Ledig stilling

Har du lyst på Oslos råeste deltidsjobb? Kollensvevet AS

Søknadsfrist : Snarest

 Er du energisk, sosial, pliktoppfyllende, og klarer å holde et like godt humør i regnvær som i strålende sol?  Kollensvevet søker flinke deltidsansatte til sesongen 2019   Som instruktør vil du ha ansvaret for de grunnleggende sikkerhetsrutinene og daglig drift av ziplinen. Vi kan tilby forskjellige arbeidsroller med ulike ansvarsnivåer. Du vil ha en variert hverdag med gode muligheter for personlig utvikling. Arbeidsplassen har Oslos beste utsikt og du vil være del av et team med høyt motiverte og engasjerte mennesker.

Om Kollensvevet:
Kollensvevet ble startet 2013 og er en zipline som fører deg fra toppen av hopptårnet i Holmenkollen og helt ned til bunden av bakken, som om du skulle hoppet med ski på beina. Herfra kan du nyte ferden med den samme fantastiske utsikten og flyfølelsen som hopperne i Kollen har! Selve linen er 361 meter lang og høydeforskjellen mellom topp og bunn er på 107,5 meter. Igjennom årene har vi sendt ned i overkant av 50.000 fornøyde gjester!    

Vi søker deg som:

  • Er energisk og sosial
  • Er pliktoppfyllende
  • Er imøtekommende og glad i folk
  • Er glad i å være ute
  • Har gode språkkunnskaper i norsk og engelsk
  • Liker å jobbe i team

  Arbeidsoppgaver:

  • Opp/nedrigg av ziplinen
  • Instruksjon og gjennomføring av Zipline
  • Overtale redde gjester til å tørre å utfordre seg selv
  • Påseling/avseling av kunder
  • Publikumshåndtering
  • Generelt sikkerhetsansvar

Kollensvevet tilbyr:

  • Full opplæring
  • Muligheten til å treffe gjester fra hele verden
  • Anledning til å gi gjesten en opplevelse for livet
  • Spennende oppgaver
  • Varierte arbeidsdager
  • Fantastisk utsikt på jobb

  Om du tenker at dette er noe for deg, send søknad og CV til soknad@kollensvevet.no

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Er du god på informasjonsbehandling og ønsker å bidra til Tolletatens arbeid med samfunnsbeskyttelse?   Tolletatens etterretningssenter skal bidra til mer etterretnings- og kunnskapsbasert kontrollvirksomhet i Tolletaten. Målet for enheten er å lage etterretningsprodukter som styrker Tolletatens måloppnåelse. Vi utvikler avanserte digitale løsninger innen etterretning og analyse av store datamengder for å drive smartere og mer effektiv kontroll. Etterretningssenterets samordningsseksjon er etatens kontaktpunkt for nasjonale og internasjonale samarbeidspartnere på etterretningsområdet. Vi har oppgaver som omfatter blant annet informasjonsbehandling og liaisonering, med et spesielt fokus på målrettet innhenting og mottak av informasjon fra nasjonale og internasjonale samarbeidspartnere. Totalt utgjør seksjonen 18 årsverk. Som rådgiver hos oss vil du forestå informasjonsbehandling for etterretningssenteret i samarbeid med etatens eksisterende kompetanse på området. Tolletaten søker deg med erfaring fra arbeid innenfor informasjonsbehandling og nasjonalt og internasjonalt etterretningssamarbeid. Ditt arbeid vil bli benyttet som grunnlag for produksjon av målrettet etterretning på alle nivåer. Du kan bli en del av seksjonens turnustjeneste.   Dine arbeidsoppgaver: innhente, etterspørre, motta og behandle relevant og rettidig data og informasjon fra nasjonale og internasjonale samarbeidspartnere systematisere og bearbeide innhentet/mottatt data/informasjon til forståelige og lesbare produkter formidle informasjon til videre bruk/bearbeidelse sikre at innhenting/mottak av informasjon og bruk av behandlingsmetoder er i tråd med gjeldende regler, og at hensynet til personvernet overholdes undervisning på Tolletatens kompetansesenter og annen foredragsvirksomhet   Dine kvalifikasjoner: tollfaglig utdanning eller relevant bachelorgrad god kjennskap til Tolletatens etterretnings- og kontrollvirksomhet erfaring med informasjonsbehandling, spesielt i det nasjonale og internasjonale etterretningssamarbeidet god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk kjennskap til ANPR er en fordel   Dine personlige egenskaper: effektiv, strukturert og løsningsorientert gode samarbeidsevner samtidig som du evner å jobbe selvstendig I tillegg blir du motivert av samfunnsoppdraget til etaten, og du identifiserer deg med de personalpolitiske verdiene våre ved å ha integritet og være mål-, resultat- og utviklingsorientert og inkluderende.   Vi tilbyr: interessante arbeidsoppgaver i et tverrfaglig og internasjonalt arbeidsmiljø utviklingsmuligheter i en viktig samfunnsetat lønn som rådgiver etter statens regulativ kr 490 000– 536 000 gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse fleksitid og trening i arbeidstiden   Du som ansettes, må sikkerhetsklareres for graden hemmelig. Vi benytter SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater. Et godt arbeidsmiljø er preget av mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi tilrettelegger arbeidsplassen ved behov. Tolletaten er en IA-bedrift. For mer informasjon om stillingen kan du kontakte underdirektør Jørn Ferner Bergersen 913 99 878 eller seniorrådgiver Heidi Bergland 911 83 188. Ta med originale attester og vitnemål dersom du blir kalt inn på intervju.   Søknadsfristen er 7. juli 2019 Stillingsnummer: 22/2019   Tolletatens etterretningssenter skal bidra til etatens måloppnåelse og resultater slik at vi avdekker flere alvorlige overtredelser. Dette skal vi gjøre ved å sikre gjenbruk av etterretningsinformasjon, legge til rette for koordinert kontrollinnsats, forbedre hvordan vi velger objekter til kontroll og særlig styrke etterretning mot internettrelatert smugling
26.06.2019 Oslo
The business area Market Operations and IT (M) has more than 600 employees  located in Europe. About 20 nationalities make up our teams, working in 12 different locations. Our working language  is English and we teach each other cultural awareness every day. M aims to be a leading provider of market solutions for renewable energy – integrating Statkraft’s and our customers’ production and consumption into the market. Statkraft has almost 20 000 MW of renewable energy, and most of this is highly flexible hydropower. Therefore, optimization of power generation is part of M’s core business. This is based on solid analyses of all market drivers, including developments in fuel markets and hydrology. Further, Statkraft has a substantial Trading and Origination business across Europe and a growing business internationally, with thousands of power trades executed daily from the trading offices. The trading and customer business are one of the big growth areas in Statkraft’s strategy going forward. One part of Trading and Origination is focused on developing quantitative and algorithmic trading solutions. This department is part of front office and is expected to be profitable while digitalizing the trading environment from the inside. We want to strengthen our team by offering a highly motivated young person a 12 months Internship, based at our office in Trondheim.  Internship Your role: As an intern in quantitative and algorithmic trading you will be able to work on advanced topics within automation, portfolio management and applied machine learning. You will be developing new trading strategies in energy markets and will have a unique opportunity to be part of the future of trading. The tasks will be tailored to the candidate’s specific background and interests. Experience with machine learning and handling big data is seen as an advantage. Keen interest can compensate for formal education and work experience. Your profile:  You have a university degree (Master or PhD) in a quantitative field like Econometrics, Mathematics, Finance, Natural Science or Engineering Very strong analytical and programming skills in Python or similar You are fluent in English You are a team player and enjoy a high pace of work You are interested, motivated and want to be a part of Statkraft’s future development Statkraft offers: Professional and personal development in a company experiencing strong growth A positive working environment characterized by expertise, responsibility and innovation A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. We conduct background checks on qualified applicants before hire. Challenged? Please apply on-line via the provided link! For more information about the role, please contact Trader Marius Blomlie, mob. +47 97 85 78 72 - marius.blomlie@statkraft.com
26.06.2019 Trondheim
Trives du i rollen som rådgiver mellom teknologi og forretning?  Vi søker etter deg som er vant med å arbeide i større organisasjoner og er opptatt av å finne gode løsninger. Vi ser for oss at du kan håndtere krav fra bruker, forretning og teknologi, har bred erfaring fra ulike bransjer og kan arbeide både i det funksjonelle og tekniske grensesnittet. Skatteetaten søker en erfaren og engasjert fagperson som inspireres av utfordringer og muligheter som oppstår i møtet mellom virksomhetsprosesser og informasjonsteknologi. Brenner du for å utvikle en moderne offentlig sektor i tråd med endringer i samfunnet og den teknologiske utviklingen? Vi ser etter deg som evner å skape entusiasme og å inspirere andre. Personlig egnethet vil bli vektlagt.  Har du stor interesse for å kunne se helheten innenfor strategisk digitalisering? Etaten har store ambisjoner om å videreutvikle våre digitale tjenester til publikum og næringsliv. Vi ønsker å kunne spille en viktig rolle i en felles offentlig digitaliseringsprosess i tråd med Regjeringens program på dette området. For å oppnå dette må våre produksjonsprosesser kontinuerlig moderniseres og tilpasses en digital hverdag. Som del av Strategi-seksjonen i Skattedirektoratet får du en ledende rolle i dette arbeidet som vil skje i nær kontakt med våre operative arkitektur-, teknologi- og virksomhetsfaglige miljøer.  Seksjon Strategi i avdeling Virksomhetsstyring i Skattedirektoratet er en nyopprettet seksjon. Avdeling for Virksomhetsstyring består av rundt 90 årsverk, der 20 av disse jobber i seksjon Strategi. Seksjonen har ansvar for å støtte skattedirektøren i forvaltningen av etatens langsiktige planverk og realiseringen av etatens langsiktige målsettinger. Dette innebærer en helhetlig forvaltning av etatens overordnede strategiarbeid, langtidsplanlegging, virksomhetsarkitektur og porteføljestyring. Dette betyr blant annet tett samarbeid med etatens IT-divisjon.   Arbeidsoppgaver videreutvikle Skatteetatens virksomhetsarkitektur sørge for at etaten har oppdaterte plan- og styringsprodukter innenfor virksomhetsarkitektur (herunder målbilder og veikart), og påse at disse understøtter etatens strategier og fremtidsbilder koble sammen planverk på ulike nivåer, kvalitetssikre at planer fra ulike deler av organisasjonen henger sammen bidra i arbeidet med og følge opp realiseringen av strategier og målbilder samarbeide tett med relevante fagmiljøer gi råd, følge opp beslutninger og foreslå tiltak bidra i sentrale programmer og prosjekter, så vel som mindre tverrfaglige team Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå, relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning solid teknisk kompetanse og forståelse ønskelig med minimum fem års erfaring som virksomhetsarkitekt /relevant arbeidserfaring med dokumenterte resultater god forretningsforståelse og erfaring med samarbeid mellom forretning og IT god forståelse av samspillet mellom teknologi, arkitektur og virksomhetsutviklingen fordel med erfaring med styring og ledelse av større prosjekter med mange ulike aktører kjennskap til og/eller erfaring fra offentlig sektor vil bli vektlagt Personlige egenskaper svært gode samarbeids- og kommunikasjonsevner initiativrik og du motiveres av komplekse problemstillinger strukturert og beslutningsdyktig Vi tilbyr muligheten til å jobbe i en stor offentlig etat med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikkmedlemsskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), årslønn fra 690 000 – 950 000 avhengig av kvalifikasjoner. Skatteetaten har seks måneders prøvetid.
26.06.2019 Oslo
Stendi AS omsorgstjenester, avlastning og barnebolig i Ålesund søker nattevakter. Vi bistår våre brukere med tett oppfølging og veiledning i det daglige. Vi søker deg som er trygg på deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Hos oss står alltid barna i fokus, og vi skal alle sørge for å gi dem en meningsfull hverdag. Kvalifikasjoner Erfaring fra lignende omsorgstjenester er en fordel En fordel om du har utdanning som barnevernspedagog, sosionom, eller vernepleier Evner å jobbe målrettet og systematisk etter miljøterapeutiske tiltak Kompetanse på Traumebevisst omsorg Personlige egenskaper  Vi søker målrettet og strukturerte nattevakter Du må kunne jobbe selvstendig og samtidig har gode samarbeidsevner Stå-på-vilje og personlig egnethet vil vektlegges Bidra til et godt arbeidsmiljø Holde deg oppdatert innen eget fagområde og delta i faglig utviklende samarbeid. Vi tilbyr Ett års engasjement i 61 % nattvaktstilling med mulighet til fast ansettelse, dette utgjør 10 nattvakter per måned Arbeid i fast turnus Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø Intern opplæring og kursing Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang Lønn etter tariff Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk.
18.06.2019 Ålesund
Har du ledig arbeidskapasitet? Da kan du være den vi søker etter!  Stendi AS er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, brukerstyrt personlig assistanse (BPA), bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg og hjemmetjenester. Nå søker vi nye medarbeidere som kan være en del av vår ambulerende avdeling i region midt-Norge. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle tjenester gjennom høyt faglig fokus i alle ledd. Vi søker derfor faglig engasjerte og felksible personer som har lyst til å være med å gjøre en forskjell. Du må være tydelig og nøyaktig ovenfor brukerne, så vel som omsorgsfull og tålmodig. Arbeidsdagene er svært variert og består av ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Verdiene respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap danner grunnlaget for arbeidet og tjenesten vi tilbyr, og vi forventer at vårt personell etterlever disse. Som ansatt hos oss vil du få opplæring, kursing samt kontinuerlig veiledning. Utdanning er ikke et krav, men erfaring innenfor helse og omsorg er foretrukket. Fagbrev som helsefagarbeider, barnepleier eller påbegynt udannelse som sykepleier er ønskelig.  Kvalifikasjoner førerkort klasse B god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk Personlige egenskaper  du er fleksibel du ønsker å gjøre en forskjell i brukernes liv du er målrettet, løsningsorientert og engasjert du skaper og bidrar til et godt arbeidsmiljø du har gode holdninger og verdier du er trygg, tydelig og omsorgsfull  du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid Vi tilbyr lønn etter avtale og kvalifikasjoner gode pensjonsordninger engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø intern opplæring og kursing gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang tiltredelse etter avtale Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk. Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss: Victoria Skjønhaug, Mail: victoria.skjonhaug@stendi.no, tlf: 920 41 343 eller Malin Buseth Schetne, mail: malin.buseth.schjetne@stendi.no, tlf.: 907 52 842
26.05.2019 Trondheim
Hydro er et fullt integrert aluminiumselskap med 35.000 ansatte i 40 land på alle kontinenter, med lokal ekspertise, verdensomspennende virksomhet og enestående kompetanse på FoU. I tillegg til produksjon av primæraluminium, valsede og ekstruderte produkter og resirkulering, driver Hydro med utvinning av bauksitt, raffinering av alumina og produksjon av energi, noe som gjør oss til det eneste selskapet som dekker alle områder av den globale aluminiumindustrien. Hydro har aktiviteter i alle markedssegmenter for aluminium, med salg og handelsaktiviteter langs hele verdikjeden og mer enn 30.000 kunder. Med utgangspunkt i over 100 års erfaring med produksjon av fornybar energi, teknologi og innovasjon, tar Hydro sikte på å gi større livskraft til kundene vi betjener og samfunnet vi er en del av, gjennom å bygge en bærekraftig framtid med nyskapende løsninger basert på aluminium. Hydro sine fabrikker i Holmestrand, Høyanger, Karmøy, Sunndal, Årdal og Husnes har fra tid til annen behov for å knytte til seg midlertidige ansatte for å dekke opp fravær av ulikt slag. Eksempler på midlertidige stillinger kan være: vikar (for å dekke opp sykefravær og annet korttids- og langtidsfravær)   tilkallingsvikar (gjelder ikke Sunndal) engasjement av ulik art som følge av økt arbeidsmengde en periode.  I den forbindelse søker vi etter personer som ønsker å bli vurdert som midlertidig ansatt når behovet dukker opp.   Ansvarsområde Daglige oppgaver som produksjonsmedarbeider (operatør) i en av produksjonsavdelingene.   Kvalifikasjoner Du må være over 18 år, og ha førerkort klasse B. Videre må du bli helsemessig godkjent ved vår bedriftshelsetjeneste. Personer med fagbrev innen industrifag eller annen relevant erfaring vil bli prioritert. Nødvendig opplæring vil bli gitt.   Annen informasjon De fleste jobbene er skiftarbeid. Som vikar går man inn i en fast arbeidsplan for en avtalt periode. Som tilkallingsvikar har man en ikke-bindende avtale, der man blir enige om arbeidsoppdrag fra gang til gang.  Søknaden er å betrakte som en «åpen søknad», og vil bli liggende aktiv til 31.12.2019. Ønsker du fortsatt å bli vurdert med «åpen søknad» etter denne tid, må du legge inn ny søknad for 2020.    Kontaktperson HR spesialist Bodil Madslien Email: recruitment.norway@hydro.comtel.: 22 53 88 50 Vi aksepterer kun søknader via vårt elektroniske søknadssystem.    
07.01.2019 Holmestrand, Kvinnherad, Høyanger, Årdal, Sunndal
Divisjon psykisk helsevern består av Avdeling BUP, Avdeling rus og avhengighet (ARA), Avdeling akuttpsykiatri, Avdeling alderspsykiatri, Avdeling voksenhabiliteringen, Avdeling Forskning og utvikling samt 5 Distriktpsykiatriske senter (DPS Nedre Romerike, DPS Follo, DPS Groruddalen, DPS Øvre Romerike, DPS Kongsvinger). Henvisningsmottaket er et lite team som har som hovedoppgave å registrere, skanne og videreformidle henvisninger for hele Divisjon psykisk helsevern. Teamet skanner også pasientrelatert post samt oppholdsmapper i DIPS. I tillegg administrerer utvalgte medlemmer av teamet vaktlegordningen for DPS og ARA.  Teamet består av 5,3 årsverk og er organisert under avdelingsleder for DPS Nedre Romerike. Teamet holder til i lokaler på Åråsen stadion, gangavstand fra Lillestrøm sentrum og togstasjonen. Siden en av våre kollegaer venter barn, søker vi nå etter dyktig vikar i hennes fravær.  Er du nøyaktig, strukturert og liker utfordringer? Er du nysgjerrig og utforskende? Er du opptatt av å levere kvalitet i arbeidet ditt? Kan du tenke deg å jobbe i et lite team som samarbeider tett og som delvis jobber i åpent kontorlandskap? Da vil vi gjerne ha deg med på laget vårt!    Arbeidsoppgaver Administrere og ajourholde vaktlegeordningen for DPS/ARA   Lage turnus og vaktplaner i GAT for legevaktsordningen  Mottak, registrere, skanne og videreformidle henvisninger til ulike vurderingsinstanser Skanne pasientrelatert post og oppholdsmapper inn i DIPS Overvåke elektronisk kommunikasjon av henvisninger og epikriser Forefallende arbeid  Kvalifikasjoner God kjennskap og erfaring med å jobbe i DIPS Erfaring og kompetanse på turnus og vaktplaner i GAT Kjennskap og erfaring med skanning Gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper, er en forutsetning  Personlige egenskaper Ansvarsfull Selvstendig Strukturert Løsningsorientert Fleksibel Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Personlig egnethet vektlegges Vi tilbyr Utfordrende arbeidsoppgaver i et arbeidsmiljø under stadig utvikling Et trivelig og lite arbeidsmiljø som har fokus på kvalitet i arbeidet vi gjør
26.06.2019 Skedsmo
Ortopedisk klinikk består av sengeområdene, s105 og s205, + 14 elektive 5 døgn senger på S305, poliklinikk og Ortopedisk akuttpoliklinikk. Sengeområdene er delt inn i tun med ca.7 pasienter pr. tun.  Det er 4 fagutviklingssykepleiere tilknyttet de tre sengeområdene. Det er et stort fokus på sykepleiefaglig utvikling gjennom blant annet samarbeid med andre yrkesgrupper. Vi har fagdager og internundervisning. Stillingen innebærer å utføre sykepleie til pasienter som har planlagt å få hofte eller kneprotese. Den vil også innebære å utføre sykepleie til pasienter med små og store skader i forbindelse med ulykker og generelle plager i bevegelsesapparatet. Arbeidstiden er 3-delt turnus med arbeid hver 3. helg. Stillingen innebærer at du arbeider både på s105 og s305. Se vår film her! Alle søkere må søke elektronisk!   Arbeidsoppgaver Utføre pre og post operativ sykepleie Utføre pasientbehandling i henhold til gjeldende prosedyrer Ivareta pasientsikkerhet Mobilisering av pasienter Tverrfaglig samarbeid med bl.a. fysioterapeuter Administrative oppgaver, herunder bl.a. visittgang, oppretting av behandlingsplaner, planlegging av pasientenes utskrivelse, samhandling med kommuner/bydeler, IKT håndtering Elektronisk pasientjournal/kurve (DIPS og Metavision) Kvalifikasjoner Offentlig godkjent sykepleier Ønskelig med erfaring innen ortopedi Ønskelig med erfaring innen geriatri Annen relevant erfaring er en fordel Personlige egenskaper Trives med å jobbe i et hektisk miljø Evnen til å være fleksibel og arbeide strukturert Gode kommunikasjonsevner Beherske godt norsk, skriftlig og muntlig Evne til godt samarbeid og positivitet Bidra til nytenkning Personlig egnethet vil bli vektlagt Vi tilbyr Fagdager Internundervisning Muligheter for hospitering Et hektisk, spennende og godt arbeidsmiljø Nyansattopplæring og kontaktperson i opplæringsfasen Godt utviklet elektronisk pasient dokumentasjonssystem Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo
26.06.2019 Lørenskog
Vis alle 21.881 ledige stillinger

Kollensvevet er en zipline som fører deg fra toppen av hopptårnet i Holmenkollen og helt ned til bunden av bakken, som om du skulle hoppet med ski på beina. Herfra kan du nyte ferden med den samme fantastiske utsikten og flyfølelsen som hopperne i Kollen har! Selve linen er 361 meter lang og høydeforskjellen mellom topp og bunn er på 107,5 meter. Utsikten over Oslo må sies å være byens beste!

Les mer om Kollensvevet AS

Stillingsbeskrivelse

 Er du energisk, sosial, pliktoppfyllende, og klarer å holde et like godt humør i regnvær som i strålende sol?  Kollensvevet søker flinke deltidsansatte til sesongen 2019   Som instruktør vil du ha ansvaret for de grunnleggende sikkerhetsrutinene og daglig drift av ziplinen. Vi kan tilby forskjellige arbeidsroller med ulike ansvarsnivåer. Du vil ha en variert hverdag med gode muligheter for personlig utvikling. Arbeidsplassen har Oslos beste utsikt og du vil være del av et team med høyt motiverte og engasjerte mennesker.

Om Kollensvevet:
Kollensvevet ble startet 2013 og er en zipline som fører deg fra toppen av hopptårnet i Holmenkollen og helt ned til bunden av bakken, som om du skulle hoppet med ski på beina. Herfra kan du nyte ferden med den samme fantastiske utsikten og flyfølelsen som hopperne i Kollen har! Selve linen er 361 meter lang og høydeforskjellen mellom topp og bunn er på 107,5 meter. Igjennom årene har vi sendt ned i overkant av 50.000 fornøyde gjester!    

Vi søker deg som:

  • Er energisk og sosial
  • Er pliktoppfyllende
  • Er imøtekommende og glad i folk
  • Er glad i å være ute
  • Har gode språkkunnskaper i norsk og engelsk
  • Liker å jobbe i team

  Arbeidsoppgaver:

  • Opp/nedrigg av ziplinen
  • Instruksjon og gjennomføring av Zipline
  • Overtale redde gjester til å tørre å utfordre seg selv
  • Påseling/avseling av kunder
  • Publikumshåndtering
  • Generelt sikkerhetsansvar

Kollensvevet tilbyr:

  • Full opplæring
  • Muligheten til å treffe gjester fra hele verden
  • Anledning til å gi gjesten en opplevelse for livet
  • Spennende oppgaver
  • Varierte arbeidsdager
  • Fantastisk utsikt på jobb

  Om du tenker at dette er noe for deg, send søknad og CV til soknad@kollensvevet.no

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Snarest

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Kollensvevet AS