Ledig stilling

Er du vårt nye digitale hode? Rådgivere til våre kontorer i Oslo OmediaNorge AS

Søknadsfrist : 15.09.2019

Omedia Norge AS er et nytt og innovativt markeds- og kommunikasjonsbyrå, og jobber med annonsering i merkevarer som Google, Facebook, Instagram, samt utvikling av nettsider, nettbutikker og mobilapper.

Er du en som er resultatorientert, har et sterkt konkurranseinstinkt og motiveres til å yte det lille ekstra? Omedia Norge AS ser etter et digitalt hode som skal jobbe som digital rådgiver for små og store annonsører. Hos oss vil du få en variert hverdag, kompetente kollegaer og et godt arbeidsmiljø hvor talentet ditt blir høyt verdsatt. Vi er selv i vekst og trenger deg til å dra byrået til neste nivå!Vi søker etter deg som ønsker en karriere innen salg, trigges av prestasjonsbasert lønn.

Du er initiativrik og drives av å oppnå gode resultater. Som selger hos hos oss må du brenne for å oppnå budsjett gjennom å kunne arbeide strukturert og målrettet. Lykkes du med salg i Omedia Norge AS vil du bli lagt merke til, og vi kan tilby store utviklingsmuligheter i en bedrift med et sterkt salgs- og faglig miljø.

Som salgskonsulent hos Omedia Norge AS vil du oppleve et høyt tempo, et fantastisk arbeidsmiljø og møte mange nye mennesker. Du vil bli den som bidrar til vår vekst og på sikt vil den rette få mulighet til en sentral rolle i selskapet.Stillingene er på konsulentbasis med fleksibel arbeidstid og sted, men primært mandag til fredag fra kl. 08.00 - 16.00. Stillingen krever at du er selvgående og er ansvarlig for egen inntekt. Du er også ansvarlig for du fakturerer avtalt prosent av utfakturert omsetning per måned, med utbetaling påfølgende måned.       

Arbeidsoppgaver

  • Møtebooking, møter/ skype-møter, nysalg, oppfølging og rådgiving mot Omedia Norges nye kunder
  • Opparbeide deg egen kundeportefølje
  • Bidra til analyse av markedet og legge strategier for å øke bunnlinjen til våre kunder
  • Kartlegging og forvaltning av kundenes forretningsmål
  • Overordnet budsjett- og strategi ansvar for egne kunder
  • Koordinere kundeleveranser i samarbeid med vår fagavdeling
  • Bidra til at vi sammen når kundens målsetninger til enhver tid
  • Konseptutvikling og komme nye forbedrede ideer for dine egne kunder

 Vi tror at du:

  • Har erfaring (minimum 3-5 år) som medierådgiver, konsulent eller selger
  • Kjenner reklamebyrå, mediemarkedet, e-handel og/eller IT/Teknologi-konsulentbransjen godt, og du kan vise til gode salg og konsulent-resultater i ditt arbeid
  • Har en strategisk forretningsforståelse
  • Er strukturert og resultatorientert
  • Har god gjennomføringsevne og er en do´er
  • Er en god relasjons- og nettverksbygger
  • Har gode presentasjonsegenskaper
  • Er en god lytter, har lyst til å lykkes i team og ser verdien av å samarbeide med andre
  • Er komfortabel med eller kjenner til Google Analytics, Google Ads, Google G-Suite, Facebook Business Manager, Google Tag Manager, Wordpress, WooCommerce

I Omedia Norge AS jobber vi for å skape en trygg og god arbeidsplass med fokus på folka og forretningsresultater for våre kunder, derfor tilbyr vi:

  • et innovativt digitalt miljø med svært gode karrieremuligheter
  • en spennende hverdag
  • en sentral og utfordrende rolle i et av Norges sterkeste fagmiljøer innen digital kommunikasjon, markedsføring og teknologisk-utvikling
  • gode utviklingsmuligheter i et sterkt fagmiljø
  • et hyggelig arbeidsmiljø med fremoverlente kolleger
  • Meget gode provisjonsbetingelser

Kjenner du at stillingsbeskrivelsen motiverer deg? Send oss søknaden din så raskt som mulig, da vi vurderer kandidater og kaller inn til intervjuer fortløpende. Vi gleder oss til å høre fra deg!

Om arbeidsgiveren

Omedia Norge AS er et teknologidrevet markedsførings- og kommunikasjonsbyrå som hjelper bedrifter med å nå sine forretningsmål. Vi leverer smarte løsninger basert på solid teknologi og godt innhold, kombinert med spisskompetanse innen distribusjon. Vi har kontorer på Majorstuen i Oslo.

Omedia Norge AS ble startet 2017. Vi samarbeider med en rekke spennende oppdragsgivere og leverer innovative og gode løsninger for våre kunder. Selskapet har store ambisjoner for videre vekst, og vil være et spennende selskap å jobbe for i tiden fremover.
Nettverk Facebook LinkedIn

Tiltredelse: Snarest

Sektor: Privat

Antall stillinger: 2

Sted: Bogstadveien 41a, 0366 Oslo

Bransje: Markedsføring, kommunikasjon, rådgiving, konsulent

Stillingsfunksjon: Salg / Telefonsalg, Salg / Konsetpt og løsningssalg, Salg

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi ser etter en person som ønsker å være med å utvikle styringen i Skatteetaten. Du har helhetsblikk, og kan se der verktøy og prosesser kan understøtte hverandre, og du får formidlet dette godt til resten av organisasjonen.   Virksomhetsstyringsavdelingen (VSA) er en del av Skattedirektoratet. Avdelingen er skattedirektørens forlengede arm når det gjelder å fastsette mål og resultatkrav for etaten, og for oppfølgingen av etatens resultatenheter. Avdelingen har ansvar for å forvalte og utvikle strukturer og interne systemer for flerårig planlegging, budsjettering, rapportering og oppfølging.   Seksjonens hovedoppgave er å arbeide for at Skatteetaten har et helhetlig system for virksomhetsstyring som skal bidra til fastsatt kvalitet i våre leveranser. I gruppen Kvalitetssystemer har vi bl. ansvar for kvalitetsstyring og mål- og resultatstyring.   Du skal ha ansvar for drift og utvikling av vårt styringsverktøy (Corporater) og lede et nettverk av superbrukere/administratorer. Du skal samarbeide med andre i avdelingen om styringen og oppfølgingen av etatens divisjoner. Du vil få stor påvirkning og varierte arbeidsoppgaver.   Hvis du blir motivert av muligheten til å forme fremtidige oppgaver og arbeidsplass, både med selvstendig oppgaver og sammen i team, er dette stillingen for deg.   Vi ber om at CV med vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  Arbeidsoppgaver være en fagperson på mål- og resultatstyring (balansert målstyring) være Skatteetatens ekspert på målstyringsverktøyet Corporater overordnet forvaltningsansvar for Corporater (innhold, opplæring, utvikling og bruk) bidra i arbeidet med resultatavtalen for avdeling for virksomhetsstyring  Kvalifikasjoner høyere utdanning på mastergradnivå gjerne innenfor administrasjon og ledelse relevant erfaring og utdanning på bachelornivå kan kompensere for manglende utdanning på masternivå erfaring med bruk av Corporater eller lignende system kjennskap til ulike styringsprosesser/-metoder, og erfaring fra målstyring ønskelig med kjennskap til offentlig virksomhet. meget god formidlingsevne både skriftlig og muntlig  Personlige egenskaper analytisk, strukturert og nøyaktig høy gjennomføringsevne involverende og god til å samarbeide selvstendig  Vi tilbyr utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 – 720 000 avhengig av kompetanse og erfaring. Stillingen har 6 måneders prøvetid.
22.08.2019 Oslo
Ønsker du å jobbe i Skatteetaten der du får ta del i sterke, utviklende fagmiljø og arbeide med samfunnsrelevante oppgaver? Da kan du være den medarbeideren vi søker etter! Divisjon Brukerdialog skal være en pådriver i etatens arbeid med å digitalisere, effektivisere og forenkle tjenester for brukerne, og utvikle etatens dialog med brukerne. Divisjonen har rundt 2000 årsverk og er etatens største enhet. Brukerdialog avdeling Innland har ansvaret for kvalitet og oppfølging knyttet til hele skatte- og avgiftsmanntallet, med unntak av skatt knyttet til utland og storbedrift.  Vi har landsdekkende oppgaveløsning og har en risikobasert tilnærming der målet er å sikre god etterlevelse.  Avdelingen består av 5 seksjoner, 56 grupper og mer enn 1100 medarbeidere.  Tynset Skattekontor søker etter ny fremtidsmedarbeider som er læringssøkende, positiv og nysgjerrig. Vi har et godt arbeidsmiljø og gruppen er sammensatt av personer med variert alder og bakgrunn. Det er stor frihet til å planlegge arbeidsdagene selv og du vil kunne jobbe både selvstendig og i team. Det er god variasjon av oppgaver og vi ønsker å være tett på brukerne våre. Kontoret arbeider med kvalitet og oppfølging av skattemelding for pensjonister, lønnstakere og næringsdrivende. Skattekontoret utfører både veiledning, informasjon, fastsettelse- og kontrollarbeid innen ulike områder. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   Arbeidsoppgaver Delta aktivt i gruppens arbeidsoppgaver, organisering og videreutvikling av oppgaver med sikte på helhetlig og effektiv oppgaveløsning og virkemiddelbruk. Bidra til helhetlig virkemiddelbruk, som veiledning, informasjon, fastsetting og kontroll av skattepliktige. Bidra til utvikling av fagmiljøet i gruppen, og bidra med digital utvikling av arbeidsprosesser.  Noe reisevirksomhet må påregnes  Kvalifikasjoner 3-4-årig relevant utdanning fra universitet/høgskole, minimum bachelornivå fortrinnsvis innen  økonomi og revisjon og fag som kommunikasjon,informasjonsstudier eller samfunnsvitenskap. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. Gode digitale ferdigheter og erfaring. God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk. Erfaring fra saksbehandling i offentlig forvaltning vil være en fordel, men nyutdannede er også velkomne til å søke Erfaring fra veiledning og/eller informasjonsarbeid er ønskelig Personlige egenskaper Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Nysgjerrig, engasjert og løsningsorientert lagspiller for fremtidsrettet oppgaveløsning. Evne til raskt å sette deg inn i nye problemstillinger og tenke helhetlig.  Fleksibel, endringsorientert og tilpasningsdyktig sett mot etatens skiftende rammevilkår. Du identifiserer deg med Skatteetatens verdier: Profesjonell, imøtekommende og nytenkende.    Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som rådgiver (1434), fra kr 420 000 – kr 540 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. 
20.08.2019 Tynset
Vi søker en seniorskattejurist/seniorrådgiver til seksjon Person. Seksjonen er en av fire seksjoner i Juridisk avdeling og har ansvaret for personbeskatning nasjonalt og internasjonalt. Dette omfatter blant annet reglene som gjelder arbeids- og kapitalinntekt, eiendom og formue, grunnlaget for arbeidsgiveravgift, i tillegg til unngåelse av dobbeltbeskatning. Regelverket knyttet til folkeregisteret er også omfattet av seksjonens ansvarsområde.Seksjonen består av enhetene Innland og Utland. Vi søker en person til innlandsenheten hvor arbeidsoppgavene vil være på både skatte- og folkeregisterområdet. Er du interessert i utredningsarbeid, skatte- og/eller forvaltningsrett er dette stillingen for deg       Vi ber om at CV med vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver utvikling og fortolkning av regelverk, herunder utredningsarbeid og prinsipielle uttalelser  faglig bistand til Finansdepartementet faglig rådgivning internt i etaten  foredragsvirksomhet internt og eksternt Kvalifikasjoner juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap, men særlig relevant juridisk erfaring kan kompensere for kravet til utdanning gode faglige kunnskaper og et godt juridisk skjønn svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne relevant erfaring fortrinnsvis innenfor utrednings- og lovarbeid, skatte- og/eller forvaltningsrett Personlige egenskaper gode samarbeidsevner effektiv og løsningsorientert kan jobbe selvstendig og strukturert initiativrik  og god gjennomføringsevne trives i en hektisk arbeidshverdag           Det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som seniorskattejurist eller seniorrådgiver (kode 1501/1364), fra kr 680 000 – kr 850 000 avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte kandidater kan høyere lønn vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.
20.08.2019 Oslo
Juridisk avdeling skal sikre ensartet og riktig rettsanvendelse i etaten og regelverksutvikling på etatens fagområder. Seksjon Forvaltning og utvikling har ansvar for å sikre systematisk og effektiv styring og oppfølging av etatens rettsanvendelse, kunnskap om effekter av regelverket og behov for utvikling av regelverket.Arbeidsoppgavene i stillingen vil særlig være knyttet til utvikling og forvaltning av prosesser og metoder for styring og utvikling av regelverket på etatens forvaltningsområder, og gjennomføring av analyser og utredningsarbeid. Vi søker deg som har en analytisk tilnærming, arbeider målrettet og strukturert, som ser oppgaver i et helhetlig perspektiv og trives med å samarbeide med andre. Du er en person som kan drive prosesser og foreta analyser med forståelse for både juridiske, IT- og forretningsmessige behov. I Skattedirektoratet kommer du til å arbeide sammen med engasjerte og kompetente kollegaer i et tverrfaglig miljø, med spennende oppgaver som ofte har stor samfunnsmessig betydning. Du må kunne formidle budskap og kommunisere godt, være løsningsorientert og ha en positiv innstilling. Du må like at det er høyt tempo og levere på tidsfrister.  Våre oppgaver er varierte og utfordrende, og du vil få rik anledning til å bruke og utvikle både dine faglige og personlige egenskaper. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver bidra i avdelingens arbeid gjennom deltakelse/ledelse av prosjekter og utviklings- og planarbeid delta aktivt i organisering og videreutvikling av prosesser og metoder med sikte på effektiv oppgaveløsning knyttet til styring av rettsanvendelsen og utvikling av regelverket gjennomføring av analyser av rettsanvendelsen og effekter av regelverket delta i prosjekter og utredninger med sikte på regelverksendringer        Kvalifikasjoner høyere relevant utdanning på masternivå, fortrinnsvis i rettsvitenskap erfaring fra gjennomføring av analyser, utredninger og prosjektarbeid er en forutsetning. Erfaring fra slike oppgaver hvor juridiske problemstillinger er relevante, vil bli vektlagt god innsikt i hvordan linjeorganisasjoner fungerer og hvordan prosess, ledelse og organisering kan brukes som virkemiddel for å oppnå resultater/forbedringer erfaring med arbeid på strategisk nivå kunnskap om skatteetatens forvaltningsområder er en fordel Personlige egenskaper strukturert og analytisk utviklingsorientert og tar initiativ gode samarbeids- og kommunikasjonsevner høy arbeidskapasitet  Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som seniorskattejurist (kode 1501) eller seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 680 000 - 850 000, avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid. 
20.08.2019 Oslo
Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater. Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss. Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.
07.11.2017 Oslo, Skien, Moss
The business area Production is responsible for operation and maintenance of all assets where Statkraft is the operator, and optimization of the value of the district heating activities. The business area is optimizing the asset ownership for Statkraft’s European flexible assets together with the business area Market operations and IT.   The Finance department in BA Production is responsible for the re-investment process, asset strategies, co-owned plants, financial reporting for the European Flexible segment, and performance management of the BA including O&M services to other business areas which is vital to Statkraft’s growth strategy.  As Senior Advisor Ownership you will be contributing to increase and protect Statkraft's value of the Norwegian hydropower plants operated by others, including leased plants. Senior Adviser Ownership  Your role: Specialist on Norwegian hydropower ownership contracts Actively pursue strategical & commercial opportunities Make ownership strategies and develop Statkraft's strategic position in cooperation with Market &IT. Specialist on consequences of structural changes in the Norwegian Hydropower concessions in cooperation with the Legal Department Board member for the relevant companies in cooperation with the Regional Directors Role in framework discussions relevant to the ownership of Norwegian Hydro assets (Consessions and energy tax) Member of the P Finance management team  Your profile: Deeply interested in Norwegian hydropower and expert understanding of the energy production industry and development history Ability to prioritize and drive long term strategic direction Extensive experience from the hydropower industry Experienced board member Lead negotiator Collaborate extensively both within Statkraft and external with other owners and partners Strong communicator with the ability to build good relations with customers and key stakeholders across departments and geography Excellent command of English and Norwegian Relevant master’s degree  
22.08.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Bravida i Oslo vokser og søker etter de som er glad i faget sitt! Vi er på jakt etter deg med noen års erfaring innen servicearbeid.  Om avdelingen Bravida Oslo Elektro Service er en av største avdelingene i Bravida Norge med over 160 montører, og vi trenger flere! Avdelingen utfører alle typer serviceoppdrag for både store og små kunder i Oslo-området. Avdelingen får stadig flere oppdrag innen intern kontroll elektro og termografering, som gjør at vi trenger montører med kompetanse og interesse for faget. Vi trenger også dyktige servicemontører som har erfaring fra både privat og næringskunder. Hos oss får muligheten til å velge din egen vei! I tillegg til service påtar også avdelingen seg mindre prosjekter, og samarbeider på tvers av fagområder og avdelinger i Bravida. Arbeidsoppgaver Jobben som servicemontør i Bravida innebærer frihet under ansvar og du får jobbe selvstendig i ulike typer oppdrag. Arbeidet inneholder både teknisk problemløsning, mersalg og dokumentasjon av oppdragene. En viktig del av jobben er å opprettholde en god kontakt og kommunikasjon mot våre kunder.  Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Hvorfor skal du jobbe i Bravida? Mange karrieremuligheter Du får egen servicebil Du får mobil/nettbrett Du får jobbe i en stor avdeling med et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Vi har et bredt spekter av spennende kunder Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser Vi har gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Kvalifikasjoner Fagbrev gr. L Minimum 3 års erfaring fra servicearbeid Interesse for elektrofaget og salg/kunderservice  Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper  Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk
08.02.2019 Oslo
Vis alle 21.174 ledige stillinger
Finnerlønn Finnerlønn
Finnerlønn
Finnerlønn for denne stillingen
500 KR
  1. Del annonsen / tips en venn
  2. Han / hun får jobben
  3. Du får finnerlønnen!

Vår reise startet egentlig for mer enn 20 år siden, men lite visste vi da hva fremtiden skulle bringe. Om det var tilfeldighetene som førte oss sammen eller skjebnen, var i hvert fall vår tverrfaglige bakgrunn, erfaringer og lysten til å utgjøre en forskjell utgangspunktet til det som i dag er OmediaNorge.

OmediaNorge er et skalerbart byrå som leverer skreddersydde løsninger til fullservice leveranser. Vårt kjernefokus er analyser, strategi og kommunikasjon med virkningsfulle virkemidler for mer effektiv markedsføring på nett og for fysisk utsalgssted.

Les mer om OmediaNorge AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er på utkikk etter deg som kan bidra til vekst, og som trigges av meget gode provisjonsbetingelser, og som ser for seg en fremtid i selskapet.

Omedia Norge AS er et nytt og innovativt markeds- og kommunikasjonsbyrå, og jobber med annonsering i merkevarer som Google, Facebook, Instagram, samt utvikling av nettsider, nettbutikker og mobilapper.

Er du en som er resultatorientert, har et sterkt konkurranseinstinkt og motiveres til å yte det lille ekstra? Omedia Norge AS ser etter et digitalt hode som skal jobbe som digital rådgiver for små og store annonsører. Hos oss vil du få en variert hverdag, kompetente kollegaer og et godt arbeidsmiljø hvor talentet ditt blir høyt verdsatt. Vi er selv i vekst og trenger deg til å dra byrået til neste nivå!Vi søker etter deg som ønsker en karriere innen salg, trigges av prestasjonsbasert lønn.

Du er initiativrik og drives av å oppnå gode resultater. Som selger hos hos oss må du brenne for å oppnå budsjett gjennom å kunne arbeide strukturert og målrettet. Lykkes du med salg i Omedia Norge AS vil du bli lagt merke til, og vi kan tilby store utviklingsmuligheter i en bedrift med et sterkt salgs- og faglig miljø.

Som salgskonsulent hos Omedia Norge AS vil du oppleve et høyt tempo, et fantastisk arbeidsmiljø og møte mange nye mennesker. Du vil bli den som bidrar til vår vekst og på sikt vil den rette få mulighet til en sentral rolle i selskapet.Stillingene er på konsulentbasis med fleksibel arbeidstid og sted, men primært mandag til fredag fra kl. 08.00 - 16.00. Stillingen krever at du er selvgående og er ansvarlig for egen inntekt. Du er også ansvarlig for du fakturerer avtalt prosent av utfakturert omsetning per måned, med utbetaling påfølgende måned.       

Arbeidsoppgaver

  • Møtebooking, møter/ skype-møter, nysalg, oppfølging og rådgiving mot Omedia Norges nye kunder
  • Opparbeide deg egen kundeportefølje
  • Bidra til analyse av markedet og legge strategier for å øke bunnlinjen til våre kunder
  • Kartlegging og forvaltning av kundenes forretningsmål
  • Overordnet budsjett- og strategi ansvar for egne kunder
  • Koordinere kundeleveranser i samarbeid med vår fagavdeling
  • Bidra til at vi sammen når kundens målsetninger til enhver tid
  • Konseptutvikling og komme nye forbedrede ideer for dine egne kunder

 Vi tror at du:

  • Har erfaring (minimum 3-5 år) som medierådgiver, konsulent eller selger
  • Kjenner reklamebyrå, mediemarkedet, e-handel og/eller IT/Teknologi-konsulentbransjen godt, og du kan vise til gode salg og konsulent-resultater i ditt arbeid
  • Har en strategisk forretningsforståelse
  • Er strukturert og resultatorientert
  • Har god gjennomføringsevne og er en do´er
  • Er en god relasjons- og nettverksbygger
  • Har gode presentasjonsegenskaper
  • Er en god lytter, har lyst til å lykkes i team og ser verdien av å samarbeide med andre
  • Er komfortabel med eller kjenner til Google Analytics, Google Ads, Google G-Suite, Facebook Business Manager, Google Tag Manager, Wordpress, WooCommerce

I Omedia Norge AS jobber vi for å skape en trygg og god arbeidsplass med fokus på folka og forretningsresultater for våre kunder, derfor tilbyr vi:

  • et innovativt digitalt miljø med svært gode karrieremuligheter
  • en spennende hverdag
  • en sentral og utfordrende rolle i et av Norges sterkeste fagmiljøer innen digital kommunikasjon, markedsføring og teknologisk-utvikling
  • gode utviklingsmuligheter i et sterkt fagmiljø
  • et hyggelig arbeidsmiljø med fremoverlente kolleger
  • Meget gode provisjonsbetingelser

Kjenner du at stillingsbeskrivelsen motiverer deg? Send oss søknaden din så raskt som mulig, da vi vurderer kandidater og kaller inn til intervjuer fortløpende. Vi gleder oss til å høre fra deg!

Om arbeidsgiveren

Omedia Norge AS er et teknologidrevet markedsførings- og kommunikasjonsbyrå som hjelper bedrifter med å nå sine forretningsmål. Vi leverer smarte løsninger basert på solid teknologi og godt innhold, kombinert med spisskompetanse innen distribusjon. Vi har kontorer på Majorstuen i Oslo.

Omedia Norge AS ble startet 2017. Vi samarbeider med en rekke spennende oppdragsgivere og leverer innovative og gode løsninger for våre kunder. Selskapet har store ambisjoner for videre vekst, og vil være et spennende selskap å jobbe for i tiden fremover.
Nettverk Facebook LinkedIn

Tiltredelse: Snarest

Sektor: Privat

Antall stillinger: 2

Sted: Bogstadveien 41a, 0366 Oslo

Bransje: Markedsføring, kommunikasjon, rådgiving, konsulent

Stillingsfunksjon: Salg / Telefonsalg, Salg / Konsetpt og løsningssalg, Salg

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : 15.09.2019

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
1 ledig stilling