Ledig stilling

Sommervikar - Coop Prix Farmen Coop Nordland

Søknadsfrist : 25.04.2020
Om stillingen og butikken

Til vår butikk Coop Prix Farmen søker vi etter flere kundefokuserte og serviceinnstilte butikkmedarbeidere i forbindelse med sommeren og ferieavvikling. Arbeidstid vil variere og kan være både dag og kveld, i tillegg til helg. Det må tidvis påregnes økt tilkalling, og fleksibilitet vil vektlegges. Det kan være mulighet for fast tiltredelse til høsten.

Coop Prix er en ledende lavpris dagligvarekjede. Gjennom enkel og effektiv handel, godt sortiment, lave priser, gode kampanjer og våre fantastiske ansatte skal vi være "Best lokalt". Er du rette personen til å hjelpe oss å oppnå dette på Coop Prix Farmen?

Dine sentrale arbeidsoppgaver
  • Kundeservice og ekspedering i kassen
  • Varepåfylling, rullering og fremtrekk
  • Kundeveiledning og råd
  • Forefallende butikkarbeid
Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er engasjert og positiv, og vet å sette kunden i fokus
  • Du takler en tidvis hektisk og krevende arbeidshverdag
  • Du er arbeidsom og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er fylt 18 år og behersker norsk
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Hva kan du forvente av oss?

Gode kollegaer og en variert arbeidshverdag! I tillegg er vi i Coop Nordland opptatt av å ta vare på og utvikle våre talenter. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter gjennom blant annet vårt interne ledertreningsprogram, og årlige salg og service kurs. Vi er en trygg arbeidsgiver, og vi tilbyr konkurransedyktig betingelser.

Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Coop Prix Farmen!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Bravida i Oslo vokser og søker etter de som er glad i faget sitt! Vi er på jakt etter deg med noen års erfaring innen servicearbeid.  Om avdelingen Bravida Oslo Elektro Service er en av største avdelingene i Bravida Norge med over 160 montører, og vi trenger flere! Avdelingen utfører alle typer serviceoppdrag for både store og små kunder i Oslo-området. Avdelingen får stadig flere oppdrag innen intern kontroll elektro og termografering, som gjør at vi trenger montører med kompetanse og interesse for faget. Vi trenger også dyktige servicemontører som har erfaring fra både privat og næringskunder. Hos oss får muligheten til å velge din egen vei! I tillegg til service påtar også avdelingen seg mindre prosjekter, og samarbeider på tvers av fagområder og avdelinger i Bravida. Arbeidsoppgaver Jobben som servicemontør i Bravida innebærer frihet under ansvar og du får jobbe selvstendig i ulike typer oppdrag. Arbeidet inneholder både teknisk problemløsning, mersalg og dokumentasjon av oppdragene. En viktig del av jobben er å opprettholde en god kontakt og kommunikasjon mot våre kunder.  Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Hvorfor skal du jobbe i Bravida? Mange karrieremuligheter Du får egen servicebil Du får mobil/nettbrett Du får jobbe i en stor avdeling med et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Vi har et bredt spekter av spennende kunder Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser Vi har gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Kvalifikasjoner Fagbrev gr. L Minimum 3 års erfaring fra servicearbeid Interesse for elektrofaget og salg/kunderservice  Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper  Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk
08.02.2019 Oslo
What You'll DoAs our newest Services Sales Specialist, you will join a high energy team of top performers, to focus on selling the Cisco services portfolio to customers in the Norwegian market. This position requires relationships with a diverse group of internal and external stakeholders, to ensure transactions are completed accurately and timely. You will also focus on crafting account plans; developing a pipeline of opportunities; forecasting and achieving revenue goals. In other words: you will need to grow the business in your customer portfolio and create customer satisfaction. ·       You engage with your customers at all levels to sustain and build deep relationships to become a trusted advisor to help drive the customer’s digitalization agenda·       You will position and sell solutions based on our existing and new portfolio of service offers, including support and professional services.·       You will lead all aspects of the customer account with respect to services deal transactions·       You'll drive the execution of customer facing activities to conclusion in a quality, timely, and correct manner and manage the service pricing and margins·       You will facilitate sales transactions by understanding customers' and partners' procurement process.  Who You'll Work With ·       You will collaborate cross functionally (product sales, inside sales, technology specialists, services delivery, partners) to build credibility and earn trust. Who You Are A team player that has at least 5 years’ experience in technology service sales, software sales or equivalent; Fluent in Norwegian and English (preferred). Excellent at executive level communication with great presentation skills Able to manage and influence through persuasion, negotiation, and consensus building Highly empathic for customers and passionate about revenue and growth A strong relationship builder with a focus on aligning and collaborating with key stakeholders - internal and external - to drive an integrated, consistent customer-centric approach Gifted with strategic business planning, business & financial acumen skills A curious mind with desire for continuous learning and improvement, that is deeply knowledgeable on Cisco services offerings, software portfolio, data & analytics, security and industry trends An adult. Someone who knows great freedom comes with great responsibility. Someone who is not afraid to take risks and is willing to own up to their mistakes.  Why CiscoWe connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give us smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren't afraid to change the way the world works, lives, plays and learns.We are thought leaders, tech geeks, pop culture aficionados, and we even have a few purple haired rock stars. We celebrate the creativity and diversity that fuels our innovation. We are dreamers and we are doers.
17.09.2019 Bærum
Cisco Customer Experience (CX) is a global multi-billion dollar business that supplies both fast-growing and high-margins to Cisco's overall financial performance, provides customers with solutions to their most challenging technical problems. The culture is customer first, creative and dynamic to deliver business results that matter.We deliver curriculum role-based training, education and enablement to EMEAR CX Organizations, Sales and Partners through a multitude of innovative forums, platforms and multi-media vehicles to establish a globally consistent CX journey with Cisco. We will be the building blocks for accelerating a culture where our customers choose Cisco, use Cisco and love Cisco.What You'll Do: Align to CX, Sales & Partner segments & build strong partnership with Segment Leads as well as engage with multiple functional teams to meet training calendar timelines & deliverables Your responsibility will be to closely collate, maintain & track an enablement roadmap & calendar of events aligned to CX initiatives and Segment Lead priorities You will be accountable for the communication plan, which entails 1) developing the plan with input from the segment leads 2) developing required communications or messaging to support the plan 3) Maintaining and tracking the plan and following up with the Segment leads to ensure execution 4) creating comms campaigns to drive ongoing interest and adoption 5) Developing and managing  all team email and newsletter templates You will lead and execute on all event logistics and tracking for digital, virtual & live trainings You will be a facilitator in our virtual webinars, leading the conversation along subject matter expert speakers to transfer knowledge in an innovative and conversational way You will conduct postmortem discussions to close out big initiatives and or events ·       You will be responsible for developing new or leveraging global communications and messaging for newsletter articles, blogs and community pages. You will coordinate with different teams to articulate and report data from our enablement activities Skills Required: You love planning & managing multiple projects simultaneously – attention to detail and meeting deadlines is a given You feel comfortable presenting various learning topics live or virtually with small and large audiences, so you leave your attendees with strong messages and key actions to take You are a born communicator, owning and feeding your newsletter, blog posts with crisp messaging adapted to your sales audiences, CX colleagues and partners too You facilitate training sessions, you are video & media savvy; behind & in front of screen. You own your audience & you know how to capture their attention You have a creative flair and deliver an amazing learning experience for your target audience Customer/partner focused and passionate about meeting attendees’ expectations Goal oriented with desire to meet high customer satisfaction scores for all learning sessions Flexibility, adaptability & agility are essential as environment & agendas change in real-time Excellent time management with attention to detail, using right terminology internally & externally with partners Presenting performance data to demonstrate business impact is key to constantly improve on delivery of trainings to our audiences Maintain relationships with cross functional teams, vendors and global teams Ability to deal with complex problems; identify workaround & make solid recommendations May require travel at times to orchestrate events onsite Strong collaboration & negotiation skills. Ability to gain consensus & drive projects forward. ·       You are able to present ideas and content in a simple and engaging way including compelling powerpoint design, OneMob video creation & other innovative tools to our target audiences Marketing and communication skills Educational Background Recommended: Bachelor's Degree with at least 10+ years of industry experience We Are Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here's how we do it.We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we're "old" (30 years strong!) and only about hardware, but we're also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do - you can't put us in a box!But "Digital Transformation" is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.)Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don't care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That's cool.
17.09.2019 Bærum
Please note this posting is to advertise potential job opportunities. This exact role may not be open today, but could open in the near future. When you apply, a Cisco representative may contact you directly if a relevant position opens.This role is not open to external agencies. Join a team of record breakers and progress more than you’ve ever done before - helping customers transform themselves into digital first companies. At AppDynamics, our sales team is the heartbeat of the EMEA business. We’ve grown from 6 people achieving $5m revenue to 350 people in 5 years, and we are not slowing down.  With our aggressive growth plans, we are always seeking the top enterprise sales talent to drive our continued growth and launch our business in the Nordics market. We hire only the best - those who strive to push boundaries, to think bigger and act smarter, to face challenges without fear and take every opportunity to hone their craft. A sales career at AppDynamics is not for everyone. We hire less than 1% of the people who walk through our door. If that doesn’t put you off - you might just have what it takes. Some of what’s on offer:  Access to our scientific, leading indicator and metric driven sales methodology which guarantees quota retirement.  World class education and mentoring from the best in the business. Just to get you started, we budget $37,000 for your first round of new hire onboarding. Massive earning potential with uncapped plans and generous kickers for new logos and over achievement.  Endless career opportunities. We have a culture of promoting from within.  Only apply if: You have a great degree from a great university. You have a proven track record in enterprise technology - smashing your field sales quota, quarter on quarter.  You’re ready to think differently, learn, and embrace new methodologies   You constantly look for solutions to problems, and how to solve business pains. You’re a natural champion builder and go the extra mile to add real value. You’re an entrepreneur - you run your patch like a business and know that owning your own pipeline generation is fundamental to your success. You don’t cut corners, even with SFDC hygiene. Must be able to do hard things.   About us: AppDynamics is an application performance monitoring solution that uses machine learning and artificial intelligence (AI) to provide real-time visibility and insight into IT environments. With our unique AIOps solution, you can take the right action at exactly the right time with automated anomaly detection, rapid root-cause analysis, and a unified view of your entire application ecosystem, including private and public clouds. Using AppDynamics, you’ll finally align IT, DevOps, and the business around the information that helps you protect your bottom line and deliver flawless customer experiences at scale. #appd_jobs 
17.09.2019 Norge
Telia sitt mål er å ha de mest fornøyde kundene i bransjen, bli med på reisen!   Maskineriet er Norges største utgående callcenter, og vi starter nå opp ett helt nytt team i samarbeid med Telia. Dette er en spennende nysatsning for begge selskaper, hvor du har mulighet til å være med å bygge ett helt nytt team fra bunnen av. Vi skal bli det beste teamet i Norge innenfor salg av mobiltjenester!   Telia Norge AS er Nordens største leverandør av mobiltjenester og har merkevarer som Telia, OneCall, MyCall, Phonero og Get.   Vi søker etter deg som ønsker en karriere innen salg og trigges av konkurranse.  Du er initiativrik og drives av å oppnå gode resultater. Som selger hos hos oss må du brenne for å oppnå budsjett gjennom å kunne arbeide strukturert og målrettet. Lykkes du med salg i Maskineriet vil du bli lagt merke til, og vi kan tilby store utviklingsmuligheter i en bedrift med et sterkt salgs- og faglig miljø.   For kandidater med de riktige egenskapene og høyt ambisjonsnivå kan det på sikt åpne seg muligheter for roller innen salgsledelse. Gjennom vårt opplæringsprogram får du den opplæring og oppfølging du trenger for å lykkes, og for å utvikle deg videre i din karriere.   Som salgskonsulent for Telia hos Maskineriet vil du oppleve et høyt tempo, et fantastisk arbeidsmiljø og møte mange nye mennesker. Du vil bli en del av et sammensveiset salgsteam som hjelper hverandre å nå egne og felles mål. Vi tilbyr også svært gode lønnsbetingelser, samt subisidiert mobilabonnement til alle våre salgskonsulenter.   Stillingene er på heltid med arbeidstid mandag til fredag fra kl. 08.45 - 16.15.    Kvalifikasjoner: Utadvendt og imøtekommende – gode kommunikasjonsevner Resultatorientert og målrettet Vilje og ønske om å lykkes innen salg Flytende i norsk skriftlig og muntlig   Vi tilbyr: Gode lønnsbetingelser – fast timelønn pluss provisjon Grundig produkt- og salgsopplæring Kontinuerlig oppfølging, slik at du alltid vil ha mulighet til å utvikle deg som selger Et ungt og profesjonelt arbeidsmiljø Store utviklingsmuligheter Subsidiert mobilabonnement
13.09.2019 Skien
Vi i Maskineriet jobber med flere av landets største og beste oppdragsgivere innen sine felt, og har nå en unik mulighet til deg som ønsker å bli med i et av våre beste og mest populære salgsteam!I samarbeid med NorgesEnergi skal vi nå utvide vår avdeling, og vi vil gi deg som er sulten på å lære, ha det gøy på jobb og tjene svært godt, sjansen til å bli med i vårt unge og entusiastiske arbeidsmiljø!Med nærmere 100 forskjellige strømleverandører i landet er NorgesEnergi den mest populære ifølge TNS Gallup. Siden oppstarten i 1999 har NorgesEnergi kjempet for å kutte strømutgiftene til sine kunder, og jobber aktivt for å alltid være en av de rimeligste alternativene i en bransje med mange konkurrenter.   Som feltselger for NorgesEnergi hos Maskineriet AS vil du oppleve et høyt tempo, et fantastisk arbeidsmiljø og møte mange nye mennesker. Du vil bli en del av et sammensveiset salgsteam som hjelper hverandre å nå egne og felles mål. Vi har svært gode lønnsmodeller for våre konsulenter, og våre dyktigste selgere tjener i dag godt over 500 kr/time! Dine arbeidsoppgaver vil være å møte hyggelige kunder ansikt til ansikt, og selge NorgesEnergi inn mot privatmarkedet. Du vil jobbe i team, med en fast teamleder, som sørger for at du får den oppfølgingen du trenger. Det vil også bli muligheter for reising. For de rette kandidatene er det også store karrieremuligheter internt i bedriften.    Vi søker etter deg som ønsker å jobbe deltid.  Det er mulighet for oppstart fortløpende.  Kvalifikasjoner: Fullført videregående skole Utadvendt og imøtekommende – gode kommunikasjonsevner Resultatorientert og målrettet Fordel med salgserfaring Vilje og ønske om å lykkes innen salg Flytende i norsk skriftlig og muntlig   Vi garanterer: Meget gode lønnsbetingelser Grundig produkt- og salgsopplæring Kontinuerlig oppfølging, slik at du alltid vil ha mulighet til å utvikle deg som selger Et ungt og profesjonelt arbeidsmiljø Store utviklingsmuligheter   Arbeidstiden er fra 15:30 til 22:00 og passer perfekt for deg som ønsker å kombinere jobb og studier.  Send din søknad idag, aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.     Ved spørsmål angående stillingen, send mail til martine.sletne@maskineriet.no
13.09.2019 Trondheim
Maskineriet er et salgs- og kommunikasjonshus der vi samarbeider med en rekke spennende oppdragsgivere i form av telefon- og feltsalg. Vi ser etter deg som er resultatorientert, har et sterkt konkurranseinstinkt og motiveres til å yte det lille ekstra.  Freska er et nytt og spennende firma som tilbyr hjemmerengjøringstjenester. De fokuserer på profesjonalitet, tillit og samtidig få bukt med svart arbeid. Freska består av et dynamisk og motiverende team bygget av gode kolleger. Les mer om Freska her. Maskineriet og Freska søker nå nye feltselgere. Som feltselger for Freska hos Maskineriet vil du oppleve et høyt tempo, et fantastisk arbeidsmiljø og møte mange nye mennesker. Du vil bli en del av et sammensveiset salgsteam som hjelper hverandre å nå egne og felles mål. Å bli en god selger tar tid, og vi tilbyr derfor en lønn på 150kr/t pluss provisjon den første måneden. Dine arbeidsoppgaver vil være å møte hyggelige kunder ansikt til ansikt, og selge Freskas tjenester. Du vil jobbe i et lite team, med en fast teamleder, som sørger for at du får den oppfølgingen du trenger. For de rette kandidatene er det også store karrieremuligheter internt i bedriften. Våre dyktigste selgere tjener idag over 450kr timen! Vi søker etter deg som ønsker å jobbe heltid eller deltid. Det er mulighet for oppstart fortløpende. Ønskede kvalifikasjoner Fullført videregående skole  Utadvendt og imøtekommende Gode kommunikasjonsevner og snakker flytende norsk Resultatorientert og målrettet Lærevillig, pliktoppfyllende og ansvarsbevisst  Vi tilbyr deg: Gode lønnsbetingelser Profesjonell produkt- og salgsopplæring Kontinuerlig oppfølging, slik at du alltid vil ha mulighet til å utvikle deg som selger Et ungt og profesjonelt arbeidsmiljø Store utviklingsmuligheter internt i bedriften     Bli med å bygge opp et nytt og spennende produkt - send din søknad idag! Aktuelle kandidater blir kontakter fortløpende.
13.09.2019 Oslo
Til vår Fretex butikk i Universitetsgata i Oslo - trenger vi en entusiastisk og arbeidsom Butikkmedarbeider i 100% fast stilling.Fretex butikken, ligger sentralt ved plassert ved Oslo paradegate og selger i hovedsak klær, interiør og bøker. Butikken er i stadig utvikling og har økt kundestrøm som vi ønsker å gi spennende handleopplevelse, gode varer og god kundeservice.Du:er glad i folk, raus og trygg på deg selvliker å jobbe selvstendig og i teamhar gode samarbeidsevnerhar interesse for, og er god på salg og servicehar god arbeidskapasitetliker fysiske arbeidsoppgaverhar gjerne erfaring fra butikkhar evne til å se og utvikle salgsmuligheter, både fysisk i butikk og via sosiale medier/nett.kan presentere brukte varer i en spennende og trendy sammenhengkan identifisere deg med målgruppener fleksibel iforhold til arbeidstid kveld og helger ryddig og strukturter personlig egnethar interesse og god kunnskap om klær og trenderer trygg på bruk av Mobil og PC som arbeidsverktøyhar evne og vilje til å arbeide i samsvar med Frelsesarmeens verdigrunnlagVi tilbyr:et spennende og hektisk arbeidsmiljøfaglig utfordringen jobb med utviklingsmuligheter for rette personlønn etter avtalepensjonsordning Adresse: Ole Deviksvei 50,0614 Oslo
11.09.2019 Oslo
Vis alle 22.915 ledige stillinger

Coop Nordland er en medlemseid bedrift innen Coop med over 57000 eiere. Vi har en netto årsomsetning på ca 2,4 milliarder, 1100 ansatte og 85 butikker fordelt på et område fra Terråk i sør til Andenes i nord. En viktig målsetting for Coop Nordland er å framstå som en serviceorientert bedrift med kunden og medarbeideren i sentrum.

Coop Nordland eier kjøpesenteret City Nord i Bodø, i tillegg til AMFI Havnesenteret i Brønnøysund. Det er her hovedtyngden av vår faghandel ligger. I tillegg driver Coop Nordland salg av dagligvarer gjennom butikkene Obs!, Extra, Coop Prix, Coop Marked, Matkroken og Coop Mega.

Les mer om Coop Nordland

Stillingsbeskrivelse

Om stillingen og butikken

Til vår butikk Coop Prix Farmen søker vi etter flere kundefokuserte og serviceinnstilte butikkmedarbeidere i forbindelse med sommeren og ferieavvikling. Arbeidstid vil variere og kan være både dag og kveld, i tillegg til helg. Det må tidvis påregnes økt tilkalling, og fleksibilitet vil vektlegges. Det kan være mulighet for fast tiltredelse til høsten.

Coop Prix er en ledende lavpris dagligvarekjede. Gjennom enkel og effektiv handel, godt sortiment, lave priser, gode kampanjer og våre fantastiske ansatte skal vi være "Best lokalt". Er du rette personen til å hjelpe oss å oppnå dette på Coop Prix Farmen?

Dine sentrale arbeidsoppgaver
  • Kundeservice og ekspedering i kassen
  • Varepåfylling, rullering og fremtrekk
  • Kundeveiledning og råd
  • Forefallende butikkarbeid
Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er engasjert og positiv, og vet å sette kunden i fokus
  • Du takler en tidvis hektisk og krevende arbeidshverdag
  • Du er arbeidsom og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er fylt 18 år og behersker norsk
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Hva kan du forvente av oss?

Gode kollegaer og en variert arbeidshverdag! I tillegg er vi i Coop Nordland opptatt av å ta vare på og utvikle våre talenter. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter gjennom blant annet vårt interne ledertreningsprogram, og årlige salg og service kurs. Vi er en trygg arbeidsgiver, og vi tilbyr konkurransedyktig betingelser.

Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Coop Prix Farmen!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 25.04.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • SEP 24
    2019
    3 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
31 ledige stillinger

Fakta om Coop Nordland