Ledig stilling

Distriktssjef - Trøndelag og Møre - Verdensledende aktør B2B Salg AS

Søknadsfrist : Snarest

Søker ambisiøs rådgiver og løsningselger til rollen som Distriktssjef med kontor i Trondheim

Nilfisk er en verdensledende aktør av profesjonelt rengjøringsutstyr. I Norge har selskapet hatt en meget attraktiv utvikling og positiv vekst de siste årene. Selskapet har som mål å fortsette veksten og vil nå investere i flere nye områder, både geografisk og innen produkt- og løsningstilbudet.

Selskapet har hatt en meget positiv utvikling de siste årene og spesielt kan Norge vise til svært gode resultater på salg og vekst. Nylig er det gjort endringer i salgs- og markedsorganisasjonen for å profesjonalisere og effektivisere salgsprosessen, vinne flere markedsandeler og øke veksttakten.

Salgsorganisasjonen er endret fra bransjesegmentering til nå å være inndelt i 2 hovedsegmenter, hhv. salg – nasjonale kunder og salg – regionale kunder og endringen har skapt nytt engasjement i hele det norske salgsteamet. 

Nilfisk søker nå en løsningsorientert Distriktssjef som skal jobbet proaktivt med å videreutvikle eksisterende og å skape nye kunder i Trøndelag og Møre. 

Kundene du vil møte er både offentlig og privat næringsliv innen alle bransjer som benytter Nilfisk sine produkter. De mest fremtredende områdene er forhandlerbedrifter, renhold, kommunene, facility service, håndverkere, industri/lager og verksteder. Du vil ha et godt støtteapparat rundt deg av fagfolk og selgere, på både regionalt og nasjonalt nivå.  

Du har dokumenterte salgsresultater og har erfaring fra B2B salg. Som selger er du typisk rådgivende og løsningsorientert og du skaper meget god dialog med dine kunder og forbindelser. Din styrke er at du lett setter deg inn i kundens ståsted, forstår kundens utfordringer og du har evne til å se hvilke gode løsninger som skaper verdier for både Nilfisk og kundene. Erfaring har du gjerne fra tilsvarende eller samme bransje, selv om dette ikke er et krav. 

Som person er du selvstendig, liker høyt arbeidstempo, er strukturert, smidig og "gir det lille ekstra".Dessuten er du god med mennesker, positivt, sosial og utadvendt.

Den vi søker er en dreven forretningsorientert selger med sterke relasjonsskapende evner, er resultatorientert og liker å levere. 

Motiveres du av muligheten til å ta ansvar for eget segment og markedsområde i et vel etablert og godt kjent merke i proff-markedet?

Send oss din CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Mona BO Hauge tlf. 928 84 556 Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver. 

 

Arbeidsoppgaver

 

 

  • Budsjettansvar, vekst- og marginansvar i egen region
  • Ansvar for å etablere og utvikle langsiktige relasjoner med eksisterende kunder
  • Kunne identifisere og etablere nye kunder og potensialer i sitt distrikt
  • Fremforhandle/reforhandle avtaler med eksisterende og nye kunder i egen regi
  • Løpende ansvar for å analysere langsiktig potensial i egen portefølje
  • Igangsette og gjennomføre salgsfremmende aktiviteter
  • Ansvar for å gjennomføre sluttkundemøter og demoer
  • Ved avklart behov, delta på messer og kundearrrangementer i eget distrikt

 

Kvalifikasjoner

 

  • Salgserfaring B2B og dokumenterte salgsresultater
  • Feltsalgerfaring, gjerne fra lignende rolle
  • Sterk på forhandlinger med kunder og leverandører
  • God på salgsprosessen – fra A - Å
  • Evner å forstå kundens utfordringer og muligheter
  • Kommersiell teft og løsningsorientert 
  • Evner å kombinere kortsiktige daglige aktiviteter og fokus på langsiktige mål
  • Erfaring fra bransjen eller lignende bransjer
  • Det er en fordel med høyere utdanning innen markedsføring, salg, ingeniør eller håndverksfag, men det er ikke et krav 

 

Personlige egenskaper

 

  • Ambisiøs og du trigges av gode resultater og vekst
  • Målrettet, evner å skape resultater
  • Løsningorientert, god til å lytte til kunder
  • Forretningorientert
  • Selvgående, selvstendig, har egendrive
  • Positiv, sosial og utadvendt
  • Sterke relasjonsskapende evner

 

Vi tilbyr

 

  • Mulighet til å jobbe for en verdensledende aktør
  • Velrenommert solid selskap, med gode referansekunder
  • Varierte og utfordrende salgsoppgaver
  • Utviklende rolle 
  • Et meget godt arbeidsmiljø med høy trivsel og god stemning
  • Konkurransedyktige betingelser

 

 

 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Job Description About Mendix Mendix provides a platform and approach that helps enterprises innovate and digitally transform their businesses and industries. Nearly 4,000 organizations worldwide, including KLM, Medtronic, Merck, and Philips, rely on Mendix to build web and mobile applications to delight their customers and empower their employees. We are a recognized Leader by Gartner and Forrester in a red-hot market expected to exceed $15 billion by 2020. While we live on different continents and work on different things, we are one team with a shared mission and set of values. We are passionate and strive for new heights, professionally and personally. We value hard work, accountability, and results.  Above all else, we believe in a culture of growth, respect, and fun. About Siemens PLM Software Siemens Digital Industry offers a comprehensive portfolio of seamlessly-integrated hardware, software and technology-based services in order to support manufacturing companies worldwide. Siemens PLM Software, a Plano, Texas-based business unit of the Digital Industry, is a leading global provider of product lifecycle management (PLM) and manufacturing operations management (MOM) software, systems and services with over nine million licensed seats and more than 77,000 customers worldwide. Siemens acquired Mendix end of last year and we are now fully committed to further expand the Mendix footprint within our target industries. To drive this, we are also expanding our team! Mission The Presales Solution Consultant supports the sales process by preparing and delivering presentations and demonstrations of the capabilities of our Mendix solutions to customers based on customer business and technical requirements. As a Presales Solution Architect, you will be working closely with our go to market and portfolio management teams in the value offering and technical due diligence of the Mendix Platform for product and solution development. The consultant collaborates with sales, portfolio development, services and the Mendix business segment (AppFactory and Business enablement) to ensure the proposed deals include technical solutions that accurately address customer needs and are appropriately supported by key customer technical decision-makers. Profile This specific Presales role requires a background in Teamcenter and/or other portfolio elements of Siemens PLM, to be able to position Mendix on top of these PLM or MOM products. The focus is on Extension Play proposals to customers, where Mendix is used to extend the functionality of e.g. Teamcenter for customer specific requirements and innovative solutions. What’s in it for you? When you grow, we grow! At Siemens/Mendix, our success starts with people who make it happen – our employees. Therefore, we are committed to providing you with the rewarding career development you're seeking, but also with unmatched benefits that help you get the most out of your career and your life.
06.05.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
You will be part of the Webex Devices operations team, working on improving the end-to-end experience for our customer. With your team, you will be responsible for analyzing today’s customer experience, suggest areas of improvements and work with the cross-functional team to implement changes. You will be working closely with selected customers as well as the whole value chain of teams that support our customers.   What we can offer you An opportunity to learn the whole value chain delivering to our customers as well as get a good understanding of our business; Possibility to influence the end-to-end experience delivered to our Webex devices customers; Work with a truly varied cross-functional team and build a valuable network of contacts; Varied & flexible work-day; Who are you You are a self-starter, excited by driving improvement projects; You put customers and their experience first; You have long experience from working in one or more of the following areas, preferably from a collaboration aspect - marketing, sales, customer success, production, development, support; You are a good listener and enjoy working in cross-functional teams; You have an understanding of and interest in the Service Design practice You communicate clearly and effectively and have excellent English verbal and written skills; You are ok with doing some traveling and working different time zones;
29.05.2019 Bærum
Do you want to help create the future of healthcare? Our name, Siemens Healthineers, was selected to honor our people who dedicate their energy and passion to this cause. It reflects their pioneering spirit combined with our long history of engineering in the ever-evolving healthcare industry. We offer you a flexible and dynamic environment with opportunities to go beyond your comfort zone in order to grow personally and professionally. We are looking for Lab Digitalization Sales Consultants, located across Europe and willing to travel in designated areas, reporting to Siemens Healthineers Headquarters. Sound interesting? Then come and join our global team as Lab Digitalization Sales Consultant to help clinical laboratories improve patient care and reduce operational costs through digitalization. Your tasks and responsibilities: You will lead diagnostics IT sales process, through customer consulting engagements and workflow studies, in order to architect and sell a winning customer-centric IT solution, based on Siemens Healthineers’ lab diagnostics IT portfolio and complementary partners if neededYou will conduct effective customized solution presentations and needs-based product demos showcasing clinical, operational and financial benefits of the total solution specific to the customerYou will coach the broader local sales teams for designing an effective joint sales approach in order to retain existing customers and grow in prospect accountsYou will establish customer contact and credentials with appropriate levels such as technical, strategic, and financial buyers from end user to C-suite decision makers where appropriateYou will act as a conduit between Headquarter and countries to drive sales and marketing strategies in the regionYou will monitor local competitive market trends, government regulations and policies, along with identification of local partners to effectively address the customer needsTo find out more about the specific business, have a look at Lab Diagnostics, Atellica® Diagnostics IT portfolio, and the overall Healthcare IT offerings. Your qualifications and experience: You hold a university degree with preference in the field of engineering, computer science or business administration or in a related disciplineYou have at least 5 years of industry experience in sales, consulting, or servicesYou already gained experience in workflow consulting, professional services or sales in enterprise IT, covering network solution architecture and system designYou have deep understanding of the clinical lab’s workflow as well as the role of IT in improving processes (such as patient result verification, lab inventory management, process analytics, decision support)Further, experience with one or more of the following technologies would be considered a plus: EHR/ EMR/ HIS, LIS, Middleware, HL7/ ASTM, Data Analytics etc.Your attributes and skills: You possess excellent cross-cultural and interpersonal skills; ability to develop strong relationships with customers, advisory boards, and potential or existing business partnersYou are fluent in English. Another European language would be requiredApproximately 50-75% travelling to customers all over the world, mainly Europe is a mustOur global team:Siemens Healthineers is a leading global medical technology company. 50,000 dedicated colleagues in over 70 countries are driven to shape the future of healthcare. An estimated 5 million patients across the globe benefit every day from our innovative technologies and services in the areas of diagnostic and therapeutic imaging, laboratory diagnostics and molecular medicine, as well as digital health and enterprise services. Our culture:Our culture embraces different perspectives, open debate, and the will to challenge convention. Change is a constant aspect of our work. We aspire to lead the change in our industry rather than just react to it. That’s why we invite you to take on new challenges, test your ideas, and celebrate success.Check our Careers Site at www.healthcare.siemens.de/careersAs an equal opportunity employer, we welcome applications from individuals with disabilities. Applications from individuals with disabilitiesWish to find out more before applying? Contact us: +49 (9131) / 17 – 1717, if you wish to discuss any initial questions with our recruitment team. The contact person handling this job ad is Marlena Maier.We care about your data privacy and take compliance with GDPR as well as other data protection legislation seriously. For this reason, we ask you not to send us your CV or resume by email. We ask instead that you create a profile in our talent community where you can upload your CV. Setting up a profile lets us know you are interested in career opportunities with us and makes it easy for us to send you an alert when relevant positions become open. Click here to get started. To all recruitment agencies:Siemens Healthineers does not accept agency resumes. Please do not forward resumes to our jobs alias, employees, or any other company location. Siemens Healthineers is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.
28.05.2019 Norge
Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater. Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss. Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.
07.11.2017 Oslo, Skien, Moss
Vis alle 20.100 ledige stillinger

Nilfisk er en av verdens ledende produsenter av profesjonelt rengjøringsutstyr med rundt 5600 ansatte og en omsetning på ca. 10 milliarder kroner (2016). Selskapet har egne salgskontorer i mer enn 45 land over hele verden. I tillegg har selskapet et sterkt distributør-nettverk slik at produktene til sammen er tilgjengelig i over 100 land. I Norge omsetter selskapet for ca. 240 millioner kroner. Se www.nilfisk.no for mer informasjon.

Les mer om B2B Salg AS

Stillingsbeskrivelse

Søker ambisiøs rådgiver og løsningselger til rollen som Distriktssjef med kontor i Trondheim

Nilfisk er en verdensledende aktør av profesjonelt rengjøringsutstyr. I Norge har selskapet hatt en meget attraktiv utvikling og positiv vekst de siste årene. Selskapet har som mål å fortsette veksten og vil nå investere i flere nye områder, både geografisk og innen produkt- og løsningstilbudet.

Selskapet har hatt en meget positiv utvikling de siste årene og spesielt kan Norge vise til svært gode resultater på salg og vekst. Nylig er det gjort endringer i salgs- og markedsorganisasjonen for å profesjonalisere og effektivisere salgsprosessen, vinne flere markedsandeler og øke veksttakten.

Salgsorganisasjonen er endret fra bransjesegmentering til nå å være inndelt i 2 hovedsegmenter, hhv. salg – nasjonale kunder og salg – regionale kunder og endringen har skapt nytt engasjement i hele det norske salgsteamet. 

Nilfisk søker nå en løsningsorientert Distriktssjef som skal jobbet proaktivt med å videreutvikle eksisterende og å skape nye kunder i Trøndelag og Møre. 

Kundene du vil møte er både offentlig og privat næringsliv innen alle bransjer som benytter Nilfisk sine produkter. De mest fremtredende områdene er forhandlerbedrifter, renhold, kommunene, facility service, håndverkere, industri/lager og verksteder. Du vil ha et godt støtteapparat rundt deg av fagfolk og selgere, på både regionalt og nasjonalt nivå.  

Du har dokumenterte salgsresultater og har erfaring fra B2B salg. Som selger er du typisk rådgivende og løsningsorientert og du skaper meget god dialog med dine kunder og forbindelser. Din styrke er at du lett setter deg inn i kundens ståsted, forstår kundens utfordringer og du har evne til å se hvilke gode løsninger som skaper verdier for både Nilfisk og kundene. Erfaring har du gjerne fra tilsvarende eller samme bransje, selv om dette ikke er et krav. 

Som person er du selvstendig, liker høyt arbeidstempo, er strukturert, smidig og "gir det lille ekstra".Dessuten er du god med mennesker, positivt, sosial og utadvendt.

Den vi søker er en dreven forretningsorientert selger med sterke relasjonsskapende evner, er resultatorientert og liker å levere. 

Motiveres du av muligheten til å ta ansvar for eget segment og markedsområde i et vel etablert og godt kjent merke i proff-markedet?

Send oss din CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Mona BO Hauge tlf. 928 84 556 Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver. 

 

Arbeidsoppgaver

 

 

  • Budsjettansvar, vekst- og marginansvar i egen region
  • Ansvar for å etablere og utvikle langsiktige relasjoner med eksisterende kunder
  • Kunne identifisere og etablere nye kunder og potensialer i sitt distrikt
  • Fremforhandle/reforhandle avtaler med eksisterende og nye kunder i egen regi
  • Løpende ansvar for å analysere langsiktig potensial i egen portefølje
  • Igangsette og gjennomføre salgsfremmende aktiviteter
  • Ansvar for å gjennomføre sluttkundemøter og demoer
  • Ved avklart behov, delta på messer og kundearrrangementer i eget distrikt

 

Kvalifikasjoner

 

  • Salgserfaring B2B og dokumenterte salgsresultater
  • Feltsalgerfaring, gjerne fra lignende rolle
  • Sterk på forhandlinger med kunder og leverandører
  • God på salgsprosessen – fra A - Å
  • Evner å forstå kundens utfordringer og muligheter
  • Kommersiell teft og løsningsorientert 
  • Evner å kombinere kortsiktige daglige aktiviteter og fokus på langsiktige mål
  • Erfaring fra bransjen eller lignende bransjer
  • Det er en fordel med høyere utdanning innen markedsføring, salg, ingeniør eller håndverksfag, men det er ikke et krav 

 

Personlige egenskaper

 

  • Ambisiøs og du trigges av gode resultater og vekst
  • Målrettet, evner å skape resultater
  • Løsningorientert, god til å lytte til kunder
  • Forretningorientert
  • Selvgående, selvstendig, har egendrive
  • Positiv, sosial og utadvendt
  • Sterke relasjonsskapende evner

 

Vi tilbyr

 

  • Mulighet til å jobbe for en verdensledende aktør
  • Velrenommert solid selskap, med gode referansekunder
  • Varierte og utfordrende salgsoppgaver
  • Utviklende rolle 
  • Et meget godt arbeidsmiljø med høy trivsel og god stemning
  • Konkurransedyktige betingelser

 

 

 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Kontaktperson

Daglig Leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUN 20
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUN 21
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUN 22
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter