<  
>  
Ledig stilling

Sommerjobb - Go¿Foten Brønnysund Coop Nordland

Søknadsfrist : 22.04.2020
Om stillingen og butikken

Til vår butikk Go`Foten på AMFI Havnesenteret søker vi nå etter en kundefokusert og serviceinnstilt butikkmedarbeider til sesong. Arbeidstiden vil variere og kan være både dag og kveld, i tillegg til helg. Det må tidvis påregnes økt tilkalling, og fleksibilitet vil bli vektlagt. Det kan være mulighet for noe fast til høsten.

Go`Foten er en skobutikk som selger sko og tilbehør til hele familien. Hos oss får du god kundeveiledning, og vi er opptatt av å følge med på sesongens trender. Er kanksje du rette personen til å bli en del av vårt team Go`Foten Brønnøysund?

Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du må trives med salg, og er opptatt av å yte god kundeservice!
  • Du ønsker å lære om gode sko og sesongens trender
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er effektiv, strukturert og ryddig
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Go¿Foten Brønnøysund!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

About Us At AppDynamics – a Cisco company - our sales team is the heartbeat of the EMEA business. We’ve grown from 6 people achieving $5m revenue to 350 people in 5 years, and we are not slowing down.With our aggressive growth plans, we are always seeking the top enterprise sales talent to drive our continued growth and launch our business in the Nordics market. We hire only the best - those who strive to push boundaries, to think bigger and act smarter, to face challenges without fear and take every opportunity to hone their craft.What You'll DoJoin a team of record breakers and progress more than you’ve ever done before - helping customers transform themselves into digital first companies.A sales career at AppDynamics is not for everyone. We hire less than 1% of the people who walk through our door. If that doesn’t put you off - you might just have what it takes. Some of what’s on offer:  Access to our scientific, leading indicator and metric driven sales methodology which guarantees quota retirement. Extraordinary education and mentoring from the best in the business. Just to get you started, we budget $37,000 for your first round of new hire onboarding. Massive earning potential with uncapped plans and generous kickers for new logos and over achievement. Endless career opportunities. We have a culture of promoting from within. Who You Are You have a great degree from an excellent university. You have a consistent record in enterprise technology - smashing your field sales quota, quarter on quarter. You’re ready to think differently, learn, and embrace new methodologies You constantly look for solutions to problems, and how to tackle business pains. You’re a natural champion builder and really contribute to add real value. You’re an entrepreneur - you run your patch like a business and know that leading your own pipeline generation is fundamental to your success. You don’t cut corners, even with SFDC hygiene. Must be able to do hard things. You speak fluently Norwegian and English About AppDynamics: AppDynamics is an application performance monitoring solution that uses machine learning and artificial intelligence (AI) to provide real-time visibility and insight into IT environments. With our unique AIOps solution, you can take the right action at exactly the right time with automated anomaly detection, rapid root-cause analysis, and a unified view of your entire application ecosystem, including private and public clouds. Using AppDynamics, you’ll finally align IT, DevOps, and the business around the information that helps you protect your bottom line and deliver flawless customer experiences at scale.#appd_jobs 
19.02.2020 Bærum
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Hei! Er du på utkikk etter en sommerjobb som gir deg muligheten til å redde liv og reise rundt i hele landet?  Vi ser etter flinke folk til å bli med på vår sommerkampanje, og du kan søke fra nesten hvor som helst - Oslo, Trondheim, Tromsø, Bergen, Stavanger, Gjøvik  - ja, kort og godt så lenge du bor i nærheten av en flyplass og kan bli med på ukeslange reiser, så kan du søke.  Lønnen er på 190 kr i timen, og vi dekker reisetid og matpenger på reiser. Og du skal få lov til å reise - vi ønsker å besøke alt fra Lofoten til Sognefjorden, for å finne nye faste giverer til Stiftelsen Norsk Luftambulanse.  Vi i Stiftelsen Norsk Luftambulanse arbeider hardt hver eneste dag for å forbedre akutthjelpen i landet vårt, og nå leter vi etter DEG som kan hjelpe oss å klare dette. Stiftelsen Norsk Luftambulanse er en ideell organisasjon som fullt ut er finansiert av privat innsamlede midler fra enkeltpersoner og støttebedrifter. De fleste som støtter oss blir med etter et møte med en feltverver på dør eller på en stand. Vi hadde ikke klart arbeidet vårt om det ikke var for et team med flotte ververe som får samlet inn penger så vi kan fortsette med våre prosjekt. Nå har du muligheten til å bli en del av dette teamet og bidra til at vi får reddet flere liv i hele Norge.Vi søker personer som har mulighet til å være med på vår sommerkampanje, og kan jobbe minst 7 uker fra sen mai - august. Det vil også være mulighet til tidlig oppstart og forlengelse etter sommeren, dersom du kan jobbe i Oslo, Bergen, Trondheim eller Tromsø. Alle reisene i løpet av sommeren blir dekt, og vi skal  banke på dører på både land og strand og få fram givergleden til hele det norske folk. Jobben går ut på å snakke med folk, både på dør og på gata, og forklare de hvorfor jobben vi gjør fortjener deres penger. Man blir altså veldig flink på å snakke mye og å overtale i denne jobben. Man må være forberedt på å jobbe i all slags vær, møte mange forskjellige mennesker og få en del avslag i denne jobben, så pågangsmot vil absolutt være en fordel!Vanlig arbeidstid er fra kl. 15 til 21. Man vil være på reise hele sommeren, hvor man ofte enten er borte fra man-fre eller er borte i to uker og kan tilbringe helgen sammen på et flott området i Norge, hvor man f.eks. kan overnatte på trolltunga eller nyte midnattssola fra toppen av et fjell. Man vil altså være borte store deler av sommeren og bo tett sammen med andre mennesker, så dette kan vi en intens men utrolig kul sommer! Vi syns det er viktig at man skal trives i jobben, så vi oppfordrer veldig til at man kan finne på noe sosialt med kollegaene sine før og etter jobb når man er på tur (og når man ikke er på tur for den del!). Dette er en jobb for utadvendte, hyggelige typer så mangel på gode kollegaer skal det ikke være. Vi ønsker å ha et arbeidsmiljø hvor man gleder seg til å komme på jobb og hvor man kan finne venner som kan vare livet ut. Krav til søkere Søkeren er over 18 år Kommuniserer godt på norsk muntlig Referanser er ønskelig. Tidligere arbeidsgivere eller kollegaer vil bli kontaktet Førerkort er ønskelig (men ikke et krav) Må være i fysisk form til å gå hele dagen Hvem er du? Du har mulighet til å reise hele sommeren og jobbe ettermiddag fra kl 15-21 Du har lett for å bygge relasjoner og skape tillit til andre Du er organisert og målrettet Du er løsningsorientert, samvittighetsfull og kvalitetsbevisst Du er samarbeidsvillig og liker å jobbe i team Du er et tydelig, engasjert og et positivt forbilde Du har pågangsmot og en positiv innstilling Du liker å reise og klarer å bo tett med andre mennesker Du takler både varmt og kaldt vær og lar deg ikke stoppe av litt uvær Vi tilbyr: Nye venner og opplevelser Muligheten til å se hele Norge mens man er på jobb Mulighet til å starte i jobben allerede nå, enten som deltid eller fulltid, og mulighet for forlengelse etter sommeren Et engasjerende og oppløftende arbeidsmiljø  En arbeidsplass med ansvarsoppgaver hvor du og din innsats blir satt stor pris på Opplæring og arbeidserfaring innen salg, kommunikasjon og organisasjonsarbeid Konkurransedyktig timelønn - 190 kr  Alle reiseutgifter dekkes Mulighet til å bli godt kjent med Stiftelsen Norsk Luftambulanses arbeid Har du spørsmål angående stillingen, ta kontakt! Prosjektleder for sommerkampanjen, Emilie Tingstad på telefon 95946796 eller på e-post emilie.tingstad@norskluftambulanse.no ELLER Leder for feltverving, Jon Magne Kleiven på telefon 900 34 583 eller på e-post: jon.magne.kleiven@norskluftambulanse.noVi ser frem til å høre fra deg! SØK HER
28.01.2020 Oslo, Tromsø, Trondheim, Bergen
Stiftelsen Norsk Luftambulanse trenger feltververe til deltidsjobb i Bergen. Dette er en stilling som passer bra for deg som er på utkikk etter en flott jobb å ha ved siden av studiene dine eller bare søker en givende ettermiddagsjobb. På sommeren vil det være muligheter for å jobbe fulltid dersom det skulle være interessant og bli med på reiser rundt i landet. Normal arbeidstid er ukedager fra 15:00 - 21:00, lørdag 11:00 -1700. Timelønn er fast på 190 kr. per time. Reisetid og matpenger ved lengre reiser tilkommer.Oppstart snarest. Ansetter fortløpende. Ulykker og plutselig sykdom skjer ofte langt fra nærmeste sykehus. Siden 1978 har Stiftelsen Norsk Luftambulanse jobbet for en stadig bedre pasientbehandling utenfor sykehus og for å bringe den beste behandlingen raskest mulig ut til pasienten. Stiftelsen Norsk Luftambulanse er hovedsakelig finansiert av private givere og vi jobber kontinuerlig med å tiltrekke oss enda flere givere.Nå ser vi etter deg som ønsker en spennende jobb i Bergen og som sammen med oss ønsker å bidra til at vi sammen kan redde enda flere liv og gjøre alt som trengs for å trygge pasienten! Som feltverver i Stiftelsen Norsk Luftambulanse vil du jobbe i team. Du vil være en svært viktig og sentral person i organisasjonen, for uten deg vil ikke resten kunne gjøre det livreddende arbeidet vi gjør. Du vil få muligheten til å møte mange hyggelige mennesker, lære masse om akutthelsetjenesten og ideell sektor og om ønskelig vil du også få mulighet til å reise i hele Norge,. Arbeidsoppgavene består i hovedsak i å overbevise private givere til å støtte Stiftelsen Norsk Luftambulanse med et månedlig valgfritt beløp, og den primære arbeidsteknikken vil være å gå dør til dør, samt å stå på stands i blant.Dersom du kjenner deg igjen i flere av følgende punkter, kan du være akkurat den vi er på jakt etter: Du er over 18 år Du kommuniserer godt på både norsk og engelsk Du har erfaring fra- eller har gode evner innen salg, innsamling eller direkte kundebehandling. Du trives godt i samtale med andre mennesker Du liker å reise Du er ansvarsfull og pålitelig Du er resultatorientert Du har lyst og vilje til å representere en sterk og populær merkevare  Du har lyst til å jobbe hardt for å oppnå både teamets og egne målsetninger Du har mulighet til å jobbe ettermiddag og kveld, to til fem dager i uken.   Vi tilbyr:  Fast, konkurransedyktig timelønn 2-5 arbeidsdager i uken En meningsfull jobb Arbeidserfaring fra markedsarbeid i en av Norges største ideelle organisasjoner Opplæring og arbeidserfaring innen salg og organisasjonsarbeid Gode kollegaer i et bra arbeidsmiljø der alt vi gjør handler om å redde liv og helse. Gode forsikrings- og pensjonsordninger Alle reiseutgifter dekkes  Attest og mulighet for å være med på vår sommerkampanje: https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=168269073 Har du spørsmål angående stillingen, ta kontakt! Regional koordinator, Emilie Tingstad på telefon 95946796 eller på e-post emilie.tingstad@norskluftambulanse.no ELLER Leder for feltverving, Jon Magne Kleiven på telefon 900 34 583 eller på e-post jon.magne.kleiven@norskluftambulanse.noVi ser frem til å høre fra deg! SØK HER
08.02.2020 Bergen
Gjennom flere år med formidabel vekst, har Sector Alarm befestet sin posisjon som den mest ekspansive trygghetsleverandøren i Europa. Vi ser etter to sikkerhetsrådgivere som skal bidra til at veksten fortsetter i området Follo. Du vil være sikkerhetsseksperten, og ditt ansvar er å gi kunden gode råd og veiledning for at de skal få den tryggheten de søker, gjennom Sector Alarm sine sikkerhetsløsninger.  I rollen vil du montere våre alarmløsninger for både privat- og bedriftsmarkedet, hvor du vil treffe nye mennesker hver dag. Kundenes behov er ulike og løsningene som blir presentert av deg vil derfor variere. Dine hovedoppgaver vil være: Installasjon av alarmanlegg og skreddersy en god løsning for kunden Service og vedlikehold av eksisterende alarmanlegg samt oppgradering ved behov Ansvar for utstyr og lager i egen bil samt logistikk mot lokal lagerplass Som sikkerhetsrådgiver må du evne å kombinere rådgiving og salg samt kundepleie og tekniske oppgaver. Stillingen er en del av driftsavdelingen vår, og vil rapportere til regional driftssjef. Hvem ser vi etter: Til stillingen som Sikkerhetsrådgiver ser vi etter deg som er svært samarbeidsvillig, serviceorientert og som har kundens behov i fokus. Du bør være proaktiv, lærevillig og legge inn en ekstra innsats når det trengs. Man vil være en del av et miljø med høyt arbeidstempo og det er viktig at du trives med dette. Som person er du pålitelig, strukturert og selvgående. Å inneha en god innstilling til fleksibilitet er også viktig, da det kan bli endringer i oppdrag i løpet av dagen. Er du en kremmer med et sunt konkurranseinstinkt og sans for salg, vil belønningen øke i samme takt. På denne måten er du i stor grad din egen lykkes smed. I stillingen som sikkerhetsrådgiver kreves det: Førerkort, klasse B Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk At du er praktisk anlagt. Det er en fordel om du har teknisk interesse Tidligere erfaring med salg og kundepleie veier tyngre og er en fordel At du har tilfredsstillende vandel. Den som ansettes må fremskaffe en uttømmende politiattest. Vi vil bistå deg i denne prosessen Sector Alarm kan tilby: Vi kan tilby deg en variert arbeidsdag, et meget godt arbeidsmiljø, med dyktige kolleger med lidenskap for trygghet. Hos oss kan du være trygg på at du vil få grundig opplæring gjennom vårt opplæringsprogram, og vi har fokus på intern utvikling med egne utviklingsprogram. Du vil ha en firmabil til disposisjon etter avtale samt svært gode lønnsbetingelser med fastlønn og provisjonsordning. Du vil oppleve utviklingsmuligheter i et selskap med sterk internasjonal vekst. Søknadsfristen er satt til 1. mars, men søknader behandles fortløpende og aktuelle kandidater inviteres til intervju. Oppstartsdato avtales nærmere. Har du spørsmål eller trenger ytterligere informasjon, er du velkommen til å ta kontakt med Recruitment Specialist, Celin Voldsæter på telefon 926 26 253.
14.02.2020 Østfold
Vis alle 36.854 ledige stillinger

Coop Nordland er en medlemseid bedrift innen Coop med over 59000 eiere. Vi har en netto årsomsetning på ca 2,4 milliarder, 1200 ansatte og 84 butikker fordelt på et område fra Terråk i sør til Andenes i nord. En viktig målsetting for Coop Nordland er å framstå som en serviceorientert bedrift med kunden og medarbeideren i sentrum.

Coop Nordland eier kjøpesenteret City Nord i Bodø, i tillegg til AMFI Havnesenteret i Brønnøysund. Det er her hovedtyngden av vår faghandel ligger. I tillegg driver Coop Nordland salg av dagligvarer gjennom butikkene Obs!, Extra, Coop Prix, Coop Marked, Matkroken og Coop Mega.

Les mer om Coop Nordland

Stillingsbeskrivelse

Om stillingen og butikken

Til vår butikk Go`Foten på AMFI Havnesenteret søker vi nå etter en kundefokusert og serviceinnstilt butikkmedarbeider til sesong. Arbeidstiden vil variere og kan være både dag og kveld, i tillegg til helg. Det må tidvis påregnes økt tilkalling, og fleksibilitet vil bli vektlagt. Det kan være mulighet for noe fast til høsten.

Go`Foten er en skobutikk som selger sko og tilbehør til hele familien. Hos oss får du god kundeveiledning, og vi er opptatt av å følge med på sesongens trender. Er kanksje du rette personen til å bli en del av vårt team Go`Foten Brønnøysund?

Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du må trives med salg, og er opptatt av å yte god kundeservice!
  • Du ønsker å lære om gode sko og sesongens trender
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er effektiv, strukturert og ryddig
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Go¿Foten Brønnøysund!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 22.04.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
48 ledige stillinger

Fakta om Coop Nordland