<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Førstekonsulent NAV Målselv - Bardu

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon19 Presentasjon av stillingen:

Vi har ledig 100 % fast statlig stilling. Tjenestested Målselv.
NAV Målselv har per i dag 12 stillinger som jobber med arbeidsrettet brukeroppfølging i tillegg til saksbehandling etter folketrygdloven, NAV-loven, sosialtjenesteloven og introduksjonsloven. Vi betjener en kommune med ca. 6.800 innbyggere og har kontor i Bardufoss sentrum.
NAV Målselv vil i løpet av 2020 etablere felles NAV-kontor sammen med Bardu kommune og vil etter dette bestå av 19 dyktige medarbeidere som skal tilby tjenester til ca. 10.800 innbyggere i disse to kommunene.

Målselv kommune ligger midt i Troms fylke og er fylkets nest største kommune i areal. Kommunen strekker seg fra svenskegrensa til kysten. Kommunen ligger innenfor to timers reisetid både til Harstad, Tromsø og Oslo.

Vi ønsker å bygge ett nytt kontor med god tverrfaglig kompetanse som gjør oss i stand til å møte de fremtidige utfordringene på en god måte ¿ til det beste for de som mottar våre tjenester. Vårt mål er å være en god rekrutteringspartner for næringslivet og ønsker å vær en døråpner inn mot bedrifter som ønsker å ta samfunnsansvar og utgjøre en forskjell for mennesker. Vi håper at nettopp du vil være med på laget vårt og bidra til å utvikle og tilby gode tjenester til innbyggerne og arbeidsgivere i Målselv og Bardu.

Arbeidsoppgaver

  • Veiledning, oppfølging og saksbehandling innen hele tjenestespekteret i NAV-kontoret, både statlig og kommunalt område
  • Tett og kvalitativ god oppfølging av brukere, spesielt ungdom
  • Tett og god kontakt med arbeidsgivere Endring av arbeidsoppgaver må påregnes

Kvalifikasjoner

Utdanning tilsvarende minimum bachelor fra høyskole/universitet, gjerne innen samfunnsfag, psykologi, jus, pedagogikk eller annen relevant fagkrets.

  • Vi ønsker at du har erfaring fra arbeid med mennesker
  • Solid forståelse for regelverk, metodikk og systemer
  • Ønskelig med kjennskap til arbeidsrettet brukeroppfølging ¿ gjerne innenfor Supported Employment (SE) eller Individual Personal Support (IPS)
  • Har god kompetanse, interesse og forståelse for viktigheten av bruk av digitale verktøy
    Relevant arbeidserfaring og/eller fagbrev kan kompensere for utdanningskravet.

Personlige egenskaper

  • Du må ha stor arbeidskapasitet, evne til å arbeide målrettet, selvstendig og i team
  • Du må være strukturert og ta ansvar for egne arbeidsoppgaver
  • Synes endring og nytenking er spennende
  • Ha god relasjonskompetanse

Vi tilbyr

  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver i en endringsvillig og dynamisk organisasjon
  • Aktive og engasjerte kollegaer
  • Lønn som førstekonsulent i stillingskode 1408 alt. 1434 rådgiver ¿ fra 442 300 ¿ 494 800
  • Gode pensjonsordninger gjennom Statens pensjonskasse ( 2 % blir trukket av lønn)

Kontaktinformasjon

Knut Jarle Reiertsen, NAV-leder, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Nerveien 35
9326 Andselv

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:NAV

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon19 Stillingsprosent: 100% Søknadsfrist: 12.08.2019

*Arbeids- og velferdsforvaltningen





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Til vår Fretex butikk og mottak på Nardo i Trondheim trenger vi en entusiastisk og arbeidsom Butikkmedarbeider i 100% fast.Fretex butikken, ligger godt plassert på Nardo i Trondheim og selger i hovedsak klær og interiør, sport, barneavd. assesoarer og bøker. Nardo er nå hovedmottak og sortering for butikkene i Trondheim, og oppgaver her faller også inn under stillingen. Butikkene i Trondheim er i stadig utvikling og har økt kundestrøm som vi ønsker å gi spennende handleopplevelse, gode varer og god kundeservice.Du:er glad i folk, raus og trygg på deg selvliker å jobbe selvstendig og i teamhar gode samarbeidsevnerhar interesse for, og er god på salg og servicehar god arbeidskapasitetliker fysiske arbeidsoppgaverhar gjerne erfaring fra butikkkan kommunisere godt med givere og ser hvilke gaver som selgerhar evne til å se og utvikle salgsmuligheter, både fysisk i butikk og via sosiale medier/nett.kan presentere brukte varer i en spennende og trendy sammenhengkan identifisere deg med målgruppener fleksibel iforhold til arbeidstid kveld og helger ryddig og strukturter personlig egnethar interesse og god kunnskap om trender, interiør, krims og småmøblerer trygg på bruk av Mobil og PC som arbeidsverktøyhar evne og vilje til å arbeide i samsvar med Frelsesarmeens verdigrunnlagVi tilbyr:et spennende og hektisk arbeidsmiljøfaglig utfordringen jobb med utviklingsmuligheter for rette personlønn etter avtalepensjonsordning Adresse: Ole Deviksvei 50,0614 Oslo
23.01.2020 Oslo, Trondheim
Vi søker etter erfaren ingeniørgeolog tilknyttet våre kontor i Molde, Ålesund eller Kristiansund. Fagmiljøet ingeniørgeologi i Norconsult som helhet består pt. av 35 medarbeidere. Det er i dag 2 ingeniørgeologer med fast kontorsted Molde og Ålesund   Vi utfører ingeniørgeologisk prosjektering i alle planfaser, både i rene fagoppdrag og som en del av større tverrfaglige oppdrag i Norconsult. I Norconsult får du hyggelige og dyktige kollegaer, og du blir en del av et tverrfaglig rådgivermiljø med høy kompetanse og utfordrende oppgaver. Norconsult driver optimalisert prosjektering og løsningsforståelse gjennom bruk av digitale verktøy og BIM, og er ledende innen gjennomføring av heldigitale og tegningsløse prosjekter. Vi har fokus på bærekraftige løsninger, og satser spesielt mot kompetanseheving av våre medarbeidere innen fagområdet bærekraft. Norconsult i Molde, Ålesund og Kristiansund ligger alle svært sentralt i respektive byer, og  teller til sammen ca. 130 medarbeidere som dekker fagområder innen de fleste disipliner innen samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Arbeidsoppgaver kan omfatte: Ingeniørgeologisk prosjektering av berganlegg Rådgivning innenfor geologi, bergteknikk, sprengning, bergsikring, injeksjonsarbeider etc. Oppdragsledelse Skredfarevurderinger, større og mindre oppdrag Oppfølging av anlegg under utførelse For oss er det ønskelig at du: Er en rfaren ingeniørgeolog (Msc/Siv.ing). Har god muntlig og skriftlig framstillingsevne, norsk og engelsk Er en engasjert, positiv og initiativrik person Er ansvarsbevisst og selvstendig Liker å samarbeide og fungerer godt i team Hos oss får du: Varierte og faglig utfordrende arbeidsoppgaver innen fag og oppdragsledelse der du har mulighet til å utvikle både deg selv og dine dyktige medarbeidere. Gode lønns- og ansettelsesbetingelser Eierskap i egen bedrift Fleksibel arbeidstid og sommertid Godt arbeidsmiljø og et godt sosialt miljø Fadderordning og kompetanseutviklingsplan Ulike sosiale arrangementer, idrettslag, bedriftshytter mm Innsendelse av søknad: Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som blir behandlet.
23.01.2020 Kristiansund, Molde, Ålesund
Norconsult i Bergen er et tverrfaglig sammensatt miljø med over 200 tilsette der samferdselsavdelingen består av et sterkt og bredt fagmiljø med 18 sivilingeniører og ingeniører som jobber innen veg og trafikkplanlegging.   Det er en god blanding mellom erfarne og yngre kollegaer. Avdelingen består i tillegg av 7 dyktige medarbeidere som jobber innenfor samferdselskonstruksjoner.  Som en del av vårt rekrutteringsarbeid tilbyr vi praksisplasser/sommerjobb. Som sommerstudent i Norconsult vil du jobbe med spennende oppgaver, fortrinnsvis i faktiske oppdrag for eksterne kunder, hvor målet er at du får brukt teorien du har lært i praksis. For oss er det viktig at du: Er mastergradsstudent med relevante fagkombinasjoner innen samferdselsplanlegging. Vi vil primært prioritere kandidater som har gjennomført 3. og 4. årskull i masterstudiet samt kandidater som har fullført ingeniørhøgskole og planlegger å gå videre med masterstudier Har gode evner og interesser innen aktuelt fagområde Har noe erfaring med verktøy innen DAK/BIM Er utadvendt og omgjengelig og som liker å jobbe i team, men samtidig selvstendig i forhold til å løse oppgaver Har gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig Som sommerstudent hos oss får du: Miljøbevisst samfunnsplanlegging Fadderordning Sommerstudentdag i Sandvika for hele landet Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Innsendelse av søknad: Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det kun er de elektroniske søknadene som vil bli behandlet.
23.01.2020 Bergen
Norconsult Informasjonssystemer AS utvikler, markedsfører og leverer helhetlige IKT-løsninger for prosjektering, bygging og forvaltning av infrastruktur og eiendom. Selskapet er i dag en ledende leverandør av programvare innen Geografiske Informasjonssystemer (GIS), Nettinformasjonssystemer (NIS), Kommunaltekniske løsninger, Forvaltning, Drift og Vedlikehold (FDV), og løsninger innen prosjektadministrasjon, prosjektstyring, kostnadsanalyser, byggeteknisk konstruksjon og BIM. Våre løsninger under merkevaren ISY blir benyttet i over 3.000 virksomheter i Norge. Selskapet har 240 ansatte med kontorer i Sandvika, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Grimstad, Larvik, Lillehammer og Hamar, samt 2 kontorer i Sverige. Vi søker etter salgs- og markedssjef til en av Norges ledende leverandører innen Prosjektstyring. Våre løsninger ISY Calcus, ISY Beskrivelse, ISY ByggOffice, ISY Prosjekt Økonomi, ISY Prosjekt Plan og ISY Prosjekt dekker hele verdikjeden innen bygge og anleggsbransjen, fra planlegging og prosjektering til bygging og forvaltning. I tillegg til videreutvikling av våre standardprodukter leverer vi også kundespesifikke utviklingsprosjekter. Vi er i vekst og våre produkter er inne i en rivende utvikling med nye plattformer og nye teknologier. Vi trenger derfor en erfaren og dyktig salgs- og markedssjef med på laget. Vi lever av brukernes tilfredshet, og søker personer som er strukturerte, løsningsorienterte og har evne til å se ting fra brukernes ståsted. Dine arbeidsoppgaver vil være: Ansvarlig for enhetens salgs- og markedsføringsaktiviteter Personal og resultatansvar for en gruppe med 5 dyktige selgere Planlegging og gjennomføring av salg og markedsaktiviteter i samarbeid med teamet Salgsledelse med budsjett- og resultatansvar Lede tilbudsarbeidet i større tilbud Delta i kundedialog og bidra til å styrke vår posisjon i markedet Ansvar for markedsdialog og annonsering Videreutvikle og forsterke samarbeid med øvrig markedsarbeid i selskapet Delta i enhetens ledergruppe og selskapets markedsforum For oss er det viktig at du:  Har relevant utdannelse på universitet eller høgskolenivå Har erfaring med salgsledelse, teamledelse og B2B salg Har erfaring med salg av løsninger til bygge- og anleggsbransjen Har kjennskap til Statens Standardavtaler og offentlige anbudsprosesser Kan arbeide selvstendig, men liker og verdsetter også teamarbeid Er engasjert, positiv, initiativrik og resultatorientert Har generelt god systemforståelse, god muntlig og skriftlig fremstillingsevne og gode kommunikasjonsegenskaper Har evne til å lære nye ting Hos oss får du: En spennende arbeidsplass med mange kunnskapsrike, engasjerte og hyggelige medarbeidere. Gode lønns- og ansettelsesbetingelser Faglige utfordringer der du har mulighet til å kunne utvikle deg videre. Et utfordrende, godt faglig og sosialt miljø der medarbeidere trives. En stor kundemasse som er opptatt på moderne og brukervennlig programvare Fleksibel arbeidstid Studieturer, ulike sosiale arrangementer, idrettslag, bedriftshytter mm Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det er kun de elektroniske søknadene som blir behandlet.
23.01.2020 Bærum
Ønsker du jobb i en framtidsrettet bransje og er en person som liker tøffe utfordringer utendørs? Da kan du være rett person for oss. Vi søker etter en dyktig ingeniør som er villig til å reise, kan ta på seg prosjektledelse og tekniske ansvar. Fordel med gode kunnskaper innen måleteknikk. Du bør være i god fysisk form og ikke ha høydeskrekk. Kjeller Vindteknikk er en av de ledende aktørene innen måling, analyse og modellering av vind og klima i Norden. Kjeller Vindteknikk ble fra 1. januar 2019 en del av Norconsult. Vi installerer og drifter avanserte målesystemer for vindkraft, kraftledninger og store bruprosjekter. Selskapet har 31 ansatte, og omsetter årlig for ca. 60 mill kr. Hovedkontoret ligger i Lillestrøm med avdelinger i Stavanger, Stockholm og Helsinki. Kjeller Vindteknikk opplever en økende oppdragsmengde og søker derfor etter ny, dyktig medarbeider til vårt hovedkontor i Lillestrøm. Vi søker riktig kandidat for varierte arbeidsdager på kontoret, verkstedet (Skedsmokorset) og ut i felt på oppdrag. Kandidaten blir en del av feltlaget som i dag består av 3 ingeniører og 4 faglærte teknikker. Arbeidet vil bestå av: Prosjektledelse Delta fysisk i montasje og vedlikehold av vindmålestasjoner Utføre målekampanjer med avansert fjernmålingsutstyr Utvikling av montasjemetoder for utstyr Innsamling, dokumentasjon og kvalitetskontroll av data Kontroll og dokumentasjon av lastberegninger Klatre i høye master opptil 200m Ønskede kvalifikasjoner: Ingeniørutdanning Erfaring med prosjektledelse Kunnskap om eller interesse for målteknikk Kunnskap om eller interesse for programmering Ansvarsbevisst med fokus på sikkerhet Anleggserfaring Interesse for miljøspørsmål og fornybar energi Hos oss får du: Arbeid i et av Nordens ledende vindkonsulentmiljø Lønn etter kvalifikasjoner og erfaringer Gode pensjons- og forsikringsordninger Hyggelig arbeidsmiljø Det må påregnes utstrakt reisevirksomhet med til dels fysisk krevende arbeid. Stillingen gir også mulighet til mange flotte naturopplevelser. Nærmere opplysninger kan fås ved henvendelse til feltmålingsleder Kyler White. Du finner også mer informasjon på www.vindteknikk.no. Innsendelse av søknad: Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som blir behandlet.  
23.01.2020 Skedsmo
Hvert år tar Norconsult imot rundt 100 studenter på sommerjobb, både ved vårt hovedkontor i Sandvika og ved flere andre av våre kontorer i Norge. Som sommerstudent i Norconsult vil du jobbe med spennende oppgaver, fortrinnsvis i faktiske oppdrag for eksterne kunder, hvor målet er at du får brukt teorien du har lært i praksis. Norconsult har et spennende fagmiljø innen plan, arkitektur og landskapsarkitektur. I vårt selskap er det over 500 arkitekter. Vi har de siste årene hatt en sterk vekst og har utviklet et slagkraftig fagmiljø. I Stavanger er vi over 100 medarbeidere med tverrfaglig kompetanse som dekker de fleste rådgiverfagene, herunder Arkitektur, Landskapsarkitektur, Plan, Veg og Trafikk, Vann- og Avløp, Miljørådgiving, Byggeteknikk, Brann, VVS, Elektro og Prosjektadministrasjon. Avdelingen Plan, Arkitektur og Landskap teller 23 personer. Våre oppgaver strekker seg fra små boligprosjekt til store næringsbygg, planoppgaver, landskap og byutvikling. Vi tilbyr en spennende og utfordrende jobb hvor du får et tett samarbeid med kreative og kunnskapsrike kolleger. Dine arbeidsoppgaver vil være: Bistand til utarbeidelse av planer og prosjektering i pågående oppdrag Deltakelse på befaringer og møter For oss er det viktig at du: Fortrinnsvis er masterstudent på 3 eller 4 året, med relevante fagvalg Er engasjert og nysgjerrig Er strukturert og pliktoppfyllende Bidrar til et godt sosialt og faglig miljø Har gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig Som sommerstudent hos oss får du: Miljøbevisst samfunnsplanlegging Fadderordning, sosiale og faglige arrangementer, bedriftsidrettslag m.m Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søkner som blir behandlet.
23.01.2020 Stavanger
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC Industry AS er Nordens største aktør inne asfalt og steinmaterialer.NCC Industry legger hovedvekt på industriproduksjon – steinmateriale, asfalt, grunnarbeid og resirkulering av bygningsmaterialer. Vi er en proaktiv partner med ekspertise både innen produksjon og entreprenørvirksomhet, med hovedvekt på bærekraftige løsninger. Virksomheten er inndelt i tre sektorer: Steinmaterialer, Asfalt og Hercules. NCC Industry har virksomhet i hele landet. NCC Industry søker nå en HMS-sjef som vil ha ansvar for Sektor Steinmaterialer og Sektor Hercules og jobbe tett på vår virksomhet og våre prosjekter. Kontorplassering vil fortrinnsvis være i Vestfold /Telemark eller i Oslo området, eventuelt i nærheten av våre prosjekter. Du vil rapporterer til Manager Health & Safety, NCC Industry Nordic. Ustrakt reising må påregnes. HMS-sjefVi søker deg som har stor interesse og kunnskap knyttet til HMS arbeid. Ditt mål og ambisjon vil alltid være å skape sikre arbeidsplasser der alle ansatte skal hjem hver dag i god behold. For denne stillingen ser vi for oss en person som er løsningsorientert og har en positiv innstilling for å fremme HMS arbeidet i bedriften. Du er opptatt av en tydelig HMS kultur både ved din tilstedeværelse ute i feltet, men også ved et overordnet ansvar. Som person har du evnen til å arbeide selvstendig og arbeider strukturert, noe som gjør at du leverer til avtalt tid i en hektisk hverdag.Ord som pålitelig, energisk og høy integritet kjennetegner deg.Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper: Ingeniør/ teknisk utdannelse Relevant praktisk erfaring fra tilsvarande stillilng bransje Gode IT kunnskaper Gode norsk og engelsk kunnskaper både muntlig og skriftlig Arbeidsoppgaver/ ansvar for: Støtte og veilede den operative delen av virksomheten Bidra til kontinuerlig forbedringer og fokus på HMS aktivitet Oppfølging av avviks - og forbedringstiltak med nødvendig rapportering Rådgiver til ledelsens for å arbeide systematisk i forbedringsarbeidet i bedriften og bistå ved prioritering av satsningsområde Rapportering knyttet til HMS Aktiv rolle i risikovurderinger Ansvar for oppfølging mot interne systemer Som HMS-sjef i NCC Industry får du muligheten til å samarbeide med andre spesialister. Du blir en del av en dynamisk organisasjon med store muligheter for personlig og faglig utvikling. Du vil jobbe i et selskap som etterstreber å være i forkant av vår bransje, og være en del av et team med engasjerte kollegaer. Stillingen gir stor frihet og ansvar, og en hverdag i et miljø som både er spennende, variert og utfordrende.NCC tilbyr også gode pensjons- og forsikringsordninger.Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta gjerne kontakt med oss - se kontaktdetaljer. Vi imøteser en kortfattet søknad med CV via vårt søknadssystem.Søknadsfrist: 7. Februar 2020   Søk her Kontaktpersoner: Mona BacklundHealth & Safety Manager, NCC Industry Nordic+46 790 727 918 Tove HernesHR-sjef, NCC Industry AS+47 907 25 032
23.01.2020 Oslo
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC Industry er en av Norges største asfaltentreprenører. Virksomheten er inndelt i tre sektorer: Steinmaterialer, Asfalt og Hercules. NCC Industry har virksomhet fra Trøndelagsfylkene og sørover.NCC Industry Asfalt i Norge har asfaltproduksjon i både stasjonære og mobile asfaltverk. Enheten produserer årlig 1,5 mill tonn asfalt, det meste til større veianlegg for Statens Vegvesen og kommunale/fylkeskommunale prosjekter. Spriderlag utfører alle mulige oppdrag for private, kommuner, entreprenører og Statens Vegvesen. I tillegg legges asfalt på veier, plasser og i parkeringshus for et stort antall private og offentlige kunder. For sesongen 2020 har Asfalt Entreprise Øst behov for to dyktige formenn til å lede spriderlag til asfaltoppdrag, og formann til et medium maskinlag i Oslo og omegn. Blir du med på laget? FORMENN TIL SPRIDERLAG OG MEDIUM MASKINLAG På grunn av økt oppdragsmengde som gjør at vår ordrebok vokser, så er vi nå på jakt etter flere formenn som kan tiltre ved sesongstart. Vi søker formenn som er selvgående og opptatt av å kunne lede teamet sitt på en positiv måte. For rett person er det viktig med sikker og lønnsom drift. Vi i avdelingen er helt avhengig av at våre formenn og teamet går godt overens slik at oppdragene utføres på en tilfredsstillende måte for alle våre kunder.Stillingen rapporterer til distriktssjef. Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper: relevant fagbrev (relevant erfaring kan kompensere) førerkort klasse BE generelt gode IT kunnskaper erfaring med å lede et team, eller ønske om å lede et eget team gode norsk kunnskaper gode samarbeidsevne opptatt av gode verdier og sunne holdninger ute i drift Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et dynamisk, engasjert og faglig sterkt arbeidsmiljø. NCC gir gode muligheter for egenutvikling og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar. For ytterligere informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med oss. Se kontaktdetaljer. Søknadsfrist: 15. Februar 2020 Kontaktpersoner: Øistein Jordet BekkenSite Manager+47 452 37 838
23.01.2020 Oslo, Lier
Vis alle 28.300 ledige stillinger

NAV (arbeids- og velferdsforvaltningen) leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønsker meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver.

NAV er en inkluderende arbeidsplass som er preget av mangfold. Vi ønsker at alle kvalifiserte kandidater søker jobb hos oss. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. I lys av inkluderingsdugnaden oppfordrer vi personer med nedsatt funksjonsevne og/eller <> om å søke jobb hos oss. De er en verdifull arbeidskraftressurs som NAV trenger.

Søkere som tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål ifm. regjeringens inkluderingsdugnad dersom vedkommende blir ansatt.

<<Det gjennomføres forsøk med anonyme søknader i staten. Anonymiseringen av søknader skal gjelde den første utsilingsfasen av aktuelle kandidater som er aktuelle for intervju. Forsøket evalueres av Difi, som behandler anonyme opplysninger om ansettelsesprosessen og det blir utarbeidet en statistikk over resultatet av forsøket. Opplysninger om enkeltpersoner vil ikke bli utlevert til andre i forbindelse med forsøket og evalueringen, men reglene om innsyn i offentlig søkerliste og utvidet søkerliste gjelder.>>

Les mer om NAV Målselv - Bardu

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon19 Presentasjon av stillingen:

Vi har ledig 100 % fast statlig stilling. Tjenestested Målselv.
NAV Målselv har per i dag 12 stillinger som jobber med arbeidsrettet brukeroppfølging i tillegg til saksbehandling etter folketrygdloven, NAV-loven, sosialtjenesteloven og introduksjonsloven. Vi betjener en kommune med ca. 6.800 innbyggere og har kontor i Bardufoss sentrum.
NAV Målselv vil i løpet av 2020 etablere felles NAV-kontor sammen med Bardu kommune og vil etter dette bestå av 19 dyktige medarbeidere som skal tilby tjenester til ca. 10.800 innbyggere i disse to kommunene.

Målselv kommune ligger midt i Troms fylke og er fylkets nest største kommune i areal. Kommunen strekker seg fra svenskegrensa til kysten. Kommunen ligger innenfor to timers reisetid både til Harstad, Tromsø og Oslo.

Vi ønsker å bygge ett nytt kontor med god tverrfaglig kompetanse som gjør oss i stand til å møte de fremtidige utfordringene på en god måte ¿ til det beste for de som mottar våre tjenester. Vårt mål er å være en god rekrutteringspartner for næringslivet og ønsker å vær en døråpner inn mot bedrifter som ønsker å ta samfunnsansvar og utgjøre en forskjell for mennesker. Vi håper at nettopp du vil være med på laget vårt og bidra til å utvikle og tilby gode tjenester til innbyggerne og arbeidsgivere i Målselv og Bardu.

Arbeidsoppgaver

  • Veiledning, oppfølging og saksbehandling innen hele tjenestespekteret i NAV-kontoret, både statlig og kommunalt område
  • Tett og kvalitativ god oppfølging av brukere, spesielt ungdom
  • Tett og god kontakt med arbeidsgivere Endring av arbeidsoppgaver må påregnes

Kvalifikasjoner

Utdanning tilsvarende minimum bachelor fra høyskole/universitet, gjerne innen samfunnsfag, psykologi, jus, pedagogikk eller annen relevant fagkrets.

  • Vi ønsker at du har erfaring fra arbeid med mennesker
  • Solid forståelse for regelverk, metodikk og systemer
  • Ønskelig med kjennskap til arbeidsrettet brukeroppfølging ¿ gjerne innenfor Supported Employment (SE) eller Individual Personal Support (IPS)
  • Har god kompetanse, interesse og forståelse for viktigheten av bruk av digitale verktøy
    Relevant arbeidserfaring og/eller fagbrev kan kompensere for utdanningskravet.

Personlige egenskaper

  • Du må ha stor arbeidskapasitet, evne til å arbeide målrettet, selvstendig og i team
  • Du må være strukturert og ta ansvar for egne arbeidsoppgaver
  • Synes endring og nytenking er spennende
  • Ha god relasjonskompetanse

Vi tilbyr

  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver i en endringsvillig og dynamisk organisasjon
  • Aktive og engasjerte kollegaer
  • Lønn som førstekonsulent i stillingskode 1408 alt. 1434 rådgiver ¿ fra 442 300 ¿ 494 800
  • Gode pensjonsordninger gjennom Statens pensjonskasse ( 2 % blir trukket av lønn)

Kontaktinformasjon

Knut Jarle Reiertsen, NAV-leder, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Nerveien 35
9326 Andselv

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:NAV

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon19 Stillingsprosent: 100% Søknadsfrist: 12.08.2019

*Arbeids- og velferdsforvaltningen





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om NAV Målselv - Bardu