Ledig stilling

Har du erfaring med produksjonsanlegg for vannbåren varme og kjøling? AF Energi & Miljøteknikk

Søknadsfrist : 28.05.2019

AF Energi & Miljøteknikk AS er et selskap i AF gruppen ASA. Vi er markedsledende innenfor energieffektivisering, fornybar energi og energiservice for bygg og industri. Vi hjelper eiendomsbesittere og industri med å identifisere besparingspotensial, gjennomfører prosjekter med garanti for resultatoppnåelse og drifter deres tekniske anlegg. Vår energisatsing handler om smartere, mer energieffektive tekniske løsninger og gir lønnsomhet for kundens bunnlinje, men også for miljøet. Det kaller vi Blå Miljøeffekt.

Vår virksomhet vokser, og til vår avdeling for Energiservice i Oslo søker vi Tekniker for oppfølging av produksjonsanlegg for vannbåren varme og kjøling.

Arbeidsoppgaver:

  • Driftsoptimalisering og tilsyn av tekniske anlegg
  • Utbedring av driftsutfordringer i større energisentraler
  • Bistand og utførsel av tekniske oppgraderinger
  • Service og periodiske kontroller av tekniske anlegg
  • Fjernovervåking av SD-anlegg
  • Selge inn og gjennomføre nødvendige oppgraderingstiltak ute hos kunden
  • Mulighet for å delta i vaktlaget

Kvalifikasjoner:

Vi ser gjerne at du har relevant fagbrev innen tekniske fag, og elektro-/automasjonsbakgrunn er foretrukket. Noen års relevant erfaring med drift og oppfølging av produksjonsanlegg for fjernvarme og fjernkjøling er en stor fordel i denne stillingen. I AF EMT verdsetter vi tverrfaglig innsikt og erfaring fra driftsoptimalisering av større komplekse anlegg.

Du kjennetegnes av å ha stor arbeidskapasitet, er nysgjerrig, selvstendig, kontaktskapende og ikke minst trives i et hektisk arbeidsmiljø. Det er også viktig for oss at du er serviceinnstilt, og at du har lyst og evne til å bidra til løsninger som gir fornøyde kunder og god økonomi.

AF Gruppen tilbyr godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingene byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.




Adresse: Innspurten 15,0663 Oslo

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Stillingsbeskrivelse Multiconsult forretningsenhet Sør består av omlag 190 engasjerte medarbeidere innen et bredt spekter av fagkompetanse innen rådgivning og prosjektering. Vi er lokalisert i Sandnes, Egersund, Kristiansand og Grimstad, og jobber innenfor alle Multiconsults forretningsområder. Avdeling Bygg og Eiendom består av 6 seksjoner innen Byggeteknikk, Elektro, VVS og Prosjektstyring med totalt 60 medarbeidere. Seksjon Elektro og automasjon består av 8 personer med en god spredning i alder og kompetanseområde innen elektrofaget. Seksjonen utfører oppdrag primært innen bygg og eiendomsmarkedet og samferdselsprosjekter i Agder og Rogaland. I stillingen som seksjonsleder ønsker vi en person med interesse og evner for å lede medarbeidere, med et sterkt faglig engasjement og som trives med å skape den gode kundekontakten. Du vil ha personalansvar for seksjonen og være ansvarlig for at seksjon og medarbeidere oppnår definerte utviklingsmål, holder faglig kvalitet og når økonomiske resultater for seksjonen og i avdelingen. Du vil også ha et tilbuds- og oppdragsansvar samt bidra i markedsføring og tilbudsarbeid. Som seksjonsleder for elektro og automasjon vil du være en sentral del av vårt team og delta i avdelingens ledergruppe. Seksjonsleder rapporterer til avdelingsleder for Bygg & Eiendom. Seksjonen har personell både i Kristiansand og Sandnes, og seksjonsleder må påregne noe reisevirksomhet mellom kontorene. Fast kontorsted vil være Sandnes eller Kristiansand.Vi søker en seksjonsleder som kan videreutvikle vårt miljø og jobbe aktivt med marked og salg i seksjonen. Det er ønske om en leder som kan kombinere ledelse med å jobbe i oppdrag. Gjennom våre sterke, landsdekkende kompetansenettverk får du delta i faglig utvikling.  Arbeidsoppgaver Lede og utvikle seksjonen og medarbeiderne Personalansvar, oppfølging og ledelse av personell på to ulike kontorlokasjoner Oppfølging av oppdragsportefølje med mange pågående oppdrag og variert kundegruppe, holde oversikt over oppdragssituasjonen, fordele oppgaver og koordinere arbeidet i seksjonen Bidra med oppdragsledelse, rådgivning og prosjektering innen elektroteknikk og automasjon Salgs- og resultatansvar for seksjonen Deltakelse i markedsføring og tilbudsarbeid, oppfølging av kunder Oppfølging av strategi- og handlingsplan i egen enhet Følge med på trender og utvikling i markedet og aktivt selge og markedsføre seksjonens kompetanse og tjenester både internt og eksternt Kvalifikasjoner Master eller Bachelorgrad innen elektrofaget Relevant ledererfaring med personalansvar gjerne i fra sammenlignbar bransje God bransje kunnskap, inkl. minst overordnet kjennskap til relevante lover og forskrifter innen elektro Erfaring med og god kompetanse på tilbudsarbeid Beherske Norsk flytende, skriftlig og muntlig Det vektlegges god skriftlig fremstillingsevne Personlige egenskaper God lagspiller og teambygger Person som er trygg på seg selv, som ser og motiverer andre Evner å forankre samt drive prosesser fremover Selvstendig og tar initiativ til forbedringer Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig, internt og eksternt med kunder Har et sterkt engasjement og jobber målrettet Resultatorientert Faglig engasjert og god tverrfaglig forståelse God økonomisk forståelse Vi tilbyr En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Tverrfaglig miljø som oppmuntrer til kunnskapsflyt og samarbeid i organisasjonen Mulighet for deltakelse i landsdekkende kompetansenettverk Konkurransedyktige betingelser samt aksjespareprogram Gode pensjons- og forsikringsordninger Moderne lokaler sentralt på Sandnes eller Kristiansand Fem ukers ferie, samt fri mellom jul og nyttår og i påsken Et arbeidsmiljø med fokus på det gode liv, med et aktiit bedriftsidrettslag, bedriftshytter og mange sosiale aktiviteter
13.05.2019 Sandnes, Kristiansand
Job Description Offshore & Marine Centre er verdensledende innen utvikling og produksjon av kraftløsninger for skip og offshoreinnretninger. Vi er Siemens teknologisenter for kraftelektronikk og elkraftsystemer til shipping og offshoremarkedet. Ambisjonen vår er å være et verdensledende utviklings- og produksjonsmiljø for energioptimale og miljøvennlige løsninger for disse markedene.  Siemens Offshore & Marine Centre er en pioner innen batteriløsninger for ferger, fiske- og offshorefartøyer. Utviklingen fortsetter og vi lar oss inspirere av vår historie og tro på at vi gjennom ny kunnskap og teknologi skal skape enda bedre løsninger for våre kunder og samfunnet. Vi søker nå ny Tavlemontør Arbeidsoppgaver:Vi søker tavlemontører for arbeid i vår fabrikasjon av UPS-er, omformertavler og batterisystemer for leveranser innen marine og Olje & gass. Vi søker etter personer med fagbrev som tavlemontør, eventuelt kandidater med gruppe L/H- sertifikat som er interessert i å jobbe med tavlebygging. Du kan bli en del av et høyt kompetent miljø bestående av rundt 40 montører som bidrar under utvikling, konstruksjon og bygging av avanserte tavlesystemer. Det vil være mulighet for reiseoppdrag hvis ønskelig, både innenlands og utenlands, samt offshore. Du har fagbrev som tavlemontør, elektriker, energimontør eller automatiker. Vi verdsetter evnen til å jobbe selvstendig, effektivt, strukturert, være fleksibel, kreativ og ha gode samarbeidsevner. Du må stille store krav til kvalitet og pålitelighet, både hos deg selv og andre. Vi tilbyr gode karriere- og utviklingsmuligheter i Siemens, både i inn- og utland. I tillegg får du varierte arbeidsoppgaver og muligheten til å forme din egen hverdag. Siemens har også en fleksibel arbeidstidsordning som blant annet inkluderer fri på alle innklemte dager. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser. Men den viktigste grunnen til å velge Siemens er at du lar deg engasjere. Siemens vil gi deg muligheten til å skape innovative løsninger og ny teknologi, være en del av et inspirerende og utfordrende arbeidsmiljø og å delta i alt fra mindre til store prosjekter hvor moderne teknologi påvirker menneskers hverdag, miljø og fremtid. Vi utfører bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess.
13.05.2019 Trondheim
Som IT-konsulent Servicedesk vil du hjelpe dine kollegaer å løse IT-problemer. IT-funksjonen består av ca. 20 personer som leverer komplette IT løsninger til våre ansatte i hele Skandinavia fra vårt datasenter i Oslo. Kandidaten vi søker har gjerne en bachelor innen IT, god teknisk forståelse og er interessert innenfor fagområdet. Har du erfaring fra support er dette helt klart en fordel. Du må ha gode MS Office-kunnskaper, og god kompetanse på Windows desktop-miljøer. Dette er fast stilling og hvor du primært skal betjene den danske forretningen, således er det avgjørende at du behersker det danske språk både muntlig og skriftlig.     Arbeidsoppgaver:   Teknisk 1. / 2. linje support  Oppfølging av saker i servicedesk systemet  Tanking og feilsøking av PC  Brukeradministrasjon i AD  Oppdatere og videreutvikling av rutiner og teknisk dokumentasjon  Generelt å yte god kundeservice og support    GK Gruppen AS kan tilby deg utfordrende oppgaver og utviklingsmuligheter i et teknisk miljø. Vi har et godt kantinetilbud og flere sosiale arrangementer du kan delta på. Arbeidsmiljøet er kjent for å være hyggelig og uformelt. Du vil bli en del av en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi. Våre produkter og løsninger er svært innovative og læringsutbytte vil være stort.     Oppstart vil være snarest/etter avtale, og arbeidssted er i moderne lokaler på Ryen i Oslo.     Send CV og søknadsbrev via søknadslinken. Intervjuer vil holdes fortløpende!      Har du videre spørsmål om stillingen send oss gjerne en mail på it.stilling@gk.no   Vi ser frem til å høre fra deg!   
23.05.2019 Oslo
Vi søker avdelingsleder for entreprisemarkedet på Romerike    Vi søker én handlekraftig og utviklingsorientert leder, med god struktur og erfaring fra elektrobransjen til vår entrepriseavdeling på Kjeller, Romerike. GK Elektro ønsker å tiltrekke seg medarbeidere som er fleksible, kreative og evner å finne nye løsninger.     Som avdelingsleder for entrepriseavdelingen vil du ha operativt ansvar for forretningsområdet og ha en nøkkelrolle i arbeidet for å videreutvikle avdelingen. Ansvaret innebærer i stor grad planlegging av arbeidet i avdelingen samt drift og oppfølging ift strategi. Du vil ha tett kontakt med medarbeidere og kunder for å sikre god kvalitet og servicegrad. Som leder framstår du som en tydelig og trygg leder, som både evner og lykkes i å få med deg medarbeidere og å skape gjennomslag hos kunder. Gjennom godt strukturerte prosesser, legger du til rette for å skape gode resultater. Rollen er i interaksjon med et bredt spekter av mennesker, så du må kunne snakke med alle. Noe reising må påregnes.     GK Elektro har fokus på et sterkt fagmiljø, godt samarbeid og en positiv hverdag. De ansatte i GK Elektro jobber tett sammen for felles mål og arbeidsmiljøet er fremoverlent og uformelt. Avdelingen skal betjene entrepriseprosjekter på Romerike. Du må være fagorientert og trives med å jobbe i et flerfaglig teknisk miljø sammen med øvrige GK-fag. Som avdelingsleder i GK Elektro har du det overordnede ansvaret for å organisere, utvikle og ivareta den daglige driften i avdelingen, samt være en motivator for avdelingens ansatte.    Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å være en del av et dynamisk miljø. Vi kan tilby gode utviklingsmuligheter for riktig kandidat. For mer informasjon om stillingen ta kontakt med Administrerende direktør Liv Andersen på telefon 901 10 443.    Viktigste arbeidsoppgaver: Personal, resultat og budsjettansvar  Lede avdelingen iht. bedriftens verdier, handlingsplaner og budsjett  Utarbeide forslag til og evaluere operative mål, herunder handlingsplan, budsjett, bemanningsplan og markedsplan  Ansvarlig for opplæring i GKs prosess- og produksjonsrutiner (VIP og prosjektoppfølging)  Markedsføre avdelingen samt skape gode og tillitsfulle relasjoner med kunder og leverandører  Ha tett samarbeid med prosjektledere, kundeansvarlig mht. tilbud, anbud og prosjekter, samt følge opp ferdigmelding av prosjekt   Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper: Bachelor eller Master i fortrinnsvis ingeniørfag, eventuelt Teknisk Fagskole  Erfaring eller fagutdanning fra andre tekniske fag er også relevant   Prosjektleder- og rådgivererfaring  Fordel med ledererfaring  God kjennskap til Norsk Standard NS 8405 og NS 8417  Gode kommunikasjonsevner og evne til å skape gode relasjoner både internt og eksternt  Resultatorientert og fokus på økonomi  Strukturert  Generelt god IT kunnskap   Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift  Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter   Kurs og etterutdanning   Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring   Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold   Billønnsordning og telefonordning  Aktiv bedriftsidrett 
23.05.2019 Skedsmo
Vil du bli helten i felten? Bli kjøletekniker i GK! Dersom du har faglig stolthet og vil jobbe med bransjens mest fremtidsrettede teknologi, så passer du hos oss. Du vil få jobbe selvstendig i større og mindre oppdrag. Som vårt ansikt utad er det viktig for oss at du gir en god kundeopplevelse og utfører godt teknisk arbeid. En fagarbeider hos oss er Helten i felten. Du vil bli utfordret gjennom totaltekniske problemstillinger, og vil være ansvarlig for at alle oppdrag blir gjennomført etter de krav og sikkerhetsrutiner som er fastsatt. Vi ser etter deg som er faglig interessert og vil jobbe for et bedre miljø.   Arbeidsoppgaver: Service og vedlikehold av klimaanlegg Kundeansvar og engasjement Foreslå og gjennomføre systemforbedringer Ønskede kvalifikasjoner: Fortrinnsvis fagbrev som kuldemontør/-tekniker. Personer med relevant erfaring kan også søke Kunnskap om isvannsmaskiner/systemer er en fordel God generell teknisk innsikt i elektro, vannsystemer og ventilasjon Serviceinnstilt og samarbeidsorientert Selvstendig og initiativrik Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
23.05.2019 Skedsmo
Du vet hva som skal til for å tilby de beste energiløsningene i bygg og hva det vil si å sette kunden i fokus.  Du bygger tillit og gode relasjoner til ulike aktører, samtidig som du også besitter en faglig tyngde og brenner for energieffektivisering i bygg. Du har gode kommunikasjonsevner, god forretningsforståelse og er opptatt av å levere. Vi trenger deg som er en god relasjonsbygger med faglig interesse, og som vil jobbe for et bedre miljø. Stillingen er for deg som ønsker en spennende jobb med stor grad av selvstendighet. Høres dette ut som noe for deg? Da bør du søke på stillingen som prosjektleder/KAM hos oss.   GK Inneklima og suksessavdelingen Haugesund Service søker nå prosjektleder/KAM. Avdelingen består i dag av 7 engasjerte medarbeidere og er i sterk vekst! Vi har et sterkt fagmiljø innen ventilasjon, kjøling, rør og BA. GK har Norges fremste kompetansemiljø innen inneklima og ventilasjon.  Vi i GK Haugesund er et velfungerende lag sammen med ca. 50 dyktige medarbeidere som har tett samarbeid med resten av distriktet som består av Haugesund, Stavanger og Odda. Sammen har vi som mål av å være kundens foretrukne leverandør og den beste arbeidsplassen for de ansatte.   Arbeidsoppgaver: Videreutvikling av nye og eksisterende kunder gjennom innsalg av nye tjenester og løsninger Prosjektledelse  Relasjonsbygger mot nye kunder  Salg- og budsjettansvar for definert kundeportefølje  Ansvarlig for inngåelse, gjennomføring og oppfølging av avtaler/kontrakter  Ønskede kvalifikasjoner: Ingeniør / fagskole utdanning innen VVS  Erfaring med oppsøkende salg, forhandling og å utarbeide rammeavtaler  Min 5 års relevant erfaring, gjerne innen drift og forvaltning  God relasjonsbygger  God markedsforståelse og økonomikunnskaper  God muntlig og skriftlig fremstillingsevne  Generelt god IT kunnskap  Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
23.05.2019 Haugesund
Vil du være med å utvikle RIE-funksjonen og bidra til å skape lønnsomme prosjekter? Synes du det er spennende å ta del av noe nytt og bidra til å utvikle både selskapet og din egen kompetanse? Dette er en spennende mulighet for deg som er kreativ og ambisiøs med et fokus på fremtidens løsninger!    GK Elektro AS er i sterk vekst og tenker innovativt for å møte morgendagens forventninger til både arbeidsplass og prosjekter. Som en av de få i Norge har vi bygget opp et prosjekteringsmiljø på elektro internt, og søker etter en som kan ta rollen som senior RIE for å utfylle teamet.    Vi ser etter en kandidat som har erfaring som RIE på store prosjekter innen elektro- og byggebransjen, og som jobber selvstendig med fokus på å se muligheter og risiko som oppstår gjennom et prosjekt. Du må ha gode samarbeidsevner, være strukturert og evne å ta helheten ned i detalj. Du vil være et viktig ledd for å legge til rette for god prosjektgjennomføring gjennom gode analyser og beregninger for å sikre rett prosjektstyring. For å passe inn i GK Elektro-kulturen må du være fleksibel, kreativ og se nye løsninger i både funksjonen og prosjektene.    Sentrale arbeidsoppgaver vil være:  Prosjektering av små og store elektro-oppdrag, samt tverrfaglige prosjekter  Utarbeidelse av arbeidsunderlag i form av beskrivelser og tegninger  Utførelse av beregninger, samt saksbehandling og oppfølging av prosjekter  Delta i bygge- og prosjektmøter  Koordinere mot øvrige fagmiljøer og andre kontorer tilknyttet virksomheten  Deltakelse i alle faser av prosjekteringen herunder innledende salg/kontraktsavklaring, design, for-og detaljprosjektering, gjennomføring og avlevering  Energistrategi og budsjett  Ansvar for å bygge faste og gode relasjoner mot eksisterende og nye kunder, leverandører og samarbeidspartnere  Rapportering og økonomioppfølging  Sørge for at arbeid utføres i henhold til GK sine rutiner og retningslinjer og iht. kvalitetskrav, lover og forskrifter    Ønskede kvalifikasjoner:  Sivilingeniør med relevant bakgrunn  Bakgrunn som RIE er et krav  Gode Revit/BIM/AutoCad-kunnskaper  Kjennskap til Solibri og Rendra samt 3D modellering er en fordel  Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner  Resultat- og løsningsorientert  Nøyaktig og strukturert  Kreativ og faglig engasjert, trives med tekniske utfordringer    Vi kan tilby:  En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi  Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter  Muligheter til kurs og etterutdanning  Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring  Gode lønnsbetingelser 
23.05.2019 Oslo
Dersom du har faglig stolthet og vil jobbe med bransjens mest fremtidsrettede teknologi, så passer du hos oss. Du vil få jobbe selvstendig i større og mindre oppdrag, og som vårt ansikt utad så det er viktig for oss at du gir en god kundeopplevelse og utfører godt teknisk arbeid. En fagarbeider hos oss er Helten i felten. Du vil bli utfordret gjennom totaltekniske problemstillinger, og vil være ansvarlig for at alle oppdrag blir gjennomført etter de krav og sikkerhetsrutiner som er fastsatt. Vi ser etter deg som er faglig interessert og vil jobbe for et bedre miljø. Arbeidsoppgaver: Service og vedlikehold av klimaanlegg Foreslå og gjennomføre systemforbedringer Kundeansvar og engasjement Teamjobbing på avdelingen Salg av våre tjenester Ønskede kvalifikasjoner: Gjerne fagbrev innen elektro, byggautomasjon, kjøling eller rør Bakgrunn fra byggautomasjon/elektro, kjøling eller mekanisk service på ventilasjonssystemer, drift- og forvaltning av bygg er en fordel God kunnskap om prosessen rundt ventilasjon og kjøling Utadvent og serviceinnstilt Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
23.05.2019 Notodden, Kongsberg
Vis alle 26.735 ledige stillinger

AF Energi & Miljøteknikk er et selskap i AF Gruppen. Vår virksomhet er etablert i Oslo, og vår kundeportefølje omfatter bygg og industri over hele Norge. Vi hjelper våre kunder med effektiv energibruk, lokal energiproduksjon og oppfølging av energiløsninger gjennom overvåking, driftsoptimalisering og servicekontrakter. Vi fokuserer på tiltak som gir lønnsomhet for kundens bunnlinje, men også for miljøet. Det kaller vi Blå Miljøeffekt.

Les mer om AF Energi & Miljøteknikk

Stillingsbeskrivelse

AF Energi & Miljøteknikk AS er et selskap i AF gruppen ASA. Vi er markedsledende innenfor energieffektivisering, fornybar energi og energiservice for bygg og industri. Vi hjelper eiendomsbesittere og industri med å identifisere besparingspotensial, gjennomfører prosjekter med garanti for resultatoppnåelse og drifter deres tekniske anlegg. Vår energisatsing handler om smartere, mer energieffektive tekniske løsninger og gir lønnsomhet for kundens bunnlinje, men også for miljøet. Det kaller vi Blå Miljøeffekt.

Vår virksomhet vokser, og til vår avdeling for Energiservice i Oslo søker vi Tekniker for oppfølging av produksjonsanlegg for vannbåren varme og kjøling.

Arbeidsoppgaver:

  • Driftsoptimalisering og tilsyn av tekniske anlegg
  • Utbedring av driftsutfordringer i større energisentraler
  • Bistand og utførsel av tekniske oppgraderinger
  • Service og periodiske kontroller av tekniske anlegg
  • Fjernovervåking av SD-anlegg
  • Selge inn og gjennomføre nødvendige oppgraderingstiltak ute hos kunden
  • Mulighet for å delta i vaktlaget

Kvalifikasjoner:

Vi ser gjerne at du har relevant fagbrev innen tekniske fag, og elektro-/automasjonsbakgrunn er foretrukket. Noen års relevant erfaring med drift og oppfølging av produksjonsanlegg for fjernvarme og fjernkjøling er en stor fordel i denne stillingen. I AF EMT verdsetter vi tverrfaglig innsikt og erfaring fra driftsoptimalisering av større komplekse anlegg.

Du kjennetegnes av å ha stor arbeidskapasitet, er nysgjerrig, selvstendig, kontaktskapende og ikke minst trives i et hektisk arbeidsmiljø. Det er også viktig for oss at du er serviceinnstilt, og at du har lyst og evne til å bidra til løsninger som gir fornøyde kunder og god økonomi.

AF Gruppen tilbyr godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingene byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.




Adresse: Innspurten 15,0663 Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 28.05.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 28
    2019
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om AF Energi & Miljøteknikk