Ledig stilling

Salgs- og kundeservice medarbeider SomnoMed

Søknadsfrist : Snarest

SomnoMed produserer og markedsfører individuelt tilpassede søvnapnéskinner for behandling av obstruktiv søvnapnè. Nå søker vi en selvgående og proaktiv salgs- og kundeservice medarbeider i 100% stilling, til vårt kundesenter på Lysaker.

Arbeidsoppgaver:

  • Kundeoppfølging. Veilede og følge opp nye og eksisterende kunder
  • Planlegging og gjennomføring av markedsaktiviteter; Kampanjer, Nyhetsbrev, etc.
  • Utarbeide salgs- og markedsmateriell
  • Vedlikehold av nettside
  • Forberedelser og tilrettelegging av kurser
  • Deltagelse på messer og utstillinger
  • Logistikk
  • Tett oppfølging og samarbeide med vårt tanntekniske laboratorium

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdannelse inne salg og markedsføring. Manglende utdannelse kan kompenseres med erfaring
  • Minst 3 års arbeidserfaring innen salg og markedsføring
  • Du har erfaring/kjennskap til CRM system
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk 
  • Erfaring fra salg til dentalbransjen er en fordel
  • Tannpleiere, Tannhelsesekretærer, Tannteknikere oppfordres til å søke

Personlige egenskaper:

  • Proaktiv og målrettet
  • Selvgående og strukturert
  • Løsningsorientert
  • Du trives i en jobb med mye variasjon i arbeidsoppgaver

Vi kan tilby:

  • En spennende og utfordrende jobb i en bransje i hurtig utvikling
  • Varierte, utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver i et selskap med en sterk merkevare og markedsposisjon
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser

For nærmere informasjon om stillingen, kontakt: Hilde Fossum, Country Manager. Mobil: 91 86 73 40

 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater. Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss. Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.
07.11.2017 Oslo, Skien, Moss
  I forbindelse med stadig økende oppdragsmengde søker vi etter flere erfarne Servicemontører til vår avdeling i Flekkefjord. Avdelingen har i dag 12 medarbeidere og en omsetning på ca. 18 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Lister regionen. Arbeidsoppgaver Som servicemontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur  Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L Minimum 4 års erfaring som elektriker Erfaring fra servicearbeid er en fordel Fordel med flere fagbrev innen elektro Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne  Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Bravida tilbyr Varierte oppdrag for ulike kunder En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknader vurderes fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Thomas Syvertsen Installatør +47 911 91 392   Kai Arne Arnesen Avdelingssjef + 47 905 47 379
08.07.2019 Flekkefjord
Vil du være del av avdeling Kulde Sør-Østlandet og tilby de beste energieffektive løsningene i bygg til et marked i vekst? GK Kulde avdeling Sør-Øst søker etter en strukturert og dyktig Serviceleder og Administrativ Saksbehandler til vårt kontorsted på Ryen i Oslo. Vi har et meget godt arbeidsmiljø og du vil hos oss møte mange med mye erfaring, bred kompetanse og stor lidenskap for sitt fagfelt. Bli med på laget for et bedre miljø! Stillingen er todelt mellom serviceledelse og administrative oppgaver knyttet til import av maskiner og utstyr. Arbeidsoppgaver: Styre og organisere serviceteknikerene så arbeidsdagen deres utnyttes så effektivt som mulig Planlegge utføring av servicekontrakter/tilleggsarbeider Gjennomgå alle serviceavtaler og bestille deler til disse før serviceavtalen påbegynnes Markedsføre GK gjennom positiv kundebehandling og ryddig og gjennomtenkt løsning av arbeidsoppgaver Rapportere og foreslå tiltak som er tjenlig for kunden Bestillinger, leverandørkontakt og annen administrativ støtte knyttet til import og salg av maskiner og utstyr Ønskede kvalifikasjoner: Serviceinnstilt, positiv og løsningsorientert Gode kommunikasjonsevner, god relasjonsbygger Evne til å jobbe strukturert og systematisk Generelt god IT kunnskap Kommunikasjon med leverandører foregår på engelsk Vi kan tilby: En interessant stilling i et selskap i utvikling, i et stort konsern med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold                         
08.07.2019 Oslo
UCO Moelv søker servicemedarbeider   Er du den vi leter etter? Synes du det er spennende med gravemaskiner, lifter og annet utstyr? Er du positiv, nysgjerrig, nevenyttig og liker en variert arbeidsdag? Da kan du bli en del av vårt team i et av Norges største og beste utleieselskap.  Vi søker etter en ny medarbeider til vår avdeling i Moelv. Her vil du inngå i et lite team med høy kompetanse som er opptatt av å yte det lille ekstra for kunden. UCO har et bredt utvalg av maskiner og utstyr med høy kvalitet og vi trenger en person som kan hjelpe oss å ivareta disse. Vi jobber aktivt for økt sikkerhet og har mål om null skader på arbeidsplassen. Det er viktig at våre ansatte har fokus på egen og andres sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver: Mottak og kontroll av maskiner og utstyr  Lasting/lossing Være ekstrahjelp ved mottak og klargjøring av stillasutstyr og moduler Kundebehandling; finne frem og motta utstyr, samt registrere på data Vi ser etter følgende kvalifikasjoner og egenskaper: Teknisk innsikt og praktisk anlagt Interesse for utstyret vi leier ut Gode datakunnskaper Like kundekontakt og være serviceinnstilt Beherske norsk muntlig og skriftlig Vi tilbyr: Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Aksjespareprogram Firmahytter Bonusordning Søknadsfrist: 01.08.2019 Vi flytter inn i nye, flotte lokaler på Rudshøgda 1. oktober.  UCO er en utleie- og serviceleverandør, etablert i 2002. Vi leier ut maskiner og utstyr, leverer komplette riggtjenester og tilbyr sikkerhetsopplæring gjennom UCO-skolen. Våre kunder er de profesjonelle brukerne og vi har en bred kundeportefølje innen BA-markedet, industri og offentlige virksomheter. UCO er en av Norges største og mest fremtidsrettede aktører innen utleiebransjen med årlig omsetning på NOK 1 mrd.(2018) og 245 serviceorienterte medarbeidere. Vi jobber for å finne kundens beste løsning og for å yte det lille ekstra.
04.07.2019 Ringsaker
Vil du jobbe med å skape energieffektive bygg?   Hvis du vil få bygg til å fungere optimalt med de beste energiløsningene, så er dette jobben for deg. I GK legger vi vekt på en helhetlig teknisk vurdering og dine arbeidsoppgaver vil være tverrfaglige med fokus på dagens utfordringer i byggebransjen. Vi ser etter deg som er ansvarsbevisst med gode kommunikasjonsevner, har VVS kompetanse og vil jobbe for et bedre miljø. Vi har et høyt tempo og vet at du må kunne håndtere mange baller i luften samtidig. Vi ser etter deg som liker å ha kundekontakt og dra ut på anlegg for å se mulighetene. Du må ha førerkort klasse B og du må snakke og skrive godt norsk. Synes du stillingen som Prosjektleder på vår serviceavdeling eksisterende bygg høres interessant ut så ser vi frem til å høre fra deg! Arbeidsoppgaver: Prosjektledelse Kundekontakt Ansvar for kundeportefølje Teamarbeid med kollegaer Ønskede kvalifikasjoner: Ingeniørkompetanse VVS Relevant erfaring innen ventilasjon, kulde, elektro eller rør vil være en fordel, og kan kompensere for utdanning Evnen til god kommunikasjon Resultatorientert Utadvendt og serviceinnstilt Generelt god IT kunnskap Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning Søknader vil bli behandlet etterhvert som de kommer inn, så ikke vent for lenge! 
04.07.2019 Oslo
Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap er vi i EVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg.   Financial Services (FS) i EVRY betjener 150 kunder i 12 land. Våre 1300 ansatte har dyp innsikt i de mulighetene og utfordringene som kjennetegner bank- og finansmarkedet. Bank- og finansbransjen gjennomgår nå en betydelig transformasjon. Nye lover og regler og den økte digitaliseringen setter press på bankene. Bankmarkedet blir stadig mer konkurranseutsatt, og den raske teknologiske utviklingen skaper helt nye forventninger hos bankenes kunder. For bankene er det avgjørende at de klarer å møte og tilpasse seg disse endringene. EVRY Card leverer tjenester i hele verdikjeden for betalingskort. Vi har markedsledende løsninger for direkte belastning av konto, for kontantkort og for kredittkort, med et bredt spekter av tilknyttede tilleggstjenester. På grunn av stor aktivitet og mange nye kunder, utvider vi våre tjenester innenfor kortreklamasjoner og vi søker derfor etter nye medarbeidere til vår Dispute seksjon. Dispute seksjonen er organisert innenfor Customer Support .   Dispute Analyst Card Issuing Som Dispute analyst i Card Issuing vil du jobbe med reklamasjonshåndtering for norske og utenlandske banker. Du vil være en del av Dispute teamet som består av kompetente medarbeidere. Teamets oppgave er å behandle kortreklamasjoner i henhold til gjeldende regelverk fra Visa/MasterCard. Rollen vil være saksbehandling, kundedialog og oppfølging av reklamasjonsaker. Som Dispute analyst vil du få ansvar for egne banker og jobbe tett med produktsjefen og systemansvarlig på området. Seksjonen jobber tett med andre enheter i Cards for å sikre en helhetlig forståelse og håndtering av kortjenesten for våre kunder.   Arbeidsoppgaver: Saksbehandling av reklamasjoner for nordiske og internasjonale banker. Tett samarbeid med våre kunder om problemstillinger knyttet til bankens reklamasjoner Delta i arbeidet med å videreutvikle tjenestene for reklamasjonshåndtering   Kvalifikasjoner: Kompetanse fra kortindustrien og / eller bank er nødvendig Erfaring med reklamasjonshåndtering/dispute er ønskelig Kjennskap til Visa og MasterCard sine produkter er en fordel God formidlingsevne både muntlig og skriftlig Behersker nordiske språk og engelsk   Personlige egenskaper: Du er utadvendt og sosial og har gode evner til samarbeid. Din evne til å lytte er god, og du er serviceinnstilt og liker kundekontakt. Du tenker helhet men liker også å sette deg inn i detaljer og nye problemstillinger. Du har en strukturert arbeidsform, god gjennomføringsevne og har fokus på kvalitet i leveransene dine.   Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m.   Arbeidssted: Oslo Høres dette ut som en stilling for deg? Alle søknader behandles fortløpende, så derfor ber vi deg sende inn din søknad snarest, og senest innen 01.08.2019. Vi ser frem til å høre fra deg! Spørsmål om stillingen rettes til: Oskar Elisson mob + 46 73-236 52 15 eller Birte Gammelgård Ekelund +47 958 20 557  
02.07.2019 Oslo
Siemens Healthineers bidrar til verdiskapning for aktører i helsevesenet ved å være en partner innen områder som presisjonsmedisin, optimalisering av helsetjenester, forbedring av pasientopplevelser og innen digitalisering av helsevesenet. Som en ledende aktør innen medisinsk teknologi, jobber Siemens Healthineers kontinuerlig med innovasjon av produkt- og tjenesteporteføljen. Kjerneområdene våre er bildediagnostikk, bildeveiledet behandling, laboratoriediagnostikk og molekylærmedisin. Siemens Healthineers utvikler også digitale tjenester for helsesektoren. Siemens Healthineers har en sterk lokal tilstedeværelse for kundene med salgs- og servicekontorer i alle de nordiske landene. I Norge er vi 115 ansatte med hovedkontor i Oslo og med lokale kontorer i Trondheim og Bergen. Globalt har Siemens Healthineers ca. 50.000 ansatte med en omsetning på EUR 13,4 milliarder og et resultat på EUR 2,3 milliarder i forretningsåret 2018. Les mer om Siemens Healthineers på www.siemens.no/healthineers Vi søker nå etter en Servicekoordinator til vårt Customer Care Center (kundesenteret) ved vårt hovedkontor i Oslo Serviceavdelingen i Norge har ca. 60 ansatte og består blant annet av serviceingeniører og applikasjonsspesialister innen bildediagnostikk (MR, CT, ultralyd) og laboratoriediagnostikk. Våre kunder er offentlige sykehus og private institutter og legekontor. Vårt kundesenter har erfarne medarbeidere som alle arbeider for å tilrettelegge og tilby utmerket service til våre kunder. Kundesenteret er en sentral del av serviceavdelingen. Vi søker deg som liker å ha mange baller i luften, er strukturert, løsningsorientert og opprettholder oversikten. Du er klar for endring, er positiv, fremoverlent og proaktiv. Dette er viktig fordi vi er et selskap i kontinuerlig utvikling som krever ansatte med både endringsvilje og endringsevne. Er du serviceinnstilt og behersker god og effektiv kommunikasjon, så vel med kunder som egne kollegaer?  Har du evner og erfaring med koordineringsarbeid og håndterer delegering av oppdrag i en hektisk hverdag på en god og effektiv måte? Ønsker du å være med i et team og jobbe med å lede servicearbeid og tildele oppgaver i et stort internasjonalt selskap? Da kan du være den rette kandidaten til denne jobben. Hos Siemens Healthineers er du ansatt i et veletablert selskap hvor det er mye å gjøre og hvor to dager aldri er like.  Helsesektoren er i kontinuerlig endring når det gjelder teknologi og behov for støtte fra leverandører. Dette krever at vi som en sentral leverandør alltid har fokus på å være i forkant slik at våre kunder opplever oss som en partner de kan stole på. Stillingen som servicekoordinator rapporterer til leder for kundesenteret. Dine oppgaverSom ansatt på vårt kundesenter vil du bistå ingeniørene og applikasjonsspesialistene i deres daglige arbeid. Dette innebærer oppgaver som forberedelse, planlegging og bestilling av serviceingeniørenes og applikasjonsspesialistenes oppgaver på kundenes systemer. Våre oppdrag omhandler akutt service, vedlikehold, oppdateringer/oppgraderinger, installasjoner m.m. Formålet med rollen er å skape de beste forholdene for å yte den beste servicen til våre kunder. Dine oppgaver vil i hovedsak være: Motta, registrere og koordinere oppdrag fra våre kunder Forberede, overvåke og følge opp saker som pågår og som skal utføres frem i tid Sørge for at vi leverer service i henhold til avtalene vi har med våre kunder Bestille reservedeler til oppdragene Følge opp eskaleringer til vårt Regional Support Center i Tyskland Delta aktivt i å sikre at kundesenteret leverer sine tjenester til våre kunder Dine kvalifikasjoner Minimum 2 års erfaring med kundeservice eller fra servicebransjen Behersker norsk/skandinavisk og engelsk, skriftlig og muntlig God kunnskap i Office-pakken God evne til å lære og forstå tekniske og IT-baserte problemstillinger Stor interesse for service og IT Du som personSom person er du en lagspiller og god til å kommunisere både skriftlig og muntlig. Videre er du også fleksibel, ryddig og strukturert. Du er en problemløser, selvgående, proaktiv, serviceinnstilt og ser aktivt etter uløste oppgaver. Du er målrettet og ambisiøs og sørger for at alle oppgaver blir ivaretatt i henhold til gjeldende rutiner og prosesser. Vi benytter bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess. Søknadsfrist: Snarest Jobbtype: Heltid Ved spørsmål, kontakt leder for Customer Care Center, Robert Sleipnes, tlf. 924 00 305.   Job ID: 114637 Organization: Siemens Healthineers Company: Siemens Healthcare AS Experience Level: Mid-level Professional Job Type: Full-time
27.06.2019 Oslo
Vi søker etter avdelingsleder i region Øst, kontorsted Elverum. Ansvarsområdet vil være en til to avdelinger beliggende i Hedmark med hovedadministrasjon i Elverum. Avdelingene ivaretar ungdommer i alderen 12-18 (23) år som har utviklet atferdsproblem, psykiske vansker og antisosial atferd. Plasseringshjemler er lov om barneverntjenester §§ 4-4,5.ledd, 4-12, 4-24 og 4-26.   Avdelingslederne i Hedmark og Oppland inngår i en ledergruppe under institusjonsleder som har kontor i Elverum, dette er også alle avdelingslederes arbeidsplass. Avdelingsledere i Stendi er høyt verdsatt i organisasjonen, de er der jobben "skjer". Stendi er gjennomsyret av en tanke om at beslutninger skal ligge så nærme våre beboere som mulig. Derfor har avdelingslederne våre stor innflytelse og myndighet til å ta raske beslutninger i det daglige. De har også stor påvirkningskraft når det gjelder videreutvikling av vårt totale tilbud. Vi ønsker oss derfor deg som er engasjert i fagfeltet og som ønsker å påvirke hvordan barn og ungdom i barnevernet skal ivaretas i fremtiden.   Vi tilbyr deg ·         ▫ Stor påvirkningsmulighet i det store og det små ·         ▫ Frihet til å påvirke egen arbeidsdag ·         ▫ Et trivelig miljø preget av samarbeid, høyt tempo og mye humor ·         ▫ Deltakelse i en spennende og erfaren ledergruppe ·         ▫ Spennende faglig utfordrende arbeid på avdelingen ·         ▫ Ivaretakelse av en dyktig og myndiggjort personalgruppe som jobber i medleverturnus ·         ▫ Varierte arbeidsoppgaver ·         ▫ Konkurransedyktig lønn   Primæroppdraget:    ▫ Sikre at avdelingene har forsvarlig drift, at de oppfyller alle krav stilt i lov og forskrifter, og at de drives i tråd med den faglige kvalitet Stendi til en hver tid forplikter seg til å levere.    ▫ Rapportere til institusjonsleder, og sammen med ledergruppen bidra med ideer om  hvordan organisasjonen skal utvikle seg videre for å møte framtidens barnevernskrav ▫ Videreutvikling av dagens tiltak slik at de kan møte morgendagens oppgaver ▫ Bidra til utvikling av fag, kvalitet og tiltak i organisasjonen ▫ Bidra til at våre verdier blir omsatt i det praktiske arbeidet ▫ Ha kontakt med oppdragsgiver, kontrollinstanser, pårørende og samarbeidspartnere på en måte som er forenelig med den faglige plattform og de etiske retningslinjer som til enhver tid gjelder i Stendi. ▫ Sikre at hver enkelt plassering er ivaretatt i henhold til fag og rutiner og gjeldende lovverk ▫ Sørge for effektiv utnyttelse av organisasjonens ressurser. ▫ I samråd med institusjonsleder, rekruttere, disponere og lede miljøpersonell i samsvar med virksomhetens personalpolitikk, mål og behov.  ▫ Fremme et godt arbeidsmiljø, trivsel og trygghet ▫ Aktivt følge opp virksomhetens arbeidsgiver- og lønnspolitikk Krav og ønsker til deg ▫ 3-årig høyskoleutdanning, fortrinnsvis barnevernspedagog, sosionom eller vernepleier ▫ Ønskelig med videreutdanning innen ledelse, eller om du er villig til å ta videreutdanning▫ Erfaring fra barnevernsarbeid, fortrinnsvis institusjonserfaring ▫ Gode kommunikasjonsferdigheter, både verbalt og skriftlig ▫ Evne til å inspirere og motivere medarbeidere▫ Evne til å jobbe selvstendig og aktivt være med på å utvikle institusjonen ▫ Kunne jobbe grundig og hurtig i varierte arbeidsoppgaver ▫ Er opptatt av samarbeid, både internt i regionen, internt i avdelingene, i forhold til samarbeidspartnere og utad til barn og familiers beste ▫ Serviceinnstilt og positiv i møte med alle du kommer i kontakt med gjennom jobben din ▫ God skriftlig framstillingsevne og uanstrengt forhold til databruk Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet til stillingen. Lønn etter avtale. Stendi er et IA (Inkluderende Arbeidsliv) – foretak   Tilsettelse er betinget av at det legges fram gyldig politiattest i hht. §6-10 i Lov om barneverntjenester   Ved spørsmål ta kontakt med:   Institusjonsleder Hege Stensvehagen Jensen på 951 69 975, hege.stensvehagen.jensen@stendi.no  
19.07.2019 Hedmark
Vis alle 21.486 ledige stillinger

SomnoMed er et internasjonalt selskap som produserer og markedsfører individuelt tilpassede søvnapnèskinner for behandling av obstruktiv søvnapnè. SomnoMed har vært på markedet siden 2004 og er ledende innen skinnebehandling på verdensbasis. I dag er mer enn 450.000 pasienter behandlet med SomnoDent skinnen.

Vår kombinerte odontologiske og medisinske kunnskap innen søvnområdet er unik og skiller oss fra andre foretak i bransjen. SomnoMed Nordic er et sterkt voksende selskap og nå søker vi en erfaren og ambisiøs kundeservice medarbeider, for å utvikle vår vekst ytterligere. Våre kunder er tannleger og sykehus som tilbyr søvnapnéskinner for behandling av obstruktiv søvnapné.

Les mer om SomnoMed

Stillingsbeskrivelse

SomnoMed produserer og markedsfører individuelt tilpassede søvnapnéskinner for behandling av obstruktiv søvnapné. Nå søker vi en selvgående og proaktiv salgs- og kundeservice medarbeider i 100% stilling, til vårt kundesenter på Lysaker.

SomnoMed produserer og markedsfører individuelt tilpassede søvnapnéskinner for behandling av obstruktiv søvnapnè. Nå søker vi en selvgående og proaktiv salgs- og kundeservice medarbeider i 100% stilling, til vårt kundesenter på Lysaker.

Arbeidsoppgaver:

  • Kundeoppfølging. Veilede og følge opp nye og eksisterende kunder
  • Planlegging og gjennomføring av markedsaktiviteter; Kampanjer, Nyhetsbrev, etc.
  • Utarbeide salgs- og markedsmateriell
  • Vedlikehold av nettside
  • Forberedelser og tilrettelegging av kurser
  • Deltagelse på messer og utstillinger
  • Logistikk
  • Tett oppfølging og samarbeide med vårt tanntekniske laboratorium

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdannelse inne salg og markedsføring. Manglende utdannelse kan kompenseres med erfaring
  • Minst 3 års arbeidserfaring innen salg og markedsføring
  • Du har erfaring/kjennskap til CRM system
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk 
  • Erfaring fra salg til dentalbransjen er en fordel
  • Tannpleiere, Tannhelsesekretærer, Tannteknikere oppfordres til å søke

Personlige egenskaper:

  • Proaktiv og målrettet
  • Selvgående og strukturert
  • Løsningsorientert
  • Du trives i en jobb med mye variasjon i arbeidsoppgaver

Vi kan tilby:

  • En spennende og utfordrende jobb i en bransje i hurtig utvikling
  • Varierte, utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver i et selskap med en sterk merkevare og markedsposisjon
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser

For nærmere informasjon om stillingen, kontakt: Hilde Fossum, Country Manager. Mobil: 91 86 73 40

 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Snarest

Kontaktperson

Country Manager

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om SomnoMed