<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

ELEKTRIKER SERVICE Bravida

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

I forbindelse med økt aktivitet søker vi etter en/flere service montører til vår avdeling. Avdelingen har 30 medarbeidere og en omsetning på ca. 40 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Bodø og på Fauske.

Bravida i Bodø har alle tekniske fag og er lokalisert på Rønvikleira i Bodø og på Ørnes. Med alle fag er Bravida Bodø ca. 80 medarbeidere.

 Arbeidsoppgaver

Som servicemontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte
  • Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig
  • Dokumentasjon av oppdragene
  • Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid
  • Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag
  • Utredninger/feilsøking av tekniske systemer
  • Mersalg mot kunder
  • Kommunikasjon med kunder og serviceleder
  • Vise ansvar for egen og andres sikkerhet – ha ansvar for god HMS-kultur

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev elektriker gr. L
  • Minimum 2 års erfaring som elektriker
  • Erfaring fra servicearbeid er en fordel
  • Fordel med flere fagbrev innen elektro
  • Førerkort klasse B
  • God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne

 

Personlige egenskaper

  • Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like
  • Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
  • Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du er pålitelig og ansvarsbevisst
  • Du samarbeider godt og er en lagspiller
  • Du har gode kommunikasjonsevner på norsk

 

Bravida tilbyr

  • Egen Servicebil
  • En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer
  • Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger
  • Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen
  • Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø

 Interessert?

Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 15.10.2019, men søknader vil bli behandlet fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.

 

Kontaktpersoner:

Asbjørn Johansen

Serviceleder

+47 992 86 646

asbjorn.i.johansen@bravida.no

 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og ikke er redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere!. Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner  3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, sykepleier eller annen relevant utdanning Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og /eller pleie er ønskelig Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte virksomhetsleder: Aleksander Tretnes, telefon 48221803
11.07.2019 Målselv, Lenvik, Storfjord
Stendi søker miljøterapeuter til våre barnevernsavdelinger i Alta - er DU vår nye kollega? Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, pedagog med relevant videreutdanning dvs. videreutdanning i spesialpedagogikk/sosialpedagogikk/famile,- nettverksterapi/kognitiv miljøterapi. Eller sykepleier med videreutdanning i psykiatri/familie, - nettverksterapi/kognitiv miljøterapi Ruskompetanse og traumekompetanse en fordel. Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Personlig egnethet vil bli vektlagt Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder Anette Pettersen, e-post: anette.pettersen@stendi.no
17.09.2019 Alta
Vi ønsker å styrke vårt regnskapsteam og søker nå en Teamleder regnskap til Norges ledende private helseforetak, Aleris Helse AS. Stillingene innebærer ansvar for regnskapsføring og økonomisk oppfølging av Aleris Helse AS, og vil inngå i et større regnskapsmiljø på ti personer. I rollen vil du ha et bredt spekter av arbeidsoppgaver, hvor du vil ha ansvar for både system og operasjonell regnskapsføring. Stillingene rapporterer til Regnskapssjef. Arbeidsoppgaver Ansvar for månedsavslutning og avstemminger av balanse MVA-rapportering Registrering og oppfølging av inngående faktura Føring av banktransaksjoner/remittering Fakturering, kreditering og oppfølging av inkassosaker Generell bilagsføring Behandle henvendelser fra intern og ekstern pr tlf og e-post Andre ad hoc oppgaver Kvalifikasjoner Autorisert regnskapsfører med minimum 5 års erfaring med regnskapsarbeid Gode Excel-kunnskaper, og god IT-forståelse generelt God kjennskap til avstemminger og dokumentasjoner God systemkompetanse, spesielt Visma Global, Visma dokumentsenter og AdraMatch. Fordel om du også har kjennskap til VitariConnect og Skalpell Gode språkkunnskaper, både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Flink til å kommunisere med andre, både på tlf og e-post Personlige egenskaper Vi ser etter deg som er strukturert og nøyaktig. Samtidig trives du i et høyt arbeidstempo, er fleksibel og løsningsorientert. Vi er åpne for at du er nysgjerrig og alltid søker læring og utvikling. Du må gjerne ha gode samarbeidsevner og være service innstilt, samt ha evner å bidra til et godt arbeidsmiljø i avdelingen og selskapet. Vi tilbyr Vi kan tilby en sentral stilling i et ledende konsern i en bransje i kontinuerlig vekst. Du vil få en variert rolle, med gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Vårt arbeidsmiljø er uformelt og inkluderende, og du vil jobbe sammen med dyktige og engasjerte kollegaer. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, og holder til sentralt på Oslo City. Kontaktperson Julie A. Trønnes, Leder Research hos Succedo AS Tlf. 92 26 65 05/22 55 47 00 eller mail: julie.tronnes@succedo.no
24.01.2020 Oslo
Du har erfaring. Er drivende nysgjerrig. Og du ønsker nye, faglig dyktige sparringspartnere. Det gjør vi også.   Hvem vi er Vi er evig nysgjerrige. Tidvis ukonvensjonelle. Alltid søkende. Kreativt drevet og faglig sterke. Vi våger der andre venter. Driver utviklingen fremover og setter framskritt foran fortjeneste. Vi er stolte av å heve standarden for hva som anses for å være godt levert, og brenner for å spre kunnskap om hva som virker, og hvorfor. Derfor er vi opptatt av å gjøre det som må gjøres, og ikke nødvendigvis det vi blir bedt om å gjøre. Vi er over 400 spesialister innen strategi, design og teknologi. I Norge. Hvem du er Du har høyere utdanning og sterk interesse for faget. Om du har ti eller to års erfaring, er uvesentlig, så lenge du elsker det du driver med. Du motiveres av komplekse utfordringer, og av å løse dem. Du blomstrer i et miljø der det føles naturlig å utfordre hverandre, og motiveres av å få tillit. Personlig utvikling er viktig for deg, og muligheten til å jobbe med samfunnskritiske prosjekter. Kreativ frihet Vi har ingen tro på strømlinjeformede arbeidsplasser. Vi tror på kreativ frihet, personlig utvikling og muligheten til å påvirke egen arbeidsdag, og, ikke minst, den tekniske situasjonen hos kundene man jobber for. Det er din innsikt, dine evner og din vurdering der og da som, i samarbeid med teamet ditt, skaper resultater. Og hvis du ønsker, er mulighetene for å utvikle deg videre store. Både innenfor eget fagområde eller over i helt nye retninger og ansvarsområder. Fritid og kompetansetid Vi er lydhøre og fleksible når det kommer til arbeidstid. Vi verdsetter og respekterer folks fritid, og ser på restitusjon og rekreasjon som viktig for å holde den kreative motoren varm, og intensiteten oppe. Og apropos kreativ motor: Faglig utvikling er svært viktig for oss. Derfor bruker vi en del av arbeidstiden på kompetansebygging innenfor fagfelt vi selv synes er interessante. Blant faggruppene vi har i 2019 finner du for eksempel Cloud Native Architecture, Funksjonell programmering og Produktutvikling & kryssfunksjonelle team. Sjekk også ut: Podcasten vår: https://shows.pippa.io/bekkopen Fagbloggen vår: https://blogg.bekk.no Bekk Teknologiradar: https://radar.bekk.no Snapchat og Instagram: @livetibekk
23.10.2018 Trondheim
AF er i vekst og behovene for flere dyktige medarbeidere kan melde seg til kommende prosjekter over hele landet.Du kjennetegnes av å være kvalitets- og ansvarsbevisst, nysgjerrig og har stor arbeidskapasitet. AF Gruppen er opptatt av høy arbeidsglede og det er viktig at alle ansatte bidrar til et positivt arbeidsmiljø. En viktig forutsetning er at du, som oss, har en kompromissløs holdning til sikkerhet og etikk.Hos AF kan du bli en del av et godt arbeidsmiljø som preges av høy trivsel og stolthet. Vi tilbyr spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. AF har konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Registrer din CV på www.afgruppen.no/karriere og husk å legge ved attester og vitnemål. Vi ber deg om å svare på et par spørsmål slik at vi bedre kan få en forståelse av hvilket forretningsområde du er interessert i og hvilken bakgrunn du har.  Så vil vi ta kontakt når behovet skulle melde seg.
23.11.2018 Norge
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Bergen
Vis alle 28.161 ledige stillinger
Les mer om Bravida

Stillingsbeskrivelse

I forbindelse med økt aktivitet søker vi etter en/flere service montører til vår avdeling. Avdelingen har 30 medarbeidere og en omsetning på ca. 40 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Bodø og på Fauske.

Bravida i Bodø har alle tekniske fag og er lokalisert på Rønvikleira i Bodø og på Ørnes. Med alle fag er Bravida Bodø ca. 80 medarbeidere.

 Arbeidsoppgaver

Som servicemontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte
  • Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig
  • Dokumentasjon av oppdragene
  • Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid
  • Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag
  • Utredninger/feilsøking av tekniske systemer
  • Mersalg mot kunder
  • Kommunikasjon med kunder og serviceleder
  • Vise ansvar for egen og andres sikkerhet – ha ansvar for god HMS-kultur

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev elektriker gr. L
  • Minimum 2 års erfaring som elektriker
  • Erfaring fra servicearbeid er en fordel
  • Fordel med flere fagbrev innen elektro
  • Førerkort klasse B
  • God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne

 

Personlige egenskaper

  • Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like
  • Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
  • Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du er pålitelig og ansvarsbevisst
  • Du samarbeider godt og er en lagspiller
  • Du har gode kommunikasjonsevner på norsk

 

Bravida tilbyr

  • Egen Servicebil
  • En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer
  • Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger
  • Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen
  • Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø

 Interessert?

Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 15.10.2019, men søknader vil bli behandlet fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.

 

Kontaktpersoner:

Asbjørn Johansen

Serviceleder

+47 992 86 646

asbjorn.i.johansen@bravida.no

 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JAN 25
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 26
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 28
    2020
    4 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 29
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 31
    2020
    7 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
30 ledige stillinger