Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Utviklere i Elhub/Statnett Statnett

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Elhub er en sentral aktør i et marked som bidrar til å sikre hele Norge sikker og kostnadseffektiv strøm. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi har over mange år utviklet IT-systemer som gjennom automatiserte prosesser støtter opp under denne visjonen. Elhub er selve bærebjelken i informasjonsutvekslingen i det norske kraftmarkedet og skal fungere som en katalysator for innovasjon ved å gjøre informasjon lett tilgjengelig på en nøytral måte for alle. Dette skal bygge opp under den videre elektrifiseringen av Norge og dermed veien mot et nullutslippssamfunn.

Vi søker dere som er opptatt av å heve kvaliteten på IT-systemer du jobber med hver eneste dag og har over middels interesse for teknologi, utvikling og håndverket dette fører med seg. Vi bygger opp et inhouse utviklingsteam og ser etter både nyutdannede og dere som husker da Altavista var den beste søkemotoren. Dere får være med fra design og helt til utvikling og drift av ny funksjonalitet i Elhub som et medlem av et kryssfunksjonelt utviklingsteam. Vi mener bestemt at vi får de beste resultatene av å la kompetente og nysgjerrige mennesker sitte sammen og ha ansvaret for en leveranse fra start til slutt. Les mer om hvem vi er og hvordan vi jobber .

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Bidragsyter i krav og designprosessen frem til implementasjon og drift.
  • Vedlikeholde eksisterende kode og automatisere test av dette.
  • Bidra til kontinuerlig forbedring av arkitektur, arbeidsprosess og kode

Kvalifikasjoner:

  • Utdannelse på masternivå innen matematikk, informatikk/IT/ingeniørfag (Relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanningskravet)
  • Kompetanse/interesse innen:
    • Java/Kotlin/Maven
    • Big Data, DevOps, Datastrukturer, Linux, REST, Kafka
    • Interesse/erfaring med test, agile prosjekter, code reviews og continous deployment.

Personlige egenskaper:

  • Analytisk og løsningsorientert
  • Selvstendig og initiativrik
  • Gode samarbeidsevner
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Villig til å lære nye ting

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Christian Haugen Matvik, 92 46 96 94.

For utfyllende informasjon om Elhub AS, se elhub.no

Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Vi gjennomfører rekrutteringen fortløpende.

Elhub forvalter person- og bedriftssensitive opplysninger og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt.

Hvorfor velge å jobbe i Elhub:         

  • Fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning
  • Kontor i åpent landskap i lyse og trivelige  lokaler i Oslo
  • Sterkt fokus på egenutvikling gjennom kurs, konferanser etc.
  • Et godt fagmiljø innen IT,  kraftmarkedsforståelse og prosjektmetodikk
  • En kunnskapsrik organisasjon, utfordrende arbeidsoppgaver og et hyggelig og uformelt miljø
  • Sentrale posisjoner i det norske kraftmarkedet, med kontaktflater mot mange aktører i bransjen
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Kunne du tenke deg en meningsfull jobb med varierte arbeidsoppgaver? Er du i tillegg organisert, selvstendig og ansvarsbevisst, kan snu deg rundt på kort varsel, kan du være akkurat den jeg søker etter. Som min assistent får du mulighet til å være med og gjøre min hverdag lettere. Det er viktig at du er punktlig, har et åpent sinn, og at du trives med og takler endringer i arbeidsdagen. Arbeidet vil bestå av varierte oppgaver som husarbeid, matlaging, innkjøp, bistå ved transport og kjøring, samt diverse ærend og andre oppgaver i og utenfor hjemmet, som jeg ikke klarer selv. Kvalifikasjoner: - Positiv og i godt humør, da stemningen i leiligheten er viktig for bruker - Det er en fordel om du er glad i å lage mat da dette er en betydelig del av jobben. Maten må lages fra bunnen av pga allergier. - Du gjør arbeidsoppgavene med et smil og kan selv ta initiativ og arbeide selvstendig - Førerkort klasse B, bruker har bil til disposisjon -  Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig - God hygiene er viktig da bruker er sensitiv for lukt og parfyme.   Arbeidstid: Stillingen som tilkallingsvikar kan være både på dag og kveld. Personlig egnethet vektlegges. All opplæring vil bli gitt, så du trenger ikke ha erfaring med lignende arbeid. Politiattest må legges fram, og referanser oppgis etter forespørsel. Jeg blir din daglige leder i arbeidet, samtidig som du får ansettelse i Stendi Assistanse med ryddige lønns- og arbeidsforhold. Søknader behandles fortløpende og aktuelle kandidater innkalles til intervju. Arbeidssted: Trondheim Søknadsfrist:06.09.2019 Søknad og CV sendes til: BPAmail@yahoo.com  Tlf: 977 96 111 Merk søknad: BPA ME Er du usikker på hva det vil si å være personlig assistent, kan du lese mer om Brukerstyrt personlig assistanse her: https://stendi.no/bpa Er du usikker på hva ME er, gå inn på www.me-foreningen.info Håper å høre fra deg.    
23.08.2019 Trondheim
Vi søker helsefagarbeider til mann 31 år som trenger assistanse 24 timer i døgnet. Jeg sitter i rullestol, har egen leilighet og bil. Arbeidsstedet vil være i mitt hjem i Trondheim. Min mor vil være arbeidsleder sammen med en assistent og de vil være de du vil forholde deg til i hverdagen. Jeg har ikke språk, men kommuniserer med lyd og tegn. Du vil få opplæring i hvordan jeg ønsker å ha det rundt meg og hva jeg trenger i hverdagen. Jeg er en glad mann når jeg får oppleve ting, liker å være ute i friskluft og nyte naturen. Jeg behøver hjelp både til personlighygiene, gi meg mat og daglige oppgaver i hjemmet som f.eks. vask av klær, handling, matlaging o.l. Jeg ønsker at du har gode holdninger, er en positiv person som ser muligheter ikke begrensninger, er fleksibel, tålmodig, viser initiativ og liker å arbeide med mennesker. God fysikk vil være viktig, da arbeidet også innebærer forflytninger. Har du erfaring med mennesker uten språk hadde det vært bra, men ikke noe krav da opplæring vil bli gitt. Fint om du har erfaring innen helsearbeid, men ikke noe krav. Jeg disponerer egen bil, du bør ha førerkort klasse B. Min mor og arbeidsleder vil gi deg opplæring i rutiner som jeg er avhengig av, samt hvordan arbeidsoppgavene skal utføres. Arbeidstid vil være dag, natt og helg. Jeg har behov for helsefagarbeider fast i team med mine assistenter. Du får ansettelse i Stendi Assistanse med ryddige lønns- og arbeidsforhold. Tiltredelse: snarlig Søknad sendes til: maja.mortensen@stendi.no Søknadsfrist: 15. september 2019.
23.08.2019 Trondheim
Har du gode lederevner og et stort engasjement for SHA? Da kan du være den vi ser etter!   Vi er på jakt etter ny avdelingsleder for SHA som kan lede og videreutvikle dette spennende og sterke fagmiljøet. SHA-avdelingen er kompetansesenter for og har fagansvar for SHA i Statnetts prosjekter, både  i plan-/prosjekteringsfasen og i utførelsesfasen.   Avdelingen leverer SHA rådgivning til prosjektene, både i form av dedikerte SHA rådgivere, men også som oppdragsbaserte leveranser. SHA-rådgiver er prosjektets faglige ressurs for å støtte prosjekt-og byggeledelsen i deres ivaretagelse av Statnetts ansvar og plikter i henhold til Byggherreforskriften for å sikre at prosjektet oppnår sine HMS mål. Du vil få  ansvar for videreutvikling og effektivisering av prosess, metodikk og støtteverktøy for SHA styring i prosjektene,  levere oppdrag innen revisjoner, beredskap, granskninger,  bygging av sikkerhetskultur samt videreutvikle SHA kompetansen til hele organisasjonen. Stillingen har organisatorisk tilhørighet i enhet for Byggeledelse og beredskap i divisjon Bygg og Anlegg og du vil være en del av ledergruppen i Byggeledelse og beredskap. Divisjon Bygg og Anlegg har som hovedoppgave å gjennomføre byggeprosjekter som selskapets operative byggherre, samt sikre at de valgte prosjektene bygges riktig mht. HMS, kvalitet, kostnad, tid og risiko. Sentrale arbeidsoppgaver: Videreutvikle avdelingen og medarbeiderne i tråd med Prosjektmodell 2.0 Effektiv ressursstyring til prosjektene Utvikle byggherreteamene ihht "den klare linjen" Effektivisere  SHA prosessen, metoder og verktøy gjennom bl.a. digitalisering Bidra i BB ledergruppe med utvikling og forbedringsarbeid på tvers av avdelingene Kvalifikasjoner: Høyere teknisk eller administrativ utdannelse Kunnskap og erfaring innen fagområdene som er underlagt avdelingen Ledererfaring Erfaring med utbyggingsprosjekter og prosjektarbeid Kjennskap til byggherreforskriften samt aktuelle lover og forskrifter Personlige egenskaper: Strategisk tenkning og planlegging med et helhetsperspektiv for Statnett Strukturert og systematisk Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Personlig autoritet og gjennomføringskraft Utvikle og inspirere medarbeidere i et høyt kvalifisert fagmiljø Vi søker kandidater som gjenspeiler våre lederforventninger; ledere i Statnett er tydelige, utvikler og tenker helhet. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Odd Egil Nisja, direktør Byggeledelse og beredskap, tlf. 92283392.For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere    
08.07.2019 Oslo
Stendi region vest har behov for dyktige medarbeidere til ulike lokasjoner i Hordaland og Sogn og Fjordane. I tillegg ønsker vi flere faglærte ringevikarer. Stendi leverer bo- og omsorgstjenester til voksne med psykiske lidelser og personer som sliter med rusproblematikk. Våre målgrupper er personer med komplekse og sammensatte behov. Tilbudet vi gir er individuelt tilrettelagt og har som hovedmål og fremme livskvaliteten og utgjøre en forskjell i hverdagen. Vi arbeider i medleverturnus, noe som sikrer en mer forutsigbar hverdag både for de ansatte og beboerne. Vaktperiodene er 4 døgn på, 7 av, 3 døgn på og 7 av etc. Det kan også være mulighet for andre vaktperioder i medlever etter medleverforskriftene. Vi søker faglig engasjerte og nytenkende miljøterapeuter med erfaring. Vi tilbyr en spennende arbeidshverdag med ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Som miljøterapeut vil du sammen med faglig ansvarlig være med å utforme og kvalitetssikre tjenestetilbudet til våre beboere. Våre verdier i møte med den enkelte bruker er respekt, empati, ansvar og kunnskap. Vi søker miljøterapeuter som kan identifisere og iverksette ovennevnte verdier. Godt humør og fleksibilitet ser vi på som en selvfølge. Stendi AS er en kunnskapsbedrift og vi legger til rette for videreutvikling. Region Hordaland og Sogn og Fjordane kan tilby et spennende og utviklende fagmiljø med tverrfaglig kompetanse og utfordrende arbeidsoppgaver. Vi har tariffavtale og avtale om inkluderende arbeidsliv. Stendi er opptatt av et godt arbeidsmiljø og legger vekt på å bygge en kultur preget av engasjement, fleksibilitet og kreativitet. Kvalifikasjoner          Vernepleier, sykepleier, gjerne med videreutdanning innen psykisk helsearbeid/rus Personlig egnethet veier tungt.        Evne til å jobbe målrettet etter miljøterapeutiske tiltak        Erfaring fra tilsvarende arbeid vil vektlegges Personlige egenskaper          Vi søker målrettet og strukturerte miljøterapeuter.          Du må ha gode samarbeidsevner og samtidig kunne jobbe selvstendig.         Ståpåvilje og personlig egnethet vil vektlegges.          Bidra til et godt og inkluderende miljø.  Vi tilbyr ·         Medleverturnus          Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø ·         Intern opplæring og kursing ·         Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang ·         Lønn etter tariff Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk. Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med godt fagmiljø. 
09.08.2019 Sogn og Fjordane, Hordaland
The business area Production is responsible for operation and maintenance of all assets where Statkraft is the operator, and optimization of the value of the district heating activities. The business area is optimizing the asset ownership for Statkraft’s European flexible assets together with the business area Market operations and IT.   The Finance department in BA Production is responsible for the re-investment process, asset strategies, co-owned plants, financial reporting for the European Flexible segment, and performance management of the BA including O&M services to other business areas which is vital to Statkraft’s growth strategy.  As Senior Advisor Ownership you will be contributing to increase and protect Statkraft's value of the Norwegian hydropower plants operated by others, including leased plants. Senior Adviser Ownership  Your role: Specialist on Norwegian hydropower ownership contracts Actively pursue strategical & commercial opportunities Make ownership strategies and develop Statkraft's strategic position in cooperation with Market &IT. Specialist on consequences of structural changes in the Norwegian Hydropower concessions in cooperation with the Legal Department Board member for the relevant companies in cooperation with the Regional Directors Role in framework discussions relevant to the ownership of Norwegian Hydro assets (Consessions and energy tax) Member of the P Finance management team  Your profile: Deeply interested in Norwegian hydropower and expert understanding of the energy production industry and development history Ability to prioritize and drive long term strategic direction Extensive experience from the hydropower industry Experienced board member Lead negotiator Collaborate extensively both within Statkraft and external with other owners and partners Strong communicator with the ability to build good relations with customers and key stakeholders across departments and geography Excellent command of English and Norwegian Relevant master’s degree  
22.08.2019 Oslo
Statkraft is a leading company in hydropower internationally and Europe’s largest generator of renewable energy. The Group produces hydropower, wind power, solar power, gas-fired power and supplies district heating. Statkraft is a global company in energy market operations. Statkraft has 3600 employees in 15 countries. The business area Production is responsible for operation and maintenance of all assets where Statkraft is the operator, and optimization of the value of the district heating activities. The business area is optimizing the asset ownership for Statkraft’s European flexible assets together with the business area Market operations and IT.  Senior Business Controller- Business Performance   As senior Business Controller you will be part of the business performance team of six. The team is responsible for Production’s performance management reporting for the European flexible assets and O&M services to the other business areas. You will contribute to the business area’s value creation through ensuring the right business targets, and that managers know and understand the relevant cost and P&Ls to be able to achieve the targets. Your role: Drive development and continuous improvement of performance planning and reporting processes, with focus on utilizing systems and tools to support efficient processes and provide relevant performance information Improve O&M performance management processes in cooperation with the technical department, including benchmarking Analyse and report O&M service cost Maintain and further develop P&L’s including allocation logic and analysis to perform benchmarking of the business area's activities Ensure transparent and understood cost model, providing clear link between financial reporting, P&Ls and KPIs Your profile:   Master’s degree in finance or similar Minimum 5 years relevant experience within finance and performance management, preferably from larger industrial and international companies Good understanding of O&M processes and systems, as well as cost models Proven track record from process improvement/development and implementation Advanced user of analysis tools and reporting systems, and ability to utilize new technology/digital tools as way of working Strong analytical skills and commercial mindset with focus on value drivers and creation Excellent cooperation and communication skills, and ability to collaborate across units Strong command of English and Norwegian   Statkraft offers: Professional and personal      development in an exciting company A positive working environment      characterized by competence, responsibility and innovation A diverse workplace with regards      to gender, age and cultural background Competitive terms of employment      and excellent benefit schemes
22.08.2019 Oslo
Avdeling Bidrag og Tilbakebetaling har 115 ansatte. Vi er lokalisert i Bjørnevatn, 10 km fra Kirkenes i Sør-Varanger kommune. Vi har i oppgave å kreve inn underholdsbidrag og feilutbetalte ytelser fra NAV i inn- og utland. I forbindelse med innkrevingen har vi status som særnamsmann.  Vi har ledig 3 faste stillinger og 3 vikariater som saksbehandlere. Varigheten for vikariatene: 31.3.20, 30.4.20 og 31.5.20. Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du kan identifisere deg med våre verdier.  Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver skriftlig saksbehandling av henvendelser fra våre brukere og samarbeidspartnere besvare telefonhenvendelser fra våre brukere og samarbeidspartnere ajourhold av våre databaser andre oppgaver kan bli pålagt etter behov og endringer Kvalifikasjoner bachelorgrad fortrinnsvis fra økonomisk-, juridisk- eller samfunnsfaglig studieretning. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. god muntlig fremstillingsevne i norsk og engelsk, samt skriftlig fremstillingsevne på norsk erfaring med skriftlig engelsk er en fordel relevant erfaring med innkreving eller saksbehandling er en fordel  erfaring med offentlig forvaltning er en fordel Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner strukturert løsningsorientert Effektiv og evne til å holde fokus omstillingsevne  Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse mulighet for sletting av ti prosent av opprinnelig studielån (maksimalt 25 000 kroner per år) samt lavere skatt, hvis du bor og arbeider i Finnmark   Stillingen lønnes som førstekonsulent (kode 1408) fra kr 420 700 - kr 496 100 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.  Noe reisevirksomhet må påregnes
22.08.2019 Sør-Varanger
Vi ser etter en person som ønsker å være med å utvikle styringen i Skatteetaten. Du har helhetsblikk, og kan se der verktøy og prosesser kan understøtte hverandre, og du får formidlet dette godt til resten av organisasjonen.   Virksomhetsstyringsavdelingen (VSA) er en del av Skattedirektoratet. Avdelingen er skattedirektørens forlengede arm når det gjelder å fastsette mål og resultatkrav for etaten, og for oppfølgingen av etatens resultatenheter. Avdelingen har ansvar for å forvalte og utvikle strukturer og interne systemer for flerårig planlegging, budsjettering, rapportering og oppfølging.   Seksjonens hovedoppgave er å arbeide for at Skatteetaten har et helhetlig system for virksomhetsstyring som skal bidra til fastsatt kvalitet i våre leveranser. I gruppen Kvalitetssystemer har vi bl. ansvar for kvalitetsstyring og mål- og resultatstyring.   Du skal ha ansvar for drift og utvikling av vårt styringsverktøy (Corporater) og lede et nettverk av superbrukere/administratorer. Du skal samarbeide med andre i avdelingen om styringen og oppfølgingen av etatens divisjoner. Du vil få stor påvirkning og varierte arbeidsoppgaver.   Hvis du blir motivert av muligheten til å forme fremtidige oppgaver og arbeidsplass, både med selvstendig oppgaver og sammen i team, er dette stillingen for deg.   Vi ber om at CV med vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  Arbeidsoppgaver være en fagperson på mål- og resultatstyring (balansert målstyring) være Skatteetatens ekspert på målstyringsverktøyet Corporater overordnet forvaltningsansvar for Corporater (innhold, opplæring, utvikling og bruk) bidra i arbeidet med resultatavtalen for avdeling for virksomhetsstyring  Kvalifikasjoner høyere utdanning på mastergradnivå gjerne innenfor administrasjon og ledelse relevant erfaring og utdanning på bachelornivå kan kompensere for manglende utdanning på masternivå erfaring med bruk av Corporater eller lignende system kjennskap til ulike styringsprosesser/-metoder, og erfaring fra målstyring ønskelig med kjennskap til offentlig virksomhet. meget god formidlingsevne både skriftlig og muntlig  Personlige egenskaper analytisk, strukturert og nøyaktig høy gjennomføringsevne involverende og god til å samarbeide selvstendig  Vi tilbyr utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 – 720 000 avhengig av kompetanse og erfaring. Stillingen har 6 måneders prøvetid.
22.08.2019 Oslo
Vis alle 23.160 ledige stillinger

Bli kjent med Statnett

Flere gode grunner til å velge Statnett

- Vi setter sikkerhet over alt

- Vi skal gjennomføre mange store prosjekter i de kommende årene

- Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver

- Vi har etablert gode karrieresystemer og lederverktøy

- Vi har jobbmuligheter over hele landet

- Vi et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere

Vis mer
Les mer om Statnett

Stillingsbeskrivelse

Elhub er en sentral aktør i et marked som bidrar til å sikre hele Norge sikker og kostnadseffektiv strøm. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi har over mange år utviklet IT-systemer som gjennom automatiserte prosesser støtter opp under denne visjonen. Elhub er selve bærebjelken i informasjonsutvekslingen i det norske kraftmarkedet og skal fungere som en katalysator for innovasjon ved å gjøre informasjon lett tilgjengelig på en nøytral måte for alle. Dette skal bygge opp under den videre elektrifiseringen av Norge og dermed veien mot et nullutslippssamfunn.

Vi søker dere som er opptatt av å heve kvaliteten på IT-systemer du jobber med hver eneste dag og har over middels interesse for teknologi, utvikling og håndverket dette fører med seg. Vi bygger opp et inhouse utviklingsteam og ser etter både nyutdannede og dere som husker da Altavista var den beste søkemotoren. Dere får være med fra design og helt til utvikling og drift av ny funksjonalitet i Elhub som et medlem av et kryssfunksjonelt utviklingsteam. Vi mener bestemt at vi får de beste resultatene av å la kompetente og nysgjerrige mennesker sitte sammen og ha ansvaret for en leveranse fra start til slutt. Les mer om hvem vi er og hvordan vi jobber .

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Bidragsyter i krav og designprosessen frem til implementasjon og drift.
  • Vedlikeholde eksisterende kode og automatisere test av dette.
  • Bidra til kontinuerlig forbedring av arkitektur, arbeidsprosess og kode

Kvalifikasjoner:

  • Utdannelse på masternivå innen matematikk, informatikk/IT/ingeniørfag (Relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanningskravet)
  • Kompetanse/interesse innen:
    • Java/Kotlin/Maven
    • Big Data, DevOps, Datastrukturer, Linux, REST, Kafka
    • Interesse/erfaring med test, agile prosjekter, code reviews og continous deployment.

Personlige egenskaper:

  • Analytisk og løsningsorientert
  • Selvstendig og initiativrik
  • Gode samarbeidsevner
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Villig til å lære nye ting

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Christian Haugen Matvik, 92 46 96 94.

For utfyllende informasjon om Elhub AS, se elhub.no

Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Vi gjennomfører rekrutteringen fortløpende.

Elhub forvalter person- og bedriftssensitive opplysninger og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt.

Hvorfor velge å jobbe i Elhub:         

  • Fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning
  • Kontor i åpent landskap i lyse og trivelige  lokaler i Oslo
  • Sterkt fokus på egenutvikling gjennom kurs, konferanser etc.
  • Et godt fagmiljø innen IT,  kraftmarkedsforståelse og prosjektmetodikk
  • En kunnskapsrik organisasjon, utfordrende arbeidsoppgaver og et hyggelig og uformelt miljø
  • Sentrale posisjoner i det norske kraftmarkedet, med kontaktflater mot mange aktører i bransjen

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • AUG 25
    2019
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • AUG 31
    2019
    5 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
4 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger




Fakta om Statnett