Ledig stilling

Åpen søknad – Simons Hospitality Simons Hospitality

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Skanska og Region Øst har i dag rundt 80 dyktige medarbeidere som utvikler og gjennomfører byggeprosjekter i Romerike-, Follo- og Østfold-taktene. Vi søker etter leder ettermarked til å følge opp garanti- og reklamasjonsarbeider i overleverte prosjekter. Leder Ettermarked | Region Øst Vi kan tilby: Spennende utfordringer og trivelige kolleger i et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern Et sterkt fagmiljø med store muligheter for personlig utvikling Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksje-program Arbeidsoppgaver: Følge opp garanti-/reklamasjonsarbeider i overleverte prosjekter Kundekontakt og oppfølging av kunder i overleverte prosjekter Følge opp underentreprenører og leverandører i garanti- og reklamasjonssaker Koordinere og lede garanti- og reklamasjonsarbeider Systematisk dokumentasjonshåndtering av reklamasjonsarbeid Kvalifikasjoner: Fag-/svennebrev med meget god fagkunnskap vil være fortrukket Teknisk Fagskole/Mesterbrev vil være foretrukket God kunnskap om kontrakter, Norsk Standard, Bustadoppføringslova Gode IT-ferdigheter Erfaring med kundebehandling er en fordel, men ikke et krav   Egenskaper: Gode kommunikasjonsferdigheter – muntlig og skriftlig (norsk og engelsk) Samarbeide godt med andre, dele kunnskap, erfaringer og informasjon Håndtere pressede situasjoner Jobbe systematisk og gjøre klare prioriteringer Høy etisk standard er en selvfølge for oss. Du må også kunne identifisere deg med våre verdier; Vis ansvarlighet, Vær åpen og ærlig, Bli bedre – sammen og Skap kundeverdi. Ved spørsmål, ta kontakt med Regiondirektør Geir Olav Bjerkevoll på telefon 922 51 122 eller HR-sjef Dag Vanberg på telefon 911 34 156. Søknadsfrist er 01.12.2019 Tilleggsopplysninger Sted: Ski, Akershus, Norge Tidsplan: Heltid Ansattstatus: Fast Uttalelser Om Skanska: Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag 38 000 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA.
06.11.2019 Ski
ob Description Would you like to be part of our journey and help our customers to shape the Energy Grid of tomorrow?  We are looking for sales-oriented  Head of Customer Service for Distribution Systems and Digital Grid, Nordic & Baltic.  This is a key development opportunity for a sales and service business professional with market knowledge of Power Distribution and Transmission. Siemens – Distribution Systems and Digital Grid The Distribution Systems and Digital Grid Business Units offers the full range of energy distribution systems and solutions for all markets and through all sales channels. We provide reliable power distribution grids of today while investing into our Future Grids portfolio to create the power distribution grid of the future. Our comprehensive portfolio meets the growing technical requirements of today’s and tomorrow’s power grid. Based on modular platform concepts all our systems are individually customized to meet customer specifications. With global competence we provide integrated solutions – from early consultancy via engineering to project management and all the way to installation & commissioning. Our broad service offering ranges from field service to consulting and training. What are my responsibilities? You will be responsible for Customer Services business including PL responsibility for Distribution Systems and Digital Grid service business in Nordic and Baltic. You will manage and execute service business strategy according to aligned approach with Headquarter. This will include managing daily service business and being operational active in the sales activities including opportunity generation/identification, lead management, clarification of customer requirements, pricing, contract negotiations and handover to delivery.  You will organize and execute marketing and communication related activities such as customer presentations, presentations at trade fairs, internal and external workshops. You will report to Business Unit head Nordic and Baltic.  Your background You have Technical/Engineering educational background (e.g. Electrical/Mechanical/Power Engineering). Additional education in management or business administration is considered as a plus. You have more than 5 years of experience in sales, customer relationship management or service business or in similar function and/or business area. In addition, we expect you to have strong knowledge of the power distribution and transmission markets in the Nordic. Experience of CRM in project execution phase is highly recommended.  You are driven and motivated to collaborate with customers seeking best possible business solutions. You have ability to influence and think “out of the box”. Excellent communication skills (verbal and written) in English is required, other Nordic or Baltic languages are considered as an advantage. This opportunity requires travel in Nordic & Baltic countries, including also overnight stays. What we offer We offer you a challenging position in an international environment and possibility to work flexible. In this role you will play a central role in our organization and you will get to work with skilled colleagues in the growing business area. You can be placed in Oslo, Trondheim, Stockholm, Copenhagen or Helsinki. If you’re excited to shape the innovations of tomorrow, we want to hear from you. You’ll join 372,000 of the smartest minds all working together to build a better future. Join us! Do not hesitate - Apply today and no later than 25st of November 2019. For questions about the role and recruitment process please contact, Lotta Lehmusvuori (Talent Acquisition) +46 70 728 1380 lotta.lehmusvuori@siemens.com   Job ID: 187950 Organization: Smart Infrastructure Company: Siemens Osakeyhtiö Experience Level: Mid-level Professional Job Type: Full-time
13.11.2019 Oslo
Would you like to be part of our journey and help our customers to shape the Energy Grid of tomorrow?  We are looking for a Customer Service Sales Manager, Distribution Systems and Digital Grid, Norway.    This is a key development opportunity for a sales and service business professional with market knowledge of Power Distribution and Transmission.  Siemens – Distribution Systems  The Distribution Systems and Digital Grid Business Units offers the full range of energy distribution systems and solutions for all markets and through all sales channels. We provide reliable power distribution grids of today while investing into our Future Grids portfolio to create the power distribution grid of the future. Our comprehensive portfolio meets the growing technical requirements of today’s and tomorrow’s power grid. Based on modular platform concepts all our systems are individually customized to meet customer specifications. With global competence we provide integrated solutions – from early consultancy via engineering to project management and all the way to installation & commissioning. Our broad service offering ranges from field service to consulting and training. What are my responsibilities? You will be responsible for regional Customer Services business and sales and execution of Service Business in Norway. This will include managing daily service business and taking part in sales activities including opportunity generation/identification, lead management, clarification of customer requirements, pricing, contract negotiation and handover to delivery.  You will organize and execute marketing and communication related activities such as customer presentations, presentations at trade fairs, internal and external workshops. You will be part of the sales and execution team in Norway and also report to Head of Customer Service, Nordic & Baltic. Your background You have Technical/Engineering educational background (e.g. Electrical/Mechanical/Power Engineering). You have experience in either sales, customer relationship management or , service business and strong knowledge of the power distribution and transmission markets in Norway or in similar function and/or business area. Experience of CRM in project execution phase is highly recommended.  You are driven and motivated to collaborate with customers seeking best possible business solutions. You have ability to influence and think “out of the box”. Excellent communication skills (verbal and written) in Norwegian and English is required This opportunity requires some travel.  What we offer We offer you a challenging position in an international environment and possibility to work flexible. In this role you will play a central role in our organization and you will get to work with skilled colleagues in the growing business area. You will be placed in Trondheim, Bergen or Oslo, but other Nordic countries are also an option. If you’re excited to shape the innovations of tomorrow, we want to hear from you. You’ll join 372,000 of the smartest minds all working together to build a better future. Join us! Do not hesitate - Apply today and no later than 25st of November 2019. We perform background check as part of our recruitment process. For questions about the role and recruitment process please contact Andreas Lien, andreas.lien@siemens.com, cellphone +47 92451022.   Job ID: 187947 Organization: Smart Infrastructure Company: Siemens AS Experience Level: Mid-level Professional Job Type: Full-time
13.11.2019 Oslo, Trondheim, Bergen
Please note this posting is to advertise potential job opportunities. This exact role may not be open today, but could open in the near future. When you apply, a Cisco representative may contact you directly if a relevant position opens.This role is not open to external agencies. Join a team of record breakers and progress more than you’ve ever done before - helping customers transform themselves into digital first companies. At AppDynamics, our sales team is the heartbeat of the EMEA business. We’ve grown from 6 people achieving $5m revenue to 350 people in 5 years, and we are not slowing down.  With our aggressive growth plans, we are always seeking the top enterprise sales talent to drive our continued growth and launch our business in the Nordics market. We hire only the best - those who strive to push boundaries, to think bigger and act smarter, to face challenges without fear and take every opportunity to hone their craft. A sales career at AppDynamics is not for everyone. We hire less than 1% of the people who walk through our door. If that doesn’t put you off - you might just have what it takes. Some of what’s on offer:  Access to our scientific, leading indicator and metric driven sales methodology which guarantees quota retirement.  World class education and mentoring from the best in the business. Just to get you started, we budget $37,000 for your first round of new hire onboarding. Massive earning potential with uncapped plans and generous kickers for new logos and over achievement.  Endless career opportunities. We have a culture of promoting from within.  Only apply if: You have a great degree from a great university. You have a proven track record in enterprise technology - smashing your field sales quota, quarter on quarter.  You’re ready to think differently, learn, and embrace new methodologies   You constantly look for solutions to problems, and how to solve business pains. You’re a natural champion builder and go the extra mile to add real value. You’re an entrepreneur - you run your patch like a business and know that owning your own pipeline generation is fundamental to your success. You don’t cut corners, even with SFDC hygiene. Must be able to do hard things.   About us: AppDynamics is an application performance monitoring solution that uses machine learning and artificial intelligence (AI) to provide real-time visibility and insight into IT environments. With our unique AIOps solution, you can take the right action at exactly the right time with automated anomaly detection, rapid root-cause analysis, and a unified view of your entire application ecosystem, including private and public clouds. Using AppDynamics, you’ll finally align IT, DevOps, and the business around the information that helps you protect your bottom line and deliver flawless customer experiences at scale. #appd_jobs 
17.09.2019 Norge
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. The Motion Business provides products, solutions and related services that increase industrial productivity and energy efficiency. Its motors, generators and drives provide power, motion and control for a wide range of automation applicationsABB offers a comprehensive range of reliable and highly efficient motors, generators and drives for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric motors, generators and drives are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs Your responsibilities This position is a part of a team working with electrical motors & drives. We serve customers with a global footprint. Your primary job will be indoor sales and handling of orders for ABB´s motors, drives and system solutions to existing and in particular new customers in all segments, with a focus on Low Voltage Motors and low voltage drives Your background College / University (Bachelor) engineer or other relevant education / experience. Fluent English required. Ability to build good business relationships. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Negotiation skills. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us - On job training, personal development and career opportunities.- Competitive rewarding conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Positive, exciting and challenging every day.- Clear ambitions for growth and success.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: jan-erling.kleppe@no.abb.com, mobil +47 95291499We are looking forward to receiving your CV through our jobportal. The application-deadline is 30.11.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
12.11.2019 Oslo, Bergen
Vi inviterer deg til å ta i bruk din interesse for å om å jobbe med salg og marked i en stilling hvor du får utvikle dine kommersielle ferdigheter innenfor et profesjonelt miljø. Ved å jobbe som møtebooker vil du utvikle forretningsforståelse gjennom ditt arbeid mot private og offentlige virksomheter. Dette er et godt springbrett mot en videre karriere i Rambøll eller i næringslivet for øvrig. For denne rollen trenger du å trives med telefonen som arbeidsverktøy . Er du vår nye Møtebooker? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår avdeling for Stakeholder Intelligence Som vår nye Møtebooker blir du en del av en avdeling med mange dyktige selgere og markedets beste produkter. Dette er en stilling i et profesjonelt salgsmiljø hvor du får jobbe i en avdeling med et dynamisk og sosialt arbeidsmiljø. Vi kan tilby gode muligheter for personlig og faglig utvikling, og vil kan tilby konkurransedyktige betingelser. SurveyXact er et av produktene vi selger og som er et verktøy for private og offentlige virksomheter i alle størrelser. Det benyttes for å gjennomføre spørreundersøkelser for å kartlegge kundetilfredshet, medarbeidertilfredshet, brukertilfredshet og andre typer målinger mot stakeholdere. SurveyXact vokser meget raskt og har en solid posisjon i det nordiske markedet .   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Å booke og strukturere møter for våre salgskonsulenter. Du vil i tillegg til møtebooking forventes å bidra til prospektering, segmentering, oppdatering av CRM-systemet samt håndtere vår chat-funksjon på hjemmesiden.   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: At du studerer salg, ledelse, økonomi, markedsføring eller tilsvarende. At du gjerne har noe arbeidserfaringserfaring, men det er ikke et krav med erfaring innen salg eller møtebooking. Du vil få god opplæring.   I denne rollen vil det være en fordel om du også  trives med å jobbe selvstendig og strukturert og bidrar til et godt arbeidsmiljø. Du er resultatorientert og motiveres av egen og teamets suksess. Dette er en deltidsstilling og vi er fleksible på når og hvor mye du jobber, men ser for oss et minimum på 10-15 timer i uken.     Velkommen til vår divisjon for Management Consulting  Rambøll har ett av Nordens største miljøer innen Management Consulting, med en sterk forankring i offentlig utvikling. Våre 500 eksperter er med å ruste bedrifter og samfunn for en bærekraftig fremtid. Vi tilbyr kundene våre verdifull innsikt, og vår globale kunnskapsbase med 14 000 medarbeidere gir oss mulighet til å kombinere teknisk ekspertise med konsulenttjenester.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 15.11.2019.   Har du spørsmål?Kontakt Martin Aabech på mob: 971 75 410 eller mnaa@ramboll.com. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Du kan lese mer på våre hjemmesider www.ramboll.no/management-consulting og www.surveyxact.no
29.10.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 24.082 ledige stillinger
Les mer om Simons Hospitality

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder