Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Small Business Sales Leader - North Cisco Systems

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

The Small Business Sales Leader is a highly visible, strategic position responsible driving adoption of business acceleration initiatives across the North region. If you are looking for hands-on involvement in creating lasting change for Cisco, then this is the role for you.The Small Business (SB) Leader is the ultimately responsible for the Small Business Market in North. This includes the responsibility for the strategy orchestration in North and for the overall Small Business sales targets and accurate forecasting. The SB Leader is also accountable to establish all the necessary strategic relationships with the Small Business stakeholders, including customer distribution, partner and marketing teams, in order to drive the business planned activities.What You'll Do

  • You take a leadership sales manager role driving Cisco portfolio for Commercial/Small Business Sector sales vertical for North.
  • You are the go-to sales lead on Small Business Sector verticals developing a team of SB Sales Managers.
  • You are planning and orchestrating on both cisco-led and partner-led Small Business activities in collaboration with Marketing, Distribution, and Partner Organization at North level
  • You are Leading and monitoring Small Business resource activities and performance
  • You are developing and cultivating positive relationships with key decision makers in the market and partners contacts, including ecosystem partners.

Who You Are

  • You have demonstrable successful sales experience with 10+ years consistent record in technology sales.
  • Ideally you have led and handled to growth within the Small Business Segment with several years of experience as People Leader
  • You should think strategically about the business and have an in-depth knowledge of distribution, partner businesses and marketing to improve impact in the region in the area of Small Business.
  • You have good people management skills and capacity to influence others which are not directly reporting to you and ability to engage at CXO level
  • You should have knowledge of requirements to drive success in Small Business for hardware or software, or ideally both.
  • You have the ability to articulate and deliver business value to both internal and external stakeholders
  • You should be able to demonstrate strong collaboration and influence skills with assigned regions, peers, partners and customers
  • You sell and speak the Cisco language (tools, resources, acronyms, telling Cisco story)
  • You are proficient in team selling approach, comfortable applying business insight and financial expertise to identify & qualify selling opportunities.
  • You have strong negotiating skills to engage internal resources, including BDMs, Cisco Services and Partners.
  • You have fluency in English and one of local North languages

Why CiscoWe connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give us smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren’t afraid to change the way the world works, lives, plays and learns.We Are Cisco.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Skatteetatens samfunnsoppdrag er å sikre det finansielle hovedgrunnlaget for offentlig sektor i Norge. Vi har nylig omorganisert for å møte stadig raskere endringer i samfunnet og gjennomgår store endringer. For å styrke oss i dette arbeidet søker vi en erfaren kommunikasjonsrådgiver til vår HR-avdeling. HR-avdelingen i Skattedirektoratet har et overordnet ansvar for helhetlig styring og utvikling av HR i Skatteetaten.  Vi ser etter deg som har et sterkt engasjement for endringskommunikasjon og arbeidsgiverprofilering (employer branding), og som kan bidra til å løfte etatens arbeid på disse områdene.  Vi ønsker oss en kommunikasjonsrådgiver som har en god penn og et kreativt blikk. Du er god til å bruke tekst og visuelle virkemidler og skreddersy innhold til ulike målgrupper. Du er engasjert og effektiv i det du gjør, og deler raust av erfaringen din med kolleger.  Du vil ha tett kontakt og utstrakt samarbeid med Kommunikasjonsavdelingen i Skattedirektoratet og øvrige kommunikasjonsressurser i etaten. Du vil også delta i prosjekter på tvers av fagmiljøer i etaten.  Arbeidsoppgaver ansvar for intern kommunikasjon i etaten på HR-avdelingens ansvarsområder utarbeide kommunikasjonsmål og -planer som understøtter etatens HR-strategi og mål planlegge og gjennomføre kommunikasjonstiltak i tråd med mål og satsningsområder være kommunikasjonsfaglig rådgiver for HR-direktør og hennes ledergruppe være sentral driver i arbeidet med å synliggjøre Skatteetaten som en attraktiv arbeidsgiver eksternt (employer branding) identifisere, utarbeide og løfte fram temaer som er viktige for ansatte i etaten produsere og publisere budskap, tekster, video og bilder til ulike (digitale) flater Kvalifikasjoner høyere utdanning innen kommunikasjonsfag eller journalistikk er ønskelig bred erfaring med internkommunikasjon og kommunikasjonsrådgivning, gjerne fra en større virksomhet kan vise til resultater fra bruk av strategisk kommunikasjon i endringsprosesser erfaring med arbeidsgiverprofilering svært god skriftlig, muntlig og visuell framstillingsevne evne til å strukturere og formidle informasjon på en enkel og effektiv måte – tilpasset målgruppe og kanal erfaring med nytenkende bruk av digitale kanaler og sosiale medier erfaring med internkommunikasjon og blikk for engasjerende og nyttige temaer for ansatte   Personlige egenskaper høy arbeidskapasitet og stor gjennomføringsevne  gode samarbeids- og kommunikasjonsevner kreativ og nysgjerrig  selvgående og initiativrik, men jobber gjerne i team god til å lytte og til å se en sak fra flere sider Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 650 000 – kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
20.08.2019 Oslo
Andregangsutlysning. Avdeling Utland består av to seksjoner som har ansvaret for produksjonen i det internasjonale segmentet. Avdelingen har ansvar for et korrekt skatte- og avgiftsmanntall, skal tilrettelegge for egenfastsetting og har ansvar for myndighetsfastsettelse, utvidet kontroll og klagebehandling.  Gruppen i Egersund har ansvar for kvalitet og oppfølging av personlige skattytere i det internasjonale segmentet, herunder kildeskatt på pensjon. De ansatte i gruppen utgjør et godt tverrfaglig samarbeidsmiljø og består av økonomer,  revisorer og jurister som har utfordrende og varierte arbeidsoppgaver. Vi ønsker nå å styrke gruppen med en jurist i teamet som behandler kildeskatt på pensjon.     Stillingen er nyopprettet og du får muligheten til å være med å utvikle og forme stillingens innhold.  Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.     Arbeidsoppgaver Kildeskatt pensjon utgjør 100% av stillingen. Dette inkluderer hovedsakelig: Saksbehandling – egne saker. Bistand til øvrige saksbehandlere i komplekse saker. Klagebehandling. Juridiske avklaringer, herunder ansvarlig for dialog inn mot juridisk stab. Bidra til regelutvikling/praksisendring innenfor eksisterende regelverk. Fordelingen mellom de ulike oppgavene - som nevnt ovenfor - vil variere gjennom året, og fra år til år, avhengig av utviklingen innenfor området. Noe reisevirksomhet må påregnes.  Kvalifikasjoner Du må ha master i rettsvitenskap. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. Det er ønskelig med erfaring fra internasjonal skatterett eller forvaltningsrett. Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk. Det er en fordel med kunnskap og interesse for digitalisering. Personlige egenskaper Du ser og forstår helhet i arbeidsoppgavene, samtidig som detaljer ivaretas. Du har en god gjennomføringsevne. Du er ansvarlig og strukturert. Du har fokus på brukerne våre. Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.   Vi tilbyr Muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker Utfordrende oppgaver og store fagmiljø Kompetanseutvikling Fleksitid og betalt overtid Trening i arbeidstiden En raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som skattejurist (kode 1413), fra kr 450 000 - kr 550 000 eventuelt seniorskattejurist (kode 1501), fra kr 516 000 - 750 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. 
20.08.2019 Eigersund
Brukerkontakt er en av fire avdelinger i divisjon Brukerdialog og har som oppgave å ivareta kontakten med etatens brukere i alle kanaler som skranke, telefon, e-post, chat og Facebook m.m. Avdelingen har også ansvar for ID-kontroll, forebyggende aktiviteter og saksbehandling på områder som er direkte relatert til brukerne.  Vi har nå ledig lederstilling i en av gruppene på Leikanger.  Vi søker deg som ønsker å bidra til den spennende endringsreisen som Skatteetaten står foran. Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø og evne å se de muligheter digitalisering og nye kanaler gir. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap.    Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver utvikle et godt fag- og arbeidsmiljø basert på medarbeiderinvolvering resultat- og personalansvar for egen gruppe og delansvar for seksjonens samlede resultatkrav delta aktivt i organisering og videreutvikling av avdelingens oppgaver med sikte på effektiv oppgaveløsning stor grad av samspill med de andre gruppene i seksjonen Noe reisevirksomhet må påregnes  Kvalifikasjoner Du må ha høyere relevant utdanning, minimum bachelor. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. Du må ha relevant kunnskap om fagområdet du skal lede Du må har god forståelse for brukernes behov Du bør ha god forståelse for samfunnsutviklingen, og potensialet digitaliseringen gir Det er en fordel at du har ledererfaring på tilsvarende nivå Personlige egenskaper Gode lederegenskaper  Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og har evne til å skape engasjement Du har pågangsmot og gjennomføringsevne Du er endringsorientert og tilpasningsdyktig i forhold til etatens skiftende rammevilkår Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som underdirektør (kode 1059), fra kr 630 000 – kr 760 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
20.08.2019 Leikanger
Vi søker Microsoft server driftsressurs for Skatteetatens arkivløsning. Som ansatt i infrastruktur Drift vil du være en viktig ressurs for å sikre stabile og tilgjengelige IT-tjenester. Du vil inngå i tverrfaglige team, både for å forvalte teknologien og for å videreutvikle våre virksomhetssystemer basert på Windows Server plattform – med hovedfokus på arkivløsningen – Ephorte 6 / Elements. Arbeidssted: Grimstad, Mo i Rana eller Oslo Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver installasjon, drift, vedlikehold og overvåkning av applikasjoner på Microsoft Server plattform konfigurasjon og optimalisering automatisering av drift og overvåkning for ovennevnte løsninger bidra til i kompetansebygging bistå i prosjekter og endringsprosesser utarbeide og vedlikeholde dokumentasjon sikre at systemene som utvikles er i henhold til våre design og arkitektur-kriterier for driftsbarhet Kvalifikasjoner høyere utdannelse på innen IT, minimum på bachelornivå driftserfaring med applikasjoner basert på Microsoft Server plattform driftserfaring med Microsoft Server 2012/2016, filhåndtering og feilsøking generell infrastrukturkompetanse erfaring fra virtualisering av miljøer/-installasjoner god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk ønskelig med kjennskap til arkivløsninger ønskelig med god kunnskap til Office produkter og integrasjoner ønskelig med kunnskap innenfor PowerShell, HTML, JavaScript Personlige egenskaper god samarbeids- og kommunikasjonsevne evne til å sette seg inn i brukernes utfordringer og omsette disse til gode løsninger trives med høyt tempo og har stor arbeidskapasitet strukturert og systematisk liker kombinasjonen drift- og prosjektarbeid Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som overingeniør/senioringeniør (kode 1087/1181), fra kr 550 000 – kr 730 000 avhengig av kvalifikasjoner. Stillingen har 6 måneders prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. Refnr: 2019/10919
20.08.2019 Oslo, Grimstad, Rana
Ønsker du å jobbe i Skatteetaten der du får ta del i sterke, utviklende fagmiljø og arbeide med samfunnsrelevante oppgaver? Da kan du være den medarbeideren vi søker etter! Divisjon Brukerdialog skal være en pådriver i etatens arbeid med å digitalisere, effektivisere og forenkle tjenester for brukerne, og utvikle etatens dialog med brukerne. Divisjonen har rundt 2000 årsverk og er etatens største enhet. Brukerdialog avdeling Innland har ansvaret for kvalitet og oppfølging knyttet til hele skatte- og avgiftsmanntallet, med unntak av skatt knyttet til utland og storbedrift.  Vi har landsdekkende oppgaveløsning og har en risikobasert tilnærming der målet er å sikre god etterlevelse.  Avdelingen består av 5 seksjoner, 56 grupper og mer enn 1100 medarbeidere.  Tynset Skattekontor søker etter ny fremtidsmedarbeider som er læringssøkende, positiv og nysgjerrig. Vi har et godt arbeidsmiljø og gruppen er sammensatt av personer med variert alder og bakgrunn. Det er stor frihet til å planlegge arbeidsdagene selv og du vil kunne jobbe både selvstendig og i team. Det er god variasjon av oppgaver og vi ønsker å være tett på brukerne våre. Kontoret arbeider med kvalitet og oppfølging av skattemelding for pensjonister, lønnstakere og næringsdrivende. Skattekontoret utfører både veiledning, informasjon, fastsettelse- og kontrollarbeid innen ulike områder. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   Arbeidsoppgaver Delta aktivt i gruppens arbeidsoppgaver, organisering og videreutvikling av oppgaver med sikte på helhetlig og effektiv oppgaveløsning og virkemiddelbruk. Bidra til helhetlig virkemiddelbruk, som veiledning, informasjon, fastsetting og kontroll av skattepliktige. Bidra til utvikling av fagmiljøet i gruppen, og bidra med digital utvikling av arbeidsprosesser.  Noe reisevirksomhet må påregnes  Kvalifikasjoner 3-4-årig relevant utdanning fra universitet/høgskole, minimum bachelornivå fortrinnsvis innen  økonomi og revisjon og fag som kommunikasjon,informasjonsstudier eller samfunnsvitenskap. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. Gode digitale ferdigheter og erfaring. God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk. Erfaring fra saksbehandling i offentlig forvaltning vil være en fordel, men nyutdannede er også velkomne til å søke Erfaring fra veiledning og/eller informasjonsarbeid er ønskelig Personlige egenskaper Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Nysgjerrig, engasjert og løsningsorientert lagspiller for fremtidsrettet oppgaveløsning. Evne til raskt å sette deg inn i nye problemstillinger og tenke helhetlig.  Fleksibel, endringsorientert og tilpasningsdyktig sett mot etatens skiftende rammevilkår. Du identifiserer deg med Skatteetatens verdier: Profesjonell, imøtekommende og nytenkende.    Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som rådgiver (1434), fra kr 420 000 – kr 540 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. 
20.08.2019 Tynset
Vi søker en seniorskattejurist/seniorrådgiver til seksjon Person. Seksjonen er en av fire seksjoner i Juridisk avdeling og har ansvaret for personbeskatning nasjonalt og internasjonalt. Dette omfatter blant annet reglene som gjelder arbeids- og kapitalinntekt, eiendom og formue, grunnlaget for arbeidsgiveravgift, i tillegg til unngåelse av dobbeltbeskatning. Regelverket knyttet til folkeregisteret er også omfattet av seksjonens ansvarsområde.Seksjonen består av enhetene Innland og Utland. Vi søker en person til innlandsenheten hvor arbeidsoppgavene vil være på både skatte- og folkeregisterområdet. Er du interessert i utredningsarbeid, skatte- og/eller forvaltningsrett er dette stillingen for deg       Vi ber om at CV med vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver utvikling og fortolkning av regelverk, herunder utredningsarbeid og prinsipielle uttalelser  faglig bistand til Finansdepartementet faglig rådgivning internt i etaten  foredragsvirksomhet internt og eksternt Kvalifikasjoner juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap, men særlig relevant juridisk erfaring kan kompensere for kravet til utdanning gode faglige kunnskaper og et godt juridisk skjønn svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne relevant erfaring fortrinnsvis innenfor utrednings- og lovarbeid, skatte- og/eller forvaltningsrett Personlige egenskaper gode samarbeidsevner effektiv og løsningsorientert kan jobbe selvstendig og strukturert initiativrik  og god gjennomføringsevne trives i en hektisk arbeidshverdag           Det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som seniorskattejurist eller seniorrådgiver (kode 1501/1364), fra kr 680 000 – kr 850 000 avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte kandidater kan høyere lønn vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.
20.08.2019 Oslo
Juridisk avdeling skal sikre ensartet og riktig rettsanvendelse i etaten og regelverksutvikling på etatens fagområder. Seksjon Forvaltning og utvikling har ansvar for å sikre systematisk og effektiv styring og oppfølging av etatens rettsanvendelse, kunnskap om effekter av regelverket og behov for utvikling av regelverket.Arbeidsoppgavene i stillingen vil særlig være knyttet til utvikling og forvaltning av prosesser og metoder for styring og utvikling av regelverket på etatens forvaltningsområder, og gjennomføring av analyser og utredningsarbeid. Vi søker deg som har en analytisk tilnærming, arbeider målrettet og strukturert, som ser oppgaver i et helhetlig perspektiv og trives med å samarbeide med andre. Du er en person som kan drive prosesser og foreta analyser med forståelse for både juridiske, IT- og forretningsmessige behov. I Skattedirektoratet kommer du til å arbeide sammen med engasjerte og kompetente kollegaer i et tverrfaglig miljø, med spennende oppgaver som ofte har stor samfunnsmessig betydning. Du må kunne formidle budskap og kommunisere godt, være løsningsorientert og ha en positiv innstilling. Du må like at det er høyt tempo og levere på tidsfrister.  Våre oppgaver er varierte og utfordrende, og du vil få rik anledning til å bruke og utvikle både dine faglige og personlige egenskaper. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver bidra i avdelingens arbeid gjennom deltakelse/ledelse av prosjekter og utviklings- og planarbeid delta aktivt i organisering og videreutvikling av prosesser og metoder med sikte på effektiv oppgaveløsning knyttet til styring av rettsanvendelsen og utvikling av regelverket gjennomføring av analyser av rettsanvendelsen og effekter av regelverket delta i prosjekter og utredninger med sikte på regelverksendringer        Kvalifikasjoner høyere relevant utdanning på masternivå, fortrinnsvis i rettsvitenskap erfaring fra gjennomføring av analyser, utredninger og prosjektarbeid er en forutsetning. Erfaring fra slike oppgaver hvor juridiske problemstillinger er relevante, vil bli vektlagt god innsikt i hvordan linjeorganisasjoner fungerer og hvordan prosess, ledelse og organisering kan brukes som virkemiddel for å oppnå resultater/forbedringer erfaring med arbeid på strategisk nivå kunnskap om skatteetatens forvaltningsområder er en fordel Personlige egenskaper strukturert og analytisk utviklingsorientert og tar initiativ gode samarbeids- og kommunikasjonsevner høy arbeidskapasitet  Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som seniorskattejurist (kode 1501) eller seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 680 000 - 850 000, avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid. 
20.08.2019 Oslo
Avdeling utland består av to seksjoner som har ansvaret for produksjonen i det internasjonale segmentet. Avdelingen har ansvar for et korrekt skatte- og avgiftsmanntall, skal tilrettelegge for egenfastsetting og har ansvar for myndighetsfastsettelse, utvidet kontroll og klagebehandling.   Stillingen er i et tverrfaglige miljø som har et spesielt ansvar for håndtering av personlige næringsdrivende i det internasjonale segmentet, utenlandske personlig næringsdrivende som flytter til Norge og norske personlig næringsdrivende/utenlandske statsborgere som flytter til utlandet.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  Arbeidsoppgaver delta og ha ansvar for kontroll av skatt og avgift gjennomføre risikoanalyser innen fagområdet for utvidet kontroll eller etterlevelsestiltak utarbeide rapporter, varsel, vedtak og redegjørelser til skatteklagenemnden ordinær saksbehandling innenfor personbeskatning utland prosjektarbeid presentasjoner internt og eksternt Noe reisevirksomhet må påregnes  Kvalifikasjoner Du må ha høyere utdanning i regnskap og revisjon økonomi. Fortrinnsvis på masternivå. Kandidater med bachelorgrad  og flere års relevant erfaring kan vurderes. Internasjonale grader må være Nokut-godkjent. Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk Personlige egenskaper evne til raskt å sette seg inn i nye problemstillinger og tenke helhetlig gode samarbeidsevner og motivert til å veilede andre strukturert og selvstendig utviklingsorientert og fleksibel Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Avhengig av kvalifikasjoner kan stillingene lønnes som skatterevisor (kode 1223), eller spesialrevisor (kode 1224), fra kr 500 000 - kr 700 000, rådgiver (kode 1434) fra kr 420 000 - kr 540 000 eller seniorrådgiver (kode 1364) fra kr 525 000 – kr 700 000. For stillingene skatterevisor og spesialrevisor kreves karakteren C eller bedre i fagene revisjon, årsregnskap, skatterett og rettslære. De første seks månedene regnes som prøvetid
20.08.2019 Stavanger
Vis alle 22.134 ledige stillinger
Les mer om Cisco Systems

Stillingsbeskrivelse

The Small Business Sales Leader is a highly visible, strategic position responsible driving adoption of business acceleration initiatives across the North region. If you are looking for hands-on involvement in creating lasting change for Cisco, then this is the role for you.The Small Business (SB) Leader is the ultimately responsible for the Small Business Market in North. This includes the responsibility for the strategy orchestration in North and for the overall Small Business sales targets and accurate forecasting. The SB Leader is also accountable to establish all the necessary strategic relationships with the Small Business stakeholders, including customer distribution, partner and marketing teams, in order to drive the business planned activities.What You'll Do

  • You take a leadership sales manager role driving Cisco portfolio for Commercial/Small Business Sector sales vertical for North.
  • You are the go-to sales lead on Small Business Sector verticals developing a team of SB Sales Managers.
  • You are planning and orchestrating on both cisco-led and partner-led Small Business activities in collaboration with Marketing, Distribution, and Partner Organization at North level
  • You are Leading and monitoring Small Business resource activities and performance
  • You are developing and cultivating positive relationships with key decision makers in the market and partners contacts, including ecosystem partners.

Who You Are

  • You have demonstrable successful sales experience with 10+ years consistent record in technology sales.
  • Ideally you have led and handled to growth within the Small Business Segment with several years of experience as People Leader
  • You should think strategically about the business and have an in-depth knowledge of distribution, partner businesses and marketing to improve impact in the region in the area of Small Business.
  • You have good people management skills and capacity to influence others which are not directly reporting to you and ability to engage at CXO level
  • You should have knowledge of requirements to drive success in Small Business for hardware or software, or ideally both.
  • You have the ability to articulate and deliver business value to both internal and external stakeholders
  • You should be able to demonstrate strong collaboration and influence skills with assigned regions, peers, partners and customers
  • You sell and speak the Cisco language (tools, resources, acronyms, telling Cisco story)
  • You are proficient in team selling approach, comfortable applying business insight and financial expertise to identify & qualify selling opportunities.
  • You have strong negotiating skills to engage internal resources, including BDMs, Cisco Services and Partners.
  • You have fluency in English and one of local North languages

Why CiscoWe connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give us smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren’t afraid to change the way the world works, lives, plays and learns.We Are Cisco.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
24 ledige stillinger
Internship / Praktikanter