Ledig stilling

Sales Executive med KAM ansvar B2B Salg AS

Søknadsfrist : Snarest

Europas største billettering og liveunderholdningsfirma

Europas største billettering og liveunderholdningsfirma søker nå en dyktig salgsressurs som skal bidra til selskapets videre vekst i Norge.  Som selger hos Eventim får du en nøkkelposisjon i en tidlig vekstfase, og gode muligheter for karriere og personlig utvikling i et internasjonalt ledende konsern.

Eventim tilbyr moderne, fleksible og omfattende billettløsninger for alle type arrangører.  Alt fra billettsystemer til salgsanalyser, kundeinnsikt og digital markedsføring.  En rekke salgskanaler samt kundeservice, adgangskontroll og akkreditering systemer inngår også i tilbudet.

Rammstein Europe Stadium Tour 2020 

I Norge har arrangementselskaper som  bl.a.Trondheim Spektrum, Olavshallen, Folketeateret i Oslo, Den Nationale Scene i Bergen, Håndball EM 2020 og Rammstein Europe Stadium Tour 2020 har valgt Eventim som sin samarbeidspartner.

Eventim er langt fremme i forhold til teknologi og produktutvikling og du vil ha et solid backingapparat i ryggen både i Norge, Skandinavia og Europa for øvrig.

Salgs- og KAM ansvar

Som Sales Executive er du ansvarlig for å selge billettsystemer og andre relevante tjenester til potensielle kunder i Norge. Du er ansvarlig for å skape nye kontakter, forhandlinger, bygge sterke relasjoner med beslutningstakere og proaktivt finne nye forretningsmuligheter. Daglig oppfølging av kundeforholdet ivaretas av Operations avdelingen, men du vil ha et KAM-ansvar for egne kunder.

Salgserfaring og interesse for event og live underholdning 

Stillingen rapporterer til Daglig leder i Norge med en høy grad av selvstendighet i stillingen. Du vil samarbeide tett med andre i Norge og Operations i København.  Arbeidssted vil være på kontoret i Oslo sentrum.  Noe planlagt reisevirksomhet kan påregnes (ikke betydelig reisevirksomhet).

Vi ser etter deg som har salgserfaring, god kommersiell forståelse og helst erfaring eller interesse fra konsertbransjen, festival eller sportssegmentet.  Du har et ønske om å sette deg inn i Eventim sine tekniske løsninger (Saas basert programvare) og potensielle kunders ulike behov.  Du er en person som kan skape engasjement, er kontaktskapende og selvstendig. Du liker utfordringer og trigges av å være med på selskapets vekst i Norge. Om du kjenner deg igjen i dette, ønsker vi kontakt med deg.

For mer informasjon om stillingen ta kontakt med B2B Salg AS v/Stein Ove Høgdahl som er rekrutteringsrådgiver for Eventim i denne prosessen.  Send gjerne en mail til stein.ove.hogdahl@b2bsalg.no og Stein Ove vil kontakte deg så fort som mulig.  

Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver.  P.g.a. ferieavvikling i juli kan det ta litt tid før aktuelle kandidater kontaktes.

Arbeidsoppgaver

  • Salg og markedsføring av Eventim sine produkter og tjenester i Norge
  • Kartlegge markedet for å finne nye forretningsmuligheter
  • Utarbeidelse og innsalg av tilbud, anbud og/eller løsningsforslag til nye og eksisterende kunder
  • KAM ansvar for utvalgte kunder i samarbeid med Operations
  • Måloppnåelse og resultatansvar for egne KPI'er

Kvalifikasjoner

  • Behersker hele salgsprosessen og kan vise til gode resultater
  • Komfortabel med å etablere nye kundeforhold
  • God kommersielle forståelse og kan vise til gode salgsresultater
  • God teknisk forståelse eller interesse
  • Erfaring fra tilbuds- og / eller anbudsbesvarelser
  • Interesse/erfaring fra sport eller underholdningsbransjen er en fordel
  • God kjennskap til MS Office programmene og CRM løsninger
  • Gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig i norsk og engelsk

Personlige egenskaper

  • Kommersiell legning, resultatorientert og kundeorientert
  • Åpen og trygg relasjonsskaper med gode samarbeidsevner på alle nivå
  • Selvgående og dedikert med sterk gjennomføringsevne
  • Energisk, positiv og nysgjerrig
  • Evne og vilje til å bidra til å utvikle Eventim i Norge
  • Fleksibel i forhold til noe reisevirksomhet

Vi tilbyr

  • Jobbe med ledende arrangører innen event, sport og kultur
  • Velkjente referansekunder
  • Verdensledende selskap, produkter og tjenester
  • Være med i en tidlig vekstfase i Norge
  • Konkurransedyktige betingelser
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Senior Digital Advisor – Siemens Healthineers Norway Siemens Healthineers enables healthcare providers worldwide to increase value by empowering them on their journey towards expanding precision medicine, transforming care delivery, improving patient experience and digitalizing healthcare. A leader in medical technology, Siemens Healthineers is constantly innovating its portfolio of products and services in its core areas of diagnostic and therapeutic imaging and in laboratory diagnostics and molecular medicine. Siemens Healthineers is also actively developing its digital health services and enterprise services. In fiscal 2018, which ended on September 30, 2018, Siemens Healthineers generated revenue of €13.4 billion and adjusted profit of €2.3 billion and has about 50,000 employees worldwide. Further information is available at www.siemens-healthineers.com In the Nordic and Baltic countries Siemens Healthineers has sales and service personnel close to our local customers. With approx. 550 employees across the region, we strive to be a trusted partner for healthcare providers, with in-depth knowledge on their specific challenges and opportunities.   Digital Services is presently seeking a Digital Advisor. You will be a key part of our core team in the Nordics working with areas like population health management, remote patient monitoring, ehealth solutions, different cloud offerings and new innovative pathway companions. All our solutions are transforming care delivery and have high impact on pathways for both patients and physicians.  Key responsibilities Strategy and business development Product- ownership and development Solution design and development Internal enablement and training Marketing and pre-sales activities Sales and management of sales processes Project- enablement and participation External and internal reporting   Competencies Bachelor/master degree in computer science Competence from software development and IT different architecture areas Competence from the healthcare industry and the hospital domain (diagnostics, treatment) Competence from primary- and/or secondary care Programming experience, especially web applications. Fluent in Norwegian and English Excellent communication and team player skills   Experience Experience from the healthcare and/or life science sector (diagnostics, clinical IT systems). Experience with business-, service- and application development (web development), integration and security. Experience with delivery of complex use-cases and IT projects. Own experience with business development, project management and/or different  architecture roles. Working in teams, conducting and coordinating internal projects, communicating efficiently within organization; Working in the interface between local organization and Zone / Region. Approx. 5-15 years of work experience The position reports to Head of Digital Services Norway.   ContactIf you have further questions regarding this job offer, please feel free to contact our HR business partner, Hilde Johnsrud (hilde.johnsrud@siemens-healthineers.com) or Head of Digital Services, Lars Houge (lars.houge@siemens-healthineers.com) Deadline as soon as possible and latest August 14.    
27.06.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Bravida i Oslo vokser og søker etter de som er glad i faget sitt! Vi er på jakt etter deg med noen års erfaring innen servicearbeid.  Om avdelingen Bravida Oslo Elektro Service er en av største avdelingene i Bravida Norge med over 160 montører, og vi trenger flere! Avdelingen utfører alle typer serviceoppdrag for både store og små kunder i Oslo-området. Avdelingen får stadig flere oppdrag innen intern kontroll elektro og termografering, som gjør at vi trenger montører med kompetanse og interesse for faget. Vi trenger også dyktige servicemontører som har erfaring fra både privat og næringskunder. Hos oss får muligheten til å velge din egen vei! I tillegg til service påtar også avdelingen seg mindre prosjekter, og samarbeider på tvers av fagområder og avdelinger i Bravida. Arbeidsoppgaver Jobben som servicemontør i Bravida innebærer frihet under ansvar og du får jobbe selvstendig i ulike typer oppdrag. Arbeidet inneholder både teknisk problemløsning, mersalg og dokumentasjon av oppdragene. En viktig del av jobben er å opprettholde en god kontakt og kommunikasjon mot våre kunder.  Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Hvorfor skal du jobbe i Bravida? Mange karrieremuligheter Du får egen servicebil Du får mobil/nettbrett Du får jobbe i en stor avdeling med et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Vi har et bredt spekter av spennende kunder Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser Vi har gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Kvalifikasjoner Fagbrev gr. L Minimum 3 års erfaring fra servicearbeid Interesse for elektrofaget og salg/kunderservice  Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper  Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk
08.02.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Vi inviterer deg til å ta i bruk din erfaring og nysgjerrighet i en stilling hvor du har som mål å bringe det beste ut av Rambøll til våre kunder gjennom å vinne flere store oppdrag. For denne rollen trenger du helhetstankegang, evnen til å lede og koordinere tilbudsprosesser og samtidig lede det lokale markedsarbeidet for Trondheimskontoret. Det vil være en fordel å ha god kjennskap til byggebransjen i Trondheim og omegn. Er du vår nye Tilbudsleder (Tender Manager)? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Lokal nøkkelperson med nasjonal påvirkningskraft! Som vår nye Tilbudsleder (Tender Manager) blir du en del av vår enhet for Salg - og Forretningsutvikling. Enheten er nasjonal og du får engasjerte kollegaer i hele landet og du blir en sentral brikke i Rambølls forretningsutvikling i Norge. Du rapporterer til Markedssjef region Midt og Nord. Som tilbudsleder vil du primært jobbe i markedet i Trondheim, men vil også samarbeide tett med Rambølls øvrige markedsorganisasjon nasjonalt og internasjonalt, juridiske ressurser og fagspesialister. Du vil ha hovedansvar for hele prosessen fra det besluttes å utarbeide tilbud til kontrakt er tildelt og prosessen evaluert. Vi leverer tilbud på mange forskjellige flerfaglige byggeprosjekter fra skoler, sykehus til boliger og kontorer. Det vil her være en stor fordel om du har forståelse for sammenhengen mellom fag- og tjenesteområder. Du må håndtere mange tilbud samtidig, både store og mindre prosjekter. Rollen forutsetter en stor grad av selvstendighet og sosiale ferdigheter for å lede ressurser på tvers av selskapet i spesifikke tilbudsprosesser. I stillingen ligger det også å ha rollen som lokal markedskoordinator for Trondheimskontoret, som innebærer mye kundekontakt i ditt eget og Rambøll sitt kundenettverk.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Hovedansvar for hele prosessen, fra det besluttes å utarbeide et tilbud til kontraktstildeling og evaluering av tilbudsprosessen Lede tilbudsteam, møter og fremdrift i tilbudsprosesser Videreutvikle tilbudsarbeidet/ - prosessen og sørge for opplæring av organisasjonen Styre- og delta aktivt i markedsarbeid lokalt, både eksternt og internt Håndtere henvendelser fra våre kunder og samarbeidspartnere Lede salg og markedsmøter for Trondheim Bidra til å finne de rette prosjektmulighetene for Rambøll Være oppdatert på Rambølls strategier, tjenester og ressurser   Vi støtter den faglige utviklingen din / Våre tanker om din bakgrunn Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Høyere utdannelse innen økonomi, jus eller ingeniørfag Erfaring fra salg eller tilbudsarbeid Ønskelig med bransjekunnskap innen bygg / arkitektur / arealplanlegging / byutvikling Ønskelig med kjennskap til regelverket for offentlige anskaffelser, kontraktstandarder og entrepriseformer   I denne rollen vil det være en fordel om du også motiveres av utfordringer, er ansvarsbevisst og evner å fokusere på kundens behov og mål. Vi tenker at du er initiativrik og strukturert. Du er strategisk og evner å formidle innholdet i Rambølls rolle som samfunnsrådgiver til kunden. Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   I Trondheim er Rambøll det største og mest komplette rådgiver og arkitektmiljøet. Vi har nettopp flyttet inn i nye og sentrumsnære lokaler på Nyhavna med meget god tilgang til kollektivtilbud og parkeringsplasser til våre ansatte.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg.    Vi oppfordrer alle kandidater til å søke snarest, da vi innkaller til intervju kontinuerlig.   Har du spørsmål?Kontakt Even Brobak, Markedssjef Midt og Nord, 97597568
27.06.2019 Trondheim
Vi inviterer deg til å ta i bruk din erfaring og nysgjerrighet  i en stilling hvor du har som mål å bringe det beste ut av Rambøll til våre kunder gjennom å vinne flere store oppdrag. For denne rollen trenger du helhetstankegang og evne til å lede prosessen fra tilbud til kontrakt. Er du vår nye Tilbudsleder (Tender Manager)? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår enhet for salg og forretningsutvikling Som vår nye Tilbudsleder (Tender Manager) blir du en del av vår enhet for Salg - og Forretningsutvikling. Enheten er nasjonal og du får kollegaer i hele landet. Du rapporterer til Markedssjef Bygg Oslo, og teamet har en annen tilbudsleder. Som tilbudsleder vil du primært jobbe i regionen Oslo, men vil også samarbeide tett med Rambølls øvrige markedsorganisasjon nasjonalt og internasjonalt, juridiske ressurser og fagspesialister. Du vil ha hovedansvar for hele prosessen fra det besluttes å utarbeide tilbud til kontrakt er tildelt og prosessen evaluert. Vi leverer tilbud mange forskjellige flerfaglige byggeprosjekter fra skoler, sykehus til boliger og kontorer. Du må derfor håndtere mange tilbud samtidig, både store og mindre prosjekter. Rollen forutsetter en stor grad av selvstendighet og sosiale ferdigheter for å lede ressurser på tvers av selskapet i spesifikke tilbudsprosesser. Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Hovedansvar for hele prosessen, fra det besluttes å utarbeide et tilbud til kontraktstildeling og evaluering av tilbudsprosessen Lede tilbudsteam, møter og fremdrift i tilbudsprosesser Videreutvikle tilbudsarbeidet / - prosessen og sørge for opplæring av organisasjonen Styre- og delta aktivt i markedsarbeid lokalt Være oppdatert på Rambølls strategier, tjenester og ressurser Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Høyere utdannelse innen økonomi, jus eller ingeniørfag Erfaring fra salg eller tilbudsarbeid Ønskelig med bransjekunnskap innen bygg / arkitektur / arealplanlegging / byutvikling Ønskelig med kjennskap til regelverket for offentlige anskaffelser, kontraktstandarder og entrepriseformer   I denne rollen vil det være en fordel om du også motiveres av utfordringer, er ansvarsbevisst og evner å fokusere på kundens behov og mål. Vi tenker at du er initiativrik og strukturert. Du er strategisk og evner å formidle innholdet i Rambølls rolle som samfunnsrådgiver til kunden. Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk.     Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg.    Har du spørsmål?Kontakt Katrine Johansen, Markedssjef, mobil 934 44 403.
20.08.2019 Oslo
Vis alle 22.828 ledige stillinger

Eventim eies av CTS Eventim, Europas største billettering og liveunderholdningsfirma med aktiviteter i 25 land. Hvert år formidles det mer enn 250 millioner billetter til mer enn 200.000 arrangementer gjennom våre systemer. Eventim har referanser i verdensklasse, og har solgt billetter til verdens mest profilerte arrangementer, bl.a. Vinter-OL i Sotsji 2014, OL i Rio 2016 samt hundrevis av sportsarrangementer, konserter, festivaler, m.m.

Våre billettplattformer har vist seg å være noen av de mest pålitelige og robuste i markedet. Vi har bl.a. håndtert 30 millioner henvendelser på mindre enn 30 minutter og 3 millioner internasjonale kunder parallelt.

Eventim-gruppen inkluderer også flere konsert, turné og festivalpromotør selskaper og noen av Europas mest berømte arenaer.

Eventim-gruppen er notert på tysk børs, har en omsetning på 650 millioner euro og 1,800 ansatte på verdensbasis.

 

Les mer om B2B Salg AS

Stillingsbeskrivelse

Europas største billettering og liveunderholdningsfirma

Europas største billettering og liveunderholdningsfirma søker nå en dyktig salgsressurs som skal bidra til selskapets videre vekst i Norge.  Som selger hos Eventim får du en nøkkelposisjon i en tidlig vekstfase, og gode muligheter for karriere og personlig utvikling i et internasjonalt ledende konsern.

Eventim tilbyr moderne, fleksible og omfattende billettløsninger for alle type arrangører.  Alt fra billettsystemer til salgsanalyser, kundeinnsikt og digital markedsføring.  En rekke salgskanaler samt kundeservice, adgangskontroll og akkreditering systemer inngår også i tilbudet.

Rammstein Europe Stadium Tour 2020 

I Norge har arrangementselskaper som  bl.a.Trondheim Spektrum, Olavshallen, Folketeateret i Oslo, Den Nationale Scene i Bergen, Håndball EM 2020 og Rammstein Europe Stadium Tour 2020 har valgt Eventim som sin samarbeidspartner.

Eventim er langt fremme i forhold til teknologi og produktutvikling og du vil ha et solid backingapparat i ryggen både i Norge, Skandinavia og Europa for øvrig.

Salgs- og KAM ansvar

Som Sales Executive er du ansvarlig for å selge billettsystemer og andre relevante tjenester til potensielle kunder i Norge. Du er ansvarlig for å skape nye kontakter, forhandlinger, bygge sterke relasjoner med beslutningstakere og proaktivt finne nye forretningsmuligheter. Daglig oppfølging av kundeforholdet ivaretas av Operations avdelingen, men du vil ha et KAM-ansvar for egne kunder.

Salgserfaring og interesse for event og live underholdning 

Stillingen rapporterer til Daglig leder i Norge med en høy grad av selvstendighet i stillingen. Du vil samarbeide tett med andre i Norge og Operations i København.  Arbeidssted vil være på kontoret i Oslo sentrum.  Noe planlagt reisevirksomhet kan påregnes (ikke betydelig reisevirksomhet).

Vi ser etter deg som har salgserfaring, god kommersiell forståelse og helst erfaring eller interesse fra konsertbransjen, festival eller sportssegmentet.  Du har et ønske om å sette deg inn i Eventim sine tekniske løsninger (Saas basert programvare) og potensielle kunders ulike behov.  Du er en person som kan skape engasjement, er kontaktskapende og selvstendig. Du liker utfordringer og trigges av å være med på selskapets vekst i Norge. Om du kjenner deg igjen i dette, ønsker vi kontakt med deg.

For mer informasjon om stillingen ta kontakt med B2B Salg AS v/Stein Ove Høgdahl som er rekrutteringsrådgiver for Eventim i denne prosessen.  Send gjerne en mail til stein.ove.hogdahl@b2bsalg.no og Stein Ove vil kontakte deg så fort som mulig.  

Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver.  P.g.a. ferieavvikling i juli kan det ta litt tid før aktuelle kandidater kontaktes.

Arbeidsoppgaver

  • Salg og markedsføring av Eventim sine produkter og tjenester i Norge
  • Kartlegge markedet for å finne nye forretningsmuligheter
  • Utarbeidelse og innsalg av tilbud, anbud og/eller løsningsforslag til nye og eksisterende kunder
  • KAM ansvar for utvalgte kunder i samarbeid med Operations
  • Måloppnåelse og resultatansvar for egne KPI'er

Kvalifikasjoner

  • Behersker hele salgsprosessen og kan vise til gode resultater
  • Komfortabel med å etablere nye kundeforhold
  • God kommersielle forståelse og kan vise til gode salgsresultater
  • God teknisk forståelse eller interesse
  • Erfaring fra tilbuds- og / eller anbudsbesvarelser
  • Interesse/erfaring fra sport eller underholdningsbransjen er en fordel
  • God kjennskap til MS Office programmene og CRM løsninger
  • Gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig i norsk og engelsk

Personlige egenskaper

  • Kommersiell legning, resultatorientert og kundeorientert
  • Åpen og trygg relasjonsskaper med gode samarbeidsevner på alle nivå
  • Selvgående og dedikert med sterk gjennomføringsevne
  • Energisk, positiv og nysgjerrig
  • Evne og vilje til å bidra til å utvikle Eventim i Norge
  • Fleksibel i forhold til noe reisevirksomhet

Vi tilbyr

  • Jobbe med ledende arrangører innen event, sport og kultur
  • Velkjente referansekunder
  • Verdensledende selskap, produkter og tjenester
  • Være med i en tidlig vekstfase i Norge
  • Konkurransedyktige betingelser

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Kontaktperson

Senior Business Consultant

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter