Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vektere til mobile tjenester, Heltid/Deltid Securitas - Avd. 5110 Bergen

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org.nr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon0 Stillingsident: Presentasjon av stillingen :

Ved vår avdeling for mobile tjenester i Bergen søker vi nå etter vektere i heltids stillinger, for oppdrag innenfor mobilt vakthold. Arbeidstid er natt og annenhver helg i turnus.

Mobilt vakthold er en meget preventiv tjeneste. På uregelmessige tidspunkt i døgnet foretar vekterne inspeksjoner av bygget og legger dette til ro. En del av arbeidsoppgavene er å foreta kontroll av personer som er tilstedeværende, sette på/slå av alarmer, samt sjekke at maskiner og apparater er tilkoblet i henhold til gjeldende rutiner.

Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier. En Securitasvekter er ærlig, vaktsom og hjelpsom . Vi er til å stole på, vi skal passe på våre omgivelser og vi skal hjelpe til der vi ser behov. Vi ønsker å gjøre samfunnet tryggere.

Arbeidsoppgaver er blant annet

  • Innvendige og utvendige inspeksjoner av kunders bygninger
  • Sjekke maskiner og apparater i henhold til gjeldene rutiner
  • Sjekke lys, dører, alarmer etc
  • Kontroll av personer
  • Rapportere

Hvem ser vi etter

  • Du liker å jobbe om natten
  • Du er løsningsorientert
  • Du skriver klart, kortfattet og korrekt
  • Du følger prosedyrer og retningslinjer
  • Du setter høye standarder for kvalitet
  • Du tar initiativ, handler med selvtillit og arbeider selvstendig

Kvalifikasjoner

  • Må beherske norsk flytende, både muntlig og skriftlig
  • Tilfredsstillende vandel (jf. Lov om Vaktvirksomhet)
  • Førerkort klasse B (ikke kode 78)
  • Normalt fargesyn
  • God fysisk og psykisk helse
  • Bestått

Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet for yrket, modenhet og tidligere referanser. Vi forutsetter dessuten at alle våre fremtidige medarbeidere har en ryddig personlig økonomi og tar fullstendig avstand fra all bruk av narkotika og dopingmidler. Securitas henter inn uttømmende politiattest på kandidater som vurderes for ansettelse.

Vennligst benytte søknadsskjemaet som medfølger denne utlysningen. Mye av kommunikasjonen med våre jobbsøkere vil skje via e-post. Link til søknadsskjema: For mer informasjon kontakt: , Roger Bognø, Mobil Logg inn for å se kontaktinformasjon, Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Risenga bo- og omsorgssenter har 104 langtidsplasser fordelt på 6 avdelinger, i tillegg til trygghetsavdelingen og 19 plasser på dagsenteret. Sykehjemmet ligger i flotte naturomgivelser og er samtidig sentralt lokalisert med god tilgang til offentlig kommunikasjon, samt gangavstand til Asker sentrum. Besøk gjerne Risenga bo- og omsorgssenter på facebook. Som avdelingsleder har du et overordnet administrativt, personalmessig, faglig og delvis økonomisk ansvar for avdeling fagteam som består av sykepleiere, fysioterapeuter og ergoterapeut. Dette inkluderer å påse at pleieaktivitet og resultater er ihht. rammer, lover, forskrifter og er faglig og etisk forsvarlig. Avdelingsleder yter pleie og omsorg til beboerne, samt sørger for at avdelingen har god drift og oppfølging. Sammen med andre avdelingsledere, fagleder, driftskoordinator og virksomhetslederleder utgjør man en felles ledelse på sykehjemmet. Vi arbeider i stor grad tverrfaglig sammen med andre faggrupper som lege, sykepleiere, fysioterapeut, ergoterapeut og helsefagarbeidere. Vi tilbyr deg som avdelingsleder god opplæring, faglig kompetanseheving med eksterne og interne kurs samt ukentlig internundervisning.    På Risenga har vi som mål å gi god, personsentrert omsorg. Vi er derfor på utkikk etter en avdelingsleder som vektlegger dette. Vi har et høyt fokus på varierte aktiviteter for beboerne og søker etter en teamleder som ønsker å bidra med å gi beboerne på sykehjemmet meningsfulle, trygge og innholdsrike dager. Vi reiser ofte på turer i nærmiljøet med beboerne - både til fots og med sykkel, vi arrangerer fester, konserter, pub- kvelder og har ukentlig restaurant. På sommeren reiser vi på sommerferie med beboerne til Tjøme.    Vi søker etter:        En avdelingsleder som er omsorgsfull og trygg i sin rolle, og med gode samarbeidsevner          Du har norsk autorisasjon som sykepleier, helst med relevant videreutdanning og/ eller erfaring         Du har lederegenskaper, og har gjerne lederutdanning og/ eller ledererfaring         Du behersker ulike IKT verktøy og har gjerne kjennskap til dokumentasjonssystemet Gerica           Du behersker norsk skriftlig og muntlig godt, og har bestått Bergenstesten          Personlig egnethet vil bli vektlagt Det stilles krav til gyldig politiattest før tiltredelse. Vi tilbyr: ·         Vikariat 100 % stilling som avdelingsleder, med oppstart etter avtale         Dagstilling (37,5 timers uke)          Konkurransedyktig lønn         God opplæring          Ukentlig intern undervisning og fagdager           Et meget godt arbeidsmiljø      Høyt faglig nivå med stort fokus på videreutvikling          En arbeidsplass som er inkluderende arbeidslivbedrift (IA bedrift)          Kantine, rabattert treningsavtale  
14.10.2019 Asker
Aleris søker dyktig og engasjert innkjøpsrådgiver til vårt hovedkontor i Norge, som er lokalisert sentralt på Frogner i Oslo. Stillingen vil få ansvar for både sykehus- og røntgendivisjon, og rapporterer til innkjøpssjef i Norge.  Arbeidsoppgaver: Arbeide sammen med innkjøpsteamet i strategiske prosjekt, med fokus på å redusere innkjøpskostnader og sikre synergier på tvers av Aleris' enheter i Skandinavia Strategisk og operativt ivareta og utvikle samarbeid med eksterne leverandører Samarbeide tett, støtte og sikre god dialog med driftsenhetene for å innhente informasjon om behov, erfaringer og utfordringer Bidra i arbeidet med å sikre effektive innkjøpsprosesser i virksomheten Arkivere avtaler og følge opp avtaleportefølje Forvalte innkjøpssystemer Delta i relevante utviklingsprosjekter (forretningsutvikling/bygg/innovasjon/systemer)   Kvalifikasjoner: Relevant høyere utdanning, gjerne innen økonomi, jus eller lignende Minimum 3 års arbeidserfaring innen innkjøp eller andre kommersielle stillinger med relevans Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne Erfaring fra helsesektoren en fordel   Personlige egenskaper: Nysgjerrig og lærevillig Serviceminded Strukturert arbeidsmetodikk og god evne til å prioritere Motiveres av en hektisk hverdag med høy aktivitet God evne til å bygge relasjoner både internt og eksternt   Vi tilbyr: Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver hos en viktig samfunnsaktør Et tverrfaglig og dynamisk arbeidsmiljø hvor vi jobber sammen for å utvikle selskapet og kollegaer Konkurransedyktige betingelser Ved spørsmål kan du kontakte innkjøpssjef Camilla Hetland på mobil 976 58 828 / camilla.hetland@aleris.no.
11.10.2019 Oslo
Stillingsbeskrivelse: Stendi Midt respiratorteam trenger en trygg og fleksibel sykepleier til våre barneteam. Du liker å jobbe alene, men samtidig samarbeide med andre. Du er vant til å håndtere akutte situasjoner, men trives godt i å jobbe i hjemmet til familiene. Du har et godt klinisk blikk, og ønsker å holde deg faglig oppdatert. Vi vil at Stendi sin visjon og verdier skal prege alt vårt arbeid for å gi best mulig tjenester.   Arbeidsoppgaver: Dine arbeidsoppgaver vil bestå av praktisk og personlig helsehjelp til barn med ulike utfordringer som for eksempel behandlingsterapi og trakeostomi. Yte omsorg slik at barn med ulike somatiske og psykososiale utfordringer og medisinsk teknisk utstyr kan bo hjemme med foreldrene sine. Kontinuerlig observasjon og vurdering av barnets helsetilstand.           Legemiddelhåndtering.            Du får mulighet til å jobbe i et team med ett tverrfaglig miljø.         Kommunikasjon og veiledning av pårørende/ foreldre.    Kvalifikasjoner: ·         Sykepleier.          Politiattest uten anmerkninger.                          Fordel å ha arbeidserfaring med barn, men dette er ingen krav.                         Er fleksibel, selvstendig, pålitelig, tålmodig og positiv som person.                    Personlig egnethet vil bli vektlagt.                   Basale IT kunnskaper.                  Førerkort klasse B er en fordel, men ikke et krav.     Vi kan tilby:                     Engasjement i 83% stilling i et år, med mulighet for forlengelse.  Turnus med langvakter (12,25 timer) hver 3. helg med friperioder mellom vaktene.           God opplæring.                   Kurs og fagdager.               Personlig og faglig utvikling.                 Tariffavtale.  
11.10.2019 Sør-Trøndelag
Ønsker du å jobbe som RADIOLOG ved vår avdeling i Stavanger? Til vår radiologiske avdeling i Stavanger søker vi radiologer til fast stilling. Vi søker deg som ønsker å jobbe i et spennende og bredt fagmiljø med private og offentlige pasienter. Vi stiller krav til at du har godkjent spesialistutdanning innen radiologi med norsk autorisasjon. Du må kunne jobbe selvstendig, strukturert og effektivt. Ønsket faglig kompetanse er fortrinnsvis innen MR, CT og mammografi. Det er også viktig med gode samarbeidsevner, faglig engasjement, høy grad av serviceinnstilling, samt god norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale.  
09.10.2019 Stavanger
Aleris Helse søker en dyktig regnskapsmedarbeider til vår regnskapsavdeling, som holder til i trivelige lokaler i tilknytning til Oslo City. Regnskapsavdelingen inngår i vår økonomifunksjon.  Arbeidsoppgaver Registrering og oppfølging av inngående faktura Føring av banktransaksjoner/remittering Fakturering, kreditering og oppfølging av inkassosaker Generell bilagsføring Delta i månedsavslutning/ avstemminger av balanse Behandle henvendelser fra intern og eksternt pr tlf og e-post Andre ad hoc oppgaver Kvalifikasjoner Minimum 3 års erfaring med regnskapsarbeid Har utdanning innen regnskap, men god erfaring kan kompensere for utdanning Gode Excel-kunnskaper, og god IT-forståelse generelt Erfaring med prosessering av store mengder inngående fakturaer vil være en fordel God kjennskap til norsk kontoplan og mva koder er viktig i rollen God systemkompetanse, fordel med erfaring fra Visma Global og Visma dokumentsenter. Gode språkkunnskaper, både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Flink til å kommunisere med andre, både på tlf og e-post Personlige egenskaper Positiv, strukturert og nøyaktig. Fleksibel og løsningsorientert Nysgjerrig og alltid åpen for læring og utvikling Du har gode samarbeidsevner, bidrar til et trygt og godt arbeidsmiljø og er service innstilt Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale. Spørsmål til stillingen kan rettes til regnskapssjef Thao Pham, mobil 970 65744.  
10.10.2019 Oslo
Cognizant is looking for graduate talent with a background in human centric design, visual communication and associated disciplines to join our Interactive department in Oslo.  We offer an international, results driven, fun environment in which to grow, learn and build your own professional network. As part of the team you will be able to develop and apply your skills and experience in various multi-disciplinary facets of design such as user research, service design, product design and customer experience strategy. You will work with global, multidisciplinary teams on diverse projects spanning several industry domains, both in B2C and B2B markets. Your role as a UX Designer You will be working as a designer and strategist in various projects which can range from new product initiatives to digital transformation. As an advocate for end users, you will bring the customer experience to the core of our approach.  You will help us use design thinking and human centric perspectives to create leading customer experiences and cutting-edge usability. Your tasks may range from planning and conducting qualitative and quantitative research to user journey and experience mapping and from design conceptualization to detailed product designs and feedback-driven iterations.   About the graduate program: The Nordics are recruiting new talent for our graduate program. The Graduate Program offers an 18 month targeted training program and Comprehensive Cognizant Academy training, including a two-week onboarding in Spain. All graduates are mentored by Cognizant experts throughout program.   Key Requirements: Masters or Bachelor’s degree in Design or other relevant disciplines Good portfolio and previous work demonstrating sound knowledge and application of human-centric design principles towards design of services or digital products Hands-on experience conducting research, insights gathering, and synthesis is an advantage Strong and confident communication skills – written, spoken, and presented   Personal attributes we are looking for in our graduates: You are curious and self-driven with a willingness to learn You have an ability to prioritize and manage deadlines in a fast paced environment You have an eye for detail and are focused on quality standards You take initiative and proactively identify opportunities for improvement You are able to implement structure and process You enjoy building relationships and networking in a highly matrixed environment   With Cognizant you will get: The opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an outstanding reputation A global and multicultural work environment, with the possibility to work on projects abroad Access to top ranked learning and development opportunities Competitive salary and pension A social environment with frequent activities such as monthly Pay Day Club, seasonal holiday parties, weekly group fitness training, and much more Important: All candidates must be fluent in English and fluency in the local Scandinavian language is an advantage.           Applications must be submitted with academic transcripts from Higher Education (applications without transcripts will not be considered). Please apply for the position in English (Transcripts may be in a Scandinavian Language) We will evaluate applications on an ongoing basis and therefore recommend submitting your application as soon as possible   Applications will not be accepted after the deadline Apply online now: If you want to work in a genuinely entrepreneurial environment and be challenged and inspired as part of a highly competent team, join us and apply now! Deadline:  20.10.19  
10.09.2019 Oslo
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen? Vi har ledig stilling i Bø i Vesterålen og i Sør-Troms.  Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beobere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psyksik helse.    Kvalifikasjoner: * 3- årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; vernepleier, sykepleier eller annen relevant utdanning. * Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og/ eller pleie er ønskelig. * Erfaring i arbeid med mennesker. Institusjonsarbeid er en fordel. * Førerkort klasse B er et krav. * Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening. Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse.   Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid- 7 døgn fri- 4 døgn arbeid- 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging- og en fleksibel og variert arbeidsdag.   Har du spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med avdelingsleder: Kjersti Falch Jakobsen , tlf 97 14 82 58    
18.09.2019 Troms, Bø i Nordland
ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) er en teknologileder som driver den digitale endringen av industrier. Med over 130 års innovasjonshistorie har ABB fire kundefokuserte, globalt ledende virksomheter: Electrification, Industrial Automation, Motion samt Robotics & Discrete Automation som støttes av den digitale plattformen ABB AbilityTM. ABBs virksomhet Power Grids vil overdras til Hitachi i 2020. ABB er tilstede i over 100 land med rundt 147 000 ansatte.Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. Ditt ansvar ABB søker etter en advokat til sin juridiske avdeling. Juridisk avdeling i ABB Norge gir juridiske råd til selskapene i ABB gruppen som opererer ut fra Norge. En vesentlig del av arbeidet består av rådgivning i forbindelse forhandling og gjennomføring av større leveransekontrakter, FOU-avtaler og diverse samarbeidsavtaler, nasjonalt og internasjonalt. Arbeidet består forøvrig av rådgivning innenfor konkurranserett, forretningsetikk, IPR samt GDPR. Din bakgrunn • Master i Rettsvitenskap • Advokatbevilling og arbeidserfaring som jurist/advokat i minst 5 år Vi kan tilby faglige utfordringer sammen med dyktige, engasjerte og hyggelige kollegaer i et internasjonalt miljø. Suksessfaktorer er; • proaktiv og fremoverlent • grundig og dedikert • god kommersiell forståelse • gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk • trives i et hektisk arbeidsmiljø • interesse for å jobbe med etiske problemstillinger   Mer om oss Spørsmål kan rettes til Kjerstin Bull-Berg, Country Head L&I/Territory Head L&I, Northern Europe på telefon 917 97 593 eller e-post kjerstin.bull-berg@no.abb.comVi er i dag lokalisert på Billingstad, men vil flytte til Fornebu i løpet av første kvartal 2020Vi ber om at søknaden sendes på engelsk og ser frem til å motta søknaden din gjennom vår jobbsøkerportal.Søknadsfrist er 27. oktober 2019, men søknadene behandles fortløpende.Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.  
09.10.2019 Asker
Vis alle 21.287 ledige stillinger

Securitas er en kunnskapsleder innen sikkerhet med virksomhet i 53 land i Nord-Amerika, Europa, Latin-Amerika, Midtøsten, Asia og Afrika. Med mer enn 2000 avdelingskontorer og vel 330 000 medarbeidere utgjør vi en forskjell hver dag, året rundt.

Med våre tre ledestjerner ærlighet, vaktsomhet og hjelpsomhet har Securitas beskyttet liv og eiendom, sikret hjem, arbeidsplasser og samfunn siden 1929. Sammen med våre kunder og bransjeorganisasjoner jobber Securitas kontinuerlig med å forbedre sikkerheten i en verden der risikoene stadig endrer seg, noe som igjen stiller stadig større krav til det forebyggende sikkerhetsarbeidet. Avansert sikkerhetsteknikk og -personell veves sammen til heldekkende løsninger der hver detalj og person oppfyller kravene til kvalitet og kompetanse, for å skape trygghet og forebygge skader.

Les mer om Securitas - Avd. 5110 Bergen

Stillingsbeskrivelse

Org.nr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon0 Stillingsident: Presentasjon av stillingen :

Ved vår avdeling for mobile tjenester i Bergen søker vi nå etter vektere i heltids stillinger, for oppdrag innenfor mobilt vakthold. Arbeidstid er natt og annenhver helg i turnus.

Mobilt vakthold er en meget preventiv tjeneste. På uregelmessige tidspunkt i døgnet foretar vekterne inspeksjoner av bygget og legger dette til ro. En del av arbeidsoppgavene er å foreta kontroll av personer som er tilstedeværende, sette på/slå av alarmer, samt sjekke at maskiner og apparater er tilkoblet i henhold til gjeldende rutiner.

Ønsker du å jobbe i Securitas er det avgjørende for oss at du kan identifisere deg med våre verdier. En Securitasvekter er ærlig, vaktsom og hjelpsom . Vi er til å stole på, vi skal passe på våre omgivelser og vi skal hjelpe til der vi ser behov. Vi ønsker å gjøre samfunnet tryggere.

Arbeidsoppgaver er blant annet

  • Innvendige og utvendige inspeksjoner av kunders bygninger
  • Sjekke maskiner og apparater i henhold til gjeldene rutiner
  • Sjekke lys, dører, alarmer etc
  • Kontroll av personer
  • Rapportere

Hvem ser vi etter

  • Du liker å jobbe om natten
  • Du er løsningsorientert
  • Du skriver klart, kortfattet og korrekt
  • Du følger prosedyrer og retningslinjer
  • Du setter høye standarder for kvalitet
  • Du tar initiativ, handler med selvtillit og arbeider selvstendig

Kvalifikasjoner

  • Må beherske norsk flytende, både muntlig og skriftlig
  • Tilfredsstillende vandel (jf. Lov om Vaktvirksomhet)
  • Førerkort klasse B (ikke kode 78)
  • Normalt fargesyn
  • God fysisk og psykisk helse
  • Bestått

Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet for yrket, modenhet og tidligere referanser. Vi forutsetter dessuten at alle våre fremtidige medarbeidere har en ryddig personlig økonomi og tar fullstendig avstand fra all bruk av narkotika og dopingmidler. Securitas henter inn uttømmende politiattest på kandidater som vurderes for ansettelse.

Vennligst benytte søknadsskjemaet som medfølger denne utlysningen. Mye av kommunikasjonen med våre jobbsøkere vil skje via e-post. Link til søknadsskjema: For mer informasjon kontakt: , Roger Bognø, Mobil Logg inn for å se kontaktinformasjon, Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Securitas - Avd. 5110 Bergen