<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

AKKVISISJONSSJEF REGION SYD JM Norge AS

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn.

JM er i stadig vekst, og for å sikre oss de mest attraktive boligtomtene søker vi nå en kommersiell og fremoverlent Akkvisisjonssjef til vårt kontor i region Syd. Kontoret består av 50 dyktige medarbeidere og ligger på Sem utenfor Tønsberg. Herfra dekker vi JM-prosjekter i Vestfold og Buskerud. Stillingen rapporterer til Regiondirektør og du vil inngå i hans ledergruppe.

 

 

Kvalifikasjoner og egenskaper

  •  Stor interesse for eiendomsmarkedet og et bredt kontaktnett i bransjen.
  •  God forståelse for boligutviklingsprosesser
  •  Sterk i forhandlingssituasjoner og forretningsmessig teft
  •  Evne til å være kreativ og identifisere nye muligheter
  •  Strukturert arbeidsmetode
  •  Gode kunnskaper om parametere og sammenhenger som gir lønnsomme prosjekter
  •  Gode kunnskaper om digitale arbeidsverktøy, spesielt MS Office
  •  Høyere relevant utdannelse på masternivå eller tilsvarende 
         Annen/kortere utdannelse kan være tilstrekkelig avhengig av erfaringsbakgrunn

Dine ansvarsområder

  •  Analysere muligheter og utbyggingspotensial for nye potensielle tomter
  •  Forhandle med tomteselgere og samarbeidspartnere
  •  Vurdere markedspotensial og kostnader for nye potensielle tomter
  •  Utarbeide kalkyler og presentasjoner for styrende organer
  •  Gjennomføre kontraktsprosesser med juridisk bistand
  •  Bistå i gjennomføringen av prosjekter
  •  Bistå i forvaltning av eiendommer i tidlig fase
  •  Lede akkvisisjonsavdelingen, personalansvar for 1-2 personer

 

Vi kan tilby

  •  Du blir en del av et av Norges fremste kompetansemiljøer innenfor boligutvikling
  •  En utfordrende og ansvarsfull rolle i et miljø med engasjerte og dyktige kollegaer
  •  Fleksibel arbeidstid
  •  Konkurransedyktige lønnsvilkår
  •  Gode pensjons- og forsikringsordninger
  •  Utviklingsmuligheter i et miljø med fokus på kontinuerlig forbedring og lærling

 

For ytterligere informasjon om stillingen kontakt regiondirektør Svein Sundby, mobil 93442523 mail svein.sundby@jm.no

Alle henvendelser behandles konfidensielt.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Vi søker sykepleiere og vernepleiere, samt teamleder til våre avdelinger innen psykisk omsorg i Alta Du har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Kvalifikasjoner 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; vernepleier eller sykepleier Tilleggsutdanning er ønskelig. Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening                                                 Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Kost og losji inngår. Dette er en arbeidstidsordning som gir god mulighet for å pendle til arbeidet. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte en av våre ledere for mer informasjon: Avdelingsleder: Inger Lise Borch Telefon: 995 74 637
17.03.2019 Alta
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og ikke er redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere!. Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner  3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, sykepleier eller annen relevant utdanning Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og /eller pleie er ønskelig Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte virksomhetsleder: Aleksander Tretnes, telefon 48221803
11.07.2019 Målselv, Lenvik, Storfjord
Stendi søker miljøterapeuter til våre barnevernsavdelinger i Alta - er DU vår nye kollega? Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, pedagog med relevant videreutdanning dvs. videreutdanning i spesialpedagogikk/sosialpedagogikk/famile,- nettverksterapi/kognitiv miljøterapi. Eller sykepleier med videreutdanning i psykiatri/familie, - nettverksterapi/kognitiv miljøterapi Ruskompetanse og traumekompetanse en fordel. Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Personlig egnethet vil bli vektlagt Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder Anette Pettersen, e-post: anette.pettersen@stendi.no
17.09.2019 Alta
Vi ønsker å styrke vårt regnskapsteam og søker nå en Teamleder regnskap til Norges ledende private helseforetak, Aleris Helse AS. Stillingene innebærer ansvar for regnskapsføring og økonomisk oppfølging av Aleris Helse AS, og vil inngå i et større regnskapsmiljø på ti personer. I rollen vil du ha et bredt spekter av arbeidsoppgaver, hvor du vil ha ansvar for både system og operasjonell regnskapsføring. Stillingene rapporterer til Regnskapssjef. Arbeidsoppgaver Ansvar for månedsavslutning og avstemminger av balanse MVA-rapportering Registrering og oppfølging av inngående faktura Føring av banktransaksjoner/remittering Fakturering, kreditering og oppfølging av inkassosaker Generell bilagsføring Behandle henvendelser fra intern og ekstern pr tlf og e-post Andre ad hoc oppgaver Kvalifikasjoner Autorisert regnskapsfører med minimum 5 års erfaring med regnskapsarbeid Gode Excel-kunnskaper, og god IT-forståelse generelt God kjennskap til avstemminger og dokumentasjoner God systemkompetanse, spesielt Visma Global, Visma dokumentsenter og AdraMatch. Fordel om du også har kjennskap til VitariConnect og Skalpell Gode språkkunnskaper, både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Flink til å kommunisere med andre, både på tlf og e-post Personlige egenskaper Vi ser etter deg som er strukturert og nøyaktig. Samtidig trives du i et høyt arbeidstempo, er fleksibel og løsningsorientert. Vi er åpne for at du er nysgjerrig og alltid søker læring og utvikling. Du må gjerne ha gode samarbeidsevner og være service innstilt, samt ha evner å bidra til et godt arbeidsmiljø i avdelingen og selskapet. Vi tilbyr Vi kan tilby en sentral stilling i et ledende konsern i en bransje i kontinuerlig vekst. Du vil få en variert rolle, med gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Vårt arbeidsmiljø er uformelt og inkluderende, og du vil jobbe sammen med dyktige og engasjerte kollegaer. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, og holder til sentralt på Oslo City. Kontaktperson Julie A. Trønnes, Leder Research hos Succedo AS Tlf. 92 26 65 05/22 55 47 00 eller mail: julie.tronnes@succedo.no
24.01.2020 Oslo
Du har erfaring. Er drivende nysgjerrig. Og du ønsker nye, faglig dyktige sparringspartnere. Det gjør vi også.   Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget. Om du har ti eller to års erfaring, er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Kreativ frihet Vi har ingen tro på strømlinjeformede arbeidsplasser. Vi tror på kreativ frihet, personlig utvikling og muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, og, ikke minst, den tekniske situasjonen hos kundene man jobber for. Det er din innsikt, dine evner og din vurdering der og da som, i samarbeid med teamet ditt, skaper resultater. Og hvis du ønsker, er mulighetene for å utvikle deg videre store. Både innenfor eget fagområde eller over i helt nye retninger og ansvarsområder. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Blant faggruppene vi har i 2019 finner du for eksempel Cloud Native Architecture, Funksjonell programmering og Produktutvikling & kryssfunksjonelle team. Sjekk også ut: Podcasten vår: https://shows.pippa.io/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Bekk Teknologiradar: https://radar.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 28.161 ledige stillinger

Bli kjent med JM Norge AS

  • Hva gjør JM unikt?
    "Noe som skiller JM fra andre selskaper i vår bransje er at vi jobber så strukturert med å stadig forbedre oss, og at vi har både en kultur og en selskapsstruktur for å gjøre det."
    Martin Asp Administrerende direktør
  • Sikkerhet først!
    "I JM jobbar vi säkert, eller inte alls!"
    Johan Skoglund Konserndirektør
,,
Kunnskapsrike og engasjerte medarbeidere er avgjørende for vår fremgang
Les mer om JM Norge AS

Stillingsbeskrivelse

I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn.

JM er i stadig vekst, og for å sikre oss de mest attraktive boligtomtene søker vi nå en kommersiell og fremoverlent Akkvisisjonssjef til vårt kontor i region Syd. Kontoret består av 50 dyktige medarbeidere og ligger på Sem utenfor Tønsberg. Herfra dekker vi JM-prosjekter i Vestfold og Buskerud. Stillingen rapporterer til Regiondirektør og du vil inngå i hans ledergruppe.

 

 

Kvalifikasjoner og egenskaper

  •  Stor interesse for eiendomsmarkedet og et bredt kontaktnett i bransjen.
  •  God forståelse for boligutviklingsprosesser
  •  Sterk i forhandlingssituasjoner og forretningsmessig teft
  •  Evne til å være kreativ og identifisere nye muligheter
  •  Strukturert arbeidsmetode
  •  Gode kunnskaper om parametere og sammenhenger som gir lønnsomme prosjekter
  •  Gode kunnskaper om digitale arbeidsverktøy, spesielt MS Office
  •  Høyere relevant utdannelse på masternivå eller tilsvarende 
         Annen/kortere utdannelse kan være tilstrekkelig avhengig av erfaringsbakgrunn

Dine ansvarsområder

  •  Analysere muligheter og utbyggingspotensial for nye potensielle tomter
  •  Forhandle med tomteselgere og samarbeidspartnere
  •  Vurdere markedspotensial og kostnader for nye potensielle tomter
  •  Utarbeide kalkyler og presentasjoner for styrende organer
  •  Gjennomføre kontraktsprosesser med juridisk bistand
  •  Bistå i gjennomføringen av prosjekter
  •  Bistå i forvaltning av eiendommer i tidlig fase
  •  Lede akkvisisjonsavdelingen, personalansvar for 1-2 personer

 

Vi kan tilby

  •  Du blir en del av et av Norges fremste kompetansemiljøer innenfor boligutvikling
  •  En utfordrende og ansvarsfull rolle i et miljø med engasjerte og dyktige kollegaer
  •  Fleksibel arbeidstid
  •  Konkurransedyktige lønnsvilkår
  •  Gode pensjons- og forsikringsordninger
  •  Utviklingsmuligheter i et miljø med fokus på kontinuerlig forbedring og lærling

 

For ytterligere informasjon om stillingen kontakt regiondirektør Svein Sundby, mobil 93442523 mail svein.sundby@jm.no

Alle henvendelser behandles konfidensielt.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JAN 26
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)