Ledig stilling

HR-rådgiver kompetanse BHO - Kommunaldirektørens stab, Bergen kommune

Søknadsfrist : 02.06.2019

Byrådsavdeling for helse og omsorg har ansvaret for kommunens tjenestetilbud innen sentrale samfunnsoppgaver som folkehelse, barnevern, forebygging barn og unge, tjenester til eldre og særlig omsorgstrengende, helsetjenester og legevakt. Avdelingen forbereder saker til politiske organer og har iverksettingsansvar overfor underliggende etater. Byrådsavdelingen er inndelt i seks etater, samt en overordnet stab med fire seksjoner. Den ledige rådgiverstillingen er knyttet til Seksjon organisasjon, HR og areal.

Vi kan tilby en spennende jobb i kommunens største byrådsavdeling. Vi arbeider for å skape gode helse- og omsorgstjenester for Bergens innbyggere, både i dag og i fremtiden. For å klare dette trenger vi til enhver tid ansatte med riktig kompetanse. Byrådsavdelingen har utviklet en strategisk kompetanseplan som skal iverksettes de kommende år. I denne stillingen vil du være sentral i arbeidet for å sikre at vi treffer blink i forhold til utdanning, rekruttering og kontinuerlig læring på våre arbeidsplasser, og du vil være en viktig bidragsyter i byrådsavdelingens arbeid i Kunnskapskommunen Helse og Omsorg Vest.

Arbeidsoppgaver

  • Analyse av byrådsavdelingens kompetansebehov og bidra i utvikling av kompetansetiltak for en framtidig helse og omsorgstjeneste
  • Samarbeide tett med utdanningsinstitusjoner og andre relevante samarbeidspartnere
  • Utvikle gode systemer for kompetansearbeidet, inklusiv ta i bruk nye verktøy og teknologi
  • Koordinere og administrere kompetansetiltak for byrådsavdelingen
  • Være en aktiv deltaker i Kunnskapskommunen Helse og Omsorg vest
  • Være en ressurs innen kompetanseutvikling og gi rådgiving, lederstøtte og opplæring
  • Andre HR-faglige oppgaver ved behov

Kvalifikasjoner

  • Mastergrad i relevante fag
  • Erfaring fra kompetansearbeid med dokumenterte resultater
  • Erfaring fra samarbeid med universitets- og høyskolesektoren
  • God kjennskap til offentlig sektor og gjerne helse- og omsorgsfeltet
  • Minimum 7-10 års erfaring innen HR eller FOU-arbeid
  • God IKT-kompetanse
  • Erfaring fra prosjekt- eller prosessledelse

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig. Byrådsavdelingen er politisk sekretariat for byråden og du må derfor kunne utarbeide dokumenter raskt og presist med et godt språk
  • Selvstendig og proaktiv med god gjennomføringsevne
  • God rolleforståelse og helhetsblikk
  • Stillingen har stor kontaktflate og du må derfor trives med utbredt samarbeid
  • Personlig egnethet vil bli tillagt vekt

Vi tilbyr

  • En utfordrende og interessant rådgiverstilling hvor du får frihet og ansvar for eget fagfelt
  • Et inkluderende, engasjert og kompetent fagmiljø, både i staben som helhet og i HR-gruppen som teller 7 medarbeidere
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Lønn etter avtale

Kontaktinformasjon

Ingelin Søraas, Administrasjonssjef, Logg inn for å se kontaktinformasjon, Ingelin.SLogg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Teatergaten 41
5010 Bergen

Søk på stillingen:Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Bergen kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon40 Stillingsprosent: 100% Søknadsfrist: 02.06.2019





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Norconsult har en økende oppdragsmengde og vi ønsker flere rådgivere og seniorrådgivere innen SHA og HMS til vår avdeling Sikkerhet. Ønsker du å arbeide med SHA og HMS innen områder som bygg- og eiendom, samferdsel, energi, olje og gass, VA eller industri er Norconsult stedet for deg. Vi kan tilby interessante og utviklende roller i spennende oppdrag i et godt arbeidsmiljø med gode betingelser. Avdeling Sikkerhet har 29 medarbeidere med kontorplass i Sandvika og Horten. Vi har en fin blanding av medarbeidere, både yngre fagpersoner og personer med lang og bred erfaring. Vi har et sterkt fagmiljø innen SHA og arbeider med spennende og varierte prosjekter for både offentlige og private kunder. Som medarbeider i Norconsult vil du også bli en del av vårt SHA-fagnettverk, som teller nærmere 300 personer på landsbasis. Som rådgiver hos oss vil du inngå i tverrfaglige prosjekteringsgrupper ved mindre og større utbyggingsprosjekter, enten som SHA-koordinator prosjektering (KP) eller SHA-rådgiver/-fagansvarlig. En del av denne jobben vil være å gjennomføre risikovurderinger av prosjektet og utarbeide nødvendig SHA-dokumentasjon. Det er også muligheter for å kunne arbeide med blant annet HMS, Yrkeshygiene og arbeidsmiljø, styringssystemer, farlige stoffer/storulykke, og påta rollen som SHA-koordinator i utførelsesfasen (KU) iht. Byggherreforskriften. For oss er det viktig at du: Har relevant utdanning fra universitet eller høyskole Har minst 5 års relevant erfaring Har god forståelse av prosjekteringsprosessen, samt nødvendig kunnskap om prosjekteringsverktøy og digital samhandling i byggeprosjekter Har god forståelse av fagene i et bygge- og anleggsprosjekt, byggeteknikk og byggbarhet. Det er en fordel om du har erfaring fra entreprenørsiden Bidrar aktivt i tverrfaglige team, samtidig som du arbeider selvstendig og tar ansvar for egne leveranser Har gode evner til samarbeid og relasjonsbygging Trives i rådgiverrollen og har lett for å knytte kontakter internt og eksternt Har god muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk Hos oss får du: Interessante og varierte arbeidsoppgaver i et aktivt kunnskapsmiljø Faglige utfordringer der du har mulighet til å kunne utvikle deg videre sammen med dyktige kolleger Fleksibel arbeidstid Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Arbeidssted i Sandvika eller i Horten Ved spørsmål kontakt gruppeleder HMS-styring og SHA Magnhild Eliassen på telefon 45 40 45 63 eller seniorrådgiver Birgitte Lunde Hartmann på telefon 90 76 00 96.
06.05.2019 Horten
Stendi AS er Nordens største private aktør innen helse og omsorg. Vi skreddersyr miljøterapeutisk tilbud tilpasset den enkelte bruker eller familiens behov innenfor områdene barnevern, barne- og voksenpsykiatri, rus og psykisk utviklingshemming. Er du den vi leter etter? Vi søker fortrinnsvis vernepleier/sykepleier med et ønske om å utgjøre en stor forskjell for våre brukere. Her hos oss bor det to unge mennesker med autisme og stort behov for trygge voksne rundt seg. Vi som jobber her bistår våre brukere med meget tett oppfølging og veiledning i det daglige. Vi søker deg som er trygg i deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Du må kunne jobbe systematisk, ha gode samarbeidsevner og sette fag i fokus. Dersom du har erfaring med HOTL kapittel 9, er dette en fordel. Vi søker kandidater til en 50 % medlever-stilling og tilkallingsvakter. Kvalifikasjoner   Vi trenger deg som: Er vernepleier eller sykepleier. Annen relevant utdanning/erfaring og/eller særskilt personlig egnethet kan kompensere for vernepleie/sykepleieutdanning. Er student i helse- og omsorgsfag til tilkallingsvakter. Har evne til å jobbe målrettet og systematisk etter miljøterapeutiske tiltak Førerkort klasse Erfaring fra arbeid rundt HOTL kapittel 9 og autisme er en fordel.  Du Er trygg i deg selv og evner å se løsninger i utfordrende situasjoner Er reflektert med evne til å tenke selvstendig Har stå-på-vilje og kan gi av deg selv Bidrar til et godt arbeidsmiljø Har erfaring med utfordrende atferd  Vi tilbyr Fleksibel arbeidstid Gode pensjonsordninger og konkurransedyktige betingelser Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø Tett samarbeid med spesialisthelsetjenesten Intern og ekstern relevant kursing Gode muligheter for utvidet ansvar En spennende arbeidshverdag!  Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk.
13.05.2019 Bærum
Arbeidsoppgaver Ass. seksjonsleder har et medansvar i seksjonen og kan etter avtale være seksjonsleders stedfortreder i administrative funksjoner Ass seksjonsleder har et medansvar sammen med seksjonsleder for virksomheten, og koordinere driften av seksjonen på en effektiv og etisk forsvarlig måte, samt ha fokus på godt arbeidsmiljø Medansvar for fag- og kompetanseutvikling Ha medansvar for å sikre god samhandling med eget personell, andre seksjoner i avdelingen, samt andre avdelinger i og utenfor klinikken Være oppdatert på utviklingen av fagområdet og ha fokus på modernisering av driften Ha medansvar for seksjonens samlede virksomhet, herunder ansvar for seksjonens planlagte aktivitetsnivå og iverksettelse av tiltak for måloppnåelse Bidra til å ivareta samarbeidsrelasjoner mellom arbeidsgiver og arbeidstakerorganisasjonene samt vernetjeneste på lokalt nivå Med stillingen følger det personalansvaret for en definert gruppe ansatte  Kvalifikasjoner Autorisert jordmor Det er ønskelig med lederfaring Det er ønskelig med minimum 5 års klinisk praksis Personlige egenskaper Kunne vise til gode resultater Evne til å beslutte og iverksette handling Evne til å påvirke Evne til å lede og ha god resultatoppfølging Evne til å skape relasjoner og nettverk Evne til å arbeide effektivt mot klinikkens og avdelingens felles mål Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper Vi tilbyr Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie,teater/fotballbilletter Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo
20.05.2019 Lørenskog
Vi søker en førstekonsulent i ett vikariat ved sakarkivet. Enheten har 4,5 årsverk og er organisering i en egen seksjon under foretaksstab til viseadministrerende direktør. Ahus benytter Public 360 for elektronisk saksbehandling og arkiv. Det er mulighet for at vikariatet kan forlenges. Arbeidsoppgaver Elektroniske arkivfaglige oppgaver som søk, registrering, skanning og kontroll av saksdokumenter til foretaket. Aktiv bidragsyter til sikker drift og godt arbeidsmiljø Gi brukerstøtte på i Public 360 Være er rådgiver innen saksbehandling og arkiv         Kvalifikasjoner Arkivfaglig kompetanse på høyskolenivå eller tilsvarende (f.eks. grunnfag/bachelor arkivkunnskap) Solid IT kompetanse/-innsikt Erfaring fra arbeid med elektronisk arkiv i offentlig virksomhet God skriftlig og muntlig fremstillingsevne Profesjonelt forhold til informasjon  Personlige egenskaper Evne til å arbeide selvstendig, systematisk og nøyaktig. Være serviceinnstilt og fleksibel Ha god kommunikasjons- og samarbeidsevner      Stor arbeidskapasitet  Personlig egnethet tillegges vekt  Vi tilbyr Mulighet til å jobbe med trivelige kollegaer  i lyse fine lokaler En hektisk og utfordrende hverdag Sentral beliggenhet, kort reisevei fra Oslo Gode velferdstilbud for ansatte, hytteutleie, kulturtilbud og mye annet Bedriftsidrettslag med stort og varierende tilbud 
20.05.2019 Lørenskog
Er du intensivsykepleier eller sykepleier med minst 2 års erfaring fra sykehus? Da kan vi tilby deg stilling på intensivavdelingen, Kongsvinger sykehus. Intensivenheten består av intensiv og postoperativ avdeling. Avdelingen har 6 sengeplasser og 9 postoperative plasser. Vi er en generell intensivavdeling med både indremedisinske og kirurgiske pasienter. I tillegg bemanner vi postoperativ avdeling med 9 senger. Vi er en del av akuttmedisinsk avdeling sammen med akuttmottaket, operasjon-/anestesi og fødeavdelingen. Søkeren kan forvente seg et godt faglig miljø, men en høy andel spesialutdannede intensivsykepleiere og lite turn.over. Avdelingen har et godt og stabilt arbeidsmiljø, positive medarbeidere med en god teamfølelse.Vi har ledig 70 % stilling (30 % fast og 40 % vikariat) gjeldende fra 12.08.2019. På intensivavdelingen har vi ønsketurnus som innebærer jobbing 2 helger på 6 uker. Ved intern tilsetting, kan ledig vikariat tildeles ekstern søker.  Arbeidsoppgaver Maskebehandling Respiratorbehandling Sentralovervåking Støttefunksjoner for andre avdelinger Postoperativ overvåking av nyopererte pasienter  Kvalifikasjoner Autorisert intensivsykepleier eller autorisert sykepleier med minst 2 års erfaring Det er en fordel å ha erfaring med kirurgiske pasienter og pre/post operativ sykepleie Personlige egenskaper Må kunne arbeide selvstendig og ha god planleggingsevne Være serviceinnstilt og fleksibel Ha evnen til å jobbe effektivt og å kunne takle høyt arbeidstempo Ha gode samarbeidsevner og godt humør Må beherske norsk språk skriftlig og muntlig  Vi tilbyr Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst Arbeid i et spennende og interessant miljø Medlemskap i pensjonsordning (KLP)
20.05.2019 Kongsvinger
DPS Groruddalen ivaretar spesialisthelsetjenestetilbudet utenfor sykehusnivå innen psykisk helsevern for voksne med bydelene Alna, Grorud og Stovner, samt Nittedal kommune som opptaksområde. DPS Groruddalen er en avdeling under Akershus universitetssykehus og består i dag av 7 polikliniske enheter i tillegg til døgnenhet. Seksjon for akutt og ambulante tjenester er et tverrfaglig team bestående av psykiatere, psykologspesialister, psykologer, spesialsykepleiere og sosionom som tilbyr en variert og helhetlig tilnærming til pasientene. Dette er en spennende og utfordrende stilling hvor man har mulighet til å bidra til utvikling av tjeneste. Samtidig får man vært med på faglige drøftinger og refleksjoner i ukentlige teammøter. Dette er stillingen for deg med pågangsmot og interesse for en viktig pasientgruppe.  Arbeidsoppgaver Arbeid som behandler (vurderinger, psykoterapi og støttesamtaler), med selvstendig ansvar for poliklinisk oppfølging. Administrering av legemidler, injeksjon av depotpreparater (sykepleier/vernepleier) Tverrfaglig arbeid innad i teamet, samarbeid med 1. linje og pårørende Delta i faglige nettverk, og holde deg løpende orientert på fagfeltet Kvalifikasjoner Off.norsk godkjenning som sykepleier eller psykolog Videreutdanning i psykisk helsearbeid (sykepleier/vernepleier) Erfaring fra poliklinisk og ambulant arbeid ved DPS Erfaring fra arbeide med pasientgruppen i tillegg til kompetanse på ruslidelser Fortrinnsvis erfaring fra kognitiv terapi Grunnleggende datakunnskaper Personlige egenskaper Engasjement for pasientgruppen Fleksibel, initiativrik og samarbeidsorientert Evne til å jobbe selvstendig Personlig egnethet vektlegges Vi tilbyr Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver Faglig drøftinger i ukentlige teammøter Gode muligheter for egen faglig utvikling Introduksjonsprogram for nyansatte Positivt arbeidsmiljø Flexi-tid kjernetid 09.00-15.00 Lønn etter avtale Lokaler nær buss, T-bane, tog og parkeringsplasser
20.05.2019 Oslo
Akershus universitetssykehus HF er Norges største akuttsykehus, med et nytt og moderne sykehusbygg på Lørenskog og en rekke desentraliserte funksjoner. Som universitetssykehus er vi opptatt av å utvikle fremragende forskningsmiljøer som bidrar til å gjøre en forskjell for våre pasienter. Sykehuset ligger i landlige omgivelser, med gode rekreasjonsmuligheter og et rikelig kulturtilbud, like i nærheten av Oslo. Sammen med våre dyktige og engasjerte medarbeidere jobber vi for å utvikle en kultur i tråd med vår visjon; Menneskelig nær og faglig sterk. Som en del av kulturutviklingsarbeidet har vi utarbeidet et sett av atferdsverdier som gir uttrykk for hva slags kultur og adferd vi ønsker oss. På Ahus :- Forteller vi de gode historiene - Deler vi informasjon, erfaring og kunnskap - Tar vi hverandres perspektiv - Har vi gode prosesser og gjennomfører det vi beslutter - Lar vi ikke negativ atferd passere uten reaksjon Avdeling for patologi er organisert under Divisjon for diagnostikk og teknologi. Avdelingen mottar prøvemateriale fra Akershus universitetssykehus, spesialister og primærhelsetjenesten i området. Sist år besvarte vi ca. 37.000 biopsier, 40.000 cytologiske prøver, inkludert punksjonscytologiske prøver, og utførte ca. 230 obduksjoner. Avdelingen har 18 overleger, hvorav 2 er professor i bistilling og 1 førsteamanuensis i bistilling, samt 5 utdanningsstillinger, og 22 bioingeniørstillinger. Avdelingen er kjent for å være godt organisert, å ha en rask prøveflyt og et meget hyggelig miljø. Vi har et godt samarbeid mellom de ulike yrkesgruppene på avdelingen. Vi har høy faglig kompetanse og har fokus på kompetanseheving med deltagelse på kurs samt internundervisning. Arbeidstempoet er høyt uten at det går utover kvalitet og trivsel. Det bes om at alle søkere søker elektronisk via søknadssystemet WebCruiter.  Arbeidsoppgaver Arbeidet vil bestå av oppgaver på obduksjon-/histologiseksjonen med hovedvekt på obduksjon. Hovedoppgavene vil være knyttet til obduksjonsvirksomheten og stell av døde, med kistenedleggelse og kontakt med begravelsesbyråene. Deltagelse i arbeidsoppgaver ved histologisk seksjon (makrobeskjæring, støping, snitting med mer) Kvalifikasjoner Helsefaglig bakgrunn og/eller erfaring fra lignende arbeid Søkerne må beherske norsk muntlig og skriftlig meget godt. Bioingeniør, kjemiingeniør eller lignende utdanning er ønskelig.  Personlige egenskaper Personlig egnethet vil bli vektlagt Serviceinnstilt og imøtekommende Kunne arbeide selvstendig Gode samarbeidsevner Ansvarsbevisst Evne til å arbeide nøyaktig og strukturert. Punktlig oppmøte  Fleksibilitet med hensyn til å påta seg oppgaver og holde seg faglig oppdatert. Vi tilbyr Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst Medlemskap i pensjonsordning Et godt fag- og arbeidsmiljø Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet. Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud. Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass. Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo
20.05.2019 Lørenskog
Arbeidsoppgaver Arbeidsoppgavene består av steril assistanse og koordinerende rolle på operasjonsstuen. De ansatte har en primærseksjon hvor man har sine hovedarbeidsoppgaver, og en sekundær hvor man kan hjelpe til ved behov. Nyansatte går inn i et introduksjonsprogram, med minst tre ukers oppfølging av veileder.   Kvalifikasjoner Videreutdanning i operasjonssykepleie - norsk godkjenning.  Erfaring fra dagkirurgi er ønskelig, men ikke en nødvendighet.  Gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig.  Personlige egenskaper Dagkirurgisk senter er en hektisk avdeling, og man må kunne jobbe selvstendig og i team. Man må være løsningsorientert og samarbeidsvillig. Like å jobbe fleksibelt.  Være opptatt av og bidrar til et godt arbeidsmiljø. Personlig egnethet vil bli vektlagt. Vi tilbyr Vi utfører operasjoner innen halvøyeblikkelig hjelp og elektiv behandling. Pliktig medlemskap i pensjonsordning Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks. hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass Kort reisevei fra Oslo
20.05.2019 Lørenskog
Vis alle 23.675 ledige stillinger

Bergen kommune søker motiverte medarbeidere som er kompetente, åpne, pålitelige og samfunnsengasjerte. Kvalitet i tjenestene skapes gjennom godt arbeidsmiljø og mangfold blant ansatte.

Les mer om BHO - Kommunaldirektørens stab, Bergen kommune

Stillingsbeskrivelse

Byrådsavdeling for helse og omsorg har ansvaret for kommunens tjenestetilbud innen sentrale samfunnsoppgaver som folkehelse, barnevern, forebygging barn og unge, tjenester til eldre og særlig omsorgstrengende, helsetjenester og legevakt. Avdelingen forbereder saker til politiske organer og har iverksettingsansvar overfor underliggende etater. Byrådsavdelingen er inndelt i seks etater, samt en overordnet stab med fire seksjoner. Den ledige rådgiverstillingen er knyttet til Seksjon organisasjon, HR og areal.

Vi kan tilby en spennende jobb i kommunens største byrådsavdeling. Vi arbeider for å skape gode helse- og omsorgstjenester for Bergens innbyggere, både i dag og i fremtiden. For å klare dette trenger vi til enhver tid ansatte med riktig kompetanse. Byrådsavdelingen har utviklet en strategisk kompetanseplan som skal iverksettes de kommende år. I denne stillingen vil du være sentral i arbeidet for å sikre at vi treffer blink i forhold til utdanning, rekruttering og kontinuerlig læring på våre arbeidsplasser, og du vil være en viktig bidragsyter i byrådsavdelingens arbeid i Kunnskapskommunen Helse og Omsorg Vest.

Arbeidsoppgaver

  • Analyse av byrådsavdelingens kompetansebehov og bidra i utvikling av kompetansetiltak for en framtidig helse og omsorgstjeneste
  • Samarbeide tett med utdanningsinstitusjoner og andre relevante samarbeidspartnere
  • Utvikle gode systemer for kompetansearbeidet, inklusiv ta i bruk nye verktøy og teknologi
  • Koordinere og administrere kompetansetiltak for byrådsavdelingen
  • Være en aktiv deltaker i Kunnskapskommunen Helse og Omsorg vest
  • Være en ressurs innen kompetanseutvikling og gi rådgiving, lederstøtte og opplæring
  • Andre HR-faglige oppgaver ved behov

Kvalifikasjoner

  • Mastergrad i relevante fag
  • Erfaring fra kompetansearbeid med dokumenterte resultater
  • Erfaring fra samarbeid med universitets- og høyskolesektoren
  • God kjennskap til offentlig sektor og gjerne helse- og omsorgsfeltet
  • Minimum 7-10 års erfaring innen HR eller FOU-arbeid
  • God IKT-kompetanse
  • Erfaring fra prosjekt- eller prosessledelse

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig. Byrådsavdelingen er politisk sekretariat for byråden og du må derfor kunne utarbeide dokumenter raskt og presist med et godt språk
  • Selvstendig og proaktiv med god gjennomføringsevne
  • God rolleforståelse og helhetsblikk
  • Stillingen har stor kontaktflate og du må derfor trives med utbredt samarbeid
  • Personlig egnethet vil bli tillagt vekt

Vi tilbyr

  • En utfordrende og interessant rådgiverstilling hvor du får frihet og ansvar for eget fagfelt
  • Et inkluderende, engasjert og kompetent fagmiljø, både i staben som helhet og i HR-gruppen som teller 7 medarbeidere
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Lønn etter avtale

Kontaktinformasjon

Ingelin Søraas, Administrasjonssjef, Logg inn for å se kontaktinformasjon, Ingelin.SLogg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Teatergaten 41
5010 Bergen

Søk på stillingen:Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Bergen kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon40 Stillingsprosent: 100% Søknadsfrist: 02.06.2019





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 02.06.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 26
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om BHO - Kommunaldirektørens stab, Bergen kommune