Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Prosjektutvikler for spennende kjøle- og energikonsepter B2B Salg AS

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Unik mulighet innen teknologisk utvikling og vekst

Carrier har en solid posisjon i det norske dagligvaremarkedet for unike kjøle- og fryseanlegg.  I senere tid har de overført sin kjøle- og energikompetanse til industri, næringseiendom, offentlige bygninger og sportsanlegg.  For ytterlige å forsterke denne satsingen søker de nå etter en kommersiell Prosjektutvikler.

Selskapet har levert og er for tiden involvert i flere spennende energiprosjekter som bl.a. Finansparken i Stavanger (Norges største næringsbygg basert på tre som bærende konstruksjon), Hamar OL Amfi, flere kjøpesentre og ikke minst innendørs skihall SNØ på Lørenskog. For mer informasjon om SNØ se her.

Carrier er langt fremme i forhold til teknologi og produktutvikling innen kjøling, varme og energioptimalisering, og et av de lendene teknologiske fagmiljøene i Norge.

Kjøling, AC, varmepumper og energisentraler

Som Prosjektutvikler vil du ha ansvaret for å utvikle totalkonsepter for næringsbygg og industri innen segmenter som kjøl, frys, aircondition, varmepumper og energisentraler. Et nært samarbeid med konsulenter, installatører / totalentreprenører og anleggseiere vil være en sentral del av stillingen. Salget inkluderer nyinstallasjoner / nybygg og renovasjonsprosjekter samt prosjekter innen energieffektivisering. Du vil få god støtte fra interne tekniske ressurser og prosjektledere.

Søker kandidater i hele Norge

Stillingen rapporterer til Salgs- og Markedssjef. Den har en høy grad av selvstendighet. Du vil samarbeide tett med andre i avdelingen, teknisk avdeling, prosjektavdeling, egne fabrikker og eksterne leverandører. Arbeidssted vil være på kontoret på Bryn i Oslo, alternativt ved ett av våre 9 avdelingskontorer hvis du bor andre steder i Norge.

Vi ser etter deg som har teknisk høyskoleutdannelse, ingeniør eller teknisk fagskole. Fagområder bør være energi, maskin, kulde / termo eller VVS. Du er kontaktskapende, serviceinnstilt og selvstendig. Du har høy teknisk interesse, er arbeidsom og liker å samhandle med ulike mennesker eksternt og internt. Om du kjenner deg igjen i dette, ønsker vi kontakt med deg. Kandidater som mangler utdannelsen, men med riktig erfaring, kan også være aktuelle for stillingen.

For mer informasjon om stillingen ta kontakt med B2B Salg AS v/Stein Ove Høgdahl, tlf. nr. 906 90 281 som er rekrutteringsrådgiver for Carrier i denne prosessen.  Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver. Vi ber deg sende søknad og CV snarest. Søknader behandles fortløpende. 

Arbeidsoppgaver

  • Salg og markedsføring av Carrier sine produkter og tjenester 
  • Kundeansvar og videreutvikling av eksisterende kunder 
  • Styrke og utvikle kunderelasjoner og etablere nye kundeforhold 
  • Utvikle totalkonsepter og tekniske løsninger i samarbeid med kunde og interne 
  • Påvirke prosjekter i tidlig fase 
  • Kontakt med fabrikker og leverandører 
  • Ansvarlig for noe prosjektgjennomføring for mindre prosjekter 
  • Måloppnåelse og resultatansvar for egne KPI'er

Kvalifikasjoner

  • Kompetanse innen kjøle-, energi- eller maskinteknikk 
  • Teknisk interessert med erfaring fra teknisk rolle, prosjektsalg, eller løsningssalg 
  • Økonomisk forståelse – «kremmer med teknisk innsikt» 
  • Kan presentere og har styrke til å skape interesse og engasjement 
  • God salgs- og markedsforståelse 
  • Høyere utdannelse innen tekniske fag er ønskelig 
  • God formidlings – og fremstillingsevne på norsk og engelsk 
  • Førerkort kl. B

Personlige egenskaper

  • Kommersiell legning, resultatorientert og kundeorientert 
  • Åpen og trygg relasjonsskaper med gode samarbeidsevner på alle nivå 
  • Selvgående og dedikert med sterk gjennomføringsevne 
  • Energisk, positiv og nysgjerrig 
  • Relasjonsbyggende egenskaper

Vi tilbyr

  • Jobbe med spennende energiprosjekter (f.eks. SNØ) 
  • Bidra til et bærekraftig miljø med innovativ teknologi 
  • Velkjente referansekunder og prosjekter 
  • Godt faglig miljø med innovative produkter 
  • Utviklingsmuligheter i et selskap og segment i vekst 
  • Internasjonalt selskap med lokal tilpasning 
  • Fleksibel arbeidstid og fleksibelt arbeidssted 
  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, med både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter? Stendi AS søker miljøterapeuter til våre avdelinger i Møre og Romsdal. Vi ser etter miljøterapeuter som er trygge og tydelige voksenpersoner i en tøff og uforutsigbar hverdag. Vårt fagmiljø og organisasjon er preget av at vi alltid gir det lille ekstra for å løse våre oppdrag. På våre avdelinger har alle miljøterapeuter stort faglig ansvar og det legges vekt på selvstendighet i jobben, dette er stillinger med mulighet for personlig og faglig vekst. Du vil jobbe med ulike ungdommer, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må kunne snu deg raskt rundt for å møte utfordringer og behov hos våre ungdommer. Arbeidsoppgaver Individuell oppfølging som er tilpasset den enkelte brukers behov, ressurser og mål Aktivt miljøarbeid i institusjonene Saksoppfølging Dokumentasjon etter gjeldende lovverk og bruk av elektronisk journalføringssystem Være en trygg voksenperson i miljøet Lytte til ungdommen Motivere og være med ungdommen på aktiviteter Gi trøst, støtte og glede Kvalifikasjoner 3-årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning: barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, evt. psykiatrisk sykepleier eller lærer med spesialpedagogikk Institusjonsarbeid, ruskompetanse og erfaring fra psykiatrifeltet er spesielt interessant Førerkort kl. B er et krav Egenskaper  Du er god på å skape og opprettholde relasjoner tuftet på samarbeid både med ungdom og kollegaer Du er trygg og har autoritet Du er faglig interessert og kreativ i utførelsen din av arbeidet Du er lærevillig, effektiv, pålitelig og ansvarsfull og du byr på deg selv Du er robust og utholdende og innehar stor grad av endringsvillighet og endringsevne Du tåler å stå i krevende uttrykk og kriser, og du er god på å gi omsorg Har du fritidsinteresser som kan bringes med inn i arbeidet med ungdommen er det en fordel Det tilbys Lønn etter kvalifikasjoner/tariffavtale og pensjonsordning Veiledning/opplæring En fleksibel og variert arbeidsdag Muligheter for faglig utvikling i et stort konsern  Medleverturnus med 3 døgn arbeid – 7 døgn avspasering – 4 døgn arbeid – 7 døgn avspasering.  Grunnet sammensetning av team oppfordres menn til å søke. Arbeidssted er på våre avdelinger i Møre og Romsdal og turnusen tillater stor fleksibilitet i forhold til pendlig og bosted.  Søknadsfrist er snarest. Alle søknader vil bli lest og behandlet og aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende. Vi gleder oss til å høre mer fra deg! Ønsker du å vite mer om stillingene kan du kontakte institusjonsleder Karianne Havnes på mob. 924 39 544 eller avdelingsleder Tone Kvammen på mob. 934 66 344.
20.09.2019 Møre og Romsdal
Stendi driver Vestre Nes omsorgsbolig på oppdrag fra Asker kommune. Fra 1. september økes sykepleierbemanningen og vi søker i den forbindelse etter både en ny Fagleder og flere sykepleiere! Om Vestre Nes omsorgsbolig: Vestre Nes er en koselig, liten omsorgsbolig beliggende i et hyggelig nabolag på Billingstad, like ved IKEA. Dette er hjemmet til 16 eldre beboere, med ulike behov, interesser og ressurser. På Vestre Nes har vi kompetent bemanning hele døgnet. Vi har et høyt fokus på hverdagsrehabilitering og tilrettelegger aktiviteter utifra hver enkelts ønsker og behov. Vårt mål er å gi beboerne meningsfulle, trygge og innholdsrike dager. Om Fagleder stillingen: Som Fagleder på Vestre Nes vil du ha det overordnede ansvaret for kvalitetsutviklingen i omsorgsboligen, herunder ansvar for oppdatering av lokale rutiner og sikre kompetanseheving. Fagleder har, sammen med avdelingsleder, et overordnet ansvar for at tjenestene vi leverer er i tråd med gjeldende lovverk og interne retningslinjer. Videre har Fagleder ansvar for at studenter/ praksiskandidater og lærlinger blir ivaretatt. Fagleder følger opp innmeldte avvik i samarbeid med avdelingsleder. Fagledere på Stendis virksomheter møtes jevnlig til møter i Stendis sentrale Kvalitetsteam og er sammen aktive bidragsytere for at kvaliteten i våre virksomheter følges opp og stadig utvikles. Fagleder er stedfortreder for avdelingsleder. Om sykepleierstillingene: Økt sykepleierbemanning gir oss en god anledning til å skape et godt sykepleiefaglig miljø med tett og trygg sykepleiefaglig oppfølging til våre beboere. Som sykepleier består arbeidsoppgavene primært av å gjøre sykepleiefaglige observasjoner og vurderinger, bistå beboerne med praktiske gjøremål, tverrfaglig samarbeid, og utføre sykepleiespesifikke oppgaver og prosedyrer. Som sykepleier vil dine arbeidsoppgaver også bestå av å veilede andre kollegaer og bidra til kompetanseheving lokalt på omsorgsboligen. Ettersom Vestre Nes samarbeider tett med Risenga bo og omsorgssenter, tilbys sykepleierne på Vestre Nes samme internundervisning og faglig utvikling som sykepleierne på Risenga. Vi ønsker også at både Fagleder og sykepleierne bidrar til et trivelig og sosialt arbeidsmiljø, og et godt tverrfaglig samarbeid. På Vestre Nes vil du vil få mulighet til å utvikle deg sammen med kompetente og hyggelige kolleger. Det er viktig for oss at du er opptatt av verdien av å gi god, personsentrert omsorg til våre beboere, og har fokus på at beboernes ressurser blir opprettholdt. Vi søker deg som:  Er autorisert sykepleier Brenner for god eldreomsorg og ønsker å gjøre en forskjell for våre beboere Er faglig engasjert, og liker å dele din kunnskap med andre Har gode datakunnskaper, og gjerne har kjennskap til Gerica  Behersker norsk skriftlig og muntlig godt, tilsvarende Bergens-testen  Er initiativrik, selvgående, ansvarsfull og har en empatisk og trygg personlighet Personlig egnethet vil bli vektlagt. Vi tilbyr:  Fagleder stilling: 100 % stilling. Arbeidstid på dag i ukedagene, arbeid hver 3. helg Sykepleierstillinger, ulike typer stillingsprosenter. Todelt turnus (dag/ kveld), arbeid hver 3. helg. Spennende og varierte arbeidsoppgaver Konkurransedyktige lønnsbetingelser, tariffavtale God opplæring God sykepleiefaglig dekning Et meget godt arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer Høyt faglig nivå med stort fokus på videreutvikling Aktuelle kandidater vil bli bedt om å fremlegge gyldig politiattest før ansettelse.  
20.09.2019 Asker
Dresser-Rand, A Siemens Business is one of the largest global suppliers of custom-engineered rotating equipment solutions for long-life, critical applications in the oil, gas, chemical, petrochemical, process, power, military, and other industries worldwide.  Kongsberg Norway is home to Dresser-Rand worldwide center of excellence for gas turbines and mechanical driven gas turbine packages. With a gas turbine power range from 1 to 55 MW Dresser-Rand AS supports the oil and gas industry on offshore and land based installations around the world.   Missions   - Establish and manage Inspection & Test Plan and Quality Plan for client projects.   - Verify sub-suppliers according to quality requirements/standards.   - Together with SCM execute external quality audits towards suppliers.   - Perform inspections of parts at supplier when required and verify the required documentation.   - Lead the "Mechanical Completion" process and contribute to the publication of "Manufacturing Record          Book" during hand over of an installation to the customer   - Coordinate the tear down process after testing of complete package.   - When required, contribute to the quality assurance work within the department.     Qualifications   - 2-3 years Technical school or Engineering college   - 5-10 years relevant experience   - Preferably experienced in quality work   - Good language skills in Norwegian and English, both orally and written. - Knowledge of quality managements systems.   - Generally good computer skills   - Problem solving capability.   - Able to handle periodically heavy workloads.   - Some duty travels may be necessary   - Well-structured and result-oriented.   - Collaboration capabilities.   Manager is Jan-Derek Skogen : +47 92663237 
30.11.2018 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
09.01.2019 Oslo
Dresser-Rand Kongsberg is looking for a Cost Estimator. POSITION OBJECTIVE / SCOPE:• Cost estimation for new equipment proposals• Maintain master cost for new equipment PRINCIPAL RESPONSIBILITIES: • Cost estimation as part of the demand organization coordinated by Team Lead Demand • Follow global rules for GSP/LTO (Lead To Order) and follow other processes (locally/globally) related to cost estimation. • Perform cost estimating functions for a variety of units, components, parts and service, based on customer and/or marketing specifications or requirements • Generate cost estimates for products from a cost request or price book file • Generate cost estimates for special items not covered by price books or cost files • Support project management with cost estimates for changes and modifications • Update cost files by comparing recent contract cost and market data • Create/maintain and distribute price books and cost files for products • Align cost calculation programs and databases with what is used by D-R world wide • Review and provide improvements and necessary changes for policies and processes used as part of the function • Work closely with SCM, engineering & planning to align scope, cost and delivery schedules • Support other organizations to create engineering, manufacturing & purchasing targets KNOWLEDGE / FORMAL EDUCATION REQUIREMENT:   • Bachelor degree in Engineering or College/university degree in Economics and Business Administration (long experience can compensate for formal education) • 5 years’ experience from the oil and gas industry is preferred• Experience with project and product cost calculations or cost reporting is preferred • Product knowledge of rotating equipment and associated systems is preferred Job ID: 101745 Organisation: Power and Gas Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
18.02.2019 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 21.348 ledige stillinger

Carrier Refrigeration Norway AS er datterselskap av det amerikanske selskapet Carrier Corporation, verdens største firma innen AC/VP/ Kjøl/Frys. Selskapet er global leverandør av kjøle- og fryseanlegg til kommersielle kunder. Carrier Norge er ledende leverandør av miljøvennlige CO2 systemer for både AC / Varmepumpe/ kjøl og frys markedet.

Vi leverer i dag store og små anlegg for både dagligvare, handelsbygninger, industri, sportsanlegg, samt distribusjonssenter.

I Norge er selskapet markedsleder med mer enn 110 ansatte, fordelt på 9 avdelinger med hovedkontor på Bryn, i Oslo. Carrier Refrigeration Norway AS har en omsetning på ca. 600 millioner kroner.

 

Les mer om B2B Salg AS

Stillingsbeskrivelse

Unik mulighet innen teknologisk utvikling og vekst

Carrier har en solid posisjon i det norske dagligvaremarkedet for unike kjøle- og fryseanlegg.  I senere tid har de overført sin kjøle- og energikompetanse til industri, næringseiendom, offentlige bygninger og sportsanlegg.  For ytterlige å forsterke denne satsingen søker de nå etter en kommersiell Prosjektutvikler.

Selskapet har levert og er for tiden involvert i flere spennende energiprosjekter som bl.a. Finansparken i Stavanger (Norges største næringsbygg basert på tre som bærende konstruksjon), Hamar OL Amfi, flere kjøpesentre og ikke minst innendørs skihall SNØ på Lørenskog. For mer informasjon om SNØ se her.

Carrier er langt fremme i forhold til teknologi og produktutvikling innen kjøling, varme og energioptimalisering, og et av de lendene teknologiske fagmiljøene i Norge.

Kjøling, AC, varmepumper og energisentraler

Som Prosjektutvikler vil du ha ansvaret for å utvikle totalkonsepter for næringsbygg og industri innen segmenter som kjøl, frys, aircondition, varmepumper og energisentraler. Et nært samarbeid med konsulenter, installatører / totalentreprenører og anleggseiere vil være en sentral del av stillingen. Salget inkluderer nyinstallasjoner / nybygg og renovasjonsprosjekter samt prosjekter innen energieffektivisering. Du vil få god støtte fra interne tekniske ressurser og prosjektledere.

Søker kandidater i hele Norge

Stillingen rapporterer til Salgs- og Markedssjef. Den har en høy grad av selvstendighet. Du vil samarbeide tett med andre i avdelingen, teknisk avdeling, prosjektavdeling, egne fabrikker og eksterne leverandører. Arbeidssted vil være på kontoret på Bryn i Oslo, alternativt ved ett av våre 9 avdelingskontorer hvis du bor andre steder i Norge.

Vi ser etter deg som har teknisk høyskoleutdannelse, ingeniør eller teknisk fagskole. Fagområder bør være energi, maskin, kulde / termo eller VVS. Du er kontaktskapende, serviceinnstilt og selvstendig. Du har høy teknisk interesse, er arbeidsom og liker å samhandle med ulike mennesker eksternt og internt. Om du kjenner deg igjen i dette, ønsker vi kontakt med deg. Kandidater som mangler utdannelsen, men med riktig erfaring, kan også være aktuelle for stillingen.

For mer informasjon om stillingen ta kontakt med B2B Salg AS v/Stein Ove Høgdahl, tlf. nr. 906 90 281 som er rekrutteringsrådgiver for Carrier i denne prosessen.  Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver. Vi ber deg sende søknad og CV snarest. Søknader behandles fortløpende. 

Arbeidsoppgaver

  • Salg og markedsføring av Carrier sine produkter og tjenester 
  • Kundeansvar og videreutvikling av eksisterende kunder 
  • Styrke og utvikle kunderelasjoner og etablere nye kundeforhold 
  • Utvikle totalkonsepter og tekniske løsninger i samarbeid med kunde og interne 
  • Påvirke prosjekter i tidlig fase 
  • Kontakt med fabrikker og leverandører 
  • Ansvarlig for noe prosjektgjennomføring for mindre prosjekter 
  • Måloppnåelse og resultatansvar for egne KPI'er

Kvalifikasjoner

  • Kompetanse innen kjøle-, energi- eller maskinteknikk 
  • Teknisk interessert med erfaring fra teknisk rolle, prosjektsalg, eller løsningssalg 
  • Økonomisk forståelse – «kremmer med teknisk innsikt» 
  • Kan presentere og har styrke til å skape interesse og engasjement 
  • God salgs- og markedsforståelse 
  • Høyere utdannelse innen tekniske fag er ønskelig 
  • God formidlings – og fremstillingsevne på norsk og engelsk 
  • Førerkort kl. B

Personlige egenskaper

  • Kommersiell legning, resultatorientert og kundeorientert 
  • Åpen og trygg relasjonsskaper med gode samarbeidsevner på alle nivå 
  • Selvgående og dedikert med sterk gjennomføringsevne 
  • Energisk, positiv og nysgjerrig 
  • Relasjonsbyggende egenskaper

Vi tilbyr

  • Jobbe med spennende energiprosjekter (f.eks. SNØ) 
  • Bidra til et bærekraftig miljø med innovativ teknologi 
  • Velkjente referansekunder og prosjekter 
  • Godt faglig miljø med innovative produkter 
  • Utviklingsmuligheter i et selskap og segment i vekst 
  • Internasjonalt selskap med lokal tilpasning 
  • Fleksibel arbeidstid og fleksibelt arbeidssted 
  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kontaktperson

Senior Business Consultant

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter