budskapet mer aktuelt enn noensinne og vi søker en salgsperson med ansvar for våre produkter og løsninger.Trives du med salg, har et sterkt resultatfokus og er du interessert i byggingsautomasjon? Da er det kanskje nettopp deg vi søker! Ditt ansvar Videreutvikling av eksisterende og nye kunder. Planlegge og gjennomføre kundebesøk i din region. Veilede dine kunder til optimale valg av vår porttelefon løsninger. Samarbeid med resten av salgsteamet. Planlegge og gjennomføre messer i ditt område. Teknisk support av våre kunder Bidra til å oppnå avdelingens budsjetterte omsetning og resultatkrav. Din bakgrunn Salgserfaring gjerne fra detaljhandel/grossistvirksomhet. Bredd elektro erfaring som ingeniør innen elektro/automasjon eller tilsvarende relevant utdanning. Flytende norsk, skriftlig og muntlig. Kjennskap til elektrobransjen gjennom egen yrkeserfaring. Kjennskap til et eller flere av produktområdene fra kunde- eller leverandørsiden. Ønskede egenskaper: Målrettet med personlig driv. God selvdisiplin og systematikk. Konkurranseinstinkt. Kommunikasjons- og samarbeidsevner. Pålitelighet. Proaktivitet. Optimisme og utholdenhet.   Mer om oss Vi tilbyr:• Spennende arbeidsoppgaver hvor faglig og personlig utvikling verdsettes.• Eksisterende kundeportefølje med potensiale for videre utvikling.• En jobb i et solid firma med gode kollegiale forhold.• Faglig sterkt miljø hvor kollegaer og ledere deler av sin kunnskap og kompetanse.• Bonusordning og firmabil.• Meget gode pensjons- og forsikringsordninger.Den som ansettes må være en motivator, videre vil kundeforståelse og kremmerinstinkt være avgjørende. Du må trives ute hos kundene og være en dyktig relasjonsbygger.Vi tilbyr en faglig meget interessant stilling med store utviklingsmuligheter og konkurransedyktige lønns-, pensjons-, og forsikringsordninger.Stillingen rapporterer til Salgssjef og medfører en del reisevirksomhet i regionen.Spørsmål om stillingen kan rettes til Manuel Carreno på telefon 45 28 08 95 eller e-post manuel.carreno@no.abb.comVi ser frem til å motta din søknad og CV gjennom ABB jobbportal. Søknadsfrist er 30.03.2020Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen i henhold til ABBs selskapspolicy.
09.03.2020 Bærum
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. ABBs Electrification-virksomhet tilbyr en bred portefølje av produkter, digitale løsninger og tjenester, fra transformatorstasjon til stikkontakt, som muliggjør sikker, smart og bærekraftig elektrifisering. Tilbudet omfatter digitale og oppkoblede innovasjoner for lav- og mellomspenning, inkludert elbil/elbuss-infrastruktur, solar-invertere, modulære nettstasjoner, distribusjonsautomatisering, vern, kabler og kablingsutstyr, elektriske tavler, kabinetter, instrumentering og styring.ABB er markedsleder på mange produktområder innen lavspenning som bidrar til økt effektivitet og lønnsomhet for våre kunder. I dagens marked er dette budskapet mer aktuelt enn noensinne og vi søker en salgsperson med ansvar for våre produkter og løsninger.Trives du med salg og har et sterkt resultatfokus? Da er det kanskje nettopp deg vi søker! Ditt ansvar Videreutvikling av eksisterende og nye kunder. Planlegge og gjennomføre kundebesøk i din region. Veilede dine kunder til optimale valg av løsninger. Samarbeid med resten av salgsteamet. Planlegge og gjennomføre messer i ditt område. Rapportering av salgsresultater og aktiviteter. Bidra til å oppnå avdelingens budsjetterte omsetning og resultatkrav. Din bakgrunn Salgserfaring gjerne fra detaljhandel/grossistvirksomhet. Utdanning innen elektrofag. Flytende norsk, skriftlig og muntlig. Kjennskap til elektrobransjen gjennom egen yrkeserfaring. Kjennskap til et eller flere av produktområdene fra kunde eller leverandørsiden. Ønskede egenskaper: Målrettet med personlig driv. God selvdisiplin og systematikk. Konkurranseinstinkt. Kommunikasjons- og samarbeidsevner. Pålitelighet. Proaktivitet. Optimisme og utholdenhet.   Mer om oss Vi tilbyr:• Spennende arbeidsoppgaver hvor faglig og personlig utvikling verdsettes.• Eksisterende kundeportefølje med potensiale for videre utvikling.• En jobb i et solid firma med gode kollegiale forhold.• Faglig sterkt miljø hvor kollegaer og ledere deler av sin kunnskap og kompetanse.• Bonusordning og firmabil.• Meget gode pensjons- og forsikringsordninger.Den som ansettes må være en motivator, videre vil kundeforståelse og kremmerinstinkt være avgjørende. Du må trives ute hos kundene og være en dyktig relasjonsbygger.Vi tilbyr en faglig meget interessant stilling med store utviklingsmuligheter og konkurransedyktige lønns-, pensjons-, og forsikringsordninger.Stillingen rapporterer til Salgssjef og medfører en del reisevirksomhet i regionen.Spørsmål om stillingen kan rettes til Manuel Carreno på telefon 45 28 08 95 eller e-post manuel.carreno@no.abb.comVi ser frem til å motta din søknad og CV gjennom ABB jobbportal. Søknadsfrist er 30.03.2020Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen i henhold til ABBs selskapspolicy
09.03.2020 Bærum
Nytt år, nye muligheter!Falck Alarms Drammens-avdeling er i sterk vekst. I den anledning ser vi nå etter nye selgere som vil være med å bidra til skape suksess i 2020!Ønsker du å bli en del av et fremoverlent og sosialt sterkt salgsmiljø, bør du lese videre!Hvem er vi:Falck Alarm By Verisure tilbyr markedsledende alarmløsninger til privatbolig og bedrifter gjennom oppsøkende salg. Om du har salgserfaring fra før eller ønsker å starte din salgskarriere hos oss, vil du uansett oppleve en variert og utfordrende arbeidshverdag. Gjennom tett oppfølging fra din salgssjef, vil du uansett nivå, utvikle deg til å bli en dyktig selger. Salgserfaringen du tilegner deg som feltselger hos oss, vil du få bruk for gjennom hele din karriere og ikke minst være med på å styrke CV-en din! (Stillingen passer perfekt ved siden av studier))Vi tilbyr:Markedsledende og lettsolgt produktOpplæring og kursing gjennom Falck AcademyTett oppfølging fra nærmeste lederSosiale events og årlige utenlandsturerKarrieremuligheter i et selskap i vekstKontor med sentral beliggenhetArbeidstid: 15:00 - 21:00Jobb fra 3 - 5 dager i uken (deltid og heltid)Bransjens beste provisjon- og bonusordningHos oss blir du en del av et ung og dynamisk arbeidsmiljø med et felles mål om å skape suksesshistorier. Vi tror kunnskap kombinert med din vilje til å bli best er nøkkelen til å lykkes. Vi gir deg grundig opplæring og oppfølging gjennom vårt onboardingsprogram og Falck Academy. Vi tilbyr deg bransjens beste provisjon- og bonusordning , samt muligheten til å delta på flere årlige firmaturer og salgsfester.Kjenner du deg igjen i mer enn 3 av disse påstandene?UreddSosial og inkluderendeLagspiller med individuelle ferdigheterLærevilligResultatorientertKonkurranseinstinktLiker høye lønningerTillitspersonLiker utfordringerSvært gode kommunkasjons evner på norskDa er du med stor sannsynlighet en vi vil ha med på laget.SØK NÅ og opplev hvordan en suksesshistorie skapes!Har du spørsmål om stillingen? Ring Jonas Sture (Head Of Recruitment), 930 46 945! Epost: jonas.sture@falckalarm.no93046945
25.02.2020 Drammen
Vis alle 24.298 ledige stillinger

Coop Nordland er en medlemseid bedrift innen Coop med over 59000 eiere. Vi har en netto årsomsetning på ca 2,4 milliarder, 1200 ansatte og 84 butikker fordelt på et område fra Terråk i sør til Andenes i nord. En viktig målsetting for Coop Nordland er å framstå som en serviceorientert bedrift med kunden og medarbeideren i sentrum.

Coop Nordland eier kjøpesenteret City Nord i Bodø, i tillegg til AMFI Havnesenteret i Brønnøysund. Det er her hovedtyngden av vår faghandel ligger. I tillegg driver Coop Nordland salg av dagligvarer gjennom butikkene Obs!, Extra, Coop Prix, Coop Marked, Matkroken og Coop Mega.

Les mer om Coop Nordland

Stillingsbeskrivelse

Om stillingen og butikken

Til vår butikk Coop Byggmix Beiarn søker vi nå etter flere kundefokuserte og serviceinnstilte butikkmedarbeidere i forbindelse med sommeren og ferieavvikling. Arbeidstid vil variere og kan være både dag og kveld, i tillegg til helg. Det må tidvis påregnes mye jobb. Oppstart mai/juni, men varighet til august.

Coop Byggmix er din lokale faghandelsbutikk, og vi har over 60 butikker totalt i Norge. Hos oss får kundene gode råd når det kommer til å fornye, forbedre eller pusse opp. Våre dyktige fagfolk vet hva som skal til for at kundene skal lykkes med byggeprosjekter eller oppgraderingen av hus og hage.

Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er engasjert og positiv, og vet å sette kunden i fokus!
  • Du takler en tidvis hektisk og krevende arbeidshverdag
  • Du er arbeidsom og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du har gjerne en interesse for varegruppene
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er fylt 18 år og behersker norsk
  • Du bidar til et godt arbeidsmiljø
Hva kan du forvente av oss?

Gode kollegaer og en variert arbeidshverdag! I tillegg er vi i Coop Nordland opptatt av å ta vare på og utvikle våre talenter. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter gjennom blant annet vårt interne ledertreningsprogram, og årlige salg og service kurs. Vi er en trygg arbeidsgiver, og vi tilbyr konkurransedyktig betingelser.

Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Coop Byggmix Beiarn!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 02.04.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • APR 01
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • APR 02
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • APR 03
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • APR 05
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
51 ledige stillinger

Fakta om Coop Nordland