Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kommunikasjonskonsulent Trondheim eiendom, kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Trondheim eiendom søker deg som er selvgående og engasjert til et vikariat i 100 prosent stilling som kommunikasjonskonsulent. Vikariatet gjelder for perioden 1. august 2019 - 31. mars 2020, med mulighet for tidligere oppstart og for noe forlengelse. Har du lyst på en jobb med operativt kommunikasjonsarbeid med fokus på produksjon bør du søker denne stillingen.

Trondheim eiendom har ansvaret for bygging, forvaltning, drift, renhold og vedlikehold av kommunens bygninger. Trondheim kommune eier vel 1 000 000 m2 som består av skoler, barnehager, helsehus, kultur- og idrettsbygg, administrasjonsbygg og boliger. Trondheim eiendom har et brutto driftsbudsjett på 965 millioner kroner, og vi bygger for 1 milliard kroner i året. Vi er 580 ansatte.

Bakgrunnen for denne stillingen er at vår kommunikasjonsrådgiver skal ut i foreldrepermisjon og er tilbake våren 2020. Vi er kommet i gang med en ny kommunikasjonsstrategi for enheten og det vil derfor være fokus på produksjon i denne fasen. Vi er i en rask utvikling med å digitalisere innhold og tjenester, og nå søker vi etter en person som ønsker å jobbe operativt med praktiske kommunikasjonsoppgaver.

Arbeidsoppgaver

  • Produksjon av digitalt kommunikasjonsmateriale
  • Formidling gjennom digitale og sosiale kommunikasjonskanaler, inkludert foto og video, er sentralt i stillingen
  • Ansvar for enhetens nettsider
  • Være referent i møter for enhetens ledergruppe
  • Delta i planlegging og gjennomføring av arrangement for enheten
  • Arbeid med intern kommunikasjon blant annet knyttet til kommunesammenslåing med Klæbu kommune

Kvalifikasjoner

For å løse oppgavene i stillingen best mulig mener vi at du trenger å ha utdanning på bachelornivå innen kommunikasjon, media eller tilsvarende. Du har erfaring med arbeid med visuell kommunikasjon. Du har også jobbet med med sosiale medier og digitale kommunikasjonskanaler.

Det er en fordel hvis du har kjennskap til Adobe-pakken, liker å filme og kan redigering.

Vi ser gjerne at du har erfaring fra prosjektarbeid.

For å lykkes i denne jobben må du ha god skriftlig og muntlig formidlingsevne.

Utdanningsretning

  • Reklame / Mediefag
  • Journalistikk / Kommunikasjon

Utdanningsnivå

  • Høyskole / Universitet, Hovedfag / Mastergrad

Personlige egenskaper

Siden denne jobben vil innebære mye produksjonsarbeid er det viktig at du liker å arbeide strukturert for å komme i mål med dine oppgaver innen fastsatt tid. Du trives med å bygge nettverk og samarbeide med andre for å nå felles mål.

Det er helt sentralt for stillingen at du har blikk for formidling og evne til å skape engasjement. Vi mener at det er viktig at du har et sterkt indre driv. Du er en person som selv klarer å ta initiativ og klarer å identifisere hva neste steg er for at du skal komme i mål med oppgavene.

Motivasjon og personlig egnethet vil bli vektlagt.

Language

  • Norsk

Vi tilbyr

  • Spennende og faglige utfordringer i et godt arbeidsmiljø
  • Gode faglige og personlige utviklingsmuligheter
  • Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler

Kontaktinformasjon

Per Tore Støen, Direktør, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Tinghusplassen 1
7013 Trondheim

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Trondheim kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon14 Stillingsprosent: 100% Startdato: 01.08.2019 Sluttdato: 31.03.2020 Søknadsfrist: 14.05.2019




Adresse: Trondheim
Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

I Bekk Management Consulting (BMC) jobber vi primært innen tre definerte satsningsområder: • Kundesentrisk strategi og transformasjon • Nye forretningsmuligheter (nyskaping og innovasjon) • Datadrevet forretningsutvikling Kompetansebredden spenner fra klassisk strategi- og effektiviseringsmetodikk via service design og visualisering til teknologikompetanse innen arkitektur, smidig tilnærming, analyseverktøy som R, og prototyping. For å nevne noe. Hvem vi ser etter Du har høyere utdanning med gode akademiske resultater, og jobber i dag som forretningsutvikler, konsulent, produktsjef e.l. Du er glad i komplekse problemstillinger, er sterk faglig, og ydmyk nok til å vite at de beste resultatene utvikles i fellesskap. Utover klassisk strategi-/rådgivningsbakgrunn, er vi også ute etter deg med erfaring som utvikler eller designer og som har genuin forretningsinteresse og -forståelse. Et faglig og sosialt miljø Vi er en gjeng som ønsker å se hverandre lykkes, og vi støtter aktivt opp om dette. Bekk har et stort fokus på kompetanseutvikling, blant annet gjennom fagdager, konferanser, kurs, og våre rundt 30 spesialiserte faggrupper som møtes jevnlig. I tillegg har vi et sterkt sosialt miljø med ukentlige tilbud, både kulturelle, faglige og sportslige. Vi håper du vil forsterke vårt miljø ytterligere med din kunnskap, erfaring og engasjement!
26.09.2018 Oslo
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
09.01.2019 Oslo
Bravida i Oslo vokser og søker etter de som er glad i faget sitt! Vi er på jakt etter deg med noen års erfaring innen servicearbeid.  Om avdelingen Bravida Oslo Elektro Service er en av største avdelingene i Bravida Norge med over 160 montører, og vi trenger flere! Avdelingen utfører alle typer serviceoppdrag for både store og små kunder i Oslo-området. Avdelingen får stadig flere oppdrag innen intern kontroll elektro og termografering, som gjør at vi trenger montører med kompetanse og interesse for faget. Vi trenger også dyktige servicemontører som har erfaring fra både privat og næringskunder. Hos oss får muligheten til å velge din egen vei! I tillegg til service påtar også avdelingen seg mindre prosjekter, og samarbeider på tvers av fagområder og avdelinger i Bravida. Arbeidsoppgaver Jobben som servicemontør i Bravida innebærer frihet under ansvar og du får jobbe selvstendig i ulike typer oppdrag. Arbeidet inneholder både teknisk problemløsning, mersalg og dokumentasjon av oppdragene. En viktig del av jobben er å opprettholde en god kontakt og kommunikasjon mot våre kunder.  Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Hvorfor skal du jobbe i Bravida? Mange karrieremuligheter Du får egen servicebil Du får mobil/nettbrett Du får jobbe i en stor avdeling med et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Vi har et bredt spekter av spennende kunder Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser Vi har gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Kvalifikasjoner Fagbrev gr. L Minimum 3 års erfaring fra servicearbeid Interesse for elektrofaget og salg/kunderservice  Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper  Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk
08.02.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Bergen
Vis alle 20.866 ledige stillinger

Åpen ¿ kompetent ¿ modig

Trondheim kommune er landets tredje største kommune, og en av Norges største arbeidsplasser nord for Dovre. Hver dag arbeider om lag 13 000 medarbeidere med å gi byens innbyggere gode helse- og velferdstjenester, utviklende oppvekst- og utdanningsmuligheter, et godt bymiljø og en rekke kultur- og fritidstilbud. Trondheim kommune er en framtidsrettet og moderne arbeidsgiver som samarbeider nært med byens forsknings-, universitets- og høgskolemiljø.

Les mer om Trondheim kommune

Trondheim kommune ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelser. Etter søknadsfristens utløp blir det utarbeidet offentlig søkerliste.
Gyldig politiattest må framlegges i tilsettinger der det er påkrevd.

Les mer om Trondheim eiendom, kommune

Stillingsbeskrivelse

Trondheim eiendom søker deg som er selvgående og engasjert til et vikariat i 100 prosent stilling som kommunikasjonskonsulent. Vikariatet gjelder for perioden 1. august 2019 - 31. mars 2020, med mulighet for tidligere oppstart og for noe forlengelse. Har du lyst på en jobb med operativt kommunikasjonsarbeid med fokus på produksjon bør du søker denne stillingen.

Trondheim eiendom har ansvaret for bygging, forvaltning, drift, renhold og vedlikehold av kommunens bygninger. Trondheim kommune eier vel 1 000 000 m2 som består av skoler, barnehager, helsehus, kultur- og idrettsbygg, administrasjonsbygg og boliger. Trondheim eiendom har et brutto driftsbudsjett på 965 millioner kroner, og vi bygger for 1 milliard kroner i året. Vi er 580 ansatte.

Bakgrunnen for denne stillingen er at vår kommunikasjonsrådgiver skal ut i foreldrepermisjon og er tilbake våren 2020. Vi er kommet i gang med en ny kommunikasjonsstrategi for enheten og det vil derfor være fokus på produksjon i denne fasen. Vi er i en rask utvikling med å digitalisere innhold og tjenester, og nå søker vi etter en person som ønsker å jobbe operativt med praktiske kommunikasjonsoppgaver.

Arbeidsoppgaver

  • Produksjon av digitalt kommunikasjonsmateriale
  • Formidling gjennom digitale og sosiale kommunikasjonskanaler, inkludert foto og video, er sentralt i stillingen
  • Ansvar for enhetens nettsider
  • Være referent i møter for enhetens ledergruppe
  • Delta i planlegging og gjennomføring av arrangement for enheten
  • Arbeid med intern kommunikasjon blant annet knyttet til kommunesammenslåing med Klæbu kommune

Kvalifikasjoner

For å løse oppgavene i stillingen best mulig mener vi at du trenger å ha utdanning på bachelornivå innen kommunikasjon, media eller tilsvarende. Du har erfaring med arbeid med visuell kommunikasjon. Du har også jobbet med med sosiale medier og digitale kommunikasjonskanaler.

Det er en fordel hvis du har kjennskap til Adobe-pakken, liker å filme og kan redigering.

Vi ser gjerne at du har erfaring fra prosjektarbeid.

For å lykkes i denne jobben må du ha god skriftlig og muntlig formidlingsevne.

Utdanningsretning

  • Reklame / Mediefag
  • Journalistikk / Kommunikasjon

Utdanningsnivå

  • Høyskole / Universitet, Hovedfag / Mastergrad

Personlige egenskaper

Siden denne jobben vil innebære mye produksjonsarbeid er det viktig at du liker å arbeide strukturert for å komme i mål med dine oppgaver innen fastsatt tid. Du trives med å bygge nettverk og samarbeide med andre for å nå felles mål.

Det er helt sentralt for stillingen at du har blikk for formidling og evne til å skape engasjement. Vi mener at det er viktig at du har et sterkt indre driv. Du er en person som selv klarer å ta initiativ og klarer å identifisere hva neste steg er for at du skal komme i mål med oppgavene.

Motivasjon og personlig egnethet vil bli vektlagt.

Language

  • Norsk

Vi tilbyr

  • Spennende og faglige utfordringer i et godt arbeidsmiljø
  • Gode faglige og personlige utviklingsmuligheter
  • Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtaler

Kontaktinformasjon

Per Tore Støen, Direktør, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Tinghusplassen 1
7013 Trondheim

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Trondheim kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon14 Stillingsprosent: 100% Startdato: 01.08.2019 Sluttdato: 31.03.2020 Søknadsfrist: 14.05.2019




Adresse: Trondheim
Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Trondheim eiendom, kommune