Ledig stilling

Lærerstilling - Grunnskolelærer 100 % stilling - Råholt skole Eidsvoll kommune

Søknadsfrist : 01.08.2019

Råholt skole er 1-7 skole med ca. 380 elever. Vi har et meget stabilt personale med høy trivsel. Skolen er i sterk vekst. Nytt skolebygg skal stå klart i 2020 med plass til ca 500 elever.

Råholt skole vektlegger at:

  • alle elever skal få maksimalt faglig og personlig utbytte av sin skolegang
  • alle ansatte skal bidra til at vår skole skal være en inspirerende foregangskole med fokus på langsiktig og systematisk utviklingsarbeid.

Bedre læring
Å arbeide med visjonen, betyr at vi legger vekt på det som gir resultater i form av bedre læring, både faglig og personlig, og som gjør skolen til en lærende organisasjon.

For å lykkes med dette trenger skolen ledere og lærere som er trygge i sine roller, som kan motivere elever til læring gjennom tydelige forventninger, veiledning, støtte og som trives med å arbeide i et aktivt læringsmiljø.

Råholt skole kjennetegnes både ved gode faglige resultater, høy grad av trivsel og motiverte elever. Undervisningspersonalet holder gjennomgående et høyt faglig og profesjonelt nivå.

Vi ønsker og vil satse på å dyktiggjøre lærere som

  • har faglige ambisjoner
  • vil være gode klasseledere
  • vil forbedre arbeidsmetoder

Ledige stillinger skoleåret 2019-2020:
100 % midlertidig stilling - grunnskolelærer 1. - 7.

Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende, men ansettelser kan foregå helt frem til skolestart 2019 for å dekke behov som eventuelt oppstår i løpet av våren.

Kvalifikasjoner

  • Det kreves godkjent pedagogisk utdanning for fast tilsetting i grunnskolen
  • Gode digitale ferdigheter
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide strukturert og selvstendig

Vi tilbyr

  • Samarbeid med faglig dyktige kolleger
  • Lønns- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaler.
  • Kontaktlærertillegg kr. 25.000,- til 30.000,- (i forhold til størrelse på klasse).
  • Gode pensjonsordninger
  • Fri gruppe- og ulykkesforsikring både i jobb og per tiden på fritid
    Ønsker du flere opplysninger om skolen, se kommunes hjemmesider: Logg inn for å se kontaktinformasjon.
    Det gis veiledning til nyutdannede lærere. Arbeidstakere ansettes i Eidsvoll kommune på de vilkår som til enhver tid gjelder i lover, reglementer og tariffavtaler. Ved tilsetting vektlegges det generelle kvalifikasjonsprinsipp, dvs. utdanning, praksis og skikkethet for stillingen. Godkjent politiattest vil bli avkrevd av den som blir tilsatt.Vi oppfordrer alle til å benytte vårt elektroniske rekrutteringsverktøy (Webcruiter) - link "Søk på stillingen" øverst til høyre i annonse - da dette er eneste mulighet for å få informasjon om utdanning og erfaring med på våre søkerlister
    Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25
    Ønsker kun kontakt med søkere til stilling.

Kontaktinformasjon

Kristin Stakkerud, rektor, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Råholt

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Eidsvoll kommune


Vikariat

For elektronisk søknadsskjema:Logg inn for å se kontaktinformasjon





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

 Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjonerl evne til å jobbe målrettet formalkompetanse eller relevant erfaring fra arbeid med konflikthåndtering god muntlig fremstillingsevne i norsk og engelsk gode samarbeidsevner tidligere erfaring fra arbeid ved mottak er en fordel Personlige egenskaper du har gode relasjonelle ferdigheter du er målrettet, løsningsorientert og engasjert du skaper og bidrar til et godt arbeidsmiljø du har gode holdninger og verdier du er trygg, tydelig og omsorgsfull  Vi tilbyr fast stilling som nattevakt lønn etter avtale og kvalifikasjoner gode pensjonsordninger engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø intern opplæring og kursing gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang tiltredelse etter avtale mulighet for hospitering i personalbolig i vaktperiodene Det er et krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging - og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med avdelingsleder: Ronald Pedersen, tlf. 938 52 000
03.07.2019 Gratangen
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, med både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter? Stendi AS søker miljøterapeuter til våre avdelinger i Møre og Romsdal. Vi ser etter miljøterapeuter som er trygge og tydelige voksenpersoner i en tøff og uforutsigbar hverdag. Vårt fagmiljø og organisasjon er preget av at vi alltid gir det lille ekstra for å løse våre oppdrag. På våre avdelinger har alle miljøterapeuter mye ansvar og det legges vekt på selvstendighet i jobben, dette er stillinger med mulighet for personlig og faglig vekst. Du vil jobbe med ulike ungdommer, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må kunne snu deg raskt rundt for å møte utfordringer og behov hos våre ungdommer. Arbeidsoppgaver Individuell oppfølging som er tilpasset den enkelte brukers behov, ressurser og mål Aktivt miljøarbeid i institusjonene Saksoppfølging Dokumentasjon etter gjeldende lovverk og bruk av elektronisk journalføringssystem Være en trygg voksenperson i miljøet Lytte til ungdommen Motivere og være med ungdommen på aktiviteter Gi trøst, støtte og glede Kvalifikasjoner 3-årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning: barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, evt. psykiatrisk sykepleier eller lærer med spesialpedagogikk Institusjonsarbeid, ruskompetanse og erfaring fra psykiatrifeltet er spesielt interessant Førerkort kl. B er et krav Egenskaper  Kreativ Faglig engasjert Fleksibel og arbeidsvillig, et "ja-menneske" Du kan jobbe selvstendig og i team God fysisk og psykisk helse En voksen, trygg omsorgsperson Det tilbys Lønn etter kvalifikasjoner/tariffavtale og pensjonsordning Veiledning/opplæring En fleksibel og variert arbeidsdag Muligheter for faglig utvikling i et stort konsern  Medleverturnus med 3 døgn arbeid – 7 døgn avspasering – 4 døgn arbeid – 7 døgn avspasering.  Grunnet sammensetning av team oppfordres menn til å søke. Arbeidssted er på våre avdelinger i Møre og Romsdal og turnusen tillater stor fleksibilitet i forhold til pendlig og bosted. Søknadsfrist er snarest. Alle søknader vil bli lest og behandlet fortløpende og aktuelle kandidater vil bli kontaktet   Vi gleder oss til å høre mer fra deg! Ønsker du å vite mer om stillingene kan du i uke 28 og 29 kontakte institusjonsleder Karianne Havnes på mob. 924 39 544. I uke 30 og 31 avvikles ferie. Fra uke 32 kan avdelingsleder Tone Kvammen kontaktes på mob. 934 66 344.
09.07.2019 Nord-Trøndelag, Sør-Trøndelag, Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane, Oppland, Hedmark
Vi søker etter avdelingsleder i region Øst, kontorsted Elverum. Ansvarsområdet vil være en til to avdelinger beliggende i Hedmark med hovedadministrasjon i Elverum. Avdelingene ivaretar ungdommer i alderen 12-18 (23) år som har utviklet atferdsproblem, psykiske vansker og antisosial atferd. Plasseringshjemler er lov om barneverntjenester §§ 4-4,5.ledd, 4-12, 4-24 og 4-26.   Avdelingslederne i Hedmark og Oppland inngår i en ledergruppe under institusjonsleder som har kontor i Elverum, dette er også alle avdelingslederes arbeidsplass. Avdelingsledere i Stendi er høyt verdsatt i organisasjonen, de er der jobben "skjer". Stendi er gjennomsyret av en tanke om at beslutninger skal ligge så nærme våre beboere som mulig. Derfor har avdelingslederne våre stor innflytelse og myndighet til å ta raske beslutninger i det daglige. De har også stor påvirkningskraft når det gjelder videreutvikling av vårt totale tilbud. Vi ønsker oss derfor deg som er engasjert i fagfeltet og som ønsker å påvirke hvordan barn og ungdom i barnevernet skal ivaretas i fremtiden.   Vi tilbyr deg ·         ▫ Stor påvirkningsmulighet i det store og det små ·         ▫ Frihet til å påvirke egen arbeidsdag ·         ▫ Et trivelig miljø preget av samarbeid, høyt tempo og mye humor ·         ▫ Deltakelse i en spennende og erfaren ledergruppe ·         ▫ Spennende faglig utfordrende arbeid på avdelingen ·         ▫ Ivaretakelse av en dyktig og myndiggjort personalgruppe som jobber i medleverturnus ·         ▫ Varierte arbeidsoppgaver ·         ▫ Konkurransedyktig lønn   Primæroppdraget:    ▫ Sikre at avdelingene har forsvarlig drift, at de oppfyller alle krav stilt i lov og forskrifter, og at de drives i tråd med den faglige kvalitet Stendi til en hver tid forplikter seg til å levere.    ▫ Rapportere til institusjonsleder, og sammen med ledergruppen bidra med ideer om  hvordan organisasjonen skal utvikle seg videre for å møte framtidens barnevernskrav ▫ Videreutvikling av dagens tiltak slik at de kan møte morgendagens oppgaver ▫ Bidra til utvikling av fag, kvalitet og tiltak i organisasjonen ▫ Bidra til at våre verdier blir omsatt i det praktiske arbeidet ▫ Ha kontakt med oppdragsgiver, kontrollinstanser, pårørende og samarbeidspartnere på en måte som er forenelig med den faglige plattform og de etiske retningslinjer som til enhver tid gjelder i Stendi. ▫ Sikre at hver enkelt plassering er ivaretatt i henhold til fag og rutiner og gjeldende lovverk ▫ Sørge for effektiv utnyttelse av organisasjonens ressurser. ▫ I samråd med institusjonsleder, rekruttere, disponere og lede miljøpersonell i samsvar med virksomhetens personalpolitikk, mål og behov.  ▫ Fremme et godt arbeidsmiljø, trivsel og trygghet ▫ Aktivt følge opp virksomhetens arbeidsgiver- og lønnspolitikk Krav og ønsker til deg ▫ 3-årig høyskoleutdanning, fortrinnsvis barnevernspedagog, sosionom eller vernepleier ▫ Ønskelig med videreutdanning innen ledelse, eller om du er villig til å ta videreutdanning▫ Erfaring fra barnevernsarbeid, fortrinnsvis institusjonserfaring ▫ Gode kommunikasjonsferdigheter, både verbalt og skriftlig ▫ Evne til å inspirere og motivere medarbeidere▫ Evne til å jobbe selvstendig og aktivt være med på å utvikle institusjonen ▫ Kunne jobbe grundig og hurtig i varierte arbeidsoppgaver ▫ Er opptatt av samarbeid, både internt i regionen, internt i avdelingene, i forhold til samarbeidspartnere og utad til barn og familiers beste ▫ Serviceinnstilt og positiv i møte med alle du kommer i kontakt med gjennom jobben din ▫ God skriftlig framstillingsevne og uanstrengt forhold til databruk Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet til stillingen. Lønn etter avtale. Stendi er et IA (Inkluderende Arbeidsliv) – foretak   Tilsettelse er betinget av at det legges fram gyldig politiattest i hht. §6-10 i Lov om barneverntjenester   Ved spørsmål ta kontakt med:   Institusjonsleder Hege Stensvehagen Jensen på 951 69 975, hege.stensvehagen.jensen@stendi.no  
19.07.2019 Hedmark
Job Description About Mendix Mendix provides a platform and approach that helps enterprises innovate and digitally transform their businesses and industries. Nearly 4,000 organizations worldwide, including KLM, Medtronic, Merck, and Philips, rely on Mendix to build web and mobile applications to delight their customers and empower their employees. We are a recognized Leader by Gartner and Forrester in a red-hot market expected to exceed $15 billion by 2020. While we live on different continents and work on different things, we are one team with a shared mission and set of values. We are passionate and strive for new heights, professionally and personally. We value hard work, accountability, and results.  Above all else, we believe in a culture of growth, respect, and fun. About Siemens PLM Software Siemens Digital Industry offers a comprehensive portfolio of seamlessly-integrated hardware, software and technology-based services in order to support manufacturing companies worldwide. Siemens PLM Software, a Plano, Texas-based business unit of the Digital Industry, is a leading global provider of product lifecycle management (PLM) and manufacturing operations management (MOM) software, systems and services with over nine million licensed seats and more than 77,000 customers worldwide. Siemens acquired Mendix end of last year and we are now fully committed to further expand the Mendix footprint within our target industries. To drive this, we are also expanding our team! Mission The Presales Solution Consultant supports the sales process by preparing and delivering presentations and demonstrations of the capabilities of our Mendix solutions to customers based on customer business and technical requirements. As a Presales Solution Architect, you will be working closely with our go to market and portfolio management teams in the value offering and technical due diligence of the Mendix Platform for product and solution development. The consultant collaborates with sales, portfolio development, services and the Mendix business segment (AppFactory and Business enablement) to ensure the proposed deals include technical solutions that accurately address customer needs and are appropriately supported by key customer technical decision-makers. Profile This specific Presales role requires a background in Teamcenter and/or other portfolio elements of Siemens PLM, to be able to position Mendix on top of these PLM or MOM products. The focus is on Extension Play proposals to customers, where Mendix is used to extend the functionality of e.g. Teamcenter for customer specific requirements and innovative solutions. What’s in it for you? When you grow, we grow! At Siemens/Mendix, our success starts with people who make it happen – our employees. Therefore, we are committed to providing you with the rewarding career development you're seeking, but also with unmatched benefits that help you get the most out of your career and your life.
06.05.2019 Oslo
Vi søker erfarne og resultatorienterte prosjektledere til å lede nettanleggsprosjekter (både utbyggings- og reinvesteringsprosjekter). Stillingene har organisatorisk tilhørighet i enhet Prosjektledelse (BP) i divisjon Bygg og anlegg.  Divisjonens hovedoppgave er å gjennomføre Statnetts utbyggingsprosjekter innenfor Stasjon, Ledning, Kabel og Bygg og inneha rollen som byggherre. Enheten er Statnetts kompetansesenter for prosjektledelse og skal levere godt kvalifiserte prosjektledere fra tidligfase til prosjektavslutning. Prosjektleder vil rapportere til prosjekteier. Reisevirksomhet på påregnes. Sentrale ansvarsområder: Ledelse av prosjekt- og byggherreorganisasjon Lede og styre mot prosjektets mål innenfor besluttede rammer Sikre at prosjektet jobber systematisk med prosjektutvikling i tidlig fase for å sikre et samfunnsøkonomisk best mulig resultat Profesjonell kontraktsoppfølging for å sikre at Statnett får det produktet som er avtalt, både med hensyn på SHA, miljø, kvalitet, fremdrift, omfang og kost Ansvarlig for å sikre et godt og effektivt samarbeid i prosjektteamet, og med prosjektets leverandører og interessenter Personlige egenskaper: Strukturert Omgjengelig Evner å motivere medarbeidere og utvikle team  Vi stiller i denne stillingen spesielt store krav til kommunikasjons- og samarbeidsevner Kvalifikasjoner: Sivilingeniør /Ingeniør/ (elektro/bygg og anlegg) eller annen relevant bakgrunn Bred erfaring som prosjektlederav infrastrukturprosjekter (transformatorstasjoner, kraftledninger, vann/vindkraft, veier, bruer og tuneller)   Evner å igangsette og implementere endringer Erfaring som byggherre  vil bli foretrukket God kjennskap til kontraktstandardene NS 8402/05//07 God muntlig og skriftlig fremstillingsevne Kunnskap om beste praksis innen prosjektledelse Vi søker kandidater som kan identifisere seg med våre verdier; felleskap, respekt og langsiktighet. Våre lederforventninger; ledere i Statnett er tydelige, utvikler og tenker helhet. IKT-løsninger spiller en stadig større rolle i utviklingen av et mer effektivt, smartere og sikrere kraftsystem, og vi etterspør derfor digital kompetanse i alle våre stillinger. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med:Carsten Dovland – 917 67 068, avdelingsleder BPPLars Erik Johansen – 902 18 464, avdelingsleder BPL For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere  
26.06.2019 Oslo
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, med både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter? Du må kunne glede deg over "de små tingene" og være flink til å skape en relasjon med ungdommen! Du vil kunne jobbe på ulike institusjoner og med ulike barn/ungdommer, noe som setter krav til at du må være åpen, imøtekommende, fleksibel, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Arbeidsoppgaver Individuell oppfølging som er tilpasset den enkelte beboers behov, ressurser og mål Aktivt miljøarbeid i institusjonene Dokumentasjon etter gjeldene lovverk Være en trygg voksenperson i miljøet  Motivere og være deltagende på aktiviteter Gi adekvat omsorg Jobbe tverrfaglig. Kvalifikasjoner Førerkort kl. B er et krav Utdannet vernepleier, barnevernspedagog, sosionom, psykiatrisk sykepleier er en fordel men ikke et krav.  Ønsker minimum 2 års erfaring fra lignende arbeid. Det er krav til politiattest. Egenskaper Faglig engasjert  Du har et brennende engasjement for barn og ungdom Trygg og tydelig Fleksibel og arbeidsvillig, et "ja-menneske" Du kan jobbe selvstendig og i team God fysisk og psykisk helse Personlig egnethet Det tilbys Lønn etter tariff Gode forsikring/pensjonsordninger. Opplæring Veiledning/ oppfølging
18.07.2019 Stavanger
Trives du med en hektisk, spennende og varierende arbeidsdag? Da er dette jobben for deg! Avdeling for akuttmedisin består av 2 seksjoner, Akuttmottak og Akutt24.Akuttmottaket behandler mer enn 40 000 pasienter hvert år innenfor fagområdene indremedisin, kirurgi, nevrologi og ortopedi.Akutt 24 er en observasjonspost som ligger i tilknytning til akuttmottaket. Vi mottar pasienter for observasjon og behandling i inntil 24 timer. Avdelingen består av 23 senger og er preget av et hektisk, varierende, faglig utviklende og godt arbeidsmiljø.For å møte sykehusets behov for flere observasjons plasser øker A24 kapasiteten med 10 senger i deler av året med høy aktivitet.Vi er også i gang med å opprette en egen akuttpoliklinikk i tilknytning til seksjonen. Vi søker deg som har et ekte og oppriktig engasjement for mennesker som er akutt syke og deres pårørendeDu er ansvarsbevisst og har gode kommunikasjons og samarbeidsevner. Vi ønsker oss engasjerte kollegaer som liker å jobbe i et aktivt og tidvis hektisk miljø, og som kan være med på å utvikle seksjonen videre.   Arbeidsoppgaver Som sykepleier i Akutt24 har du sykepleiefaglig ansvar for akutt syke pasienter fra alle fagområder (medisin, kirurgi, ortopedi) Primæroppgaver er mottak av pasienter, observasjon/behandling, tverrfaglig samarbeide, dokumentasjon mm.  Kvalifikasjoner Offentlig godkjent sykepleier Ønskelig med minimum 2 års erfaring fra sykehus. Ønskelig med erfaring fra lignende enhet.       Personlige egenskaper Positiv lagspiller og opptatt av å gi pasienter et godt møte med sykehuset. Har gode kommunikasjons og samarbeidsevner. Jobber godt både selvstendig og i team. Liker en uforutsigbar og hektisk arbeidsdag.          Har høy arbeidskapasitet     Har interesse for akuttmedisin og ønske om å jobbe med akutt syke pasienter.  Er engasjert, fleksibel og løsningsorientert.  Har god struktur på arbeidsdagen.         Har godt humør   Er ansvarsbevisst    Har gode datakunnskaper, gjerne erfaring med Dips  Vi tilbyr Faglig utfordrende arbeidsoppgaver  og et inkluderende og godt arbeidsmiljø. Strukturert nyansattopplæring i 2 uker. Mulighet for lavere stillingsbrøk.       
18.07.2019 Lørenskog
Acando er et brukerfokusert og teknologidrevet konsulentselskap. Teknologi driver forandring, men det er brukerens evne og ønske til å ta teknologien i bruk som skaper verdi. Med teknisk spisskompetanse og inngående innsikt i brukeratferd, skaper vi idéer, løsninger og mobiliserer organisasjoner til forandring. Har du lyst på en utfordrende og variert stilling som Senior Azure utvikler ved vårt kontor i Oslo? Vår oppdragsmengde øker innen Azure og .Net og vi ser etter deg som har relevant erfaring fra utvikling av applikasjoner på Microsoft teknologi. ANSVARSOMRÅDER/HOVEDARBEIDSOPPGAVER: Utvikling av spennende, avanserte og innovative løsninger innen blant annet IOT. Programmering i C# og F#  Være utvikler i utviklings- og leveranseprosjekter på Azure Arbeide i tverrfaglige team med Smidige metoder Videreutvikling av Acandos standard for rammeverk, metodikk og verktøy innenfor Software Engineering Bidra i aktuelle faggrupper ØNSKEDE KVALIFIKASJONER: 10+ års erfaring innen utvikling av applikasjoner Relevant utdanning på høgskole- eller universitetsnivå (relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning) Meget god erfaring fra utvikling på .NET plattform Godt kjent med rammeverket ASP.NET MVC Erfaring fra følgende områder Azure, SOA, TDD, Knockout, NHibernate, Entity Framework, Web API, REST tjenster, WCF, WPF, NUnit God kunnskap om ledende JavaScript rammeverk som AngularJS, React PERSONLIGE EGENSKAPER: Vi ønsker deg som brenner for utvikling og moderne applikasjoner Vi ønsker deg som liker å jobbe sammen med kravstillere, fagressurser og utviklere Vi ønsker deg som har evnen til å arbeide systematisk og planmessig Vi ønsker deg som er løsningsorientert, positiv og flink til å kommunisere VI KAN TILBY: Deltakelse i spennende utviklingsprosjekter for forskjellige kunder Varierte arbeidsoppgaver Deltakelse i vårt kompetanse- og sertifiseringsløp innen Azure Deltagelse i etablerte og relevante faggrupper innenfor utvikling for kunnskapsdeling og faglig utvikling Engasjert og uformelt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse Meget gode pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn og fleksibel arbeidstid Bedriftsidrettslag med organisert trening Godt sosialt miljø med mange månedlige aktiviteter for de som ønsker
13.12.2017 Oslo
Vis alle 21.509 ledige stillinger

Trivsel og vekst i grunnlovsbygda

Eidsvoll kommune ligger sentralt på Romerike, nær Gardermoen og med god kommunikasjon til Oslo. Kommunen har nær 25.000 innbyggere, trivelige bomiljøer, et rikt organisasjons- og kulturliv, samt et voksende næringsliv.
Eidsvoll tilbyr utfordrende og spennende arbeidsoppgaver i en kommune i vekst. Kommunen er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn. Les mer her

Les mer om Eidsvoll kommune

Stillingsbeskrivelse

Råholt skole er 1-7 skole med ca. 380 elever. Vi har et meget stabilt personale med høy trivsel. Skolen er i sterk vekst. Nytt skolebygg skal stå klart i 2020 med plass til ca 500 elever.

Råholt skole vektlegger at:

  • alle elever skal få maksimalt faglig og personlig utbytte av sin skolegang
  • alle ansatte skal bidra til at vår skole skal være en inspirerende foregangskole med fokus på langsiktig og systematisk utviklingsarbeid.

Bedre læring
Å arbeide med visjonen, betyr at vi legger vekt på det som gir resultater i form av bedre læring, både faglig og personlig, og som gjør skolen til en lærende organisasjon.

For å lykkes med dette trenger skolen ledere og lærere som er trygge i sine roller, som kan motivere elever til læring gjennom tydelige forventninger, veiledning, støtte og som trives med å arbeide i et aktivt læringsmiljø.

Råholt skole kjennetegnes både ved gode faglige resultater, høy grad av trivsel og motiverte elever. Undervisningspersonalet holder gjennomgående et høyt faglig og profesjonelt nivå.

Vi ønsker og vil satse på å dyktiggjøre lærere som

  • har faglige ambisjoner
  • vil være gode klasseledere
  • vil forbedre arbeidsmetoder

Ledige stillinger skoleåret 2019-2020:
100 % midlertidig stilling - grunnskolelærer 1. - 7.

Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende, men ansettelser kan foregå helt frem til skolestart 2019 for å dekke behov som eventuelt oppstår i løpet av våren.

Kvalifikasjoner

  • Det kreves godkjent pedagogisk utdanning for fast tilsetting i grunnskolen
  • Gode digitale ferdigheter
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide strukturert og selvstendig

Vi tilbyr

  • Samarbeid med faglig dyktige kolleger
  • Lønns- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaler.
  • Kontaktlærertillegg kr. 25.000,- til 30.000,- (i forhold til størrelse på klasse).
  • Gode pensjonsordninger
  • Fri gruppe- og ulykkesforsikring både i jobb og per tiden på fritid
    Ønsker du flere opplysninger om skolen, se kommunes hjemmesider: Logg inn for å se kontaktinformasjon.
    Det gis veiledning til nyutdannede lærere. Arbeidstakere ansettes i Eidsvoll kommune på de vilkår som til enhver tid gjelder i lover, reglementer og tariffavtaler. Ved tilsetting vektlegges det generelle kvalifikasjonsprinsipp, dvs. utdanning, praksis og skikkethet for stillingen. Godkjent politiattest vil bli avkrevd av den som blir tilsatt.Vi oppfordrer alle til å benytte vårt elektroniske rekrutteringsverktøy (Webcruiter) - link "Søk på stillingen" øverst til høyre i annonse - da dette er eneste mulighet for å få informasjon om utdanning og erfaring med på våre søkerlister
    Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25
    Ønsker kun kontakt med søkere til stilling.

Kontaktinformasjon

Kristin Stakkerud, rektor, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Råholt

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Eidsvoll kommune


Vikariat

For elektronisk søknadsskjema:Logg inn for å se kontaktinformasjon





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 01.08.2019

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUL 21
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Eidsvoll kommune