Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

ELEKTRIKER, AUTOMATIKER OG ENERGIMONTØR Bravida

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

I forbindelse med økende oppdragsmengde søker vi etter flere automatikere, elektrikere og energimontørerer til vår avdeling. Avdelingen har i dag 14 medarbeidere og en omsetning på ca. 25 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak på olje og gassinstallasjoner både on- og offshore.

 

Arbeidsoppgaver

Som fagarbeider i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type hovedsakelig knyttet mot bedriftsmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte
  • Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig
  • Dokumentasjon av oppdragene
  • Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid
  • Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag
  • Utredninger/feilsøking av tekniske systemer
  • Mersalg mot kunder
  • Kommunikasjon med kunder og prosjektleder
  • Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur
  • Reiseoppdrag på olje og gassinstallasjoner i inn- og utland, samt offshore

 

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev som automatiker, elektriker eller energimontør.
  • Minimum 2 års erfaring som fagarbeider
  • Erfaring fra servicearbeid er en fordel
  • Fordel med flere fagbrev innen elektro/automasjon
  • Førerkort klasse B
  • God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne

 

Personlige egenskaper

  • Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like
  • Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
  • Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du er pålitelig og ansvarsbevisst
  • Du samarbeider godt og er en lagspiller
  • Du har gode kommunikasjonsevner på norsk

 

Bravida tilbyr

  • En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer
  • Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger
  • Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen
  • Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Skatteetatens samfunnsoppdrag er å sikre det finansielle hovedgrunnlaget for offentlig sektor i Norge. Vi har nylig omorganisert for å møte stadig raskere endringer i samfunnet og gjennomgår store endringer. For å styrke oss i dette arbeidet søker vi en erfaren kommunikasjonsrådgiver til vår HR-avdeling. HR-avdelingen i Skattedirektoratet har et overordnet ansvar for helhetlig styring og utvikling av HR i Skatteetaten.  Vi ser etter deg som har et sterkt engasjement for endringskommunikasjon og arbeidsgiverprofilering (employer branding), og som kan bidra til å løfte etatens arbeid på disse områdene.  Vi ønsker oss en kommunikasjonsrådgiver som har en god penn og et kreativt blikk. Du er god til å bruke tekst og visuelle virkemidler og skreddersy innhold til ulike målgrupper. Du er engasjert og effektiv i det du gjør, og deler raust av erfaringen din med kolleger.  Du vil ha tett kontakt og utstrakt samarbeid med Kommunikasjonsavdelingen i Skattedirektoratet og øvrige kommunikasjonsressurser i etaten. Du vil også delta i prosjekter på tvers av fagmiljøer i etaten.  Arbeidsoppgaver ansvar for intern kommunikasjon i etaten på HR-avdelingens ansvarsområder utarbeide kommunikasjonsmål og -planer som understøtter etatens HR-strategi og mål planlegge og gjennomføre kommunikasjonstiltak i tråd med mål og satsningsområder være kommunikasjonsfaglig rådgiver for HR-direktør og hennes ledergruppe være sentral driver i arbeidet med å synliggjøre Skatteetaten som en attraktiv arbeidsgiver eksternt (employer branding) identifisere, utarbeide og løfte fram temaer som er viktige for ansatte i etaten produsere og publisere budskap, tekster, video og bilder til ulike (digitale) flater Kvalifikasjoner høyere utdanning innen kommunikasjonsfag eller journalistikk er ønskelig bred erfaring med internkommunikasjon og kommunikasjonsrådgivning, gjerne fra en større virksomhet kan vise til resultater fra bruk av strategisk kommunikasjon i endringsprosesser erfaring med arbeidsgiverprofilering svært god skriftlig, muntlig og visuell framstillingsevne evne til å strukturere og formidle informasjon på en enkel og effektiv måte – tilpasset målgruppe og kanal erfaring med nytenkende bruk av digitale kanaler og sosiale medier erfaring med internkommunikasjon og blikk for engasjerende og nyttige temaer for ansatte   Personlige egenskaper høy arbeidskapasitet og stor gjennomføringsevne  gode samarbeids- og kommunikasjonsevner kreativ og nysgjerrig  selvgående og initiativrik, men jobber gjerne i team god til å lytte og til å se en sak fra flere sider Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 650 000 – kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
20.08.2019 Oslo
Andregangsutlysning. Avdeling Utland består av to seksjoner som har ansvaret for produksjonen i det internasjonale segmentet. Avdelingen har ansvar for et korrekt skatte- og avgiftsmanntall, skal tilrettelegge for egenfastsetting og har ansvar for myndighetsfastsettelse, utvidet kontroll og klagebehandling.  Gruppen i Egersund har ansvar for kvalitet og oppfølging av personlige skattytere i det internasjonale segmentet, herunder kildeskatt på pensjon. De ansatte i gruppen utgjør et godt tverrfaglig samarbeidsmiljø og består av økonomer,  revisorer og jurister som har utfordrende og varierte arbeidsoppgaver. Vi ønsker nå å styrke gruppen med en jurist i teamet som behandler kildeskatt på pensjon.     Stillingen er nyopprettet og du får muligheten til å være med å utvikle og forme stillingens innhold.  Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.     Arbeidsoppgaver Kildeskatt pensjon utgjør 100% av stillingen. Dette inkluderer hovedsakelig: Saksbehandling – egne saker. Bistand til øvrige saksbehandlere i komplekse saker. Klagebehandling. Juridiske avklaringer, herunder ansvarlig for dialog inn mot juridisk stab. Bidra til regelutvikling/praksisendring innenfor eksisterende regelverk. Fordelingen mellom de ulike oppgavene - som nevnt ovenfor - vil variere gjennom året, og fra år til år, avhengig av utviklingen innenfor området. Noe reisevirksomhet må påregnes.  Kvalifikasjoner Du må ha master i rettsvitenskap. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. Det er ønskelig med erfaring fra internasjonal skatterett eller forvaltningsrett. Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk. Det er en fordel med kunnskap og interesse for digitalisering. Personlige egenskaper Du ser og forstår helhet i arbeidsoppgavene, samtidig som detaljer ivaretas. Du har en god gjennomføringsevne. Du er ansvarlig og strukturert. Du har fokus på brukerne våre. Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.   Vi tilbyr Muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker Utfordrende oppgaver og store fagmiljø Kompetanseutvikling Fleksitid og betalt overtid Trening i arbeidstiden En raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som skattejurist (kode 1413), fra kr 450 000 - kr 550 000 eventuelt seniorskattejurist (kode 1501), fra kr 516 000 - 750 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. 
20.08.2019 Eigersund
Brukerkontakt er en av fire avdelinger i divisjon Brukerdialog og har som oppgave å ivareta kontakten med etatens brukere i alle kanaler som skranke, telefon, e-post, chat og Facebook m.m. Avdelingen har også ansvar for ID-kontroll, forebyggende aktiviteter og saksbehandling på områder som er direkte relatert til brukerne.  Vi har nå ledig lederstilling i en av gruppene på Leikanger.  Vi søker deg som ønsker å bidra til den spennende endringsreisen som Skatteetaten står foran. Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø og evne å se de muligheter digitalisering og nye kanaler gir. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap.    Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver utvikle et godt fag- og arbeidsmiljø basert på medarbeiderinvolvering resultat- og personalansvar for egen gruppe og delansvar for seksjonens samlede resultatkrav delta aktivt i organisering og videreutvikling av avdelingens oppgaver med sikte på effektiv oppgaveløsning stor grad av samspill med de andre gruppene i seksjonen Noe reisevirksomhet må påregnes  Kvalifikasjoner Du må ha høyere relevant utdanning, minimum bachelor. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. Du må ha relevant kunnskap om fagområdet du skal lede Du må har god forståelse for brukernes behov Du bør ha god forståelse for samfunnsutviklingen, og potensialet digitaliseringen gir Det er en fordel at du har ledererfaring på tilsvarende nivå Personlige egenskaper Gode lederegenskaper  Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og har evne til å skape engasjement Du har pågangsmot og gjennomføringsevne Du er endringsorientert og tilpasningsdyktig i forhold til etatens skiftende rammevilkår Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som underdirektør (kode 1059), fra kr 630 000 – kr 760 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
20.08.2019 Leikanger
Vi søker Microsoft server driftsressurs for Skatteetatens arkivløsning. Som ansatt i infrastruktur Drift vil du være en viktig ressurs for å sikre stabile og tilgjengelige IT-tjenester. Du vil inngå i tverrfaglige team, både for å forvalte teknologien og for å videreutvikle våre virksomhetssystemer basert på Windows Server plattform – med hovedfokus på arkivløsningen – Ephorte 6 / Elements. Arbeidssted: Grimstad, Mo i Rana eller Oslo Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver installasjon, drift, vedlikehold og overvåkning av applikasjoner på Microsoft Server plattform konfigurasjon og optimalisering automatisering av drift og overvåkning for ovennevnte løsninger bidra til i kompetansebygging bistå i prosjekter og endringsprosesser utarbeide og vedlikeholde dokumentasjon sikre at systemene som utvikles er i henhold til våre design og arkitektur-kriterier for driftsbarhet Kvalifikasjoner høyere utdannelse på innen IT, minimum på bachelornivå driftserfaring med applikasjoner basert på Microsoft Server plattform driftserfaring med Microsoft Server 2012/2016, filhåndtering og feilsøking generell infrastrukturkompetanse erfaring fra virtualisering av miljøer/-installasjoner god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk ønskelig med kjennskap til arkivløsninger ønskelig med god kunnskap til Office produkter og integrasjoner ønskelig med kunnskap innenfor PowerShell, HTML, JavaScript Personlige egenskaper god samarbeids- og kommunikasjonsevne evne til å sette seg inn i brukernes utfordringer og omsette disse til gode løsninger trives med høyt tempo og har stor arbeidskapasitet strukturert og systematisk liker kombinasjonen drift- og prosjektarbeid Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som overingeniør/senioringeniør (kode 1087/1181), fra kr 550 000 – kr 730 000 avhengig av kvalifikasjoner. Stillingen har 6 måneders prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. Refnr: 2019/10919
20.08.2019 Oslo, Grimstad, Rana
Brenner du for digital endringsledelse og CRM? Da er du kanskje vår nye forretningskonsulent, eller tekniske CRM-konsulent!  Hver dag arbeider vi for å hjelpe våre kunder til å bli i bedre rustet til å håndtere kundeinteraksjon, bygge kundelojalitet, samt øke salget og lønnsomheten i sin virksomhet. Ved hjelp av automatisert markedsføring, datadrevet kundeinnsikt, IoT og CRM, sørger vi for relevante og engasjerende dialoger gjennom den digitale kundereisen. Vi åpner for å vri forretningsmodellen fra produkt og enkeltsalg, til mer langsiktige og lønnsomme kundeforhold som vil øke våre kunders konkurransekraft opp mot globale aktører. Stikkord er RPA, analytics, maskinlæring, IoT og samhandling.   Bidra til verdiskapning og økt forretningsverdi Vi opplever økt etterspørsel av konsulenter som kan realisere framtidens CRM-løsninger, og utvider derfor vårt kjerneteam bestående av forretnings- og tekniske konsulenter. Som konsulent hos oss vil du få muligheten til å delta i spennende prosjekter med fokus på rådgivning, analyse, design, utvikling og kvalitetssikring av CRM-løsninger, primært på Microsoft Dynamics-plattformen. I rollen som forretningskonsulent vil du ha ansvar for hele prosessen fra forretningsanalyse og spesifikasjon av løsning til konfigurering/konvertering og testledelse, og til opplæring og videre kundedialog. Som teknisk konsulent vil du utgjøre en sentral del av denne prosessen med hovedansvar for konvertering/konfigurering eller utvikling og produksjonssetting, til feilretting og videreutvikling av våre leveranser. Dette arbeidet fordrer at du evner å sette deg inn i og forstå kundens utfordringer, i tillegg til at du sikrer en helhetlig brukeropplevelse på tvers av plattformer og kanaler. Hos oss vil du jobbe i agile team med både kunder og kolleger.   Muligheter for personlig og faglig utvikling  Som konsulent hos oss blir du en del av et spennende Dynamics 365-miljø i et av Norges ledende konsulentselskaper. Vi kan tilby store utviklingsmuligheter, både personlig og faglig, gjennom deltakelse i kurs- og kompetanseplaner, kurs og sertifiseringer, og ikke minst utfordrende arbeidsoppgaver. Du blir en del av et sosialt og uformelt arbeidsmiljø, men med faget i sentrum. Våre konsulenter har lang erfaring og kompetanse innen ulike felt, og deler gjerne dette med deg via interne kurs eller andre faglige arrangementer hos oss. Kultur og samhold dyrker vi gjennom bl.a. interne arrangementer - med både sosialt og faglig innhold. Gjennom året arrangeres det også fjellturer, Hackatons, idrettslag, lønningstreff med mer.    Ønsket kompetanse: Høyere teknisk utdannelse Minimum 2 års arbeidserfaring med CRM, og/eller frontend-utvikling med dokumenterte resultater, gjerne med fokus på brukeropplevelse (UX) Erfaring med Dynamics 365-plattformen Erfaring med andre relevante fagområder er en fordel, eksempelvis analyse, BI, maskinlæring, IoT, RPA og/eller digital samhandling. Praktisk erfaring med HTML, CSS, JavaScript og/eller Webservices er et krav hvis du søker rollen som teknisk konsulent.   Du har stor interesse for faget, er nysgjerrig og har ambisjoner om å videreutvikle din kompetanse. Du er en lagspiller og ser verdien av kunnskapsdeling, både internt og eksternt. Resultater er noe du trigges av, og du motiveres i tillegg av å bidra til verdiskapning for dine kunder. Tilslutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner på norsk da du vil arbeide på prosjekter i offentlig og privat sektor.   Vil du bli Norges råeste CRM-konsulent?  Da håper vi du søker stillingen! 
26.03.2019 Oslo
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. Forretningsområde Grid Automation Systems og Service består i dag av ca 80 personer som holder til i moderne lokaler i Ole Deviks vei i Oslo med gode parkeringsmuligheter og ladestasjoner for elbiler. Vi leverer systemløsninger til norsk energiforsyning, fra driftssentraler til RTU og stasjonskontroll for trafostasjoner. Vi har et trivelig og uformelt arbeidsmiljø, hvor vi setter kunden i fokus, som igjen gir høy markedsandel og gode resultater takket være dyktige og engasjerte medarbeidere. ABB Compass Control System (CCS) benyttes i driftssentraler for nett og produksjon til norsk energiforsyning. Systemet er basert på åpne kommersielle standarder. Stikkord er Windows operativ system, IP i LAN/WAN, Visual Studio for applikasjonsutvikling, SQL, OPC, IEC-protokoller med mer for datautveksling. Ditt ansvar Som prosjektingeniør vil du jobbe med utvidelser og support på eksisterende driftssentraler som ABB har levert. Arbeidsoppgaver:• Prosjektering og konfigurering av ABB Compass Control System• Oppsett og konfigurering av PC, servere og nettverk• Små og store utvidelser, service og support på tidligere leverte anlegg• Ombygging, feilsøking, test og idriftsettelse hos våre kunder • Patch-håndtering av leverte systemerDu vil ha mye kundekontakt og noe reisevirksomhet i Norge må påregnes. Din bakgrunn • Elektro- eller dataingeniør med minimum 2 års relevant arbeidserfaring er det vi søker primært etter, men nyutdannede med rett bakgrunn er også aktuelle, gjerne innen fagområdene IT, energi og miljø, automasjon.• Erfaring med konfigurasjon av Microsoft operativsystem og PC/server-hardware, nettverk og IT-sikkerhet.• Interesse for IT løsninger og data kommunikasjon• Må beherske norsk flytende og ha god formuleringsevne både skriftlig og muntlig.• Førerkort for bilPersonlige egenskaper:• Du er strukturert, nøyaktig og etterrettelig• Du har fokus på å levere arbeid med god kvalitet og til rett tid• Evne til å arbeide både i team og selvstendig• Du behersker å jobbe med flere samtidige prosjekter Mer om oss Vi tilbyr:• Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver med gode muligheter for personlig og faglig utvikling• Et godt stabilt arbeidsmiljø der både medarbeidere og ledere bryr seg• God opplæring, med kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse med deg• Fleksibel arbeidstidsordning• Konkurransedyktige betingelserSøknadsfrist; 03.07.2019Vi ser frem til å motta din CV og søknadsbrev gjennom ABB's jobbsøkerportalHar du spørsmål til stillingen kan du kontakte Peter Roterud, Project ManagerPower Grids – Grid Automation på telefon +47 24165746 eller e-mail peter.roterud@no.abb.comVi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.
17.06.2019 Oslo
Graduate Business/Economy 2020 Would you like to start your career at one of the largest tech and consultant companies in the Nordics? Here with us, you'll become part of a community of highly motivated professionals passionate about shaping the future.   We are now recruiting new graduates who want to be a part of shaping the future – today! At EVRY, you will get the opportunity to help our customers digitalize and advance their businesses and successfully operate in a more competitive landscape.    Have you ever wondered what an IT-consultant might to, or what roles you might end up in? Below are a few examples, but trust us – there's so much more. Business analyst Business controller Business intelligence Change management Project management ERP   We're shaping the future at the forefront of technology, and we have high ambitions. With us, you'll find a big and close team that is passionate about creative solutions. Seeing as technology changes from day to day, we need you to be forward thinking and agile. In other words, this is a perfect opportunity for you if you want to develop as a professional, use your creativity to solve maybe-not-so impossible challenges and contribute to shaping our future.   What do we bring to the table? We have local teams set up across the entire Nordic region, and a family of 8000 strong to back it up. Our closeness enables a unique team spirit, customer interaction and an environment where you you’ll get things done. The simplicity and effectiveness that this kind of setting offers combined with flexible working conditions creates an unmatched work/life balance and the perfect soil for growing your talent.     Our Program Philosophy Our Graduate Program will not put you back in the school desk. We assume you’ve had enough of that? Instead the program aims of putting you face to face with the customer. And what can go wrong? With your leader, team and personal mentor having your back, and heaps of expert communities at your disposal? A whole lot to be honest. But hey, that’s learning too right?     Who might you be? Just by reading this, you pretty much qualify as an awesome person. In addition to being awesome, the following makes you qualified to become one of our Graduates.   Qualifications:     A minimum of a Bachelor’s degree, ideally within subjects such as: Business/organization, finance, economics, entrepreneurship, innovation, law, and other relevant fields. Fluency in one or more of the Scandinavian languages, as well as English both oral and written.     So, where might you be? We have available Graduate positions in several locations, for example Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Gjøvik, Brumunddal, and others. In the application form, you will be asked to fill in your preferred location.     We look forward to your application!   PS: We love a little bit of summer vacation, just like everyone else. You might not hear much from us during the summer, but trust us – you're not forgotten! You'll hear from us in August.
27.06.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Ringsaker
Would you like to start your career at one of the largest tech and consultant companies in the Nordics? Here with us, you'll become part of a community of highly motivated professionals passionate about shaping the future. We are now recruiting new graduates who want to be a part of shaping the future – today! At EVRY, you will get the opportunity to help our customers digitalize and advance their businesses and successfully operate in a more competitive landscape.   We are looking for people with a background or competence in IT/tech-related fields. Our graduates get to work with many technologies in different industries. For example, UX Design, AI/robotics, software development (Java, .Net) business intelligence, and much more. We're shaping the future at the forefront of technology, and we have high ambitions. With us, you'll find a big and close team that is passionate about creative solutions. Seeing as technology changes from day to day, we need you to be forward thinking and agile. In other words, this is a perfect opportunity for you if you want to develop as a professional, use your creativity to solve maybe-not-so impossible challenges and contribute to shaping our future.     What do we bring to the table? We have local teams set up across the entire Nordic region, and a family of 8000 strong to back it up. Our closeness enables a unique team spirit, customer interaction and an environment where you you’ll get things done. The simplicity and effectiveness that this kind of setting offers combined with flexible working conditions creates an unmatched work/life balance and the perfect soil for growing your talent.     Our Program Philosophy   Our Graduate Program will not put you back in the school desk. We assume you’ve had enough of that? Instead the program aims of putting you face to face with the customer. And what can go wrong? With your leader, team and personal mentor having your back, and heaps of techy communities at your disposal? A whole lot to be honest. But hey, that’s learning too right?     Who might you be? Just by reading this, you pretty much qualify as an awesome person. In addition to being awesome, the following makes you qualified to become one of our Graduates.     Qualifications: Preferably you have a minimum of a Bachelor’s degree within IT/tech-related subjects. For example Programming, Data engineering, Informatics and information processing Fluency in English, and preferably in one or more of the Scandinavian languages.         So, where might you be? We have available Graduate positions in several locations, for example Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Gjøvik, Brumunddal, and others. In the application form, you will be asked to fill in your preferred location.   We look forward to your application! PS: We love a little bit of summer vacation, just like everyone else. You might not hear much from us during the summer, but trust us – you're not forgotten! You'll hear from us in August.
27.06.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Ringsaker
Vis alle 22.076 ledige stillinger
Les mer om Bravida

Stillingsbeskrivelse

I forbindelse med økende oppdragsmengde søker vi etter flere automatikere, elektrikere og energimontørerer til vår avdeling. Avdelingen har i dag 14 medarbeidere og en omsetning på ca. 25 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak på olje og gassinstallasjoner både on- og offshore.

 

Arbeidsoppgaver

Som fagarbeider i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type hovedsakelig knyttet mot bedriftsmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte
  • Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig
  • Dokumentasjon av oppdragene
  • Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid
  • Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag
  • Utredninger/feilsøking av tekniske systemer
  • Mersalg mot kunder
  • Kommunikasjon med kunder og prosjektleder
  • Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur
  • Reiseoppdrag på olje og gassinstallasjoner i inn- og utland, samt offshore

 

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev som automatiker, elektriker eller energimontør.
  • Minimum 2 års erfaring som fagarbeider
  • Erfaring fra servicearbeid er en fordel
  • Fordel med flere fagbrev innen elektro/automasjon
  • Førerkort klasse B
  • God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne

 

Personlige egenskaper

  • Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like
  • Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
  • Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du er pålitelig og ansvarsbevisst
  • Du samarbeider godt og er en lagspiller
  • Du har gode kommunikasjonsevner på norsk

 

Bravida tilbyr

  • En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer
  • Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger
  • Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen
  • Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
15 ledige stillinger