Ledig stilling

IT-Utvikler - Utvikling og tilpasning av nye skyløsninger! Venezu Services AS

Søknadsfrist : 24.05.2019

Venezu er et rekrutterings- og bemanningsbyrå som jobber utelukkende med B2B-selskaper innenfor IT og datakommunikasjon.  Vi fokuserer på det nordiske markedet og vi ser etter motiverte og dyktige kandidater som passer inn i et innovativt og «can-do» miljø hos våre kunder.  Vi ser nå etter en ny medarbeider til Utvikling og tilpasning av nye skyløsninger

Venezu sin oppdragsgiver leverer digitalisering som et abonnement til utvalgte virksomheter i Oslo. Den inkluderer brukerstøtte, lynkurs i nye arbeidsmetoder for alle ansatte hos kundene annen hver uke og faste rådgivningsmøter. Vår oppdragsgiver har drevet sin virksomhet i 11 år, og var blant de første i Norge som tok i bruk nettskyen i kombinasjon med lokale IT-installasjoner på vegne av sine kunder. Selskapet har i dag opparbeidet en ledende kompetanse på integrasjoner med fagsystemer som økonomi, CRM / medlemssystemer og Min Side funksjoner for kunder og medlemmer.

Oppdragsgiveren vår eies og drives av ansatte fagspesialister med lang erfaring, og har blant markedets aller beste kundereferanser. Venezu sin kunde utvikler både egne produkter og leder en voksende portefølje av kundeprosjekter. Vi trenger flere medarbeidere innen produktutvikling og kundeprosjekter. Produktene og prosjektene er basert på helt ny skyteknologi der all drift gjøres fra internasjonale datasentre og der utvikling/tilpasning gjøres på toppen av plattformer som kontinuerlig oppgraderes og som gir støtte til nye mobiler og andre enheter som kommer.

Vi er på jakt etter deg som er proaktiv, initiativrik og som har et ønske om å bygge egen kompetanse på fremvoksende teknologier som fremtidens næringsliv vil være bygget på. Vi ser for oss at du er selvgående og trives med å jobbe i et team, men samtidig har en evne til å løse oppgaver på egenhånd. Du har tydelig kundefokus, og evner å oversette forretningens behov til velfungerende tekniske løsninger som kunden mestrer å bruke. Arbeidsoppgaver:

  • Delta i produktutviklingsteam for videreutvikling av vårt standardprodukt.
  • Delta i kundeprosjekter for å innføre kundeløsninger der produktet inngår som en del av leveransen.
  • Utforme- og gjennomføre opplæring slik at kundene kan ta i bruk de nye mulighetene.

Kvalifikasjoner:

  • Gode kommunikasjonsegenskaper i norsk muntlig og skriftlig er en forutsetning.
  • Minimum bachelorgrad med gode resultater.
  • Interesse for nye, sikre og skybaserte løsninger som etterspørres av bedriftsmarkedet.
  • Kompetanse på en eller flere av følgende områder
    • Webutvikling (Wordpress primært)
    • Dynamic CRM Online
    • Sharepoint Online
    • SQL Server

Vi tilbyr:

  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling, der vi jobber med de aller nyeste skybaserte verktøyene sammen med hjelpsomme og kunnskapsrike kollegaer.
  • Utfordrende og varierte oppgaver fra første dag, med god støtte fra medarbeiderne.
  • Å være med på å levere innovative kundeløsninger som gir strålende fornøyde kunder.
  • Lyse, trivelige lokaler sentralt i Oslo.
  • Gode lønns- og arbeidsbetingelser ut fra kvalifikasjoner.


Attraktive og konkurransedyktige lønns- og arbeidsordninger, med spennende karrieremuligheter. Den rette kandidaten vil leies inn via Venezu de første månedene før den gjøres til en fast stilling. Selskapet tilbyr en brattere samt en mer personlig og faglig utvikling enn de fleste alternativer fordi de er en unik miks av unge og erfarne teknikere som prioriterer dette, og fordi tjenesten du blir en del av forutsetter høy gjensidig tillit og løpende kontakt med brukere, nøkkelpersoner og beslutningstakere hos kunden. Vår oppdragsgiver holder til i fine lokaler vis-a-vis Akershus Festning, en kort spasertur fra Aker Brygge, Nasjonalteateret, Stortinget og Oslo Sentralstasjon.  Kontakt rekrutteringsansvarlig stein.dale@venezu.no for mer informasjon. Søknadsfrist er snarest. Søknader blir vurdert fortløpende.     

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Position Description Morgendagens utfordringer krever morgendagens hoder, og for å ligge i forkant av utviklingen trenger vi de beste og mest motiverte medarbeiderne. Er du en av dem? CGI har suksess med kundene! Vi opplever sterkt økende etterspørsel innenfor LS Retail og Microsoft Dynamics NAV og søker etter flere flinke utviklere. CGI er et av verdens mest profesjonelle selskaper til å levere prosjekter til våre kunder og ønsker å komplettere vårt allerede sterke faglige miljø med flere dedikerte medarbeidere. Arbeids - og ansvarsområder: • Utvikling i LS Retail og Microsoft Dynamics NAV. Erfaring, kompetanse: • Lang erfaring som utvikler med fokus LS Retail og Microsoft Dynamics NAV. • Gode kommunikasjonsevner. • Behersker norsk og engelsk flytende, muntlig og skriftlig. Personlige egenskaper: • Engasjert og initiativrik. • Evne til å skape tillit. • Har lyst til gi ditt bidrag for å gjøre oss bedre. Hva CGI kan tilby deg: • Store og spennende kunder i Norge og internasjonalt. • Faglig sterkt miljø, hvor man er villig til å dele med andre. • Mye å gjøre, og en trygg arbeidsplass i vekst. • Meget gode utviklingsmuligheter, både faglig og karrieremessig, nasjonalt og internasjonalt. • Gode forsikrings- og pensjonsordninger og aksjesparprogram. Synes du dette virker interessant – velkommen med din søknad! Alle søknader behandles konfidensielt. For spørsmål om stillingen, kontakt rebecka.kristoffersson.traaen@cgi.com
04.04.2019 Oslo
Position Description Erfarne Microsoft ressurserEr du nysgjerrig på et medlemskap utover det vanlige? Vi ønsker oss nå flere nye medlemmer med erfaring/kjennskap til Microsoft teknologi.Vi utvikler komplekse løsninger for våre kunder hver dag. Vi bidrar til å utvikle samfunnet mot en mer innovativ, sikker og bærekraftig fremtid. I CGI bidrar vi til at våre kunder utvikler seg, samtidig som vi tilbyr våre ansatte spennende og utfordrende karrieremuligheter underveis.Nå leter vi etter flere forretningsrådgivere, prosjektledere og fagkonsulenter som ønsker å bli en del av familien vår.Dette er det vi ser etter:Senior prosjektleder : Dyp erfaring innen ERP leveranser – Gjerne med erfaring fra Property, Retail eller Manufacturing. Senior Solution Architect / Forretningsrådgiver Eiendom Eiendom – Må ha dyp prosessforståelse.Senior Solution Architect / Forretningsrådgiver Retail / OMNI Channel Retail / OMNI Channel – Må ha dyp prosessforståelseSenior Solution Architect / Forretningsrådgiver innen CE/CRM Må ha dyp prosessforståelseSolution Architect / Fagkonsulent med erfaring fra Eiendom Eiendom – Må ha noe prosessforståelse.Solution Architect / Fagkonsulent med erfaring fra Retail / OMNI Channel Retail / OMNI Channel – Må ha noe prosessforståelseEnten du skal jobbe som forretningsrådgiver, prosjektleder eller fagkonsulent er det viktig for oss at for oss at du har erfaring fra å lede implementering av forretningsløsninger basert på Microsoft Dynamics. Da vil du være blant flere likesinnede og bli en del av et av Nordens sterkeste miljøer innenfor Microsoft Dynamics.Som en erfaren konsulent/prosjektleder, vil du være ansvarlig for å hjelpe våre kunder på sin digitaliseringsreise, samt jobbe i og med noen av de mest spennende prosjektene i bransjen.Vi jobber innenfor ulike forretningsområder fra store varehuskjeder og eiendomsselskap, til større industriselskap. I hovedsak jobber vi med Microsoft sin teknologi, i lokale og globale prosjekter hvor kunnskapsdeling og videreutvikling står i fokus. Du vil få mange muligheter til å benytte deg av din faglige bakgrunn fra eiendom, OMNI Channel og erfaring sammen med MS sine produkter/tjenester.Vi antar at noe av dette passer for deg…..• Lang og dyp erfaring innen ERP leveranser – Gjerne med erfaring fra Property, Retail (OMNI Channel) CE / CRM eller Manufacturing.• Rett kandidat bør ha dyp prosessforståelse inne eiendom• Evner å koordinere og kommunisere med ressurser på tvers av organisasjon og avdelinger på et tverrfaglig plan, for best mulig samhandlingsprosess • Sterke kommunikasjonsevner med fokus på å finne løsninger på komplekse problemstillinger. • Behersker norsk, muntlig og skriftlig på et meget godt nivå. • Bred erfaring innen utviklingsprosesser. • En fordel med erfaring med smidige prosjekter• Føler deg engasjert, Initiativrik og inspirerende• En strukturert og systematisk tilnærmingsmåte • Flink til å planlegge, og definere klare prioriteringer, samt effektivt fordele ressurser. • Har lyst til gi ditt bidrag for å gjøre oss bedre• Flink til å planlegge, og definere klare prioriteringer, samt effektivt fordele ressurser• Har lyst til gi ditt bidrag for å gjøre oss bedre dyp erfaring innen ERP leveranser – Gjerne med erfaring fra Property, Retail eller Manufacturing. Eiendom – Må ha dyp prosessforståelse. Retail / OMNI Channel – Må ha dyp prosessforståelseMå ha dyp prosessforståelse Eiendom – Må ha noe prosessforståelse. Retail / OMNI Channel – Må ha noe prosessforståelseOm du ikke kjenner deg igjen i alle kvalifikasjonene ovenfor, så fortvil ikke- du trenger ikke ha alle sammen for å være aktuell. Om du ønsker å videreutvikle deg innenfor Microsoft teknologi og bli en del av en stor global familie, så er du langt på vei allerede. Se også flere av våre ledige stillinger her: https://www.cgi.com/norway/nb/careersDette er et medlemskap utenom det vanlige:Suksess i CGI kommer fra talent og engasjement fra våre medlemmer. Vi løser utfordringer som et team og høster gevinstene i form av vekst i selskapet – og lønnsom verdistigning i aksjespareprogammet for våre medlemmer.Dette vil du finne hos oss:• Får du en rekke fantastiske kolleger: Vi ønsker å skape et miljø hvor du trives og har handlekraft.• Kan du bli medeier i CGI: Du får mulighet til å være medeier gjennom vår unike aksjespareplan og deltar dermed å bygge fremtiden for vårt firma.• Har du en jobb som betyr noe: Du får mulighet til å jobbe med store lokale og globale kunder fra ulike næringer i utfordrende prosjekter som har en reell innvirkning på vår fremtid.• Får du en god balanse mellom arbeid og privatliv: Du vil kunne ha fleksibilitet i arbeidsdagen som gjør hverdagen enklere å organisere.• Kan du ta vare på deg selv og andre: Vi har mange muligheter til å ta vare på egen helse, samt bidra til samfunnet rundt deg.• Får du uendelige muligheter til å vokse og utvikle deg: Ved CGI kan du utvikle din karriere som fagekspert, eller om du vil gå i retning mot lederstillinger. Det er opp til deg å få vår fulle støtte - opplæring, veiledning, selvlæring, nye prosjekter, coaching - for å utvikle deg til det du vil være.
07.05.2019 Oslo, Bergen
Har du lyst på en utfordrende og variert stilling som  .Net utvikler ved vårt kontor i Oslo? Vår oppdragsmengde øker innen Azure og .Net og vi ser etter deg som har relevant erfaring fra utvikling av applikasjoner på Microsoft teknologi. Ansvarsområder/Arbeidsoppgaver: Utvikling av spennende, avanserte og innovative løsninger innen blant annet IOT. Programmering i C# og F#  Være utvikler i utviklings- og leveranseprosjekter på Azure Arbeide i tverrfaglige team med Smidige metoder Videreutvikling av Acandos standard for rammeverk, metodikk og verktøy innenfor Software Engineering Bidra i aktuelle faggrupper Ønskede kvalifikasjoner:  3+ års erfaring innen utvikling av applikasjoner Relevant utdanning på høgskole- eller universitetsnivå (relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning) God erfaring fra utvikling på .NET plattform Godt kjent med rammeverket ASP.NET MVC Ønsket erfaring fra følgende områder Azure, SOA, TDD, Knockout, NHibernate, Entity Framework, Web API, REST tjenster, NUnit God kunnskap om ledende JavaScript rammeverk som AngularJS, React Vi ønsker deg som.. brenner for utvikling og moderne applikasjoner liker å jobbe sammen med kravstillere, fagressurser og utviklere har evnen til å arbeide systematisk og planmessig er løsningsorientert, positiv og flink til å kommunisere Vi kan tilby:  Deltakelse i spennende utviklingsprosjekter for forskjellige kunder Varierte arbeidsoppgaver Deltakelse i vårt kompetanse- og sertifiseringsløp innen Azure Deltagelse i etablerte og relevante faggrupper innenfor utvikling for kunnskapsdeling og faglig utvikling Engasjert og uformelt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse Meget gode pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn og fleksibel arbeidstid Bedriftsidrettslag med organisert trening Godt sosialt miljø med mange månedlige aktiviteter for de som ønsker
23.11.2018 Oslo
Om rollen:  Som teknisk Team Lead vil du være løsningsarkitekt i prosjekter hos store handelsbedrifter, samt ha fagansvar og lede et team med dyktige ressurser. Etablering av nye løsninger i Azure med datalast, datamodellering, data lakes og tilrettelegging for analytics og generell bruk av data med SSAS tabular er sentrale oppgaver.  Dette er jobben for deg som ønsker å jobbe med utvikling av skybaserte analyseløsninger for kunder med Microsoft sine verktøy.  Hvorfor jobbe hos oss? Vi tilbyr deg en fast stilling i en hektisk bransje preget av både innovasjon og konkurranse. Som medarbeider hos oss vil du sitte i fine lokaler på Lysaker Torg rett utenfor Oslo, og du vil ta del i et fleksibelt og uformelt arbeidsmiljø med inspirerte og motiverte kolleger. Vi har et faglig sterkt miljø bestående av erfarne medarbeidere med spisskompetanse innen teknologi, og med solid erfaring fra praktisk implementering. Som en del av Acando Group vil du også bli en del av en større gruppe i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet. Sist, men ikke minst, tilbyr vi konkurransedyktig lønn, bonusordning, samt gode pensjons- og forsikringsavtaler.  Ønsket erfaring og kompetanse: Minimum 5 års erfaring innen området, inkludert Azure BI – Power BI utvikling/arkitektur Erfaring med leveranser av BI- og ERP-løsninger, hos kunde eller leverandør Interesse for teknologi og forståelse for det forretningsmessige Du liker å jobbe med store og komplekse løsninger hos kunder som er engasjerte og kunnskapsrike Som person har du god forretningsforståelse og et ønske om å bidra til utvikling av våre kunder. Du er en relasjonsbygger som har gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk. Du trives med å jobbe med store og komplekse løsninger hos engasjerte og kunnskapsrike kunder. Videre ser vi for oss at du er teamorientert, og ønsker å bidra aktivt til kunnskapsdeling.  Høres dette spennende ut? Meld interesse eller søk stillingen via søknadslink. Søknader behandles fortløpende. 
15.01.2019 Oslo
Om rollen:  Som senior integrasjonsutvikler vil du jobbe med kartlegging av kilder, utvikling av integrasjoner og dataplattform for kunder innen retail, e-commerce og distribusjon. Våre løsninger omfatter hele verdikjeden til våre kunder. Kildesystemer er ofte ERP, PIM, WMS, POS og e-Com løsninger. I rollen får du også muligheten til å opparbeide deg unik kunnskap om kundens forretningsdrift og deres IT-løsninger.  Hvorfor jobbe hos oss? Vi tilbyr deg en fast stilling i en hektisk bransje preget av både innovasjon og konkurranse. Som medarbeider hos oss vil du sitte i fine lokaler på Lysaker Torg rett utenfor Oslo, og du vil ta del i et fleksibelt og uformelt arbeidsmiljø med inspirerte og motiverte kolleger. Vi har et faglig sterkt miljø bestående av erfarne medarbeidere med spisskompetanse innen teknologi, og med solid erfaring fra praktisk implementering. Som en del av Acando Group vil du også bli en del av en større gruppe i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet. Sist, men ikke minst, tilbyr vi konkurransedyktig lønn, bonusordning, samt gode pensjons- og forsikringsavtaler.  Ønsket kompetanse og erfaring: Minimum 5 års erfaring som utvikler av integrasjoner og dataplattform/datavarehus Erfaring med leveranser av ERP- eller BI-løsninger, hos kunde eller leverandør Generell kunnskap om databaser Kompetanse på Microsoft sine verktøy, eksempelvis Azure SQL/SQL og/eller Visual Studio Som person har du god forretningsforståelse og et ønske om å bidra til utvikling av våre kunder. Du er en relasjonsbygger som har gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk. Du trives med varierte oppgaver, å jobbe i team sammen med dyktige kolleger, og bidra aktivt til kunnskapsdeling.  Høres dette spennende ut? Meld interesse eller søk stillingen via søknadslink. Søknader behandles fortløpende. 
15.01.2019 Oslo
Vi søker Office 365-utviklere og arkitekter Office 365 har de siste årene tatt markedet med storm, og Acando har bistått våre kunder med en trygg og effektiv overgang til disse skytjenestene. Våre konsulenter er sertifiserte og har lang erfaring med implementering og migrering til Office 365 og SharePoint. Vi har blant annet levert store samhandlingsplattformer og utviklet digitale arbeidsplattformer til kunder i både offentlig og privat sektor. Med dette har vi vært med å sikre våre kunders produktivitet, kvalitet i arbeid, og bistått i å forbedre deres arbeidskultur. Avdeling Productivity ønsker nå å styrke laget med flere dyktige og engasjerte utviklere og arkitekter.   Hva vil du arbeide med hos oss? Du vil arbeide med spennende prosjekter med fokus på design, utvikling og kvalitetssikring av SharePoint- og/eller Office 365-løsninger.   Du vil arbeide tett i samarbeid med våre kunder for å forstå deres utfordringer, og for å kunne levere tekniske løsninger som tilfører økt forretningsverdi.   Du vil ha ansvar for sikre en helhetlig brukeropplevelse på tvers av både plattformer og kanaler. Jobbe etter smidig utviklingsmetodikk i samarbeid med både kunder og kolleger   Vi ser for oss at du har ... høyere utdanning innen informatikk/IT/teknologi  god forståelse av arkitekturen til Office 365, SharePoint og Microsoft Teams kjennskap til flere av følgende teknologier og rammeverk: SharePoint Framework (SPFx), React, HTML5, CSS, JavaScript, TypeScript, Office UI Fabric, NodeJS, Git, Microsoft Flow, PowerApps, C#, PnP/JS eller PnP/PowerShell   kjennskap til tjenester i Azure, herunder Azure Functions, Logic Apps, WebJobs etc.   Som person er du løsningsorientert, systematisk og planmessig. Du er i samtidig faglig engasjert, du motiveres av utfordringer og stiller høye krav til egne leveranser. Vi ser for oss at du trives i rådgivende roller, og evner å kommunisere på et overordnet og teknisk nivå. I tillegg er det viktig at du er samarbeidsvillig og trives med å gjøre andre gode.     Hva kan vi tilby? Vi kan tilby deg en utfordrende og viktig rolle i et selskap i vekst, og som er langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, Robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Du vil inngå i en avdeling med tung kompetanse og sosialt miljø. Hos oss vil du få muligheten til å delta i vårt kompetanse- og sertifiseringsløp samt å delta i relevante faggrupper innen faglig utvikling og kompetansedeling. Vi tilbyr også et sosialt miljø og arrangementer som bl.a. bedriftsidrettslag, hackweekends, fjellturer m.m.
28.02.2019 Oslo
Siemens er et av Norges og verdens ledende teknologiselskaper som utvikler innovative teknologiske løsninger innenfor industri, olje&gass, kraftforsyning, byer og infrastruktur.   Med 380.000 medarbeidere i mer enn 190 land jobber Siemens med å løse fremtidens utfordringer gjennom elektrifisering, automatisering og digitalisering. Siemens er verdens største leverandør av bærekraftige løsninger, og har i snart 170 år utviklet ny teknologi for hele verden. Den norske virksomheten har cirka 1700 medarbeidere og hovedkontor i Oslo. Siemens har også kontorer i blant annet Trondheim, Bergen og Stavanger.   Siemens Digital Industry er en totalleverandør av produkter og løsninger innen digitalisering, energi, automatisering, industriell IT og IoT. Våre produkter, service- og engineeringsmiljø skaper innovative løsninger for økt produktivitet, energieffektivitet og lønnsomhet for norsk industri og infrastruktur. Vi søker nå:   Prosjektleder   Du vil i stillingen jobbe med industrikunder i vår avdeling Customer Services i Trondheim.   Arbeidsoppgaver: • Ansvarlig for prosjektgjennomføring innenfor avtalte tids- og kostnadsrammer • Planlegging og allokering av ressurser • Prosjektering og kalkulasjon • Kontraktshåndtering • Rapportering og prognoser i forhold til ressurser, fremdrift og økonomi • Deltakelse på tekniske møter • Kommunikasjon internt og eksternt mot kunder, konsulenter, og byggeledelse • Deltagelse i tilbudsteam og selvkostgodkjenning ved behov     Kvalifikasjoner: • Relevant utdanning som sivilingeniør/ingeniør/teknikker innen automasjon og/eller elektro. • Erfaring fra prosjektgjennomføring av elektrotekniske anlegg. • Gode norsk- og engelskferdigheter, både muntlig og skriftlig. • Sertifisering som prosjektleder kan være en fordel, men er ikke et krav.     Vi søker deg som: • er kundeorientert og serviceinnstilt med svært gode kommunikasjonsevner • evner å arbeide effektivt i et hektisk miljø • liker å ha ansvar for egne kunder og arbeidsoppgaver/prosjekter • er resultat– og kvalitetsbevisst • liker å dele kunnskap • er en teambuilder og miljøskapende Vi tilbyr gode karriere- og utviklingsmuligheter i Siemens, både i inn- og utland. I tillegg får du varierte arbeidsoppgaver og muligheten til å forme din egen hverdag. Siemens har også en fleksibel arbeidstidsordning som blant annet inkluderer fri på alle inneklemte dager. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser. Men den viktigste grunnen til å velge Siemens er at du lar deg engasjere. Siemens vil gi deg muligheten til å skape innovative løsninger og ny teknologi, være en del av et inspirerende og utfordrende arbeidsmiljø og å delta i alt fra mindre til store prosjekter hvor moderne teknologi påvirker menneskers hverdag, miljø og fremtid. Vi utfører bakgrunnssjekk som del av vår rekrutteringsprosess.   Arbeidssted: Trondheim Kontaktperson: Gruppeleder Bjørnar Johnsen, tlf. 415 06 960
06.05.2019 Trondheim
Position Description CGI Emerging Technology utnytter organisasjonens komplette datasett sammen med relevante datakilder, og tilbyr komplette digitale forretningsløsninger som omfatter Information Management, Business Intelligence, Big Data Analytics. Våre løsninger og verktøy bygger på teknologier fra våre partnere, deriblant Microsoft, SAP, Informatica, IBM, Tableau, Alteryx, Cloudera og Data Robot.Nå ser vi etter erfarne medarbeidere som har en genuin interesse for verdien som ligger i ny teknologi, og som på en god måte evner å formidle dette til våre kunder.Kvalifikasjoner• Bakgrunn fra IT som styringsverktøy• Interesse for å arbeide i skjæringspunktet mellom teknologi og forretning• God forståelse og interesse for betydningen av kvalitet og struktur på informasjon• Evne til å jobbe både selvstendig og som del av et team• Sterk gjennomføringsevne, og opptatt av å lykkes• Ønske om å arbeide som rådgiver og konsulent for Norges største foretak.• Gjerne bakgrunn innen dimensjonsmodellering/masterdata/grunndata• Høyere teknisk eller økonomisk utdannelse• Søkere må beherske Norsk, skriftlig og muntlig.Personlige egenskaper• Ønsker å bety en markant og positiv forskjell for dine kunder og kolleger• Interesse for å arbeide i skjæringspunktet mellom teknologi og forretning• God forretningsforståelse• Ønske om å arbeide i en av Nord Europas beste MDM-Team• God gjennomføringsevne og opptatt av å lykkesHva CGI kan tilby deg: • Faglig sterkt miljø, der man er villig til å dele med andre • Mye å gjøre, og en trygg arbeidsplass i vekst • Meget gode utviklingsmuligheter både faglig, karrieremessig nasjonalt og internasjonalt • Gode forsikrings- og pensjonsordninger, aksjespareprogramVi tror at personlig innstilling er veien til suksess. Det er grunnen til at våre kunder og ansatte liker oss. Når vi søker etter nyansatte ser vi etter modige, ansvarsbevisste, gjennomførere med forretningssans og et snev av humor.For spørsmål om stillingen, kontakt hilde.maras@cgi.com.Om selskapet: CGI er et av verdens største selskaper innen IT- og forretningsrådgiving. Vi bistår våre kunder med transformasjonen til heldigitale virksomheter. Med vår brede og dype ekspertise i en rekke bransjer og teknologier hjelper vi kunder å se potensiale de ikke ante eksisterte. Vi leverer avanserte forretnings- og IT-konsulenttjenester, som omfatter systemintegrasjon og outsourcingtjenester, supplert av egenutviklede løsninger. CGI arbeider med kunder over hele verden, med fokus på en lokal kundenærhet, tilpasset en global leveransemodell. Dette akselererer transformasjon, sikrer leveranser på tid og budsjett, og sikrer konkurransefortrinn i en stadig mer digital verden. CGI Norge har i overkant av 400 ansatte, med hovedkontor på Helsfyr i Oslo. I tillegg har vi kontorer i Kongens gate (Oslo sentrum), Haugesund, Stavanger, Tønsberg og Sarpsborg.
04.04.2019 Oslo
Vis alle 26.737 ledige stillinger

Felles for alle våre kandidater er at de er unge – og de er fremadstormende! Samtidig har de et brennende ønske og en sterk motivasjon om å utgjøre en forskjell. «Give me a clerck with motivation and I’ll give you a man that can change the world. Give me a man without ambition and I’ll give you a clerck.” sa Sam Walton (Wal-Mart). Våre kunder er blant Norge, Nordens og verdens mest innovative selskaper og de er ute etter kandidater som matcher deres ambisjoner!

Vi er ute etter deg som ser at veien til målet ikke nødvendigvis er rett frem, men som er villig til å levere den ekstra innsatsen som våre kunder etterspør. Har du den mentaliteten og viljen har vi attraktive jobber for deg hos våre kunder!

Om du matcher denne profilen og blir kandidat hos oss mot våre kunder kan vi garantere deg en oppfølging både før, underveis og etter selve intervjuet som ingen andre kan matche. Det er i høyete grad i vår interesse at vi finner en jobb du vil ha og der behovet til både deg og våre kunder ivaretas.  

Du kan lese mer om oss på www.venezuservices.no 

Les mer om Venezu Services AS

Stillingsbeskrivelse

Vil du jobbe med Microsoftteknologi?

Venezu er et rekrutterings- og bemanningsbyrå som jobber utelukkende med B2B-selskaper innenfor IT og datakommunikasjon.  Vi fokuserer på det nordiske markedet og vi ser etter motiverte og dyktige kandidater som passer inn i et innovativt og «can-do» miljø hos våre kunder.  Vi ser nå etter en ny medarbeider til Utvikling og tilpasning av nye skyløsninger

Venezu sin oppdragsgiver leverer digitalisering som et abonnement til utvalgte virksomheter i Oslo. Den inkluderer brukerstøtte, lynkurs i nye arbeidsmetoder for alle ansatte hos kundene annen hver uke og faste rådgivningsmøter. Vår oppdragsgiver har drevet sin virksomhet i 11 år, og var blant de første i Norge som tok i bruk nettskyen i kombinasjon med lokale IT-installasjoner på vegne av sine kunder. Selskapet har i dag opparbeidet en ledende kompetanse på integrasjoner med fagsystemer som økonomi, CRM / medlemssystemer og Min Side funksjoner for kunder og medlemmer.

Oppdragsgiveren vår eies og drives av ansatte fagspesialister med lang erfaring, og har blant markedets aller beste kundereferanser. Venezu sin kunde utvikler både egne produkter og leder en voksende portefølje av kundeprosjekter. Vi trenger flere medarbeidere innen produktutvikling og kundeprosjekter. Produktene og prosjektene er basert på helt ny skyteknologi der all drift gjøres fra internasjonale datasentre og der utvikling/tilpasning gjøres på toppen av plattformer som kontinuerlig oppgraderes og som gir støtte til nye mobiler og andre enheter som kommer.

Vi er på jakt etter deg som er proaktiv, initiativrik og som har et ønske om å bygge egen kompetanse på fremvoksende teknologier som fremtidens næringsliv vil være bygget på. Vi ser for oss at du er selvgående og trives med å jobbe i et team, men samtidig har en evne til å løse oppgaver på egenhånd. Du har tydelig kundefokus, og evner å oversette forretningens behov til velfungerende tekniske løsninger som kunden mestrer å bruke. Arbeidsoppgaver:

  • Delta i produktutviklingsteam for videreutvikling av vårt standardprodukt.
  • Delta i kundeprosjekter for å innføre kundeløsninger der produktet inngår som en del av leveransen.
  • Utforme- og gjennomføre opplæring slik at kundene kan ta i bruk de nye mulighetene.

Kvalifikasjoner:

  • Gode kommunikasjonsegenskaper i norsk muntlig og skriftlig er en forutsetning.
  • Minimum bachelorgrad med gode resultater.
  • Interesse for nye, sikre og skybaserte løsninger som etterspørres av bedriftsmarkedet.
  • Kompetanse på en eller flere av følgende områder
    • Webutvikling (Wordpress primært)
    • Dynamic CRM Online
    • Sharepoint Online
    • SQL Server

Vi tilbyr:

  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling, der vi jobber med de aller nyeste skybaserte verktøyene sammen med hjelpsomme og kunnskapsrike kollegaer.
  • Utfordrende og varierte oppgaver fra første dag, med god støtte fra medarbeiderne.
  • Å være med på å levere innovative kundeløsninger som gir strålende fornøyde kunder.
  • Lyse, trivelige lokaler sentralt i Oslo.
  • Gode lønns- og arbeidsbetingelser ut fra kvalifikasjoner.


Attraktive og konkurransedyktige lønns- og arbeidsordninger, med spennende karrieremuligheter. Den rette kandidaten vil leies inn via Venezu de første månedene før den gjøres til en fast stilling. Selskapet tilbyr en brattere samt en mer personlig og faglig utvikling enn de fleste alternativer fordi de er en unik miks av unge og erfarne teknikere som prioriterer dette, og fordi tjenesten du blir en del av forutsetter høy gjensidig tillit og løpende kontakt med brukere, nøkkelpersoner og beslutningstakere hos kunden. Vår oppdragsgiver holder til i fine lokaler vis-a-vis Akershus Festning, en kort spasertur fra Aker Brygge, Nasjonalteateret, Stortinget og Oslo Sentralstasjon.  Kontakt rekrutteringsansvarlig stein.dale@venezu.no for mer informasjon. Søknadsfrist er snarest. Søknader blir vurdert fortløpende.     

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : 24.05.2019

Kontaktperson

Daglig Leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 24
    2019
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
3 ledige stillinger