Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Sosialkonsulent Akershus universitetssykehus HF (Ahus)

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi har ledig stilling som sosialkonsulent ved seksjon IR, Nordbyhagen.

Seksjon IR har vel 40 årsverk, og gir døgnbasert behandling innenfor tjenesteområdene avrusning og tilbakeholdelse etter helse- og omsorgstjenestelovens § 10-2 (og i begrenset grad § 10-3). Seksjonen står foran en betydelig konvertering av sitt tjenestetilbud gjennom etablering av akutt TSB (både poliklinikk og døgn) for hele avdelingens opptaksområde.

 

Arbeidsoppgaver

  • Kartlegging og utredning av sosiale forhold som arbeid, utdanning, økonomi, bolig og fritid. Kartlegging av psykososialt funksjonsnivå hos pasienter, samt forhold til pårørende og barns situasjon.
  • Holde seg oppdatert på kommunale tilbud innenfor opptaksområdet.
  • Innkalle, gjennomføre og delta i samarbeidsmøter med aktuelle instanser. Informasjon, råd og veiledning/ bistand om trygderettigheter, sosiale stønader og andre rettigheter etter lovverk og andre bestemmelser. Bistå ved søknader.
  • Sikre implementering og oppfølging av PLO- meldinger med kommuner.

Kvalifikasjoner

  • Bachelor i sosialt arbeid
  • Erfaring fra sosiale tjenester i NAV
  • Evne og ønske om å bidra inn i en seksjon som står foran endring og utvikling.
  • Fleksibel med tanke på arbeidsoppgaver.
  • Trives med høyt aktivitetsnivå i arbeidet.
  • God formuleringsevne både skriftlig og muntlig 

Personlige egenskaper

  • Være strukturert og systematisk 
  • Lojal mot bestemmelser gjort på avdelingsnivå.
  • Nytenkende og løsningsfokusert.
  • Personlig egnethet og samarbeidsevner er av avgjørende betydning

Vi tilbyr

  • Spennende oppgaver innen et fagområde i vekst og utvikling.
  • Lønn etter gjeldende tariff.
  • Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks. hytteutleie, teaterbilletter og mye annet.
  • Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud.
  • Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass.
  • Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

RSM er nesten helt overflødig Vi har et bredt tjenestespekter innen revisjon, transaksjoner og skatt, men det har jo de store selskapene også. Vi har fantastisk flinke folk, men det er vi jo ikke alene om. Vi har kontorer utenfor Oslo, men de andre har jo absolutt flere. Firmaturer, festligheter og idrettslag har vi også, vi som dem. Sånn sett er vi nesten overflødige. Men bare nesten. I kontrast til store selskaper, er vi akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. RSM kjennetegnes i stor grad av lagånd og samarbeid mellom kollegaer. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. Du vil derfor oppleve stor variasjon i arbeidsoppgaver, type kunder og bransjer. Vi er også kåret til en av Norges beste arbeidsplasser av Great Place to Work. Det i seg selv kan jo ikke være et dårlig utgangspunkt? Mange vil nok fortsatt velge en av de store, men det kan godt være du gjør lurt i å det minste vurdere oss. Kanskje du ikke er en av de som alltid følger flokken likevel? Hverdagen i det mellomstore revisjonsselskapet Som akkurat passe stor i konkurranse med store selskaper, har vi kanskje hakket mer tid å vie våre kunder, noen knepp mer personlig oppfølging og litt ekstra vilje til å prioritere kundene - selv de som ikke er store. For kundene våre er i all hovedsak mellomstore, eierstyrte virksomheter - altså kjernen i norsk næringsliv. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. For å lykkes i vår arbeidshverdag tror vi du kommuniserer og samarbeider godt, og at du evner å skape begeistring sammen med kunder og kollegaer. Hos oss får du muligheten til en faglig spesialisering, og evner du å veilede andre ansatte og å gi konstruktive innspill på veien, kan prosjekt- og personalledelse også være aktuelt for deg.   KOMPETANSE Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har minst to årsoppgjør på samvittigheten. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden kan være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte.
07.08.2019 Oslo, Bergen, Stord, Voss
RSM Advokatfirma AS er tilknyttet RSM Norge, og fungerer som både juridisk avdeling for revisjonsfirmaet RSM Norge og som selvstendig advokatfirma. RSM Advokatfirma yter juridiske tjenester med hovedvekt på skatt, merverdiavgift, selskapsrett og transaksjoner. Vi er alltid på utkikk etter flinke folk, og er interessert i å høre fra deg som er nysgjerrig på oss. KOMPETANSE Hvem er så du? Vi håper du har levert mastergraden med gode resultater for noen år siden, og at du har særlig interesse for skatt, merverdiavgift og/eller selskapsrett. Ideelt sett har du noe erfaring fra juridiske problemstillinger i et internasjonalt perspektiv. Vi tror du får energi av å fordype deg i faglige problemstillinger og av å jobbe selvstendig. Samtidig tror vi du har gode samarbeidsevner, og trives med å jobbe i tett relasjon med kunder og kollegaer. Du bør like å skrive og være flink til å kommunisere, både på norsk og engelsk, så vel muntlig som skriftlig. Hva kan du vente av oss? Vi er et lite advokatfirma, tilknyttet et akkurat passe stort revisjons- og rådgivningsselskap som fokuserer på kjernen av norsk næringsliv; de små og mellomstore virksomhetene. Det betyr at hos oss vil du være en litt større brikke i et litt mindre spill. Vi tror på det å jobbe tett med kunder og kollegaer. Dette er en unik mulighet til å lære av de beste, samtidig som du får jobbe selvstendig og dyrke fagnerden i deg ved å jobbe bredt innen våre juridiske områder. Hvis dette høres ut som deg eller noen du kjenner, nøl ikke med å ta kontakt med oss.
14.08.2019 Oslo
The significance of electric system design is nowhere more apparent than in the automotive industry, where disruption is happening simultaneously and is affecting how vehicles are developed, certified manufactured and utilized. The move from today’s increasingly assisted vehicles to a fully automated autonomous machine offers tremendous opportunity and tremendous challenge. Similar observations can be made in other industries as well, including aerospace and machine building. Capital delivers advanced automation across a flow extending from electrical/electronic architecture definition, through detailed electrical design and wire harness manufacturing, to documentation & diagnostics. It includes powerful functionality for the electrical domain including functional verification, manufacturing process generation, and configuration & design change management. Siemens Digital Industies Software is currently looking for a Presales Manager to provide leadership to the EMEA Capital PreSales team supporting the sales teams across Europe. As part of a Zone PreSales Management team, the candidate would manage the existing team of PreSales technical and business development resources to deliver high quality, value driven solutions and presentations to support the sales of the Company's software and meet the goals of the business. The individual will provide coaching in, the development and delivery of customer vision/solution demonstrations, presentations, benchmarks and showcases. In partnership with the Portfolio Development, Sales Orchestrators, Channel Partner and management, contribute to the sales pipeline strategy, understanding the PreSales contribution requirements. Review Key pursuits and accounts agreeing common approach and priorities. Manage business operations including budget/cost control, business planning, monitoring, and reporting. Manage personnel decisions such as recruitment, training and development, performance management, etc., in line with relevant regulations. Participate in relevant Zone level meetings and/or councils contributing to planning and reporting for required activity. Contribute to global initiatives originating from agreed council priorities and strategy. Responsibilities: Leadership & Mentoring Individually, or as part of the PreSales Management team, define and drive the PreSales agenda across Zone to ensure that initiatives are focused toward using high quality, repeatable delivery and customer excellence to drive future software sales Contribute to, and where appropriate own, specific initiatives for business, process improvement and knowledge management that support the Zone, Country and PreSales business objectives Provide advice and coaching to PreSales team on the development and delivery of high quality technical and value presentations, communications of process and industry best practice adoption to customers in order for the customer to gain highest value from their PLM Solution. Supports Definition, Development and Delivery of Domain Proofs and Value propositions Serve as a business & commercial advocate within the PreSales team to deliver guidance and advice on business rigour within customer facing agenda and software sales pursuit Working with the internal support functions and within the appropriate headcount policies and zone plan, take ownership of and drive the recruitment and selection of relevant PreSales staff, ensuring the advice and counsel is sought from the appropriate functional management where required Operations Establish efficient team structure within the PreSales team and effectively delegate responsibility within the team to achieve high quality PreSales delivery in line with company objectives. Directs the PreSales activities of a PreSales team and act as an escalation point for process and customer issues. Liaise with other Zone and Country PreSales Managers to ensure consistency of approach Tracks customer purchasing and usage trends across zone sharing, suggesting and working with appropriate sales management to determine standards, processes and strategies, and identifying any gaps. Represents and contributes "all levels" of the voice of the customer for technical and business strategy development with sales management and into Product Development Pays close attention to major PreSales pursuits and develops senior business relationships to help support the software sale Regularly review accounts and pursuits in team to manage PreSales priorities, work allocation and business risks, using the sales pipeline to support prioritisation, drive activities and allocate suitable resource Lead team activity to support the adoption and implementation of Siemens Best Practice processes and procedures for the delivery of PreSales activities within Siemens, Channel Partners, and Strategic Partner companies. Contribute to the development of country partner strategy and provide a support infrastructure, training and mentoring to enable the growth of PreSales skills to the channel, systems integrators and strategic partners Supports activities to communicate  capabilities via internal and external Awareness and Marketing Events. PreSales Delivery Support definition of Sales Account Strategy with supporting Value Proposition, Solution Outline and presentations. Be the "challenger". Lead and mature the team to select the appropriate tools to determine the relevant level of technical proof and ROI needed to satisfy the prospects needs Contribute to the creation and definition of Standards / Know How regarding PLM Value Messaging and/or Industry/Process Best Practices For Strategic bid proposals, lead the bid team, liaise across the sales, presales and services functions to provide oversight and consultancy for, and communicate a clear vision of, the proposed solution within the industry context of the customer. Requirements: A degree in a general Engineering subject (e.g. Electrical, Software, Systems Engineering) Ability to articulate value of complex software solutions to different levels in organizations Demonstrated understanding of challenges in industrial electric/electronics development processes (ECAD) Proven leadership skills for geographically distributed teams. Experience in technical sales, or business development function. Engineering tool know-how for ECAD tools Able to travel to EMEA countries and communicate effectively with multiple nationalities and cultures. Hugely beneficial to have: Enterprise Architecture definition, in particular with Big Block diagrams Experience with interfacing to CAD, PLM and other enterprise tools Experience with Mentor, Zuken, Vector or Dassault portfolio. Job ID: 185977 Organization: Digital Industries Company: Siemens Industry Software Limited Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
29.10.2019 Norge
Dresser-Rand AS, et selskap i Siemens konsernet, er en av de største globale leverandørene av spesiallagde gassturbindrevne kraftgeneratorer og kompressorer og gassturbiner. Med gassturbiner fra 1 til 55 MW kraft, støtter Dresser-Rand AS olje- og gassindustrien på offshore og landbaserte installasjoner over hele verden.Dresser-Rand er lokalisert i Kongsberg Teknologipark.  På grunn av økt oppdragsmengde søker vi: INNKJØPER / SENIOR INNKJØPER OPPGAVER: Innkjøp og oppfølging av bestillinger til prosjekt Evaluere tilbud fra leverandører og anbefale kjøpsbeslutninger Sikre at anskaffelsen er i tråd med selskapet prosedyrer og anskaffelsesregelverk Gjennomføre forhandlinger Oppfølging av innkjøpsordrer og leverandører som sikrer rettidig levering Holde tett dialog med internkunder for oppfølging av innkjøp/leveranser KVALIFIKASJONER: Teknisk utdannelse og/eller relevant erfaring Minimum 2 års erfaring som innkjøper innen fortrinnsvis olje & gass Pro-aktiv og erfaring med arbeid i team og selvstendig Kjennskap til bruk av Excel, Word og Outlook Kunnskap om ERP systemer (SAP er en fordel) Gode kommunikasjonsevner på engelsk, både muntlig og skriftlig' PERSONLIGE EGENSKAPER: Strukturert og ordensmenneske Kremmerånd Takle til tider høy aktivitet og evne prioritering ihht satte frister Løsningsorientert
19.11.2019 Kongsberg
Dresser-Rand, A Siemens Business is one of the largest global suppliers of custom-engineered rotating equipment solutions for long-life, critical applications in the oil, gas, chemical, petrochemical, process, power, military, and other industries worldwide.  Kongsberg Norway is home to Dresser-Rand worldwide center of excellence for gas turbines and mechanical driven gas turbine packages. With a gas turbine power range from 1 to 55 MW Dresser-Rand AS supports the oil and gas industry on offshore and land-based installations around the world. Responsibilities : Be able to participate as problem solver, both in new projects and in field. Participate in verification of HW/SW design for Gas Turbine package and auxiliary modules Secure quality and on time delivery of customer documentation  Secure that controls design, drawings, specification, components, materials and procedures are in line with Dresser-Rand processes and complies with customer specifications, international standards and local regulations Participate in control panel in-house IAT and FAT Support commissioning and start up activities Capable to travel offshore for problem solving and field support Be able to participate in technical meetings with customers and suppliers. Required Qualifications: Bachelor degree or higher in relevant Control/Automation engineering Preferably minimum 5 years of relevant experience with packaging design of rotating equipment to oil and gas market, onshore and offshore Excellent IT skills  Experience with SW programming (Woodward, Allen-Bradly, Siemens, etc.) Ability to adapt and execute tasks on short notice Good English skills, both written and oral Hectic working environment with many parallel tasks. Technical contributor across engineering disciplines. Contact:  Anders Eriksen +47 45 12 08 62   Job ID: 186936 Organization: Gas and Power Company: Dresser-Rand AS Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
19.11.2019 Kongsberg
UCO Kjeller søker driftsleder til modulavdelingen Modulavdelingen består av 6 dyktige fast ansatte, samt en god del innleide underentreprenører og tjenesteytere. Grunnet økende oppdragsmengde søker vi nå en ny kollega. Du vil her bli en av to driftsledere som vil koordinere den interne driften av avdelingen, samt montasje og serviceoppdrag ute på våre utleide modulrigger. I stillingen inngår også ansvaret for håndtering av utleieforhold vedrørende letthus, toalettkabiner og containere. Du vil jobbe tett med avdelingsleder for avdelingen. Utstrakt kundekontakt må påregnes.  Hos oss vil du være en del av et profesjonelt miljø med høy fagkompetanse og yrkesstolthet.  Vi har et positivt og inkluderende arbeidsmiljø, hvor det å yte det lille ekstra er viktig for å finne kundens beste løsning.  Aktivt HMS-arbeid står sentralt hos oss og vi har hele tiden fokus på egen og andres sikkerhet.   Dine hovedarbeidsoppgaver vil blant annet være:  Koordinere drift og utleie av moduler, letthus, containere og toalettkabiner  Administrative oppgaver som fakturering, ordreskrivning, vare og tjenestebestilling  Rådgivning til kunder vedrørende tilbud og andre henvendelser på telefon og over disk  Logistikkrelaterte oppgaver, herunder transportbestillinger  Holde kontroll på lageret og organisering av verksted  Koordinere bemanningen   Vi ser etter følgende kvalifikasjoner:  Erfaring med kundebehandling  Erfaring fra bygg- og anleggsbransjen  Teknisk fagbrev innen byggrelaterte fag er en fordel, men ikke et krav  Økonomisk forståelse  Førerkort kl. B  Truckførerbevis   Gode PC-kunnskaper  Gode skriftlige og muntlige fremstillingsevner på norsk  Gjerne kranførerbevis (ingen betingelse)  Ønskede egenskaper:  Høyt kundefokus  Fleksibel og lærevillig  Strukturert og engasjert   Takler hektiske dager  Godt humør  Pålitelig  Vi tilbyr:  Konkurransedyktige betingelser  Gode pensjons- og forsikringsordninger  Aksjespareprogram  Firmahytter  Bonusordning  Dersom dette høres interessant ut, ser vi frem til å motta din CV og søknad snarest. Søknadene behandles fortløpende.  Kontakt Terje Paulsen, Regionsjef Sør-Øst - tlf 982 10 336 Jolita Asak, HR-sjef - tlf 915 47 239 UCO er en utleie- og serviceleverandør, etablert i 2002. Vi leier ut maskiner og utstyr, leverer komplette riggtjenester og tilbyr sikkerhetsopplæring gjennom UCO-skolen. Våre kunder er de profesjonelle brukerne og vi har en bred kundeportefølje innen BA-markedet, industri og offentlige virksomheter. UCO er en av Norges største og mest fremtidsrettede aktører innen utleiebransjen med årlig omsetning på NOK 1 mrd.(2018) og 245 serviceorienterte medarbeidere. Vi jobber for å finne kundens beste løsning og for å yte det lille ekstra.
02.12.2019 Skedsmo
Juridisk stab i divisjon Innsats søker engasjert og erfaren skattespesialist. Du må ha en særlig interesse for å finne gode løsninger på juridiske utfordringer og ha interesse for sammenhengen mellom jus, systemløsninger og samfunnsutvikling. Vi ser spesielt etter deg som har kompetanse og interesse innenfor et eller flere av fagområdene skattekriminalitet, internasjonal selskapsbeskatning og regnskaps jus. Personlige egenskaper tillegges stor vekt. Juridisk stab skal på vegne av divisjonsdirektøren sikre ensartet og riktig rettsanvendelse i divisjonen, bidra med regelverksutvikling, og for øvrig ha ansvar for de juridiske oppgavene innenfor egen divisjon. Juridisk stab er divisjonenes kontaktpunkt mot Skattedirektoratet. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver bidra til rettssikkerhet og likebehandling innad i divisjonen og mellom divisjonene  intern rådgivning og kvalitetssikring   delta i juridisk utredningsarbeid og annet regelverkutviklingsarbeid  bidra med juridisk kompetanse inn i arbeidet med systemene, tjenestene og prosjektene som divisjonen har ansvar for   samarbeid med øvrige fagmiljøer i Skatteetaten og med eksterne samarbeidspartnere  bidra i den faglige utviklingen i divisjonen  delta i fagnettverk/fagteam   kompetanseutvikling/foredragsvirksomhet   rettssaksarbeid Kvalifikasjoner juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap   annen særlig relevant kompetanse eller erfaring kan kompensere for kravet til utdanning  meget god fagkompetanse  det er nødvendig med relevant erfaring fra privat og/eller offentlig virksomhet, gjerne fra Skatteetaten Personlige egenskaper god skriftlig og muntlig fremstillingsevne  god rolleforståelse  evne til raskt å sette seg inn i nye problemstillinger og tenke helhetlig  gode samarbeidsevner og motivert til å veilede andre  er strukturert og jobber selvstendig  utviklingsorientert og tar ansvar utover eget ansvarsområde   høy arbeidskapasitet og leveranseevne  Vi tilbyr utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i et inspirerende arbeidsmiljø med høyt faglig nivå  aktive og engasjerte faglige ledere og gode karrieremuligheter  tverrfaglig teamarbeid  muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker  kompetanseutvikling  fleksitid og betalt overtid   trening i arbeidstiden  en raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som seniorskattejurist (kode 1501) eller seniorrådgiver (kode 1364), frakr 800 000 -  kr 1 000 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes.  
10.12.2019 Oslo
Verden og samfunnet endrer seg i rask takt. Økt internasjonalisering, digitalisering og ny teknologi gir rom for nye forretningsmodeller og tilpasninger. Skatteetaten er opptatt av å arbeide risiko- og kunnskapsbasert, endre seg i takt med omverden og være en organisasjon for fremtiden. Til avdeling Innsikt søker vi to kreative og initiativrik medarbeider med gode analytiske evner og utpreget interesse for å jobbe med avanserte dataverktøy. Du må være dyktig til å søke opp relevant informasjon fra åpne kilder, og videre kunne strukturere og videreformidle informasjonen på en profesjonell og kvalitativ måte. Vi søker etter to medarbeider som skal følge med på ny teknologi og programvare. Den vi ser etter må ha evne til å se hvordan data fra nye løsninger kan påvirke og endre måten næringsdrivende og personer tjener penger på. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver identifisere og skaffe kunnskap om potensielle nye risikoer og trender som oppstår i omverden, både fysisk og digitalt følge med på utviklingen i hvordan næringslivet bruker ny teknologi, blant annet programvare som kombinerer internett, PC og mobiltelefon, betalingsløsninger på internett og apper på mobiltelefon evne og interesse for å kartlegge aktører på internett opp mot ulike systemer og andre relevante fakta bruk av verktøy og programmering for å hente ut informasjon fra åpne kilder på internett utarbeide analyser av ulike områder som genererer inntekter samt trendanalyser på ulike områder der Skatteetaten har behov for informasjon informere og holde foredrag og presentasjoner internt og eksternt utvikling og tilpassing av verktøy             Kvalifikasjoner 3 - 4 årig relevant utdanning fra universitet/høyskole, f.eks IT-ingeniør, siviløkonom eller statsviter med svært gode IT-kunnskaper relevant erfaring kan i enkelte tilfeller oppveie krav til utdanning for tilsetting som seniorrådgiver kreves relevant erfaring/fagkunnskap interesse og erfaring fra programmering/utvikling samt evne til å utnytte dette til informasjonsinnhenting og analysearbeid interesse for teknologi og evne til raskt å tilegne deg ny teknologi ha god formidlingsevne på et klart norsk språk, både skriftlig og muntlig må ha gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig nyutdannede oppfordres til å søke                 Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner ha evne til å arbeide selvstendig, men også i team er nysgjerrig, initiativrik og nytenkende interesse for teknologi og evne til raskt å tilegne deg ny teknologi    Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger       Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 530 000 til kr 600 000 eller som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 580 000 til kr 730 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisetid må påregnes.   
10.12.2019 Oslo
Vis alle 19.722 ledige stillinger

Bli kjent med Akershus universitetssykehus HF (Ahus)

Stillingsbeskrivelse

Vi har ledig stilling som sosialkonsulent ved seksjon IR, Nordbyhagen.

Seksjon IR har vel 40 årsverk, og gir døgnbasert behandling innenfor tjenesteområdene avrusning og tilbakeholdelse etter helse- og omsorgstjenestelovens § 10-2 (og i begrenset grad § 10-3). Seksjonen står foran en betydelig konvertering av sitt tjenestetilbud gjennom etablering av akutt TSB (både poliklinikk og døgn) for hele avdelingens opptaksområde.

 

Arbeidsoppgaver

  • Kartlegging og utredning av sosiale forhold som arbeid, utdanning, økonomi, bolig og fritid. Kartlegging av psykososialt funksjonsnivå hos pasienter, samt forhold til pårørende og barns situasjon.
  • Holde seg oppdatert på kommunale tilbud innenfor opptaksområdet.
  • Innkalle, gjennomføre og delta i samarbeidsmøter med aktuelle instanser. Informasjon, råd og veiledning/ bistand om trygderettigheter, sosiale stønader og andre rettigheter etter lovverk og andre bestemmelser. Bistå ved søknader.
  • Sikre implementering og oppfølging av PLO- meldinger med kommuner.

Kvalifikasjoner

  • Bachelor i sosialt arbeid
  • Erfaring fra sosiale tjenester i NAV
  • Evne og ønske om å bidra inn i en seksjon som står foran endring og utvikling.
  • Fleksibel med tanke på arbeidsoppgaver.
  • Trives med høyt aktivitetsnivå i arbeidet.
  • God formuleringsevne både skriftlig og muntlig 

Personlige egenskaper

  • Være strukturert og systematisk 
  • Lojal mot bestemmelser gjort på avdelingsnivå.
  • Nytenkende og løsningsfokusert.
  • Personlig egnethet og samarbeidsevner er av avgjørende betydning

Vi tilbyr

  • Spennende oppgaver innen et fagområde i vekst og utvikling.
  • Lønn etter gjeldende tariff.
  • Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks. hytteutleie, teaterbilletter og mye annet.
  • Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud.
  • Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass.
  • Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • DES 11
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • DES 12
    2019
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • DES 13
    2019
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • DES 14
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • DES 15
    2019
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • DES 17
    2019
    6 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • DES 18
    2019
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
38 ledige stillinger
Internship / Praktikanter