Ledig stilling

Åpen søknad – Norvalves as Norvalves as

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Har du erfaring innen Business Intelligence og er sulten på nye utfordringer?I CGI søker vi etter konsulenter som ønsker å jobbe med fremtidsrettede løsninger, og som kan hjelpe kundene våre på veien mot å bli hel-digitale virksomheter.Som ansatt i CGI blir du en del av Nordens ledende miljø innen Business Intelligence og Information Management. Her får du delta i spennende prosjekter og får jobbe med store nasjonale og internasjonale kunder hos en av verdens største uavhengige leverandør av tjenester innen IT og forretningsprosesser. Vi er på jakt etter konsulenter innen Business Intelligence som har en genuin interesse for mulighetene og verdiene ny teknologi tilbyr. Dersom du klarer å se styrkene og svakhetene til kundene våre og har et ønske om å hjelpe dem med å ta de rette beslutningene som gir merverdi og et konkurransefortrinn, da vil vi høre fra deg! Your future duties and responsibilities Din rolle:Som Business Intelligence-konsulent i CGI vil du få muligheten til å delta i spennende prosjekter med fokus på rådgivning, analyse, design, utvikling og kvalitetssikring av Analytics og Business Intelligence-løsninger. Du vil sette deg inn i kundens utfordringer og levere innovative tekniske løsninger som gir kunden økt forretningsverdi. Videre vil du sikre en helhetlig brukeropplevelse på tvers av brukerflate, og vil jobbe i agile team med kunder og kollegaer for å tilrettelegge for innovasjon. Required qualifications to be successful in this role Vi søker etter deg som har:• Relevant utdannelse på bachelor- eller mastergradsnivå innen IT/teknologi.• Erfaring med ETL fra teknologier som Informatica, BO Data Services eller lignende.• Erfaring med rapporterings- og visualiseringsverktøy som Tableau, SAP Lumira, Power BIeller lignende.• Genuine interesse for Business Intelligence / Information Management.• God forståelse for forretningsprosesser og hvordan teknologi kan bidra til å forenkle disse.• God kunnskap om datavarehusløsninger og hvordan disse løsningene kan gi øktforretningsgevinst.• Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.Den vi søker etter har gode samarbeidsevner, og er interessert i å dele kunnskap med kunder og kollegaer. Du jobber analytisk, strukturert og nøyaktig med ditt arbeid, og er både omstillingsdyktig og løsningsorientert i møte med kunder. Videre er det også viktig at du er serviceinnstilt og evner å sette kunden i fokus.Vi kan tilby deg:• … en trygg arbeidsplass i vekst, med gode utviklingsmuligheter både faglig ogkarrieremessig.• … et sterkt fagmiljø som legger vekt på kompetanseutvikling og kunnskapsdeling.• … et godt arbeidsmiljø med flere sosiale arrangementer i løpet av året.• … varierte og interessante arbeidsoppgaver.• … en organisasjon der du blir sett og har muligheten til å påvirke.• … konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger.• … et gunstig medeierskap i selskapet.I CGI har vi en inkluderende kultur der vi jobber godt sammen og deler kunnskap med hverandre og kunder. Du får engasjerte kollegaer som alltid stiller opp. I likhet med deg er vi analytiske, strukturerte og nøyaktige i arbeidet, enten vi jobber alene eller i team. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
03.12.2019 Oslo
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Based on 120 years of experience in building motors and generators, ABB provides services that maximize performance, uptime and efficiency throughout the lifetime of the equipment.We take the time to understand our customers and their service priorities. Some need fast repairs to fix problems when they arise, others carry out preventive maintenance to minimize stoppages, and still others focus on getting maximum efficiency through optimization.Drives Service has the primary responsibility to ensure the service needs of all frequency converters from the Motion business, including the supply of spare parts. Your responsibilities • Client and supplier contact • Spare part quotations • Procurement, billing and cost control • Order handling and administration • Warranty handling The job requires wide contact with Norwegian clients and international suppliers. Your background Education • Engineer or Business Administration B.Sc. Relevant experience will compensate for lack of higher education. Language Skills • Fluency in written and spoken English and Norwegian is required. Required personal competencies • Integrity • Reliability • Customer focus • Flexibility • Stress tolerance • Result orientation • Good judgement Required experience • Experience from administrative work, customer service and/or logistics • Knowledge of SAP: SD, CS and MM modules • Experience using BusinessOnline • Knowledge of frequency converters and experience with Drives Installed Base will be considered a merit.   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.We offer:• A positive, exciting and fast paced environment• Administrative and technical challenges in an exciting market segment• Comfortable and good working conditions, with casual and good contact between employees and managers at all levels• Personal development and career opportunities• A youthful and innovative environmentInterested in joining the crew? Apply for the position by February 2nd 2020.If you have questions, contact Tanja Berg +47 92035883.We are looking forward to receiving your applicationletter and CV through the ABB jobportalPlease note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
15.01.2020 Skien
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Based on 120 years of experience in building motors and generators, ABB provides services that maximize performance, uptime and efficiency throughout the lifetime of the equipment.We take the time to understand our customers and their service priorities. Some need fast repairs to fix problems when they arise, others carry out preventive maintenance to minimize stoppages, and still others focus on getting maximum efficiency through optimization.Drives Service has the primary responsibility to ensure the service needs of all frequency converters from the Motion business, including the supply of spare parts. Your responsibilities • Client and supplier contact • Spare part quotations • Procurement, billing and cost control • Order handling and administration • Warranty handling The job requires wide contact with Norwegian clients and international suppliers. Your background Education • Engineer or Business Administration B.Sc. Relevant experience will compensate for lack of higher education. Language Skills • Fluency in written and spoken English and Norwegian is required. Required personal competencies • Integrity • Reliability • Customer focus • Flexibility • Stress tolerance • Result orientation • Good judgement Required experience • Experience from administrative work, customer service and/or logistics • Knowledge of SAP: SD, CS and MM modules • Experience using BusinessOnline • Knowledge of frequency converters and experience with Drives Installed Base will be considered a merit.   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.We offer:• A positive, exciting and fast paced environment• Administrative and technical challenges in an exciting market segment• Comfortable and good working conditions, with casual and good contact between employees and managers at all levels• Personal development and career opportunities• A youthful and innovative environmentInterested in joining the crew? Apply for the position by February 2nd 2020.If you have questions, contact Tanja Berg +47 92035883.We are looking forward to receiving your applicationletter and CV through the ABB jobportalPlease note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
15.01.2020 Bergen
Elhub er en sentral aktør i et marked som bidrar til å sikre hele Norge sikker og kostnadseffektiv strøm. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi har over mange år utviklet IT-systemer som gjennom automatiserte prosesser støtter opp under denne visjonen. Elhub er selve bærebjelken i informasjonsutvekslingen i det norske kraftmarkedet og skal fungere som en katalysator for innovasjon ved å gjøre informasjon lett tilgjengelig på en nøytral måte for alle. Dette skal bygge opp under den videre elektrifiseringen av Norge og dermed veien mot et nullutslippssamfunn.     Hvem er vi på jakt etter? Vi ser etter personer som har har “Automate all the things!” som motto og som ønsker å være med å bygge plattformen for provisjonering og pipelinen for kontinuerlig integrasjon og bygg i skyen for oss. Du vil bli en del av plattformteamet vårt som skal jobbe med å tilby Elhub sine ansatte muligheten til å enkelt sette opp nye miljøer for produksjon, test, utvikling eller PoC.  Plattformteamet i Elhub er et av 4 autonome teams. Plattformen tilgjengeliggjør verktøy og tjenester for å la applikasjonsteamene ta ansvar for det de bygger. Plattformteamet bygger, distribuerer og overvåker våre egne interne plattformkomponenter og underliggende plattforminfrastruktur for utvikling og testing. Du får vært med å sette premissene for hvordan vi skal skape en mest mulig effektiv og enkel hverdag for våre utviklere. Vi har store ambisjoner for hvordan vi kan jobbe mest mulig effektivt noe vi har skrevet mer om her: Hvordan jobber vi. Utdanning  Matematikk, Informatikk / IT / Ingeniørfag  Relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanningskravet  Egenskaper  Analytisk og løsningsorientert  Selvstendig og initiativrik  Gode samarbeidsevner  Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig  Sentrale arbeidsoppgaver for Platform teamet i Elhub er:   Terraform for posisjonering av infrastruktur i skyen   Ansvarlig for konfigurasjonsstyring og deploy    Oracle Cloud infrastruktur    Oracle databaser og middleware    Administrere linux systemer    Nettverk og sikkerhet    Scripting (python, bash)    Interesse for automatisering av infrastruktur, konfigurasjon og deploy.   Hvem er vi?  Vi er 28 faste ansatte i Elhub som jobber med drift, utvikling og test av Elhubsystemet. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi er opptatt av å jobbe effektivt, strukturert og med stor åpenhet for eksperimentering og nye ideer. Vi har kontor i Nydalen og vi kan by på både treningsrom, bedriftsidrettslag og et godt sosialt miljø. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser og gode forsikring og pensjonsordninger samtidig som at vi tar hensyn til familie og fritidsinteresser og tilbyr fleksibel arbeidstid. Vi er rett og slett et godt IT-faglig miljø som gir gode muligheter for egenutvikling. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Christian Haugen Matvik, 92 46 96 94For utfyllende informasjon om Elhub AS, se elhub.noVi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Vi gjennomfører rekrutteringen fortløpende.Elhub forvalter person- og bedriftssensitive opplysninger og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Elhub:          Fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning Kontor i åpent landskap i lyse og trivelige lokaler i Oslo Sterkt fokus på egenutvikling gjennom kurs, konferanser etc. Et godt fagmiljø innen IT, kraftmarkedsforståelse og prosjektmetodikk En kunnskapsrik organisasjon, utfordrende arbeidsoppgaver og et hyggelig og uformelt miljø Sentrale posisjoner i det norske kraftmarkedet, med kontaktflater mot mange aktører i bransjen
13.11.2019 Oslo
IAMP Service – Global Product Specialist, Shore to Ship Power APPLY NOW Basic Info Location Oslo, Norway Job typeFull-TimeContractRegular/Permanent Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. IAMP Service – Global Product Specialist, Shore to Ship PowerWe are looking for an experienced professional to take up the role of a Global Product Specialist, Shore to Ship Power Solutions and join our team and work to make shipping more sustainable.The position is global, but preferred location is in Genova (Italy), Rotterdam (Netherlands), Helsinki (Finland) or Oslo (Norway).You will be responsible for the Shore to Ship Power solutions portfolio and ensure that we have a competitive offering and solutions to meet the increased demand of building up suitable on-shore infrastructure to enable ships to connect to shore and reduce emissions while in port. Your responsibilities Build the Shore to Ship Power offering portfolio Build up the bid support team and ensure adequate competences in key locations Collaborate with ABB and 3rd party factories Support the local Service Units to sell the Shore to Ship Power solutions Your background B.Sc. or M.Sc. in a relevant field Entrepreneurial drive A proven track record in management or sales of sustainable solutions, projects or services, with success stories A good knowledge of products and systems needed to provide Shore Power solutions (Electrical Drives, Switchboard, Transformers, Protection) and installation work in Ports Willingness to travel (60–80 days per year), mostly in Europe Excellent written and spoken communication skills in English Ideally, you have: A maritime / ports background, particularly in ports electric infrastructure or Shore Power / Shore Connection business Background from large delivery project and collaboration with factories/suppliers and customers Track record of building up a new business   More about us We offer• The opportunity to make the marine industry more sustainable• The opportunity to be in key position when building up a the Shore to Ship Power business• The opportunity to further your career in a global company and growing business areaAdditional informationInterested in joining the crew?If you have questions, contact Angel Merida, Head of Ports Service, tel. +34 609 215360 or Mark Amor, Head of Europe Service   Reference NumberHQ72764075_E6Publication date2019-12-17
19.12.2019 Oslo
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a pioneering technology leader in electrification products, robotics and motion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport & infrastructure globally. Continuing more than a 125-year history of innovation, ABB today is writing the future of industrial digitalization and driving the Energy and Fourth Industrial Revolutions. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and marine software, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.ABB Marine Norway is expanding our team with aSolution Manager - Automation Your responsibilities • Create new and improve existing marine automation solutions - Energy Storage Systems - HMI - Cyber security - PEMS • Responsible within Life Cycle Management for the applicable products & Solutions • Support sales and project team in modernization projects • Coordinate with Automation R&D or Engineering on Product/System Quality issues Your background • University (Bachelor) / Technical College. • Willingness and possibilities to travel. • Experience with electrical power and/or Automation systems onboard ships. • Ship Electrician or have experience from shipyards, understanding and interest in marine installations. • Must be fluent in both written and verbal English. We emphasize: • The ability to understand and find practical solutions to problems. • Initiative and cooperative, ability to work both independently and as part of a team. • Ability to perform tasks under pressure. • Good understanding of marine systems. Some traveling is required in order to attend modernization jobs that have been developed   More about us As your employer, ABB can offer:• Technical and personal challenges in a positive and innovative environment.• Informal and good work relations between co-workers and managers.• Positive and exciting work environment in a global organization with future career opportunities.• Professional growth.• Various company benefits.ABB Marine & Ports is located at Billingstad in Asker today, but will be moving office to Fornebu in early 2020. This position will therefore be based at Fornebu.We are looking forward to receiving your application letter and CV through the ABB job portal by 31.01.2020For any questions regarding the position please contact Trond Hammeraas on email: trond.hammeraas@no.abb.com or phone +47 99272163Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
14.01.2020 Oslo
Vil du jobbe tett på naturen med den viktigste infrastrukturen i Norge? Da er du den vi søker!   Statnett søker etter 2 energimontører/energiteknikere i driftsområde Telemark som vil jobbe på våre transformatorstasjoner, kabel- og ledningsanlegg. Vi ser etter deg med solid motivasjon for fagfeltet og som er både selvgående og nøyaktig og arbeider godt i team. Du ønsker å jobbe med både ledning, kabel og stasjonsanlegg. Med tilhørende apparat- og kontrollanlegg med hjelpeutrustning. Du må også være glad i naturen, og finner glede i en fysisk aktiv jobbhverdag gjerne i toppen av en mast. Stillingene er fast, og lokalisert til driftsområde Telemark med oppmøtested på Åmot i Vinje eventuelt Rød i Skien. Det må påregnes reisevirksomhet til ledningene og stasjonene innenfor driftsområdet. Driftsområdene i Statnett samarbeider tett, og det er derfor mulighet for reisevirksomhet til andre deler av landet for kortere eller lengre periode etter behov og ønske. Statnetts nettanlegg i driftsområde Telemark utgjør i dag Statnetts 420kV og 300kV linjer, og 16 stasjonsanlegg fordelt på Aust-Agder, Telemark og Vestfold . Driftsområdet har i dag 20 ansatte, og er organisatorisk plassert i divisjonen Nettdrift. Divisjon Nettdrifts hovedoppgave er å sikre kraftforsyningen time for time året rundt. Videre utøver vi systemansvaret i det norske kraftsystemet, forvalter eierskapet til Statnetts nettanlegg og sørger for effektiv drift og beredskap. Sentrale arbeidsoppgaver Drift, vedlikehold og beredskap av Statnett sine stasjons-, lednings- og kabelanlegg Havarihåndtering relatert til stasjons-, lednings- og kabelanlegg, som inkluderer både apparat- og kontrollanlegg, samt øvrig hjelpeanlegg slik som nødaggregat, batterianlegg og fjernstyringsanlegg Ivareta rollen som arbeidsleder på montasje/drifts oppgaver, leder for sikkerhet (LFS), ansvarlig for arbeide (AFA) og HMS-funksjoner i egne og eksterne prosjekter, slik som for eksempel KU-rollen Kontakt med eksterne entreprenører, grunneiere og andre interessenter Prosjektarbeid i eget område, og sammen med beredskaps- og innsatsgruppen ved andre Statnett lokasjoner i Norge Kvalifikasjoner Fagbrev som energimontør Teknisk fagskole, linje elkraft er en fordel men ikke ett krav Erfaring med arbeid på både stasjons- og ledningsanlegg opp til 420kV Bilsertifikat klasse B Fortrolig med data som arbeidsverktøy. Flytende norsk språk, både skriftlig og muntlig Grunnleggende engelsk kunnskap, både muntlig og skriftlig Personlige egenskaper Evne til å jobbe selvstendig, men også lede andre (team). Vi ønsker at du er motivert og har interessert for fagfeltet Ha høyt fokus på helse, miljø og sikkerhet (HMS) Positiv til å jobbe på tvers, både med lednings- og stasjonsarbeid Du verdsetter en fysisk aktiv arbeidsdag og trives med å arbeide i høyden Strukturert og nøyaktig Vi søker kandidater som kan identifisere seg med våre verdier; felleskap, respekt og langsiktighet.  For mer informasjon om stillingen ta kontakt med områdeleder Telemark, Knut Kise på mobil 971 68 441 eller epost knut.kise@statnett.no For mer utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Søknadsfrist 20. januar 2020, men det vil bli foretatt intervjuer fortløpende.  Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg. Flere gode grunner til å jobbe i Statnett Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi skal gjennomføre prosjekter for flere 10-talls milliarder kroner de kommende årene Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver Vi har gode karrieresystemer og lederverktøy Vi har jobbmuligheter over hele landet Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere
14.01.2020 Telemark, Vestfold
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! VIL DU VÆRE MED Å BYGGE EN BEDRE OG MER BÆREKRAFTIG FREMTID?Nordic Road Services AS søker leder for Kvalitets- og HMS-arbeid.Arbeidsoppgaver og egenskaper: Ansvar og oppfølging av HMS, miljø-og kvalitetssystem ihht. ISO 9001/14001 Overordnet ansvar for eksterne og interne revisjoner på prosjekter Vedlikeholde og oppdatere KS- og HMS-system med tilhørende dokumenter Utarbeide, implementere og følge opp kvalitetsplaner på prosjekter med rutiner og sjekklister Du har evne til å lede arbeidsgrupper i fagmiljøet, samt støtte den operative delen av virksomheten Lage rapporter, oversikter, analysere og følge opp relaterte måltall vedr. HMS/KS/YM, og andre relevante kvalitetsavvik Bistå prosjektene i oppstartsfasen, gjennomføring og avslutning Du er en pådriver og rådgiver for god KS-/HMS-kultur og risikohåndtering i organisasjonen Stillingen rapporterer til direktør, og inngår i ledergruppen til Nordic Road Services AS. Vi ønsker at du har: Minimum 5 års erfaring innen KS/HMS/miljøarbeid Erfaring fra ISO-sertifisering (ISO 9001/14001) Relevant høyskoleutdannelse Gode formidlings-og kommunikasjonsevner Du er drivende og nysgjerrig som person, liker å ta ansvar og jobbe selvstendig samtidig som du også er teamorientert. Du liker struktur og tenker langsiktig. Vi tilbyr deg: Gode konkurransedyktige betingelser, og gode pensjons-og forsikringsordninger Dynamisk, engasjert og faglig sterkt arbeidsmiljø Gode muligheter for egenutvikling - NCC verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar Virker dette spennende, ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale med Roger Hem / mob. +47 928 45 876 eller Liv Buxrud / mob. +47 957 24 734 hos Arena Personal.Søknadsfrist: 31. januar 2020 Nordic Road Services A/S er heleid datterselskap av NCC som er ett av Nordens ledende selskaper innen bygg og anlegg, infrastruktur og eiendomsutvikling med en årlig omsetning på SEK 57 milliarder og over 16.500 ansatte i 2018. NCC er børsnotert på Nasdaq Stockholm   Kontaktpersoner: Roger HemRekrutterings- og bemanningsrådgiver, Arena Personal+47 928 45 876 Liv BuxrudRekrutterings- og bemanningsrådgiver, Arena Personal+47 957 24 734
14.01.2020 Oslo
Vis alle 24.138 ledige stillinger
Les mer om Norvalves as

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Norvalves as