Ledig stilling

Sommervikar - Extra Glomfjord Coop Nordland

Søknadsfrist : 25.04.2020
Om stillingen og butikken

Til vår butikk Extra Glomfjord søker vi nå etter flere kundefokuserte og serviceinnstilte butikkmedarbeidere i forbindelse med sommeren og ferieavvikling. Arbeidstid vil variere og kan være både dag og kveld, i tillegg til helg. Det vil primært være snakk om jobb uke 27-31, men det må kunne påregnes mer ut over dette.

Extra er en lavpriskjede med et stort utvalg til extra lave priser. I tillegg til et bredt matvaresortiment, et stort utvalg ferdigpakket ferskvare og en stor frukt- og grøntavdeling, har Extra-butikkene også en egen faghandelsavdeling. Er du vår nye kollega ved Extra Glomfjord?

Dine sentrale arbeidsoppgaver
  • Kundeservice og ekspedering i kassen
  • Varepåfylling, rullering og fremtrekk
  • Kundeveiledning og råd
  • Forefallende butikkarbeid
Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er engasjert og positiv, og vet å sette kunden i fokus
  • Du takler en tidvis hektisk og krevende arbeidshverdag
  • Du er arbeidsom og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er fylt 18 år og behersker norsk
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Hva kan du forvente av oss?

Gode kollegaer og en variert arbeidshverdag! I tillegg er vi i Coop Nordland opptatt av å ta vare på og utvikle våre talenter. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter gjennom blant annet vårt interne ledertreningsprogram, og årlige salg og service kurs. Vi er en trygg arbeidsgiver, og vi tilbyr konkurransedyktig betingelser.

Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Extra Glomfjord!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

What You'll Do As our newest Services Sales Specialist, you will join a high energy team of top performers, to focus on selling the Cisco services portfolio to customers in the Norwegian market. This position requires relationships with a diverse group of internal and external stakeholders, to ensure transactions are completed accurately and timely. You will also focus on crafting account plans; developing a pipeline of opportunities; forecasting and achieving revenue goals. In other words: you will need to grow the business in your customer portfolio and create customer satisfaction.  ·       You engage with your customers at all levels to sustain and build deep relationships to become a trusted advisor to help drive the customer’s digitalization agenda ·       You will position and sell solutions based on our existing and new portfolio of service offers, including support and professional services. ·       You will lead all aspects of the customer account with respect to services deal transactions ·       You'll drive the execution of customer facing activities to conclusion in a quality, timely, and correct manner and manage the service pricing and margins ·       You will facilitate sales transactions by understanding customers' and partners' procurement process.   Who You'll Work With  ·       You will collaborate cross functionally (product sales, inside sales, technology specialists, services delivery, partners) to build credibility and earn trust. Who You Are A team player that has at least 5 years’ experience in technology service sales, software sales or equivalent; Fluent in Norwegian and English (preferred). Excellent at executive level communication with great presentation skills Able to manage and influence through persuasion, negotiation, and consensus building Highly empathic for customers and passionate about revenue and growth A strong relationship builder with a focus on aligning and collaborating with key stakeholders - internal and external - to drive an integrated, consistent customer-centric approach Gifted with strategic business planning, business & financial acumen skills A curious mind with desire for continuous learning and improvement, that is deeply knowledgeable on Cisco services offerings, software portfolio, data & analytics, security and industry trends An adult. Someone who knows great freedom comes with great responsibility. Someone who is not afraid to take risks and is willing to own up to their mistakes.  Why Cisco We connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give us smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren't afraid to change the way the world works, lives, plays and learns.We are thought leaders, tech geeks, pop culture aficionados, and we even have a few purple haired rock stars. We celebrate the creativity and diversity that fuels our innovation. We are dreamers and we are doers.
17.09.2019 Bærum
Please note this posting is to advertise potential job opportunities. This exact role may not be open today, but could open in the near future. When you apply, a Cisco representative may contact you directly if a relevant position opens.This role is not open to external agencies. Join a team of record breakers and progress more than you’ve ever done before - helping customers transform themselves into digital first companies. At AppDynamics, our sales team is the heartbeat of the EMEA business. We’ve grown from 6 people achieving $5m revenue to 350 people in 5 years, and we are not slowing down.  With our aggressive growth plans, we are always seeking the top enterprise sales talent to drive our continued growth and launch our business in the Nordics market. We hire only the best - those who strive to push boundaries, to think bigger and act smarter, to face challenges without fear and take every opportunity to hone their craft. A sales career at AppDynamics is not for everyone. We hire less than 1% of the people who walk through our door. If that doesn’t put you off - you might just have what it takes. Some of what’s on offer:  Access to our scientific, leading indicator and metric driven sales methodology which guarantees quota retirement.  World class education and mentoring from the best in the business. Just to get you started, we budget $37,000 for your first round of new hire onboarding. Massive earning potential with uncapped plans and generous kickers for new logos and over achievement.  Endless career opportunities. We have a culture of promoting from within.  Only apply if: You have a great degree from a great university. You have a proven track record in enterprise technology - smashing your field sales quota, quarter on quarter.  You’re ready to think differently, learn, and embrace new methodologies   You constantly look for solutions to problems, and how to solve business pains. You’re a natural champion builder and go the extra mile to add real value. You’re an entrepreneur - you run your patch like a business and know that owning your own pipeline generation is fundamental to your success. You don’t cut corners, even with SFDC hygiene. Must be able to do hard things.   About us: AppDynamics is an application performance monitoring solution that uses machine learning and artificial intelligence (AI) to provide real-time visibility and insight into IT environments. With our unique AIOps solution, you can take the right action at exactly the right time with automated anomaly detection, rapid root-cause analysis, and a unified view of your entire application ecosystem, including private and public clouds. Using AppDynamics, you’ll finally align IT, DevOps, and the business around the information that helps you protect your bottom line and deliver flawless customer experiences at scale. #appd_jobs 
17.09.2019 Norge
Are you looking for an inspiring and positive company? Are you wanting to work with smart, creative and collaborative colleagues? At Cisco Meraki is becoming known as the most successful acquisition in Cisco’s history (and certainly the most fun). What do we do? We craft 100% cloud managed IT that simply works. Cisco Meraki has grown to become an industry leader in the IT space, with over 350,000 customers and almost 2 million active networks and counting around the world. We have a comprehensive set of solutions which allows customers to seize new business opportunities and reduce operational costs. Meraki is known for simplifying powerful technology through our products and services - and for the people behind them. As the fastest growing cloud-managed networking team in the world, our products and technology architecture are changing the face of enterprise networking and making cloud-managed IT a reality. As a Product Sales Specialist at Meraki, you will be responsible for driving Cisco Meraki Commercial and Public Sector revenue in Norway. You will ideally be based in Oslo, with the ability to travel across a large part of the country. Through prospecting, finding opportunities, and collaborating with Cisco account teams and partners, you will drive deals through close, delivering on and exceeding your quarterly quota. Your success will be dependent not only on your ability to sell, but also on the relationships you develop with all involved in the business. This is a high-energy position requiring an individual to be deeply motivated and results-driven with a hunter mentality; it will also require someone who is equally comfortable working in a strategic and tactical capacity.   What you will do:   Develop a predictable pipeline of short, mid, and long-term business for our corporate customers Practice consultative selling to solve business problems You will ask the right questions and build relationships Close deals and consistently remain highly competitive in the market space Work in highly collaborative environments to team with Cisco Account Managers, Sales Engineers, Marketing, and Channel Partners in the region to drive revenue and contribute to impressive YoY growth rates Help to exceed customer expectations by identifying impactful user cases that enable people to transform their businesses with Meraki solutions Maintain and lead detailed and accurate quarterly forecasting Evangelise your customers and ecosystem around you on the concept of cloud-managed networking for digital business Motivate and build extended teams around you to unlock the power of Cisco’s Sales organisation, customer base and partner organisation   Who you are:   Open and Trustworthy – you think the best of those around you, ask questions to confirm this and avoid jumping to conclusions. You treat others with respect. Self-aware – you understand how others perceive you, and have the ability to understand a situation from the perspective of others. Results Oriented – you identify areas where we can improve as a team, and raise and address them directly. Accountable – you take ownership of yourself and your circumstances Collaborative - you share early and often to engage those around you   You will have:   Bachelor's degree or equivalent (not a necessity) 5+ years technology sales experience with at least 3 years demonstrated success in a field sales capacity Proven ability to build new relationships, navigate complex organizations and influence multiple stakeholders Fluency in Norwegian and English Consistent track record of shown success Extraordinary relationship building skills and validated decision-making ability The ability to travel up to 50% A willingness to learn, a real passion for customer delight, and a desire to have an absolute blast while improving the lives of others At Cisco Meraki, we don’t just accept difference – it’s one of our key values. Everybody in means we listen to each other’s opinions. Everybody is accepted and valued here, and we are a team that works as one towards our goals. We recognize that diverse teams make the strongest teams, and we encourage people from all backgrounds to apply. Cisco is an Affirmative Action and Equal Opportunity Employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, gender, sexual orientation, national origin, genetic information, age, disability, veteran status, or any other legally protected basis. Cisco will consider for employment, on a case by case basis.
08.10.2019 Norge
What You'll Do The Product Sales Specialist (PSS) will work in the Enterprise Networking team, and is a customer-focused technical sales professional who provides sales information and relation with customers. The PSS has direct sales accountability for specific opportunities, demonstrating knowledge across the broad Cisco portfolio, including software and services. Strong knowledge of Cisco portfolio and record of success in an ambitious area. In this job: You are a senior customer-focused technical and architectural sales professional. You provide an operational relationship with the customer and collaborate with account team and Business Entities to develop customer focused architectures. You demonstrate operational knowledge of an industry leading company. You have a solid grasp of the industry trends in the customer's verticals You act as a trusted advisor in the account and work with the account team to demonstrate the business value of Cisco solutions, architectures, and services by aligning opportunities with a 1-3 year cross-architectural vision through focusing on business outcome. You will serve as the lead advocate for customers / partners within Cisco You will build and follow up leads with existing and new customers At Cisco you will be the first to benefit from what our technology can offer. Our approach is to enable you to be flexible in how you arrange your work, making sure you give and take the best. This role will primarily be centred around Mobility and Wireless solutions. Who You'll Work With Cisco Product sales specialists delivers the message about the vital role the network plays to our customers and partners. New demands on the network are calling for new solutions: SDN, automation, telemetry & analytics, but even more meaningfully secure networks that can sense and implement security threats. We help customers understand how to use the “state of the art” networks. And make it possible for them to achieve their business goals in ways they would never have imagined. The network touches everything: come and define it with us. Who You Are 5 plus years or equivalent experience in markets where Cisco contends. Minimum 5 years field pre-sales experience, working as a PSS, product manager or related field experience with customer interaction or technical customer facing experience. You possess a Bachelor or Master degree in computer science, computer engineering or related discipline. Excellent written and verbal communication skills. Proficiency in Norwegian and English is required Skills You will have detailed knowledge in Cisco architectures and component parts. With that knowledge, you are able to lead and define the solutions for your customers, including good analytic and decision-making skills. Thorough understanding and deep dive into some or all of the following technologies: Switching, Routing, Wireless LAN, network orchestration, Data Center, Collaboration, Video, Internet of Things and Security. Knowledge of and/or experience with Cisco products are preferred. Experienced at using initiative, discretion and judgment to apply technical solutions to complex sales opportunities. Experienced at customer interactions from the CIO through to technical staff. Good knowledge of sales cycle and success within sales. Great relationship building skills, tenacity, resilience. Ability to work independently and remotely as well as with your team to accomplish objectives. Good understanding of the market space and offerings. Good understanding and experience in working through and with partners Understand the operational side of running an infrastructure. We Are Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it. We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box! But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.) Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward.   So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool.
08.10.2019 Bærum
Bravida er Midt-Norges største teknisk entreprenør med over 550 medarbeidere. Trondheim Elektro Service har 150 medarbeidere og en omsetning på over 170 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Trondheim og omegn. Avdelingen har oppdrag for nærings-, industri-, offentlige og private kunder. Vi jobber blant annet med installasjonstjenester, automasjon, internkontroll/termografering, elbillading, solcelleanlegg og energilagring. Vi søker nå etter ny serviceleder på Stjørdal.   Arbeidsoppgaver Som serviceleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som serviceleder innebærer ansvar for hele serviceoppdrag, både små og store, fra kundebearbeiding til salg og leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:  Oppdragsoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Tilbudsregning og oppfølging av serviceoppdrag Aktivt salg mot nye og eksisterende kunder Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Deltakelse i kundemøter Ansvar for mersalg Rapportering til filialsjef Tydelig kommunikasjon med kunder og medarbeidere   Kvalifikasjoner: Det er ønskelig med teknisk fagskole eller ingeniørskole, men ikke et krav Det er ønskelig med erfaring fra tilsvarende rolle eller som bas Rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning Fagbrev som elektriker er et krav Gode salgsevner God kompetanse innen elektro God kjennskap til bransjen God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B   Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller    Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø    Interessert? Ønsker du å bli vår nye serviceleder på Stjørdal? Da ser vi fram til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 20.10.2019. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.    Kontaktpersoner: Kenn Otto Wulvik Filialsjef +47 920 23 708 kenn.wulvik@bravida.no Øystein Ramsøskar Avdelingssjef + 47 920 17 408 oystein.ramsoskar@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4354&rmlang=NO
08.10.2019 Stjørdal
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Vis alle 21.284 ledige stillinger

Coop Nordland er en medlemseid bedrift innen Coop med over 57000 eiere. Vi har en netto årsomsetning på ca 2,4 milliarder, 1100 ansatte og 85 butikker fordelt på et område fra Terråk i sør til Andenes i nord. En viktig målsetting for Coop Nordland er å framstå som en serviceorientert bedrift med kunden og medarbeideren i sentrum.

Coop Nordland eier kjøpesenteret City Nord i Bodø, i tillegg til AMFI Havnesenteret i Brønnøysund.Det er her hovedtyngden av vår faghandel ligger. I tillegg driver Coop Nordland salg av dagligvarer gjennom butikkene Obs!, Extra, Coop Prix, Coop Marked, Matkroken og Coop Mega.

Les mer om Coop Nordland

Stillingsbeskrivelse

Om stillingen og butikken

Til vår butikk Extra Glomfjord søker vi nå etter flere kundefokuserte og serviceinnstilte butikkmedarbeidere i forbindelse med sommeren og ferieavvikling. Arbeidstid vil variere og kan være både dag og kveld, i tillegg til helg. Det vil primært være snakk om jobb uke 27-31, men det må kunne påregnes mer ut over dette.

Extra er en lavpriskjede med et stort utvalg til extra lave priser. I tillegg til et bredt matvaresortiment, et stort utvalg ferdigpakket ferskvare og en stor frukt- og grøntavdeling, har Extra-butikkene også en egen faghandelsavdeling. Er du vår nye kollega ved Extra Glomfjord?

Dine sentrale arbeidsoppgaver
  • Kundeservice og ekspedering i kassen
  • Varepåfylling, rullering og fremtrekk
  • Kundeveiledning og råd
  • Forefallende butikkarbeid
Hva ser vi etter?
  • Du er en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er engasjert og positiv, og vet å sette kunden i fokus
  • Du takler en tidvis hektisk og krevende arbeidshverdag
  • Du er arbeidsom og trives med fysisk butikkarbeid
  • Du er ærlig, pliktoppfyllende og ansvarsfull
  • Du er fleksibel og kan tiltre på kort varsel
  • Du er fylt 18 år og behersker norsk
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
Hva kan du forvente av oss?

Gode kollegaer og en variert arbeidshverdag! I tillegg er vi i Coop Nordland opptatt av å ta vare på og utvikle våre talenter. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter gjennom blant annet vårt interne ledertreningsprogram, og årlige salg og service kurs. Vi er en trygg arbeidsgiver, og vi tilbyr konkurransedyktig betingelser.

Vi leter etter deg!

Høres dette ut som noe for deg? Da er det akkurat deg vi søker til å bli en del av vårt team på Extra Glomfjord!

Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen".

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV-skjema kan Jobbnorge kontaktes på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Søknadsfrist: Løpende

Se annonsen og søk på stillingen Logg inn for å se kontaktinformasjon





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 25.04.2020

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 16
    2019
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 17
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 18
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 20
    2019
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
38 ledige stillinger

Fakta om Coop Nordland