Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Servicetekniker søkes Trollholmen

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Servicetekniker søkes

Vi har behov for en servicetekniker for service og montasje.

Bransje:

Trollholmen AS driver med tekniske hjelpemidler for funksjonshemmede og eldre, -type elektromedisinsk utstyr. Teleslynger etc.

Lokasjon:

Vi har lokaler i Lakselv sentrum. Dette vil også være oppmøtested.

Vårt arbeidsområde er primært i hele Finnmark, men vi tar også enkelt oppdrag andre steder i landet. Det meste av arbeidet foregår ute hos kunder rundt i fylket. Må derfor påberegnes en del reising i arbeidet.

Overnatting under reise foregår i hovedsak på hotell. Transport foregår med servicebil.

Beskrivelse:

Vi jobber med strøm, metall, trevirke og indirekte med mennesker.

Arbeidet er variert, men består i hovedsak av nymonteringer, service/reparasjon og periodisk ettersyn.

Vi søker:

Fagmessig søker vi etter en som

  • har god kjennskap til strøm, som kan lese og forstå elektriske koblingsskjema, samt praktisk feilsøking.
  • kan foreta mekaniske reparasjoner, gjøre tilpasninger etc.
  • har noe <>
  • har fagbrev innen strøm, bilelektro, mekaniker etc. Førerkortklasse B er nødvendig, helst også klasse BE da vi til tider frakter større utstyr med henger.
  • har gode datakunnskaper, da ordrer, fakturagrunnlag, timeregistrering foregår på data. Vi programmerer også en del utstyr med data.

Vi ser etter en ansvarsfull person som

  • kan jobbe selvstendig
  • er ryddig og nøye, med god orden
  • har evnen til å tenke <<økonomi og="" butikk="">>
  • kan kommunisere godt, tydlig, og ikke minst snakker godt norsk.

Vi tilbyr:

-Konkurransedyktig lønn og vilkår

-et variert og utfordrende arbeid

-fleksibel arbeidstid, og hvor man i hovedsak styrer dagen selv.

-gode boforhold under reise

-gode muligheter for avspasering

Søknadsfrist 25/8-2019

Sjekk at mail med søknad blir bekreftet mottatt, dette for å unngå at søknader blir borte som "søppelpost".



Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Vil du jobbe med å skape energieffektive bygg? Kunne du tenke deg å bli en del av Norges ledende tekniske entreprenør og servicepartner? Vil du være med å utvikle de største prosjektene innen byggautomasjon i vårt distrikt? Vi søker nå etter en ny Prosjektleder til vår byggautomasjonsavdeling. Arbeidssted vil være ved vårt kontorsted i Trondheim. I dag består avdelingen av 20 engasjerte medarbeidere. Vi søker en strukturert og mulighetsorientert prosjektleder, med gode kommunikasjonsevner. Som Prosjektleder Byggautomasjon er du metodisk og systematisk i din tilnærming. Du planlegger fremover, gjør klare prioriteringer og fordeler ressurser effektivt. Du utfører planer med engasjement og utholdenhet og oppnår kvalitetsmessige gode resultater. Du fokuserer på bunnlinjen og identifiserer potensiell risiko og overvåker finansielle konsekvenser av egen aktivitet. Arbeidsoppgaver: Prosjektering og prosjektledelse av tekniske installasjoner i bygg Koordinere samspillet mellom de tekniske fagene i byggeprosessen  Økonomisk ansvar for sine prosjekter  Ressurs- og tidsplanlegging for sine prosjektteam  Ønskede kvalifikasjoner: Ingeniørutdannelse innen automasjon eller elektro  Relevant erfaring fra arbeid innen byggautomasjon /elektro/VVS  Systematisk, nøyaktig og trives med mange baller i luften samtidig  Evnen til god kommunikasjon og vilje til å jobbe i team      Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning   
03.09.2019 Trondheim
GK Norge jobber kontinuerlig med utvikling og effektivisering for å bedre vår konkurranseevne, øke lønnsomheten og redusere risikoen. Nå profesjonaliserer vi ytterligere ved å ansette en strategisk forretningsutvikler / Business Development manager som skal jobbe for og med konsernledelsen i Oslo. Som Business Development Manager vil du være en drivende kraft for våre strategiske endinger gjennom datadrevne beslutninger og profesjonell endringsledelse. Til å støtte deg får du tilgang til dyktige interne og eksterne ressurser. Innledende prosjekter inkluderer innkjøpsforbedringer, posisjoneringsstrategi og design av ny driftskostnadsmodell. Rett kandidat har minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende arbeid, gjerne fra Management Consulting. Du klarer raskt å sette deg inn i komplekse problemstillinger, anbefale tiltak og kommunisere og implementere disse på en enkel og forståelig måte.   Har du spørsmål angående stillingen, ta kontakt med Mads Folke Nordmark, Partner i Panamera IMD Executive Search på: mads@panamera-search.no. Vi ser frem til å høre fra deg.  
02.10.2019 Oslo
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! HVA FÅR DEG TIL Å VOKSE? Begrepet "karriere" kan ha ulik betydning avhengig av hvem du spør. Hos oss kan du i alle fall være trygg på at du vil fortsette å utvikle deg. Hver dag utfordrer vi oss selv til å skape en bedre morgendag og bærekraftige løsninger i toppsjiktet. Vi skal drive utviklingen, lytte, dele idéer og samarbeide. NCC har fokus på trivsel og utvikling for våre medarbeidere, og vi er alltid på utkikk etter kloke hoder som identifiserer seg med våre verdier. Vi blir aldri bedre enn våre medarbeidere. Derfor er utvikling av våre ansatte en av våre viktigste oppgaver. I NCC har du gode muligheter til å forme din egen karriere og teste ut nye utfordringer. NCC er en spennende arbeidsplass og godt sted å jobbe! Er du nyutdannet i løpet av 2020 og ønsker å jobbe i NCC? Hvis du synes det er spennende med en variert hverdag og du liker utfordringer, er NCC det rette stedet for deg. Du vil arbeide tett med hyggelige og kompetente kollegaer i et miljø som ikke er større enn at man blir godt kjent, samtidig som du er en del av et konsern som gir bredde, profesjonalitet, støtte og gode utviklingsmuligheter. Vi trenger flere unge og entusiastiske medarbeidere, primært innen bygg-, anleggs- og veifag. Rekruttering av nyutdannede vil variere etter antall prosjekter og behov NCC har på det stedet der du ønsker å jobbe. Registrer deg nedenfor, og legg ved CV samt en kortfattet søknad.  
07.10.2019 Norge
Det kommer et nytt designselskap i Bergen. Vi heter Sans.  Vi bryter formen og starter et banebrytende samarbeid med folka i Karabin. Vi redefinerer designfaget og skal skape resultater der andre ikke kan. For oss er gevinsten i det ukjente større enn frykten for å forlate det kjente. Er du en designer som oss?    Ta kontakt med Janniche     Eller kjenner du noen som ville passe enda bedre? Gi dem beskjed!
07.10.2019 Bergen
Har du jobbet lenge i offentlig sektor, men ønsker å bli del av et smidigere miljø med raskere tempo? Karabin ser etter kandidater med bred erfaring fra offentlig sektor, som er nysgjerrig på konsulenttilværelsen. Kunne du tenkt deg å ta steget over som konsulent innen samme sektor? Har du lang eller kort fartstid som konsulent innen offentlig sektor er vi naturligvis også interessert i å komme i kontakt med deg. Karabin har eksistert i 15 år, og er spesialisert på gevinstrealisering. Vi har kontorer i: Bergen Oslo Stavanger Trondheim Vi er i vekst Vi er for tiden i gang med en kraftig ekspansjon i Oslo, og vi trenger mange dyktige kolleger fremover. Spesielt trenger vi kompetanse fra seniornivå innen offentlig sektor. Vi ser spesielt etter deg med lang fartstid innen statlig eller kommunal virksomhet. Vi tror du ønsker å jobbe i et mindre og mer dynamisk miljø, hvor du får jobbe med mange ulike problemstillinger på tvers av offentlig virksomhet. Trygg «oppstartsbedrift» Vi tror du trigges av muligheten til å være med på å bygge et lite konsulentselskap til noe større. Selv om Oslo-kontoret i dag kan sammenlignes med en start-up bedrift, så har vi fortsatt et solid firma i ryggen, med økonomisk sikkerhet. Det skjer ellers mye på utviklingsfronten i Karabin. Vi har nylig etablert vårt første datterselskap innen UX og tjenestedesign, og det vil komme flere datterselskap etter hvert. Hvis du synes dette virker som en spennende mulighet, ta kontakt med oss! SEND SØKNAD
16.10.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. Er du brennende opptatt av markedsføring og digital kommunikasjon? Liker du å skape engasjerende markedsføring som virker? Motiveres du av fornøyde kunder, kvalitetsprodukter og trivelige kollegaer? En av våre markedsansvarlige har fått nye utfordringer og vi søker derfor en erstatter til stillingen. Du vil inngå i vår markedsavdeling med fem personer, og rapportere til markedssjef for Region Oslo. Som markedsansvarlig vil du få ansvar for markedsføringen av flere av våre boligprosjekter. I samråd med våre salgsansvarlige og prosjektteam skal du sørge for at boligprosjektene gjøres kjent i markedet, generere trafikk til prosjektsidene på jm.no og sørge for at folk kommer på visning for å øke interessen for og salget av JMs boliger, samt styrke JMs varemerke. Arbeidsoppgaver: Du vil være ansvarlig for markedsføring av noen av våre boligprosjekter i Oslo/Akershus. Dette innebærer å lage markedsanalyser, utvikle markedsstrategier og kommunikasjonskonsepter for prosjektene, samt å ta dette ut i konkrete markeds- og medieplaner. Det inkluderer kontakt med reklame- og mediebyråer, koordinering av annonsemateriell og div. salgs- og markedsmateriell. Du står også for bestilling og oppfølging av 3D-visualiseringer, digital boligvelger, VR- og AR-modeller med mer. Du må bruke dine digitale kunnskaper i rollen som webredaktør for boligprosjektene, noe som inkluderer både innholdsproduksjon, statistikk og rapportering, samt skrive og sende ut digitale nyhetsbrev. Du blir også deltaker i konsernets webredaktørgruppe. Til denne stillingen hører også et ansvar for SEM i regionen. Og sist, men ikke minst – stillingen innebærer et budsjettansvar med jevnlige rapporteringer. Kvalifikasjoner: Min. utdanning på bachelornivå innen markedsføring eller tilsvarende. Min. 5-6 års arbeidserfaring – gjerne fra tilsvarende stillinger og/eller mediebyrå eller reklamebyrå God kunnskap om strategisk og digital markedsføring og kommunikasjon Erfaring med webpublisering, fortrinnsvis i Episerver og programvare for nyhetsbrev Erfaring med digital annonsering, SoMe og SEM er en fordel Kjennskap til Adobe Photoshop og Indesign er en fordel Skriver gode selgende tekster som begeistrer  God økonomiforståelse Personlige egenskaper: Du er en digitalt innfødt med talent og et brennende engasjement for målrettet og effektiv markedsføring og digital kommunikasjon. Du kan forholde deg til regler og rammeverk, samtidig som du utfordrer på de riktige stedene. Din arbeidsstil er effektiv, og du har stålkontroll på egen arbeidsdag. Som person er du analytisk og detaljfokusert, du ser muligheter der andre ser utfordringer, du er positiv og lett å engasjere. Du kan argumentere godt for de valgene du gjør, og kommuniserer like lett med gamle ingeniører og ivrige salgsansvarlig som med blide svensker. Bolig er blant dine interesser, og du følger gjerne med på finn.no og andre forum for å holde deg oppdatert. Du er allergisk mot orddelingsfeil, vet forskjellen på da og når, og vil finne deg til rette i en matriseorganisasjon med mange ulike interessenter. Fornøyde kunder motiverer deg! Vi tilbyr: En utfordrende og variert stilling hos en anerkjent aktør i en spennende bransje Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø, som brenner for boligutvikling og fornøyde kunder Fleksibel arbeidstid Lyse og moderne lokaler ved CC Vest på Lilleaker En variert arbeidshverdag med støtte fra et faglig kompetent arbeidsmiljø. I JM tar vi vare på våre ansatte gjennom å tilby Aktiv bedrift, firmaleilighet på Geilo, tilskudd til trening, samt helseforsikring og behandlingstilskudd. Vi har også eget kompetanseutviklingsverktøy slik at du kan utvikle deg og bli lenge hos oss. Våre adferdsregler og etiske retningslinjer sikrer et trygt og godt arbeidsmiljø for alle ansatte. Lurer du på noe kan du gjerne ta kontakt med Markedssjef i region Oslo, Elisabeth Wiencke på tlf. 45869030 eller elisabeth.wiencke@jm.no. Søknader blir behandlet fortløpende Trykk på linken under for å søke på stillingen: Markedsansvarlig i JM Norge
19.11.2019 Oslo
Vis alle 19.945 ledige stillinger

Trollholmen AS er en liten Porsangerbedrift som i hovedsak driver med tekniske hjelpemidler for funksjonshemmede og eldre -type elektromedisinsk utstyr.

I hovedsak driver vi da med service og reparasjoner, nymonteringer og periodisk ettersyn.

Vi har lokaler i Lakselv, men arbeidsområdet er primært hele Finnmark. Tidvis har vi også oppdrag andre steder i landet.

Les mer om Trollholmen

Stillingsbeskrivelse

Servicetekniker søkes

Vi har behov for en servicetekniker for service og montasje.

Bransje:

Trollholmen AS driver med tekniske hjelpemidler for funksjonshemmede og eldre, -type elektromedisinsk utstyr. Teleslynger etc.

Lokasjon:

Vi har lokaler i Lakselv sentrum. Dette vil også være oppmøtested.

Vårt arbeidsområde er primært i hele Finnmark, men vi tar også enkelt oppdrag andre steder i landet. Det meste av arbeidet foregår ute hos kunder rundt i fylket. Må derfor påberegnes en del reising i arbeidet.

Overnatting under reise foregår i hovedsak på hotell. Transport foregår med servicebil.

Beskrivelse:

Vi jobber med strøm, metall, trevirke og indirekte med mennesker.

Arbeidet er variert, men består i hovedsak av nymonteringer, service/reparasjon og periodisk ettersyn.

Vi søker:

Fagmessig søker vi etter en som

  • har god kjennskap til strøm, som kan lese og forstå elektriske koblingsskjema, samt praktisk feilsøking.
  • kan foreta mekaniske reparasjoner, gjøre tilpasninger etc.
  • har noe <>
  • har fagbrev innen strøm, bilelektro, mekaniker etc. Førerkortklasse B er nødvendig, helst også klasse BE da vi til tider frakter større utstyr med henger.
  • har gode datakunnskaper, da ordrer, fakturagrunnlag, timeregistrering foregår på data. Vi programmerer også en del utstyr med data.

Vi ser etter en ansvarsfull person som

  • kan jobbe selvstendig
  • er ryddig og nøye, med god orden
  • har evnen til å tenke <<økonomi og="" butikk="">>
  • kan kommunisere godt, tydlig, og ikke minst snakker godt norsk.

Vi tilbyr:

-Konkurransedyktig lønn og vilkår

-et variert og utfordrende arbeid

-fleksibel arbeidstid, og hvor man i hovedsak styrer dagen selv.

-gode boforhold under reise

-gode muligheter for avspasering

Søknadsfrist 25/8-2019

Sjekk at mail med søknad blir bekreftet mottatt, dette for å unngå at søknader blir borte som "søppelpost".



Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Trollholmen