Ledig stilling

Åpen søknad – Personlig trener Natalie Totland Personlig trener Natalie Totland

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vår visjon er å utvikle markedets beste IT- og Management-konsulenter! Vi søker derfor deg som er nyutdannet eller har inntil 2 års arbeidserfaring. I løpet av programmets tre år vil du jobbe i team hos flere av våre spennende kunder samtidig som vi trener opp dine ferdigheter innen konsulent- og prosjektarbeid samt generell forretningsvirksomhet. For deg som starter hos oss venter en variert arbeidsdag, en bratt læringskurve og spennende utfordringer. Business eller techI talentprogrammet vil du ved oppstart gå i en av to retninger: Business eller Tech.Business er for deg som brenner for innovasjon, brukeropplevelse og digital transformasjon, og som ønsker å endre verden ved bruk av teknologi. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Business!Tech er for deg som elsker å løse krevende utfordringer ved hjelp av programmering. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Tech!Ved begge retninger vil du få noen av Norges absolutt beste talenter som kolleger. Hos oss utvikles du både faglig og personlig sammen med en gjeng herlige mennesker. Vi tror på samhold og fellesskap i et åpent miljø hvor ingen utfordring er for stor og ingen ide er for liten. Slik leverer vi vellykkede prosjekter i felleskap. Slik akselererer vi utvikling og talent best i CGI. Gode karrieremuligheter i CGIFor å fremme den enkeltes utvikling, tilbyr programmet både interne og eksterne kurs og opplæringsløp. Alle i programmet vil samtidig delta i ulike kundeprosjekt. Sammensetningen av prosjekterfaring og opplæring er unikt for CGI sitt talentprogram, og gjør at du kan benytte dine nyervervede kunnskaper i praksis etter hvert kurs. Dette er en trygg tilnærming til arbeidslivet for en nyutdannet.I løpet av tre år bygger du kompetanse på ulike verktøy, metoder, teknologier, utviklingsmetodikker, prosjektledelse, samt forretningsvirksomhet. Du vil opparbeide deg erfaring underveis som gir muligheter i forskjellige retninger; enten du ønsker å jobbe med utvikling og teknologi, eller på et mer strategisk og forretningsmessig plan. Etter endt program vil du ha anskaffet deg bred kompetanse, relevant prosjekterfaring, ett uvurderlig nettverk og mange gode karrieremuligheter i Acando. Mentor, fadder og veilederVed oppstart tildeles du en mentor som støtter og coacher deg gjennom programmet. Sammen med din mentor kan du fremme idéer og diskutere spørsmål som dukker opp underveis, i tillegg til at du vil få verdifulle råd.Du vil også få støtte fra en fadder som har gjennomført talentprogrammet tidligere, samt ha en veileder i hvert kundeoppdrag. På denne måten sikrer vi din individuelle og yrkesmessige utvikling, og du kan føle deg trygg i det daglige arbeidet. Mangfold og engasjerte kollegerI programmet møter du ambisiøse, dyktige og engasjerte konsulenter med ulik bakgrunn og utdannelse. Utveksling av kompetanse og erfaringer på tvers av fag vil stå i fokus, noe som fremmer at man vokser som individ og konsulent. Mangfoldet avspeiler seg også i de ulike prosjektene du kommer til å bli involvert i, de varierte arbeidsoppgavene og ikke minst alle de ulike bransjene CGI samarbeider med. Vi søker deg med:  Master fra høyskole eller universitet med svært gode resultater Nyutdannet eller inntil 2 års arbeidserfaring Skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk Interesse for ett eller flere av områdene:- Digital Transformasjon / Management Consulting- Brukeropplevelse og Design- Systemutvikling- Analytics- Industrial Internet of Things (IIOT) Søknads- og oppstartstidspunktSøknadsfristen for oppstart i januar og august 2020 er 18. oktober. RekrutteringsprosessenAlle som søker til talentprogrammet vil å få tilsendt en mail der man blir bedt om å gjennomføre tester som vi anser som relevante for konsulentrollen. Din søknad kommer ikke til å bli vurdert før du har gjennomført testene.Rekrutteringsprosessen vil bestå av tre deler: en assessment day som første steg, et personlig caseintervju som andre steg og tredje steget vil være et sluttintervju. Kontaktperson: Christine Lundtalent@acando.noTlf: +47 982 22 188 Velkommen med din søknad!
17.09.2019 Norge
Cognizant is looking for graduate talent to join our Consulting team in Oslo and Copenhagen. We offer an international, results driven and fun environment in which to grow, learn and build your own professional network. Our ambition is to develop future world-class consultants who will work across industries and over time have the opportunity to specialize in functional or industry skillsets. Your role as Graduate Consultant:     As Graduate Consultant you will contribute from day one on real projects. You can expect to be part of a team of more experienced consultants working together to solve complex challenges for key clients. Your role could typically be to perform primary and secondary research, gather requirements, perform analysis, facilitate workshops and develop presentations, reports and business cases. You will frequently interact with colleagues across Cognizant and leverage an international network of subject matter experts. In addition to your project role, you can expect to be part of other teams who are working on business development activities and you will also be encouraged to contribute towards development of Cognizant local and global thought leadership. Key Requirements:          Higher academic education. Relevant Master’s degree or equivalent in business, finance, engineering, organizational psychology, strategy etc.        Genuine motivation for building industry skills sector, with special focus on industries like Energy, Utilites, Renewables, Insurance and Banking as well as Retail and Consumer Goods.  An understanding of business processes and structure.        Commercial understanding and able to act professional in client facing situations           Analytical mindset (i.e. solid quantitative skills, ability to think strategically, good attention to detail, etc.)       Interest and capability to work with basic finance, strategy development and execution, process improvement, change management, and digitalization       Strong and confident communication skills – written, spoken, and presented About the graduate program: The Nordics are recruiting new talent for our graduate program. The Graduate Program offers an 18 month targeted training program and comprehensive Cognizant Academy training, including a two-week onboarding in Spain. All graduates are mentored by Cognizant experts throughout program.   Personal attributes we are looking for in our graduates:        You are curious and self-driven with a willingness to learn           You have an ability to prioritize and manage deadlines in a fast paced environment ·      You have an eye for detail and are focused on quality standards           You take initiative and proactively identify opportunities for improvement     You are able to implement structure and process         You enjoy building relationships and networking in a highly matrixed environment           You will work in a mix of team-based and individual roles and your ability to be self motivated and self driven will be as crucial for success as your ability to collaborate and work in a truly team-oriented environment.   With Cognizant you will get: The opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an outstanding reputation ·         A global and multicultural work environment, with the possibility to work on projects abroad      Access to top ranked learning and development opportunities       Competitive salary and pension  A social environment with frequent activities such as monthly Pay Day Club, seasonal holiday parties, weekly group fitness training, and much more Important:         All candidates must be fluent in English and the local Scandinavian language, both oral and written          Applications must be submitted with academic transcripts from Higher Education (applications without transcripts will not be considered). ·         Please apply for the position in English (Transcripts may be in a Scandinavian Language)        We will evaluate applications on an ongoing basis and therefore recommend submitting your application as soon as possible           Applications will not be accepted after the deadline Apply online now: If you want to work in a genuinely entrepreneurial environment and be challenged and inspired as part of a highly competent team, join us and apply now! Deadline:  02.10.19  
04.09.2019 Danmark, Oslo
Statnett har etablert en dataplattform som skal samle inn store mengder av strukturert og ustrukturert data. Plattformen skal sette sammen store mengder av data for å skape en digital tvilling av infrastruktur og tekniske komponenter som Statnett forvalter. Som datakurator vil du ha en styrende og aktiv rolle i strukturering av denne komplekse datamengden for å sikre innovativ bruk og smarte beslutninger. Om deg: Du arbeider analytisk og strukturert og liker å etablere oversikt og kontroll Du evner å skape tillit og samarbeid om dataforvaltning på tvers av organisasjonen Du evner å utvikle og implementere nye arbeidsprosesser og løsninger på selskapsnivå Du er en pådriver for at selskapet skal bli datadrevet og brenner for arbeidet med datakvalitet Du lærer fort og kan tilegne deg kompetanse om Statnetts mange datakilder og domener Du er imøtekommende og bidrar til å bygge kompetanse om Statnetts datakilder i selskapet Sentrale arbeidsoppgaver Etablere og forvalte klassifiseringssystem og katalog (oversikt) over data i Statnett Bistå og følge opp operative dataforvaltere for å sikre at datakvalitet opprettholdes på korrekt nivå Bygge opp en langsiktig og vedvarende dataforvaltning i samarbeid med sentrale informasjonseiere i selskapet og få på plass tilhørende digitale støtteverktøy Kontinuerlig utforske nye teknologier og metoder som muliggjør automatisk klassifikasjon og organisering av data Være del av et større digitaliseringsarbeid, som omfatter store deler av organisasjonen Kvalifikasjoner Høyere utdanning innen informatikk, bibliotekfag, informasjons-systemer, informasjonsbehandling eller tilsvarende relevante fagområder. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanningsnivå Erfaring katalogisering, klassifikasjon, dataforvaltningsarbeid eller semantisk informasjonsforvaltning Kunnskap om informasjonsmodellering Kjennskap til IBM InfoSphere Information Governance Catalog eller tilsvarende løsninger Erfaring med planlegging, fordeling og koordinering av arbeidsoppgaver Solide digitale ferdigheter samt evne til å sette seg raskt inn i nye IT-systemer Stillingen har organisatorisk tilhørighet i enhet for Data og Analyse i IT divisjon. Enheten har ansvar for Data Science, Informasjons- og dataforvaltning, samt videreutvikling av dataplattform. Enheten har til sammen 29 faste ansatte. Vi søker kandidater som kan identifisere seg med våre verdier; felleskap, respekt og langsiktighet. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Gasparas Jarulaitis, tlf.nr.: 94830631. For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere
05.09.2019 Oslo, Trondheim
Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap og kunder innenfor både offentlig og privat sektor, er vi i EVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling i EVRY med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg.Hvordan vi jobberVi i EVRY har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av robuste og fremtidsrettede løsninger, og vi vil gjerne hjelpe våre kunder til å forstå, prioritere og håndtere risiko som følge av økt digitalisering. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Ved å ta kontroll over usikkerhet, kan vi styre risiko, og dermed utnytte de digitale mulighetene som teknologien gir oss på en optimal måte. Vårt konsulentmiljø karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. Vi søker etter konsulenter, seniorkonsulenter, sjefskonsulenter og fageksperter, så vi ser gjerne at du har erfaring innenfor ulike områder, slik som: Governance, Risk and Compliance (GRC) Internkontroll Personvern (GDPR) Sikkerhet og sårbarhetsanalyser Risikostyring Styringssystem for informasjonssikkerhet (ISMS) Sikkerhetskultur, sikkerhetsforståelse og modenhet Opplæring innen informasjonssikkerhet Informasjons- og Sikkerhetsarkitektur Beredskapsøvelser og kriseledelse Er du den vi ser etter?I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Vi ser for oss at du har en bakgrunn og kompetanse innenfor flere av følgende områder: Styringssystemer og standarder for risiko (ISO 31000 / COBIT), kontinuitet (ISO 22301), kvalitet (ISO 9001), informasjonssikkerhet (ISO 2700x) og internkontroll (COSO) Bransjespesifikke lovverk, samt etterlevelse av regulatoriske rammeverk for informasjonshåndtering, personvern, datalagring og sikkerhet IT revisjon / internrevisjon Risikostyring CISO/DPO/Risk manager Høyere utdannelse innen relevant fagområde Minimum 4 års relevant erfaring Er flytende i et skandinavisk språk, samt behersker engelsk på en fullverdig måte Vi tilbyr: Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har et stort indre jobbmarked som gir gode muligheter for jobbrotasjon, På denne måten kan du få erfaring fra ulike fag- og kundemiljøer uten å bytte arbeidsgiver. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m. Vi bygger opp en av Nodens mest spennende konsulenthus og er i sterk vekst. Du kan være med å forme vår fremtid.Noe vi tar som en selvfølge: Lønn som gjør deg glad hver måned Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt Arbeidssted Lokasjon: Fornebu/Oslo – Porsgrunn – Haugesund - Bergen – Trondheim (eller etter avtale) Høres dette ut som en stilling for deg?Alle søknader behandles fortløpende, så derfor ber vi deg sende inn din søknad snarest, og senest innen 30.09.2019. Vi ser frem til å høre fra deg!
29.08.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Haugesund, Porsgrunn
Business Advisor – Siemens Healthineers NorwaySiemens Healthineers enables healthcare providers worldwide to increase value by empowering them on their journey towards expanding precision medicine, transforming care delivery, improving patient experience and digitalizing healthcare. A leader in medical technology, Siemens Healthineers is constantly innovating its portfolio of products and services in its core areas of diagnostic and therapeutic imaging and in laboratory diagnostics and molecular medicine. Siemens Healthineers is also actively developing its digital health services and enterprise services. In fiscal 2018, which ended on September 30, 2018, Siemens Healthineers generated revenue of €13.4 billion and adjusted profit of €2.3 billion and has about 50,000 employees worldwide. Further information is available at www.siemens-healthineers.comIn the Nordic and Baltic countries Siemens Healthineers has sales and service personnel close to our local customers. With approx. 550 employees across the region, we strive to be a trusted partner for healthcare providers, with in-depth knowledge on their specific challenges and opportunities. Enterprise Services is presently seeking a Business Advisor. You will be a key part of our core team working with consulting services and new business models towards our customers in the Nordics. Value propositions is within transformation and advisory services and managed equipment services. You will be part of a great team and work closely with our extended regional and global teams. All our services are transforming care delivery and have high clinical and financial impact throughout the value chain.Key responsibilities Local responsible for selected services within enterprise services. This includes services within performance management, workflow analysis, facility design, demand and capacity analysis, managed equipment services and more Strategy-, market- and business development Service design and development of local value propositions and methodology Internal enablement and training Marketing and pre-sales activities Sales and management of sales processes Project- enablement and participation Team participation and necessary teamwork outside our local market (Local management, Nordics, EMEA, Global)  External and internal reporting  Competencies Bachelor/master degree/MBA in business administration, finance, computer science or similar Competence from the healthcare industry and the hospital domain (diagnostics, treatment, healthcare consulting, healthcare IT) Competence from primary- and/or secondary care and/or healthcare consulting. Analytics, business case development, ROI calculations.  MS-Office products, especially Excel Fluent in Norwegian and English Excellent communication and team player skills   Experience Experience from healthcare and/or the life science sector (diagnostics, treatment, pharma, healthcare IT). Experience with strategy-, business- and change management projects. Experience with delivery of complex use-cases and IT projects.  Pre-sales and sales experience is an advantage  Working in teams, conducting and coordinating internal projects, communicating efficiently within organization; Working in the interface between local organization and Zone / Region. Approx. 5-15 years of work experience The position reports to Head of Enterprise Services Norway.  ContactIf you have further questions regarding this job offer, please feel free to contact our HR business partner, Hilde Johnsrud (hilde.johnsrud@siemens-healthineers.com) or Head of Enterprise Services, Lars Houge (lars.houge@siemens-healthineers.com) Deadline as soon as possible and latest 30.09.19.
27.06.2019 Oslo
Senior Digital Advisor – Siemens Healthineers Norway Siemens Healthineers enables healthcare providers worldwide to increase value by empowering them on their journey towards expanding precision medicine, transforming care delivery, improving patient experience and digitalizing healthcare. A leader in medical technology, Siemens Healthineers is constantly innovating its portfolio of products and services in its core areas of diagnostic and therapeutic imaging and in laboratory diagnostics and molecular medicine. Siemens Healthineers is also actively developing its digital health services and enterprise services. In fiscal 2018, which ended on September 30, 2018, Siemens Healthineers generated revenue of €13.4 billion and adjusted profit of €2.3 billion and has about 50,000 employees worldwide. Further information is available at www.siemens-healthineers.com In the Nordic and Baltic countries Siemens Healthineers has sales and service personnel close to our local customers. With approx. 550 employees across the region, we strive to be a trusted partner for healthcare providers, with in-depth knowledge on their specific challenges and opportunities.   Digital Services is presently seeking a Digital Advisor. You will be a key part of our core team in the Nordics working with areas like population health management, remote patient monitoring, ehealth solutions, different cloud offerings and new innovative pathway companions. All our solutions are transforming care delivery and have high impact on pathways for both patients and physicians.  Key responsibilities Strategy and business development Product- ownership and development Solution design and development Internal enablement and training Marketing and pre-sales activities Sales and management of sales processes Project- enablement and participation External and internal reporting   Competencies Bachelor/master degree in computer science Competence from software development and IT different architecture areas Competence from the healthcare industry and the hospital domain (diagnostics, treatment) Competence from primary- and/or secondary care Programming experience, especially web applications. Fluent in Norwegian and English Excellent communication and team player skills   Experience Experience from the healthcare and/or life science sector (diagnostics, clinical IT systems). Experience with business-, service- and application development (web development), integration and security. Experience with delivery of complex use-cases and IT projects. Own experience with business development, project management and/or different  architecture roles. Working in teams, conducting and coordinating internal projects, communicating efficiently within organization; Working in the interface between local organization and Zone / Region. Approx. 5-15 years of work experience The position reports to Head of Digital Services Norway.   ContactIf you have further questions regarding this job offer, please feel free to contact our HR business partner, Hilde Johnsrud (hilde.johnsrud@siemens-healthineers.com) or Head of Digital Services, Lars Houge (lars.houge@siemens-healthineers.com) Deadline as soon as possible and latest August 14.    
27.06.2019 Oslo
What You’ll Do: We need a self-motivated and curious team member to help Cisco deliver high quality software to our customers.Together with your team, you’ll be responsible for the entire deployment pipeline for the Lysaker video conferencing devices. This involves implementing, maintaining and monitoring multiple services. The services are mainly API/Web services written in Python/Ruby, and they each have their own responsibility in the pipeline. In one typical day, the pipeline runs ~20000 system level tests spread across ~1000 devices in the lab. Another part of the job is to deploy software to our customers on a regular basis. With metrics sent from the customers devices you are able to verify the deployment and potentially act on failures in the field. Who You’ll Work With: You’ll be working in a small scrum team with lots of experience in software testing and building continuous deployment pipelines for embedded software. This position will definitely make you work closely with a lot of the other scrum teams in our group. As a group we work with everything from hardware and low-level programming to user experience design. Who You Are: Experienced in software development, preferably with API/Web services Comfortable with Python and/or Ruby as programming language Good understanding of software testing and test driven development Interested in working in a DevOps environment Enjoy working in teams Solid academic record Good English verbal and written skills Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better. We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices. We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.   Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
25.01.2019 Bærum
Vi søker deg som er eller ønsker utvikle deg til å bli en helhetlig IT løsningsarkitekt.  Vi leverer og drifter løsninger til en av Norges mest fremoverlente kunder i offentlig sektor. Her utvikler og forvalter vi apper, integrasjoner, portaler og administrasjonsløsninger basert på .NET, Azure og Office 365. Vi er også ansvarlig for device management av alle typer enheter, både Apple og Windows baserte. Løsningene driftes i vår hybride cloud-løsning. Vi har et helhetlig team med kunnskap innen alle områder som dekker rådgiving, utvikling, forvaltning og drift. Som løsningsarkitekt skal du forstå de forretningsmessige og tekniske mulighetene, samarbeide med kundeteamet og bygge gode relasjoner med beslutningstakere hos kundene. Hovedansvarsområder vil blant annet være: • Samarbeide med kunden om strategiske tiltak innen digital transformasjon.• Analysere og forstå kundens behov og mål, og være rådgiver for å kunne realisere disse.• Utvikle systemkonsepter, logiske arkitekturer og løsningsalternativer, samt se og kommunisere fordeler og ulemper med alternativene• Ha god oversikt over løsningsdesign, teknisk arkitektur, sikkerhetsarkitektur, infrastrukturarkitektur, databasearkitektur og design, system- og applikasjonsdesign, utvikling, systemintegrasjon og testaktiviteter.• Være mentor og etablere relasjoner på tvers av tekniske- og arkitekturteam.Vi tilbyr: • God fastlønn.• Aksjesparingsprogram• Gode pensjonsordninger og helseforsikring.• Godt og inkluderende fagmiljø.• Fine kontorlokaler sentralt på Helsfyr. Ditt arbeidssted er på kontoret og prosjektene er iOslo. • Fleksible arbeidstider og svært sjelden forventninger om kvelds eller helgearbeid. Det er viktig for oss at hverdagen må fungere både på jobb og hjemme.Søknader vurderes fortløpende. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
03.07.2019 Oslo
Vis alle 22.548 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Personlig trener Natalie Totland