Ledig stilling

Åpen søknad – Personlig trener Natalie Totland Personlig trener Natalie Totland

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI har vi en egen avdeling som arbeider tett opp mot prosjekter tilknyttet industribransjen. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og ambisjoner, søker vi nå en ny senior fagkonsulent prosjekt til denne avdelingen. Your future duties and responsibilities Arbeids- og ansvarsområder:I Manufacturing arbeider vi med innovative strategier og løsninger som bistår industribedrifter med å bli mer kundesentriske. Våre ansatte har lang erfaring innen levering av forretningsapplikasjoner, og er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics 365-miljøer. Her tilbyr vi tjenester innen bl.a. ERP, CRM, Office 365 og sharepoint, for å nevne noen. Som senior fagkonsulent prosjekt vil du jobbe med kunder i prosjekt og forvaltning som har behov for bistand med prosjektmodulen i Dynamics 365 Operations. Du vil jobbe tett med konsulentene fra øvrige fagområder, som eksempelvis finans, lager & logistikk m.m. Det forventes også at du evner å ta rollen som track-lead i prosjektet.Vi kan tilby deg:I CGI er vi opptatt av at våre medarbeidere skal trives og kunne utvikle seg, både personlig og faglig. Vi tilbyr derfor kurs, sertifiseringer og deltakelse på faglige arrangementer. Det er også mulighet for å delta på andre interne fagkvelder, workshops, hackweekends osv. – alt for å sikre deg en sterk faglig kompetanse. Du vil selvfølgelig få konkurransedyktige betingelser med gode pensjon- og forsikringsordninger, aksjespareprogram for alle våre ansatte, samt andre goder som blant annet dekket mobilabonnement og bredbånd. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdannelse innen IT/teknologi eller andre relevante fagområder. Lang erfaring kankompensere for manglende høyere utdannelse.- Minimum 3-5 års erfaring med ERP systemer, fortrinnsvis innen Microsoft Dynamics AX,Dynamics 365 for Finance and Operations, M3 eller IFS.- God forståelse for forretningsprosesser tilknyttet prosjekt, innkjøp og salg rettet mot finans.- Sterke kommunikasjonsevner, og evner å være rådgiver for kunden i hvordan effektivisereprosesser ved bruk av ERP-verktøy. Gjerne også praktisk erfaring fra å arbeide påkundesiden.- Fordel om du har kjennskap til DevOps og erfaring innen CE/CRM – PSA/FieldServices, meningen krav.- Behersker godt norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.Som person trives du med å samarbeide innad i team, samtidig som du evner å arbeide selvstendig innenfor egne ansvarsområder. Du er engasjert og tar initiativ i din arbeidshverdag, samt jobber strukturert, analytisk og proaktivt med dine oppgaver. Ettersom stillingen innebærer samarbeid innad i leveranseteam og med kunder, er det viktig at du samarbeid godt med andre mennesker og evner å skape tillit blant de du omgås.Vil du vite mer om stillingen?Ta kontakt med undertegnede for mer informasjon om stillingen: Director Consulting Services, Jan-Richard Bjerkås, på tlf: 469 50 005 eller mail: jan-richard.bjerkas@cgi.com What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Oslo
Seniorkonsulent finans Category: ERP/CRM/Tools City: Oslo, Oslo, Norway Position ID: J1019-2891 Employment Type: Full Time Position Description Har du erfaring fra finans og ønske om å utvikle din kompetanse i et ledende IT-konsulenthus?Da kan du være med å hjelpe våre kunder i digitalisering av deres virksomhet. Sammen med et stort kompetansemiljø innenfor Dynamics 365 vil du være en sentral rådgiver innenfor finansområdet. Din kompetanse er viktig for å forstå kundens prosesser og realisere gevinster gjennom endringer og ny teknologi.I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi har bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder til å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi arbeider med å optimalisere kundens forretningsprosesser og være en rådgiver gjennom digitaliseringen med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen. Your future duties and responsibilities Dine nye arbeidsoppgaver:Som seniorfagkonsulent finans får du muligheten til å jobbe med spennende prosjekter for Enterprise-segmentet og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Du blir en del av et forretningsområde som teller nærmere 50 medarbeidere, og vil jobbe med Norges ledende kunder innenfor disse segmentene. I rollen som fagkonsulent vil du bidra til merverdi hos våre kunder gjennom å forbedre deres eksisterende virksomhet. Dette gjør vi ved å implementere og forvalte nye eller eksisterende forretningsløsninger. Videre arbeider vi i tett sammen med øvrige deler av CGI for å kunne tilby markedsledende kompetanse og løsninger innen blant annet Master Data Management, Business Intelligence, robotikk, IoT, og skytjenester.Noe av hva vi kan tilby:- En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst.- Muligheten til å tilegne deg kompetanse som er fremtidsrettet og verdsatt av markedet.- En fleksibel arbeidshverdag med stor grad av frihet under ansvar.- Muligheten for personlig og faglig utvikling gjennom sertifiseringer, kurs, deltakelse på konferanser osv.- Å bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester, fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer.- Konkurransedyktige betingelser.- Gode pensjons- og forsikringsordninger.- Deltakelse i CGIs aksjesparingsprogram. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kan kompensere for høyere utdanning.- Minimum fem års arbeidserfaring etter studier hvor minimum 3 av disse årene har inkludert arbeid med ERP-systemer med fokus på Finans, og gjerne med koblingen mot prosjekt.- Erfaring med bruk av Microsoft Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and Operations er å foretrekke.- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Det en forutsetning at du har forståelse for forretningsprosesser og gjerne i kombinasjon med teknologi, samt mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Du er komfortabel med å rådgi kunden i hvordan prosesser kan effektiviseres ved bruk av ERP-verktøy. Som person er du engasjert og initiativtakende, i tillegg til at du er en utstrakt team-player med evnen til å skape tillit. Tilslutt ser vi for oss at du er analytisk og jobber strukturert.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director Consulting Services, Øivin Bilet på e-post: oivin.bilet@cgi.com eller via telefon 907 23 252. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Oslo
Position Description Vi søker flere løsningsarkitekter!CGI bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test, til små og store kunder. Avdelingen har et sterkt fagmiljø bestående av konsulenter med spisskompetanse innen systemarkitektur. På grunn av flere tilbudsforespørsler søker vi nå en erfaren løsningsarkitekt som ønsker å bli med på laget. Your future duties and responsibilities Hva er dine oppgaver som løsningsarkitekt?Som løsningsarkitekt i hos oss vil du ha en sentral rolle på prosjekter hos våre kunder, og fungere som et bindeledd mellom fagmiljøer, utviklingsteam og andre arkitekter. Du må være en prosessdriver og ha tett og løpende kontakt med både kravstillere, fagansvarlige, applikasjonsarkitekter og andre interessenter. I rollen vil du være ansvarlig for at de teknologiske føringene gitt av kunden opprettholdes gjennom prosjektgjennomføringen. Arbeidet inkluderer også at du både strukturerer og definerer teknologiske og arkitektoniske behov i samarbeid med kunden og andre prosjektdeltakere. Required qualifications to be successful in this role Vår nye løsningsarkitekt har ...•høyere utdannelse innen IT eller økonomi•minimum 7 års arbeidserfaring, hvor minst 3 av disse årene er innen arkitektur•erfaring med større prosjekter, gjerne fra offentlig sektor, og arbeidet med funksjonell eller teknisk løsningsdesign•evner til å se helheten, og har kjennskap til alle faser i et utviklingsprosjekt•god forståelse for forretningsprosesser, og erfaring med smidige prosessrammeverk•SCRUM master- eller product owner-sertifisering, men dette er ikke et krav•har kompetanse innen JavaSom person har du stor interesse for teknologi, og interesse for utvikling av webløsninger. Du er strukturert og analytisk, samt kvalitets- og resultatbevisst. På samme tid er du tillitsvekkende og teamorientert. Da du i rollen som løsningsarkitekt vil jobbe med kunder i offentlig og privat sektor, er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.Noe av hva vi kan tilby:Vi kan tilby deg en kreativ og viktig rolle i et selskap i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Gruppen er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr også et sosialt miljø og arrangementer som eksempelvis bedriftsidrettslag, hackweekends, fjellturer m.m.Vil du vite mer?For mer informasjon ta kontakt med Avdelingsleder Delivery, Vibeke Bassøe, på e-post:vibeke.bassoe@cgi.no eller via telefon 92621717.Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
25.09.2019 Oslo
GK Norge jobber kontinuerlig med utvikling og effektivisering for å bedre vår konkurranseevne, øke lønnsomheten og redusere risikoen. Nå profesjonaliserer vi ytterligere ved å ansette en strategisk forretningsutvikler / Business Development manager som skal jobbe for og med konsernledelsen i Oslo. Som Business Development Manager vil du være en drivende kraft for våre strategiske endinger gjennom datadrevne beslutninger og profesjonell endringsledelse. Til å støtte deg får du tilgang til dyktige interne og eksterne ressurser. Innledende prosjekter inkluderer innkjøpsforbedringer, posisjoneringsstrategi og design av ny driftskostnadsmodell. Rett kandidat har minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende arbeid, gjerne fra Management Consulting. Du klarer raskt å sette deg inn i komplekse problemstillinger, anbefale tiltak og kommunisere og implementere disse på en enkel og forståelig måte.   Har du spørsmål angående stillingen, ta kontakt med Mads Folke Nordmark, Partner i Panamera IMD Executive Search på: mads@panamera-search.no. Vi ser frem til å høre fra deg.  
02.10.2019 Oslo
User Experience Designer wanted to help shape the future of work We are looking for a highly skilled and ambitious User Experience designer to join our Cisco Webex Collaboration Devices Design team in Oslo. We help companies drive workplace transformation with our award products for team collaboration. Our goal is to enable people to work better together through collaboration tools that bridge the physical and digital world and make it feel like you are in the space. This role is focused on User Experience design for our administrator products – these are tools that our customers´ administrators, integrators and partners use set-up, provision and manage our Devices for companies, making it easy for them to always provide their end-user a world-class collaboration experience 24/7.   What you will do Join an enthusiastic, high-performing team Create high quality user experiences from concept to specifications for our administrator products; Webex Control Hub and Admin Provisioning, Settings and Diagnostics portal. Lead/contribute to our design process and principles, and coordinate design work Conduct heuristic evaluations on existing products Identify user needs, and help define project approach and UX strategy Work closely with other UX designers, visual designers, service designers, industrial designers, product managers and engineers in the process of building the right user experience Understand our customers, administrators and end users across the world, and preserve their perspective working in a multidisciplinary team Contribute to a consistent user experience within Cisco’s Webex brand   Who you are An experienced UX or interaction designer who loves to make the complex simple, and have the ability to effortlessly flex between the bigger picture, concrete problems and attention to detail. Experience with and interest in working on admin user interfaces is a plus. You put people, their real needs and experiences first, and have a deep understanding of UX methodologies, processes and principles You have a portfolio of interaction design for mobile, web, desktop or embedded system applications that demonstrates end-to-end thinking from insight to concept to wireframes to finished shipped product You are self-propelled and take lead responsibility  You have the ability to translate business problems and requirements into useful and compelling design solutions You are a real team player who communicates clearly and effectively, engage people around you and promote a constructive environment for creative exploration and designs to become real You are up to date on trends and theory within the profession, and passionate about design, technology and human collaboration You aim high, but can be pragmatic when needed     Who you will work withYou will be a part of the Webex Devices Design team. We are dreamers and doers who aren’t afraid to challenge, and we work closely with software developers and product managers in our Oslo office.In Cisco, design is its own global organization and represented in our Business Leadership team. We have every breed of designers in The Design Group, and run several cross-team activities, workshops, trainings and events with our design peers in San Francisco, Seattle, Galway-Ireland and Shanghai. Check us out at webex.designOur design team is responsible for designing experiences for end-users of Cisco’s Collaboration Devices but also for administrators and channel partners.  We design experiences in the areas of: Enterprise administration and compliance Business intelligence / analytics for customers and partners On premise and hybrid premise management and monitoring for video conferencing Service purchasing and fulfillment     Your opportunities - why Cisco Have your design efforts reach millions of users around the world, and simplify their everyday work life Build unique experiences in a Fortune 500 company Reach for a level of perfection you only get when hardware and software is designed together Broaden your design perspective by working with users in any industry, such as energy, fashion, education, finance, social media, car industry and IT Pursue a career path either as a domain expert or as a design leaderGrow as a designer through our mentoring program, internal and external training events and attend conferences Work in a climate-friendly business, sharply reducing the need for business air travel Have a flexible work-life balance   Required qualifications 3-5+ years of experience as user experience designer, interaction designer, information architect or related field. Relevant education (bachelor or higher) in Interaction/UX Design or related field Proficient in visualization, wireframing and prototyping tools such as Sketch, Adobe suite, InVision, etc Experienced with usability principles and testing  Proven track-record in leading user interaction design in projects from concept to implementation in multidisciplinary teams Ability to live and work in Norway Must be fluent in English Please reach out if you have any questions, and send your CV, application and project/portfolio references.
08.10.2019 Bærum
Position Description Trives du med å utvikle gode løsninger og vil bidra med å skape merverdi for andre?I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder med å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi er en rådgiver innen digitalisering for store kunder innen Enterprise-segmentet, og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Sammen arbeider vi for å optimalisere deres forretningsprosesser med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen. Your future duties and responsibilities Litt om din nye hverdag som medlem i CGI:Som senior funksjonell løsningsarkitekt i CGI får du en sentral og meget viktig rolle i leveranseprosjekter hos nye og eksisterende kunder. Som vår nye løsningsarkitekt vil du ha overordnet ansvar for å utarbeide gode løsninger sammen med kunde og team. Du vil også være delaktig i tilbud og innsalg av nye prosjekter hvor du vil følge kunden igjennom hele prosjektet som løsningsarkitekt; fra tilbud til leveranse, og overlevering til forvaltning. Du vil jobbe i team ute hos ulike kunder på prosjektbasis der du får ta i bruk både ny og etablert teknologi. Du får base i Oslo og rapporterer til leder for avdelingen, Morten Kvernbråten.Som en del av vår avdeling får du en utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst. Vi er opptatt av at våre medarbeidere skal trives hos oss og kunne utvikle seg gjennom å ta sertifiseringer, kurs, delta på konferanser osv. Du blir en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester, fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger, samt aksjesparingsprogram. Bli en del av et godt sosialt fellesskap hvor faglig utvikling står i sentrum! Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kankompensere for høyere utdanning.- Minimum 5 års arbeidserfaring etter studiene hvor du har jobbet med komplekse kundereller leveranser.- Erfaring fra større prosjektleveranser, gjerne som løsningsansvarlig eller ansvarlig for designog realisering av virksomhetens kjerneprosesser.- Det er ønskelig med erfaring fra prosjekter knyttet til et eller flere av følgendeforretningsområder; industri/retail/distribusjon, oljeservice/transport elleringeniør/konstruksjon.- God kjennskap til D365 Finance and Operations og Dynamics 365 Customer Engagement.- Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.Vi ser for oss at vår nye løsningsarkitekt har god forretnings- og prosesskompetanse innen ERP-relaterte prosesser, og evner å rådgi kunden rundt mulighetsrommet med bruk av ERP-verktøy. Du er løsningsorientert, analytisk og god forretningsmessig forståelse og gjennomføringsevne. Som person er du engasjert og initiativrik, samt glad i å samarbeide med andre.Vil du vite mer?Ønsker du mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med Director Consulting Services, Morten Kvernbråten, på mail: morten.kvernbraten@cgi.com eller telefon: 977 27 000.
05.11.2019 Bergen
Vil du være med på å forme fremtidens brukeropplevelser? Er du like lidenskapelig opptatt av spennende og kreative løsninger som oss i EVRY? Vi er alltid på jakt etter det neste digitale gjennombruddet. Vår jobb er å styrke organisasjoner til å tenke fremover og se løsninger ved hjelp av design og teknologi. Arbeidshverdagen i Digital Experience team karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. Som UX-rådgiver eller interaksjonsdesigner vil du kunne jobbe innenfor en rekke ulike områder og bransjer.  Vi kan love deg en spennende stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg både faglig og personlig:   Arbeidsoppgaver i Digital Experience: Avdekke brukerbehov og designe gode brukeropplevelser og grensesnitt Fasilitere og bidra i workshops Være rådgiver og tett samarbeidspartner for våre kunder Lede designprosessen i utviklingsprosjekter Utvikle helhetlige tjenester med fokus på brukeropplevelse Skape og forbedre brukeropplevelse ved hjelp av visuelle teknikker Arbeide fremtidsrettet med strategisk design, illustrasjon, foto, webdesign og animasjon Bidra inn i fagmiljø for å styrke kompetansedeling og utvikling Arbeide med konseptdesign fra idé til ferdig konsept/produkt. Påvirke sluttproduktet gjennom hele utviklingsløpet Vi ønsker å høre fra deg med følgende kompetanser: Noen års erfaring og stor interesse for arbeidsmetoder innen UX og design; brukertesting, kartlegging av kundereise, wireframing, interaksjonsdesign, visuell design, konseptdesign, prototyping, innsiktsarbeid og kartlegging, kommunikasjonsdesign, service blueprint, grafisk design, UI design, merkevarebygging, animasjon og illustrasjon Høy interesse for modernisering og forbedring av kundens forretning God formsans og grafiske ferdigheter Erfaring med strategisk konseptutvikling God skriftlig og muntlig fremstillingsevne Relevant utdanning og sertifiseringer Personlige egenskaper: Ønsker å jobbe med teknologi Jobber godt i team og bidrar til deling av kompetanse, erfaring og kunnskap Tar selv initiativ og er drivende i sitt virke som konsulent Trives i rollen som fagperson og rådgiver for kunde Jobber godt i grensesnittet mellom kunde og teknologi Evner å jobbe strukturert og planmessig Positiv og engasjert Nysgjerrig og kunnskapssøkende   EVRY tilbyr Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en dynamisk organisasjon der utvikling av medarbeidere er sentralt. Konkurransedyktige betingelser, sterkt og godt fagmiljø Deltagelse i et strategisk satsingsområde med mye fokus både fra organisasjon og ledelse. Gode utviklingsmuligheter internt Ønsker du å høre mer om stillingen eller Digital Experience team i Bergen, ikke nøl med å ta kontakt med avdelingsleder Helene Bergaas på mobil +47 97160007 eller  e-post: helene.bergaas@evry.com  
12.11.2019 Bergen
The significance of electric system design is nowhere more apparent than in the automotive industry, where disruption is happening simultaneously and is affecting how vehicles are developed, certified manufactured and utilized. The move from today’s increasingly assisted vehicles to a fully automated autonomous machine offers tremendous opportunity and tremendous challenge. Similar observations can be made in other industries as well, including aerospace and machine building. Capital delivers advanced automation across a flow extending from electrical/electronic architecture definition, through detailed electrical design and wire harness manufacturing, to documentation & diagnostics. It includes powerful functionality for the electrical domain including functional verification, manufacturing process generation, and configuration & design change management. Siemens Digital Industies Software is currently looking for a Presales Manager to provide leadership to the EMEA Capital PreSales team supporting the sales teams across Europe. As part of a Zone PreSales Management team, the candidate would manage the existing team of PreSales technical and business development resources to deliver high quality, value driven solutions and presentations to support the sales of the Company's software and meet the goals of the business. The individual will provide coaching in, the development and delivery of customer vision/solution demonstrations, presentations, benchmarks and showcases. In partnership with the Portfolio Development, Sales Orchestrators, Channel Partner and management, contribute to the sales pipeline strategy, understanding the PreSales contribution requirements. Review Key pursuits and accounts agreeing common approach and priorities. Manage business operations including budget/cost control, business planning, monitoring, and reporting. Manage personnel decisions such as recruitment, training and development, performance management, etc., in line with relevant regulations. Participate in relevant Zone level meetings and/or councils contributing to planning and reporting for required activity. Contribute to global initiatives originating from agreed council priorities and strategy. Responsibilities: Leadership & Mentoring Individually, or as part of the PreSales Management team, define and drive the PreSales agenda across Zone to ensure that initiatives are focused toward using high quality, repeatable delivery and customer excellence to drive future software sales Contribute to, and where appropriate own, specific initiatives for business, process improvement and knowledge management that support the Zone, Country and PreSales business objectives Provide advice and coaching to PreSales team on the development and delivery of high quality technical and value presentations, communications of process and industry best practice adoption to customers in order for the customer to gain highest value from their PLM Solution. Supports Definition, Development and Delivery of Domain Proofs and Value propositions Serve as a business & commercial advocate within the PreSales team to deliver guidance and advice on business rigour within customer facing agenda and software sales pursuit Working with the internal support functions and within the appropriate headcount policies and zone plan, take ownership of and drive the recruitment and selection of relevant PreSales staff, ensuring the advice and counsel is sought from the appropriate functional management where required Operations Establish efficient team structure within the PreSales team and effectively delegate responsibility within the team to achieve high quality PreSales delivery in line with company objectives. Directs the PreSales activities of a PreSales team and act as an escalation point for process and customer issues. Liaise with other Zone and Country PreSales Managers to ensure consistency of approach Tracks customer purchasing and usage trends across zone sharing, suggesting and working with appropriate sales management to determine standards, processes and strategies, and identifying any gaps. Represents and contributes "all levels" of the voice of the customer for technical and business strategy development with sales management and into Product Development Pays close attention to major PreSales pursuits and develops senior business relationships to help support the software sale Regularly review accounts and pursuits in team to manage PreSales priorities, work allocation and business risks, using the sales pipeline to support prioritisation, drive activities and allocate suitable resource Lead team activity to support the adoption and implementation of Siemens Best Practice processes and procedures for the delivery of PreSales activities within Siemens, Channel Partners, and Strategic Partner companies. Contribute to the development of country partner strategy and provide a support infrastructure, training and mentoring to enable the growth of PreSales skills to the channel, systems integrators and strategic partners Supports activities to communicate  capabilities via internal and external Awareness and Marketing Events. PreSales Delivery Support definition of Sales Account Strategy with supporting Value Proposition, Solution Outline and presentations. Be the "challenger". Lead and mature the team to select the appropriate tools to determine the relevant level of technical proof and ROI needed to satisfy the prospects needs Contribute to the creation and definition of Standards / Know How regarding PLM Value Messaging and/or Industry/Process Best Practices For Strategic bid proposals, lead the bid team, liaise across the sales, presales and services functions to provide oversight and consultancy for, and communicate a clear vision of, the proposed solution within the industry context of the customer. Requirements: A degree in a general Engineering subject (e.g. Electrical, Software, Systems Engineering) Ability to articulate value of complex software solutions to different levels in organizations Demonstrated understanding of challenges in industrial electric/electronics development processes (ECAD) Proven leadership skills for geographically distributed teams. Experience in technical sales, or business development function. Engineering tool know-how for ECAD tools Able to travel to EMEA countries and communicate effectively with multiple nationalities and cultures. Hugely beneficial to have: Enterprise Architecture definition, in particular with Big Block diagrams Experience with interfacing to CAD, PLM and other enterprise tools Experience with Mentor, Zuken, Vector or Dassault portfolio. Job ID: 185977 Organization: Digital Industries Company: Siemens Industry Software Limited Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
29.10.2019 Norge
Vis alle 22.319 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Personlig trener Natalie Totland