Ledig stilling

Prosjektingeniør - Teknisk selger B2B Salg AS

Søknadsfrist : Snarest

PROSJEKTINGENIØR - TEKNISK SELGER - TIL SOLID INDUSTRIBEDRIFT MED FOKUS PÅ KVALITET.

Bagges har over 120 års erfaring og en lang tradisjon for å levere industrielle kvalitetsprodukter.Konkurransefortrinnet er: Inngående kompetanse om ulike bransjers og kunders spesifikke behov, kundefokus, fleksibilitet, rask levering og konkurransedyktige betingelser, presisjon og kvalitet i alle verdiskapende prosesser, samt et nært og langsiktig samarbeid med våre hovedleverandører.

Bagges har som mål å fortsette veksten og sikre at selskapet til enhver tid har meget fornøyde kunder. Denne kunnskapen og erfaringen har gjort selskapet til en ledende aktør i bransjen. De fleste har lang fartstid i bedriften - de ansatte trives i Bagges.

Salgsorganisasjonen består av tre team, to utesalgsteam og ett kundeserviceteam. Det ene utesalgssalgsteamet har fokus på ventiler og pakninger hvor markedssegmentet i hovedsak er prosessindustri, havbruk og noe olje/gass. Det andre utesalgsteamet har fokus på isolasjonsprodukter for smelteverksindustrien, olje/gass og noe industri.

ØNSKER DU SOM PROSJEKTINGENIØR Å BIDRA TIL SELSKAPETS VIDERE VEKST AV VENTILLØSNINGER?

Selskapet styrker salgsorganisasjonen i salgsteamet med fokus på ventilløsninger og søker nå en prosjektingeniør, - en teknisk selger som vil ha ansvar for å utarbeide, gjennomføre og følge opp prosjektarbeid og tilbud i samarbeid med kundeansvarlig. Du vil ha hyppig kontakt med kunder og ansvar for behandling av kundeordre, aktivt betjene innkommende telefoner og kundehenvendelser og delta i kundemøter ved behov.

Stillingen rapporterer til Salgssjef Ventiler og Pakninger. Den har en høy grad av selvstendighet. Du vil samarbeide tett med andre selgere i avdelingen, lager, produksjon, leverandører og innkjøp. Arbeidssted vil være på kontoret på Skedsmokorset.

Vi søker deg som har teknisk høyskoleutdannelse, ingeniør eller teknisk fagskole. Du er kontaktskapende, serviceinnstilt og selvstendig. Du har høy teknisk interesse, er arbeidssom, nøyaktig og behersker både IT-verktøy og telefon som arbeidsverktøy. Om du kjenner deg igjen i dette, ønsker vi kontakt med deg. Nyutdannede ingeniører med salgsprofiler kan også være aktuelle for stillingen.

Send oss din CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Mona BO Hauge tlf. 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt også overfor oppdragsgiver.

Arbeidsoppgaver

  • Behandling av kundeordre, utarbeide tilbud, aktivt betjene innkommende telefoner og kundehenvendelser
  • Utarbeide og gjennomføre prosjektarbeid i samarbeid med kundeansvarlig
  • Behandle eksisterende og potensielle kunder slik at forventede resultater blir nådd
  • Utarbeidelse av dokumentasjon i henhold til standarder og kundens spesifikasjoner
  • Delta i kundemøter etter behov
  • Innhente pristilbud fra leverandører
  • Gjøre seg kjent med aktuelle bransjers og kunders spesifikke behov
  • Holde seg oppdatert innen produktgruppene
  • Bistå bedriftens øvrige avdelinger (øvrige salgsteam, innkjøp, kvalitet, økonomi, produksjon og lager) med nødvendig informasjon

Kvalifikasjoner

  • Teknisk utdannelse, ingeniør eller teknisk fagskole
  • God teknisk innsikt og høy teknisk interesse
  • 2-3 års erfaring fra teknisk rolle, prosjektledelse, prosjektassistent, prosjektsalg eller kortere for rett kandidat
  • God økonomisk forståelse
  • Salgs- og markedsforståelse
  • God forståelse for IT som arbeidsverktøy
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
  • Kan være nyutdannet, Ingeniør med salgsprofil

Utdanningsretning

  • Ingeniørfag

Utdanningsnivå

  • Høyskole / Universitet
  • Fagskole / Fagbrev (2 år)

Personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt, fleksibel og initiativrik
  • Kundefokusert og kontaktskapende
  • Evne til å kunne arbeide selvstendig, men også i team
  • Relasjon- og tillitsskapende i dialog med kundene
  • Selvstendig, tar ansvar - resultatskapende
  • Strukturert, ryddig og nøyaktig
  • Kontaktskapende, ydmyk og sosial

Språk

  • Norsk
  • Engelsk

Vi tilbyr

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver i et teknisk kompetent fagmiljø
  • Selvstendighet, ansvar med oppgaven
  • En utviklende stilling i et selskap med videre ambisjoner
  • En kundeorientert organisasjon med stor fleksibilitet i forhold til leveringer
  • Tett og godt samarbeid mellom salg, produksjon og administrasjon
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Engasjerte medarbeidere
  • Meget god bedriftskultur, lite gjennomtrekk, folk trives i Bagges
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Bravida i Oslo vokser og søker etter de som er glad i faget sitt! Vi er på jakt etter deg med noen års erfaring innen servicearbeid.  Om avdelingen Bravida Oslo Elektro Service er en av største avdelingene i Bravida Norge med over 160 montører, og vi trenger flere! Avdelingen utfører alle typer serviceoppdrag for både store og små kunder i Oslo-området. Avdelingen får stadig flere oppdrag innen intern kontroll elektro og termografering, som gjør at vi trenger montører med kompetanse og interesse for faget. Vi trenger også dyktige servicemontører som har erfaring fra både privat og næringskunder. Hos oss får muligheten til å velge din egen vei! I tillegg til service påtar også avdelingen seg mindre prosjekter, og samarbeider på tvers av fagområder og avdelinger i Bravida. Arbeidsoppgaver Jobben som servicemontør i Bravida innebærer frihet under ansvar og du får jobbe selvstendig i ulike typer oppdrag. Arbeidet inneholder både teknisk problemløsning, mersalg og dokumentasjon av oppdragene. En viktig del av jobben er å opprettholde en god kontakt og kommunikasjon mot våre kunder.  Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Hvorfor skal du jobbe i Bravida? Mange karrieremuligheter Du får egen servicebil Du får mobil/nettbrett Du får jobbe i en stor avdeling med et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Vi har et bredt spekter av spennende kunder Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser Vi har gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Kvalifikasjoner Fagbrev gr. L Minimum 3 års erfaring fra servicearbeid Interesse for elektrofaget og salg/kunderservice  Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper  Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk
08.02.2019 Oslo
Har du erfaring fra utvikling av bolig-, helse-, skole- eller næringsprosjekter?  Skanska Norge søker prosjektutviklere til vår byggvirksomhet med base på vårt hovedkontor i Oslo eller i Trondheim.   Skanska er et av verdens ledende eiendomsutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag 37.500 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA.   Som prosjektutvikler vil du være en del av et kreativt og svært kompetent fagmiljø i Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling. Enheten er sentralt organisert i Forretningsområde Bygg og støtter vår lokale virksomhet i utviklingen av prosjekter rundt omkring i landet. Du vil få ansvar for å lede utviklingen av prosjekter i samarbeid med våre kunder, utvalgte rådgivere, arkitekt og vårt interne tilbudsteam. Avdelingen består av 14 meget kompetente medarbeidere.  Prosjektutvikler     Vi kan tilby:  En svært attraktiv og viktig prosjektutviklerrolle i Forretningsområde Bygg Store muligheter for faglig utvikling gjennom arbeid med spennende prosjekter over hele landet Et selskap som er et forbilde innen digitalisering og utviklingen av miljøvennlige og bærekraftige løsninger Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram   Ansvar: Lede utviklingsprosesser i samarbeid med kunde, arkitekt, rådgivere og resten av vårt interne tilbudsteam     Kvalifikasjoner:  Erfaring fra utvikling av bolig-, skole-, helse- eller næringsbygg som prosjektutvikler, arkitekt eller byggherre  Relevant operativ erfaring fra overnevnte segmenter som prosjektleder eller prosjekteringsleder Erfaring fra tilbudsarbeid Utdanning fra høyskole eller tilsvarende, eller erfaring i henhold til ovennevnte punkter Må beherske norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig     Egenskaper: Gjennomføringsevne Kostnadsforståelse Forretningsorientert og kreativ Helhetstenkende Samarbeidsvillig, åpen og ærlig   Stillingene rapporterer til direktør for Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling, og vi søker etter medarbeidere med arbeidssted Oslo eller Trondheim.   Kontakt: Direktør Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling, Fredrik Dæhli, tel 982 10 338 HR-sjef, Dag Vanberg, tel 911 34 156
08.07.2019 Oslo, Trondheim
Om avdelingen Bravida Trondheim Fire & Security er i vekst. Avdelingen har i dag 35 medarbeidere og en omsetning på ca. 65 millioner kroner. Vi er en komplett sikkerhetsleverandør med leveranser innen sikkerhet, lås og beslag, brann og samferdsel. Avdelingen har hovedsakelig oppdrag i Midt-Norge. Bravida er en stor og seriøs aktør i sikkerhetsmarkedet, og våre kunder stiller høye krav til kvalitet, kompetanse og leveringsevne. Våre produkter og løsninger innen adgangskontroll, innbruddsalarm, overvåkning og integrerte systemer er levert til en rekke kunder innenfor bank, forsikring, forsvar, industri, handel og offentlig forvaltning.   Arbeidsoppgaver og ansvar Som teknisk selger vil du få frihet under ansvar og du vil være med på å utforme egen stilling. Stillingen vil ha det overordnet ansvaret for prosjekter – fra salg, kalkulasjon, prosjektering, ferdigstilling av prosjekter, samt følge opp kunden i ettermarkedet. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert prosjekt er i tråd med våre egne høye krav til kvalitet og sikkerhet. Vi ser for oss at du har god kjennskap til faget og at du har gode relasjoner i miljøet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:  Prosjektoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Anbuds- og tilbudsregning på prosjekter Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Deltakelse i prosjektmøter Ansvar for mersalg i prosjekter og i ettermarked Tydelig kommunikasjon med byggeledelse, ledere og medarbeidere Rapportering til avdelingssjef   Kvalifikasjoner Teknisk utdannelse (helst høyskole eller teknisk fagskole) Relevant erfaring kan veie opp for manglende utdanning Selvstendig og målrettet – med sans for forretning Minimum 2 års erfaring innen prosjektledelse God kompetanse innen Lås & Beslag God kjennskap til bransjen God økonomiforståelse Du har høy arbeidsmoral og stor arbeidskapasitet God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B   Personlige egenskaper Du er faglig sterk Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø En utviklende og selvstendig stilling i et uformelt og fremtidsrettet miljø med bransjeledende løsninger Bravida tilbyr en spennende karrieremulighet i et solid konsern med markedsledende produkter og unike konsepter
28.06.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Stillingstittel Seksjonsleder Geofag Ansettelsesforhold Stillingsbeskrivelse Vil du være med å lede og utvikle et av Norges fremste fagmiljøer innen geofag? Multiconsult søker ny seksjonsleder til vår seksjon geofag i Drammen. BLI LEDER FOR NOEN AV BRANSJENS FREMSTE GEO-RÅDGIVERE Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker en rolle hvor du får brukt din fagkompetanse og dine lederegenskaper til å videreutvikle et av Norges sterkeste fagmiljøer innen geofag. Som seksjonsleder og rådgiver hos oss har du store muligheter til å påvirke din egen hverdag. Du vil ha direkte kontakt med oppdragsgivere, varierte arbeidsoppgaver innen ledelse og medarbeiderutvikling, kundekontakt og oppdragsledelse, tilbudsarbeid og administrasjon. Du vil samarbeide tett med vårt unike, nasjonale geofagmiljø, og også tverrfaglig med de andre fagmiljøene i Multiconsult. Vi har en lang rekke spennende prosjekter og kunder innen bygg, samferdsel og industri.Vi er opptatt av at du lykkes i ditt lederskap. Derfor får du også profesjonell lederstøtte i form av opplæring, karriereplanlegging og andre kurs som vil utvikle deg som leder. På den måten kan du og ditt team ha fokus på å håndtere faglige utfordringer, dele kunnskap og utvikle smarte løsninger for våre kunder.Relevante arbeidsoppgaver: Lede og utvikle seksjonen og medarbeidere innenfor geofag Lage tilbud, jobbe med marked og kunderelasjoner Bidra i ledergruppa i avd. Geo og for regionen Oppdragsledelse, rådgivning og prosjektering Overordnet ansvar for kvalitetssikring innenfor geofag i egen enhet Kvalifikasjoner HAR DU LEDEREGENSKAPER MED ET KOMMERSIELT TANKESETT, OG BRENNER FOR UTVIKLING AV FAGET? Vi søker deg som forstår at motiverte medarbeidere i stor grad skapes og utvikles av deg som nærmeste leder. Vi vektlegger din interesse for å utvikle mennesker, faglig kvalitet, fokus på samarbeid, fleksibilitet og evne til å dele kunnskap. Du er god til å skape relasjoner, bygge nettverk og generere de gode prosjektmulighetene for Multiconsult. For å lykkes i stillingen er det behov for geo- og anleggsfaglig kompetanse, med praksis fra rådgivningsvirksomhet, entreprenørvirksomhet eller offentlig virksomhet. Vi ser etter deg som har høyere teknisk utdannelse fra universitet eller høgskole, og minimum 5 års erfaring fra bransjen. Videre er det en fordel at du har:  Teknisk og praktisk oversikt og innsikt i fagområdet God forretningsforståelse og evne til å skape resultater God kontakt med markedet og trives i kunderommet Engasjert og løsningsorientert  Vi tilbyr Hva kan vi tilby deg? En spennende og utviklende jobb i landets største fagmiljø innen geotekniske fag Tett samarbeid med gode kollegaer i et godt lederteam – godt arbeidsmiljø er viktig, vi er rause og støtter hverandre Spennende kombinasjon av ledelse og faglig arbeid med systematisk kompetanseutvikling Fleksibel arbeidstid Gode ordninger og konkurransedyktige betingelser Fem ukers ferie samt fri mellom jul og nyttår og i påsken Kontorsted er Drammen i nye, flotte og sentralt plasserte lokaler Firmahytter og et aktivt bedriftsidrettslag Et ekspansiv og innovativ selskap kjennetegnet av et sterkt merkenavn og et multifaglig miljø Mange karrieremuligheter, både innen linjeledelse, prosjektledelse og fag Søknadsfrist 20/8/2019 Sted Drammen, NO (Primære) Generell informasjon I regionen BVT (Buskerud, Vestfold, Telemark) har vi kontorer i Drammen, Tønsberg og Skien. BVT har 100 engasjerte og innovative medarbeidere med tverrfaglig bakgrunn. Vår avdeling Geo har i dag 2 seksjoner, herunder seksjon geofag med 12 medarbeidere innenfor geoteknikk, ingeniørgeologi og bergteknikk samt grunnundersøkelser. Vi har 2 borerigger som utfører grunnundersøkelser. Seksjonens medarbeidere arbeider ut fra våre kontorer i Drammen og Skien.Høres dette spennende ut? Send oss en søknad i dag! Søknader vil bli behandlet fortløpende. For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med:Avdelingsleder GEO Stine Sæther, tlf: 9582399, epost: stine.saether@multiconsult.noDirektør BVT Heine Lund-Olsen, tlf: 90553491, epost: heine.lund.olsen@multiconsult.no
16.07.2019 Drammen
Vis alle 20.387 ledige stillinger

BAGGES AS er en handels- og produksjonsbedrift som leverer kundetilpassede ventilløsninger, pakninger og isolasjonsprodukter til norske og internasjonale service- og industribedrifter. Vårt fremste konkurransefortrinn er inngående kjennskap til våre kunders spesifikke behov, kombinert med kvalitet og presisjon i alle ledd. Vi har siden 1993 vært sertifisert i henhold til ISO 9001.

Selskapet, som ble etablert i 1894, er et privateid familieselskap. Våre 35 godt motiverte medarbeidere kjennetegnes ved høy kundefokus og serviceinnstilling. Langsiktige eiere og dyktige medarbeidere har ført til gode resultater og solid økonomi. Omsetningen i 2018 var på NOK 135,5 millioner. Vårt hovedkontor og lager ligger i Industriveien på Skedsmokorset. Se 
www.bagges.no for mer informasjon.

Les mer om B2B Salg AS

Stillingsbeskrivelse

PROSJEKTINGENIØR - TEKNISK SELGER - TIL SOLID INDUSTRIBEDRIFT MED FOKUS PÅ KVALITET.

Bagges har over 120 års erfaring og en lang tradisjon for å levere industrielle kvalitetsprodukter.Konkurransefortrinnet er: Inngående kompetanse om ulike bransjers og kunders spesifikke behov, kundefokus, fleksibilitet, rask levering og konkurransedyktige betingelser, presisjon og kvalitet i alle verdiskapende prosesser, samt et nært og langsiktig samarbeid med våre hovedleverandører.

Bagges har som mål å fortsette veksten og sikre at selskapet til enhver tid har meget fornøyde kunder. Denne kunnskapen og erfaringen har gjort selskapet til en ledende aktør i bransjen. De fleste har lang fartstid i bedriften - de ansatte trives i Bagges.

Salgsorganisasjonen består av tre team, to utesalgsteam og ett kundeserviceteam. Det ene utesalgssalgsteamet har fokus på ventiler og pakninger hvor markedssegmentet i hovedsak er prosessindustri, havbruk og noe olje/gass. Det andre utesalgsteamet har fokus på isolasjonsprodukter for smelteverksindustrien, olje/gass og noe industri.

ØNSKER DU SOM PROSJEKTINGENIØR Å BIDRA TIL SELSKAPETS VIDERE VEKST AV VENTILLØSNINGER?

Selskapet styrker salgsorganisasjonen i salgsteamet med fokus på ventilløsninger og søker nå en prosjektingeniør, - en teknisk selger som vil ha ansvar for å utarbeide, gjennomføre og følge opp prosjektarbeid og tilbud i samarbeid med kundeansvarlig. Du vil ha hyppig kontakt med kunder og ansvar for behandling av kundeordre, aktivt betjene innkommende telefoner og kundehenvendelser og delta i kundemøter ved behov.

Stillingen rapporterer til Salgssjef Ventiler og Pakninger. Den har en høy grad av selvstendighet. Du vil samarbeide tett med andre selgere i avdelingen, lager, produksjon, leverandører og innkjøp. Arbeidssted vil være på kontoret på Skedsmokorset.

Vi søker deg som har teknisk høyskoleutdannelse, ingeniør eller teknisk fagskole. Du er kontaktskapende, serviceinnstilt og selvstendig. Du har høy teknisk interesse, er arbeidssom, nøyaktig og behersker både IT-verktøy og telefon som arbeidsverktøy. Om du kjenner deg igjen i dette, ønsker vi kontakt med deg. Nyutdannede ingeniører med salgsprofiler kan også være aktuelle for stillingen.

Send oss din CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Mona BO Hauge tlf. 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt også overfor oppdragsgiver.

Arbeidsoppgaver

  • Behandling av kundeordre, utarbeide tilbud, aktivt betjene innkommende telefoner og kundehenvendelser
  • Utarbeide og gjennomføre prosjektarbeid i samarbeid med kundeansvarlig
  • Behandle eksisterende og potensielle kunder slik at forventede resultater blir nådd
  • Utarbeidelse av dokumentasjon i henhold til standarder og kundens spesifikasjoner
  • Delta i kundemøter etter behov
  • Innhente pristilbud fra leverandører
  • Gjøre seg kjent med aktuelle bransjers og kunders spesifikke behov
  • Holde seg oppdatert innen produktgruppene
  • Bistå bedriftens øvrige avdelinger (øvrige salgsteam, innkjøp, kvalitet, økonomi, produksjon og lager) med nødvendig informasjon

Kvalifikasjoner

  • Teknisk utdannelse, ingeniør eller teknisk fagskole
  • God teknisk innsikt og høy teknisk interesse
  • 2-3 års erfaring fra teknisk rolle, prosjektledelse, prosjektassistent, prosjektsalg eller kortere for rett kandidat
  • God økonomisk forståelse
  • Salgs- og markedsforståelse
  • God forståelse for IT som arbeidsverktøy
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
  • Kan være nyutdannet, Ingeniør med salgsprofil

Utdanningsretning

  • Ingeniørfag

Utdanningsnivå

  • Høyskole / Universitet
  • Fagskole / Fagbrev (2 år)

Personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt, fleksibel og initiativrik
  • Kundefokusert og kontaktskapende
  • Evne til å kunne arbeide selvstendig, men også i team
  • Relasjon- og tillitsskapende i dialog med kundene
  • Selvstendig, tar ansvar - resultatskapende
  • Strukturert, ryddig og nøyaktig
  • Kontaktskapende, ydmyk og sosial

Språk

  • Norsk
  • Engelsk

Vi tilbyr

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver i et teknisk kompetent fagmiljø
  • Selvstendighet, ansvar med oppgaven
  • En utviklende stilling i et selskap med videre ambisjoner
  • En kundeorientert organisasjon med stor fleksibilitet i forhold til leveringer
  • Tett og godt samarbeid mellom salg, produksjon og administrasjon
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Engasjerte medarbeidere
  • Meget god bedriftskultur, lite gjennomtrekk, folk trives i Bagges

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Kontaktperson

Daglig Leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter