S
  • Abonner på stillinger
  • Følg
  • Les mer om SSG Norge
Registrer deg i CV-database

SSG Norge AS utfører totalservice i innen forretningsområdene skadeservice og eiendomservice. Våre tjenester begynner og slutter med mennesker, vi har derfor satt et svært tydelig fokus på service- og fagkompetanse blant våre ansatte.

SSG Norge har i dag kontorer i Oslo, Asker/ Bærum, Hønefoss, Vestby, Fredrikstad, Drammen, Hamar, Lillehammer, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Kongsvinger, Gardermoen, Vestfold, Grenland, Trondheim, Narvik, Bodø, Honningsvåg og Kirkenes.

SSG Norge omsetter for 325 mill. kr og vi er 300 dedikerte medarbeidere.

Vil du jobbe med innbo og sanering i forbindelse med forsikringsskader?
Viktig melding: Denne stillingen har utlopt / er ikke aktiv
Om stillingen

SSG Norge AS er et selskap i sterk vekst. Til vår avdeling i Bergen søker vi nå ny medarbeider som kan jobbe med sanering/håndtering av skader på innbo og løsøre for våre forsikringskunder. SSG utfører totalservice i forbindelse med alle skadetyper; brann-, vann-, uvær-, hærverk- og forurensningsskader.

Innboansvarlig/ Sanerer:

Vi håndterer daglig skader på innbo/løsøre til forsikringstakere som er dekket våre avtalepartnere som Gjensidige, Tryg, DnB mfl.

Selve jobben handler om å ivareta de skadelidte, og i stor grad kommunisere godt med dem.
Videre må du vurdere skadeomfang på innbo, verdivurdere innbo og sanere/behandle det skadede innboet, samt annet saneringsarbeid og utvasking etter byggskader.

Det er en svært selvstendig jobb der du stort sett er ute på skadested, både hos privatpersoner og bedrifter, men også på vårt lager, der vi gjennomgår, behandler og lagrer innboet.

Du må kunne bruke pc og nettbrett, da dette er et viktig verktøy for tilbakemelding ovenfor våre oppdragsgivere.
Du må også være flink på å vurdere verdien på skadet innbo, samt fotografering, og registrering av dette i excel.

Kjennskap til skadebransjen er en fordel, men ikke et krav. Du må være serviceinnstilt og påregne direkte kontakt med våre kunder. Det å være løsningsorientert og allsidig er noe vi alle må ha med oss. Den ene dagen kan man rengjøre nedsotet innbo, og den neste sitter man på kontoret og registrerer innbo i excel.

Ønskede kvalifikasjoner:

    • Bransjeerfaring fra sanering er et pluss.
    • Stor interesse for innbo som elektronikk, klær, møbler etc. er viktig.
    • Ikke være redd for å ta i et tak, på alle områder.
    • Norsk språklig, flytende muntlig og skriftlig.
    • God på å kommunisere med andre mennesker
    • Fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og arbeidstid
    • Førerkort klasse B/BE.
    • God på kundebehandling.
    • Beherske nettbrett/telefon som dokumentasjons- og kommunikasjonsverktøy.

Personlige egenskaper:

    • Beslutningsdyktig.
    • Nyskjerrig på å lære deg nye ting hver dag.
    • Sulten på å vokse i jobben og firmaet.
    • Du lever for å levere service hver eneste dag.

Vi tilbyr:

    • Servicebil og telefon
    • Intern og ekstern opplæring innen sanering og RHI.
    • Konkurransedyktig lønn.
    • Gode muligheter for rett person.

Nærmere opplysninger om stillingen kan rettes til:Kvalitetsansvarlig Sør-Vest Hilde Ommundsen Tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon e-post: Logg inn for å se kontaktinformasjon




Adresse: BLÅDALEN 39,5106 Øvre Ervik

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Internett: https://karrierestart.no/ledig-stilling/1331898
Søknadsfrist : 16.07.2019

Fakta om stillingen og søknadsprosess

Antall stillinger: 1

Tiltredelse Stillingstype Arbeidssted
Etter avtale Fast ansettelse, Heltid Bergen