Vi er i en ekspansiv fase og ser etter en ny kollega som har lyst til å bli med på reisen. Trives du i dialog med kunder, er over snittet nøyaktig og glad i å jobbe med teknisk utstyr? Da er det kanskje nettopp deg vi vil treffe! Våre produkter består av hørselstekniske løsninger som utgjør en forskjell i menneskers liv, og ditt bidrag vil spille en viktig rolle for brukernes hverdag. Du vil bli en del av et velfungerende team på 11 personer i Kundeserviceavdelingen og vil få god opplæring. Arbeidssted vil være på vårt kontor sentralt i Oslo Sentrum.
Dine arbeidsoppgaver
- Hands on-service og reparasjon av Phonaks produkter
- Mottak og sortering av innkommende reparasjoner
- Registrering av kunder og servicedetaljer i vårt ERP-system
- Behandling av spørsmål fra kunder på telefon og e-post
- Lagerstyring og bestilling av servicedeler
Kvalifikasjoner
- Interesse for teknologi og elektronikk
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- Erfaring fra kundeservice
- Fullført videregående skole
- Høyere utdanning eller relevant erfaring, nyutdannede oppfordres til å søke
- Kompetent bruk av Office-applikasjoner
- Erfaring med ERP- og CRM-systemer som SAP og Salesforce er ønskelig, men ikke et krav
Personlige egenskaper
- Serviceinnstilt
- Selvgående og strukturert
- Effektiv og nøyaktig
- Fleksibel og løsningsorientert
- Interesse av å jobbe i et team mot felles mål
Vi tilbyr
- Du blir en del av en dynamisk organisasjon, med tett samarbeid på tvers av alle avdelinger -- i et uhøytidelig miljø, hvor vi samtidig er seriøse og profesjonelle. Med sterkt engasjement for våre produkter og kunder, er vi med på å gjøre en stor forskjell.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Konkurransedyktige betingelser
Vil du vite mer eller sende en søknad?
Kontakt Customer Service Manager, Christopher Fisher på telefon: Logg inn for å se kontaktinformasjon eller send inn din søknad inkludert CV.
Søknadsfrist 01. juli 2019.
Les mer på: https://www.sonova.com/nb/norway
Adresse: 0158 Oslo