<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Midlertidige stillinger på fabrikkene i Norge 2019 Hydro

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Hydro er et fullt integrert aluminiumselskap med 35.000 ansatte i 40 land på alle kontinenter, med lokal ekspertise, verdensomspennende virksomhet og enestående kompetanse på FoU. I tillegg til produksjon av primæraluminium, valsede og ekstruderte produkter og resirkulering, driver Hydro med utvinning av bauksitt, raffinering av alumina og produksjon av energi, noe som gjør oss til det eneste selskapet som dekker alle områder av den globale aluminiumindustrien.

Hydro har aktiviteter i alle markedssegmenter for aluminium, med salg og handelsaktiviteter langs hele verdikjeden og mer enn 30.000 kunder. Med utgangspunkt i over 100 års erfaring med produksjon av fornybar energi, teknologi og innovasjon, tar Hydro sikte på å gi større livskraft til kundene vi betjener og samfunnet vi er en del av, gjennom å bygge en bærekraftig framtid med nyskapende løsninger basert på aluminium.

Hydro sine fabrikker i Holmestrand, Høyanger, Karmøy, Sunndal, Årdal og Husnes har fra tid til annen behov for å knytte til seg midlertidige ansatte for å dekke opp fravær av ulikt slag. Eksempler på midlertidige stillinger kan være:

  • vikar (for å dekke opp sykefravær og annet korttids- og langtidsfravær)  
  • tilkallingsvikar (gjelder ikke Sunndal)
  • engasjement av ulik art som følge av økt arbeidsmengde en periode. 

I den forbindelse søker vi etter personer som ønsker å bli vurdert som midlertidig ansatt når behovet dukker opp.

Ansvarsområde

Daglige oppgaver som produksjonsmedarbeider (operatør) i en av produksjonsavdelingene.

Kvalifikasjoner

Du må være over 18 år, og ha førerkort klasse B. Videre må du bli helsemessig godkjent ved vår bedriftshelsetjeneste.

Personer med fagbrev innen industrifag eller annen relevant erfaring vil bli prioritert.

Nødvendig opplæring vil bli gitt.

Annen informasjon

De fleste jobbene er skiftarbeid. Som vikar går man inn i en fast arbeidsplan for en avtalt periode. Som tilkallingsvikar har man en ikke-bindende avtale, der man blir enige om arbeidsoppdrag fra gang til gang. 

Søknaden er å betrakte som en «åpen søknad», og vil bli liggende aktiv til 31.12.2019. Ønsker du fortsatt å bli vurdert med «åpen søknad» etter denne tid, må du legge inn ny søknad for 2020. 

Som søker vil du bli kontaktet dersom det åpner seg muligheter som passer til din profil.

Vi aksepterer kun søknader via vårt elektroniske søknadssystem.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Vi har ledige sommerstillinger for helsefagarbeidere, pleieassistenter, renholdere, sykepleiere, fra og med 15. juni, til og med 10.august (minimum 4 uker). Vi ønsker deg som har relevant utdanning/erfaring er positiv og liker å jobbe i team behersker norsk muntlig og skriftlig har gyldig politiattest er minst 18 år har sertifikat B (gjelder HPO - hjemmepleie- og omsorg) Vi kan tilby interessante arbeidsoppgaver positivt arbeidsmiljø lønn etter taruiffavtale  
30.01.2019 Austevoll
Faste sykepleierstillinger på natt Henholdsvis 78,17 % og 56.46 % stilling ledig som offentlig godkjent sykepleier i turnus på natt ved Stendi Senior AS, avd. Austevoll. Stillingene er ledige snarest. Det er en forutsetning at søker liker å jobbe med mennesker, er fleksibel, arbeidsvillig, positiv og trives med å jobbe i team. Sykepleier samarbeider med tre andre fagpersoner i et særs godt arbeidsmiljø. Høy kompetanse og erfaringsutveksling bidrar til et aktivt fagmiljø. Oppgavene er å yte tjenester til beboerne ved Austevoll Pleie- og Omsorgssenter, samt brukere i hjemmetjenestene.   Søker må ha sertifikat, og gode kunnskaper i norsk både muntlig og skriftlig.
19.06.2019 Austevoll
Vi søker deg som har et engasjement for mennesker og ikke er redd for og stå i vanskelige situasjoner. Du vil jobbe med ulike barn og ungdom, noe som krever at du er fleskibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må være arbeidsvillig og engasjert og kunne jobbe selvstendig som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse.  Som vikar hos hos oss vil du bli spurt om arbeid både på døgn og på timer og vi foretrekker at du er en tydelig voksen person. Kvalifikasjoner Fortrinnvis ønsker vi vikarer som har en 3 årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning; barneverspedagog, sosiaom, vernepleier, pedagog med relevant videreutdanning. Rus og traumekompetanse er en fordel. Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel. Vi søker også vikarer med relvant erfaring og personlig egnethet. Gjerne med bakgrunn som helse og ungdomsarbeider eller annen relevant utdanning eller erfaring.   Førekort kl. B er et krav.  Arbeidstid: Som sommervikar vil vi avtale med deg på forhånd hvilke vakter du jobber i løpet av sommeren. Vaktene vil tilsvare opp mot 100 % stilling. Vi ønsker ikke sommervikarer som har planlagt egen ferie i sommer månedene juli og frem til 20 august. Som vikar kan du bli tilkalt både på døgn og timer. Vår medlever turnus innebærer 3 døgn arbeid- 7 døgn fri- 4 døgn arbeid- 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidstedet de døgnene du er i arbeid.  Det er krav til polititattest for og jobbe hos oss. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner , veiledning og oppfølging - og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål vedrørende det og være vikar hos oss så kontakt Institusjonsleder Lise Kristensen Tlf 94792707 eller mail Lise.kristensen@stendi.no
29.08.2019 Målselv
Stendi AS er inne i en spennende men samtidig krevende vekstprosess i Møre & Romsdal. Som virksomhetsleder vil du få en nøkkelrolle og være sentral i å drive organisasjonen videre.   Virksomhetsleder har det overordnede lederansvaret for regionen, og skal bidra til en helhetlig og fremtidsrettet ledelse og utvikling av Stendi omsorgtjenester i Møre & Romsdal. Du vil ha stor påvirkningskraft innen egen virksomhet, og vi ønsker at du er nytenkende og innovativ. Du må være kvalitetsbevisst og være en leder som går foran å viser vei i utviklingen av kulturen. Du skal bidra til økt samhandling med våre oppdragsgivere og sikre at Stendi leverer tjenester av høy kvalitet og er førstevalget til våre oppdragsgivere. Du skal bidra til å sette mål for virksomheten og du har strategisk ansvar for utvikling og god ressursutnyttelse. Du vil rapportere til Regionleder for Omsorgstjenester. Arbeidsoppgaver: Ledelse og drift av virksomheten. Sørge for effektiv ressursutnyttelse og faglig kvalitet i tjenesten. Ansvar for budsjett og for at virksomheten drives innenfor den økonomiske rammen. Strategisk arbeid. Deltakelse i regionleders ledergruppe, bidra aktivt til helhetlig og fremtidsrettet ledelse og utvikling av Stendi omsorgstjenester totale tjenestetilbud. Kvalifikasjoner: Min. utdanning på bachelornivå, fortrinnsvis innen helse- eller sosialfag  Relevant ledererfaring og lederutdanning God kjennskap til kommunale helse- og omsorgstjenester God kompetanse i økonomi- og ressursstyring  God kompetanse på IT  Førerkort klasse B Personlige egenskaper:  Tydelig og motiverende leder som kommuniserer godt og evner å se sine ansatte  Evne til å skape gode relasjoner til brukere/pårørende og andre samarbeidspartnere Evne til å engasjere og motivere til endring God gjennomføringsevne og løsningsorientert Gode evner til å prioritere, vurdere, beslutte og til å se helheter Personlig egnethet for stillingen vil tillegges stor vekt Vi tilbyr:  Utfordrende og interessant lederstilling, som gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling Spennende og varierte oppgaver, der du får være med på å utforme egen virksomhet  Dyktige og hyggelige kollegaer Lønn og øvrige vilkår etter avtale, gode pensjonsordninger Fleksibel arbeidstid Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler, reglement og øvrige bestemmelser Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
21.02.2020 Møre og Romsdal
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. The Power Grids division is the world's leading supplier of power and automation products, systems and service solutions for the entire value chain from power generation to the transmission and distribution of electricity. The offer spans transformers, high voltage products, systems for power transmission and solutions and automation for integration and interconnecting power grids – to enable a stronger, smarter and greener grid.To establish and maintain a continuous improvement (CI) culture in ABB focusing on Customer & Quality by deploying a set of CI competencies, utilizing Lean Six Sigma (L6S) as the CI methodology, and creating transparency to monitor progress, within the area of responsibility; typically multiple locations within the Hub or GPG and/or Mastering multiple Black Belt Projects. Your responsibilities Drive Customer focus and competitiveness by promoting improvement projects and quality culture within the HBL, defining and deploying a quality improvement plan aligned with the HBL and Q&CI strategy Lead the setup of the quality systems are in place and cover all regulatory, external (e.g. ISO, contractual, etc) and internal applicable requirements as well as its integration to PGGI Management System Lead the implementation of the HBL Quality and CI governance (Customer, NCR, Top quality Issues, etc.) including review and communication of key indicators to monitor product & project delivery, process efficiency and people performance at HBL level Lead data analysis to identify patterns or potential improvement opportunities Lead and ensure critical processes are lived-in, assessed and improved through quality assurance activities ensuring lessons learned implementation (e.g. standardised Project Quality Audit, maturity assessment, Kaizen, etc) Lead the implementation of a continuous improvement and return of experience/lessons learn processes Lead quality and CI community management within the HBL (within and beyond the quality function, competency and capability development) Ensure processes and process owners are identified and that the key processes and interfaces are optimized and harmonized when relevant Ensure the key quality processes and tools are implemented to record and manage non-conforming product and service (from tender to execution) Train, coach on quality and CI methodology and tools such problem resolution process (8D, DMAIC) and LEAN principles (Lean conversion through Lighthouses) Your background More than 10 years of experience in an international project business. Deep domain knowledge and proven expertise in quality management and operation excellent. Clearly understand success factors, market requirements, threats and opportunities of supported business and markets. Able to effectively lead kaizen journey to support business needs. Effective communicator at various levels of the organization. Strong personal leadership. Strong track record in change management, driving quality and CIL behaviors in complex organizations. Fluent oral and written in English.   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.It is an exciting time to join ABB Power Grids. ABB and Hitachi have signed an agreement to create a joint venture (JV). By combining ABB Power Grids’ with Hitachi’s complementary strengths, we plan to form a new and stronger global leader in the power sector. ABB Power Grids and Hitachi will have more than 230 years of combined heritage and experience. Together, we will be well-positioned to shape the future of energy, with pioneering technologies, as the partner of choice for enabling a stronger, smarter and greener grid. The transaction is expected to be completed by the first half of 2020, subject to regulatory approvals. Join us on this exciting journey.Questions can be directed to Talent Partner Angelica From +46 722-06 55 88. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Stefan Andersson +46 21-32 08 21, Unionen: Karin Ulvemark +46 21-32 81 42, Ledarna: Lenny Larsson, +46 21-32 85 48.Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply before 11th of March! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today!
21.02.2020 Oslo
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. ABB er en banebrytende teknologileder med et omfattende tilbud innen digitalisering. Med over 130 års innovasjonshistorie er ABB i dag ledende innen digitalisering med fire kundeorienterte, globalt ledende virksomheter: Electrification, Industrial Automation, Motion samt Robotics & Discrete Automation, som støttes av den felles digitale plattformen ABB AbilityTM. ABBs markedsledende virksomhet Power Grids vil overdras til Hitachi i 2020. ABB er tilstede i over 100 land med rundt 144 000 ansatte.ABB er en teknologileder og arbeider tett med våre kunder innen energiforsyning, industri samt transport og infrastruktur. Med over 40 år i fremste rekke når det gjelder utviklingen av digitale teknologier, er vi en leder innen digitalt oppkoblet industrielt utstyr og systemer, med over 70 millioner enheter koblet sammen gjennom en installert base på mer enn 70 000 styringssystemer. Teknologi, produkter og systemer fra ABB er i bruk over hele verden.ABB i Norge er en del av den verdensomspennende ABB-gruppen som har hovedkontor i Sveits. ABB i Norge har virksomhet over hele landet med ca. 2100 ansatte og en årlig omsetning på rundt 8,5 milliarder kroner i 2018. Det norske hovedkontoret er på Fornebu i Bærum.Vi ser etter en erfaren økonomimedarbeider til rapporteringsteamet i ABBs norske økonomistab. Arbeidsoppgaver vil inkludere utarbeidelse av regnskapsoppgaver i tråd med interne og eksterne retningslinjer og prosedyrer, samt generelt arbeid med rapportering og hovedbokaktiviteter.Du vil være en del av GBS Finance Front Office og rapportere til General Accounting Manager. Ditt ansvar Utføring av generelle regnskapsaktiviteter (inkludert månedlig regnskapsavleggelse) Utføre regnskapsanalyser og utarbeide tilhørende rapporter Konto- og bankavstemming Bokføre spesielle manuelle bilag Delta i periodeslutt og månedsrapportering til ABB gruppen Bidra i utvikling og implementering av prosesser og prosedyrer Delta i intern kontroll, med testing og utarbeiding av dokumentasjon Din bakgrunn Minimum 3 års erfaring innen regnskap eller finans En bachelor grad er en fordel Sterk kunnskap og god brukererfaring med Microsoft Excel God kjennskap til SAP Analytiske evner og interesse Gode engelskkunnskaper   Mer om oss Vi tilbyr:• Kurs og opplæring, personlig utvikling og karrieremulighet• Et godt stabilt arbeidsmiljø der både medarbeidere og ledere bryr seg• God opplæring, med kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse med deg• Fleksibel arbeidstidsordning• Konkurransedyktige betingelserSøknadsfrist; 10.03.2020Vi ser frem til å motta din CV og søknadsbrev gjennom ABB's jobbsøkerportalHvis du har noen spørsmål eller trenger mer informasjon så ta kontakt med:Carl Henrik Munthe-Kaas, e-post carl.h.munthe-kaas@no.abb.comVi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.
21.02.2020 Bærum, Asker
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a pioneering technology leader in electrification products, robotics and motion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport & infrastructure globally. Continuing more than a 125-year history of innovation, ABB today is writing the future of industrial digitalization and driving the Energy and Fourth Industrial Revolutions. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and marine software, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.ABB in Norway develop and deliver solutions for marine power, propulsion and automation systems. We are responsible for deliveries of electric propulsion, power and automation systems to Oil & Gas related vessels, such as LNG Carriers, Drilling vessels, and Offshore Support Vessels and Navy Vessels Your responsibilities Production of technical documentation and design for manufacturing of electrical equipment. This being, but not limited to, production, assembly, project, maintenance manuals. Product maintenance of mechanical designs for electrical equipment. Technical support for our sales department. Technical discussion partner for the PG Navy and customers Mechanical design and evaluation of both new and old technical solutions Technical evaluation and verification of our sub suppliers for the mechanical products. Implement and develop ABB mechanical solutions with latest design rules and requirements. Your background Bachelor/Master degree within mechanical engineering/design. Qualified working experience will also be evaluated. Expert experience with 3D designer tools. Understanding of shock and vibration tolerances in the mechanical design of the electrical equipment. Fluency in English verbally and in writing is a requirement. Service minded and good collaboration skills both towards customer and internally Ability to take initiatives, ownership and are self-driven. Structured and accurate. Ability to handle several activities simultaneously. Must be a holder of a NATO alliance citizenship.   More about us We can offer:- Personal challenges with wide career possibilities in a positive and innovative environment- Flexible working time with balance between office work and travelling- Enthusiastic colleagues who are eager to share their knowledge with you- Employee Benefits (cabins and favorable employee agreements)- Various and challenging work-tasksThe position may be located in ABBs office in either Fornebu or UlsteinvikFor more information contact Egil Ove Johansen, email egil.johansen@no.abb.com, mobile +47 92 40 59 09.We are looking forward to receiving yuor application and CV through the ABB jobportal. The application-deadline is 08.03.2020Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
21.02.2020 Bærum, Asker
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. ABB, Electrification business, leverer produkter og løsninger til både lav- og mellomspenningsanlegg, som sikrer en mer pålitelig kraftforsyning til hele den elektriske verdikjeden, fra transformatorstasjon til sluttbruker. Vi har en produktportefølje med ti-talls tusen produkter, noe som gjør det mulig å tilby løsninger som benyttes i alt fra små leiligheter og boliger, industri- og næringsbygg, til båter, oljeplattformer og infrastruktur som for eksempel tunneler.Vi leverer med andre ord alt du trenger av lav- og mellomspenningsprodukter fra energiselskaper til siste stikkontakt.Produktkvalitet, -bredde og kompetanse er våre viktigste fokusområder.Support spesialist med hovedvekt på tavler med vern og vern kjeder i kommersielle bygg, Sykehusbygg, Industri og Infrastruktur.Du vil ha ansvaret for prosjektering, utarbeidelse av tilbud sammen med selger, samt teknisk support på disse. Produktområdene vil typisk være vern, tavleløsninger, starterløsninger og større sammensatte løsninger i prosjekterDu vil ha en sentral rolle i vårt produkt og inneapparat. Ditt ansvar - Designe og velge skapløsninger til aktuelle applikasjoner - Velge ut vern og vernkjeder basert på spesifikasjoner fra konsulenter og kunder - Utarbeide tilbud sammen med selger og/eller bundling team - Supportere selgere i tilbudsfasen og i prosjekter - Supportere kunder - Hjelpe produktsjefer ved behov - Være en sterk bidragsyter til at ABB er den leverandøren med størst kompetanse i markedet Din bakgrunn - Elektro utdannelse med minimum 2 års relevant arbeidserfaring, men nyutdannede med rett bakgrunn er også aktuelle. - Fagbrev gruppe L eller Automatiker - Gjerne teknisk fagskole eller ingeniørutdannelse - Erfaring fra design av tavleløsninger er en fordel. - God kunnskap til Office plattformen og Excel - Flytende Norsk og Engelsk; Skriftlig og verbalt. Personlige egenskaper: - Gode tekniske evner. - Evne til å arbeide både i team og selvstendig - Du er strukturert, nøyaktig og etterrettelig - Du behersker å jobbe med flere samtidige prosjekter - Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper - Stor arbeidskapasitet - Det aller viktigste; en genuine interesse for teknologi   Mer om oss Vi tilbyr:- Kurs og opplæring, personlig utvikling og karrieremulighet- Teknisk og personlig utfordringer et positivt og innovativt miljø- Et godt stabilt arbeidsmiljø der både medarbeidere og ledere bryr seg- God opplæring, med kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse med deg- Fleksibel arbeidstidsordning- Konkurransedyktige betingelserSøknadsfrist er 10.03.2020. Vi ser frem til å motta din CV og søknadsbrev gjennom ABB's jobbsøkerportalHvis du har noen spørsmål eller trenger mer informasjon så ta kontakt med:Rune Nyheim, e-post rune.nyheim@no.abb.com eller telefon +47 22872512Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater sommottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBsselskapspolicy.
21.02.2020 Bærum, Asker
Vis alle 37.254 ledige stillinger

Bli kjent med Hydro!

Les mer om Hydro

Stillingsbeskrivelse

Hydro er et fullt integrert aluminiumselskap med 35.000 ansatte i 40 land på alle kontinenter, med lokal ekspertise, verdensomspennende virksomhet og enestående kompetanse på FoU. I tillegg til produksjon av primæraluminium, valsede og ekstruderte produkter og resirkulering, driver Hydro med utvinning av bauksitt, raffinering av alumina og produksjon av energi, noe som gjør oss til det eneste selskapet som dekker alle områder av den globale aluminiumindustrien.

Hydro har aktiviteter i alle markedssegmenter for aluminium, med salg og handelsaktiviteter langs hele verdikjeden og mer enn 30.000 kunder. Med utgangspunkt i over 100 års erfaring med produksjon av fornybar energi, teknologi og innovasjon, tar Hydro sikte på å gi større livskraft til kundene vi betjener og samfunnet vi er en del av, gjennom å bygge en bærekraftig framtid med nyskapende løsninger basert på aluminium.

Hydro sine fabrikker i Holmestrand, Høyanger, Karmøy, Sunndal, Årdal og Husnes har fra tid til annen behov for å knytte til seg midlertidige ansatte for å dekke opp fravær av ulikt slag. Eksempler på midlertidige stillinger kan være:

  • vikar (for å dekke opp sykefravær og annet korttids- og langtidsfravær)  
  • tilkallingsvikar (gjelder ikke Sunndal)
  • engasjement av ulik art som følge av økt arbeidsmengde en periode. 

I den forbindelse søker vi etter personer som ønsker å bli vurdert som midlertidig ansatt når behovet dukker opp.

Ansvarsområde

Daglige oppgaver som produksjonsmedarbeider (operatør) i en av produksjonsavdelingene.

Kvalifikasjoner

Du må være over 18 år, og ha førerkort klasse B. Videre må du bli helsemessig godkjent ved vår bedriftshelsetjeneste.

Personer med fagbrev innen industrifag eller annen relevant erfaring vil bli prioritert.

Nødvendig opplæring vil bli gitt.

Annen informasjon

De fleste jobbene er skiftarbeid. Som vikar går man inn i en fast arbeidsplan for en avtalt periode. Som tilkallingsvikar har man en ikke-bindende avtale, der man blir enige om arbeidsoppdrag fra gang til gang. 

Søknaden er å betrakte som en «åpen søknad», og vil bli liggende aktiv til 31.12.2019. Ønsker du fortsatt å bli vurdert med «åpen søknad» etter denne tid, må du legge inn ny søknad for 2020. 

Som søker vil du bli kontaktet dersom det åpner seg muligheter som passer til din profil.

Vi aksepterer kun søknader via vårt elektroniske søknadssystem.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • FEB 23
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
6 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger
  • Antall lærlinger: 80 (flere)

Fakta om Hydro