Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Head of Section, Application Innovation Oslo EVRY

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Application Innovation enheten er vår spydspiss innen applikasjonsutvikling og applikasjonsforvaltning i EVRY Consulting.  Til sammen teller vi mer enn 300 konsulenter i Norge. I Oslo har vi et stort utviklerteam som nå trenger en leder til å utvikle miljøet videre.

 

EVRY er Norges største IT selskap og vi jobber daglig med de mest spennende oppdragene i markedet. Våre konsulenter har en sterk kombinasjon av forretnings- og IT kompetanse. I Application Innovation kommer du til et ambisiøst og høyt kompetent faglig miljø med de beste kollegene innenfor applikasjonsutvikling, test og applikasjonsforvaltning. Du får muligheten til å jobbe med noen av Nordens heftigste kunder, der du vil få spennende og utfordrende arbeidsoppgaver kombinert med faglig utvikling og et bredt og inkluderende miljø.   

Rolle og ansvar

  • Sikre riktig utnyttelse av konsulentene i de riktige prosjektene for EVRY
  • Måles på faktureringsgrad, utnyttelse av pyramidemodellen i nye prosjekter
  • Få til en endring fra CV til prosjektleveranser
  • Ansvar for å skape standardiserte, skalerbare og repeterbare tjenester som kan selges gjennom Market Units
  • Utvikling av ansatte og intern kompetanse tilpasset markedets behov. Spesielt fokus på rekruttering og utvikling av nye unge medarbeidere som er i starten eller tidlig i karrieren
  • Samarbeide effektivt og proaktivt med andre enheter i BA Norge/EVRY, spesielt Market Units
  • Effektiv bruk av global delivery i kundeleveranser
  • Ansvar for å bidra til ressurs og kunnskapsdeling på tvers i EVRY
  • Skape utmerket samarbeid med salg i alle dimensjoner for å nå enhetens og selskapets vekst og inntektskrav
  • Evne å være rollemodell for ledelse i matrise gjennom å lede mennesker og team som er geografisk spredt (matrise og fjernledelse er en krevende profesjon)
  • Bygge team som vil skape noe sammen – entusiasme
  • Drive en butikk i størrelsesorden 30 – 100M med evne til å doble dette over 3 år.
  • Må ha utvist interesse for fagområdet og ha ønske om å bli en synlig autoritet på fagområdet både eksternt og internt
  • Bør ha ledet leveranseprosjekter (2+M innen området)

Interne relasjoner

  • Samarbeide konstruktivt og effektivt med andre enheter i EVRY, spesielt Market Units
  • Bidra proaktivt i ledergruppen for avdelingen
  • Ivareta og coache ansatte i eget team med fokus på klare retningslinjer for ansvar, forventninger, kunder og ansatte
  • Sørge for godt samarbeid med hele BA Norge operasjonen og staber, og også utvikle samarbeidet med BA Sverige
  • Etablere relasjoner for å bli coachet/ motta innspill fra andre i selskapet med ulik bakgrunn og kompetanse enn sin egen, med fokus på egen utvikling og sikre å ivare ta ulike perspektiver i rolleutøvelsen

Eksterne relasjoner

  • Tett kontakt med markedet, og egen involvering mot de viktigste kundene
  • Utvikle gode samarbeidsrelasjoner og forretningsmodeller med prioriterte partnere
  • Sikre god profilering av egen divisjon i samarbeid med marketing/informasjon
  • Ivareta kunder, ansatte, partnere og leverandører i henhold til konsernets policy og retningslinjer

Overordnede oppgaver

  • Aktivt bidra til å realisere EVRY strategi
  • Oppnå de økonomiske og kvalitative mål for enheten (EBITA. Revenue, Emp Eng ++), herunder bidra med egen kapasitet i fakturerbart arbeid som kan kombineres med sunn drift av avdelingen
  • Lede, utvikle og skape vekst i forretningsområdet i forhold til definerte målsettinger
  • Utvikle fornøyde kunder (CSI) som ønsker å videreutvikle kundeforholdet til EVRY
  • Bygge riktig kompetanse i enheten og oppnå medarbeidertilfredshet innenfor definerte mål (Employee Engagement)

Formell kompetanse

  • Minimum utdannelse på høyskole/universitetsnivå, primært Master nivå
  • Relevant erfaring kan unntaksvis kompensere for manglende formell utdannelse

Realkompetanse

  • Dokumentert kompetanse og erfaring innen ledelse
  • Bør ha erfaring med å håndtere organisasjon med 10+ personer

Personlige egenskaper

  • Evne til å gå inn i krevende prosesser og sikre en god gjennomføring.
  • Alltid ha fokus på å få ting gjort
  • Som leder være forbilde og prioritere oppmerksomhet til ansatte ved å fokusere på det som betyr mest for trivsel, motivasjon og prestasjon. Dette innebærer fokus på å skape spennende oppgaver, personlig oppfølging og dyrke personlig utvikling fremfor rammebetingelser.
  • Være tydelig, åpen, forutsigbar og beslutningsdyktig, omgjengelig, utadvendt og en klar lagspiller
  • God forretningsforståelse, resultatorientert og evne til helhetstenkning på alle nivåer.
  • Kunde og markedsorientert, samt evne til å vinne tillitt både internt og eksternt.
  • Evne til å holde i mange prosesser samtidig
  • Evne til å skape tillit og motivasjon av ansatte og ledere i kontinuerlig endringsprosess
  • Interesse for å utvikle seg som leder, og innen fagområde

Høres dette ut som en stilling for deg? Vi gleder oss til å høre fra deg!

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Ønsker du en variert og spennende jobb i et selskap som vokser?   Om utrykningstjenesten: Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå skal vi styrke teamet vårt med flere dyktige sykepleiere. Teamet består i dag av kompetente sykepleiere, spesialsykepleiere, ambulansepersonell og helsefagarbeidere. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Alarmsentralen vår ligger i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.   Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: https://www.youtube.com/watch?v=vUBh2Wb386Y.  Arbeidsoppgaver: Du vil hovedsakelig reise ut på ulike utrykningsoppdrag når alarmen går. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store oppgaver i løpet av en arbeidsvakt. Det skal gjøres medisinske vurderinger, brukeren skal få den bistanden som trengs, og øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Videre vurderes brukerens status for bistandsbehov og om vedtak eventuelt bør endres. Faglig samhandling og dialog med kollegaer, og god ivaretakelse av den som trenger vår omsorg, står sentralt i ethvert oppdrag.   Om deg: Vi ønsker oss en sykepleierkollega som er faglig sterk. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske behov på nøyaktig vis. Samtidig er du omsorgsfull og tålmodig. I vår tjeneste er det viktig å beholde roen i akutte situasjoner og gjennom en hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller liknende arbeid? Vi jobber som et team, og tror profesjonalitet og omtanke skaper gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. I Stendi er det gode muligheter for utvikling og kompetanseheving, og du får jobbe med kompetente og hyggelige kollegaer i et miljø som preges av våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.    Kvalifikasjoner: Autorisert sykepleier Førerkort klasse B Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest Kjennskap til kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel       Personlige egenskaper:  du har gode kommunikasjonsferdigheter du motiveres av høyt tempo du er løsningsorientert og evner å ta ansvar du har gode holdninger og verdier du er trygg, tydelig og omsorgsfull du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid    Vi tilbyr: Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag Spennende arbeidssted i utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn Tiltredelse etter avtale    Øvrig: Vi tilbyr store nattevaktsstillinger og store stillinger på dag/kveld til sykepleiere Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss.  
22.07.2019 Oslo
I Bekk Management Consulting (BMC) jobber vi primært innen tre definerte satsningsområder: • Kundesentrisk strategi og transformasjon • Nye forretningsmuligheter (nyskaping og innovasjon) • Datadrevet forretningsutvikling Kompetansebredden spenner fra klassisk strategi- og effektiviseringsmetodikk via service design og visualisering til teknologikompetanse innen arkitektur, smidig tilnærming, analyseverktøy som R, og prototyping. For å nevne noe. Hvem vi ser etter Du har høyere utdanning med gode akademiske resultater, og jobber i dag som forretningsutvikler, konsulent, produktsjef e.l. Du er glad i komplekse problemstillinger, er sterk faglig, og ydmyk nok til å vite at de beste resultatene utvikles i fellesskap. Utover klassisk strategi-/rådgivningsbakgrunn, er vi også ute etter deg med erfaring som utvikler eller designer og som har genuin forretningsinteresse og -forståelse. Et faglig og sosialt miljø Vi er en gjeng som ønsker å se hverandre lykkes, og vi støtter aktivt opp om dette. Bekk har et stort fokus på kompetanseutvikling, blant annet gjennom fagdager, konferanser, kurs, og våre rundt 30 spesialiserte faggrupper som møtes jevnlig. I tillegg har vi et sterkt sosialt miljø med ukentlige tilbud, både kulturelle, faglige og sportslige. Vi håper du vil forsterke vårt miljø ytterligere med din kunnskap, erfaring og engasjement!
26.09.2018 Oslo
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
09.01.2019 Oslo
Bravida i Oslo vokser og søker etter de som er glad i faget sitt! Vi er på jakt etter deg med noen års erfaring innen servicearbeid.  Om avdelingen Bravida Oslo Elektro Service er en av største avdelingene i Bravida Norge med over 160 montører, og vi trenger flere! Avdelingen utfører alle typer serviceoppdrag for både store og små kunder i Oslo-området. Avdelingen får stadig flere oppdrag innen intern kontroll elektro og termografering, som gjør at vi trenger montører med kompetanse og interesse for faget. Vi trenger også dyktige servicemontører som har erfaring fra både privat og næringskunder. Hos oss får muligheten til å velge din egen vei! I tillegg til service påtar også avdelingen seg mindre prosjekter, og samarbeider på tvers av fagområder og avdelinger i Bravida. Arbeidsoppgaver Jobben som servicemontør i Bravida innebærer frihet under ansvar og du får jobbe selvstendig i ulike typer oppdrag. Arbeidet inneholder både teknisk problemløsning, mersalg og dokumentasjon av oppdragene. En viktig del av jobben er å opprettholde en god kontakt og kommunikasjon mot våre kunder.  Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Hvorfor skal du jobbe i Bravida? Mange karrieremuligheter Du får egen servicebil Du får mobil/nettbrett Du får jobbe i en stor avdeling med et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Vi har et bredt spekter av spennende kunder Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser Vi har gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Kvalifikasjoner Fagbrev gr. L Minimum 3 års erfaring fra servicearbeid Interesse for elektrofaget og salg/kunderservice  Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper  Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk
08.02.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 19.850 ledige stillinger

Bli kjent med EVRY

Les mer om EVRY

Stillingsbeskrivelse

Application Innovation enheten er vår spydspiss innen applikasjonsutvikling og applikasjonsforvaltning i EVRY Consulting.  Til sammen teller vi mer enn 300 konsulenter i Norge. I Oslo har vi et stort utviklerteam som nå trenger en leder til å utvikle miljøet videre.

 

EVRY er Norges største IT selskap og vi jobber daglig med de mest spennende oppdragene i markedet. Våre konsulenter har en sterk kombinasjon av forretnings- og IT kompetanse. I Application Innovation kommer du til et ambisiøst og høyt kompetent faglig miljø med de beste kollegene innenfor applikasjonsutvikling, test og applikasjonsforvaltning. Du får muligheten til å jobbe med noen av Nordens heftigste kunder, der du vil få spennende og utfordrende arbeidsoppgaver kombinert med faglig utvikling og et bredt og inkluderende miljø.   

Rolle og ansvar

  • Sikre riktig utnyttelse av konsulentene i de riktige prosjektene for EVRY
  • Måles på faktureringsgrad, utnyttelse av pyramidemodellen i nye prosjekter
  • Få til en endring fra CV til prosjektleveranser
  • Ansvar for å skape standardiserte, skalerbare og repeterbare tjenester som kan selges gjennom Market Units
  • Utvikling av ansatte og intern kompetanse tilpasset markedets behov. Spesielt fokus på rekruttering og utvikling av nye unge medarbeidere som er i starten eller tidlig i karrieren
  • Samarbeide effektivt og proaktivt med andre enheter i BA Norge/EVRY, spesielt Market Units
  • Effektiv bruk av global delivery i kundeleveranser
  • Ansvar for å bidra til ressurs og kunnskapsdeling på tvers i EVRY
  • Skape utmerket samarbeid med salg i alle dimensjoner for å nå enhetens og selskapets vekst og inntektskrav
  • Evne å være rollemodell for ledelse i matrise gjennom å lede mennesker og team som er geografisk spredt (matrise og fjernledelse er en krevende profesjon)
  • Bygge team som vil skape noe sammen – entusiasme
  • Drive en butikk i størrelsesorden 30 – 100M med evne til å doble dette over 3 år.
  • Må ha utvist interesse for fagområdet og ha ønske om å bli en synlig autoritet på fagområdet både eksternt og internt
  • Bør ha ledet leveranseprosjekter (2+M innen området)

Interne relasjoner

  • Samarbeide konstruktivt og effektivt med andre enheter i EVRY, spesielt Market Units
  • Bidra proaktivt i ledergruppen for avdelingen
  • Ivareta og coache ansatte i eget team med fokus på klare retningslinjer for ansvar, forventninger, kunder og ansatte
  • Sørge for godt samarbeid med hele BA Norge operasjonen og staber, og også utvikle samarbeidet med BA Sverige
  • Etablere relasjoner for å bli coachet/ motta innspill fra andre i selskapet med ulik bakgrunn og kompetanse enn sin egen, med fokus på egen utvikling og sikre å ivare ta ulike perspektiver i rolleutøvelsen

Eksterne relasjoner

  • Tett kontakt med markedet, og egen involvering mot de viktigste kundene
  • Utvikle gode samarbeidsrelasjoner og forretningsmodeller med prioriterte partnere
  • Sikre god profilering av egen divisjon i samarbeid med marketing/informasjon
  • Ivareta kunder, ansatte, partnere og leverandører i henhold til konsernets policy og retningslinjer

Overordnede oppgaver

  • Aktivt bidra til å realisere EVRY strategi
  • Oppnå de økonomiske og kvalitative mål for enheten (EBITA. Revenue, Emp Eng ++), herunder bidra med egen kapasitet i fakturerbart arbeid som kan kombineres med sunn drift av avdelingen
  • Lede, utvikle og skape vekst i forretningsområdet i forhold til definerte målsettinger
  • Utvikle fornøyde kunder (CSI) som ønsker å videreutvikle kundeforholdet til EVRY
  • Bygge riktig kompetanse i enheten og oppnå medarbeidertilfredshet innenfor definerte mål (Employee Engagement)

Formell kompetanse

  • Minimum utdannelse på høyskole/universitetsnivå, primært Master nivå
  • Relevant erfaring kan unntaksvis kompensere for manglende formell utdannelse

Realkompetanse

  • Dokumentert kompetanse og erfaring innen ledelse
  • Bør ha erfaring med å håndtere organisasjon med 10+ personer

Personlige egenskaper

  • Evne til å gå inn i krevende prosesser og sikre en god gjennomføring.
  • Alltid ha fokus på å få ting gjort
  • Som leder være forbilde og prioritere oppmerksomhet til ansatte ved å fokusere på det som betyr mest for trivsel, motivasjon og prestasjon. Dette innebærer fokus på å skape spennende oppgaver, personlig oppfølging og dyrke personlig utvikling fremfor rammebetingelser.
  • Være tydelig, åpen, forutsigbar og beslutningsdyktig, omgjengelig, utadvendt og en klar lagspiller
  • God forretningsforståelse, resultatorientert og evne til helhetstenkning på alle nivåer.
  • Kunde og markedsorientert, samt evne til å vinne tillitt både internt og eksternt.
  • Evne til å holde i mange prosesser samtidig
  • Evne til å skape tillit og motivasjon av ansatte og ledere i kontinuerlig endringsprosess
  • Interesse for å utvikle seg som leder, og innen fagområde

Høres dette ut som en stilling for deg? Vi gleder oss til å høre fra deg!

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUL 30
    2019
    7 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUL 31
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
22 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger

Fakta om EVRY