Ledig stilling

Åpen søknad – Jobbfolk As Jobbfolk As

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC Building Norge bygger bærekraftige boliger og kontorer, offentlige bygg som skoler, sykehus og idrettshaller, samt næringsbygg som butikker og varehus. Vi jobber med både offentlige og private kunder i Norge. Med et høyt kompetansenivå innen bærekraft, digitalisering og kundefokuserte samspills- og samarbeidsmetoder utvikler NCC Building Norge prosjektene sammen med kunden i en tidlig fase.  Ønsker du å bli vår nye anleggsleder til større prosjekter? Næringsbygg, skoler og badeanlegg/svømmehaller er store satsningsområder her i Trøndelag, der vi utvikler og bygger stadig flere prosjekter. Har du lyst å styrke vårt team og gripe fatt på nye utfordringer og muligheter?  Hva blir dine oppgaver og ansvarsområder? Som anleggsleder i NCC Building har du den operative ledelsen for produksjon på byggeplassen. I rollen vil du ha et overordnet ansvar for tidsplanlegging, styring og kontroll av virksomheten på byggeplassen. Du arbeider aktivt for å engasjere dine medarbeidere på ulike nivåer i prosjektet. Du har ansvar for leverandører, underentreprenører og styring mot egenproduksjon. Du vil også være ansvarlig for oppfølgning av kvalitet og fremdrift, samt sikre et helhetlig fokus på helse, miljø og sikkerhet. Hva forventes av deg? For å trives hos oss i NCC, må du ha et positivt engasjement, du må ha interesse av å drive morgendagens arbeidsmetoder og våge å tenke nytt. Vi ser etter deg som brenner for digitalisering og har erfaring med BIM. Du er en god leder som er prosess- og løsningsorientert, og du vet at struktur og planmessighet sammen med teamfokus fører til gode resultater. For å få til dette vil du ha god støtte fra kompetente medarbeidere med lang erfaring i NCC. For å lykkes i våre prosjekter må du også ha gode samarbeidsevner, være energisk og fremoverlent. Formell kompetanse: utdannelse som ingeniør eller fra teknisk fagskole minimum 3-5 års erfaring fra bygg- eller anleggsprosjekter Hva tilbyr vi? I NCC kommer du til et selskap med gode verdier, høy miljøbevissthet, store ambisjoner og en sterk vilje til å lykkes. Du får lederansvar i et faglig spennende og dynamisk arbeidsmiljø. Hos oss får du konkurransedyktige betingelser og muligheten til å jobbe med komplekse og spennende prosjekter.  Bli med å skape fremtidens bygg med oss! Søknadsadministrasjon: Experis bistår NCC i rekrutteringsprosessen og håndterer alle henvendelser på vegne av dem. Registrer din CV og søk på stillingen via Experis. Det er en fordel om du legger ved en kortfattet søknadstekst eller motivasjonsbrev. Søknadsfrist: 18. august 2019 Tiltredelse: Så snart som mulig eller etter avtale Kontraktsform: Fast stilling Arbeidssted: Trondheim Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med Rune Levang på e-post: rune.levang@no.experis.com    Kontaktpersoner: Rune LevangExperisrune.levang@no.experis.com  
22.07.2019 Trondheim
Dresser-Rand Kongsberg is looking for Field Services Technicians specialized in rotating equipment to provide technical assistance and support to our customers worldwide.     Missions :   - Installation and commissioning of delivered generator and compression sets worldwide.   - Perform inspection and repairs and document in accordance with applicable procedures and regulations   - Give feedback on operational situations on Dresser-Rand products   -  Promote Dresser-Rand products and activities in the field   - Report and document changes done in the field   - Follow the Dresser-Rand EHS guidelines as a minimum in addition to site specific regulations   Qualifications :   - Bachelor in Engineering or equivalent within the field of Electronics/Controls. -     1-3 Years of experience in similar position -     Familiar with reporting tools / General IT competences -     Fluent written and spoken English and Norwegian language -     Flexibility to travel extensively worldwide Soft Skills:   - Self-driven, positive attitude to solve problem and find solutions - Excellent communication and collaboration skills - Focus on customer satisfaction - Flexibility to work in a hectic environment     Manager is Eirik Sturlasson Mæhre  +47 97665239   Job ID: 102898 Organization: Power and Gas Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
14.03.2019 Kongsberg
I forbindelse med økende oppdragsmengde søker vi etter flere elektromontører til vår avdeling. Avdelingen har 72 medarbeidere og en omsetning på ca. 80 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i området Romerike og Oslo. Avdelingen har økende etterspørsel fra markedet og trenger å styrke sin stab. Vi jobber med service, prosjekter og elektroinstallsjon i boliger. Vi trenegr derfor flere service montører til selvstendige service oppdrag. Vi trenger selvstendige elektromontører til vår bolig produksjons avdeling og vi trenger Baser til vår prosjekt avdeling.   Arbeidsoppgaver Som elektromontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type oppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur   Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L Ønskelig med 5 års erfaring som elektriker Du kan med fordel være F-gas sertifisert for montering av varmepumper hos privatpersoner, samt serviceavtaler Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne   Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø
28.06.2019 Akershus
Vil du ha en variert og interessant hverdag, ha det gøy på jobben med mulighet for utvikling? Da kan du bli med oss i Peab Anlegg AS som er et solid selskap hvor vi søker 2 anleggsledere til vår avdeling på Kløfta. Peab tilbyr muligheter til personlig utvikling i en bedriftskultur som bygger på respekt for likeverd, og et nært forhold til våre kjerneverdier Jordnær, Utviklende, Personlig og Pålitelig. Vi er overbeviste om at verdiene bidrar til at vi jobber bra sammen, at vi utvikler oss og har det gøy på jobben. Du vil trives og utvikle deg hos oss. Du vil oppleve å få en reell innflytelse, god takhøyde for diskusjoner og kort vei til beslutninger. Vi er opptatte av respekt for hverandre, våre kunder og samarbeidspartnere. Vi har et godt omdømme, godt nettverk og stor variasjon i våre oppdrag. I Peab Anlegg heier vi på våre kolleger og medarbeidere, og legger til rette for at du skal kunne gjøre karriere. Vil du ha myndighet og ansvar? Som anleggsleder hos Peab Anlegg på Kløfta vil du ha den daglige ansvaret på byggeplass med hovedfokus på KS/HMS, fremdrift og økonomi. Du vil ha ansvaret for avviks -og endringsmeldinger og ikke minst være bedriftens representant på byggeplass, kontakt med byggherre, offentlige myndigheter og underentreprenører. Du må ha fokus på leveranse i henhold til kontrakt, planlegge riggplan, bemanningsplaner og fremdriftsplaner. Du har ansvar for økonomi - time og kostnadskontroll kalkyler, bestilling av varer, at fremdriftsplaner følgens, i tillegg til at du følger opp HMS, YM og KS planer. Du vil ha myndighet til å ta økonomiske ansvar i samråd med byggherren. Det er din oppgave å lede arbeidsplassen herunder overlevering og oppfølgning av kunden. Rapportering er til prosjektleder. Er du eller vil du bli en god anleggsleder; Vi ser etter deg som har stort engasjement og kommuniserer godt med dine kolleger Du er genuint opptatt av fremdrift og god planlegging, og har evne og vilje til å få prosjektteamet til å trekke i samme retning.  Som anleggsleder hos oss er du empatisk og tydelig i din ledelse, på en måte som motiverer dine medarbeiderne. Du er strukturert, kreativ og ikke minst løsningsorientert. Har du godt humør og forstår at resultatene teller har vi veldig lyst å prate med deg. Du vil lykkes dersom du ønsker å vokse inn i en rolle eller har;  Minimum 2-6 års erfaring innen anleggsledelse fra entreprenørvirksomhet innen anlegg, med dokumenterte resultater Ingeniør, teknisk fagskole minimum bachelor innen bygg og anlegg Gode kunnskap om betong er ønskelig Gode kunnskaper om grunnforhold Gjerne inngående kjennskap til BIM Ledererfaring Søkanden til stillingen sendes til vår samarbeidspartnere i Dynamic People via denne linken:  https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1756&departmentId=19004&ProjectId=143663&MediaId=4615 Ikke vent med å søke, vi behandler søknader fortløpende  Søknadsfrist 31.08.2019
27.06.2019 Østfold
Norconsult avdeling Lillehammer tilbyr rådgivning og prosjektering innen vann og avløp, plan og samferdsel, bygg og eiendom, brannteknikk, elektroteknikk og prosjektadministrasjon. Vi er ca. 40 medarbeidere på Lillehammer og har et aktivt fagmiljø med mange utfordrende oppgaver. Vi opplever stor etterspørsel etter våre tjenester og søker nye dyktige kollegaer. Avdelingen for bygg og eiendom har behov for å øke bemanningen innen prosjektstyring og byggeledelse. Vi ønsker primært søkere med noe erfaring, og kan tilby arbeidsoppgaver som både er tverrfaglige og spennende. Vi er alltid på utkkk etter dyktige medarbeidere, kontakt oss selv om vi ikke akkurat søker etter ditt fag nå. Dine arbeidsoppgaver vil være: Bistand og ledelse av tverrfaglige prosjekteringsoppdrag på bygg og tekniske fag, samt vann og avløp Prosjektledelse, prosjekteringsledelse, byggeledelse og oppdragsledelse og generell byggeteknisk bistad. Være byggherrens representant og SHA-koordinator Lede vann-, avløps- og flomsikringsprosjekter, samt små og store byggeprosjekter Generell bistand til offentlige og private kunder i prosjektgjennomføringen For oss er det viktig at du: Har utdannelse på bachelor-/masternivå innen bygg-/anleggs-/konstruksjonsteknikk Har minimum 3 års erfaring med prosjektadministrative oppgaver fra rådgiver- og/eller entreprenørvirksomhet Har god kjennskap til Byggherreforskriften, plan og bygningsloven Har kjennskap til beskrivelses- og kontrakts standardene Er løsningsorientert, selvstendig og utadvendt Har godt humør og pågangsmot Hos oss får du: Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Faglige utfordringer der du har mulighet til å kunne utvikle deg videre i spennende prosjekter sammen med dyktige kollegaer Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktige lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Innsendelse av søknad: Vi behandler søknader fortløpende. Søknadsfrist er 20. august. Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som blir behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 96 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo
27.06.2019 Lillehammer
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. Region Syd har mange spennende prosjekter på trappene i Drammensområdet og har behov for flere dyktige medarbeidere som kan bli med på realiseringen av disse. Kontortilknytning vil være til vårt regionskontor på Sem utenfor Tønsberg.     Vi søker etter to høyt motiverte anleggsledere som vil inngå i et team med erfarne medarbeidere.  Som anleggsleder i JM Norge får du bruk for dine breddekunnskaper innen ledelse, kommunikasjon, byggeteknikk, økonomi og utvikling av mennesker. I samarbeid med prosjektsjef vil du være ansvarlig for å koordinere arbeidet på byggeplassen i tråd med JMs standarder og arbeidsmetoder, og sørge for overlevering av feilfrie boliger til våre kunder.     For å lykkes i rollen ønsker vi at du har  relevant ingeniør utdannelse innen byggfag, alternativt relevant arbeidserfaring  minimum 2 års erfaring som anleggsleder. Annen relevant erfaring fra bygg- eller eiendomsbransjen kan også være av interesse.   gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper  evner til å skape resultater i samarbeid med andre og ved selvstendig innsats  strukturert og tydelig arbeidsform, og en planleggende metodikk i måten å løse de faglige utfordringene på  Vi ser etter en leder som   er punktlig og samvittighetsfull, som gjør deg forutsigbar og trygg i ditt samarbeid med kunder, leverandører og kollegaer  tar eierskap til våre kjerneverdier: Langsiktighet, engasjement, kvalitet, stilfølelse, lydhørhet og pålitelighet  Vi kan tilby Et kompetent fagmiljø i et selskap med vekstambisjoner og sunn økonomi. Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Firmaleilighet på fjellet og andre velferdsaktiviteter
27.06.2019 Drammen
I forbindelse med økende mengde rammeavtaler og oppdrag for våre kunder, søker vi flere dyktige servicemontører. Avdeling består i dag av rundt 40 medarbeidere, som består av montører, hjelpearbeidere, lærlinger og en administrasjon på fem. Avdelingen jobber med større rammeavtaler på service i Oslo området. Du vil få jobbe hos faste kunder, i team med dine kolleger. Du blir i tillegg en del av et stort elektromiljø, da det er mange avdelinger bare i Oslo. Avdelingene er delt inn fagområdene prosjekt, serviceprosjekt, service, brannsikkerhet, sikkerhet, telematikk og rammeavtaler. Totalt er det over 300 medarbeidere i Oslo. Hver avdeling har sitt ansvarsområde, med egne mål og ledelse.   Arbeidsoppgaver Som servicemontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type serviceoppdrag for bedriftsmarkedet. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til ryddighet, kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Bistå lærlinger og hjelpearbeider med ved behov Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet – ha ansvar for god HMS-kultur  Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L Fordel med flere fagbrev innen elektro Erfaring fra servicearbeid er en fordel Erfaring som bas er en fordel God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Du har gode samarbeidsevner og er en lagspiller Gode IT-kunnskaper  Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er ryddig, pålitelig og ansvarsbevisst Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Vi tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Vi vil bistå deg gjennom gode samtaler og individuell oppfølging Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Muligheter for bruk av treningsrom på kontoret El-sykler til personlig disposisjon Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø med fellesaktiviteter i avdelingen   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 31.07.2019. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.  
20.06.2019 Oslo
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Vis alle 20.868 ledige stillinger
Les mer om Jobbfolk As

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter