Ledig stilling

Kjemiprosess, mekanisk, IKT eller logistikk Elkem

Søknadsfrist : 05.05.2019

Kandidater må ha bestått Vg1 og Vg2  (legg ved karakterutskrift)

Du må beherske norsk flytende, både muntlig og skriftlig
Søkere med lite fravær stiller sterkere i utvelgelsen av kandidater 

Vi leter etter deg som er pliktoppfyllende og engasjert. Elkem setter sikkerhet og presisjon i høysetet, og forventer at du gjør det samme.

Vi vil være behjelpelige med å skaffe bolig

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Divisjon Power Grids leverer Kraft- og automasjonsprodukter, systemer, service og softwareløsninger over hele verdikjeden innen kraftgenerering, -overføring og -fordeling. Porteføljen omfatter nettintegrasjon, overføring, distribusjon og automasjonsløsninger og et komplett utvalg av høyspenningsprodukter og transformatorer. Til vår serviceavdeling i Harstad søker vi etter Site Supervisor - Power Grids Division - Business Unit Grid Integration - Service. Oppgaver : ABB sin serviceavdeling i Harstad prosjekterer og leverer komplette elektroanlegg og ulike oppgraderinger til transformatorstasjoner og koblingsanlegg med spenningsnivå fra 11- 420 kV til energimarkedet.Som Site Supervisor vil du følge opp våre egne og våre leverandører sine aktiviteter på anlegg. Dette innebærer blant annet:• Oppfølging av den faglige utførelsen av montasjearbeid.• Daglig arbeid med HMS og kvalitet• Fungere som ABB sin representant på anleggArbeidsoppgavene vil i tillegg bestå av utprøving, enkel testing og idriftsettelse av anlegg.Du vil jobbe med grensesnitt mot bla. apparatanlegg (effekt-, skille-, jordbrytere), målekretser for strøm og spenning, vernfunksjonalitet og hjelpekraftforsyninger. Utstrakt reisevirksomhet må påregnes.Vi søker en positiv, strukturert og faglig engasjerte medarbeider som kan være med å bygge vårt team. Krav: Utdanning • Bachelorgrad eller teknisk fagskole med fordypning innen elkraft eller automasjon.• Fagbrev som energimontør, alternativ montør gruppe L.• Relevant erfaring fra energibransjen er en fordel.Egenskaper • Kunnskap om kontrollanlegg• Kunnskap om elektriske høyspennings- og lavspenningsinstallasjoner• Strukturert• Beslutningsdyktig• Nøyaktig• Gode samarbeidsevner• Løsningsorientert• Faglig engasjement Tilleggsinformasjon Vi tilbyr • Gode faglige og personlige utviklingsmuligheter i et kreativt miljø• Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver med gode muligheter for å utvikle seg innen fagområdet• Fleksible arbeidstidsordninger• Gode pensjon- og forsikringsordninger• Lønn etter kvalifikasjonerRekrutterer:Erik Eriksen, e-post; erik.eriksen@no.abb.comVi ser fram til å motta ditt motivasjonsbrev og CV via vår ABB portal.Vær oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolitikk.
12.04.2019 Harstad
ABBs Grid Integration unit delivers complete electrical systems, including substations at 11- 420 kV, control and protection systems, as well as upgrade and extensions of existing installations. We cover a wide range of applications in transportation, renewables, power grid and industry Oppgaver : Our business is growing and we are looking to strengthen our sales team in Norway. The position as Senior Project Manager Sales is a cornerstone of our sales effort. It requires an enthusiastic candidate who likes to take on responsibility. As project manager for sales you will be responsible for leading sales projects to the power grid and renewables markets. Our projects can be connecting wind farms to the grid, building power grid substations, installing high capacity batteries, powering large data centers, high-capacity bus charging or enabling ships to use electricity from shore. Some projects are outside Norway.Most of our sales are complex, long term processes performed by teams. The project manager is responsible for leading such teams and winning the sales project. Planning skills, communication ability and creative thinking is important. Broad technological understanding is an advantage.If you have an electrical engineering degree, at least five years work experience and want challenging and diverse tasks, we would love to hear from you. A typical candidate has experience from the power and grid sector and a thorough understanding of high voltage systems. The position is located in Oslo, and involves some travel activities mainly in Norway, but also to relevant ABB factories in Europe. Comprehensive training will be provided at our offices in Norway and at ABB’s factories. Tasks:• Create technical solutions for our customers• Lead multidiscipline sales project teams• Prepare technical and commercial offers• Negotiate and finalize contracts• Identify and qualify business opportunities • Build and maintain relationships with internal and external key stakeholders, including ABB Factories and 3rd party suppliers Krav: • MSc / BSc, within Electrical Engineering or Power Systems Engineering• Minimum 5 years of work experience from Sales, Engineering or Project Management of High Voltage Projects• Excellent communication skills• Ability to lead and motivate teams• Curiosity, creativity and willingness to take on new knowledge• Ability to speak and write Norwegian and English fluently.  Tilleggsinformasjon We can offer you:• A great team based and informal work environment • Exciting tasks and career opportunities• A competitive remuneration package including good pension coverage and insurances• Various employee benefits   We are looking forward to receiving your CV and application through the ABB jobportalFor any questions regarding the position please contact Håkon Opsund, Sales Manager Grid Integration on phone: +47 920 48 123 or e-mail: hakon.o.opsund@no.abb.comPlease note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to insure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
05.04.2019 Oslo
Do you want to shape our story with your personality, expertise and ambitions? At Hydro we are a global family of 35 000 people that extract, produce, shape and reuse the world’s most flexible and sustainable metal into infinite innovations and applications.Projects is a specialized and dedicated project organization in Hydro. Our main tasks are to develop and execute investments projects in a structured, efficient and predictable way. Projects provides project management services to all business areas in Hydro. The main portfolio today includes projects in Brazil for Bauxite and Alumina, hydro power projects in Norway and upgrade of aluminium plants in Norway. We are now seeking to strengthen our technical organization with a mechanical/ process engineer preferably with industrial process knowledge.The Technical Management Department is responsible for providing projects with technical competence within multidiscipline management and engineering disciplines - both in project development and execution phases. The positions offer the possibility to combine good discipline knowledge with management skills.Area of Responsibility Develop basic design and technical specification for process concepts and mechanical Equipment Take discipline responsibility in all phases of project development and execution Participate in development and evaluation of system design for all processes in the aluminium production value Chain Develop and maintain discipline specifications Contribute with discipline knowledge to finding solutions to technical problems Participate in active utilization of technology to reduce environmental footprint Contribute with discipline knowledge to schedules, cost estimates and quality Controls Contribute to development of Best Practices, work processes and technical specifications Drive and promote continuous improvement for technical activities Qualifications University degree within Mechanical or Process engineering or equivalent and more than 5 years relevant experience Good discipline knowledge combined with management skills Proactive HSE attitude Knowledge of, and experience with design of mechanical Equipment Knowledge of, and experience with processes design preferably in the aluminium production value Chain Experience with design of utility systems Knowledge of, and experience with design reviews, HAZOP and constructability reviews Good understanding of engineering processes Good communication skills and ability to work in an environment with multiple contributors and stakeholders Team player with the ability to work individually with challenging tasks Fluent Norwegian and English language skills, both oral and written International mindset, mobile and eager to work with both domestic and international projects As a person, we believe you are self-going with good communication skills and with a structured way of working. Furthermore, you manage to assess and prioritize major issues, like to be hands-on and you have a proven record on carrying out all the way through. You are also proactive, flexible and customer oriented.
04.04.2019 Oslo
Hydro er et fullt integrert aluminiumselskap med 35.000 ansatte i 40 land på alle kontinenter, med lokal ekspertise, verdensomspennende virksomhet og enestående kompetanse på FoU. I tillegg til produksjon av primæraluminium, valsede og ekstruderte produkter og resirkulering, driver Hydro med utvinning av bauksitt, raffinering av alumina og produksjon av energi, noe som gjør oss til det eneste selskapet som dekker alle områder av den globale aluminiumindustrien. Hydro har aktiviteter i alle markedssegmenter for aluminium, med salg og handelsaktiviteter langs hele verdikjeden og mer enn 30.000 kunder. Med utgangspunkt i over 100 års erfaring med produksjon av fornybar energi, teknologi og innovasjon, tar Hydro sikte på å gi større livskraft til kundene vi betjener og samfunnet vi er en del av, gjennom å bygge en bærekraftig framtid med nyskapende løsninger basert på aluminium. Hydro Aluminium Årdal metallverk ligger i Årdal Kommune, innerst i Sognefjorden. Her ligger inngangsporten til Vest-Jotunheimen, med tilgang til ville og vakre Utladalen og stortoppene i Hurrungane. Området gir flotte muligheter for friluftsaktiviteter både sommer- og vinterstid, og kommunen har svært gode oppvekstvilkår for barn og ungdom. Metallverket har omkring 540 ansatte, og består av karbonfabrikk som leverer anoder, prebake-celler for produksjon av primæraluminium og to støperi for produksjon av henholdsvis valseblokker og støpelegeringer. I tillegg har Hydro senter for teknologiutvikling både for anodeproduksjon og elektrolyse lokalisert i Årdal.  Elektrolysen er den største produksjonsenheten ved metallverket med sine 185 medarbeidere. Enheten har høy kompetanse innen drift, prosess og vedlikehold. Vi søker nå etter avdelingsleder for elektrolysehall C. Ansvarsområde Som avdelingsleder i elektrolyse vil du ha personalansvar for de 35 ansatte i området, samt ha ansvar for HMS, drift, kvalitet og kostnader. Dette innebærer blant annet Aktivt og forebyggende HMS-arbeid Sikre registrering og oppfølging av bemanning, sykefravær og hendelser Daglig oppfølging av drift i samarbeid med fagleder/prosessingeniør Utarbeide og følge opp måltall for området Delta i enhetens strategiarbeid og videreutvikle organisasjonen Bidra i investeringsbeslutninger samt oppfølging av kostnader  Kvalifikasjoner Høyere teknisk utdannelse er ønskelig, men lang relevant erfaring kan kompensere for formell utdannelse Drifts- og ledererfaring fra aluminiumsindustri eller tilsvarende industri er ønskelig Evne til å ivareta sikkerhet og opplæring, samt utvikling av organisasjon og medarbeidere Evne, lojalitet og holdninger til å utføre jobben i henhold til gjeldende standarder og Hydro sine verdier Annen informasjon Stillingen krever en leder som er strukturert, selvstendig og kan stå frem som synlig og tydelig. Avdelingsleder rapporterer til elektrolysesjef, og inngår i enhetens ledergruppe. Helse, miljø og sikkerhet (HMS) er integrert i Hydro’s daglige virke. Det er vårt ansvar å beskytte våre ansattes helse og sikkerhet, og bidra til en bærekraftig utvikling i de nærmiljøene vi opererer. Vi søker derfor ansatte som vil bidra positivt til dette, gjennom sunne og bevisste HMS-holdninger og -handlinger. Vi ber deg vennligst legge ved alle relevante vitnemål og karakterutskrifter med din søknad. Vi aksepterer kun elektroniske søknader. I vår rekrutteringsprosess benytter vi oss av Semac bakgrunnssjekk.
25.03.2019 Årdal
Du vil være en del av Grid Automation i Skandinavia. Enheten er ansvarlig for markedsføring, salg og levering av ABBs komplette nettautomatiseringsportefølje av produkter, systemer og tjenester på det danske, norske og svenske markedet. Vårt mål er å ytterligere styrke vårt fokus på våre eksisterende kunder og deres meget store installerte base av systemer og produkter fra ABB. Vi ser nå etter en Service Manager som vil lede vår serviceorganisasjon og utvikle virksomheten. Vårt mål er å øke kundetilfredsheten og vår servicevirksomhet betydelig i Norge. Stillingen er en senior lederstilling som krever lang og bred ledererfaring. I vår komplette nettautomatiseringsportefølje, inngår SCADA-systemer, Substation Automation Systems, HydMet-systemer (Hydrologiske og Metrologiske datainnsamlings systemer) samt systemer for Jernbane. Vi har vesentlig med service- og oppgraderingsavtaler innenfor områdene. Oppgaver : Du vil være ansvarlig for å lede og utvikle servicevirksomheten i Norge med fokus på den store installerte basen av nettautomatiseringssystemer og produkter. Støttet av salg, vil du utvikle og fremme vårt tilbud, med mål om å øke virksomheten betydelig, samtidig som kundetilfredsheten øker.Sammen med dedikerte team av ledere, prosjektledere og serviceingeniører vil du sikre at vår serviceportefølje leverer inntekter, fortjeneste og kontantstrøm ihht. forpliktede prognoser, basert på en regelmessig og strukturert oppfølging av hele porteføljen. Ditt ansvar vil være å drive en effektiv servicevirksomhet for å gjennomføre prosjekter i tide, på budsjett og til forventet kvalitet. Sterk ledelse er en viktig suksessfaktor for å nå våre mål. Du må sikre drift, motivasjon og kontinuerlig utvikling av organisasjonen. Krav: Ideelt sett har du minst 10 års ledererfaring fra service, salg og / eller prosjektledelse, helst innenfor området nettautomatisering. Du har lang erfaring med ekstern og intern forretningsutvikling, kan vise til en god «track record» og evnen til å nå utfordrende mål. Du er en lagspiller med evnen til å motivere, trene, utvikle og sette prioriteringer for komplette team av ledere, prosjektledere og ingeniører. Du er vant til å bygge sterke relasjoner med leverandører og kunder.Du er svært selvmotivert og resultatorientert, og liker utfordringen i å få laget til og yte gode resultater.Du har gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk. Tilleggsinformasjon Arbeidsted vil være i våre moderne kontorlokaler i Oslo, med gode parkeringsmuligheter og elbil ladning.Mer informasjon: Leder av Operational Unit Scandinavia, Martin Frank, + 4621-34 27 47 vil svare på spørsmål. Vi ser frem til å motta ditt søknadsbrev og CV gjennom ABB jobbsøkerportal. Søknaden må være på skandinavisk.Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.
22.03.2019 Oslo
Statkraft Energi region Nord-Norge og Sør-Amerika har ansvaret for produksjon, drift og vedlikehold ved Statkrafts produksjonsanlegg i Nord-Norge, samt landene Peru, Chile og Brasil i Sør-Amerika. Den norske regionen omfatter 24 vannkraftverk og én vindmøllepark med samlet produksjon på 13TwH/år. Hovedadministrasjonen ligger i Narvik, og regionen har for tiden totalt ca. 290 medarbeidere. Stillingen inngår i Region Nords Administrasjon. Avdelingen består av fire ansatte innenfor administrative fag som blant annet HMS, HR, Økonomi og Innkjøp.   Din rolle: Være superbruker og innkjøpsfaglig ressurs på innkjøpssystem (SAP) Drive opplæring og kommunikasjonsarbeid vedrørende innkjøpssystemer, rammeavtaler og faglige retningslinjer  Ha det merkantile ansvaret i koordineringen av små og mellomstore kontrakter, (0-5mnok), herunder utarbeide nødvendige kommersielle dokumenter i samarbeid med bestillere gjennomføre anskaffelser via system for kontraktsadministrasjon (Contiki) ivareta dialog med tilbydere i anskaffelsesprosess følge opp leverandør og kontrakt/garanti ved behov Følge opp regional og lokal portefølje av rammeavtaler, herunder gjøre avrop og følge opp fornyelser Gjennomføre analyser av spend og drive forbedringstiltak Driftsansvarlig administrasjonsbygg Narvik, herunder følge opp tilhørende avtaler.   Din profil: Bachelorgrad, fortrinnsvis innen økonomi/administrasjon/logistikk eller tilsvarende Teknisk fagkompetanse/ erfaring ønskelig Kan balansere rollen som utførende og faglig veiledende i utførelse av arbeidet Gode språkkunnskaper, beherske forhandlinger og kontraktsformuleringer på norsk og engelsk Høy etisk standard, integritet og ansvarsfølelse for HMS Evne til å skape merverdi gjennom kontinuerlig forbedring og bruk av ny teknologi Aktiv nettverksbygger som både utnytter og bidrar til samarbeid på tvers av enheter   Vi tilbyr: Faglig og personlig utvikling i et konsern i sterk vekst Et godt arbeidsmiljø preget av kompetanse, ansvarlighet og nyskaping Mangfold med hensyn til kjønn, alder og kulturell bakgrunn Konkurransedyktige betingelser og gode velferdsordninger   Reisevirksomhet til andre lokasjoner innad og utenfor regionen må påregnes. Statkraft forvalter kritisk infrastruktur og-tjenester i flere land. Søker må derfor være egnet for sikkerhetsklarering og -autorisasjon.  
14.12.2018 Narvik
Group Procurement improves EVRY's financial performance by reducing and avoiding cost, and by optimizing procurement processes and tools. We aim to be a reliable business partner for the line of business, contributing to EVRY's competitive advantage and growth. The department comprises around 20 employees and has a corporate wide scope. Group Procurement is characterized by focus on continuous improvement and highly competent employees that are target-oriented and collaborative. Do you want to contribute in taking the procurement function in EVRY to the next level?    We are extending our team and are therefore hiring an additional Category Manager to our current team. You will be working with various categories and supplier markets, with focus on Advisory and professional services.    The role  The objective is to create value in each category by leveraging both demand- and supply side procurement strategies, strategy execution and perform supplier relationship management. Your role is to optimize the way we procure goods and services. You will support the development of the function aiming to increase our procurement effectiveness and efficiency.    Specific responsibilities for this position:  Develop and implement category strategy  Drive optimization projects with cross-functional participation  Manage RFx Activities  Support pre-sales processes (BID) with procurement competence  Lead and mobilize the category team and define optimal governance model for each category  Manage centrally contracted suppliers, follow up performance and lead improvement efforts (Supplier Relationship Management)    Qualifications We are seeking an ambitious professional, with a keen interest in the development of Category Management best practices.    Professional experience:  3-5 years’ working experience, preferably within strategic procurement processes  Bachelor's degree, within Business Administration, Law, Economics or Engineering/Technology  Project management experience from complex projects  High level of business understanding and a commercial mindset  Analytical skills, be able to deploy various analysis techniques, assure quality and interpret results      Personal competencies:  Proactive, “can do” mentality, result-driven and a high level of energy and drive.  Able to communicate clearly both spoken and written.  Uses a methodical and systematic approach and focuses on bottom-line results.  Effective in managing key stakeholders. Able to make an impact.  Focused on customer satisfaction.  Quickly analyzes complex issues and problems.  A dedicated team player, sharing knowledge and supporting others.    Ambitious candidates that don’t meet all the professional requirements, but that match the personal competencies, are highly encouraged to apply. EVRY emphasizes diversity in the workforce.    The position will be based in our head office at Fornebu, Norway. Accession to the position will be after agreement.    What we offer  We have a large geographical presence in Sweden and the world – our customers are small and large, well known and unknown, local and global. Our broad competence, combined with our rapid pace of change, will give you the strength to develop. We strive to be a modern and attractive place to work. Therefore, we build working groups with large diversity to use the full potential of our competence and innovative thinking. 
15.04.2019 Bærum
Vil du være blant Skatteetatens ledende personer som driver innovasjonen frem? Hvis du er faglig dyktig og engasjert, og ønsker å jobbe med teknologisk innovasjon i et av Norges dyktigste IT-miljøer kan dette være jobben for deg. Vi ønsker å øke innovasjonsevnen vår ytterligere og søker deg som har vilje og ønske om å sterkt påvirke hvordan vi skal gjøre det på en best mulig måte.   Skatteetaten er en av Norges mest attraktive IT-arbeidsplasser. Vi har en omfattende utviklingsportefølje med samfunnskritiske og faglig utfordrende IT prosjekter. Vi har et godt faglig og sosialt miljø, og vi har et av landets største og ledende IT-miljøer. Planleggingstaben i divisjon IT leverer IT-strategiske vurderinger til ledelsen i Skatteetaten. Vi analyserer hvilke forretningsbehov som bør understøttes av IT, og utarbeider IT målbilder og veikart. Vi planlegger hvordan og når etatens IT-systemer og tjenester bør utvikles og/eller moderniseres. Videre ser vi på muligheter for bruk av nye teknologier for å øke etatens måloppnåelse, og bidrar til utprøving av nye arbeids- og leveranseformer. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   Arbeidsoppgaver IT strategisk rådgiving innen innovasjon og teknologisk mulighetsrom  etablere gode prosesser i divisjon IT for å identifisere nye gode innovative idéer stimulere til innovasjon og bidra i utprøving av nye arbeidsformer ved hjelp av teknologi identifisere og analysere muligheter for bruk av nye teknologier (kunstig intelligens, maskinlæring, dyplæring, blockchain, robotisering mm) skape og lede samarbeidsfora for å fremme innovasjon i Skatteetaten arrangere idemyldringssamlinger for aktuelle miljøer i IT og utenfor  Kvalifikasjoner utdanning med vekt på IT, digitalisering, innovasjon, og forretningsutvikling. Minimum på bachelornivå, men masternivå vil være en fordel må ha erfaring fra flere av de beskrevne arbeidsoppgavene evne å omsette teknologiske trender og nyvinninger til nye nyttige anvendelser for virksomheten fordel med erfaring fra StartupLabs og entreprenørskap erfaring fra eksperimenterende arbeidsformer som f.eks. proof of concept og smidig utvikling i tidlige faser flink til å formulere deg både skriftlig og muntlig på norsk erfaring fra prosjekt- eller prosessledelse erfaring fra å formidle kunnskap               Personlige egenskaper er god til å identifisere og utvikle nye idéer og muligheter evne til å gå i front, og å lede og drive prosesser selvstendig evne til å levere på kvalitet og tid har gode samarbeidsevner og trives med å arbeide tverrfaglig evne til å kommunisere klart og tydelig overfor ulike og sterke fagmiljøer     Vi tilbyr  muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364) eller senioringeniør (kode 1181) fra kr 650 000 – kr 900 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første 6 månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. Ref.nr: 2019/9412 Generelt: Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette.   Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.   Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten.
15.04.2019 Oslo
Vis alle 29.142 ledige stillinger
Les mer om Elkem

Stillingsbeskrivelse

Kandidater må ha bestått Vg1 og Vg2  (legg ved karakterutskrift)

Du må beherske norsk flytende, både muntlig og skriftlig
Søkere med lite fravær stiller sterkere i utvelgelsen av kandidater 

Vi leter etter deg som er pliktoppfyllende og engasjert. Elkem setter sikkerhet og presisjon i høysetet, og forventer at du gjør det samme.

Vi vil være behjelpelige med å skaffe bolig

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 05.05.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • APR 26
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
2 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger

Fakta om Elkem