Ledig stilling

Sommervikarer Svolvær Bilsenter

Søknadsfrist : 27.05.2019

Shell Svolvær søker etter to kundefokuserte og serviceinnstilte butikkmedarbeidere.

Vi har ledig sommerjobb med mulighet for fast deltidsstilling på 40%, samt 20 % helgestilling til høsten.

Søker må være over 18 år og snakke flytende norsk.

Søknad med cv sendes på mail til Logg inn for å se kontaktinformasjon



Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Ønsker du en mangfoldig arbeidsplass der det er rom for å være seg selv? Liker du en strukturert hverdag med mange baller i luften? Da er dette muligheten for deg! I dag består vårt salgsteam av resultatdrevne konsulenter som trives med høyt tempo, og alle har ulik bakgrunn innen eksempelvis HR, filosofi, markedsføring, IT, økonomi eller salgsledelse. Fellesnevneren er at vi ser på salg som en plattform for forretning- og selvutvikling. Våre konsulenter har full autonomi over salgsprosessen, og trives med ansvar. Hver dag øker deres kunnskap om markedet, kundebehov, verdiformidling, forhandlingsteknikker, budsjettansvar og selvledelse gjennom team-, kunde- og forhandlingsmøter. Vi ønsker å vokse vårt kontor, og da er kanskje du den rette kollegaen for oss? Utviklingsmuligheter Våre talenter starter ofte som salgskonsulenter, før de velger å fordype seg videre innenfor salg eller ledelse internt i Meltwater. Hvert år promoterer vi, og vi er ikke redd for å satse uortodoks. Vårt mål er å sende dyktige talenter til nye utfordringer i byer som San Francisco, Cape Town eller Paris for videre vekst. Vi tror på at du utvikler deg raskere med individuell oppfølging, og jobber derfor i teams på opptil 5 personer. Fra dag en vil du få tett oppfølging fra din nærmeste leder og team, og du vil sammen med Managing Director kontinuerlig kartlegge videre karrieresteg i samråd med din egen og selskapets visjon. Høres dette ut som en arbeidsplass for deg? Søk hvis du: Er nysgjerrig, lærevillig og åpen for utfordringer Har god forretningsforståelse og sterk drivkraft Har god formidlingsevne Vi ser både etter deg som har mulighet til snarlig tiltredelse og som ønsker oppstart i August. Hva vi kan tilby En karriere i et av de mest spennende software-selskapene i verden og muligheten til å jobbe internasjonalt etter utvikling Konkurransedyktige betingelser, grunnlønn, provisjon og bonuser Være en del av et ungt, morsomt og ambisiøst arbeidsmiljø Være direkte involvert i å bygge en sterk organisasjon i Norge Kontinuerlig personlig utvikling Adresse: Beddingen 8, Oslo, Norway,0250 Oslo
15.05.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Job Description About Mendix Mendix provides a platform and approach that helps enterprises innovate and digitally transform their businesses and industries. Nearly 4,000 organizations worldwide, including KLM, Medtronic, Merck, and Philips, rely on Mendix to build web and mobile applications to delight their customers and empower their employees. We are a recognized Leader by Gartner and Forrester in a red-hot market expected to exceed $15 billion by 2020. While we live on different continents and work on different things, we are one team with a shared mission and set of values. We are passionate and strive for new heights, professionally and personally. We value hard work, accountability, and results.  Above all else, we believe in a culture of growth, respect, and fun. About Siemens PLM Software Siemens Digital Industry offers a comprehensive portfolio of seamlessly-integrated hardware, software and technology-based services in order to support manufacturing companies worldwide. Siemens PLM Software, a Plano, Texas-based business unit of the Digital Industry, is a leading global provider of product lifecycle management (PLM) and manufacturing operations management (MOM) software, systems and services with over nine million licensed seats and more than 77,000 customers worldwide. Siemens acquired Mendix end of last year and we are now fully committed to further expand the Mendix footprint within our target industries. To drive this, we are also expanding our team! Mission The Presales Solution Consultant supports the sales process by preparing and delivering presentations and demonstrations of the capabilities of our Mendix solutions to customers based on customer business and technical requirements. As a Presales Solution Architect, you will be working closely with our go to market and portfolio management teams in the value offering and technical due diligence of the Mendix Platform for product and solution development. The consultant collaborates with sales, portfolio development, services and the Mendix business segment (AppFactory and Business enablement) to ensure the proposed deals include technical solutions that accurately address customer needs and are appropriately supported by key customer technical decision-makers. Profile This specific Presales role requires a background in Teamcenter and/or other portfolio elements of Siemens PLM, to be able to position Mendix on top of these PLM or MOM products. The focus is on Extension Play proposals to customers, where Mendix is used to extend the functionality of e.g. Teamcenter for customer specific requirements and innovative solutions. What’s in it for you? When you grow, we grow! At Siemens/Mendix, our success starts with people who make it happen – our employees. Therefore, we are committed to providing you with the rewarding career development you're seeking, but also with unmatched benefits that help you get the most out of your career and your life.
06.05.2019 Oslo
Job Description Would you like to be part of our journey and help our customers shape the Energy Grid of tomorrow? Siemens - Future Grid The growing demand for photovoltaic solutions and various applications of battery storage devices and medium-voltage grid connections, as well as the growing fleet of electric vehicles, offers growth opportunities for the Future Grid organization within Siemens. Siemens modular storage system ensures an available and reli­able power supply by charging energy when it’s produced and releasing it when it’s needed. Thanks to power elec­tronics modules that fit to a variety of battery systems, power fluctuations are compensated, thereby improving grid stability and the efficiency of equipment. When it comes to state-of-the-art power grids, Siemens offers innovative solutions and comprehensive experience across the entire range of electrotechnical equipment for photovoltaic systems, including optimum interconnection of energy storage systems and even complete microgrids. The new electrical Balance of Plant (eBoP) solution for photovoltaic installations enables solar power to be intelligently integrated into the grid. The portfolio includes all electrotechnical equipment needed. Siemens offers complete end-to-end planning, engineering, and financing, all the way to commissioning and service. Siemens is hiring a Portfolio Sales Manager to PV and Storage with a Nordic & Baltic responsibility. The challenge You will be responsible for developing and selling new business solutions in the market. This will include the whole sales process from building relationships, prospecting of new clients to closing business deals. Continuous dialogue and co-creation with new and existing customers are a key to success. You will have budget responsibility and are calculating offers as part of bid teams. Our Global Headquarter and Nordic&Baltic team will assist you. With joint efforts we strive to succeed in this new business area. You will report to Business area manager for Distribution Systems. Your background Ideally you will have experience within the Future Grid segment, focused on Storage or grid scale PV products and solutions. An engineering background with a proven track record of delivering projects and be motivated to take on a sales role. You will be driven and motivated by achievement of targets and results, with the ability to think “out of the box”, understanding our customer needs and have a collaborative approach to working. Excellent communication skills (verbal and written) in English is required, Finnish and/or Swedish are an advantage. This opportunity requires travel which may include some over night stays. What we offer We offer you a challenging position in an international environment and possibility to work flexible. In this role you will play a central role in the Future Grid organization and you will get to work with skilled colleagues in the growing business area. You will be placed primarily in Finland (Espoo), but other Nordic countries are also an option. If you’re excited to shape the innovations of tomorrow, we want to hear from you. You’ll join 372,000 of the smartest minds all working together to build a better future. Join us!
13.05.2019 Norge
Job Description Would you like to be part of our journey and help our customers to shape the Energy Grid of tomorrow? Siemens - Future Grid The growing demand for photovoltaic solutions and various applications of battery storage devices and medium-voltage grid connections, as well as the growing fleet of electric vehicles, offers growth opportunities for the Future Grid organization within Siemens. For public transport even on the street, electrification seems the obvious alternative to keep pace with urban growth and to care for the city environment at the same time, using full electric or electric hybrid buses. With the right charging technology, the advantages of electrified buses can be utilized: less energy consumption in comparison to buses with combustion engines, use of renewable energy, less noise, lower particle emissions, less CO₂, lower lifecycle costs, and reliable service. Siemens offers complete solutions for eMobility markets. We provide the complete electric vehicle charging infrastructure, from basic hardwired installations, to full-scale commercial charging solutions with managed services including as much of the make ready components you may need. Siemens is the integral technology partner in transportation electrification. Siemens is hiring Portfolio Sales Managers to eMobility with a Nordic & Baltic responsibility. You will be responsible for developing and selling new business solutions in the market. This will include the whole sales process from building relationships, prospecting of new clients to closing business deals. Continuous dialogue and co-creation with new and existing customers are a key to success. You will have budget responsibility and are calculating offers as part of bid teams. Our Global Headquarter and Nordic&Baltic team will assist you. With joint efforts we strive to succeed in this new business area. You will report to Business area manager for Distribution Systems. Your background With your experience within the Future Grid segment; e-bus and/or e-car charging infrastructure, you will also have high level knowledge of the public transportation infrastructures. Furthermore, you have an engineering background, proven track record of delivering projects and are motivated in a sales role. You will be driven and motivated by achievement of targets and results, with the ability to think “out of the box”, understanding our customer needs and have a collaborative approach to working. Excellent communication skills (verbal and written) in English is required, Finnish and/or Swedish are an advantage. This opportunity requires travel which may include some overnight stays. What we offer We offer you a challenging position in an international environment and possibility to work flexible. In this role you will play a central role in the Future Grid organization and you will get to work with skilled colleagues in the growing business area. You will be placed primarily in Norway, but other Nordic countries are also an option. If you’re excited to shape the innovations of tomorrow, we want to hear from you. You’ll join 372,000 of the smartest minds all working together to build a better future. Join us!
13.05.2019 Oslo
Vis alle 23.675 ledige stillinger

Bensinstasjon

Les mer om Svolvær Bilsenter

Stillingsbeskrivelse

Shell Svolvær søker etter to kundefokuserte og serviceinnstilte butikkmedarbeidere.

Vi har ledig sommerjobb med mulighet for fast deltidsstilling på 40%, samt 20 % helgestilling til høsten.

Søker må være over 18 år og snakke flytende norsk.

Søknad med cv sendes på mail til Logg inn for å se kontaktinformasjon



Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 27.05.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 27
    2019
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Svolvær Bilsenter