Ledig stilling

Account Manager - distriktsansvarlig fra Kristiansand til Gol - Verdensledende aktør B2B Salg AS

Søknadsfrist : Snarest

Søker ambisiøs, selvstendig og motivert selger til rollen som Account Manager

Nilfisk er en verdensledende aktør av profesjonelt rengjøringsutstyr. I Norge har selskapet hatt en meget attraktiv utvikling og positiv vekst de siste årene. Selskapet har som mål å fortsette veksten og vil nå investere i flere nye områder, både geografisk og innen produkt- og løsningstilbudet.

Selskapet har hatt en meget positiv utvikling de siste årene og spesielt kan Norge vise til svært gode resultater på salg og vekst. Nylig er det gjort endringer i salgs og markedsorganisasjonen for å profesjonalisere og effektivisere salgsprosessen, for å vinne flere markedsandeler og øke veksttakten.

Salgsorganisasjonen er endret fra bransjesegmentering til nå å være inndelt i 2 hovedsegmenter, hhv. Salg – Nasjonale kunder og Salg – regionale kunder og endringen har skapt nytt engasjement i hele det norske salgsteamet. 

Vi søker etter en dyktig Account Manager som kan bistå selskapets KAM i området. Du skal håndtere kunder fra Kristiansand til Gol og ha ansvar for hele Buskerud, Telemark og deler av Agder. Stillingen vil kreve en hel del tid på veien. Vi ser gjerne for oss at du bor i Drammensområdet eller i Tønsberg- eller Sandefjordområdet. 

Den vi søker har gjerne noe erfaring innen salg og gjerne fra lignende bransje. Som person er du opptatt av å skape gode resultater og oppnå mål, du har interesse for salg, service og fornøyde kunder. 

Klar for en spennende salgsrolle i et verdensledende konsern med sterke merkevarer?

Ta kontakt med B2B Salg AS v/Mona Hauge, tlf. nr. 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver. Vi ber deg sende søknad og CV snarest.         

Arbeidsoppgaver

  • Etablere en relasjon til samtlige aktuelle lokale personer hos KAM kundene, og vedlikeholde denne informasjonen i CRM
  • Følge opp kjedeavtaler med eksisterende og nye avtaler med lokale Key Account kunder
  • Legge opp en reise- og besøksplan på lokale Key Account kunder iht. prioriteringer satt sammen med Key Account Manager
  • Gjennomføre avtalte kampanjer, aktiviteter og salgsfremmende tiltak
  • Sammen med Key Account Manager, planlegge lokal oppfølging av kunder, og utarbeide kundeplaner for hver kunde
  • Delta på messer og kundeeventer i eget distrikt
  • Ansvar for gjennomføring og oppfølging av spacemanagement og POS materiale hos de lokale Key Account kundene
  • Produktopplæring

Kvalifikasjoner

  • Erfaring fra salg 
  • Gjerne erfaring fra lignende industri eller FMCG
  • Interesse og forståelse for tekniske løsninger
  • Utmerkede kommunikasjonsevner
  • Erfaring innen merchandising, retail 
  • Førerkort: klasse B

Personlige egenskaper

  • Utadvent
  • Selvstendig og profesjonell 
  • Nysgjerrig
  • Relasjonsbygger
  • Tillitskapende, seriøs og høy servicegrad
  • Proaktiv og resultatorientert
  • Strukturert og ryddig 
  • Høyt engasjement, positiv og brenner for salg og relasjoner

Vi tilbyr

  • Mulighet til å jobbe for en verdensledende aktør
  • Velrennomert solid selskap, med gode referansekunder
  • Varierte og utfordrende salgsoppgaver
  • Utviklende rolle 
  • Et meget godt arbeidsmiljø med høy trivsel og god stemning
  • Konkurransedyktige betingelser
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Bravida i Oslo vokser og søker etter de som er glad i faget sitt! Vi er på jakt etter deg med noen års erfaring innen servicearbeid.  Om avdelingen Bravida Oslo Elektro Service er en av største avdelingene i Bravida Norge med over 160 montører, og vi trenger flere! Avdelingen utfører alle typer serviceoppdrag for både store og små kunder i Oslo-området. Avdelingen får stadig flere oppdrag innen intern kontroll elektro og termografering, som gjør at vi trenger montører med kompetanse og interesse for faget. Vi trenger også dyktige servicemontører som har erfaring fra både privat og næringskunder. Hos oss får muligheten til å velge din egen vei! I tillegg til service påtar også avdelingen seg mindre prosjekter, og samarbeider på tvers av fagområder og avdelinger i Bravida. Arbeidsoppgaver Jobben som servicemontør i Bravida innebærer frihet under ansvar og du får jobbe selvstendig i ulike typer oppdrag. Arbeidet inneholder både teknisk problemløsning, mersalg og dokumentasjon av oppdragene. En viktig del av jobben er å opprettholde en god kontakt og kommunikasjon mot våre kunder.  Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Hvorfor skal du jobbe i Bravida? Mange karrieremuligheter Du får egen servicebil Du får mobil/nettbrett Du får jobbe i en stor avdeling med et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Vi har et bredt spekter av spennende kunder Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser Vi har gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Kvalifikasjoner Fagbrev gr. L Minimum 3 års erfaring fra servicearbeid Interesse for elektrofaget og salg/kunderservice  Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper  Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk
08.02.2019 Oslo
Divisjon Power Grids leverer kraft- og automasjonsprodukter, systemer, service og softwareløsninger over hele verdikjeden innen kraftgenerering, -overføring og -fordeling. Porteføljen omfatter nettintegrasjon, overføring, distribusjon og automasjonsløsninger og en komplett portefølje av høyspenningsprodukter og transformatorer. Oppgaver : Salg av ABBs løsninger for vern- og kontrollanlegg til kunder med Kraftproduksjon eller høyspennings nettanlegg innenfor områdene transmisjon, subtransmisjon og distribusjon.Kundegruppen er i hovedsak produksjon- og nettselskaper samt industri- og transportselskaper i Norge. Stillingen omfatter et særskilt ansvar for salg av våre løsninger innenfor hydrologi og meteorologi til vannkraftsektoren.* Kundekontakt,- oppfølging og befaringer. * Foreslå tekniske løsninger.* Utarbeide tilbud og følge opp kunder* Etablere planer og gjennomføre markedsaktiviteter* Holde oversikt over ABBs installerte base og kundenes behov i samarbeid med prosjekt- /serviceavdeling Krav: * Teknisk utdannelse innen elektro eller automasjon* Erfaring fra bransjen og kjennskap til relevante kontrollanleggsløsninger. * Kjennskap til vannkraftsektoren vil bli vektlagt.* Kundevennlig, resultatorientert og positiv. Evne til å jobbe selvstendig og i team.Må beherske norsk flytende og ha god formuleringsevne både skriftlig og muntlig. Du vil være en del av salgsteam for “Grid Automation i Oslo. Stillingen innebærer reising. Tilleggsinformasjon Vi kan tilby:- Teknisk og personlig utvikling i et positivt og innovativt miljø- Varierende og utfordrende arbeidsoppgaver- Ansattfordeler (hytter og fordelaktige ansattavtaler)- Godt og positivt arbeidsmiljøVi ser frem til å motta søknadsbrevet og CV'en din gjennom vår jobbsøkerportal!Kontaktperson:Knut-Morten Olsen, knut-morten.olsen@no.abb.comVi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.
22.03.2019 Oslo
Ønsker du en mangfoldig arbeidsplass der det er rom for å være seg selv? Liker du en strukturert hverdag med mange baller i luften? Da er dette muligheten for deg! I dag består vårt salgsteam av resultatdrevne konsulenter som trives med høyt tempo, og alle har ulik bakgrunn innen eksempelvis HR, filosofi, markedsføring, IT, økonomi eller salgsledelse. Fellesnevneren er at vi ser på salg som en plattform for forretning- og selvutvikling. Våre konsulenter har full autonomi over salgsprosessen, og trives med ansvar. Hver dag øker deres kunnskap om markedet, kundebehov, verdiformidling, forhandlingsteknikker, budsjettansvar og selvledelse gjennom team-, kunde- og forhandlingsmøter. Vi ønsker å vokse vårt kontor, og da er kanskje du den rette kollegaen for oss? Utviklingsmuligheter Våre talenter starter ofte som salgskonsulenter, før de velger å fordype seg videre innenfor salg eller ledelse internt i Meltwater. Hvert år promoterer vi, og vi er ikke redd for å satse uortodoks. Vårt mål er å sende dyktige talenter til nye utfordringer i byer som San Francisco, Cape Town eller Paris for videre vekst. Vi tror på at du utvikler deg raskere med individuell oppfølging, og jobber derfor i teams på opptil 5 personer. Fra dag en vil du få tett oppfølging fra din nærmeste leder og team, og du vil sammen med Managing Director kontinuerlig kartlegge videre karrieresteg i samråd med din egen og selskapets visjon. Høres dette ut som en arbeidsplass for deg? Søk hvis du: Er nysgjerrig, lærevillig og åpen for utfordringer Har god forretningsforståelse og sterk drivkraft Har god formidlingsevne Vi ser både etter deg som har mulighet til snarlig tiltredelse og som ønsker oppstart i August. Hva vi kan tilby En karriere i et av de mest spennende software-selskapene i verden og muligheten til å jobbe internasjonalt etter utvikling Konkurransedyktige betingelser, grunnlønn, provisjon og bonuser Være en del av et ungt, morsomt og ambisiøst arbeidsmiljø Være direkte involvert i å bygge en sterk organisasjon i Norge Kontinuerlig personlig utvikling Adresse: Beddingen 8, Oslo, Norway,0250 Oslo
15.05.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Job Description About Mendix Mendix provides a platform and approach that helps enterprises innovate and digitally transform their businesses and industries. Nearly 4,000 organizations worldwide, including KLM, Medtronic, Merck, and Philips, rely on Mendix to build web and mobile applications to delight their customers and empower their employees. We are a recognized Leader by Gartner and Forrester in a red-hot market expected to exceed $15 billion by 2020. While we live on different continents and work on different things, we are one team with a shared mission and set of values. We are passionate and strive for new heights, professionally and personally. We value hard work, accountability, and results.  Above all else, we believe in a culture of growth, respect, and fun. About Siemens PLM Software Siemens Digital Industry offers a comprehensive portfolio of seamlessly-integrated hardware, software and technology-based services in order to support manufacturing companies worldwide. Siemens PLM Software, a Plano, Texas-based business unit of the Digital Industry, is a leading global provider of product lifecycle management (PLM) and manufacturing operations management (MOM) software, systems and services with over nine million licensed seats and more than 77,000 customers worldwide. Siemens acquired Mendix end of last year and we are now fully committed to further expand the Mendix footprint within our target industries. To drive this, we are also expanding our team! Mission The Presales Solution Consultant supports the sales process by preparing and delivering presentations and demonstrations of the capabilities of our Mendix solutions to customers based on customer business and technical requirements. As a Presales Solution Architect, you will be working closely with our go to market and portfolio management teams in the value offering and technical due diligence of the Mendix Platform for product and solution development. The consultant collaborates with sales, portfolio development, services and the Mendix business segment (AppFactory and Business enablement) to ensure the proposed deals include technical solutions that accurately address customer needs and are appropriately supported by key customer technical decision-makers. Profile This specific Presales role requires a background in Teamcenter and/or other portfolio elements of Siemens PLM, to be able to position Mendix on top of these PLM or MOM products. The focus is on Extension Play proposals to customers, where Mendix is used to extend the functionality of e.g. Teamcenter for customer specific requirements and innovative solutions. What’s in it for you? When you grow, we grow! At Siemens/Mendix, our success starts with people who make it happen – our employees. Therefore, we are committed to providing you with the rewarding career development you're seeking, but also with unmatched benefits that help you get the most out of your career and your life.
06.05.2019 Oslo
Vis alle 23.675 ledige stillinger

Nilfisk er en av verdens ledende produsenter av profesjonelt rengjøringsutstyr med rundt 5600 ansatte og en omsetning på ca. 10 milliarder kroner (2016). Selskapet har egne salgskontorer i mer enn 45 land over hele verden. I tillegg har selskapet et sterkt distributør-nettverk slik at produktene til sammen er tilgjengelig i over 100 land. I Norge omsetter selskapet for ca. 240 millioner kroner. Se www.nilfisk.no for mer informasjon.

Les mer om B2B Salg AS

Stillingsbeskrivelse

Søker ambisiøs, selvstendig og motivert selger til rollen som Account Manager

Nilfisk er en verdensledende aktør av profesjonelt rengjøringsutstyr. I Norge har selskapet hatt en meget attraktiv utvikling og positiv vekst de siste årene. Selskapet har som mål å fortsette veksten og vil nå investere i flere nye områder, både geografisk og innen produkt- og løsningstilbudet.

Selskapet har hatt en meget positiv utvikling de siste årene og spesielt kan Norge vise til svært gode resultater på salg og vekst. Nylig er det gjort endringer i salgs og markedsorganisasjonen for å profesjonalisere og effektivisere salgsprosessen, for å vinne flere markedsandeler og øke veksttakten.

Salgsorganisasjonen er endret fra bransjesegmentering til nå å være inndelt i 2 hovedsegmenter, hhv. Salg – Nasjonale kunder og Salg – regionale kunder og endringen har skapt nytt engasjement i hele det norske salgsteamet. 

Vi søker etter en dyktig Account Manager som kan bistå selskapets KAM i området. Du skal håndtere kunder fra Kristiansand til Gol og ha ansvar for hele Buskerud, Telemark og deler av Agder. Stillingen vil kreve en hel del tid på veien. Vi ser gjerne for oss at du bor i Drammensområdet eller i Tønsberg- eller Sandefjordområdet. 

Den vi søker har gjerne noe erfaring innen salg og gjerne fra lignende bransje. Som person er du opptatt av å skape gode resultater og oppnå mål, du har interesse for salg, service og fornøyde kunder. 

Klar for en spennende salgsrolle i et verdensledende konsern med sterke merkevarer?

Ta kontakt med B2B Salg AS v/Mona Hauge, tlf. nr. 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver. Vi ber deg sende søknad og CV snarest.         

Arbeidsoppgaver

  • Etablere en relasjon til samtlige aktuelle lokale personer hos KAM kundene, og vedlikeholde denne informasjonen i CRM
  • Følge opp kjedeavtaler med eksisterende og nye avtaler med lokale Key Account kunder
  • Legge opp en reise- og besøksplan på lokale Key Account kunder iht. prioriteringer satt sammen med Key Account Manager
  • Gjennomføre avtalte kampanjer, aktiviteter og salgsfremmende tiltak
  • Sammen med Key Account Manager, planlegge lokal oppfølging av kunder, og utarbeide kundeplaner for hver kunde
  • Delta på messer og kundeeventer i eget distrikt
  • Ansvar for gjennomføring og oppfølging av spacemanagement og POS materiale hos de lokale Key Account kundene
  • Produktopplæring

Kvalifikasjoner

  • Erfaring fra salg 
  • Gjerne erfaring fra lignende industri eller FMCG
  • Interesse og forståelse for tekniske løsninger
  • Utmerkede kommunikasjonsevner
  • Erfaring innen merchandising, retail 
  • Førerkort: klasse B

Personlige egenskaper

  • Utadvent
  • Selvstendig og profesjonell 
  • Nysgjerrig
  • Relasjonsbygger
  • Tillitskapende, seriøs og høy servicegrad
  • Proaktiv og resultatorientert
  • Strukturert og ryddig 
  • Høyt engasjement, positiv og brenner for salg og relasjoner

Vi tilbyr

  • Mulighet til å jobbe for en verdensledende aktør
  • Velrennomert solid selskap, med gode referansekunder
  • Varierte og utfordrende salgsoppgaver
  • Utviklende rolle 
  • Et meget godt arbeidsmiljø med høy trivsel og god stemning
  • Konkurransedyktige betingelser

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Snarest

Kontaktperson

Daglig Leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 25
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
3 ledige stillinger