Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lege i spesialisering i nevrologi til 6 månaders vikariat ved Nevrologisk avdeling Helse Bergen

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon02 Presentasjon av stillingen:
Helse Bergen, Haukeland universitetssjukehus har ledig 6 månaders vikariat for lege i spesialisering i nevrologi frå 09.09.2019.

Nevrologisk avdeling ved Haukeland universitetssjukehus driv utgreiing og behandling av nevrologiske lidingar. Avdelinga har over 30 legestillingar og dekkjer både akutt- og rehabiliterande nevrologi, samt klinisk nevrofysiologi. I tillegg til pasientbehandling driv sjukehuset med omfattande forskingsaktivitet.

Arbeidsoppgåver

  • LIS legar deltar i postarbeid og i arbeid ved poliklinikk med utgreiing og behandling av ulike nevrologiske lidingar, og deltar i rotasjon med 12-delt tilstadesvakt.

Kvalifikasjonar

  • Den som blir tilsett som LIS må ha norsk autorisasjon og godkjent turnusteneste/LIS 1 eller teneste som etter gjeldande norsk regelverk kan leggjast til grunn for tilsetjing i LIS-stilling i nevrologi.
  • Det blir lagt vekt på relevant arbeidserfaring.
  • Det blir lagt vekt på forskingserfaring.

Utdanningsretning

  • Medisin

Utdanningsnivå

  • Profesjonsstudium

Personlege eigenskapar

  • Må trivast i eit aktivt og travelt miljø.
  • Bidra til godt samarbeid og eit godt arbeidsmiljø.
  • Meistre norsk både skriftleg og munnleg.

Vi tilbyr

  • Fagleg og personleg utvikling i eit sterkt fagleg og triveleg miljø
  • Lønn i samsvar med gjeldande overeinskomst

Kontaktinformasjon

Petter Schandl Sanaker, Avdelingsjef, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidsstad

Haukelandsveien 22
5021 Bergen

Søk på stillinga:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgivar:Helse Bergen

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon02 Stillingsprosent: 100% Søknadsfrist: 10.08.2019





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Stendi barne/respiratorteam arbeider med barn og gir hjemmebaserte omsorgstjenester og avlastning i familiens hjem eller på bolig. Vi søker nå etter fast personale og vikarer i våre barneteam. Du jobber primært fast på ett barn og blir godt kjent med både familie og barnet. Ved ønsker kan en få mulighet til å jobbe i flere ordninger.     Arbeidsoppgaver:          Helsehjelp og omsorg slik at barn med ulike somatiske utfordringe, psykiske utfordringer og medisinsk teknisk utstyr kan bo hjemme med foreldrene sine.      Kontinuerlig observasjon og vurdering av barnets helsetilstand.    Miljøarbeid.      Du får mulighet til å jobbe i et team med ett tverrfaglig miljø.          Kommunikasjon og veiledning av pårørende/ foreldre.       Kvalifikasjoner:         Vernepleier Annen relevant utdanning innenfor helse kan være aktuell.           Politiattest uten anmerkninger.         Fordel å ha arbeidserfaring med barn, men dette er ingen krav.         Er fleksibel, selvstendig, pålitelig, tålmodig og positiv som person.  Personlig egnethet vil bli vektlagt.    Stendi tilbyr:   God opplæring. Tariffavtale.  Pensjonsordning og bedriftens forsikringsordninger.         Intern og ekstern undervisning.         Turnus med langvakter (12 timer) og lengre friperioder mellom arbeidsperiodene.  Hyppige personalmøter, et godt tverrfaglig og sosialt miljø.          Søknad og CV behandles fortløpende.       
02.12.2019 Telemark, Tjøme
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og ikke er redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere!. Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner  3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, sykepleier eller annen relevant utdanning Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og /eller pleie er ønskelig Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte virksomhetsleder: Knut Anton Karlsen, telefon 90 05 55 00
11.07.2019 Målselv, Lenvik, Storfjord
Om utrykningstjenesten:  Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå skal vi styrke teamet vårt med flere dyktige sykepleiere. Teamet består i dag av kompetente sykepleiere, spesialsykepleiere, ambulansepersonell og helsefagarbeidere. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Alarmsentralen vår ligger i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.   Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: Klikk her.  Arbeidsoppgaver:  Du vil hovedsakelig reise ut på ulike utrykningsoppdrag når alarmen går. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store oppgaver i løpet av en arbeidsvakt. Det skal gjøres medisinske vurderinger, brukeren skal få den bistanden som trengs, og øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Faglig samhandling og dialog med kollegaer, og god ivaretakelse av den som trenger vår omsorg, står sentralt i ethvert oppdrag.     Om deg:  Vi ønsker oss en kollega med stort faglig engasjemt. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske behov. Samtidig er du omsorgsfull og tålmodig. I vår tjeneste er det viktig å beholde roen i akutte situasjoner og gjennom en til tider hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller liknende arbeid? Vi jobber som et team, og tror profesjonalitet og omtanke skaper gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. I Stendi er det gode muligheter for utvikling og kompetanseheving, og du får jobbe med kompetente og hyggelige kollegaer i et miljø som preges av våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.   Kvalifikasjoner:  Sykepleier, vernepleier, paramedic Førerkort klasse B Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest Kjennskap til kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel Personlige egenskaper:  Du har gode kommunikasjonsferdigheter Du motiveres av høyt tempo Du er løsningsorientert og evner å ta ansvar Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid  Vi tilbyr:  Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag Spennende arbeidssted i utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn Tiltredelse etter avtale     Øvrig:  Dag/kveld 70% Nattevaktstillinger 44,5% Helgestillinger 16-23%  Ekstravakter   Søknadsinformasjon Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss.
14.10.2019 Oslo, Bærum, Asker
Do you want to change and improve the way people work together? Cisco Norway is a world leader in developing collaboration and video conferencing technology. We are 350 engineers who design all parts of our products – from hardware to software to industrial design. We take pride in our culture of innovation, inclusion and diversity. And now, we are growing!Most of our engineers are working with software development (C, C++, Java, Python, Linux and embedded). We are all passionate about product development and programming and now we are kicking off the search for our new Graduate Software Engineers to strengthen our team. These roles will be working within a wide range of disciplines - to create our new video conferencing devices.  What you will do: Create great collaboration experiences by writing quality software on multiple platforms; Be a key part of a high performing cross-functional scrum team. You will work closely with other developers, testers, designers and product management during our iterative development cycles, where product development is done from idea to finished article; Deploy your code and get fast feedback on usage and adoption from real customers; Use state of the art hardware, technology, methods and tools, while learning from your talented colleagues. Our dream candidate: You are in your final year of study or recently graduated from a Masters (Bachelors) in Computer Science, Computer Engineering, Informatics, Electrical Engineering, or a related subject such as Maths, Physics You have an attractive academic record to show to. You are passionate about product development You have a solid understanding of computer science fundamentals and software engineering  You have some experience with multiple programming languages You possess creative problem-solving skills and excellent troubleshooting skills You are comfortable with working in teams You have the ability to communicate clearly and effectively in English  What to expect from Cisco Norway? You will join a world-class team with over 60% market share for our collaboration products and; You will work cross functionally and get to know other disciplines than your own.  You will have the possibility to grow and develop, both personally and professionally, and be included in a network of amazing people.  We have a lot of FUN, both at work and also out of work with offsites at the company cabin and during activities like cooking courses, kayaking, yoga and Oslo Toughest.  We will offer you a competitive combination of compensation and benefits; including 5 days for voluntary work, a day off on your birthday, 6 weeks of holiday, good pension benefits, insurances and of course free ice cream during warm summer days.Start date: August 2020 but this can be discussed Work Location: Lysaker, just outside of Oslo Application deadline: We review applications as and when they come in Upon applying please upload your cover letter, CV and university grade transcript. 
05.11.2019 Bærum
What You'll Do As Mechanical Product Engineer you will provide the technical expertise to guide a design from initial concept to mass production. As part of the cross-functional team, your primary role is to ensure products to be launched are sustainable in manufacturing and capable of achieving a volume manufacture to a high standard of build quality for a reasonable cost. You will evaluate product designs using DFM practices, stressing reliable design techniques and the need for repeatability in manufacturing, raising issues concerning the form, fit, and function of a product as it relates to both mechanical engineering and assembly needs. The MPE is a critical link between many functions including Idiation, Product Engineering, Supply Chain Operations, Suppliers and Cisco’s Manufacturing Partners, working with all to ensure the most efficient product design is released to market (Quality, Cost and timely Delivery). Along with the mechanical design evaluation, you will be responsible for the mechanical aspects of a product BOM and the associated Resilience activities to secure revenue until the product goes end of life. In summary, the MPE’s role is to make a product’s transition from engineering concept to Cisco’s customers seemless. Who You'll Work With Product Operations is part of the Operations, Processes and Systems team within the global SCO at Cisco which has more than 9,000 employees in more than 50 locations around the world. The Engineering team within Product Operations, partners with the Product Design teams to ensure products released to the market have the best possible start in life, ensuring by design that they will meet quality, reliability and cost targets – all to delight our customers! As a member of this Engineering team, you will be support in all aspects of your role by colleagues and the management team. At Cisco we are a family and therefore an excellent choice for both seasoned professionals and early-in-careers! Become a part of this dynamic organization where every single day we demonstrate Cisco’s ambitious spirit and accelerate time to market by empowering our employees. As Cisco expands into new technologies, and geographies, there has never been a better time to join us. Who You Are Desirable Experience: Educated in Mechanical Engineering or similar technical subject (Bachelor’s Degree or equivalent) Mechanical Design experience with a focus on injection molding, extrusion, die casting and sheet metal enclosures Experience in Design for Manufacture & New Product Introduction Able to demonstrate problem solving skills and root cause analysis Fully conversant in engineering drawing to the relevant standards and principles Working experience within a suitable CAD package (preferably Soidworks or CREO) Experience with Cp/CpK analysis BOM structuring and change management experience (PDM) Industrial/commercial/consumer product design experience is a plus Required skill set: A Growth attitude, eager to take part in an evolving landscape! A Mix of Research and Development, Operations and Manufacturing skills preferred Fluent in English with strong written and verbal communication skills Strong organizational, time management and project management skills The ability to influence and negotiate Comfortable and Effective in Presenting to others The ability to work in the detail whilst maintaining an outlook for the ‘broader picture’ Capable of multitasking and task prioritization Able to work independently or as part of a collaborative team effort A good appreciation for DevOp’s is desirable. Why Cisco WE ARE CISCO #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it. We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box! But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.) Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool.
21.11.2019 Bærum
Do you have a passion for humans and technology, and how to get people to collaborate better? Tomorrow's world-class collaboration products are developed in-house at Cisco Lysaker, and we are now looking for someone to join our team. Are you a person who likes to get stuff done, enjoys exploring technology, and is always looking for ways to improve it? Do you enjoy writing code, but don’t necessarily see yourself as a full-time software developer? Perhaps this is a role for you! We are a team of 350+ highly engaged, skilled and fun multidisciplinary engineers, and we need to talk to each other, show empathy and work together to develop fantastic products. In this role, you will be a key driver for great user experiences and quality for products used and relied on by millions every single day. As a person, you are more than happy to ask questions and to provide feedback – both positive and negative – constructively.   As embedded in one of our scrum teams, you are going to be in the middle of all of the exciting technology and ideas that are developed here. You will have close and everyday contact with software developers, product owners, UX designers, as well as other stakeholders – and therefore, good interpersonal skills are key for your success in the role.   The responsibilities include qualitative and exploratory testing during the sprints, picking apart user-stories and questioning design, digging through logs and troubleshooting technical problems – and probably most important of all: understanding our users and their needs. Our automated acceptance tests are written in Python, so any experience with Python (or similar languages) and developing meaningful tests is a plus. Our dream candidate has Relevant education (bachelor's or higher) 2+ years of working experience in a similar role An interest in product development and team dynamics An urge for continuous product and process improvement Great interpersonal skills A knowledge-sharing mentality A willingness to learn and adapt Your opportunities – why Cisco You will join the business unit Webex Rooms, known for exciting, fast-paced, innovative and agile engineering culture. We offer a competitive combination of compensation and benefits including five days to dedicate to volunteer work, a day off on your birthday, six weeks of holiday, good pension benefits, insurances and, of course, free ice cream during warm summer days.   Have a closer look at the products we have developed at Lysaker: https://projectworkplace.cisco.com/#/en-us/product, and apply now! For any questions, please reach out to hiring manager Marius Jørgensen at marjorge@cisco.com or 404 95 900. 
04.12.2019 Bærum
  Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. Power Grids-virksomheten tilbyr kraft- og automatiseringsprodukter, systemer, tjenester og programvareløsninger til hele næringskjeden for generering, transmisjon og distribusjon av kraft. Den bransjeledende porteføljen inkluderer nettintegrasjon, overføring, distribusjons- og automatiseringsløsninger og et komplett spekter av høyspenningsprodukter og transformatorer. ABB utviklet banebrytende HVDC teknologi (høyspent likestrøm) for mer enn 60 år siden og har levert halvparten av verdens HVDC-stasjoner. ABB er verdens største produsent av transformatorer og en teknologi- og markedsleder innen høyspenningsprodukter og transformatorstasjoner, og øker stadig spenningen til nye rekordnivåer. ABBs virksomhet Power Grids vil overdras til Hitachi i 2020.Forretningsområde Grid Automation Systems og Service består i dag av ca 80 personer som holder til i moderne lokaler i Ole Deviks vei i Oslo med gode parkeringsmuligheter og ladestasjoner for elbiler. Vi leverer systemløsninger til norsk energiforsyning, fra Driftssentraler til stasjonskontroll for trafostasjoner. Vi benytter MicroSCADA og RTU’er med HMI i våre kontrollanlegg.Vi har et trivelig og uformelt arbeidsmiljø, hvor vi setter kunden i fokus, som igjen gir høy markedsandel og gode resultater takket være dyktige og engasjerte medarbeidere. Ditt ansvar ABBs stasjonskontrollanlegg benyttes til styring og overvåking av trafostasjoner i Norge. Kontrollanleggene kommuniserer både med Driftssentral og relevern på internasjonale standard protokoller. Som serviceingeniør vil du jobbe med utvidelser og support på eksisterende kontrollanlegg som ABB har levert. Service avdelingen har personell innen relevern, prøving og konstruksjon, samt prosjektledelse. Arbeidsoppgaver: • Kundekontakt sammen med vår prosjektledere • Bistå prosjektleder med bestilling av systemkomponenter til leveransene. • Klargjøring og konfigurering av PC og nettverk • Prosjektering og konfigurering av MicroSCADA, RTU og kommunikasjon • Oppkobling og testing i lab • Små og store utvidelser, service og support på tidligere leverte anlegg • Ombygging, feilsøking, test og idriftsettelse hos våre kunder • Oppdatering av tegningsunderlag og sluttdokumentasjon Du vil konfigurere både kommunikasjon mot Driftssentral og relevern, kjennskap til kommunikasjonsprotokoller er en fordel. I mange serviceoppdrag er det ett tett samarbeid med våre prøveingeniører. Du vil ha mye kundekontakt og noe reisevirksomhet i Norge må påregnes. Din bakgrunn Kompetanse og erfaring • Elektroingeniør med erfaring fra kontrollanlegg i trafostasjoner • God kjennskap til PC, nettverk og IT-sikkerhet • Evne til å jobbe strukturert i en hektisk service hverdag • God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk • Fordel om du kjenner til kommunikasjons standarder som IEC 61850, SPA, IEC 60870-5-101/104 • Fordel med montørsertifikat Gr. L Personlige egenskaper • Du må også være en person som bidrar med mye positiv energi til vårt gode arbeidsmiljø • Aktiv holdning til personlig sikkerhet (HMS-arbeid) og integritet • Praktisk anlagt og nøyaktig • Evne til å arbeide selvstendig, strukturert og effektivt med fokus på gi kundene god service • Utveksle kompetanse og bidra med din fagkunnskap • Du må ha evnen til alltid sette kunden i fokus, med rask og god respons på kundens henvendelse   Mer om oss Bidra ved å bruke dine egenskaper og ferdigheter til å fremme den fjerde industrielle revolusjon gjennom å skape en bærekraftig fremtid. Bli med ABB og ta del i vårt globale nettverk hvor du kan samarbeide og være del av våre ledende fagmiljøer og team. Let's write the future, together.Vi tilbyr• Utfordrende og varierte serviceoppgaver med gode muligheter for personlig og faglig utvikling• Et godt stabilt arbeidsmiljø der både medarbeidere og ledere bryr seg• God opplæring fra kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse med deg• Fleksibel arbeidstidsordning• Konkurransedyktige betingelser• Muligheter for korte reiser til flere steder i Norge• En trygg arbeidsplass med fokus på samarbeid og trivselSøknadsfrist er 02.01.2020, hvor søknader vurderes fortløpende. Vi ser frem til å få søknaden din gjennom vår rekrutteringsportalSpørsmål rundt stillingen kan rettes til Kjell-Otto Johansen på mail kjell-otto.johansen@no.abb.com eller telefon 24 16 57 30 / 952 91 357Vi gjør oppmerksom på at vi i samarbeid med Meditor AS utfører en bakgrunnssjekk av alle kandidater som tilbys fast ansettelse i ABB Norge. Dette gjøres for å sikre at kvaliteten i vår utvelgelsesprosess er i samsvar med ABBs policy.   ReferansenummerNO72710215_E1Publication date2019-12-09
12.12.2019 Oslo
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a pioneering technology leader in electrification products, robotics and motion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport & infrastructure globally. Continuing more than a 125-year history of innovation, ABB today is writing the future of industrial digitalization and driving the Energy and Fourth Industrial Revolutions. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and marine software, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.ABB in Norway develop and deliver solutions for marine power, propulsion and automation systems. We are responsible for deliveries of electric propulsion, power and automation systems to Oil & Gas related vessels, such as LNG Carriers, Drilling vessels, and Offshore Support Vessels and Navy VesselsABB is looking for a dedicated and knowledgeable Project Manager for our Navy Product Group, to execute domestic and international projects, on time with expected quality to a satisfied customer according to budget (commercial and technical responsible for the projects). The office location will be Fornebu. Your responsibilities - Plan and follow up project progress including procurement - Evaluate and mitigate HSE and Environmental risk - Motivate and lead project teams consisting of ie engineers, document controller, controller and purchaser - Closely communicate with customer (and other stakeholders) to assure feedback and seek improved customer satisfaction - Travel to yard for meetings and Safety Observation Tours and travel to factories for Factory Acceptance Tests together with Engineers, mainly in Europe. - Manage project finance and perform internal and external project reporting - Follow up contract terms and conditions - Manage changes, risks and opportunities - Bid work for NAVY projects Your background - Bachelor/Master degree within Electrical Engineering/Automation - Experience within marine systems or similar as an engineer - Experience as Project Manager, or aspiring for such a challenge - Fluency in English verbally and in writing is a requirement. - Personal qualities - Strong management mindset combined with technical interest - Ability to motivate and lead project teams and manage both work and personnel in an efficient manner - Service minded and good collaboration skills both towards customer and internally - Ability to take initiatives, ownership and are self-driven and result oriented. - Structured and accurate. - Ability to see opportunities for business and drive improvements activities - Ability to handle several activities simultaneously.   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.We can offer:- Personal challenges with wide career possibilities in a positive and innovative environment- Flexible working time with balance between office work and travelling- Enthusiastic colleagues who are eager to share their knowledge with you- Employee Benefits (cabins and favorable employee agreements)- Various and challenging work-tasksApplication-deadline is 05.01.2020. We are looking forward to receiving your application and CV through the ABB jobportal.For more information contact Egil Ove Johansen, email egil.johansen@no.abb.com, mobile +47 92 40 59 09.Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.   Reference NumberNO72722536_E1Publication date2019-12-10
12.12.2019 Bærum
Vis alle 18.118 ledige stillinger

Helse Bergen, Haukeland universitetssjukehus, har over 12.000 tilsette som har som mål å gi best mogleg behandling og pleie til pasientane våre, og rett opplæring til våre pasientar og pårørande. Kvart år behandlar vi over 800.000 pasientar og bidreg i utdanninga av eit par tusen helsearbeidarar. Forsking er ei viktig oppgåve, og vi er blant dei fremste i landet innanfor dette feltet. Les meir på www.helse-bergen.no eller facebook.

Les mer om Helse Bergen

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon02 Presentasjon av stillingen:
Helse Bergen, Haukeland universitetssjukehus har ledig 6 månaders vikariat for lege i spesialisering i nevrologi frå 09.09.2019.

Nevrologisk avdeling ved Haukeland universitetssjukehus driv utgreiing og behandling av nevrologiske lidingar. Avdelinga har over 30 legestillingar og dekkjer både akutt- og rehabiliterande nevrologi, samt klinisk nevrofysiologi. I tillegg til pasientbehandling driv sjukehuset med omfattande forskingsaktivitet.

Arbeidsoppgåver

  • LIS legar deltar i postarbeid og i arbeid ved poliklinikk med utgreiing og behandling av ulike nevrologiske lidingar, og deltar i rotasjon med 12-delt tilstadesvakt.

Kvalifikasjonar

  • Den som blir tilsett som LIS må ha norsk autorisasjon og godkjent turnusteneste/LIS 1 eller teneste som etter gjeldande norsk regelverk kan leggjast til grunn for tilsetjing i LIS-stilling i nevrologi.
  • Det blir lagt vekt på relevant arbeidserfaring.
  • Det blir lagt vekt på forskingserfaring.

Utdanningsretning

  • Medisin

Utdanningsnivå

  • Profesjonsstudium

Personlege eigenskapar

  • Må trivast i eit aktivt og travelt miljø.
  • Bidra til godt samarbeid og eit godt arbeidsmiljø.
  • Meistre norsk både skriftleg og munnleg.

Vi tilbyr

  • Fagleg og personleg utvikling i eit sterkt fagleg og triveleg miljø
  • Lønn i samsvar med gjeldande overeinskomst

Kontaktinformasjon

Petter Schandl Sanaker, Avdelingsjef, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidsstad

Haukelandsveien 22
5021 Bergen

Søk på stillinga:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgivar:Helse Bergen

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon02 Stillingsprosent: 100% Søknadsfrist: 10.08.2019





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • DES 20
    2019
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Helse Bergen