Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Salgsmedarbeidar catering - område Sunnmøre - Fjord1 - Maritim Drift Fjord1

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Fjord1 søkjer etter tilkallingsvikar i stilling som salgsmedarbeidar catering til våre samband på Sunnmøre.

Søkjar må bu lokalt.

Aktuelle kandidatar kan verte kontakta fortløpande.

Arbeidsoppgåver

  • Delta i førebuing og sal av mat
  • Delta i reinhald av dei områder som høyrer til cateringdrifta
  • Varebestilling/varemottak
  • Andre relevante oppgåver

Kvalifikasjonar

  • Kurs krise- og passasjerhandtering
  • Gyldig helseattest
  • Relevant erfaring er ein fordel

Personlege Eigenskapar

  • Fleksibel
  • Godt humør
  • Serviceinnstilt
  • Effektiv

Vi tilbyr

  • Lønn vert gitt etter overenskomst mellom NHO Sjøfart og Norsk Sjømannsforbund
  • Godt arbeidsmiljø
  • Attraktive skiftordningar

Kontaktinformasjon

Tonje Natvik, Bemanningskoordinator, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Grete Ryland Grotle, Bemanningskoordinator, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Fjord1 ASA


Deltid, Vikariat Tal på stillingar: 2 Søknadsfrist: 07.07.2019

For elektronisk søknadsskjema:





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Er du vår nye pådriver, koordinator og rådgiver innenfor viktige områder av virksomhetsstyringen?  Som forretnings/prosessarkitekt i Tolldirektoratet vil din sentrale oppgave være å modellere og dokumentere etatens virksomhetsprosesser. Dette arbeidet er startet opp og vi har anskaffet Qualiware X som skal understøtte forvaltningen av prosessmodell og virksomhetsarkitektur.   Du vil være en del av det sentrale styringsmiljøet i etaten og jobbe sammen med andre sentrale ressurser på tvers i etaten for å etablere prosess- og kvalitetsstyring og bidra til gode endringsprosesser. Dere vil jobbe tett opp mot eksisterende arkitekturmiljøer i direktoratets IT-avdeling som har ansvaret for IT-arkitektur og etatens digitaliseringsprogram. Du vil inneha en viktig rolle i forvaltningen av virksomhetsmodellen når den er etablert. Du vil bidra til at etatens ledelse har en god forståelse av roller, ansvar og myndighet gjennom å avklare grensesnitt mellom prosesseiere, systemeiere og linjeorganisasjonen.. Du vil løfte etatens kompetanse gjennom opplæring og veiledning innenfor fagområdet.  Din arbeidshverdag vil være preget av et utstrakt samarbeid med hele etaten og det vil være store muligheter for påvirkning og faglig utvikling i stillingen.    Sentrale arbeidsområder:  etablering og implementering av prosessorientert styringssystem. Etaten har anskaffet Qualiware X.    modellering og forvaltning av etatens styrings-, kjerne- og støtteprosesser    bidra til avklaring av grensesnittutfordringer    rådgivning innenfor fagområdet på alle organisatoriske nivå    bidra innen virksomhetsstyring i tett samarbeid med andre fagmiljøer internt   Vi tilbyr:  varierte oppgaver og gode utviklingsmuligheter i en etat i sterk utvikling  et inspirerende arbeidsmiljø med hyggelige og engasjerte kollegaer  en fleksibel arbeidstidsordning og trening i arbeidstiden  gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse  arbeidssted sentralt i Oslo ved siden av Oslo S lønn som seniorrådgiver kr 650 000 – 800 000, avhengig av kvalifikasjoner og erfaringer    Kvalifikasjoner:  relevant mastergrad. Bachelor inkl. realkompetanse kan kompensere for kravet om master.  erfaring innenfor fagområdet, gjerne som konsulent erfaring som modellør i Qualiware, eller annet prosessverktøy, vil være en fordel    erfaring fra prosessledelse, digitalisering, virksomhetsarkitektur og/eller risikostyring vil være en fordel  kompetanse innen BPM erfaring fra veiledning og opplæring innenfor fagområdet   god skriftlig og muntlig framstillingsevne   Egenskaper:  utadvendt, nettverksbygger og nysgjerrig meget gode kommunikasjonsevner, spesielt til å presentere og forklare budskap til både IT og kjernevirksomheten i etaten  god til å planlegge og gjennomføre planlagte aktiviteter  løsningsorientert med sterkt brukerfokus  analytisk og metodisk    I Tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Arbeidsplassen tilrettelegges ved behov. Tolletaten er en IA-bedrift.  Vi benytter SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater.    Seksjon for strategi og plan er en av fem seksjoner i avdeling for virksomhetsstyring og fellesfunksjoner i Tolldirektoratet. Vi har det faglige ansvaret for strategiutvikling, langsiktige planprosesser, rammeverk for styring og kontroll, mål- og resultatstyring, kvalitets- og prosessledelse samt risiko- og sikkerhetsstyring.  For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte underdirektør Tommy Olsen på tlf 932 83 768.    Søknadsfrist: 03.11.2019  Stillingsnummer: 36/2019 
16.10.2019 Oslo
About Cognizant Interactive Cognizant Interactive is a digital innovation consulting group within a top tier, global technology consulting firm that brings together the people, technology and methods needed to manage digital innovation at scale. Working globally with major players across industries including health care, retail, transportation, financial services, communications and manufacturing amongst many others, Cognizant Interactive combines digital strategy, deep industry knowledge, experiential design and technology expertise to help clients reimagine, design, build and run digital business solutions, deliver new customer experiences, and transform business processes, helping them being more digital and customer-centric in their transformation and value propositions.The Role We are seeking a leader in the user experience and design to join and lead our fast-growing core design practice in the Nordics. You would play an integral role in envisioning, strategizing and delivering cutting-edge experiences for our clients across various industry domains - for both B2C and B2B markets. You will help evangelise user-centricity both in client and internal organizations to embed design thinking at the heart of their digital transformation and various product and service initiatives. You will be key in growing our offerings and competence in the areas of customer insights and customer experience strategy, service design and UX design. As part of it, you will also be managing and mentoring a distributed multi-disciplinary design team in the Nordics and guiding their career development, coaching them throughout and really driving their careers forward.Typical activities at workHelp clients understand their customers' needs, motivations and habits.Identify gaps and opportunities in the client's markets to transform customer experiences and long-term strategic goals.Identify and analyse user needs and evaluate designs, current state, products or services to identify user groups, journeys, pain points and opportunities.Plan, conduct and moderate design thinking workshops, stakeholder sessions, user research and user testing activities.Collaborate with multiple internal stakeholders, partners and customers up to C-suite on a frequent basis across various levels and functions -- technology, marketing, business etc.Define, develop and present innovative concepts for your clients for their various product, service and marketing needs.Originate, evaluate and iterate user journey maps, user path diagrams, sketches.Provide your design expertise to help shape and win new business opportunities, lead pitches and provide thought leadership.Coach and mentor the design teams.Skills and ExperienceYou have demonstrable experience and a strong portfolio from a UX leadership and strategy position with ideally 10+ years of experience driving customer experience throughoutPrior experience managing design teamsAbility to communicate effectively and present and sell your designs effectively to key stakeholders. Strong stakeholder management and influencing skills up to the C-suite levels.Strong experience showcasing and articulating the business value of design and user experience, and associating CX work with business goals and KPIs.Strong knowledge of service design principles to map current and future states and identify key opportunities areas.Expert knowledge of current digital trends and best practices to create compelling and efficient digital experiencesExperience developing personas, user journeys and customer journey frameworksComfortable working within the constraints of customer specifications and technical feasibilityBusiness fluent in at least one of the following languages: Norwegian, Swedish, DanishIdeally you also haveUnderstanding of user research techniques and analytics toolsHands-on working knowledge of Sketch, Invision and other relevant wireframing, visualization and prototyping toolsExperience in developing and presenting conceptual approaches and synthesising feedback into realisable production designsExperience working with global and distributed teams a plusApplication with resumé have to be sent latest 21.10.2019. Applications will be continuously considered. January 2020 Cognizant will move office facilities to Lysaker. Adresse: Snarøyvegen 36,1364 Fornebu
15.10.2019 Bærum
Risenga bo- og omsorgssenter har 104 langtidsplasser fordelt på 6 avdelinger, i tillegg til trygghetsavdelingen og 19 plasser på dagsenteret. Sykehjemmet ligger i flotte naturomgivelser og er samtidig sentralt lokalisert med god tilgang til offentlig kommunikasjon, samt gangavstand til Asker sentrum. Besøk gjerne Risenga bo- og omsorgssenter på facebook. Som avdelingsleder har du et overordnet administrativt, personalmessig, faglig og delvis økonomisk ansvar for avdeling fagteam som består av sykepleiere, fysioterapeuter og ergoterapeut. Dette inkluderer å påse at pleieaktivitet og resultater er ihht. rammer, lover, forskrifter og er faglig og etisk forsvarlig. Avdelingsleder yter pleie og omsorg til beboerne, samt sørger for at avdelingen har god drift og oppfølging. Sammen med andre avdelingsledere, fagleder, driftskoordinator og virksomhetslederleder utgjør man en felles ledelse på sykehjemmet. Vi arbeider i stor grad tverrfaglig sammen med andre faggrupper som lege, sykepleiere, fysioterapeut, ergoterapeut og helsefagarbeidere. Vi tilbyr deg som avdelingsleder god opplæring, faglig kompetanseheving med eksterne og interne kurs samt ukentlig internundervisning.    På Risenga har vi som mål å gi god, personsentrert omsorg. Vi er derfor på utkikk etter en avdelingsleder som vektlegger dette. Vi har et høyt fokus på varierte aktiviteter for beboerne og søker etter en teamleder som ønsker å bidra med å gi beboerne på sykehjemmet meningsfulle, trygge og innholdsrike dager. Vi reiser ofte på turer i nærmiljøet med beboerne - både til fots og med sykkel, vi arrangerer fester, konserter, pub- kvelder og har ukentlig restaurant. På sommeren reiser vi på sommerferie med beboerne til Tjøme.    Vi søker etter:        En avdelingsleder som er omsorgsfull og trygg i sin rolle, og med gode samarbeidsevner          Du har norsk autorisasjon som sykepleier, helst med relevant videreutdanning og/ eller erfaring         Du har lederegenskaper, og har gjerne lederutdanning og/ eller ledererfaring         Du behersker ulike IKT verktøy og har gjerne kjennskap til dokumentasjonssystemet Gerica           Du behersker norsk skriftlig og muntlig godt, og har bestått Bergenstesten          Personlig egnethet vil bli vektlagt Det stilles krav til gyldig politiattest før tiltredelse. Vi tilbyr: ·         Vikariat 100 % stilling som avdelingsleder, med oppstart etter avtale         Dagstilling (37,5 timers uke)          Konkurransedyktig lønn         God opplæring          Ukentlig intern undervisning og fagdager           Et meget godt arbeidsmiljø      Høyt faglig nivå med stort fokus på videreutvikling          En arbeidsplass som er inkluderende arbeidslivbedrift (IA bedrift)          Kantine, rabattert treningsavtale  
14.10.2019 Asker
Om utrykningstjenesten:  Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå skal vi styrke teamet vårt med flere dyktige sykepleiere. Teamet består i dag av kompetente sykepleiere, spesialsykepleiere, ambulansepersonell og helsefagarbeidere. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Alarmsentralen vår ligger i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.   Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: https://www.youtube.com/watch?v=vUBh2Wb386Y  Arbeidsoppgaver:  Du vil hovedsakelig reise ut på ulike utrykningsoppdrag når alarmen går. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store oppgaver i løpet av en arbeidsvakt. Det skal gjøres medisinske vurderinger, brukeren skal få den bistanden som trengs, og øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Videre vurderes brukerens status for bistandsbehov og om vedtak eventuelt bør endres. Faglig samhandling og dialog med kollegaer, og god ivaretakelse av den som trenger vår omsorg, står sentralt i ethvert oppdrag.     Om deg:  Vi ønsker oss en sykepleierkollega som er faglig sterk. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske behov på nøyaktig vis. Samtidig er du omsorgsfull og tålmodig. I vår tjeneste er det viktig å beholde roen i akutte situasjoner og gjennom en hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller liknende arbeid? Vi jobber som et team, og tror profesjonalitet og omtanke skaper gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. I Stendi er det gode muligheter for utvikling og kompetanseheving, og du får jobbe med kompetente og hyggelige kollegaer i et miljø som preges av våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.   Kvalifikasjoner:  Sykepleier, vernepleier, paramedic Førerkort klasse B eller AM B Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest Kjennskap til kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel Personlige egenskaper:  Du har gode kommunikasjonsferdigheter Du motiveres av høyt tempo Du er løsningsorientert og evner å ta ansvar Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid  Vi tilbyr:  Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag Spennende arbeidssted i utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn Tiltredelse etter avtale     Øvrig:  Nattevaktstillinger 44,5% Helgestillinger 16-23%  Ekstravakter   Søknadsinformasjon Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss.
14.10.2019 Oslo, Bærum, Asker
Aleris søker dyktig og engasjert innkjøpsrådgiver til vårt hovedkontor i Norge, som er lokalisert sentralt på Frogner i Oslo. Stillingen vil få ansvar for både sykehus- og røntgendivisjon, og rapporterer til innkjøpssjef i Norge.  Arbeidsoppgaver: Arbeide sammen med innkjøpsteamet i strategiske prosjekt, med fokus på å redusere innkjøpskostnader og sikre synergier på tvers av Aleris' enheter i Skandinavia Strategisk og operativt ivareta og utvikle samarbeid med eksterne leverandører Samarbeide tett, støtte og sikre god dialog med driftsenhetene for å innhente informasjon om behov, erfaringer og utfordringer Bidra i arbeidet med å sikre effektive innkjøpsprosesser i virksomheten Arkivere avtaler og følge opp avtaleportefølje Forvalte innkjøpssystemer Delta i relevante utviklingsprosjekter (forretningsutvikling/bygg/innovasjon/systemer)   Kvalifikasjoner: Relevant høyere utdanning, gjerne innen økonomi, jus eller lignende Minimum 3 års arbeidserfaring innen innkjøp eller andre kommersielle stillinger med relevans Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne Erfaring fra helsesektoren en fordel   Personlige egenskaper: Nysgjerrig og lærevillig Serviceminded Strukturert arbeidsmetodikk og god evne til å prioritere Motiveres av en hektisk hverdag med høy aktivitet God evne til å bygge relasjoner både internt og eksternt   Vi tilbyr: Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver hos en viktig samfunnsaktør Et tverrfaglig og dynamisk arbeidsmiljø hvor vi jobber sammen for å utvikle selskapet og kollegaer Konkurransedyktige betingelser Ved spørsmål kan du kontakte innkjøpssjef Camilla Hetland på mobil 976 58 828 / camilla.hetland@aleris.no.
11.10.2019 Oslo
Stillingsbeskrivelse: Stendi Midt respiratorteam trenger en trygg og fleksibel sykepleier til våre barneteam. Du liker å jobbe alene, men samtidig samarbeide med andre. Du er vant til å håndtere akutte situasjoner, men trives godt i å jobbe i hjemmet til familiene. Du har et godt klinisk blikk, og ønsker å holde deg faglig oppdatert. Vi vil at Stendi sin visjon og verdier skal prege alt vårt arbeid for å gi best mulig tjenester.   Arbeidsoppgaver: Dine arbeidsoppgaver vil bestå av praktisk og personlig helsehjelp til barn med ulike utfordringer som for eksempel behandlingsterapi og trakeostomi. Yte omsorg slik at barn med ulike somatiske og psykososiale utfordringer og medisinsk teknisk utstyr kan bo hjemme med foreldrene sine. Kontinuerlig observasjon og vurdering av barnets helsetilstand.           Legemiddelhåndtering.            Du får mulighet til å jobbe i et team med ett tverrfaglig miljø.         Kommunikasjon og veiledning av pårørende/ foreldre.    Kvalifikasjoner: ·         Sykepleier.          Politiattest uten anmerkninger.                          Fordel å ha arbeidserfaring med barn, men dette er ingen krav.                         Er fleksibel, selvstendig, pålitelig, tålmodig og positiv som person.                    Personlig egnethet vil bli vektlagt.                   Basale IT kunnskaper.                  Førerkort klasse B er en fordel, men ikke et krav.     Vi kan tilby:                     Engasjement i 83% stilling i et år, med mulighet for forlengelse.  Turnus med langvakter (12,25 timer) hver 3. helg med friperioder mellom vaktene.           God opplæring.                   Kurs og fagdager.               Personlig og faglig utvikling.                 Tariffavtale.  
11.10.2019 Sør-Trøndelag
Ønsker du å jobbe som RADIOLOG ved vår avdeling i Stavanger? Til vår radiologiske avdeling i Stavanger søker vi radiologer til fast stilling. Vi søker deg som ønsker å jobbe i et spennende og bredt fagmiljø med private og offentlige pasienter. Vi stiller krav til at du har godkjent spesialistutdanning innen radiologi med norsk autorisasjon. Du må kunne jobbe selvstendig, strukturert og effektivt. Ønsket faglig kompetanse er fortrinnsvis innen MR, CT og mammografi. Det er også viktig med gode samarbeidsevner, faglig engasjement, høy grad av serviceinnstilling, samt god norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale.  
09.10.2019 Stavanger
Aleris Helse søker en dyktig regnskapsmedarbeider til vår regnskapsavdeling, som holder til i trivelige lokaler i tilknytning til Oslo City. Regnskapsavdelingen inngår i vår økonomifunksjon.  Arbeidsoppgaver Registrering og oppfølging av inngående faktura Føring av banktransaksjoner/remittering Fakturering, kreditering og oppfølging av inkassosaker Generell bilagsføring Delta i månedsavslutning/ avstemminger av balanse Behandle henvendelser fra intern og eksternt pr tlf og e-post Andre ad hoc oppgaver Kvalifikasjoner Minimum 3 års erfaring med regnskapsarbeid Har utdanning innen regnskap, men god erfaring kan kompensere for utdanning Gode Excel-kunnskaper, og god IT-forståelse generelt Erfaring med prosessering av store mengder inngående fakturaer vil være en fordel God kjennskap til norsk kontoplan og mva koder er viktig i rollen God systemkompetanse, fordel med erfaring fra Visma Global og Visma dokumentsenter. Gode språkkunnskaper, både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Flink til å kommunisere med andre, både på tlf og e-post Personlige egenskaper Positiv, strukturert og nøyaktig. Fleksibel og løsningsorientert Nysgjerrig og alltid åpen for læring og utvikling Du har gode samarbeidsevner, bidrar til et trygt og godt arbeidsmiljø og er service innstilt Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale. Spørsmål til stillingen kan rettes til regnskapssjef Thao Pham, mobil 970 65744.  
10.10.2019 Oslo
Vis alle 21.736 ledige stillinger

Fjord1 ASA er i dag det største ferjeselskapet i Noreg, med samband i frå Trøndelag til Rogaland. Selskapet har nær 1300 årsverk og omsette i 2018 for 2,8 milliardar kroner. Fjord1 er notert på Oslo Børs. Sjå www.fjord1.no for meir informasjon om selskapet.

Les mer om Fjord1

Stillingsbeskrivelse

Fjord1 søkjer etter tilkallingsvikar i stilling som salgsmedarbeidar catering til våre samband på Sunnmøre.

Søkjar må bu lokalt.

Aktuelle kandidatar kan verte kontakta fortløpande.

Arbeidsoppgåver

  • Delta i førebuing og sal av mat
  • Delta i reinhald av dei områder som høyrer til cateringdrifta
  • Varebestilling/varemottak
  • Andre relevante oppgåver

Kvalifikasjonar

  • Kurs krise- og passasjerhandtering
  • Gyldig helseattest
  • Relevant erfaring er ein fordel

Personlege Eigenskapar

  • Fleksibel
  • Godt humør
  • Serviceinnstilt
  • Effektiv

Vi tilbyr

  • Lønn vert gitt etter overenskomst mellom NHO Sjøfart og Norsk Sjømannsforbund
  • Godt arbeidsmiljø
  • Attraktive skiftordningar

Kontaktinformasjon

Tonje Natvik, Bemanningskoordinator, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Grete Ryland Grotle, Bemanningskoordinator, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Fjord1 ASA


Deltid, Vikariat Tal på stillingar: 2 Søknadsfrist: 07.07.2019

For elektronisk søknadsskjema:





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 18
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 20
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)