<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Key Account Manager - Offentlig - ledende Edtech-selskap B2B Salg AS

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Ansatte i IST mener at de har landets viktigste jobb- å levere smarte it-løsninger til skolen. Selskapets visjon er «Alle har rett til en god skole». ISTs oppgave er å bidra til å gjøre dette mulig.

IST er Skandinavias ledende Edtech-selskap innen administrasjon, timeplanlegging og læring med hjemmemarkeder i Skandinavia og Tyskland. IST har jobbet tett sammen med skolen i over 30 år, og målet er å forbedre hverdagen og virksomheten for lærere, elever og foreldre ved hjelp av intelligente IT-løsninger og verdiskapende tjenester. IST Everyday er i bruk hos kunder i hele Norge. Selskapets nye skytjeneste for skoleadministrasjon og læring implementeres i økende takt.

Key Account Manager - offentlige kunder, primærsegment kommuner og fylkeskommuner i det norske markedet.

Vi søker nå en Key Account Manager som skal ha ansvar for store og små kunder. Du har god salgsforståelse og erfaring fra B2B og har god kjennskap fra salg mot offentlig sektor. Om du har erfaring fra IT-bransjen er det en fordel og du har gjerne kjennskap og interesse for skytjenester, digitalisering og den spennende utviklingen som skjer innenfor området. Erfaring fra tilsvarende roller er en fordel, selv om dette ikke er et absolutt krav. 

Som Key Account Manager vil du overta ansvar for en egen portefølje med mål om videre langsiktig utvikling. Du skal sikre gode relasjoner og fornøyde kunder. I rollen som KAM vil du ha hyppig kontakt med markedet og stillingen vil kreve en del reisetid. Ditt ansvar vil også være å bearbeide markedet ytterligere, sikre interessante leads og etablere nye kunder for selskapet. 

Som person er du opptatt av å bygge en totalopplevelse for kunden og skape langsiktige relasjoner. Du er også lærevillig, og har evne til å sette deg inn i den til tider komplekse hverdagen våre kunder og brukere befinner seg i. 

Motiveres du av muligheten til å være ute blant kunder og sammen med de finne de gode, digitale løsningene for å hjelpe skoler og kommuner med å møte fremtiden?

Send oss din CV og søknad i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Mona BO Hauge tlf. 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver. 

 Arbeidsoppgaver

  • B2B løsningssalg, primært mot kommuner og fylkeskommuner 
  • Etablere nye kundeforhold, skape nye relasjoner i fokussegmentet
  • Utvikle og ivareta eksisterende kundeportefølje, sikre fremtidige kontrakter og samarbeid
  • Relasjonsbygging og møteaktiviteter
  • Tilbudsutarbeidelse, forhandling og avtaleinngåelse
  • Bidra med å besvare anbud
  • Salgs- og markedsarbeid 

Kvalifikasjoner

  • Dokumenterte resultater innen B2B salg
  • Gjerne erfaring fra salg mot offentlig sektor, kommuner og fylkeskommuner
  • God kjennskap til salgsprosessen og hva som skal til for å lykkes
  • Kan skape en totalopplevelse for kunden
  • Evner å sette deg inn komplekse løsninger
  • Digital interesse og erfaring fra IT, og gjerne softwarebransjen er en fordel
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Det aller viktigste er hvem du er og hva du vil bidra med for å gjøre skolen bedre

Personlige egenskaper

  • Gode relasjonsbyggende egenskaper 
  • Fremoverlent, ambisiøs og resultatorientert
  • Evner dialog på alle nivåer og med mange type profiler
  • Tilpasningsdyktig og endringsvillig
  • Profesjonell og selvstendig, selvgående
  • Nysgjerrig, ydmyk kombinert med å være foroverlent
  • Tålmodig 

Vi tilbyr

  • Internasjonalt sterkt selskap, markedsleder i sin nisje i Norge
  • Sterke markedsledende og profesjonelle løsninger
  • En bedrift som satser videre vekst
  • Fokus på utvikling av innovative løsninger
  • Engasjerte medarbeidere og team
  • Et selskap som satser på dyktige ansatte
  • Åpent, transparent og inspirerende miljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Moderne, hyggelige nye lokaler på Lysaker 

Andre opplysninger:

  • Reisevirksomhet: Anslagsvis 50 reisedager
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Aleris i Drammen søker Operasjonssykepleier Aleris er i sterk vekst i Drammen, og vi søker nå en dyktig og engasjert operasjonssykepleier. Du får jobbe i et tverrfaglig team bestående av kirurger, anestesipersonell, intensiv og sterilteknisk. Vi har en svært kompetent legegruppe bestående av medisinske spesialister og kirurger innen ortopedi, plastikk, urologi, hud m.m. Aleris i Drammen er sentralt plassert i Albumsgate 9. Vi stiller krav til at du kan arbeide selvstendig, effektivt og strukturert. Det er også viktig med gode samarbeidsevner, faglig engasjement, høy grad av serviceinnstilling, samt god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale. For mer informasjon kontakt:Stian Tuvnes Ellingsen Leder Aleris DrammenM: 926 34 598stian.ellingsen@aleris.no Søknadsfrist: snarest Søknad med CV sendes til: stian.ellingsen@aleris.no
06.08.2020 Drammen
Aleris Tromsø søker kardiolog for snarlig tiltredelse Aleris Sykehus og Røntgen Tromsø holder til i moderne lokaler i Sjøgata 31-33 i Tromsø og tilbyr medisinske tjenester innen en rekke fagområder. Vi er et spennende fagmiljø med et svært kompetent, tverrfaglig team bestående av allmennlege, jordmor, hjertespesialist, spesialister innen gynekologi og urologi, kirurger innen ortopedi, øre-nese-hals og plastikk, radiologer, radiografer og annet fagpersonell. Helsepersonellet som arbeider hos oss har et velfungerende støtteapparat rundt seg – og får dermed de beste forutsetninger for å sette pasientene i fokus. Vi har en nyopprettet avtale med Helse Nord på leveranse av hjerteutredning (Ecco, AEKG og 24-timers ekg/Holter). Vi søker derfor kardiolog som har lyst å være med på å bygge opp denne tjenesten hos oss. Vi har investert i topp moderne utstyr, og flotte lokaler for å gi den beste pasientopplevelse. Arbeidsoppgaver• Gjennomføring av hjerteutredning i henhold til beskrivelse.• Kommunikasjon med primær- og spesialisthelsetjeneste• Opprettelse og kvalitetssikring av prosedyrer relatert til fagfelt Kvalifikasjoner• Godkjent spesialist som kardiolog• Relevant erfaring • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne Personlige egenskaper• Gode samarbeidsevner• Faglig trygg og engasjert• Høy grad av serviceinnstilling• Personlig egnethet vektlegges høyt Vi tilbyr• Konkurransedyktige betingelser• Jobben tilsvarer ca. 40-60 konsultasjoner i måneden• Velordnede forhold• Sist, men ikke minst – et fantastisk arbeidsmiljø. For mer informasjon om stillingen, eller en uforpliktende prat, ta kontakt med Andre Sollied-Sørensen, leder Aleris Sykehus Tromsø, tel: 906 19 167
06.08.2020 Tromsø
SDF
SDF
06.08.2020 Trondheim
Stillingsbeskrivelse: Stendi respiratorteam trenger en trygg og fleksibel sykepleier til våre barneteam. Du liker å jobbe alene, men samtidig samarbeide med andre. Du er vant til å håndtere akutte situasjoner, men trives godt i å jobbe i hjemmet til familiene. Du har et godt klinisk blikk, og ønsker å holde deg faglig oppdatert. Vi vil at Stendi sin visjon og verdier skal prege alt vårt arbeid for å gi best mulig tjenester.   Arbeidsoppgaver: Dine arbeidsoppgaver vil bestå av praktisk og personlig helsehjelp til barn med ulike utfordringer som for eksempel behandlingsterapi og trakeostomi. Yte omsorg slik at barn med ulike somatiske og psykososiale utfordringer og medisinsk teknisk utstyr kan bo hjemme med familien sin. Kontinuerlig observasjon og vurdering av barnets helsetilstand.           Legemiddelhåndtering.            Du får mulighet til å jobbe i et team med ett tverrfaglig miljø.         Kommunikasjon og veiledning av pårørende/ foreldre.    Kvalifikasjoner: ·         Sykepleier/vernepleier/helsefagarbeider.          Politiattest uten anmerkninger.                          Fordel å ha arbeidserfaring med barn, men dette er ingen krav.                         Er fleksibel, selvstendig, pålitelig, tålmodig og positiv som person.                    Personlig egnethet vil bli vektlagt.                   Basale IT kunnskaper.                  Førerkort klasse B er en fordel, men ikke et krav.     Vi kan tilby:                     Fast ansettelse i 83% stilling.  Turnus med langvakter og arbeid hver 3. helg.  God opplæring.                   Kurs og fagdager.               Personlig og faglig utvikling.                 Tariffavtale.  
03.08.2020 Asker
Jeg er en hyggelig, aktiv og sosial mann på 24 år som bruker rullestol. Derfor har jeg bruk for assistanse i hverdagen, og din jobb blir å være mine armer og bein, enten det er på skole eller hjemme. Arbeidsoppgavene vil være mange og varierte, alt fra praktiske oppgaver i hjemmet til fritidsaktiviteter, helgeturer og ferieturer i inn- og utland, m.m. Ingen utdanning kreves, ingen forkunnskaper er nødvendig. Personlig egnethet blir vektlagt, og jeg gir deg full opplæring. Det viktigste er at du er serviceinnstilt og ansvarsbevisst, selvstendig, pålitelig og fleksibel, tålmodig og initiativrik, at du har mye humor og at vi har en god kjemi. Du er utadvendt og sosial, og har interesse for kultur, som film og musikk. Det er flott om du også er litt praktisk anlagt, da jeg har mange hjelpemidler. Jeg disponerer egen bil, fint om du har førerkort klasse B. Jeg har ledig 1 deltidsstilling, arbeid hver tredje helg og en ettermiddag i uka. Jeg blir din daglige leder i arbeidet, samtidig som du får ansettelse i Stendi Assistanse med ryddige lønns- og arbeidsforhold. Dette er en utviklende og spennende jobb for den rette. Gode norskkunnskaper ønskes - både skriftlig og muntlig. Tiltredelse: Snarlig Send søknad og CV til: maja.mortensen@stendi.no Merk søknad: Mann 24 år Ved spørsmål ta kontakt med Maja Mortensen på tlf: 91171018 Søknadsfrist: 5. september 2020  
05.08.2020 Trondheim
Stendi søker tilkallingsvikarer til vår avdeling for psykisk omsorg, og barnevern i Bø i Vesterålen - er DU vår nye kollega? Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen? Vi søker deg som har et brennede engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse.  Kvalifikasjoner som ønskes er: * helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning, eller annen relevant utdanning og erfaring. * Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og omsorg er ønskelig * Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel * Førerkort kl. B er et krav * Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening  Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsetter beboer til å mestre en selvstendig og positiv tilværelse.   Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus. I full stilling innebærer det 3 døgn arbeid -7 døgn fri - 4 døgn arbeid -7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging- og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder Kjersti Falch Jakobsen, tlf: 97148258.
19.06.2019 Bø i Nordland
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og ikke er redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere!. Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner  3 årig høyskoleutdanning Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn jobb, 7 døgn fri, 4 døgn jobb, 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder: Inga Hjelseth, telefon 901 56 067
17.03.2020 Troms og Finnmark
Vil du være med og utvikle nyskapende og kreative løsninger som sikrer Norges strømforsyning? Da bør du lese videre! I driften av kraftsystemet samler vi inn store mengder data. I Statnett får du muligheten til å jobbe med disse dataene så vi kan løse samfunnsoppdraget vårt på en mer effektiv måte. Nå ser vi etter utviklere som ønsker å være med på å bygge opp fagmiljøet vårt. Utviklingsteamene våre vil organiseres med en miks av både unge og erfarne ressurser. I tillegg til å være med på utviklingen, vil du få et tydelig eierskap til våre samfunnskritiske systemer. Du vil inngå i data science-avdelingen, og støtte data scientistene og kraftsystemeksperter i å utvikle og produksjonssette modeller i driftskritiske systemer. Avdelingen er representert i Oslo og Trondheim. Vil du være en del av dette? Da har vi lyst til å høre fra deg! Ansvarsområder og oppgaver Utvikle applikasjoner for overvåkning, drift og balansering av strømnettet Samarbeide med kolleger på tvers av disipliner om å finne nye muligheter for automatisering av oppgaver Utvikle applikasjoner for automatisering av driftsoppgaver knyttet til strømnettet Tilgjengeliggjøre data for applikasjonsutvikling internt Teste ut ny teknologi for å forbedre applikasjoner og utviklingsmetodikk Dele kunnskap med kolleger Kvalifikasjoner Du har høyere teknologisk utdanning, helst på masternivå, eventuelt bachelornivå og relevant erfaring Du har arbeidserfaring som Pythonutvikler eller er nyutdannet og har erfaring med bruk av Python under studiene Du behersker norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig. Norsk må du beherske på minimum nivå B2 Ønskede kvalifikasjoner Du har interesse for og ønske om å lære om kraftsystemet Du samarbeider godt med fagfolk og brukere på tvers av organisasjonen Du utvikler applikasjoner som er stabile, sikre og enkle å videreutvikle og drifte Du tar ansvar for helheten til systemene du utvikler, ved å aktivt følge opp brukernes behov og utfordre ønsker og eksisterende prioritering Du vektlegger kontinuerlig læring og forbedring av utviklingsarbeidet Erfarne utviklere bør ha god kjennskap til med moderne metodikk som TDD, konteinere og CI/CD. Vi oppfordrer både erfarne og nyutdannede til å søke. Om oss Data Science-avdelingen består i dag av ca. 10 personer med variert ekspertise, basert på en felles interesse for Python og kraftsystemet. Vi har kompetanse innen bl.a maskinlæring, matematikk, optimering og kraftsystemanalyser. Vi ønsker nå å styrke utviklingskompetansen i utvalgte prosjekter ytterligere. I avdelingen legger vi til rette for å kunne jobbe tett sammen og dele kunnskap, både internt og eksternt. Vi utfordrer og forbedrer kontinuerlig måten vi jobber på. Du blir del av et stabilt og godt arbeidsmiljø, hvor du får jobbe med utfordrende og meningsfylte utvikleroppgaver samtidig som du legger til rette for elektrifisering av samfunnet. Vårt overordnede mål er å bidra til at Statnett utnytter data til å ta gode beslutninger. Vi behandler søknader fortløpende. 
22.06.2020 Oslo, Trondheim
Vis alle 17.321 ledige stillinger

Med smarte løsninger og verdiskapende tjenester innen administrasjon, læring og timeplanlegging, hjelper vi skoler og barnehager til å møte deres utfordringer og gjør skoledagen enklere og mer effektiv for både elev, foresatte, lærere og skoleledere. ISTs hovedkontor ligger i Växjö, med øvrige kontor i Stockholm, Linköping, Oslo, Roskilde og Hamburg (Neritz). Selskapet har drøye 400 ansatte og omtrent halvparten med en bakgrunn innen skole eller barnehage. Les mer: www.ist.com 

Les mer om B2B Salg AS

Stillingsbeskrivelse

Ansatte i IST mener at de har landets viktigste jobb- å levere smarte it-løsninger til skolen. Selskapets visjon er «Alle har rett til en god skole». ISTs oppgave er å bidra til å gjøre dette mulig.

IST er Skandinavias ledende Edtech-selskap innen administrasjon, timeplanlegging og læring med hjemmemarkeder i Skandinavia og Tyskland. IST har jobbet tett sammen med skolen i over 30 år, og målet er å forbedre hverdagen og virksomheten for lærere, elever og foreldre ved hjelp av intelligente IT-løsninger og verdiskapende tjenester. IST Everyday er i bruk hos kunder i hele Norge. Selskapets nye skytjeneste for skoleadministrasjon og læring implementeres i økende takt.

Key Account Manager - offentlige kunder, primærsegment kommuner og fylkeskommuner i det norske markedet.

Vi søker nå en Key Account Manager som skal ha ansvar for store og små kunder. Du har god salgsforståelse og erfaring fra B2B og har god kjennskap fra salg mot offentlig sektor. Om du har erfaring fra IT-bransjen er det en fordel og du har gjerne kjennskap og interesse for skytjenester, digitalisering og den spennende utviklingen som skjer innenfor området. Erfaring fra tilsvarende roller er en fordel, selv om dette ikke er et absolutt krav. 

Som Key Account Manager vil du overta ansvar for en egen portefølje med mål om videre langsiktig utvikling. Du skal sikre gode relasjoner og fornøyde kunder. I rollen som KAM vil du ha hyppig kontakt med markedet og stillingen vil kreve en del reisetid. Ditt ansvar vil også være å bearbeide markedet ytterligere, sikre interessante leads og etablere nye kunder for selskapet. 

Som person er du opptatt av å bygge en totalopplevelse for kunden og skape langsiktige relasjoner. Du er også lærevillig, og har evne til å sette deg inn i den til tider komplekse hverdagen våre kunder og brukere befinner seg i. 

Motiveres du av muligheten til å være ute blant kunder og sammen med de finne de gode, digitale løsningene for å hjelpe skoler og kommuner med å møte fremtiden?

Send oss din CV og søknad i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Mona BO Hauge tlf. 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver. 

 Arbeidsoppgaver

  • B2B løsningssalg, primært mot kommuner og fylkeskommuner 
  • Etablere nye kundeforhold, skape nye relasjoner i fokussegmentet
  • Utvikle og ivareta eksisterende kundeportefølje, sikre fremtidige kontrakter og samarbeid
  • Relasjonsbygging og møteaktiviteter
  • Tilbudsutarbeidelse, forhandling og avtaleinngåelse
  • Bidra med å besvare anbud
  • Salgs- og markedsarbeid 

Kvalifikasjoner

  • Dokumenterte resultater innen B2B salg
  • Gjerne erfaring fra salg mot offentlig sektor, kommuner og fylkeskommuner
  • God kjennskap til salgsprosessen og hva som skal til for å lykkes
  • Kan skape en totalopplevelse for kunden
  • Evner å sette deg inn komplekse løsninger
  • Digital interesse og erfaring fra IT, og gjerne softwarebransjen er en fordel
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Det aller viktigste er hvem du er og hva du vil bidra med for å gjøre skolen bedre

Personlige egenskaper

  • Gode relasjonsbyggende egenskaper 
  • Fremoverlent, ambisiøs og resultatorientert
  • Evner dialog på alle nivåer og med mange type profiler
  • Tilpasningsdyktig og endringsvillig
  • Profesjonell og selvstendig, selvgående
  • Nysgjerrig, ydmyk kombinert med å være foroverlent
  • Tålmodig 

Vi tilbyr

  • Internasjonalt sterkt selskap, markedsleder i sin nisje i Norge
  • Sterke markedsledende og profesjonelle løsninger
  • En bedrift som satser videre vekst
  • Fokus på utvikling av innovative løsninger
  • Engasjerte medarbeidere og team
  • Et selskap som satser på dyktige ansatte
  • Åpent, transparent og inspirerende miljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Moderne, hyggelige nye lokaler på Lysaker 

Andre opplysninger:

  • Reisevirksomhet: Anslagsvis 50 reisedager

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kontaktperson

CEO / Senior Business Consultant

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

1 ledig stilling