Ledig stilling

Åpen søknad – OmediaNorge AS OmediaNorge AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Senior Digital Advisor – Siemens Healthineers Norway Siemens Healthineers enables healthcare providers worldwide to increase value by empowering them on their journey towards expanding precision medicine, transforming care delivery, improving patient experience and digitalizing healthcare. A leader in medical technology, Siemens Healthineers is constantly innovating its portfolio of products and services in its core areas of diagnostic and therapeutic imaging and in laboratory diagnostics and molecular medicine. Siemens Healthineers is also actively developing its digital health services and enterprise services. In fiscal 2018, which ended on September 30, 2018, Siemens Healthineers generated revenue of €13.4 billion and adjusted profit of €2.3 billion and has about 50,000 employees worldwide. Further information is available at www.siemens-healthineers.com In the Nordic and Baltic countries Siemens Healthineers has sales and service personnel close to our local customers. With approx. 550 employees across the region, we strive to be a trusted partner for healthcare providers, with in-depth knowledge on their specific challenges and opportunities.   Digital Services is presently seeking a Digital Advisor. You will be a key part of our core team in the Nordics working with areas like population health management, remote patient monitoring, ehealth solutions, different cloud offerings and new innovative pathway companions. All our solutions are transforming care delivery and have high impact on pathways for both patients and physicians.  Key responsibilities Strategy and business development Product- ownership and development Solution design and development Internal enablement and training Marketing and pre-sales activities Sales and management of sales processes Project- enablement and participation External and internal reporting   Competencies Bachelor/master degree in computer science Competence from software development and IT different architecture areas Competence from the healthcare industry and the hospital domain (diagnostics, treatment) Competence from primary- and/or secondary care Programming experience, especially web applications. Fluent in Norwegian and English Excellent communication and team player skills   Experience Experience from the healthcare and/or life science sector (diagnostics, clinical IT systems). Experience with business-, service- and application development (web development), integration and security. Experience with delivery of complex use-cases and IT projects. Own experience with business development, project management and/or different  architecture roles. Working in teams, conducting and coordinating internal projects, communicating efficiently within organization; Working in the interface between local organization and Zone / Region. Approx. 5-15 years of work experience The position reports to Head of Digital Services Norway.   ContactIf you have further questions regarding this job offer, please feel free to contact our HR business partner, Hilde Johnsrud (hilde.johnsrud@siemens-healthineers.com) or Head of Digital Services, Lars Houge (lars.houge@siemens-healthineers.com) Deadline as soon as possible and latest August 14.    
27.06.2019 Oslo
Vi søker engasjerte senior BI-konsulenter til vårt kontor i Oslo.Vi bygger videre på Analytics- og BI-satsningen, og søker dyktige konsulenter. Vi søker deg som ønsker å være «gründer» innenfor et innovativt fagområde i et solid selskap med sterk vekst!Digitalisering er den 4. industrielle revolusjon. Digitalisering bygger på informasjon og innsikt. Vår ambisjon er å levere framtidens analyseløsninger. Sammen omgjør vi data til innsikt og handling, og benytter Digitale Assistenter. Stikkord er maskinlæring (ML), Robotics Process Automation (RPA), CRM, IoT, Service Design og samhandling. Med oss på veien tar vi med Acando Groups internasjonale erfaring og referanser fra 200+ Analytics-konsulenter, inkludert egne software-akseleratorer og metodikk for raskt å bringe forretningsverdi. Vi har bygget et tungt seniorteam bestående av rådgivere og tekniske konsulenter (arkitekter og utviklere) som realiserer fremtidens innsiktsløsninger. Vil du bli del av teamet vårt? Your future duties and responsibilities Delta i spennende prosjekter med fokus på rådgivning, analyse, design, utvikling og kvalitetssikring av:•Analytics og Business Intelligence-løsninger, primært på Microsoft-plattformen.•Sette seg inn i kundens utfordringer og levere innovative tekniske løsninger som gir kunden økt forretningsverdi.•Sikre en helhetlig brukeropplevelse på tvers av brukerflater.•Jobbe i agile team med kunder og kollegaer for å tilrettelegge for innovasjon.Hva kan vi friste med?•En spennende jobb i et solid firma og en enhet i rask vekst•Spennende kundeportefølje og attraktive karrieremuligheter•Et godt og sterkt fagmiljø med fokus på deling•Stor takhøyde og aktivt sosialt miljø•Fokus på å bygge et sterkt kollektiv•Flotte lokaler midt i sentrum Required qualifications to be successful in this role •Høyere teknisk/økonomisk utdannelse.•Erfaring som Analytics/BI-konsulent (min 3-5 år) med dokumenterte resultater.•Praktisk erfaring med Microsoft-plattformen (Azure, Cortana Intelligence Suite, Power BI, SQL Server; SSIS/SSAS/SSRS). •Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig. Ønsket profil:•Du har stor interesse for faget og et ønske om å stadig videreutvikle din kompetanse.•Ønsker å jobbe med Big Data, IoT, ERP og CRM.•Du ønsker å dele din kunnskap både internt og eksternt.•Du er nysgjerrig og lærevillig, og blir giret av utfordringer.•Du er selvstendig og strukturert, med gode kommunikasjonsevner.•Du er en lagspiller som liker å jobbe med kunder og er opptatt av å se resultater.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Direktør Microsoft Snorre Meland snorre.meland@acando.no eller via telefon 92844993Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.09.2019 Oslo
We are looking for a highly skilled and ambitious visual designer to join our Webex Devices Design team in Oslo. We are building workplace transformation with our award-winning hardware and software solutions for team collaboration. Our goal is to transform the connections between people and the information they need to share, between the physical and digital, - locally and globally.  What you will do  • Join an enthusiastic, high-performing team • Create high quality visual designs from concept to specs to final product • Lead/contribute to our design process and principles, and coordinate design work in larger groups • Work closely with other visual designers, UX designers, service designers, industrial designers, product managers and engineers in the process of building the right user experiences • Understand our customers and end users across the world, and preserve their perspective working in a multidisciplinary team • Contribute to a consistent visual experience within Cisco’s Webex brand   Who you are  • An experienced digital and/or graphic designer who loves to make the complex simple, and have the ability to effortlessly flex between the bigger picture, concrete problems and attention to detail • You have a deep understanding of visual system methodologies, principles and process  • You are able to create, adapt and follow design principles and guidelines • You have a stunning portfolio of visual design for mobile, web, desktop, embedded system applications or print that demonstrates end-to-end thinking from insight to concept sketches to finished shipped product • Able to explain your design choices intelligently and iterate efficiently • Proficient in Sketch, the Adobe suite and the like • You are a real team player who communicates clearly and effectively, engage people around you and promote a constructive environment for creative exploration and designs to become real  • You are up to date on trends and theory within the profession, and passionate about design, technology and human collaboration  • You aim high, but can be pragmatic when needed Who you will work with You will be a part of the Webex Devices Design team. We are dreamers and doers who aren’t afraid to challenge, and we work closely with software developers and product managers in our Oslo office.   In Cisco, design is its own global organization and represented in our Business Leadership team. We have every breed of designers in The Design Group, and run several cross-team activities, workshops, trainings and events with our design peers in San Francisco, Seattle, Galway-Ireland and Shanghai. Check us out at webex.design   Your opportunities - why Cisco • Have your design efforts reach millions of users around the world, and simplify their everyday work life • Build unique experiences in a Fortune 500 company • Reach for a level of perfection you only get when hardware and software is designed together • Broaden your design perspective by working with users in any industry, such as energy, fashion, education, finance, social media, car industry and IT • Pursue a career path either as a domain expert or as a design leader • Grow as a designer through our mentoring program, internal and external training events and attend conferences  • Work in a climate-friendly business, sharply reducing the need for business air travel • Have a flexible work-life balance, our job is to create the tools for that   Required qualifications • 3-5+ years of experience designing for user interfaces • Relevant education (bachelor or higher) in graphic or digital design or related field • Proficient in visualization and prototyping tools such as Sketch, Adobe suite, InVision, etc.  • Ability to live and work in Norway • Must be fluent in English
17.09.2019 Oslo
What You'll DoAs our newest Services Sales Specialist, you will join a high energy team of top performers, to focus on selling the Cisco services portfolio to customers in the Norwegian market. This position requires relationships with a diverse group of internal and external stakeholders, to ensure transactions are completed accurately and timely. You will also focus on crafting account plans; developing a pipeline of opportunities; forecasting and achieving revenue goals. In other words: you will need to grow the business in your customer portfolio and create customer satisfaction. ·       You engage with your customers at all levels to sustain and build deep relationships to become a trusted advisor to help drive the customer’s digitalization agenda·       You will position and sell solutions based on our existing and new portfolio of service offers, including support and professional services.·       You will lead all aspects of the customer account with respect to services deal transactions·       You'll drive the execution of customer facing activities to conclusion in a quality, timely, and correct manner and manage the service pricing and margins·       You will facilitate sales transactions by understanding customers' and partners' procurement process.  Who You'll Work With ·       You will collaborate cross functionally (product sales, inside sales, technology specialists, services delivery, partners) to build credibility and earn trust. Who You Are A team player that has at least 5 years’ experience in technology service sales, software sales or equivalent; Fluent in Norwegian and English (preferred). Excellent at executive level communication with great presentation skills Able to manage and influence through persuasion, negotiation, and consensus building Highly empathic for customers and passionate about revenue and growth A strong relationship builder with a focus on aligning and collaborating with key stakeholders - internal and external - to drive an integrated, consistent customer-centric approach Gifted with strategic business planning, business & financial acumen skills A curious mind with desire for continuous learning and improvement, that is deeply knowledgeable on Cisco services offerings, software portfolio, data & analytics, security and industry trends An adult. Someone who knows great freedom comes with great responsibility. Someone who is not afraid to take risks and is willing to own up to their mistakes.  Why CiscoWe connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give us smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren't afraid to change the way the world works, lives, plays and learns.We are thought leaders, tech geeks, pop culture aficionados, and we even have a few purple haired rock stars. We celebrate the creativity and diversity that fuels our innovation. We are dreamers and we are doers.
17.09.2019 Bærum
Cisco Customer Experience (CX) is a global multi-billion dollar business that supplies both fast-growing and high-margins to Cisco's overall financial performance, provides customers with solutions to their most challenging technical problems. The culture is customer first, creative and dynamic to deliver business results that matter.We deliver curriculum role-based training, education and enablement to EMEAR CX Organizations, Sales and Partners through a multitude of innovative forums, platforms and multi-media vehicles to establish a globally consistent CX journey with Cisco. We will be the building blocks for accelerating a culture where our customers choose Cisco, use Cisco and love Cisco.What You'll Do: Align to CX, Sales & Partner segments & build strong partnership with Segment Leads as well as engage with multiple functional teams to meet training calendar timelines & deliverables Your responsibility will be to closely collate, maintain & track an enablement roadmap & calendar of events aligned to CX initiatives and Segment Lead priorities You will be accountable for the communication plan, which entails 1) developing the plan with input from the segment leads 2) developing required communications or messaging to support the plan 3) Maintaining and tracking the plan and following up with the Segment leads to ensure execution 4) creating comms campaigns to drive ongoing interest and adoption 5) Developing and managing  all team email and newsletter templates You will lead and execute on all event logistics and tracking for digital, virtual & live trainings You will be a facilitator in our virtual webinars, leading the conversation along subject matter expert speakers to transfer knowledge in an innovative and conversational way You will conduct postmortem discussions to close out big initiatives and or events ·       You will be responsible for developing new or leveraging global communications and messaging for newsletter articles, blogs and community pages. You will coordinate with different teams to articulate and report data from our enablement activities Skills Required: You love planning & managing multiple projects simultaneously – attention to detail and meeting deadlines is a given You feel comfortable presenting various learning topics live or virtually with small and large audiences, so you leave your attendees with strong messages and key actions to take You are a born communicator, owning and feeding your newsletter, blog posts with crisp messaging adapted to your sales audiences, CX colleagues and partners too You facilitate training sessions, you are video & media savvy; behind & in front of screen. You own your audience & you know how to capture their attention You have a creative flair and deliver an amazing learning experience for your target audience Customer/partner focused and passionate about meeting attendees’ expectations Goal oriented with desire to meet high customer satisfaction scores for all learning sessions Flexibility, adaptability & agility are essential as environment & agendas change in real-time Excellent time management with attention to detail, using right terminology internally & externally with partners Presenting performance data to demonstrate business impact is key to constantly improve on delivery of trainings to our audiences Maintain relationships with cross functional teams, vendors and global teams Ability to deal with complex problems; identify workaround & make solid recommendations May require travel at times to orchestrate events onsite Strong collaboration & negotiation skills. Ability to gain consensus & drive projects forward. ·       You are able to present ideas and content in a simple and engaging way including compelling powerpoint design, OneMob video creation & other innovative tools to our target audiences Marketing and communication skills Educational Background Recommended: Bachelor's Degree with at least 10+ years of industry experience We Are Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here's how we do it.We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we're "old" (30 years strong!) and only about hardware, but we're also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do - you can't put us in a box!But "Digital Transformation" is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.)Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don't care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That's cool.
17.09.2019 Bærum
Ønsker du å være en del av å forme fremtidens digitale samfunn? Er du en av de innovative drivkreftene vi ser etter? Denne sommeren samler Norges største IT-selskap unge talenter for å utvikle et konsept - fra idé til ferdig testet og fungerende prototype. Teamet vil få tildelt et eget prosjekt, og vil ha frihet til å løse oppgaven på sin egen måte. Internshipet går over 8 uker inkludert 1 ukes ferie. Som intern i EVRYs Innovation Hub får du mulighet til å bidra til EVRYs tankeledelse. Gjennom konsepter, prototyper, whitepapers og kundeprosjekter vil du være med på å demonstrere hvordan nye teknologier og markedstrender er med på å forme fremtiden. Disse trendene og teknologiene kan være Open banking, kunstig intelligens, blockchain, Internet of Things, fremtidens bank, AR/VR m.m. For sommerens internship ser vi etter fire profiler, men dersom du er en hybrid med erfaring fra mer enn ett felt er det et pluss.    Business analyst/Business developer/Konseptuvikler Du er i gang med en mastergrad innen IT, økonomiske fag, design, eller annen relevant bakgrunn Du har god forståelse for business og marked Du setter brukeropplevelsen først UX-designer med gode grafiske egenskaper Du har en relevant bachelorgrad og er gjerne i gang med en relevant master Du har god kjennskap til metoder for å samle innsikt om målgruppen, som f.eks Design Thinking Du er trygg på å fasilitere workshops og å utføre brukertester Du setter mennesker først, og sørger for at interaksjon på digitale flater er forståelig og brukervennlig   Front-end utvikler Du har en relevant bachelorgrad og er gjerne i gang med en master  Du er opptatt av å sikre gode brukeropplevlser Du har erfaring innen f.eks CSS, HTML, JavaScript, native-apper   Back-end utvikler Du har en relevant bachelorgrad og er gjerne i gang med en master God kjennskap til Java Du har gjerne erfaring med utvikling av API-er (REST) og integrasjon mot webservicer Erfaring med Git som versjoneringsverktøy Erfaring eller kjennskap til SQL og noSQL databaser Kjennskap til nodeJS er en fordel   Personlige egenskaper Du er selvdrevet og komfortabel med å jobbe selvstendig, men har en sterk «team spirit» Du har evnen til å arbeide under press, og levere til deadlines Du bidrar til et godt arbeidsmiljø ved å ta initiativ til og å delta på sosiale aktiviteter, og å spre entusiasme for arbeidet ditt. Erfaring med Design Thinking er en fordel, men ikke et krav Du er fleksibel og motivert av resultater.   Vi tilbyr En sommerjobb utenom det vanlige En unik mulighet til å drive innovasjon og konseptutvikling Stort ansvar og frie tøyler Muligheten til å jobbe med mennesker fra ulike bakgrunner Engasjerte og støttende kolleger   For å søke på stillingene, vennligst send inn CV, motivasjonsbrev og andre relevante dokumenter (portfolio, karakterutskrifter, attester, m.m).   Høres dette spennende ut?   For mer informasjon, ta kontakt med Head of Sprint Program, Åshild Marie Tveit Walseth, ashild.walseth@evry.com   Vi ser frem til å motta søknaden din!
05.09.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 22.554 ledige stillinger
Les mer om OmediaNorge AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter