<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Ett Media AS Ett Media AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Stendi AS er inne i en spennende men samtidig krevende vekstprosess i Møre & Romsdal. Som virksomhetsleder vil du få en nøkkelrolle og være sentral i å drive organisasjonen videre.   Virksomhetsleder har det overordnede lederansvaret for regionen, og skal bidra til en helhetlig og fremtidsrettet ledelse og utvikling av Stendi omsorgtjenester i Møre & Romsdal. Du vil ha stor påvirkningskraft innen egen virksomhet, og vi ønsker at du er nytenkende og innovativ. Du må være kvalitetsbevisst og være en leder som går foran å viser vei i utviklingen av kulturen. Du skal bidra til økt samhandling med våre oppdragsgivere og sikre at Stendi leverer tjenester av høy kvalitet og er førstevalget til våre oppdragsgivere. Du skal bidra til å sette mål for virksomheten og du har strategisk ansvar for utvikling og god ressursutnyttelse. Du vil rapportere til Regionleder for Omsorgstjenester. Arbeidsoppgaver: Ledelse og drift av virksomheten. Sørge for effektiv ressursutnyttelse og faglig kvalitet i tjenesten. Ansvar for budsjett og for at virksomheten drives innenfor den økonomiske rammen. Strategisk arbeid. Deltakelse i regionleders ledergruppe, bidra aktivt til helhetlig og fremtidsrettet ledelse og utvikling av Stendi omsorgstjenester totale tjenestetilbud. Kvalifikasjoner: Min. utdanning på bachelornivå, fortrinnsvis innen helse- eller sosialfag  Relevant ledererfaring og lederutdanning God kjennskap til kommunale helse- og omsorgstjenester God kompetanse i økonomi- og ressursstyring  God kompetanse på IT  Førerkort klasse B Personlige egenskaper:  Tydelig og motiverende leder som kommuniserer godt og evner å se sine ansatte  Evne til å skape gode relasjoner til brukere/pårørende og andre samarbeidspartnere Evne til å engasjere og motivere til endring God gjennomføringsevne og løsningsorientert Gode evner til å prioritere, vurdere, beslutte og til å se helheter Personlig egnethet for stillingen vil tillegges stor vekt Vi tilbyr:  Utfordrende og interessant lederstilling, som gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling Spennende og varierte oppgaver, der du får være med på å utforme egen virksomhet  Dyktige og hyggelige kollegaer Lønn og øvrige vilkår etter avtale, gode pensjonsordninger Fleksibel arbeidstid Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler, reglement og øvrige bestemmelser Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
21.02.2020 Møre og Romsdal
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. The Power Grids division is the world's leading supplier of power and automation products, systems and service solutions for the entire value chain from power generation to the transmission and distribution of electricity. The offer spans transformers, high voltage products, systems for power transmission and solutions and automation for integration and interconnecting power grids – to enable a stronger, smarter and greener grid.To establish and maintain a continuous improvement (CI) culture in ABB focusing on Customer & Quality by deploying a set of CI competencies, utilizing Lean Six Sigma (L6S) as the CI methodology, and creating transparency to monitor progress, within the area of responsibility; typically multiple locations within the Hub or GPG and/or Mastering multiple Black Belt Projects. Your responsibilities Drive Customer focus and competitiveness by promoting improvement projects and quality culture within the HBL, defining and deploying a quality improvement plan aligned with the HBL and Q&CI strategy Lead the setup of the quality systems are in place and cover all regulatory, external (e.g. ISO, contractual, etc) and internal applicable requirements as well as its integration to PGGI Management System Lead the implementation of the HBL Quality and CI governance (Customer, NCR, Top quality Issues, etc.) including review and communication of key indicators to monitor product & project delivery, process efficiency and people performance at HBL level Lead data analysis to identify patterns or potential improvement opportunities Lead and ensure critical processes are lived-in, assessed and improved through quality assurance activities ensuring lessons learned implementation (e.g. standardised Project Quality Audit, maturity assessment, Kaizen, etc) Lead the implementation of a continuous improvement and return of experience/lessons learn processes Lead quality and CI community management within the HBL (within and beyond the quality function, competency and capability development) Ensure processes and process owners are identified and that the key processes and interfaces are optimized and harmonized when relevant Ensure the key quality processes and tools are implemented to record and manage non-conforming product and service (from tender to execution) Train, coach on quality and CI methodology and tools such problem resolution process (8D, DMAIC) and LEAN principles (Lean conversion through Lighthouses) Your background More than 10 years of experience in an international project business. Deep domain knowledge and proven expertise in quality management and operation excellent. Clearly understand success factors, market requirements, threats and opportunities of supported business and markets. Able to effectively lead kaizen journey to support business needs. Effective communicator at various levels of the organization. Strong personal leadership. Strong track record in change management, driving quality and CIL behaviors in complex organizations. Fluent oral and written in English.   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.It is an exciting time to join ABB Power Grids. ABB and Hitachi have signed an agreement to create a joint venture (JV). By combining ABB Power Grids’ with Hitachi’s complementary strengths, we plan to form a new and stronger global leader in the power sector. ABB Power Grids and Hitachi will have more than 230 years of combined heritage and experience. Together, we will be well-positioned to shape the future of energy, with pioneering technologies, as the partner of choice for enabling a stronger, smarter and greener grid. The transaction is expected to be completed by the first half of 2020, subject to regulatory approvals. Join us on this exciting journey.Questions can be directed to Talent Partner Angelica From +46 722-06 55 88. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Stefan Andersson +46 21-32 08 21, Unionen: Karin Ulvemark +46 21-32 81 42, Ledarna: Lenny Larsson, +46 21-32 85 48.Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply before 11th of March! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today!
21.02.2020 Oslo
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. ABB er en banebrytende teknologileder med et omfattende tilbud innen digitalisering. Med over 130 års innovasjonshistorie er ABB i dag ledende innen digitalisering med fire kundeorienterte, globalt ledende virksomheter: Electrification, Industrial Automation, Motion samt Robotics & Discrete Automation, som støttes av den felles digitale plattformen ABB AbilityTM. ABBs markedsledende virksomhet Power Grids vil overdras til Hitachi i 2020. ABB er tilstede i over 100 land med rundt 144 000 ansatte.ABB er en teknologileder og arbeider tett med våre kunder innen energiforsyning, industri samt transport og infrastruktur. Med over 40 år i fremste rekke når det gjelder utviklingen av digitale teknologier, er vi en leder innen digitalt oppkoblet industrielt utstyr og systemer, med over 70 millioner enheter koblet sammen gjennom en installert base på mer enn 70 000 styringssystemer. Teknologi, produkter og systemer fra ABB er i bruk over hele verden.ABB i Norge er en del av den verdensomspennende ABB-gruppen som har hovedkontor i Sveits. ABB i Norge har virksomhet over hele landet med ca. 2100 ansatte og en årlig omsetning på rundt 8,5 milliarder kroner i 2018. Det norske hovedkontoret er på Fornebu i Bærum.Vi ser etter en erfaren økonomimedarbeider til rapporteringsteamet i ABBs norske økonomistab. Arbeidsoppgaver vil inkludere utarbeidelse av regnskapsoppgaver i tråd med interne og eksterne retningslinjer og prosedyrer, samt generelt arbeid med rapportering og hovedbokaktiviteter.Du vil være en del av GBS Finance Front Office og rapportere til General Accounting Manager. Ditt ansvar Utføring av generelle regnskapsaktiviteter (inkludert månedlig regnskapsavleggelse) Utføre regnskapsanalyser og utarbeide tilhørende rapporter Konto- og bankavstemming Bokføre spesielle manuelle bilag Delta i periodeslutt og månedsrapportering til ABB gruppen Bidra i utvikling og implementering av prosesser og prosedyrer Delta i intern kontroll, med testing og utarbeiding av dokumentasjon Din bakgrunn Minimum 3 års erfaring innen regnskap eller finans En bachelor grad er en fordel Sterk kunnskap og god brukererfaring med Microsoft Excel God kjennskap til SAP Analytiske evner og interesse Gode engelskkunnskaper   Mer om oss Vi tilbyr:• Kurs og opplæring, personlig utvikling og karrieremulighet• Et godt stabilt arbeidsmiljø der både medarbeidere og ledere bryr seg• God opplæring, med kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse med deg• Fleksibel arbeidstidsordning• Konkurransedyktige betingelserSøknadsfrist; 10.03.2020Vi ser frem til å motta din CV og søknadsbrev gjennom ABB's jobbsøkerportalHvis du har noen spørsmål eller trenger mer informasjon så ta kontakt med:Carl Henrik Munthe-Kaas, e-post carl.h.munthe-kaas@no.abb.comVi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.
21.02.2020 Bærum, Asker
AF Gruppen er i positiv utvikling og har store ambisjoner for fremtiden. AF Eiendom er en selvstendig eiendomsutvikler og investeringspartner med ansvar for AF Gruppens eiendomsinvesteringer i Norge. Vi utvikler eiendomsprosjekter innen bolig- og næringseiendom med hovedfokus på sentrale knutepunkter i Norges største byer. Nå har du mulighet til å være med videre i en spennende stilling som Assisterende Prosjektleder. Du vil som en del av et kjerneteam utvikle og markedstilpasse prosjektene frem mot salgsstart og endelig overlevering til boligkjøper. Som Assisterende Prosjektleder vil du sammen med Prosjektleder sørge for at prosjektet når sine mål i forhold til utvikling og gjennomføring. Dette innebærer: Å utvikle eiendommer fra tomtekjøp til rammetillatelse Ivareta byggherrerollen for prosjekter i utbyggingsfase Du kjennetegnes av å være strukturert, beslutningsdyktig, forretningsorientert og at du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner. En forutsetning er at du, som oss, har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk. For å lykkes i denne rollen ser vi at du har universitets- eller høyskoleutdannelse innen tekniske, økonomiske eller juridiske fag og noe erfaring innenfor bolig- eller næringsprosjekter. Som assisterende prosjektleder er det gode muligheter etter en periode å kunne bli prosjektleder. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende tverrfaglige utfordringer. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, og prestasjonsorienterte betingelser. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.
21.02.2020 Oslo
AF Gruppen er i positiv utvikling og har store ambisjoner for fremtiden. AF Eiendom er en selvstendig eiendomsutvikler og investeringspartner med ansvar for AF Gruppens eiendomsinvesteringer i Norge. Vi utvikler eiendomsprosjekter innen bolig- og næringseiendom med hovedfokus på sentrale knutepunkter i Norges største byer. Nå har du mulighet til å være med videre i en spennende stilling som Prosjektutvikler i AF Eiendom. Som Prosjektutvikler får du anledning til å utvikle spennende boligprosjekter med funksjonell design og fremtidsrettede løsninger. Du vil ha ansvaret for å utvikle eiendommer fra tomtekjøp til rammetillatelse, og være prosjektets spydspiss for utvelgelse og oppfølgning av prosjektgruppen herunder arkitekt, konsulenter og offentlig myndigheter m.fl. I samarbeid med markedsleder utreder du mulighetsstudier og markedsprofil for prosjektet. Du kan bli daglig leder for et prosjektselskap og vil ha ansvaret for kommunikasjon med investorene gjennom blant annet styrearbeid, økonomi og fremdriftsoppfølgning. Du kjennetegnes av å være strukturert, beslutningsdyktig, analytisk og forretningsorientert, samt inneha gode kommunikasjonsevner. En forutsetning er også at du, som oss, har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk. For å lykkes i denne rollen ser vi at du har en akademisk sterk bakgrunn innen tekniske, økonomiske eller juridiske fag og erfaring som eiendomsutvikler innenfor bolig- eller næringsprosjekter med god kunnskap om politiske beslutningsprosesser. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige og prestasjonsorienterte betingelser. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.
21.02.2020 Oslo
Vil du jobbe i en norsk Tech-startup, og samtidig bo i pulserende og vakre Cape Town? Flexistore ser nå etter en ny Intern til vårt kontor i Cape Town, Sør-Afrika. Et internship i utlandet gir deg en unik mulighet til å opparbeide deg verdifull erfaring og få en fot innenfor arbeidslivet.  Tiltredelse: Snarest, etter avtale  Varighet: 6-12 måneder. Hva søker vi etter?Vi søker etter en nyutdannet person til en internship-stilling ved vår avdeling i Cape Town. Vi søker deg som er lærevillig, motivert og har god arbeidsmoral. Du har også gjerne et øye for design og detaljer. Du må kunne arbeide godt i team, men også selvstendig. Interesse for ny teknologi og utvikling er også en fordel.  Du må ha fullført høyere utdanning fra høyskole/universitet eller ha annen relevant utdanning. Det er også viktig at du har gode norskferdigheter, både skriftlig og muntlig, samt at du behersker engelsk godt. Det er også fordel om du har erfaring innen noen av feltene under. Arbeidsområder: Kundeservice og support Sosiale medier, innhold og kommunikasjon Markedsføring og kampanjer Grafisk design Hva tilbyr vi?Du vil få jobbe i et team med engasjerte, dyktige og imøtekommende kollegaer. Som en start-up og et selskap i rask vekst tilbyr vi et spennende arbeidsmiljø og utviklende arbeidsoppgaver. For ikke å nevne muligheten til å reise og utforske fantastisk Cape Town og Sør-Afrika, samtidig som du opparbeider deg verdifull arbeidserfaring. Praktisk informasjon.Vi dekker alt av utstyr du måtte trenge for å utføre dine arbeidsoppgaver. Lønn etter avtale. Vi hjelper deg med nødvendig informasjon og forberedelser i forkant, og henter deg gjerne på flyplassen og frakter deg trygt til leiligheten din når du ankommer Cape Town. Du vil få en personlig mentor du kan henvende deg til med hva du måtte lure på eller trenger hjelp til, både i og utenfor jobb. Høres dette ut som noe for deg? Send inn søknad og CV til info@flexistore.no innen 15. mars 2020, og gå ikke glipp av årets kuleste jobbmulighet!     Spørsmål om stillingen Kontaktperson: Mia Strand, Epost: info@flexistore.no
20.02.2020 Sør-Afrika
Du har jobbet to år eller noe lengre, og har genuin forretningsinteresse og -forståelse. Du kan klassiske strategi- og effektiviseringsmetoder og verktøy, eller kanskje du har erfaring med anvendelse av design eller teknologi i forretningsutvikling?   I Bekk Management Consulting (BMC) jobber vi primært innen tre definerte satsningsområder: • Kundesentrisk strategi og transformasjon • Nye forretningsmuligheter (nyskaping og innovasjon) • Datadrevet forretningsutvikling Kompetansebredden spenner fra klassisk strategi- og effektiviseringsmetodikk via service design og visualisering til teknologikompetanse innen arkitektur, smidig tilnærming, analyseverktøy som R, og prototyping. For å nevne noe. Hvem vi ser etter   Du har høyere utdanning med gode akademiske resultater, og jobber i dag som forretningsutvikler, konsulent, produktsjef e.l. Du er glad i komplekse problemstillinger, er sterk faglig, og ydmyk nok til å vite at de beste resultatene utvikles i fellesskap. Utover klassisk strategi-/rådgivningsbakgrunn, er vi også ute etter deg med erfaring som utvikler eller designer og som har genuin forretningsinteresse og -forståelse. Et faglig og sosialt miljø   Vi er en gjeng som ønsker å se hverandre lykkes, og vi støtter aktivt opp om dette. Bekk har et stort fokus på kompetanseutvikling, blant annet gjennom fagdager, konferanser, kurs, og våre rundt 30 spesialiserte faggrupper som møtes jevnlig. I tillegg har vi et sterkt sosialt miljø med ukentlige tilbud, både kulturelle, faglige og sportslige. Vi håper du vil forsterke vårt miljø ytterligere med din kunnskap, erfaring og engasjement!
04.09.2019 Oslo, Trondheim
Vi søker flere løsningsarkitekter! CGI bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test, til små og store kunder. Avdelingen har et sterkt fagmiljø bestående av konsulenter med spisskompetanse innen systemarkitektur. På grunn av flere tilbudsforespørsler søker vi nå en erfaren løsningsarkitekt som ønsker å bli med på laget. Your future duties and responsibilities Hva er dine oppgaver som løsningsarkitekt?Som løsningsarkitekt i hos oss vil du ha en sentral rolle på prosjekter hos våre kunder, og fungere som et bindeledd mellom fagmiljøer, utviklingsteam og andre arkitekter. Du må være en prosessdriver og ha tett og løpende kontakt med både kravstillere, fagansvarlige, applikasjonsarkitekter og andre interessenter. I rollen vil du være ansvarlig for at de teknologiske føringene gitt av kunden opprettholdes gjennom prosjektgjennomføringen. Arbeidet inkluderer også at du både strukturerer og definerer teknologiske og arkitektoniske behov i samarbeid med kunden og andre prosjektdeltakere. Vår nye løsningsarkitekt har ...•høyere utdannelse innen IT eller økonomi•minimum 7 års arbeidserfaring, hvor minst 3 av disse årene er innen arkitektur•erfaring med større prosjekter, gjerne fra offentlig sektor, og arbeidet med funksjonell eller teknisk løsningsdesign•evner til å se helheten, og har kjennskap til alle faser i et utviklingsprosjekt•god forståelse for forretningsprosesser, og erfaring med smidige prosessrammeverk•SCRUM master- eller product owner-sertifisering, men dette er ikke et krav•har kompetanse innen JavaSom person har du stor interesse for teknologi, og interesse for utvikling av webløsninger. Du er strukturert og analytisk, samt kvalitets- og resultatbevisst. På samme tid er du tillitsvekkende og teamorientert. Da du i rollen som løsningsarkitekt vil jobbe med kunder i offentlig og privat sektor, er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.Noe av hva vi kan tilby:Vi kan tilby deg en kreativ og viktig rolle i et selskap i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Gruppen er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr også et sosialt miljø og arrangementer som eksempelvis bedriftsidrettslag, hackweekends, fjellturer m.m.Vil du vite mer?For mer informasjon ta kontakt med Avdelingsleder Delivery, Vibeke Bassøe, på e-post:vibeke.bassoe@cgi.no eller via telefon 92621717.Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest  
25.09.2019 Oslo
Vis alle 38.527 ledige stillinger
Les mer om Ett Media AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Butikksjef

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Ett Media AS